Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2272 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Roni / 2023-03-19 06:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Macie też klatkowanie (zakłócenia sygnału) pomimo dobrze ustawionej anteny ? Brak epg na kilku programach ? Dlaczego na tej stonie średnia opini nie maleje pomimo tylu negatywnych komentarzach?
    ZaletyByły przed pierwszą aktualizacja rok temu
    WadyCałe oprogramowanie
    MiejscowośćKatowice
  • ~Roxi / 2022-06-06 00:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, jak można tak spieprzyć menu dekodera. Nic nie można znaleźć, nic nagrać, nie ma nagrywania wg czasu. Co to ma być, dla kogo to zrobiliście i po co, mąż od tygodnia rzuca pilotem, mam dość. Czas się z wami rozstać, czekem tylko do końca umowy. Mam nadzieję, że inni też tak zrobią.
    ZaletyPo zmianie menu Brak
    WadySame wady, brak miejsca żeby wszystkie wpisać
    MiejscowośćKiełczów
  • ~Rozbet / 2022-12-26 23:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie komercyjne gowno... a piloty do dekoderów trzeba wymieniać co dwa miesiące takie gówna jestem klientem od 9 lat i to już koniec ... nigdy w życiu i nie polecam...
    ZaletyNie ma zadnych
    WadyRobią co chcą w dupie mają klienta... niby walka z TVP ale TVP na pierwszych kanałach ????????????????
    MiejscowośćPoznan
  • ~Rozczarowana / 2021-07-05 08:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam.
    Mam dokladnie takie same doswiadczenia: dlugi czas polaczen bez efektu, przelaczanie od dzialu do dzialu, brak kompetencji personelu,grozenie karami, gdy sie umowe wypowiada w terminie.
    Skandal.
    I ta nachalnosc w oferowaniu rozszerzonych pakietow,przy blokadzie, ktorej przez tydzien nie potrafia zdjac.
    MiejscowośćBerlin
  • ~Rozczarowana / 2023-07-22 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Mając 4 dekodery multi room trzeba się nabiegać po całym domu aby zaktualizować wszystkie dekodery .Kartę z głównego dekodera należy wyjąć i umieścić ją w każdym z 4 tv.
    Tracę przy tym około 40 min. życia ?!
    Już po umieszczeniu wszystkich kart czekam około 2 godzin na aktualizację.
    Na infolinii firmę reprezentuje debilny robot który po 3 razy zadaje te same pytania?!
    Program to porażka, stare filmy lub jakiej wspomnienie z wakacji, trudne sprawy itp.
    Żałuję,że przedłużyłam umowę .
    MiejscowośćSerock
  • ~Rozczarowany. / 2020-07-01 10:22
    Ocena: 1.33 / 5
    Dramat. Jak najdalej od tej firmy. Traktowanie i podejście do klienta rodem z PRL. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyTraktowanie klienta. Jakość sygnału. Cena.
    MiejscowośćKielce
  • ~Rrrr / 2022-05-28 19:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Ktoś za ten nowy bubel wziął kasę . Kto to zatwierdził. Kończę umowę .
    ZaletyBrak
    WadyNowy soft
    MiejscowośćŁódź
  • ~Rudi / 2023-03-29 09:24
    Ocena: 2.50 / 5
    Ku przestrodze tych którzy chcą zacząć korzystać z ich usług. Nie róbcie tego. W przypadku gdy będziecie chcieli rozwiązać umowę, mnożą problemy, działają niezgodnie z prawem. Po odstąpieniu od umowy przywracają jakieś stare warunki tejże umowy i twierdzą że ona trwa nadal. Wysyłają maile z informacją o tym że będzie jeszcze trwała dwa lata. Na koniec już po szczęśliwym uwolnieniu się od tego francuskiego bałaganu przysyłają najpierw mail że jest na koncie nadpłata o później pismo (datowane wcześniej niż mail) że trzeba jeszcze coś dopłacić (mniej niż wynosi nadpłata), mało tego człowiek który kończył moją umowę stwierdził że anuluje rachunek za ostatni miesiąc. A ci oszuści jeszcze chcą kasę!!! OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!!
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta na poziomie zerowym.
    MiejscowośćBrwinów
  • ~Ryszard / 2018-12-11 15:53
    Ocena: 1.67 / 5
    Wykonanie cesji umowy trwało 2 miesiące. Po 45 minutach rozmowy z panią na infolinii odesłano mnie do salonu. Pomimo braku zgody na marketing wydzwaniają regularnie.
    WadyZrywa sygnał bardzo często.
    MiejscowośćGliwice
  • ~Ryszard / 2019-04-18 07:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wymianie dekoderow same problemy żadnej pomocy problem z rozlanczaniem multiromu wielokrotne interwencję z obsluga nie pomagają a trzeba za dekoder opłacać 10zl multirom 15zl dekoder 4k aktywacja 99zl dosyć mam biegania z kartą czekam na koniec umowy jestem z nimi od początku nigdy więcej nc+!!!!!!
    ZaletyŻadne
    WadySame
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Ryszard / 2022-04-27 23:19
    Ocena: 2.67 / 5
    a było tak pięknie, kto to wszystko spieprzył, nie da się tego oglądać, czekam do końca umowy chyba że wrócą do poprzedniej wersji!!!
    Zaletyżadnych
    Wadywszystkie możliwe
    MiejscowośćŁódź
  • ~Ryszard / 2022-05-27 14:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Zmienili oprogramowanie dekodera totalna porażka, tylko po to żeby jeszcze więcej zarabiac.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo uszczuplona oferta VOD.Przegladniecie oferty programowej na poszczególnych kanałach dość utrudnione.
    MiejscowośćŻary
  • ~Ryszard / 2022-07-07 08:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wprowadzeniu nowego oprogramowania wszystko zepsuli. Nikt z obsługi nie chce słuchać naszych opinii o tym gniocie który wprowadzili. Czekam na koniec umowy i do widzenia.
    Zaletybrak
    Wadyobecnie wszystko
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Ryszard / 2022-07-08 11:18
    Ocena: 1.33 / 5
    Nowa aktualizacja dekodera to totalna porażka.Zrobili ją żeby zarobić więcej kasy. Chcesz coś ciekawego oglądnąć to zapłać.Trzeba pomyśleć o powrocie do konkurencji.Tak zepsuć co dobrze działało to trzeba być geniuszem.
    ZaletyBrak
    WadyAktualizacja dekodera dramat
    MiejscowośćŻary
  • ~Ryszard / 2023-01-19 18:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Dlaczego po ostatniej zmianie oprogramowania z dysku znikają mi samoczynnie filmy ???!!! Jeżeli dysk się zapełnia to sam kasuje filmy a nie żeby ktoś mi usuwał ... Druga sprawa to filmy które były ukryte to były ukryte pod kodem na żółtym przycisku pilota a teraz jest wszystko razem ... Kto to oprogramowanie wymyślił ???!!!
    MiejscowośćLeszno
  • ~S / 2021-02-09 08:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam canal plus, jeżeli wystąpią problemy techniczne a są ciągle to człowiek sam musi sobie poradzić ponieważ nawet nie posiadają techników. Oferta programów to może i jest, ale na tych programach nie ma żadnych atrakcyjnych filmów. Poza tym bardzo droga telewizja jedna z najdroższych, nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyBrak pomocy w razie problemów technicznych, brak atrakcyjnej oferty filmowej, wygórowane ceny.
    MiejscowośćKatowice
  • ~S_ZWA / 2022-03-28 19:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Większego oszustwa to ja w życiu nie widziałem, internet bez limitu, a przyjdzie co do czego, to zwalnia, i " koniec balu " nic tylko płakać.

    Prosiliśmy aby zrobili na jeden rachunek, dopiero po " dłuższym czasie " dali
    ZaletyBRAK
    WadyOszustwo " internet bez limitów " a z limitami
    MiejscowośćWałcz
  • ~Sałata / 2021-10-15 10:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Osoby z infolinii niekompetentne. Pracują za kare
    MiejscowośćSuwalki
  • ~Sara / 2021-11-16 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. Pracownik sam dodaje programy, których nie m w umowie. Jak chce się cokolwiek dowiedzieć nic nie potrafią wyjaśnić. Przy próbach wyjaśnienia sprawy unikają kontaktu, nie odbierają telefonów i rozłączają rozmowę. Uważajcie na nich zwłaszcza w Bydgoszczy. Uwielbiają oszukiwac emerytów. Kłamią, że załatwia sprawę a później nawet nie chcą z tobą rozmawiać. Ostrzegam!!!!
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja, brak szacunku do klienta
    MiejscowośćBydgoszczy
  • ~Sara / 2021-11-17 17:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Zgadzam się z opinią, że dopisują. Nabierają. Jak przyprowadziłam prawnika unikali rozmowy, nie umieją nic wytłumaczyć, wręcz siedzą w kontaktach i patrzą tylko kiedy sobie pójdziesz. Ja im nie daruję. Pozew złożony. Uważajcie na Bydgoszcz !!!!
    Unikajcie oszustów. Ktoś musi z tym skończyć.
    Tłumaczą że trzeba czytać umowy a sami nie wiedzą co w nich mają. Radzę aby wyjaśniali każdy punkt umowy i przekonacie się że sami gubią się.
    Nigdy więcej!!!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak szacunku do klienta!!!!!!!!!!
    MiejscowośćBydgoszcz
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2272
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1670
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 321
Toya (TV)
Ocena: 4.32, ilość opinii: 230
Vectra (TV)
Ocena: 1.91, ilość opinii: 206
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981