Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2280 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~marian / 2014-04-17 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to oszusci i kombinatorzy.Wymyslili sobie nr kontaktowy *718191 za ktory kasuja 1,23zł za minutę.Srednio rozmowa trwa 7-10 minut.Sygnał wyłaczają i właczają kiedy chcą.Tym prowokują abonentow do kolejnych rozmow telefonicznych i zdrowo kasują.Na reklamacje,ktore trzeba wysyłac na adres skrytki pocztowej,nie odpowiadają.Wiecej nie przedłuze z nimi abonamentu.Innych tez przestrzegam.Nie pozwalajcie sie manipulowac i oszukiwać.
  • ~Marek / 2014-04-04 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsluga klijenta 0 naprawde odradzam nie wiem co robi konkurencja
    ale gorzej nie moze byc.
    Wadyprzedluzanie umowy ceelowo przesuwne zeby nie zrezygnowac z umowy
    od 2010 i nigdy wiecej
  • ~soft / 2013-10-25 15:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Cześć,
    W lipcu rozwiązałam umowę z N (rzeczywistą NC+), teraz przyszła informacja że mam płacić 1000 zł za nieterminowe zwrot dekodera. Zdziwiona jestem trochę, bo po prostu nie wiedziałam - zajrzałam jeszcze raz do umowy, ą tam nic takiego nie ma. Konsultant twierdzi, że jest w cenniku. Jakim cenniku? Nie mam cennika. I moje pytanie: Czy w Waszych umowach jest o tym mowa? Może mieliście cennik? Będę wdzięczna za odpowiedzi.
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo, żeby wymieniać
  • ~Waldemar / 2013-10-21 20:23
    Ocena: 1.00 / 5
    NIGDY NIGDY WIĘCEJ N. Co zrobili ? Kupiłem N na święta wszystko ładnie pięknie pakiet płatność oki. Trzymając sie umowy wypowiadam na 90 dni przed jej końcem, wyłączają mi sygnał na 85 dni przed końcem umowy , wydzwanial i mówię o problemie a oni twierdza ze muszę mieć sygnał bo tu unich tak jest , zaciągania zeby i płace darmo za trzy miesiące , które nie oglądam . Umowa zakończona proszą mnie o zwrot dekodera , ja twardo nie , oni mi karę 500 zł ja im pismo zwrotne ze w umownie nie ma zwrotu , a naliczana kara jest wyludzeniem i o tym tez nie ma nic w umownie , oni mi ze nie uznają mojej reklamacji natomiast karę zmniejszają mi do 50 zl za spóźnienie,którego tez ne ma w umownie ale jest w regulaminie , który to jest podobno związany z umowa . Idę do adwokata znajomego on mówi ze można z nimi wygrać ale to nie jest opłacalne , oddaje dekoder, na protokole jest doliczona kwota 60 zł za uszkodzona klapke od pilota a nowy pilot 25 zł . Taka firma nie powinna istnieć nigdy wiecej N
    WadyWszystko u nich jest wada
  • ~stalyklient / 2013-10-20 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Platforma N czy też NC+ po połaczeniu sieci oszukali mnóstwo osób i mnie niestety też. Najpierw powiedzieli żebym zapłacił co mam do zapłaty (wg. mnie kwoty na fakturach były zawyżone w stosunku do ustaleń) a póxniej mam złożyć reklamację z prośbą o zwrot nadpłaty. Zrobiłem tak i oczywiście reklamacja zostala odrzucona. Teraz znowu przysłali mi zdecydowanie za wysoką fakturę i znowu chcą żebym płacił a ja nie zamierzam. Wyjaśnienia trwają już 3 miesiące i jak na razie tylko 1 osoba mi rzeczowo odpisała na moje zarzuty, ale i tak jej słowa nie pokrywają się z tym co powinno być. Jak poprosiłem o nagrania moich rozmów z konsultantami to otrzymałem odpowiedź: ITI Neovision nie wysyła Abonentom nagrań rozmów przeprowadzonych z Konsultantami telefonicznego Centrum Abonenta. Wynika to z odgórnie ustalonych wewnętrznych zasad postępowania ITI Neovision. Działania te mają na celu ochronę danych osobowych oraz dóbr osobistych zarówno Konsultantów, jak i Abonentów platformy nc+. Odsłuchania rozmowy może Pan dokonać w Centrum Abonenta przy ulicy J. Conrada 37 w Krakowie.

    jaja sobie robią. Mam jechać przez pół polski żeby i tak nie móc uzyskać nagrań, które chciałbym oczywiście wykorzystać kontaktując się z rzecznikiem praw konsumenta, bo niby chronią MOJE dane osobowe PRZEDE MNĄ. :) :) :) śmieszne. Od jakiś 10lat jestem ich klientem. Nigdy więcej.
  • ~enkun / 2013-10-04 15:56
    Ocena: 3.33 / 5
    WITAM.KUPILEM N-NA WLASNOŚĆ W GRUDNIU NA 3-MIESIACE A TU PLAC PO MIESIACU POZA TYM,W WRZESNIU WYSIADL DEKODER DWA TYGODNIE BEZ TV ,PRZYSLALI TYDZIEN POCHODZILO I ZNOWU CHYBA DEKODER ALE MYSLE PRZECIEZ NOWY ,BO PRZYSYLAJĄ NOWY PO LIFTINGU ,???????,A JEDNAK TRZECI DZISIAJ DOSTALEM ,TEZ NOWY ,ZOBACZYMY,CALY CZAS GWARANCJA ,CIEKAWE JAK LUDZIE RADZĄ SE BEZ GWARANCJI????JA NAPEWNO NIE POLECAM TV-N,CYFRE KIEDYS MIALEM TO BYLA FIRMA AŻ SIE BOJE POMYSLEC ZE ONI SIE POLACZYLI?
    ZaletyJAKOSC
    WadySPRZET
    10MIESIECY
  • ~Widz / 2013-09-09 21:41
    Kiedyś miałem podobną sprawę z Polsatem tzn. przerwy w dostarczaniu sygnału. Zgłosiłem to do UKE i pomogli mnie - wygrałem sprawę na tyle,że rozwiązałem umowę jednostronnie / bez konsekwencji / A teraz również moja sprawa jest w UKE na etapie mediacji z TV -- N.
  • ~Odpoczątku! / 2013-09-07 09:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacę regularnie za n-kę a od 10 dni mam na ekranie komunikat ponaglający!!!!I tak co miesiąc-skandal!
  • ~Widz / 2013-09-04 21:58
    W czerwcu 2012 r. zdecydowałem się na propozycję zakupu TV- na kartę. W tym celu udałem się do sklepu: M Markt, w którym zakupiłem Pakiet domowy HD za 19,90 zł. Do tego musiałem zakupić Dekoder za 259 zł. wyłącznie na powyższe potrzeby. Do dn. - 15 07 2013 współpraca na linii klient dostawca - bezproblemowa. Jestem rencistą i często przebywam w Szpitalach dlatego ( by nie ograniczyć Żonie dostępu do telewizji ) postanowiłem zapłacić na wyrost z wyprzedzeniem, aż do listopada i / o ironio / w dniu 15 07 2013 r. - podczas oglądania [ Teleekspresu ] . Nastąpiła przerwa w nadawaniu i pojawił się komunikat ,, Ten kanał nie należy do twojej oferty itd. " . Początkowo myślałem, że to tylko chwilowy problem techniczny ......... Niestety trwa do dziś !! . Zgodnie z zaleceniem / komunikatu udałem się na wskazaną do kontaktu STRONĘ ??? , gdzie dowiedziałem się o możliwości nabywania Pakietów oraz innych propozycjach. Przekopałem więc wszystkie możliwe adresy do kontaktu w mojej sprawie i .......................................CISZA. Udałem się więc do sklepu M M. Pracownik chętny do pomocy, podjął / podobnie jak i ja / próbę kontaktu poprzez E-mail > bez skutecznie ! dalej poprzez INFOLINIĘ - gdzie na automacie ponad wszelką wątpliwość - musisz przez 10 min . słuchać muzyki, a następnie być skazanym na oczekiwanie gdy ktoś podejmie rozmowę. W naszym przypadku trwało to 16 minut { x ok 40 gr. za min } - dość opłacalne po przeliczeniu tysięcy klientów. Po euforii / zgłoszenia się Konsultanta ,, zdziwionego " skąd mamy do niego numer ?. Pracownik sklepu wyjaśnił grzecznie, że z ich wskazania .... Po przedstawieniu naszego problemu Pan Konsultant stwierdził: że on ,, Nic nie wie i nic nie może " ? . Na prośbę jakiegokolwiek pomocnego działania --- ODMÓWIŁ !! . Cała rozmowa ok 20 min. N A D A R E M N A . . . Może ja jestem głupi, może czegoś nie rozumiem, może to tak ma być, że mimo iż płacę na kilka miesięcy do przodu --> JESTEM WYRODNYM KLIENTEM . I śmiem oczekiwać jakości usług ? lub kontaktu z dostawcą ? .Mam swoje 61-lat , może za długo żyję ????????? . -
  • ~teresa62r / 2013-09-03 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Z tą oceną na 5 to żart!!!
    Zaletyzadnych zalet
    Wadysame wady
    27 miesięcy kupiony za 499 zł
  • ~teresa62r / 2013-09-02 17:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Opinia o telewizji n.

    Witam! ja także mam przykre doswiadczenie z telewizją n, po pierwsze rodzice a są to osoby starsze zostali oszukani przez konsultanta, który wciśnął im kit że nie będą od nowego roku oglądać telewizji, i zainstalowanie telewizji cyrowej po nowym roku będzie bardzo drogie,umowe na montaż spisał na ksero nie miał orginalnych druków, pobrał zaliczkę w wysokości 250 zł, i szybko się zmył bo mama mówiła że za chwilkę córka wróci z pracy, po 10 minutach od jego wyjścia dzwonię do niego a on mi się odgraża sądem, że mi nie odda zaliczki itp, umowe zawarł na 27 miesięcy pakiet za 59 zł, dałam spokój bo moi rodzice z tego wszystkiego pochorowali się nie mogli się pogodzić że po świecie chodzą tak nieuczciwi i wredni ludzie. Instalacja polegała: przyjechał pracownik podłaczył dekoder pod antene która była zainstalowana do innego dekodera telewizji na karte, właczył telewizor skasował 249 zł , odjechał, obraz się zawiesił i to była cała instalacja przez cały czas trwania umowy telewizor się zawieszał. Dzwonienie z reklamacją to trzeba mieć czas i spokojne nerwy. Umowa nareszcie wygasła. Sprzet spakowany. Zegnaj telewizjo n !!!.
    Boli mnie że 499 zł muszę podarować nie wiem czy telewizji n czy czy panu z firmy KAREM? w

    Witam! ja także mam przykre doswiadczenie z telewizją n, po pierwsze rodzice a są to osoby starsze zostali oszukani przez konsultanta, który wciśnął im kit że nie będą od nowego roku oglądać telewizji, i zainstalowanie telewizji cyrowej po nowym roku będzie bardzo drogie,umowe na montaż spisał na ksero nie miał orginalnych druków, pobrał zaliczkę w wysokości 250 zł, i szybko się zmył bo mama mówiła że za chwilkę córka wróci z pracy, po 10 minutach od jego wyjścia dzwonię do niego a on mi się odgraża sądem, że mi nie odda zaliczki itp, umowe zawarł na 27 miesięc pakiet za 59 zł, dałam spokój bo moi rodzice z tego wszystkiego pochorowali się nie mogli się pogodzić że po świecie chodzą tak nieuczciwi i wredni ludzie. Instalacja polegała: przyjechał pracownik podłaczył dekoder pod antene która była zainstalowana do innego dekodera telewizji na karte, właczył telewizor skasował 249 zł , odjechał, obraz się zawiesił i to była cała instalacja przez cały czas trwania umowy telewizor się zawieszał. Dzwonienie z reklamacją to trzeba mieć czas i spokojne nerwy. Umowa nareszcie wygasła. Sprzęt spakowany. Zegnaj telewizjo n!!!
    Wysłałam ksero umowy na montaż gdzie widnieje kwota 499 zł zapłacone, ciekawa jestem czy będzie odzew? a może ksero umowy już zaliczyło kosz.Jeśli bezpodstawnie konsultant i firma montażowa skasowała pieniądze to czy będą wyciągnięte od nich jakieś konsekwencje? przez takich pracowników tracą klientów.



    Zaletyżadnych
    Wadybardzo dużo opisane w opini.
    27 miesięcy kupiony za 499 zł
  • ~makar / 2013-08-29 18:56
    Ja w lutym przeszedłem z SD na HD z dekoderem na wlasnosc(na kartę)oplata za pól roku z gory.Tyle ze nikt mi nie powiedział w tym czasie, ze po pół roku bede mógł ogladac jedynie programy jezeli podpisze umowe,w innym przypadku dekoder ten bede mogł sobie wsadzić.Wymiana karty nic nie daje ,bo maja dekodery HD zaprogramowane pod 1 KARTE!!Mili konsultanci to osobna bajka..maja wgrane formułki a ich praca polega na jak najdłuższej rozmowie w wynku której klijent zwracający sie z problemem otrzymuje cos w rodxzaju...RADZ SOBIE SAM OŚLE
    OSTRZEGAM PRZED PROMOCIAMI N-KI.Ja skozrestałem i wyszło tak jak opisałem wczesniej.
    Zaletyzadnych zalet jak i zasad,,dno.
    WadyTylko...
    7 mies
  • ~Tereska / 2013-08-17 15:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie zawierajcie nowych umów przez telefon z konsultantem i nie myślcie że wynegocjowliście dobre indywidualne warunki!!!!.

    W trakcie zawierania powtórnej umowy przez telefon z nc+, konsultant obiecał mi że okres wypowiedzenia tej umowy bedzie tylko jednomiesięczny, co przekonało mnie zgody na nową umowę. Niestety po dwóch latach, kiedy chciałam zrezygnować, odpowiedziano że obowiązuje mnie trzymiesięczny okres wypowiedzenia jak w regulaminie. Na moje protesty że powinna obowiązywać umowa zawarta z konsultantem telefonicznie i proszę o odczytanie tej rozmowy jako dowód, odpowiedziano że mam tylko 12 miesiący na reklamację, a rozmowa która była przeprowadzona z konsultantem odbyła się ponad 2 lata temu, a więc nc+ nawet nie pokwapiła się aby sprawdzić jakie warunki uzgodnił ze mną ich konsultant chciaż obiekt moje reklamacji powstał miesiąć temu, a rozmowa telefoniczna miała tylko udowodnić jaki był przebieg i czy faktycznie konsultant wprowadził mnie w błąd mówiąc o jednomiesięcznym okresie wypowiedzenia umowy. Oczywiście to ja muszę płacić za wprowadzenie mnie przez nc+ w błąd. Pozdrawiam i ostrzegam!!!!
  • ~bogdan / 2013-07-16 19:21
    Ocena: 2.00 / 5
    obsługa klienta przez infolinię to totalna porażka.
    czekanie na połączenie 10-15 minut, rozmowa kolejne 15-20 min. efekt żaden.
    dzwonią codziennie, aby zaproponować przedłużenie umowy.
    w/g mnie mają klienta w d...... (głębokim poważaniu)
  • ~bodzio / 2013-07-16 15:05
    zmiana kolorow -- TRAGEDIA!! -

    zmiencie to!!!
    Zaletyprawie wszystko jest zaleta
    Wadykolory oprogramowania
  • ~killer862 / 2013-07-15 11:02
    widzieliście nowe menu w dekoderze. Żenada, zawsze myślałem że technika idzie do przodu a tu jednak nie jeżeli chodzi o platformę n.Czarno białe ikony i grafika jak z COMODORE. Kto projektował tą grafikę, telefony z zielonym wyświetlaczem typu NOKIA 5110 mają lepszą. Popisali się programiści, następnym etapem będzie nadawanie programów monofonicznych i również czarno białych.
  • ~bodek / 2013-07-13 14:48
    Ocena: 2.50 / 5
    próba dodzwonienia się do konsultanta w sprawie usterki technicznej graniczy z cudem. po półgodzinnym czekaniu i kilku minutach rozmowy połączenie się urywa. drugie podejście jak poprzednio czekanie, czekanie i rozmowa z konsultantem pół godziny nic nie wniosła.
    prośba o podanie kontaktu do osoby "szczebel wyżej" jest niemożliwa
    w mojej subiektywnej ocenie firma ntv nie szanuje klient.
  • ~Andreas Murski / 2013-06-25 00:33
    15 marca 2013r moja kuzynka wysłała do pismo polecone z zawiadomieniem , ze odstępuje od umowy zawartej 15 grudnia 2006r .
    Od tej pory spotykają ja same nieprzyjemności ze strony POLSATU dotyczące płatności .
    Kuzynka opłacałam zgodnie z umowa - miesięcznie 37,90 zł i nie korzystała z zadanych dodatkowych kanałów czy dekoderów .
    Opłaciła również 3 kolejne miesiące 111,90 zał. -sumę , którą zadadal od niej konsultant Polsatu.
    Pomimo tego ,ze zapłaciła zażądaną ode mnie kwotę ,zaczęto ja nękać SMS -ami i telefonami żądając dokonania następnej wpłaty 39,90 zl .Nikt nie wie za co . Dzis ta surmę wpłaciła chcac zakonczyc ten cyrk.
    Poniewaz nie bylo mozliwosci wyslania mailu do POLSAT wyslala mail do wielu "waznych" osobistsci :)POLSATU
    Ciekawe czy ktos odpisze / POLSAT dalacza do nieuczciwych firm - tych co oszukuja
    ZaletyBrak
    WadyArogancja, glupi konsultanci, nekanie tych co chca zakonczyc
    dlugo , zbyt duzo
  • ~Zbigniew Murski / 2013-06-22 22:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Uff-gdzie My zyjemy. Telewizja na karte robi z nas idiotow- jak czytam te wypowiedzi to wszystko zgadza sie w 100% z Mimi doswiadczeniami.Czy naprawde w tym kraju nie ma nikogo kto zajmie sie tymi zlodziejami.
    ZaletyBrak
    WadyArogancja, brak mozliwosci kontaktu,
    3 lata
  • ~wnp / 2013-06-10 15:40
    firma nie liczy się z klientem i nie dba o dobro klienta, czeka na potknięcie, żeby przedłużać umowę, naliczać opłaty, trudno zerwać umowę, wynajdują wszystko, żeby dalej klient płacił, po prostu tragedia, przy podpisywaniu umowy było bardzo miło, a w momencie chęci rezygnacji zaczęło się piekło, dochodzi jeszcze niekompetencja w temacie obsługi klienta konsultantów tej firmy, są nieuprzejmi i zaczepni podczas rozmowy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2280
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1695
Netflix
Ocena: 2.11, ilość opinii: 760
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 608
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 329
Toya (TV)
Ocena: 4.40, ilość opinii: 260
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4518
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062