Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2262 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Andreas Murski / 2013-06-25 00:33
    15 marca 2013r moja kuzynka wysłała do pismo polecone z zawiadomieniem , ze odstępuje od umowy zawartej 15 grudnia 2006r .
    Od tej pory spotykają ja same nieprzyjemności ze strony POLSATU dotyczące płatności .
    Kuzynka opłacałam zgodnie z umowa - miesięcznie 37,90 zł i nie korzystała z zadanych dodatkowych kanałów czy dekoderów .
    Opłaciła również 3 kolejne miesiące 111,90 zał. -sumę , którą zadadal od niej konsultant Polsatu.
    Pomimo tego ,ze zapłaciła zażądaną ode mnie kwotę ,zaczęto ja nękać SMS -ami i telefonami żądając dokonania następnej wpłaty 39,90 zl .Nikt nie wie za co . Dzis ta surmę wpłaciła chcac zakonczyc ten cyrk.
    Poniewaz nie bylo mozliwosci wyslania mailu do POLSAT wyslala mail do wielu "waznych" osobistsci :)POLSATU
    Ciekawe czy ktos odpisze / POLSAT dalacza do nieuczciwych firm - tych co oszukuja
    ZaletyBrak
    WadyArogancja, glupi konsultanci, nekanie tych co chca zakonczyc
    dlugo , zbyt duzo
  • ~Zbigniew Murski / 2013-06-22 22:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Uff-gdzie My zyjemy. Telewizja na karte robi z nas idiotow- jak czytam te wypowiedzi to wszystko zgadza sie w 100% z Mimi doswiadczeniami.Czy naprawde w tym kraju nie ma nikogo kto zajmie sie tymi zlodziejami.
    ZaletyBrak
    WadyArogancja, brak mozliwosci kontaktu,
    3 lata
  • ~wnp / 2013-06-10 15:40
    firma nie liczy się z klientem i nie dba o dobro klienta, czeka na potknięcie, żeby przedłużać umowę, naliczać opłaty, trudno zerwać umowę, wynajdują wszystko, żeby dalej klient płacił, po prostu tragedia, przy podpisywaniu umowy było bardzo miło, a w momencie chęci rezygnacji zaczęło się piekło, dochodzi jeszcze niekompetencja w temacie obsługi klienta konsultantów tej firmy, są nieuprzejmi i zaczepni podczas rozmowy
  • ~sezam350 / 2013-06-10 12:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Rozwiązałem umowę i w terminie (po 6 dniach od wygaśnięcia umowy) złożyłem kpl. (dekoder+pilot+karta)
    Po 2 miesiącach otrzymałem notę karną na 500 zł !!!! za brak dekodera,
    na infolinia dowiedziałem się że faktycznie złożyłem kpl. dekoder i nie wiedzą czemu naliczyli karę, ale nie potwierdzili jednoznacznie że swoje bezzasadne roszczenia anulują !!!

    Rok wcześniej złożyłem pisemnie wypowiedzenie z 6 cio tygodniowym wyprzedzeniem, (bez potwierdzenia oddbioru) i N zachowała się w złodziejski sposób i przyjęli że pismo wpłynęło 1 dzień po terminie !!! (szło pocztą przez 2 tygodnie). Więc naliczyli tzw. pakiet bez promocji. UWAGA NA N - to złodzieje
    Zaletybrak
    Wadywiele
    5lat
  • ~Małgorzata B. / 2013-05-27 09:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma nie liczy sie z klientem po śmierci mojego męża bez uprzedzenia wyłączono mi sygnał mimo że płaciłam abonament i miałam do niego prawo, oddałam dekoder a zwrotu pieniędzy nie otrzymałam, żądają wyroku o ustanowienie własności, tylko czego ? sygnału?
    Rozwiązałam uczciwie umowę a n-ka tak postąpiła a zawiadomienie o rozpatrzeniu reklamacji przysłali na mojego zmarłego męża, to żenujące i czysta kpina z klienta,ten operator nie jest wart zaufania i pieniędzy.
  • ~Novy / 2013-05-23 12:04
    Ocena: 2.33 / 5
    Ja też nie jestem zadowolony z obsługi klienta, miałem pytanie to 2 dni dzwoniłem i czekałem by w końcu ktoś odebrał. Podpisałem umowę na kolejny rok i lipa biurokracyjna wychodzi:(
    ZaletyJedynie dobrej jakości kanały (HD)
    Wadybiuro obsługi klienta, dekoder itd.
  • ~haneczka / 2013-05-15 23:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam zakup telewizji N- to jest jakaś masakra. jestem użytkownikiem od paru lat, teraz kiedy kończy się umowa chciałam ją przedłużyć. okazuje się, że to nie jest takie proste, bo co jeden konsultant to inna oferta (promocje zmieniają się co dwa dni). jeden mówi, że dekoder można zmienić, ale na ten najdroższy(199 zł), drugi zaś można zmienić na jaki się chce (nawet za 49zł), że dekoder przyjdzie w ciągu 2 dni roboczych, po czym kolejny stwierdza, że wcale nie 2 dni, tylko 14 dni roboczych. KONSULTANCI SĄ NIEDOUCZENI, KAŻDY MÓWI CO INNEGO, A DO TEGO SĄ BESZCZELNI I ZNIECHĘCAJĄ KLIENTÓW.ODRADZAM WSZYSTKIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyDROGO, BRAK FACHOWOŚCI I WIEDZY W OBSŁUDZE KLIENTA.
    6 LAT
  • ~Marcela / 2013-05-09 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    ZŁODZIEJE I OSZUŚCI!!! NIGDY WIĘCEJ TV N!!!! Nie chce mi się nawet pisać dlaczego - szkoda mi cennego czasu!!
    ZaletyBRAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    WadyWprowadzanie w błąd klienta, bajzel z e-fakturą itp
  • ~N OSZUSTWO / 2013-05-08 13:34
    Po pisemnym rozwiązaniu umowy terminowej, Nka zafundowała mi nową umowę, potem ją rozwiązał i naliczyła karę od niedotrzymania warunków tej nowej umowy zawartej przez n bez mojego udziału.

    Kupiłem NHD myślałem, że mnie nie oszukają, błąd!!! Pieniądze z doładowania wzięli 30.04.2013, a do 8.05.2013 nie ma sygnału i nie odbierają tel. na infolinii dla stacjonarnych
  • ~glapiak liliana / 2013-05-08 11:21
    Nie poleca tej telewizji dla tych państwa liczą się tylko pieniądze
    klient wcale nawet będąc długoletnim abonentem tej tv zostałam potraktowana strasznie ta tv.ma swoich abonentów w głębokim poważaniu
  • ~Morphus / 2013-04-28 11:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam tej telewizji, kontakt z obsługą klienta fatalny, jeden konsultant mówi jedno, potem 2 co innego.
    Zalety-
    WadyBrak konsekwencji w ofertach konsultantów
    4 lata
  • ~bay / 2013-04-25 07:01
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam tej telewizji juz wolał bym ogladac telewizje z przysłowiowej siatki niz z tej telewizji
    Zaletybrak
    Wadybardzo bardzo wiele
  • ~................................. / 2013-04-24 13:17
    Możecie zerwać umowy z N-ką,bez ponoszenia odpowiedzialności.UWAGA!!!! Nie podpisywać aneksów do umowy!!!!!!
    Kruczek prawny,który nie jest zawarty w umowie ale zgodny z prawem i na waszą korzyść.Macie umowy z N-ką a nie mieszaną z C+
    Umowę zerwałem
  • ~lila / 2013-04-21 13:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Co roku jakieś wymysły. W zeszłym roku na siłę wcisnęli mi nPremium za 1 zł. Płaciłam dotychczas 68, potem juz 69 zł.w tym roku zlikwidowano nPremium w zamian dano " nowe" kanały typu Canal+. Najlepsze jest to, że pani " w telefonie" powiedziala mi, że w sumie to to samo co nPremium. To co po mam płacić o 10 zł wiecej skoro to jest to samo??? Nie pisze już o innych problemach i kreceniu z opłatami i kanałami. zmniejszenie abonamentu nie jest możliwe, bo mam gdzies ich Canal+ z badziewnymi " hitami" skoro ogladam tylko 5 kanałów na krzyż. Takie hity filmowe jakie mi wciskał pan z obsługi niech sobie wsadzą w swoje 4 litery. Od kilku dni próbuje coś na tych kanałach obejrzeć i nie ma kompletnie nic. Czy oni mają nas za idiotów?? umowa jest rozwiązana z koncem kwietnia, mimo, że nasza umowa konczyla sie dopiero z koncem czerwca. Podobno do 19 tego kwietnia byl na to czas, a w salonie dowiedzielismy się, że niby n- ka od tego odstąpiła. Dziwne , bo nikt mnie o tym nie informowal. Burdel, bajzel i typowa chęć zrobienia kasy na wciskaniu gó.anych kanałow.
    Zaletytypowa telewizja, nic szczególnego
    Wadyco roku nowy królik z kapelusza z wieksze pieniadze
  • ~Rastafaryn / 2013-04-16 20:08
    Ocena: 3.67 / 5
    Telewizja N Miałem ją przez okres dwóch i pół roku.
    Mogę stwierdzić że ofertę mają dosyć atrakcyjną ale tylko dla nowych abonentów a stary będzie płacić więcej.
    W swoim systemie mają taki syf że szkoda gadać .
    Parę przykładów :
    Zapłacisz rachunek w terminie to po dwóch tygodniach wyświetli ci się na akranie że jeszcze tego nie zrobiłeś
    Dobiega końca czas umowy , wysłałeś już wypowiedzenie a oni będą do ciebie po pięć razy w tygodniu dzwonić celem przedstawienia nowej oferty.
    Najgorsze
    Rozwiążesz umowę wszystko zgodnie z regulaminem,oddasz dekoder w terminie do punktu serwisowego a po dwóch tygodniach przyjdzie do ciebie faktura za następny miesiąc oczywiście już po normalnych stawkach czyli dwa razy taka jaką płaciłeś do tej pory.
    To jeszcze nie koniec bo po następnym miesiącu przyślą ci sms z ponagleniem zapłaty także następny krok to chyba Komornik.

    Wszystko to z życia wzięte nie jakieś wymysły.

    Życzę powodzenia byle nie z eNką
  • ~suchy / 2013-04-16 09:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie na dzwoniących telemarketerów Zaproponowali pakiet Silver za 64 zł a w standardzie 79 złoty. Tylko że pakiet Silver nie uwzględnia nc+GO które można dokupić za 14,90 czyli 64+14,90=78,90 czyli SUPER PROMOCYJNA oferta w ramach przeprosin. Tak tylko w NC+
    umowa od ponad 4 lat
  • ~Magda / 2013-04-11 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam wszystkich przed zakupem tv n! To jest tak niekompetentna firma, że szkoda słów. Jeżeli chodzi o dekoder to nic w nim nie działa, tylko funkcja Płatności! Nigdy nie wiadomo jaki będzie program, koszmar!! do tego drogi!
    Wadydrogo, brak programu, nie tłumaczy programu na angielski, kruczki w umowie
  • ~Adam Sośnicady / 2013-04-10 10:45
    Ocena: 4.50 / 5
    Bezczelność CHAMSTWO wymuszanie zawierania umó na wyższe ceny.

    Dostałem ofertę na NC+...
    Aktualnie płaciłem 69zł.
    Nowa oferta to 119zł.
    Po telefonie do "BIURA MIGRACJI" oferta na 99zł, po długich rozmowach ta sama taniej o 20zł - HURRA !!!
    Tyle że 69 to dla mnie już za drogo bo nie oglądam nałogowo telewizji.
    Gdy zapytałem o tańszą - odp. "NIE MAM takiej MOŻLIWOŚCI"
    Jedyne rozwiązanie dla klienta rozwiązać umowę i podjąć nową - wymienić sprzęt napisać list wysłać wiadomość i zadzwonić na nr gdzie czeka się 15 min na połączenie z operatorem.
    Zaletydużo kanałów HD - szybko się rozwija, WYSOKA JAKOŚĆ tecnologii w stosunku do konkurencji
    Wadybezczelna i niekompetentna obsługa w Centr.Ab. problemy przy obniżaniu abonamentu
    7 lat (od2006r) - jak tylko się pojawili na rynku - widziałem w tym przyszłość TV
  • ~sebastian wiśniewski / 2013-04-08 11:16
    Ocena: 2.33 / 5
    Wszyscy zostaliśmy oszukani kontaktowałem się z federacją konsumenta a ta odpowiedziała mi ze sprawa jest rozwojowa i bada ją Nik ponieważ jak powiedziała pani z FK są olbrzymie nieścisłości. Płaciłem za abonament 118 PLN miałem w tym HBO oraz NPremium obecnie nPremium zniknęło w zamian za to bez mojej zgody otrzymałem 6 innych kanałów a HBO w promocji z darmo jednak abonament się nie zmienił co oznacza że abonament strasznie wzrósł ponieważ chyba od maja doliczą mi koszt za HBO! Rezygnując z zapłacenia za kanały nPremium musimy zapłacić jeszcze za kwiecień za inne kanały powiedzieli ze taka jest zasada i koniec. Jaka zasada?! ja nie podpisywałem żadnej umowy na 6 innych kanałów oraz na zamianę abonamentu więc nie zapłacę po rezygnacji z platformy nawet za kwiecień
    Zaletyświetna jakość
    Wadyoszustwa na umowach
    5 lat
  • ~MrZi / 2013-04-07 12:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Panowie, chamstwo do kwadratu!!! Jak mozna dostac pismo o zmianie umowy listem NIE POLECONYM? Do tego osoba ktora nie otrzyma pisma automatycznie zgadza sie na DROŻSZE WARUNKI!!! CO TAM SIE DZIEJE? KTO TAK TRAKTUJE KLIENTOW? Zastanawiam sie czy mam płacic za abonament skoro pozabierali mi bezprawnie kanały ktore mam w abonamencie typu nPremium 1-4?
    Zaletyteraz już żadnych
    Wadydodzwonic sie graniczy z cudem
    ponad 3 lata
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2262
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1660
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 738
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 307
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 298
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4413
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2905