Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2272 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Robert L / 2022-06-07 19:09
    Ocena: 2.67 / 5
    nie polecam, po 14 latach zostałem zmuszony do wymiany dekodera na najnowszy kpina, oglądam tv sporadycznie za każdym razem uruchamia się kilkanaście minut, aktualizacje i tym podobne bzdety, nie przejrzyste menu, żadnych promocji dla starych klientów, najlepiej wypowiedzieć umowę i zacząć od nowa,
    Zaletystary dekoder szybki i stabilny
    MiejscowośćBogatynia
  • ~robertz / 2022-04-22 22:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Po aktualizacji oprogramowania nie działa mi opcja radio, pokazuje się napis, że usługa jest nieaktywna.
    Wszystko inne działa, internet śmiga.
    Konsultanci nie potrafią mi pomóc.
    Ktoś wie co trzeba zrobić, żeby ta opcja zadziałała?
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie te opisane przez poprzedników
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ROBI / 2011-03-03 20:37
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem posiadaczem N od2 miesięcy.Byłem pełen obaw aby przejść do tej platformy.Jestem b.miło zaskoczony.Aktywacja dekodera w1godz.Odbieram na talerzu 60cm.Delikatnie tylko dostroiłem.Za dekoder z nagrywarką nic nie płaciłem.W Polsacie kupiłem 2 szajsowate za ciężko zarobione pieniądze.Jedyny minus to duży szeroki pilot.Ale to idzie przeżyć.Nie dzwoniłem do BOK bo nie miałem potrzeby.Słyszałem że horror.Pociesze że w Polsacie wygadałem ok.stówy.Póżniej miałem sposób-dzwoniłem o 3w nocy.Zawsze odbierali po3cim pip,pip.
    ZaletyDobra jakość duża oferta programowa za48zł.Dekoder w dzierżawie za nic!
    WadyJa nie widzę
    2miesiące darmo
  • ~Robinsacz / 2023-09-12 19:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Bierzcie Polstat czy kablowke. Moze tvp cos wreszcie wymysli. Nie bierzcie tego smiecia... Oszusci i udreka z dekoderami...
    WadyJedynie wady
    MiejscowośćPoznan
  • ~Robski / 2011-01-20 13:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Oto przygód kilka Wróbla Ćwirka

    11-01-2011
    Miła Pani z BOK informuje mnie iż aktywacja odbędzie się automatycznie po podłączeniu dekodera.
    12-01-2011
    "Miły" Pan informuje mnie iż sygnał aktywacyjny jest "stary" i muszę czekać na kolejny.
    13-01-2011
    "SUPER PROFESJONALISTA" z BOK wraz ze mną odkrywa że Telewizja N dała ciała i wprowadziła zły numer karty do systemu.
    14-01-2011
    Następny "SUPER PROFESJONALISTA" z BOK odkrywa iż "SUPER PROFESJONALISTA" z dnia poprzedniego NIE ZROBIŁ ZGŁOSZENIA DO DZIAŁU TECHNICZNEGO !!!!!!!!
    17-01-2011
    Czekam cierpliwie
    18-01-2011 g 11.00
    I znów "SUPER PROFESJONALISTA" z BOK informuje mnie iż nie wie dlaczego dział techniczny nie dokonał zmiany i aktywacji dekodera.( ma na to 48 godz.)
    18-01-2011 g. 12.00
    "SUPER PROFESJONALISTA" p. Tomasz Sodo z BOK informuje mnie iż nie ma możliwości odesłania dekodera i rozwiązania umowy.
    18-01-2011 g.14. 00
    Rozmowa z prawnikiem mojej firmy.
    19-01-2011
    Dział techniczny nadal nie rozwiazał problemu( ma na to 48 godz.)
    20-01-2011
    Dział techniczny nadal nie rozwiazał problemu( ma na to 48 godz.)
    Cdn........... zapewne w sądzie :*
  • ~robson / 2018-11-30 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    dwa razy dałem się namówić -o dwa za dużo ! To jakaś porażka...dekoder "biega"jak chce,opłaty z księżyca,deszcz,śnieg,wiatr a nawet słońce przeszkadza!!! Na szczęście KONIEC ! Nie Polecam x 3
    Zaletyumowa była krótka
    Wadynie mam czasu by wyliczać
    MiejscowośćBorne Sulinowo
  • ~Robson / 2024-02-29 07:00
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam. Chciałem zmniejszyć pakiet na nizszy bedac na bezterminowej umowie to mi nie pozwolili. Pakiety można tylko podnosić w górę. Więc musiałem zrezygnować. Chciałem oddać miesiąc wcześniej sprzęt bo już mam ich dość to też nie pozwolili. Mogę to zrobić dopiero po rozwiązaniu umowy. Pomimo że chciałem płacić do końca umowy ale nie chciałem już mieć dekoderów w domu. Złodziejska firma
    ZaletyBrak
    MiejscowośćMroków
  • ~Rocus / 2018-09-28 18:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Kończy mi się umowa. Dzwonili do mnie dzisiaj pięć razy w tej sprawie. Twierdzą, że to błąd systemu.
  • ~Roksana / 2019-06-19 09:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nateretni operatorzy w dodatku bardzo nieuprzejmi. Nie potrafią przyjąć do wiadomości że czlowiek nie jest zainteresowany przedłużeniem umowy. Dzwonią po kilkanaście razy w miesiącu za każdym razem tłumacze że nie zmienię zdania i mają przestać wydzwaniac - nie pomaga. W dodatku pakiety dla stałych klientów mają duzo droższe niż dla nowych.!!!! Jak jest jakiś problem trzeba wisieć n telefonie godzinę zanim ktoś łaskawie odbierze i przełączy do kogos kompetetentnego !!!! Ostrzegam przed podpisaniem umowy z nc+
    ZaletyBrak
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Rom / 2023-12-11 23:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Zaweisza sie,nie dziala czesto,brak kanalow,nagrania wszystko razem,zero pomocy,unikac jak ognia!
    Wady99999999999999999999999999999999999999999999999999
    MiejscowośćMaków Mazowiecki
  • ~Roman / 2020-12-22 18:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam od kilku lat telewizje na kartę teraz Canal+, dodałem pakiet Comfort+ (dotychczas korzystałem z pakietu Start) zapłaciłem, aktywowałem SMS....i po 4 dniach, 3 rozmowach z konsultantami, którzy podobno odnowili mi uprawnienia do odbioru...nadal ma dostępne tylko kanały z poprzedniego pakietu. Od 4 dni muszę mieć włączony kanał 11 TVP1 HD (fuj) i nadal nic. Jeśli coś się klientowi oferuje, pobiera za to opłatę to byłoby miło gdyby się z tego wywiązywało.Żenada.Niekompetencja konsultantów to himalaje arogancji...Trzeba raczej rozejrzeć sie za innym dostawca telewizji. A cha w canal+ a i owszem próbowałem wynalazku pt.
    canal+ box 4 k...to dopiero żenada.Nie łączy sie z wifi, wymusza zmiane hasła do wifi na roterze na min. 8 znaków....oddałem w cholerę. Polecam...omijać szerokim łukiem tego dostawcę telewizji.
    MiejscowośćMnich
  • ~Roman / 2022-04-21 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Pytam się po co!!!!!! Kto to tak spierd.... Kto wymyślił tam debilny interfejs użytkownika. Kompletnie nieczytelny, gdy chcesz zobaczyć jaki program oglądasz to dostajesz normalnie oczopląsów, nie można znaleźć żadnych informacji. Wcześniej jak chciałem zobaczyć co jest na innych kanałach, to praktycznie nikomu to nie przeszkadzało mogłem sobie patrzeć, teraz cały telewizor zajęty przez długą nikomu nie potrzebną listę kanałów i co więcej nic na pasku nie widać zlepek liter nie wiadomo o co chodzi. Moja żona jak to zobaczyła to się przeraziła, ma małe problemy ze wzrokiem i jest kompletnie załamana. Do tej pory byłem zadowolony z ich usług. Niedługo kończy mi się umowa, już co dzień mam kilkanaście telefonów ze spamem z ofertą przedłużenia umowy. Wiem jedno, jeżeli nie będzie można powrócić do dawnego menu, kończę umowę i przechodzę do konkurencji. Tam chyba ktoś myśli bardziej logicznie a nie jak ludziom życie uprzykrzyć. Dno, dno i jeszcze raz dno.
    ZaletyBRAK!!!!!!
    WadyPORAŻKA KOMPLETNA, SZATĘ GRAFICZNĄ INTERFEJSU I JEGO WALORY ESTETYCZNE CHYBA OPRACOWALI PO KILKU GŁĘBSZYCH. TRAGEDIA TO MAŁO POWIEDZIANE.
    MiejscowośćGniezno
  • ~Roman / 2022-08-11 20:32
    Ocena: 1.33 / 5
    Najpierw zmiana oprogramowania, teraz lista kanałów. Jasno widać że pracowali nad tym kompletni idioci. Siedzą takie DURNIE i coś muszą robić, żeby zarobić. Poważnie myślę o zerwaniu umowy. Jest powód-PÓŁGŁÓWKI
  • ~Ron / 2022-05-27 07:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Napisałem reklamację co do nowego oprogramowania to mi odpisali ze mogę zerwać umowę kwota do zapłaty to 1400zl i nic nie zrobisz uwalili cale oprogramowanie i są bardzo z tego zadowoleni. Wymuszanie na użytkowniku podłączenia do internetu jeżeli nie masz internetu to masz czarne kwadraty zamiast ikon programów i kanałów tv.EPG, nagrywanie,czcionka,wyświetlanie się opisu filmu bez tła,dostep do listy nagran itd.itd. są jakieś plusy bo ja żadnego nie widzę jedynie w nazwie Canal+ "Bardzo dobra robota pakiet za 500 mini"
    ZaletyZalety były przed 23.05.2022
    WadyWszystko cale oprogramowanie brak jakiej kolwiek logiki czytelności użyteczności
    MiejscowośćKatowice
  • ~Ron / 2022-07-23 16:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Nowe oprogramowanie to wielka KUPA !!!! Wyjeżdżam często na kilka tygodni i zawsze ustawiałem nagrywanie seriali programów na kilkadziesiąt odcinków, czy to od poniedziałku do piątku czy tez raz w tygodniu. Teraz juz nie ma takiej możliwości moge sobe nagrać tylko dokąd sięga EPG a jest to tylko tydzień. I dekoder stracił swoja funkcjonalność równie dobrze mogę sobie oglądać naziemną po co płacić dalej.
    Dodatkowo cała szata graficzna jest nie czytelna jakieś ikonki małe literki opisów dekoder musi byc podłączony do internetu żeby te wszystkie mikroskopijne ikonki sie wyświetlały nie mam w domu na stałe internetu wiec musze kupić specjalnie do dekodera, który nawet jak jest wyłączony łączy sie z wi fi i cały czas pobiera nie wiem co + prad bo dyskiem też mieli. Jak mnie nie było w domu przez 25 dni dekoder pobrał 4kw pradu wszystko inne było wyłaczone.

    Dekoder zaczął sie ciąć przy przełączaniu kanałów lub szukaniu czegoś w menu. A szukania jest dużo zwłaszcza w nagraniach jest taki rozpier**** że nie wiadomo co autor miał na myśli. No i te ciągłe komunikaty że to sie nagranie nie nagrało w pełni jakiś błąd i kolejny jak mogli coś tak dobrego jak było przed aktualizacją taka spier*****?
    Pomimo braku funkcjonalności usunięciu dla mnie kluczowych funkcji nagrywania, całkowitym chaosem nieczytelnością EPG nie można z tego zrezygnować.
    Jak można tak traktować klienta 14lat z nimi jestem i zawsze było ok a teraz wciskają ci jakiś bubel co ktoś stworzył na kolanie i twierdza ze to nowoczesne i fajne idziemy z postępem pani odpisuje przy kolejnej reklamacji i dodaje ze nie maja w planach niczego zmieniać, jak dla mnie to oni sie cofnęli do epoki jak dekoder jeszcze był na kluczyk i służył tylko do oglądania tv,bez nagrywania bez innych udogodnień lipa totalna
    NIE POLECAM SIE W TO PAKOWAĆ!!! Piszcie reklamacje może coś ruszy w tej sprawie
    ZaletyByły przed aktualizacją
    WadyBrak funkcji do nagrywania zrobili z niego odtwarzacz z funkcja nagrywania:-/ Nieczytelne ikony/ opisy. Raczej wymagane podłączenie do Internetu
    MiejscowośćKatowice
  • ~Ron / 2022-07-25 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Mi wyświetla Rok produkcji tylko dekoder nie może się łączyć z internetem.Po odłączeniu internetu trzeba sie trochę namęczyć bo te badziewie nie chce wyświetlać ikonek kanałów. Trzeba kilka razy robić reset wyłączyć z prądu wyjąc kartę włączyć poczekać jak zawoła o kartę to wsadzić,lub próbować robić ustawienia fabryczne nie koniecznie pomoże trzeba kilka razy próbować.Uwaga! Przy powrocie do ustawień wywaliło mi dostęp do dysku nie miałem nagrań ani możliwości nagrywania i znowu zabawa z prądem nagrania powróciły. Jak będzie wszystko ok czyli pełne opisy i ikony kanałów to nie łączyć pod żadnym pozorem z internetem bo ciężko to potem ustawić.Walczyłem wczoraj pół dnia. Tak wiec programiści tego badziewia polegli po całości co chwile jakiś problem odkrywam. Piszcie reklamacje zostaną odrzucone ale niech maja zajecie pajace
    ZaletyDobrze ze płace za to badziewie tylko 50zl
    WadySzkoda że 5 miesięcy temu podpisałem nowa umowę teraz sie z tego nie mogę wymiksować
    MiejscowośćKatowice
  • ~Ron / 2023-05-23 09:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Składajcie reklamacje na kratkowanie obrazu i wieszanie się dekodera. Canal+oficjalnie się już przyznał do wad nowego oprogramowania. Ja dostałem na dwa miesiące-50% za abonament
    ZaletyByły rok temu przed aktualizacja
    WadyNowy soft nieczytelny konieczność podłączenia internetu do dekodera i dużo innych
    MiejscowośćKatowice
  • ~Ron / 2023-07-30 21:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejna aktualizacja nic nie wniosła. Pikseloza nadal występuje bałagan w nagraniach nie czytelne opisy wieszający się dekoder. Naprawdę nie warto się w to pakować
    ZaletyPonad rok temu były
    WadyZmiana oprogramowania
    MiejscowośćKatowice
  • ~Ron Jeremy / 2022-08-29 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA po zmianie oprogramowania dekodery się wieszają. Menu jest nieczytelne brak kluczowych funkcji do nagrywania. Nie radzę się w to pchać
    ZaletyByło dobrze przed aktualizacja czerwiec 2022
    WadyBrak funkcjonalności brak czytelności. Konieczność częstego restartu
    MiejscowośćKatowice
  • ~Roni / 2023-02-10 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dali nam dwa kanały dodatkowo za darmo od początku lutego na caly miesiac jest juz 10 kanaly nadal zablokowane. Infolinia pomoc nie isteje. Wymieniam maile codziennie z obsługą żadnej pomocy zbywają mnie. I tak dochodzę do wniosku jeżeli pomoc klientom leży oprogramowanie dekodera leży od pół roku dno dna zabierają funkcje dekodera ludzie wciskają jakieś dodatkowe nie zatwierdzone umowy. Czy to dlugo jeszcze pociągnie czy oni już są w trakcie upadłości?
    ZaletyJest szansa że szybciej upadną niż mi się umowa skończy
    WadyPłać i płacz nie ważne że nie działa
    MiejscowośćKato
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2272
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1670
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 321
Toya (TV)
Ocena: 4.32, ilość opinii: 230
Vectra (TV)
Ocena: 1.91, ilość opinii: 206
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981