strona 89 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- nastepna »
-
~CZMUDA GROUP SP ZOO / 2016-10-08 13:58
oszukuja na kazdym etapie,
jak kupisz dekoder to problem z doladowaniem , telefonuja abys podpisal umowe, biuro czynne tylko w tygodniu a nie jak podaja 7 dni . zaplacilem pieniadze 12 dni temu a telewizja jak nie dzialala tak nie dziala. -
-
~tomi / 2016-08-10 18:25
Jestem wieloletnim klientem nc+. W lipcu 2016r. udałem się do autoryzowanego punktu celem dokonania ustaleń związanych z przedłużeniem umowy. Miałem dotychczas pakiet superpremium i zdecydowałem się na pakiet vip+. Oczywiście cena pakietu z rabatem 139,99 złotych. Do tego najem głównego dekodera 5 zł, multiroom 0 zł. W mojej obecności pracownik autoryzowanego punktu dzwonił na infolinię nc + w celu potwierdzenia warunków umowy. W sierpniu otrzymuję fakturę 40 zł. większą (20 zł. za główny dekoder i 20 zł. za multiroom). Składam reklamację i co się dowiaduję, ktoś nie dopilnował zmiany w systemie. Nie wiedzą kto zawinił. Winę zwalają na mnie bo regulamin reguluje kwestię opłat (i powinienem go znać na pamięć). Pytają się mnie czy ich pracownicy nagrywali rozmowę pomiędzy sobą (to jakiś żart?). Ja mam udowodnić niekompetencję ich pracowników? Ktoś czegoś nie nacisnął. Oczywiście przepraszają, ale każą dopłacić, może mi zwrócą ale tylko wtedy gdy pozytywnie rozpatrzą reklamację. Najlepsze jest to, ze w umowie nie ma w ogóle wskazanych kosztów tych urządzeń (bo to jest aneks) a zmienił się tylko rodzaj pakietu. Reklamacja w punkcie trwała ponad 1 godzinę. Pan w punkcie stwierdził, że w błąd wprowadził go pracownik. Czyli płacę za niekompetencję pracowników. Człowiek czuje się bezsilny. Mają w du..." starych klientów, traktują ich raczej przedmiotowo.... Właściciel powinien się raczej palnąć w głowę za taką niekompetencję. Powinien zatrudnić Kierowników którzy zweryfikują działanie pracowników na infolinii, to by poprawił wizerunek i negatywne opinie. Gwarantuję , że po zakończeniu tej umowy tym razem wypnę się na nich. Stać mnie na nc+ i stać mnie też na inne telewizje. Nażryjcie się oszuści. ZaletyBrakWadyObraz HBO - jest fatalny. Filmy lecą ze śniegiem i kreskami. W niedzielę teraz puszczali nowe "Gwiezdne Wojny" - obraz masakra -
~darekk / 2016-08-02 21:19
Byłem ich klientem od początku istnienia, ale firmy nie interesują "starzy" posiadacze. Oferta była co rok gorsza aż w tym roku zażądali za mój max pakiet o 50 PLN więcej. Dałem sobie z nimi spokój i jak na razie jestem zadowolony po przejściu do konkurencji za to samo 60 PLN taniej Zaletynajszerszy pakiet programów i to wszystkoWadyzawyżona cena, tragiczny poziom sprzedawców w callcenter -
~siwy666 / 2016-07-06 14:41
Same programy i działanie nich jako tako , cała reszta dno,brak szacunku dla stałych klientów,próbują jak najwięcej ludzi naciągnąć na jakieś niby pakiety tanie a potem się okazuje ,że człowiek płaci jeszcze więcej niż bez niby promocji,ODRADZAM,Na dodatek blokują IP z komputera jak nieprzychylnie o nich piszesz,ostrzegam ZaletyDekoderWadySygnał satelity,ceny niektórych pakietów,polityka marketingowa firmy kary za uszkodzenie pilota,problemy z zakończeniem umowy,mobbing telefoniczny,namawianie nachalne do podpisania umowy,9 lat -
~jacek s. / 2016-07-05 09:19
Przy zawieraniu umowy przez telefon ITI Neovision S.A. zobowiązało się do dostarczenia niezbędnego sprzętu tzn. Antena HD, KARTA CAMELEON, decoder wifiBox+/SAGEMCOM DSIW74.
Po ponad miesiącu oczekiwania na Antenę HD, która oczywiście jest niezbędna dla dokonania aktywacji pakietu usług i korzystania z dekodera sytuacja zaczęła mnie bardzo dziwić. Kilkukrotne próby nawiązania kontaktu z BOK w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji nie przyniosły żadnych rezultatów.
Nie udzielono również odpowiedzi na moją pisemną reklamację w tejże sprawie.
Wniosłem, więc sprawę do Rzecznika Konsumentów.
ITI Neovision S.A. zgodziła się na rozwiązanie umowy, ale nie zaoferowano żadnego uzasadnienia, dla czego tak się stało, żadnych przeprosin, a prośba o zwrot kosztów korespondencji itp. została zignorowana.
Podręcznikowe dziadostwo. Nawet najstarsze zawody świata takie, jak Q. i oprych mają swoje zasady. Wygląda na to, że ITI Neovision S.A. nie ma żadnych.
jacek s
Zamość
-
~levis / 2016-04-15 13:58
Zrezygnowałem. Oferta kanałów, wyłącznie jak chcesz wydać kasę na zbytki. Dodatkowo oferta z mnóstwem reklam. -
~Ilona / 2016-03-17 06:33
To jest jakiś żart z ta telewizja dekoder włącza się ok 3-4 minut, nawet nie da się zobaczyć dokładnej telegazety bo za nim się ogarnie to mija kupę czasu. Kończy mi się umowa i przechodzę do konkurencji ! ZaletybrakWadydekoder się długo włącza, brak dokładniej telegazety ! -
~hokej48 / 2016-02-15 21:21
nc+ ma wszystkich stałych abonentów w D bez jakiegoś wahania to pisze bo to prawda i nie zmienię mojej wypowiedzi gdyż miałem nimi umowę na dwa lata zapłacone z góry jak pytałem się o przedłużenie na rok to dali mi taką o naciągnięta umowę że się poczułem jak by mieli przed sobą analfabetę[człowieka który nie umie liczyć i pisać] Zaletyżadnych chyba że umiom dobrze naciągaćWadynaciągaczekupiłem za 100zl -
-
~Maro / 2016-02-03 13:50
Dzwoniąc na biuro obsługi zdążysz wypić dwie kawy zanim ktoś odbierze tel. Nie Polecam wciskają telewizji n wciskają używane dekodery ZaletyBrak -
~dbq4 / 2015-12-18 16:09
Witam. Po reklamacji Białego Dekodera załatwiam odpianie go z mojego konta . ( popsuł się od starości , czyli 2 lata ) dopiano mi go na własność . brak opcji wymiany ,nabycia nowego , 30 dni na rozpatrzenie reklamacji . BOK olewa mnie i sto telefonów do nich ,obsługa jak za PRL w barze Dworcowym na stacji Koniec Świata
Wnioski pozostawiam czytelnikom . Serdecznie nie POLECAM NC+
-
~Stanisław / 2015-12-15 19:22
Ofert telefoniczna około 80 zł
po aktywacji linku 190 zł nie ma takiego abonamentu.
Złodzieje po trzykroć złodzieje. Reklamacja już nie
opiera się na nagrywanej ofercie tylko na aktywacji linku.
Kolejna rozmowa tylko w punkcie obsługi.ZaletyBrakWadyZłodziejeTo już któryś raz daliśmy się nabrać. -
~jony / 2015-12-02 12:18
Banda złodziei w roku 2010 skonczyła mi sie umowa ,rachunki płaciłem do konca umowy,po skonczeniu umowy oddalem dekoder,teraz pare dni temu po pieciu latach przyszlo mi pismo z sadu ze musze zaplacic kaucje za dekoder w wys. 1000 zl i kare za zerwanie umowy plus odsetki.Ludzie nie dajcie sie oszukac,omijajcie ta platforme dalekim lukiem ZaletybrakWadyjedno wielkie oszustwo to co oferujanie mam wcale oddane potwierdzone pismem -
~ANIA / 2015-11-10 12:57
OSZUSCI ,OSZUSCI I NACIAGACZE ,PO SKONCZONEJ UMOWIE ODDAŁAM DEKODER A PARE DNI TEMU PO 5 LATACH ZROBILI MI SPRAWE ZA NIE ODDANIE DEKODERA KOSZT 1000ZŁ NIE POLECAM -
~Tomek / 2015-10-29 16:35
Banda złodziei! co innego człowiek ustala telefonicznie, co innego dostaje. Nie dotrzymują umowy za którą karzą sobie słono płacić. -
~Afendico / 2015-10-01 18:50
nie polecam.. jeden wielki chłam.. zabierają co lepsze kanały bez uprzedzenia .. a jeśli nawet uda ci się dodzwonić do BOK to i tak konsultant - małolat totalnie cie oleje .. omijać szerokim łukiem .. ZaletybrakWadymaja abonenta w głebokim powazaniuco najmniej od 5 lat , zbyt drogo jak na oferte która przedstawiaja , no chyba ze zapłacisz 200 zł -
~JacekD / 2015-07-26 09:04
Omijać szerokim łukiem. Po telefonicznym przedłużeniu umowy, dostaniesz mniej niż ustaliłeś z naganiaczem z NC+. O niezgodności usługi z ofertą telefoniczną przekonasz się dopiero po uprawomocnieniu się umowy, bo dopiero wtedy włączą usługę. Po upływie kilku miesięcy wyłączą kilka najlepszych programów, bo tak jest napisane w ofercie , którą otrzymasz nie wcześniej niż po zawarciu umowy. Można zgłaszać reklamacje , najlepiej w niedzielę po 23 lub przed 5 rano na infolinie, wtedy czas oczekiwania spada do kilku minut. Nagrania rozmowy z naganiaczem nie udostępnią bez sądu.
Moja rada: Jeśli zadzwoni do Ciebie konsultant NC+ , przedstawi się itd.. , odpowiadasz " miłego dnia i wyp...j" i kończysz rozmowę.Zaletynie widzęWadyjedno wielkie oszustwo przez telefon.7 lat -
-
~Gośka / 2015-07-10 20:36
najgorsza telewizja!!! nie poleca... na początku promocyjna cena a potem oszukują ludzi!!! jak rozwiązałam umowę i nie odbierałam tel to zaczęli mi robić na złość, wyłączając telewizje, za którą zapłaciłam! Szczerze odradzam... -
~Krystyna / 2015-07-10 12:01
Omijajcie telewizję nc+ szerokim łukiem. Kiedy we wrześniu 2014 zawierałam umowę,
oferowano pakiet połączony z ORANGE na internet za cenę 99,90 zł miesięcznie.
Na ulotce w ramach pakietu miałam mieć 133 kanały w tym 43 HD.
Po kilku miesiącach okazało się ,że większość kanałów wyłączono.
Jak zwykle maleńkim druczkiem na umowie zastrzeżono sobie możliwość wyłączenia
co atrakcyjniejszych kanałów.Czuję się kompletnie nabita w butelkę.
Zadzwoniłam na infolinię(naciągają na pieniądze przedłużając rozmowę).
Według mnie telewizja nc+ nie ma żadnych zalet ponieważ nie ma co oglądać.
Darmowe kanały telewizji naziemnej są nadawane 3-krotnie w wersji zwykłej ,HD i SD. No to ma się 25 kanałów x 3 . Teraz oferują mi wyłączone wcześniej kanały za dodatkową opłatą.Zaletynie maWadybardzo wysoka cena ,długa umowa ubogie pakietyprawie rok 99.90 mc pakiet -
~Joe / 2015-06-19 21:43
To syf Zalety?Wadybrak kontaktu, więcej wydaję na słuchanie muzyki z icih BOK niż wart jest abonament2 lat a, ok. 250 zł -
~Elamotor / 2015-06-12 20:45
To napisałam dziś na facebooku, jako publiczne. Doradzam róbc
ie to samo... Ostrzegam wszystkich, przed kupowaniem telewizji na kartę. Kupiliśmy kilka lat temu, taką na działkę. W zeszłym roku, było jeszcze wszystko ok. Teraz biorą pieniądze za abonament i nie włączają sygnału... brak jest możliwości jakiegokolwiek kontaktu. Już jest pełno ostrzeżeń na telewizję z kartą, w necie.
Mnie zrobili, tylko na 20 zł - opłata za miesiąc, ale ostrzegam innych, przed wpłatami na konta dla tej telewizji... Pieniądze będą pobrane, a karta zablokowana. Spółka Cyfrowy Dom Sp. Z. O. O. nie zwraca tych pieniędzy. Na telefony i listy też nie odpowiada. To nie jest telewizja na kartę tylko jedno wielkie oszustwo.Zaletyżadnych zalet, skoro nic nie oglądamWadybrak maila, naciąganie na pieniądze przez infolinię..;tv - urządzenie koszkowało ok 200 zł, do tego talerz satelitarny 75 zł 20 zł abonament za miesiąc. Produkt mam 3 lata, przez miesiące letnie korzystałam przez 3 miesiące.
strona 89 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- nastepna »