Najnowszą aktualizację softu robił chyba jakiś d..il programy bez ladu i składu w formie listy a nie jak poprzednio pogrupowane tematycznie.
ZaletyBrak
WadyAktualizacja,problem ze zmianą kanałów tak muli i problem ze znalezieniem kanału szukanego.
MiejscowośćGorzów Wielkopolski
~Rafał / 2022-08-18 18:51
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Polsat jest 10000 razy lepszy .Zrobiłem sobie i mojej rodzinie tylko krzywdę przechodząc do canal + .Wykupiłem full pakiet a tam nie ma nic .kanały powtarzają się po 3 razy .dekoder porażka. Szkoda nerw na wymienianie wad ..syff !!!,oszustwo !!!.Dwa lata będę teraz się WKU....ł.
ZaletyŻadnych
WadyZa mało miejsca na wypisanie wszystkich
MiejscowośćKutno
~RAFAŁ / 2024-04-20 20:31
Ocena: 5.00 / 5
Wszystko załatwione szybko i po mojej myśli faktura zgodna z umową którą podpisałem w punkcie
MiejscowośćCZERNIEJEWO
~Rafał 123 / 2023-03-16 15:08
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Firma uważa że Klienci to idioci . Dzwonienie po kilkadziesiąt razy o przedłużenie umowy. Po przedłużeniu podziękowania za wieloletnią współpracę na maksymalnych wariantach i w podziękowaniu jakieś badziewie ... za kolejną opłatą heh . Ostatnio dekoder działa jak 15 letni komp resetu.
Zaletybrak
Wadyogólne podejście do klienta
MiejscowośćWolbrom
~Rafał Szczepanski / 2021-07-19 18:20
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma właśnie mnie oszukała na pieniądze które mniala ni zwrócić za nadpłatę bo jedyny ich salon w Ełku jest nieczynny z powodu urlopu coraz dłuższego a winę złożyli na mnie bo przecież moglem jechać do najbliższego salonu i oddać sprzęt (najblizszy salon Łomża 120 km od Ełku ????????) ostrzegam was przed tym
ZaletyCzaly czas puszczają to samo i gówniane seriale
WadyTa oferta to jedna wielka wada i kupa oszustów
MiejscowośćEłk
~ragusia2 / 2022-04-19 21:54
Ocena: 3.00 / 5
oferta programowa i cena za nią dla mnie jest obojętna bo i tak nie oglądam , telewizor gra by grać ale upierdliwi konsultanci to jak najbardziej zasługują na wielki minus . Umowe mam do lipca a oni od miesiąca mnie atakują i w dzień i nocy by juz teraz przedłużyć umowę , bo tylko teraz super oferta itd Mówię zeby nie dzwonili i zeby nie namawiali mnie na cokolwiek bo ja decyzję podejmę dopiero w lipcu co z tym fantem zrobić ale oni nie odpuszczają , nie nie rozumieją ze człowiek jest chory i chce mieć spokój ,tylko jak te sępy krążą 24/h i dzwonią bo moze im się uda mnie do czegoś namówić . I tylko przez tych upierdliwców nie dających mi żyć w lipcu nie przedłużam umowy ....
Zaletynie wiem
Wadyupierdliwi konsultanci
Miejscowośćwrocław
~Rd / 2022-08-10 21:43
Ocena: 1.67 / 5
Zmiana numeracji kanałów to porażka, kompletnie nie naprzeciw klientom.
Powinna być zagwarantowana opcją poprzednich ustawień
~Rebel / 2017-10-23 12:57
Ocena: 1.00 / 5
NC+ ma świetny sposób na naciąganie klientów. Dzwonią z ofertą przedłużenia kończącej się umowy, człowiek ustala co chce i ile to będzie kosztować, po czym przedłuża umowę. Ale już po pierwszym miesiącu obowiązywania nowej umowy, oferta się nie zgadza. Okazuje się, że pomimo ustaleń, wciskają do oferty, (oczywiście bez wiedzy klienta) dodatkowe kanały (płatne). I nie jest to przypuszczenie, tylko fakt, który powtórzył się u mnie już 3 razy przy przedłużaniu umowy. Za każdym razem dzwoniłem i składałem reklamację, oni niby w przeciągu 2 tygodni odsłuchiwali rozmowę i przyznawali mi rację. Oczywiście nikt z tamtej strony nie ponosi konsekwencji celowego wyłudzania pieniędzy od klienta (widać taka polityka firmy). Zastanawiam się tylko, ile osób nie zauważyło oszustwa i ile machnęło na to ręką, bo w ogólnej skali są to naprawdę potężne pieniądze.
Nie wysilą się nawet, żeby gdzieś w systemie zaznaczyć, że ten klient w jajo się nie dał zrobić już dwukrotnie. No chyba, że wychodzą z założenie, że do trzech razy sztuka ?
Już nie wspominam, że stary, wieloletni klient jest dla nich nikim, zerem, nie mają dla niego żadnej oferty, żadnego rabatu itp. itd. ale nowych potrafią przyciągać nawet kilkoma darmowymi miesiącami w roku, bez konieczności płacenia abonamentu. Wiadomo, kasę ściągną ze starych klientów, a nowych będą doić po podpisaniu przez nich umowy. I tak kółko się zamyka.
ZaletyBRAK
WadyWSZYSTKO, A W SZCZEGÓLNOŚCI PODEJŚCIE DO WIELOLETNIEGO KLIENTA.
~Rebel / 2021-08-30 12:00
Ocena: 1.00 / 5
Napisze tak, jako wieloletni abonent z czystym sumieniem rezygnuje z usług tej pseudo firmy. Tam wszystko jest pięknie do momentu podpisania umowy, potem traktują cię jak "śmiecia", nawet kilkunastoletniego klienta. Nie liczy się klient tylko KASA, tak więc uprzedzam, że jeśli będziecie mieli po podpisaniu umowy problemy czy to z odbiorem kanałów czy np. z dekoderem, który źle działa, uzbrójcie się w cierpliwość, bo załatwienie sprawy będzie Was kosztować dużo czasu i nerwów. Obecnie wymyślili sobie robota, który zarówno na infolinii jak i czacie nie jest w stanie załatwić żadnej sprawy. Natomiast z dwóch nr infolinii czynny jest tylko jeden, a dzwoniąc na niego w dowolnym dniu i godzinie, zawsze słyszy się, że w kolejce do rozmowy jest ponad 30 osób. A zaznaczam, że nawet odczekanie kilkudziesięciu minut, nie gwarantuje załatwienia sprawy. Dno i kupa mułu, nic więcej.
ZaletyBRAK
WadyWSZYSTKO, SZCZEGÓLNIE OBSŁUGA KLIENTA
MiejscowośćWarszawa
~Rebeliant / 2019-07-16 06:47
Ocena: 1.67 / 5
Naciągacze, od 2 tygodni dzwonią do mnie żebym przedłużył na dwa kolejne lata umowę, która kończy się za pół roku. Ale jak pytam się jaką mają dla mnie ofertę, to słyszę, damy panu 3 dodatkowe kanały (które zupełnie mnie nie interesują) i będzie pan płacił 10 zł. więcej (płace obecnie już blisko 100 zł.). Po co dzwonić do kogoś na pół roku przed końcem umowy i próbować namówić na kolejną umowę kiedy nie ma się ŻADNEJ oferty do przedstawienia ? Jak powiedziałem trzeciej osobie, że nie przedłużam (a już na pewno nie na pół roku przed końcem) to nagle okazało się, że pakiet HBO mi dadzą na 2 miesiące, co oczywiście nie spowodowało, że zmieniłem zdanie.
Powiem szczerze, że jako wieloletni abonent nc+ (chyba już ponad 15 lat) więcej bym ugrał z nimi gdybym wypowiedział umowę, poczekał do jej końca i podpisał nową jako nowy abonent, bo ci mają bardzo dobre oferty w porównaniu z wieloletnimi klientami. Mi nawet po tych 15 latach bycia ich klientem, nie przysługuje najnowszy dekoder, choć nowi dostają go przy podpisaniu umowy.
ZaletyBRAK
WadyBrak sensownych ofert, szczególnie dla wieloletnich klientów
MiejscowośćWarszawa
~Regina / 2022-05-26 10:13
Ocena: 2.00 / 5
Nowe ale beznadziejne . Proszę wrócić do poprzedniej wersji
ZaletyBrak
WadyWszystkie
MiejscowośćKoło
~Rekin / 2022-05-25 22:26
Ocena: 1.00 / 5
Kompletne dno. Nieczytelne, niejasne, nielogiczne. Nie da się ustawić własnego zestawu programów, nie da się wrzucić menu programów. Totalna porażka.
ZaletyBrak
WadyWszystkie
MiejscowośćRybnik
~Remigiusz / 2022-10-31 17:52
Ocena: 1.00 / 5
Kompletne gówno chodzi o sprzęt nawet pilot nie dziala
ZaletyNic
WadyPrawie wszystko
MiejscowośćLipsk
~Rena / 2021-10-19 22:16
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza "firma", a raczej mafia, z jaką miałam okazję się zetknąć. Telewizja nie działa od miesiąca. Co chwilę jeżdżę do punktu obsługi klienta (infolinia nie istnieje- wszystkie numery podane na karcie nie istnieją). Zgłaszam problem, pan mi tłumaczy, że ich to nie obchodzi, że dekoder nie działa, bo cyt. " Oni nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za instalację i działanie sprzętu - to klienta sprawa, czy antena satelitarna, dekoder działa i czy są odbierane kanały. Polecili współpracującego z nimi instalatora, który tak "naprawił", że TV działała jeden wieczór. Oczywiście domagam się zerwania umowy, skoro nic mi nie działa, a muszę płacić. Nie można zerwać umowy! Śmiech na sali, nie dostarczają mi usługi, za którą płacę, czyli nie wywiązują się z umowy, a ja nie mogę zerwać umowy. To jest wręcz niewiarygodne. Z daleka od tej mafii. A każdy telefon, na który próbuję się dodzwonić odbiera automat. Ludzie tam nie istnieją, nikt za nic nie ponosi odpowiedzialności.
ZaletyNią ma żadnych zalet
WadyZbyt długo by wymieniać
MiejscowośćKatowice
~Renata / 2020-04-19 16:56
Ocena: 1.00 / 5
ciągle tylko starocie nic z nowości a płacić każą i problemy z dekoderami a kiedy się już do dzwonisz to mówią sprawdzi antenę
MiejscowośćJelenia Góra
~Renata / 2020-10-01 18:26
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa niechętna, niepomocna. Trzy dni temu zadzwoniłam w celu sprawdzenia informacji do kiedy należy opłacać abonament i Pan wprowadził mnie w błąd. Dzisiaj dowiedziałam się od niemiłej Pani Izabeli K. że nie udzieli mi takich informacji jaki otrzymałam od jej kolegi, bo... nie może. Moje pytanie brzmi nie może czy nie chce?
Dziękuję za pomoc. Renata
MiejscowośćKielce
~Renata / 2021-08-10 17:39
Ocena: 1.00 / 5
Przestrzegam wszystkich, którzy przez chwilę pomyślą o podpisaniu umowy z tą firmą, oszuści i wyłudzacze pieniędzy. Przy podpisywaniu umowy zapłaciłam za dysk zewnętrzny i multiroom, a okazało się, że przy wymówieniu muszę wszystko oddać, mało tego wparli mi, że zasilacze nie są te i obciążyli kwotą 120zł. Nadmienię, że ostatnie pół roku multiroom nie działał, a rachunki musiałam płacić, na infolini poinformowano mnie, ze mam sobie odwieszac za każdym razem, kiedy chcę włączyć telewizor w drugim pokoju. Jestem szczęśliwa, że już rozwiązałam z nimi umowę i chcę o nich jak najszybciej zapomnieć, poświęcę te 120zł.
ZaletyBrak!!!
WadySame wady!!!
MiejscowośćCzęstochowa
~Renata / 2022-06-02 21:52
Ocena: 3.33 / 5
Nowe oprogramowanie chyba nie do końca się udało. Jest bardzo skomplikowane, a to telewizja dla „wszystkich „ . Usunięto podstawowe narzędzia do obsługi. Mam nadzieje, ze powróci stare oprogramowanie albo zostaną dodane te elementy, które zostały usunięte.
ZaletyBrak
WadySame
MiejscowośćWloclawek
~rene / 2024-01-21 20:06
Ocena: 1.00 / 5
uwaga na logowanie przez dekoder do aplikacjii netflix!!!
nc plus dolicza dodatkowo oplate w wysokosci 60 zl tworzac nowe konto netflix z literowka w adresie email!!!!! ku mojemu zdziwieniu przy zobaczeniu faktury widniala druga oplata. Paranoja nc plus wstyd za takie dzialania bylam klientem ponad 10 lat ciesze sie ze umowa dobiega konca nigdy wiecej a tej sprawy tak nie zostawie . nie chodzi nawet o te 60 zl ale o bezprawie jakie robicie.
MiejscowośćPoznań
~Reniek / 2022-05-25 13:41
Ocena: 2.00 / 5
Same wady,żadnej zalety, wprost tragicznie - szkoda słów.