Zostałam perfidnie oszukana!!!! pani przez tel zapewniała mnie 3x ze umowa jest bezterminowa w zamian za wiekszy abonament, gdyz w kazdej chwili moge sie przeprowadzic. gdy juz do nich napisalam i dzwoniłam to powiedziano mi ze umowa jest do listopada 2018 roku. ja nic nie podpisywałam a szanowna pani wmawia mi ze jest podpisana umowa i na dodatek moze odsłuchac rozmowe. NIE polecam ich nikomu. to sa oszusci i tyle!!!!
Zaletyzadnych zalet nie mają !!!
Wadywada jest taka że wogóle istnieja na rynku!
korzystam 5 miesięcy, zamówione było wszystko przez telefon.
~kojkojo / 2017-03-17 23:45
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo duże podwyżki w zestawieniu ze spadającą wartością kanałów tzw. premium. wszystko co nowe wstawiane na VOD premiery a na C+ i innych premium miesiącami jeden film. Specter który chyba w grudniu oglądałem na C+ do dziś się przewija i leży na ncplucgo VOD C+. Biorąc pod uwagę, że ma człowiek nagrywarkę to trochę bez sensu.
Za poprzednią umowę płaciłem chyba 49,99 w tym 8xC+ i HBO. Na przedłużenie po wypowiedzeniu umowy maks co wynegocjowałem(po ładnych kilku telefonach z tzw. utrzymania klienta) to za 70PLN pakiet okrojony o C+ seriale,C+ discovery i całe HBO.
Generalnie żałuję, że przedłużyłem umowę. Współczuję tylko fanom sportów, bo trochę nie mają wyjścia. Pozostałym nie polecam.
Zaletysport,
Wadyfilmy na kanałach premium tłukom miesiącami a najnowsze produkcje za dodatkową opłatą. Wysoka cena, podwyżki dla przedłużających
od 2010 r
~woki / 2017-03-03 21:22
Witam chciał bym wyrazić swoją opinie na temat dekodera sagemcom ds183 ,jest to totalny badziew który wcisnela mi nk od kiedy posiadam ten dekoder ,oglądanie telewizji przestało być mile ,ciągle zawiechy dekodera to podstawa za wszelkącenę omijajcie ten dekoder
WadyBardzo powolny,po kilka razy na dzień zawiesza się
~Mega niezadowolona / 2017-03-01 09:34
Ocena: 1.00 / 5
Zostałam okradziona i oszukana .W grudniu telefonicznie zawarłam nowa umowę z karty przeszłam na abonament .Dnia następnego udałam sie do banku by opłacić cały rok z góry .W Styczniu dostałam wiadomość ,ze moje salto wynosi -----Bardzo zdziwiona ,zadzwoniłam do Nc+ po nieustannych telefonach ,pismach,e-mailach okazało sie ,ze pieniądze przepadły ,pomimo dowodu wpłaty .Pieniadze choc są na koncie Nc+ nie zostaną doldane do rachunku gdyż choć karta dekodera jest ta sama co przed podpisaniem nowej umowy to zmieniła sie umowa z karty na abonament i pieniędzy mi nie zwrócą .Banda oszustów i naciągaczy przez najbliższy rok będę musiała po raz drugi płacić abonament .Zastanówcie sie dwa razy czy warto z nimi zawierać umowy .
~oszukany12345 / 2017-02-16 15:55
UWAGA! NC+ SAMO PODPISAŁO SOBIE ZE MNĄ UMOWĘ!!!!!!!!!!!
Zdecydowałem się na przedłużenie umowy z nc+. Za cenę 70 zł/miesiąc miałem otrzymać pakiet Extra+Canal+. Podczas rozmowy telefonicznej z konsultantką, poinformowany zostałem, że otrzymam umowę w wersji elektronicznej na e-mail, którą będę musiał zaakceptować. Tymczasem przesłana do mnie umowa zamiast uzgodnionego w czasie rozmowy z konsultantką pakietu Extra+Canal+ dotyczyła nie figurującego na stronie internetowej nc+ pakietu Extra+Canal+(6), który jest znacznie uboższy od standardowego pakietu Extra+Canal+ (brakuje m. in. dwóch kanałów z oferty Canal+, bezpłatnego dostępu do kanałów Eleven Sport przez 12 miesięcy). Jak się okazało konsultantka sama zaakceptowała za mnie umowę, przycisk pod umową rezygnuje jest nieaktywny. Podczas kolejnej rozmowy konsultant poinformował mnie, że zgodnie z zawartą w umowie (której de facto nie podpisałem) klauzurą zrzekłem się z prawa do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni.
PS Byłem stałym klientem nc+ od kilku lat. Ostrzegam, ta firma z wykorzystaniem wątpliwych pod względem prawnym kruczków żeruje na swoich stałych klientach.
~adam / 2017-01-23 18:51
Ocena: 3.33 / 5
Najważniejsze zastrzeżenie mam do obsługi klienta. Przedłużałem umowę przez telefon w trakcie rozmowy dostałem w promocji kanały HBO za darmo do końca roku. Pytałem się konsultanta czy te kanały będą odłączone z automatu czy mam osobiście zgłosić żeby je wyłączyć. W rozmowie trzy razy zadawałem to pytanie czy na pewno je wyłaczą i trzy razy zapewniał mnie pan ze bedzie to wyłaczone. No i rachunek styczniowy przychodzi z powiekszonym kosztem o HBO. Zgłosiłem to do NC+ a oni nie uznali tego twierdzac że po odsłuchaniu rozmowy byłem informowany że nie będą odłączane kanały. Ja sklerozy takiej nie mam dziwi mnie to jak można tak wciskać klientom takie kłamstwo. Teraz przez prawnika będe to załatwiał i ządał odsłuch tej rozmowy. Raz już mnie naciągneli z HBO, teraz im nie daruje.
~Piotr / 2017-01-10 15:09
Ocena: 1.67 / 5
Koszmarnie drogo a w dodatku podczas przedłużania umowy wkręcają Cię w dodatkowe opłaty!!!
Zaletymożna oglądać
WadyOszustwa konsultantów jako nagminna praktyka.
Długo udawało mi się nie wkopać w dodatkowe opłaty aż tu chwila nieuwagi, pośpiech i muszę przez 2 lata dodatkowo płacić
~Karolina / 2017-01-07 19:54
Ocena: 1.00 / 5
Firma NC+ to porażka. Oszukują ludzi,każą płacić nie wiadomo ile. Po zakończeniu umowy musiałam zapłacić około 30 groszy więc tak zrobiłam. Minęło trochę czasu dzwoni telefon ,otóż pani informuje mnie,że jeszcze za coś nie zapłaciłam,pomimo ,że comiesięczne rachunki zawsze płaciłam na czas. Próbują wyłudzic pieniądze. Nie polecam nikomu!
ZaletyBrak zalet
WadySame wady
~Łukasz M / 2016-12-14 20:44
Ocena: 1.00 / 5
Od kilku miesięcy pracownicy Nc+ dzwonią do mnie i proszę o rozmowę z Panem Patrykiem M - ich Klientem , który podał mój numer telefonu do kontaktu. Informowałem ponad 30 razy, że pod tym numerem takiego Pana nie ma i żądałem usunięcie mojego telefonu z bazy Nc+. Bezskutecznie. Bywają dni w których Nc+ dzwoni do mnie 2-krotnie. Wydaje mi się, że to już czysta złośliwość. W chwili obecnej traktuję to już jako nękanie! Dziś napisałem maila do nc+ z prośbą o usunięcie mojego numeru telefonu z ich bazy. Bezskutecznie. Otrzymałem odpowiedź , że muszę napisać list , podpisać i wysłać do nich pocztą. Nie jestem, nie byłem i nie mam zamiaru być Klientem nc+. Nie mam zamiaru ponosić kosztów czyjejś pomyłki i tracić czasu na poczcie. Wydawało mi się, że w Polce mam prawo do zarządzania swoimi danymi osobistymi. W tym także numerem telefonu , który należy do mnie. Nc+ zdaje się mieć moje prawa za nic. Nie wiem czy taka sprawa nadaje się do sądu. Może powinienem podać Nc+ do sądu za stalking ? uporczywe nękanie ?
WadyNĘKANIE PRZEZ TELEFON !
NĘKAJĄ MNIE TELEFONAMI OD KILKU MIESIĘCY
~mimi / 2016-10-28 18:03
Ocena: 1.67 / 5
Bardzo nie miła obsługa. Olewają powtarzające się problemy z odbiorem. Mam wrażenie , ze wręcz im się nie chce pomyśleć co może się dziać. Nie wiem po co ci ludzie tam siedzą.
Zaletybrak
Wadyobsługa klienta, cały czas wyskakują błędy, brak jakiś uprawnień (a rachunki opłacane regularnie), coś się konfiguruje i instaluje
~Zbigniew / 2016-10-24 08:28
Ocena: 4.50 / 5
Pierwszą umowę z CANAL+ podpisałem 15.02.1997 r.; nr terminala:482770837791, nr klucza 48.... Do 31.09.2016 r. trwała umowa nr 7635095, którą udało się wreszcie rozwiązać. Tak dziadowskiej stacji w polskim spektrum dystrybutorów przekazu telewizyjnego jeszcze nie było, bowiem:
-pakiet C+ jest najdroższy na świecie dla abonentów polskich,
-nie ma żadnych opcji wyboru kanałów dla stałych abonentów, brak możliwości negocjacji cen,
- końcowe kuriozalne rozliczenie rozwiązanej prawidłowo umowy wymusza na mnie, stałym abonencie, zapłaty 0,02 zł zaległości, tj. 2 grosze do 31.10.2016 bo jak się to nie stanie będę zrejestrowany w BIG,
- jestem szczęśliwy, że nie muszę z Państwem współpracować dalej. Koniec.
-list o zapłatę 2 groszy zaległości datowany 10.10.2016 jest podpisany przez Kierownika Windykacji,
-koszt przelewu to 2,50 zł ale zapłacę 20 groszy aby pani telefonistka z działu windykacji mogła różnicę wykorzystać na waciki.
~Krzysztof / 2016-10-11 19:07
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści i naciągacze. Bezkarnie wyłudzają pieniądze. Konsultanci są bezczelni i chamscy.
ZaletyBrak zalet
WadySame wady
Trzy miesiące. Miałem płacić ok. 50 zł. a rachunki przychodzą na 150 zł.
~CZMUDA GROUP SP ZOO / 2016-10-08 13:58
oszukuja na kazdym etapie,
jak kupisz dekoder to problem z doladowaniem , telefonuja abys podpisal umowe, biuro czynne tylko w tygodniu a nie jak podaja 7 dni . zaplacilem pieniadze 12 dni temu a telewizja jak nie dzialala tak nie dziala.
~tomi / 2016-08-10 18:25
Ocena: 2.00 / 5
Jestem wieloletnim klientem nc+. W lipcu 2016r. udałem się do autoryzowanego punktu celem dokonania ustaleń związanych z przedłużeniem umowy. Miałem dotychczas pakiet superpremium i zdecydowałem się na pakiet vip+. Oczywiście cena pakietu z rabatem 139,99 złotych. Do tego najem głównego dekodera 5 zł, multiroom 0 zł. W mojej obecności pracownik autoryzowanego punktu dzwonił na infolinię nc + w celu potwierdzenia warunków umowy. W sierpniu otrzymuję fakturę 40 zł. większą (20 zł. za główny dekoder i 20 zł. za multiroom). Składam reklamację i co się dowiaduję, ktoś nie dopilnował zmiany w systemie. Nie wiedzą kto zawinił. Winę zwalają na mnie bo regulamin reguluje kwestię opłat (i powinienem go znać na pamięć). Pytają się mnie czy ich pracownicy nagrywali rozmowę pomiędzy sobą (to jakiś żart?). Ja mam udowodnić niekompetencję ich pracowników? Ktoś czegoś nie nacisnął. Oczywiście przepraszają, ale każą dopłacić, może mi zwrócą ale tylko wtedy gdy pozytywnie rozpatrzą reklamację. Najlepsze jest to, ze w umowie nie ma w ogóle wskazanych kosztów tych urządzeń (bo to jest aneks) a zmienił się tylko rodzaj pakietu. Reklamacja w punkcie trwała ponad 1 godzinę. Pan w punkcie stwierdził, że w błąd wprowadził go pracownik. Czyli płacę za niekompetencję pracowników. Człowiek czuje się bezsilny. Mają w du..." starych klientów, traktują ich raczej przedmiotowo.... Właściciel powinien się raczej palnąć w głowę za taką niekompetencję. Powinien zatrudnić Kierowników którzy zweryfikują działanie pracowników na infolinii, to by poprawił wizerunek i negatywne opinie. Gwarantuję , że po zakończeniu tej umowy tym razem wypnę się na nich. Stać mnie na nc+ i stać mnie też na inne telewizje. Nażryjcie się oszuści.
ZaletyBrak
WadyObraz HBO - jest fatalny. Filmy lecą ze śniegiem i kreskami. W niedzielę teraz puszczali nowe "Gwiezdne Wojny" - obraz masakra
~darekk / 2016-08-02 21:19
Ocena: 2.67 / 5
Byłem ich klientem od początku istnienia, ale firmy nie interesują "starzy" posiadacze. Oferta była co rok gorsza aż w tym roku zażądali za mój max pakiet o 50 PLN więcej. Dałem sobie z nimi spokój i jak na razie jestem zadowolony po przejściu do konkurencji za to samo 60 PLN taniej
Zaletynajszerszy pakiet programów i to wszystko
Wadyzawyżona cena, tragiczny poziom sprzedawców w callcenter
~siwy666 / 2016-07-06 14:41
Ocena: 1.33 / 5
Same programy i działanie nich jako tako , cała reszta dno,brak szacunku dla stałych klientów,próbują jak najwięcej ludzi naciągnąć na jakieś niby pakiety tanie a potem się okazuje ,że człowiek płaci jeszcze więcej niż bez niby promocji,ODRADZAM,Na dodatek blokują IP z komputera jak nieprzychylnie o nich piszesz,ostrzegam
ZaletyDekoder
WadySygnał satelity,ceny niektórych pakietów,polityka marketingowa firmy kary za uszkodzenie pilota,problemy z zakończeniem umowy,mobbing telefoniczny,namawianie nachalne do podpisania umowy,
9 lat
~jacek s. / 2016-07-05 09:19
Ocena: 1.00 / 5
Przy zawieraniu umowy przez telefon ITI Neovision S.A. zobowiązało się do dostarczenia niezbędnego sprzętu tzn. Antena HD, KARTA CAMELEON, decoder wifiBox+/SAGEMCOM DSIW74.
Po ponad miesiącu oczekiwania na Antenę HD, która oczywiście jest niezbędna dla dokonania aktywacji pakietu usług i korzystania z dekodera sytuacja zaczęła mnie bardzo dziwić. Kilkukrotne próby nawiązania kontaktu z BOK w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji nie przyniosły żadnych rezultatów.
Nie udzielono również odpowiedzi na moją pisemną reklamację w tejże sprawie.
Wniosłem, więc sprawę do Rzecznika Konsumentów.
ITI Neovision S.A. zgodziła się na rozwiązanie umowy, ale nie zaoferowano żadnego uzasadnienia, dla czego tak się stało, żadnych przeprosin, a prośba o zwrot kosztów korespondencji itp. została zignorowana.
Podręcznikowe dziadostwo. Nawet najstarsze zawody świata takie, jak Q. i oprych mają swoje zasady. Wygląda na to, że ITI Neovision S.A. nie ma żadnych.
jacek s
Zamość
~levis / 2016-04-15 13:58
Ocena: 1.00 / 5
Zrezygnowałem. Oferta kanałów, wyłącznie jak chcesz wydać kasę na zbytki. Dodatkowo oferta z mnóstwem reklam.
~Ilona / 2016-03-17 06:33
Ocena: 1.00 / 5
To jest jakiś żart z ta telewizja dekoder włącza się ok 3-4 minut, nawet nie da się zobaczyć dokładnej telegazety bo za nim się ogarnie to mija kupę czasu. Kończy mi się umowa i przechodzę do konkurencji !
Zaletybrak
Wadydekoder się długo włącza, brak dokładniej telegazety !
~hokej48 / 2016-02-15 21:21
nc+ ma wszystkich stałych abonentów w D bez jakiegoś wahania to pisze bo to prawda i nie zmienię mojej wypowiedzi gdyż miałem nimi umowę na dwa lata zapłacone z góry jak pytałem się o przedłużenie na rok to dali mi taką o naciągnięta umowę że się poczułem jak by mieli przed sobą analfabetę[człowieka który nie umie liczyć i pisać]