Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2262 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Oszustwa NCplus / 2017-08-06 08:56
    Ocena: 1.00 / 5
    NC+ jest gangsterską firmą oszukującą klientów, nie przestrzegającą przepisów prawa, jak wasnych Regulaminów świadczenia usług! Niekompetentni pracownicy, działający tylko na korzyść interesów tej firmy. Odpowiedzi na reklamacje klientów nigdy nie dotyczą poruszanych przez reklamującego problemów. Są pełne matactw i nic nie wyjaśniających frazesów o tym, jaki precyzyjne procedury stosują dla dobra klientów. NC+ robi wszystko aby maksymalizować swojer zyski kosztem klienta! Abonent jest dla tej firmy tylko workiem pełnym pieniędzy, z którego należy czerpać garściami bez żadnego umiaru. Wiem co mówię. Mam duże negatywne doświadczenie z tą bandycką fimą. Ponadto NC+ od lat nie ma żadnych skrupułów w łamaniu prawa i przepisów EU. Wszystkie dekodery oferowane od lat abonentom w ramach dzierżawy zupełnie nie spełniają wymogu dyrektywy Parlamentu Europejskiego nr. 2009/125/WE i z niej wynikających przepisów normatywnych, która określa maksymalny pobór mocy dekodera w stanie pracy STANDBY na 1Wat (1 VA). Pobierają wielokrotnie więcej !!!! W instrukcjach obsługi dekoderów i certyfikatach zgodności z ww normami NC+ dopuszcza się pisemnie FAŁSZERSTWA, gwarantując, że dekodery są zgodne z tą dyrektywą i pobierają nie więcej niż 1 W. Jednak to jest masowe BEZCZELNE I AROGANCKIE OSZUSTWO !!!! ŻADEN z 2,5 miliona dekoderów wprowadzonych przez tą firmę nielegalnie na rynek nie spełnia wymogu poboru mocy w stanie STANDBY 1W ! NC+ drwi sobie z dyrektyw Parlamentu Europejskiego, przedstawiając klientom sfalszowane certyfikaty zgodności z normami.
    Wiecej szczegółów tutaj
    https://www.youtube.com/watch?v=u7ZW6AsXa5I
    https://www.youtube.com/watch?v=PO6UomWLKaM
    Polecam, aby nie żałować wyboru NC+
  • ~Padzia / 2017-07-31 15:22
    Ocena: 2.67 / 5
    Oferta i jakość ok. Ale obsługa... Masakra. Szczególnie jak się wypowie umowę. Tłumacz codziennie, że nie chcesz, nie potrzebujesz. Szwagier matki męża siostry też nie chce i nawet sąsiada pytał. NATRĘTY!!!
  • ~alladyn / 2017-07-23 10:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Czarno białe dekodery nie nadają się do użytku. Źle napisane oprogramowanie. Zła komunikacja pilot -dekoder. Odsyłanie klienta od Annasza do Kajfasza.
    ZaletyBrak
    WadyBrak zalet
    2 lata
  • ~Grzegorz / 2017-07-22 13:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda cwaniaków zasługująca na podanie ich do sadu. Wciskają przestrzale dekodery które się zawieszają. Odsyłają do punktu sprzedaży a z punktu dalej na infolinie i wszędzie ta sama gadka - oprogramowanie nie pasuje do przestarzałego dekodera. Nikt nie chce rozwiązać problemu a za nowszy dekoder każą sobie płacić dodatkowo co jest absurdem. Nigdy więcej NC plus.
  • ~Arek / 2017-07-19 20:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja jestem w 100% zadowolony, więcej kanałów premium, dobre dekodery, nieporównywalnie lepiej niż w cyfrowym polsacie.
    Zaletykanały premium, dużo kanałów,
    Wadycena
    Jasieniec
  • ~Marty11 / 2017-07-08 12:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Ostatni raz wykupiłem nc+. Chcę obejrzeć dobry film - muszę dodatkowo płacić bo Canal+ i HBO schodzi na psy. Chcę obejrzeć sport - muszę pożyczyć dekoder Polsatu lub włączyć tablet i, w obydwu przypadkach, dodatkowo zapłacić. Kanały sportowe nc+ to jakaś kpina. Za pieniądze, które płacę nc+ wykupię sobie VOD i interesujące mnie wydarzenia sportowe. Nie będę robił za jelenia.
    ZaletyDuża ilość programów HD.
    WadyCo te programy oferują ?
    Zakrzewo
  • ~Oszukany / 2017-07-03 14:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Uważajcie na "darmowe pakiety". Wziąłem w maju "darmową opcję dopełnienie do Extra+" do końca czerwca, w czerwcu zadzwoniłem, aby ją na koniec miesiąca wyłączyli. Pani powiedziała, że ustawiła wyłączenie na 30 czerwca. Mamy lipiec, a kanały wciąż są, więc zadzwoniłem do nc plus i tam powiedzieli, że wyłączenie to zostało pod koniec miesiąca anulowane. Teraz jest przeniesione na 31 lipca. Koszt przesunięcia wyłączenia pakietu o miesiąc to 30zł, na co absolutnie nie było zgody z mojej strony. Pan z nc plus powiedział, że mogę to reklamować, choć opłata została już naliczona i trzeba będzie zapłacić, a czy ją uznają, to się okaże później. Tak więc nie bierzcie tych tzw. "darmowych opcji" bo nie jest prawdą, że są one darmowe. Mam nadzieję, że rozmowy telefoniczne są u nich nagrywane i wtedy reklamację powinni bezsprzecznie uznać.
  • ~rozczarowana / 2017-06-27 23:53
    Ocena: 1.00 / 5
    W zeszłym tygodniu kupiłam pakiet nc+ (najdroższy) montaż miał się odbyć na następny dzień o godzinie 10. Monter spóźnił się ok 2 godzin w momencie gdy zwróciłam mu na ten temat uwagę gdyż o 13 musiałam wyjść do pracy moner był bardzo z tego powodu niezadowolony i usłyszałam że mam pecha w momencie gdy siedział na dachu w tym momencie chciałam wyrzucić go z domu o godzinie 13 usługa nie była wykonana do końca ponadto monter zignorowała wszystkie moje życzenia a mianowicie aby nie przewiercał mi komina gdy zruciłam mu w tej sprawie uwagę zaczął mnie obrażać i pyskować. Policzył sobie 290 zł za niewykonaną usługę; wolałam zapłacić gdyż jestem kobietą i poczuła się zagrożona jego postawą; praktycznie od razu zadzwoniłam do platformy nc+ i usłyszałam że takie zażalenie muszę składać do dystrybutora ich usług, dobrze a wiec zadzwoniłam do dystrybutora pan powiedział w wolnym tłumaczeniu że mam teraz problem i jedyne co on może zrobić to ponownie, tylko nie wie kiedy teraz, przysłać tego też samego montera na co z wiadomych przyczyn się nie zgodziłam. Złożyłam oficjalną reklamacje do centrum platformy w dniu dzisiejszym dostałam odpowiedz że oni nie odpowiadają za dystrybutorów i według nich sygnał jest przesyłany na kartę abonament a to że nie mam odbioru na dekoderze< podłączony dekoder został prze zemnie, to mam pecha. Umowa na 24 miesiące za które oczywiście muszę płacić i jedyne co mi proponują to na własny koszt zamówić monera który mi to podłączy lu nie oglądać. Jestem bardzo zniesmaczona poziomem obsługi i z całego serca odradzam podpisywanie jakiejkolwiek umowy z tą firmą.
    Gdańsk
  • ~Nicky / 2017-06-25 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Cena może i jest OK.Ale według mnie nie warto. jeśli będą po 1 pln na miesiac, to i tak o 1 pln za dużo.
    Ich pracownicy mówią mi, że salony sprzedaży to nie oni. Ha ha ha. To kim są salony sprzedazy? Przedstawicielstwem Polsatu? Nigdy, przenigdy nie dam się naciągnąć na żdane nc czy też nc+.
    Zaletynie znam zalet
  • ~Konrad / 2017-06-20 06:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka, pomyliłem się przy dokonywaniu przelewu, zamiast 200 zł. przelałem im 2000 zł. Zadzwoniłem do nich, ale kazali mi napisać e-mail. Napisałem wiadomość w której wszystko wyjaśniłem, a w odpowiedzi otrzymałem dziwną informację. NC+ moją błędną wpłatę (pomyłka we wpłacie o 1800 zł. za dużo) rozpatruje jako reklamację i zgodnie z ich regulaminem dot. reklamacji, mają oni na to 30 dni. Tak więc uprzedzam, jak się pomylicie i przelejecie im za dużo kasy, bądźcie świadomi, że mogą ją Wam zwracać nawet miesiąc.

    A co jeszcze ciekawsze, zadzwonili do mnie (na pół roku przed końcem umowy) z informacją, że mają już dla mnie SUPER oferty. Pan zanim mi je przedstawił, zapytał się czym jestem zainteresowany, szybko odpowiedziałem, że niższym rachunkiem. Ale widać na takie zainteresowanie pan oferty nie miał. Powiedział, że "da" mi jakieś 2 nowe kanały, za dodatkowe 10 zł. miesięcznie i na tym ich oferty się wyczerpały.
    Szkoda gadać, naciągają stałych klientów ile się da, nowym oferują darmowa telewizję do końca roku, a starym dwa kanały za kolejne 10 zł. miesięcznie. Najlepiej człowiek wychodzi jak im wyśle wypowiedzenie umowy, wtedy nagle okazuje się, że ofert jest więcej, kanały za "free" można dostać i niższy rachunek opłacać.
    Wkurza mnie taka polityka traktowania stałego klienta, korzystam z ich usług od kilkunastu lat, a traktują mnie gorzej niż nowego abonenta.
    ZaletyBrak
    WadySzkoda klawiatury
  • ~wolny od nc+ / 2017-06-08 20:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Odszedłem od nich po 4 latach. Co najmniej 2 lata za późno. Słowami parlamentarnymi nie da się nc+ opisać. Nachalne "rukwy" to mało powiedziane. Gdyby tylko mogli to dzwoniliby do klienta w środku nocy, żeby tylko został w tym szambie. Przez miesiąc od wypowiedzenia 2-3 telefony dziennie nawet w sobotę (normalny stalking) Nic do nich nie dociera. Oferta żadna rewelacja,poziom obsługi mniej niż zero. Wszyscy konsultanci mają równo zryte berety (jakby im robili pranie mózgu). ODRADZAM.
    ZaletyDobra jakość odbioru.
    WadyWszystkie możliwe, głównie obsługa i tzw. konsultanci nachalni do granic możliwości.
    klient, na szczęście były.
  • ~zdzich / 2017-06-06 22:56
    Ocena: 2.33 / 5
    Mam dwie umowy jedna w domu 120zł druga w tirze coś koło 59zł.Od samego począstki tj od 2010r przy podpisywaniu umowy były już jaja co nowa umowa to trzeba się targować jak na wolnym targu!!!teraz to już mnie wkur...jakość obsługi i kultuRa konsultantów to kpina.Jedna umowę wypowiadam nie polecam
    ZaletyDwie rzeczy lepiej odbiera niż Polsat w trudanych warunkach atmosferycznych i większą ilość kanałów HD i nic wiecej
    WadyJakość obsługi oferta dla stalych klientów
    Posiadam jedna umowę od 2009r druga gdzieś od 2013
  • ~tomek / 2017-05-22 22:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wypowiedzeniu umowy naliczyli mi karę 300zł. + opłatę za antenę której nie montowali. Wypowiedziałem umowę ponieważ jakość była fatalna, przy każdej burzy obraz się "zacinał". UAWGA BEZ ŻADNEJ INFORMACJI PRZEKAZALI MOJE DANE DO KRUKA.
  • ~Urszula / 2017-05-22 15:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam Firmy NC+. Byłam solidnym klientem przez wiele lat, kruczki umowy napisane drobnym, absolutnie nieczytelnym pismem, umowę wypowiedziałam 4 miesiące przed terminem, spóźniłam się kilka dni z odesłaniem karty koszmarna, jak dla mnie za nic- kara- 100 pln. Mnóstwo telefonów, gnębienie windykacjami. Każde przypomnienie od razu kosztuje wielkie pieniądze. Nie na dzisiejsze czasy- zero szacunku do klientów, zero profesjonalizmu. Ja nigdy nie skorzystam z oferty i nikomu za całego serca nie polecam. Każda rozmowa to straszenie windykacją, żadnego- dziękujemy za dokonanie wpłaty.
    Zaletynie ma
    Wadysame wady,
  • ~Nie zadowalony / 2017-05-15 10:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda złodziei. Złodzieje złodzieje. I nękanie telefonami rano i późno wieczorem. Przez miesiąc ok 20 telefonów. W rozmowach telefonicznych jak chcesz tańszy pakiet zmniejszą ilością programów to straszne problemy robią. I gadki że u nich nie ma takich pakietów. A są i wszystko się da zrobić tylko to jest banda OSZUSTÓW i ZŁODZIEI. NIKOMU NIE POLECAM
    ZaletyBrak zalet
    WadySame wady i złodzieje
  • ~Paweł / 2017-04-29 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma złodzieje. Miałem problem z dekoderem w punkcie sprzedaży powiedziano mi że to wina dysku twardego. Niestety naprawa potrwa 2 tygodnie ale nie dostane dekodera zastępczego czyli bez telewizji a płacić trzeba. Dałem sobie spokój. Umowa się skończyła dałem wypowiedzenie. Po dwóch miesiącach dostałem pismo że mam oddać dekoder. Idę do punktu I oddaje ale nie miałem pudełka bo uległo zniszczeniu a oni mi mówią ze nie przyjmą bez opakowania. Wiec mówię że wszystkie oznaczenia są na sprzęcie ale oni dalej twierdzą że nie przyjmą. Skoro nie to nie. Po pół roku przyszło mi zawiadomienie że sprawa do sądu i mam zapłacić 1000 zł i wpis do KRD. Złodzieje złodzieje i jeszcze raz złodzieje. Przestrzegam wszystkich przed tą firmą zlodziejska.
    ZaletyZłodzieje
    WadyWszystko to jedna wielka wada.
    2 lata
  • ~Valdo / 2017-04-23 20:16
    nc+ to złodzieje i oszuści. Miałem umowę na dwa lata. Po pół roku zostałem ewakuowany i z powodu braku dostępu do budynku nie miałem możliwości odbioru platformy. Chciałem zawiesić umowę na czas ewakuacji. Nawet sąd powszechny nie przyznał mi racji. Musiałem przez półtora roku płacić abonament za nie wykonaną usługę.
    ZaletyBrak
    WadyRegulamin, w którym klient nie ma żadnych praw.
    Już nie korzystam, straciłem 1500 zł
  • ~Oszukana / 2017-04-18 21:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Umowę z nc+ miałam ponad 2 lata temu umowa rozwiązana dekoder oddany następnie podpisała umowę z cyfrowym polsatem po ponad 2 latach dostaje powiadomienie ze mam karę bo nie oddałam dekodera nc+ nasylaja windykatorow w końcu komornika niestety nie myślałam że po tak długim czasie może zaistnieć taka sytuacja i zawieruszylam dokumenty potwierdzające Nie polecam wręcz odradzam podpisywanie z ta firma umow ,to jest poprostu szukanie kozła ofiarnego na zasadzie może się uda
    ZaletyZadnych
    WadyBardzo duzo
  • ~Joachim NR spr. NC240 1108 / 2017-04-15 12:07
    Bylem odbiorca Cyfry od 2011 roku placilem 170 zl miesiecznie do roku 2016 puznij przyszla nc+ i przedluzyli mi umowe bez ograniczenia bo nie wypowiedzialem umowy nc+ zmienilo sobie przepisy nie informujac klijeta. Po przedluzeniu umowy naliczyli mi te Zlodzieje 380 zl miesiecznie teraz doszly jeszcze odsetki.
    ZaletyUmia wyludzac ciezko zarobione pieniadze !
    WadyNie umia sie podziekowac za tyle lat po 170 zl miesiecznie
  • ~Wiktoria / 2017-04-11 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia po prawie 2 latach od rozwiazania umowy dostaje kare za nie oddanie dekodera choc dekodet byl oddany sciga mnie firma windykacyjna ostrzegam przed nc+
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2262
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1660
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 738
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 307
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 298
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4412
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2905