Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2272 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Piotr / 2022-01-03 19:02
    Ocena: 1.67 / 5
    to wielka pomylka.
    konsultanci z zerowym wyszkoleniem, brak wiedzy i ignorancja.
    Przy probie rozwiazania umowy brak wiedzy.
    Chce rozwiazac umowe ale konsultant mowi co innego a w mailu pisza cos innego.
    Za ich blad kazą placic przez nastepne dwa miesiace.
    Wadykrotko:
    zlodzieje
    MiejscowośćUK
  • ~Piotr / 2022-04-21 17:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Nowe oprogramowanie to katastrofa.
    Oj odczujecie to jak się zaczną kończyć umowy.
    Wadynowe oprogramowanie
    MiejscowośćBrwinów
  • ~Piotr / 2022-05-25 18:55
    Ocena: 2.67 / 5
    To czego doświadczyliśmy dziś na ekranie dekodera. Bałagan, chaos, kompletna nieprzejrzystość i zerowa intuicyjność doprowadziło mnie i domowników do zwykłej irytacji. Nie przypominam sobie produktu tak dalece nie przygotowanego do dystrybucji jak ten produkt, bez możliwości powrotu do poprzedniej wersji. To oczywisty brak szacunku dla abonentów. Skandal.
    Zaletybrak
    WadyCały produkt jest jednym wielkim bublem.
    MiejscowośćUnin
  • ~Piotr / 2022-05-25 22:20
    Ocena: 2.67 / 5
    Fatalnie. Proszę o przywrócenie poprzedniego oprogramowania. Poprzednie było intuicyjne, to jest porażką.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~piotr / 2022-05-27 20:05
    Ocena: 2.67 / 5
    uwaga.prz yprzedłużeniu umowy wydzwaniaja codziennie jednak po podpisaniu i niedziałajacych programach odsyłaja do działu technicznego ,który po 2 godzinach połavczenia nie odpowiada Netflix -brak mozliwości zalogowania Porażka
    Zaletynie polecam
    Wadyolewka
    Miejscowośćbiała podlaska
  • ~Piotr / 2022-05-27 20:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie jest tak, że nowe oprogramowanie to same złe rzeczy, choć ilość złych jest duża.

    Dobre:
    1) poprawiono po cichu działanie rozdzielczości 2160p (4K progresywne). Poprzednio tej rozdzielczości praktycznie nie było, nie działało też 4:4:4 w przestrzeni kolorów. Poprawił się zatem obraz, i to na wszystkich kanałach. (Głębsze barwy, gładsze tekstury.)
    2) można teraz zaczęty film albo program cofnąć do początku.
    3) program telewizyjny jest na dziesięć dni a nie dobę naprzód.
    4) wybrane przez siebie kanały można porządkować dowolnie przypisując im własne numery porządkowe.

    Pozostałe zmiany są złe, zwłaszcza kakofonia kolorowych kafelków, zawierające mniej informacji opisy programów, utworzenie własnej listy kanałów nie jest uaktywniane w tej samej zakładce (kompletny idiotyzm), baza własnych nagrań stała się kompletnie nieprzejrzysta, po zmianie kanału nr nowego wyświetla się na środku ekranu. Co gorsza, uzyskanie porady przez osoby mające trudności z radzeniem sobie z zaistniałymi zmianami jest praktycznie niemożliwe.
    MiejscowośćKraków
  • ~Piotr / 2022-06-05 10:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe oprogramowanie to lata osiemdziesiąte porównuje je do słynnego Atari małe ikony i brak jakiejkolwiek logiki w ustawieniach.Dysk pokazuje 1 godzinę wolnego miejsca po wykasowaniu dwóch filmów dalej 1 godzina.Gratulacje dla ludzi którzy stworzyli coś z minionej epoki.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćElbląg
  • ~Piotr / 2022-06-06 23:17
    Ocena: 3.67 / 5
    Moim zdaniem aż tak źle nie jest. Wystarczyłoby zmienić kilka ustawień.
    W momencie wciśnięcia pauzy nie odlicza czasu ile trwa pauza, lista nagrań powinna być tak prosta jak w poprzedniej wersji. Wystarczyłoby wprowadzić obok tytułu znaczek czy nagranie zostało obejrzane, czy jest do obejrzenia, czy jest zaplanowane itp. W opisach brak roku z którego jest dany program, czy też film. Nie ma reżysera i aktorów którzy występują. Czasem podadzą jedno nazwisko z roli głównej. Aktualizacja powinna zawierać wszystkie dotychczasowe funkcje plus nowe udogodnienia. Mam nadzieje, że przyjaciele z nc+ powoli wprowadzą funkcje, do których byliśmy wszyscy od lat przyzwyczajeni.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Piotr / 2022-08-10 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra chyba im się nudzi. Komu potrzeba było zmieniać listę kanałów. Chyba same debile tam pracuja
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Piotr / 2022-08-12 18:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmiana kanałów to debilizm, komu to przeszkadzało już nie wiedzą ile brać za abonament a taki numer odstawiają
    ZaletyTylko wady
    WadyZmiana kanałów to idiotyczny pomysł
    MiejscowośćGliwice
  • ~Piotr / 2022-08-25 21:57
    Ocena: 2.33 / 5
    10 lat kanały były dobrze to wam coś odwaliło, jeszcze 2 miechy i rezygnuję
    Zalety,..
    WadyNapisałem wadę
    MiejscowośćBochnia
  • ~Piotr / 2022-11-12 20:17
    Ocena: 3.67 / 5
    Doładowałem telewizję na kartę NC+ tydzień temu do chwili obecnej nie mam telewizji. Infolinia beznadziejna. NIE polecam!!!
  • ~Piotr / 2022-12-31 08:48
    Ocena: 1.33 / 5
    Słaba oferta nachalni pracownicy zameczaja telefonami namawiajac na coraz to nowe pakiety i przedłużanie umowy nie na rok tylko podstępnie na dwa lata a na koniec po 10 latach wspolpracy horendalna kara za rozwiazanie umowy oszukańcza firma zdecydowanie nie polecam nigdy więcej!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyOszukańcza
    MiejscowośćŁódź
  • ~Piotr / 2023-05-14 12:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam potencjalne ofiary, z daleka od nich. Byłem ich abonentem od pierwszego dnia jeszcze za nki, później nc+ a obecnie canal+. Podczas przedłużania umowy zostałem oszukany przez pracownika infolinii, coś innego ustaliliśmy podczas rozmowy ale w dokumentach już coś doliczone. Oczywiście trzeba dokładnie czytać czego tym razem nie zrobiłem, poniekąd mój błąd, niemniej doliczenie po za ustaleniami po cichaczu, działanie typu PiS na wiejskiej. W ten sposób z pazerności by zarobić 60 zł rocznie stracili abonenta płacącego 140 zł miesięcznie.
    ZaletyBrak
    WadyPazerność, oszustwo, sprzęt notorycznie się psuje co wy ago kolejnych wizyt w punkcie serwisowym.
    MiejscowośćGrodziszczko
  • ~Piotr / 2023-05-27 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Dlaczego nie ma meczu Lecha z Jagielonią DZIADOSTWO
    WadyDZiadostwo
    MiejscowośćWągrowiec
  • ~Piotr / 2023-10-25 19:05
    Ocena: 2.67 / 5
    Mam już dosyć multibroom . Każe mi wpisać kod konfiguracyjny . Nie mogę codziennie tym się zajmować. Moja 92 letnia mama chciała by obejrzeć TVN 24 . A ja jestem bezradny . Technologia nad którą nie panuje ! Ale ja nie muszę, place i wymagam . Beznadxieja.
    MiejscowośćLowicz
  • ~Piotr / 2025-01-02 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 16 latach wypowiedziałem umowę, skutecznie już wygasła. Kiedyś jak była jeszcze "cyfra+" było całkiem solidnie i konkretnie pomimo,że od zawsze było drogo.
    Od połączenia się "cyfry+" z "telewizją N" i powstał niekonkretny, chciwy i nieuczciwy twór "nc+".
    Przy przedłużeniach co dwa lata umowy cyrk i szopa z chciwym cwaniactwem na czele... Moim zdaniem działania tej firmy należałoby zgłosić do UOKiK, najprawdopodobniej tak zrobię.
    Jak można naliczać dodatkowe opłaty klientom za coś za co płacą od lat?!? Nie wspominająć o zabieraniu kanałów za które też się płaciło bez możliwości ich oglądania!!
    ZaletyNiestety nie ma
    Wadyza dużo wymieniać...a przez 16 lat trochę tego się nawarstwiło!
    MiejscowośćNowy Dwór Mazowiecki
  • ~Piotr L / 2022-06-10 23:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia tragedia tragedia!!!!! Nowe oprogramowanie jest tak nieczytelne ze najchętniej bym wyrzucił przez okno dekoder!
  • ~Piotrek / 2022-08-12 01:19
    Ocena: 1.00 / 5
    jeśli dzwoni konsultant to naciąga i oferuje wszystko byle sprzedać - a zmniejszyć pakietu juz tak łatwo sie nie da… zmiana oprogramowania, kolejność kanałów - robi sie coraz gorzej.
    Zaletybrak
    Wadybrak możliwości rezygnacji z pakietów, aktualizacja oprogramowania, dekoder sie zaczął zacinać, zmiana listy kanałów, zdublowane, rozciągnięte aż do 200
    MiejscowośćKatowice
  • ~Piotrek / 2023-02-17 22:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można zapłacić za usługę bo wyświetla się miejsce na kod który ma przyjść smsem a który nie przychodzi , bez tego nie da się zapłacić co to za chore reguły na tej stronie nie polecam kończy się się umowa i rezygnuje z tego dziadostwa !!
    MiejscowośćCzęstochowa
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2272
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1670
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 321
Toya (TV)
Ocena: 4.32, ilość opinii: 230
Vectra (TV)
Ocena: 1.91, ilość opinii: 206
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981