Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2262 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~PD / 2018-04-09 11:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści, po rozwiązaniu umowy wystawili mi noty karne za brak zasialacza na 180 zł
    Wadyoszuści!!!!
  • ~Mariusz / 2018-03-30 20:21
    Ocena: 1.00 / 5
    dziadostwo, noty karne, sprzedawanie faktur firmom windykacyjnym, nigdy więcej nc+
  • ~Eric / 2018-03-26 08:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Stale problemy z dekoderem, doprowadziły mnie do zerwania umowy. Teraz nc+ ukarało mnie 25pln za zerwanie umowy i straszy sadem i komornikami. UNIKAJCIE JAKIŚKOLWIEK INTERESÓW NC+ !!!!
    WadyUNIKAJCIE JAKIŚKOLWIEK INTERESÓW NC+ !!!!
    MiejscowośćKoszalin
  • ~georgjurek / 2018-03-22 19:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam korzystania z usług tej platformy. Z dniem 1.01.2018 na pozycji 381 zniknął program Canale Italia 83 (na którym mi zależy bardziej niż na większości kanałów kodowanych) i pojawiła się plansza (która jest do dziś) z napisem "obecnie program nie jest nadawany.Spróbuj ponownie później". To "później" trwa i nie widać końca..Tymczasem sprawa jest prosta-program ten został przeniesiony przez nadawcę na inny transponder (którego częstotliwość jest nawet blisko).Platforma Polsatu zrobiła tą zmianę za kilka dni, a dla ncplus jest to widocznie gigantyczne przedsięwzięcie.
    Ale do rzeczy-korespondencja z konsultantami nic nie dała-zbywali mnie tą samą formułką. Ksera tej korespondencji z nimi (za każdym razem był prawie inny konsultant) wraz z pismem wysłałem na ręce Prezesa ITI NEOVISION , którego właścicielem jest ncplus i czekam co dalej będzie.
    Zaletynie widzę żadnych
    WadyŻenująca obsługa przez tzw. "konsultantów". Poza wysyłanie standardowych ,mających na zbyciu klienta odpowiedzi.
    Wątpliwej jakości dekoder wifiPremiumbox-nowy, a już muszę go reklamować.
    Wyjątkowo tandetny pilot-niech zobaczą jaki ma Polsat.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Jarek / 2018-03-22 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Co do oferty to w zasadzie nie można powiedzieć ani nic złego ani nic dobrego. Cena jest zdecydowanie zawyżona natomiast jakość obsługi klienta jest poniżej poziomu krytyki. Jestem pewien, że osoby które tam pracują nie mają żadnego pojęcia o tym jak należy obsługiwać klienta w XXI wieku. Powiedzieć, że traktują klienta jak zło konieczne to nie powiedzieć nic.

    Nieco ponad 2 tygodnie temu przedłużyłem umowę z enką jednak dzień po, z przyczyn niezależnych musiałem od niej odstąpić. Na czacie, rozmawiałem z jednym z konsultantów i zapytałem, czy w tym celu muszę użyć jakiegoś określonego sformułowania, tekstu. Pan odpisał, że mam po prostu napisać czego potrzebuję i załączyć dokument z własnoręcznym podpisem. Tak też zrobiłem i po wysłaniu maila otrzymałem automatyczną odpowiedź z NC+ informującą, że wiadomość została przyjęta. 13 dni później (wciąż będąc w 14 dniowym terminie) napisałem ponownie do ENKI czy na pewno moją rezygnację otrzymali. Ku mojemu kompletnemu zdziwieniu dowiedziałem się, że pismo nie dotarło (pomimo automatycznej wiadomości, że pismo zostało dostarczone). Po kilkudziesięciu minutach kłótni z Panią na czacie, wtrącił się kolejny konsultant i oznajmił, że ze względu na to, że zamiast słowa "odstąpienie" użyłem słowa "rezygnacja" pismo nie zostało to przyjęte. Był to spory szok. Jeszcze tego samego dnia wysłałem 6 dodatkowych kopii z poprawionym tekstem a następnego, wciąż w terminie 14 dni, kolejne pismo, które było dokładną kopią formularza odstąpienia od umowy. Dodam, że na wszystkie maile wysłane z zakładki Napisz do Nas dostałem automatyczne potwierdzenia, że wiadomości doszły.

    Dwa dni później ponownie skontaktowałem się z ENKĄ z zapytaniem czy wszystko jest w porządku. Niestety, znowu nierzyjemna niespodzianka - dokument nie doszedł. Po krótkim wywiadzie, pan z obsługi klienta spytał się jaka była wielkość pliku. Gdy powiedziałem, że mniejsza niż określone na stronie 10MB bo jedynie 3.4MB, Pan odpisał, że maksymalna wielkość to 2 MB i dlatego nic nie doszło. Nie pomogły argumenty, że mam maila potwierdzającego otrzymanie wiadomości i że na stronie jest jasno napisane 10MB. Pan stwierdził, że skoro nie dostali nic ode mnie w ciągu 14 dni to mój okres 14 dni przepadł i od umowy nie mogę już odstąpić.

    Jestem obecnie na etapie dochodzenia, dlaczego ENKA z jednej strony informowała mnie w automatycznych mailach, że wiadomość otrzymała a z drugiej jej konsultanci twierdzą, że nic nie widzą i wymyślają coraz to inne powody aby moje odstąpienie od umowy odrzucić.

    Ta firma to jest dno, nie wiem kto jest szefem działu obsługi ale to jest kompletna amatorszczyzna. Po prostu dno bez standardów, procedur. Konsultanci wymyślają głupie wymówki na poczekaniu więdząc, że nic im nie grozi bo szefostwo pewnie to toleruje. Tylko krew człowieka zalewa, próbując dojść własnych praw.

    A to wszystko w firmie, któe ledwie kilka miesięcy temu została ukrana za nieuczciwe praktyki wobec klientów i nie informowanie ich o prawie do odstąpienia od umowy.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko jest wadliwe w tej firmie.
    MiejscowośćKatowice
  • ~bobo / 2018-03-21 20:10
    Ocena: 2.00 / 5
    podpisalem umowe bo chcialem lige mistrzow teraz nc plus traci prawa!!! wszystkie mecze ligi mistrzow beda na nie kodowanym polsacie oczywiscie rezygnuje nie wspomne o ubogiej ofercie filmowej ze sportu tylko nba i liga angielska reszta to zenada golf ?? naprawde co to ma byc??
    Zaletynba liga angielska
    Wadyutrata praw ligi mistrzow
    Miejscowośćwroclaw
  • ~Pani Ha / 2018-03-21 08:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Umowa zawarta przez telefon. Sprzęt dostarczony: wadliwy dekoder który trzeba było jechać do punktu wymienić przy czym oczywiście nie obyło się bez problemów. Uszkodzona antena z którą jak się okazało również należy udać się do punktu po nowa. Ale odpisali na reklamacje w dużo późniejszym terminie. Więc umowa zawarta końcem lutego a pełny pakiet usług od końca marca . Darmowy miesiąc przeleciał bez mojego użytkowania bo sprzęt był wadliwy .Reklamacje odrzucane ze względu na to, że enka nie ponosi odpowiedzialności za wadliwy sprzęt i proszę iść sobie do sądu jak cos nie pasuje. Zero szacunku dla klienta, zero rekompensaty pomimo iż wysłali wadliwy sprzęt . Kontakt z nimi to istna tragedia. Bardzo mocno się zawiodłam. I niestety bardzo mocno nie polecam!
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Krystian / 2018-03-18 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma ma swoich klientów daleko w d... Dali nam dekoder na którym pisze cyfra+ i działa jak sprzed 10 lat. Samo przełączanie kanałów to dla tego dekodera za wiele. Zawiesza się średnio 2 razy dziennie. Po zresetowaniu pojawia się informacja że dołączony dysk trzeba sformatować. A nc+ twierdzi że dekoder jest sprawny. Wziąłem nc+ tylko dlatego że mieszkam za granicą i nie mam wyboru jak chcę mieć polską telewizję. UNIKAĆ TEJ FIRMY JAK OGNIA
    ZaletyHmmmm... Nie ma
    Wady-kiepska oferta programowa
    -drogo jak diabli
    -nie ma możliwości uruchomienia usługi na własnym dekoderze
    -olewający stosunek do klientów
    -za długi czas trwania umowy
    MiejscowośćNorthwich
  • ~M. / 2018-03-15 06:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem a raczej byłem z Nimi przez ponad 10 lat. W marcu wygasa mi umowa która oczywiście rozwiazalem pisemnie. Proponują mi pozostanie przy tych opcjach co mam ale za 10zl więcej do abonamentu lub zabiora mi HBO.Pomijam fakt ze przez 3 sezony nie będzie ligi mistrzów. Żenada. A nie płacę Malo za TV.
    Extra +/Canal+/HBO/
  • ~Imperator / 2018-02-28 20:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada. Poziom obsługi na infolinii sięga dna. Dopóki nie zażądasz rozmowy z kierownikiem to mają na wszystko wywalone. Przez miesiąc nie potrafili rozwiązac problemu. Dopiero po interwencji z kierownikiem problem rozwiązali w 5 min. Szkoda nerwów.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko, zwlaszcza cena
    MiejscowośćWrocław
  • ~Arni / 2018-02-17 23:56
    Ocena: 1.00 / 5
    słaba jakość,drożyzna,przedłużają umowę bez zgody abonenta-nie polecam -zapłaciłem 350 zł kary za 20 lat bycia w NC+
    Zaletylubią trzepać kaskę za fri
    Wady oszuści
    MiejscowośćKatowice
  • ~Grześ / 2018-02-08 09:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam, od tygodnia proszę o przesłanie salda, każdy konsultant mówi co innego, że już było wysłane, że będzie za godzinę , a ostatnio dowiedziałem się że potrwa to 14 dni roboczych , wszystko przez to że zerwałem z nimi umowę albowiem na otrzymane 3 dekodery działał jeden, po setkach telefonów i kilku pismach wreszcie dotarło i chcieli wymienić . Niestety podpisałem z innym dostawcą usługi TV. Ogólnie mówiąc spychologia , jedynym działem jaki działa bez zastrzeżeń jest ten który odpowiada za przedłużenie umowy
    Zaletybrak
    Wadytylko wady
    MiejscowośćNowogard
  • ~darekk / 2018-01-19 06:31
    Ocena: 4.67 / 5
    a ja nie narzekam na nc + , cena dobra albo bardzo dobra , bo za pakiet komfort + 25zł , dekoder też, mam podstawowy dekoder sagem i nic się z nim nie dzieje, czasami zdarza się mu zawiesić, ale nie jest to notoryczne,
    Rezygnuję z NC+ nie dlatego że są źli czy coś, po prostu już miną czas na oglądanie płatnej TV, z Cyfrowej TV naziemnej mam to co mi wystarcza
    MiejscowośćZawiercie
  • ~Tomasz / 2017-12-23 17:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Też kiedyś byłem abonentem nc +. I tak samo miałem z nimi problemy które najzwyczajniej zamiatali pod dywan. Jakież było ich zdziwienie gdy nie podjąłem z nimi współpracy na kolejne dwa lata. Salony omijam szerokim łukiem. Już nigdy nie podpiszę z nc + żadnej umowy. To samo się dotyczy telewizji na kartę. Nie warto.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćWarszawa
  • ~endriu / 2017-12-23 14:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Syf i tyle. Od sierpnia się proszę aby przyszedł instalator i naprawił mi niesprawną TV - 6 dekoderów w lokalu. To nie ich interes bo oni nie instalują telewizji. Nie biorą odpowiedzialności za ,,autoryzowanych instalatorów,, A instalator ma to serdecznie w du...e. Kasę za to zabrał. NC+ to najgorsza platforma którą używałem. Kasę brać to pierwsi - ale za nic nie biorą odpowiedzialności. Kupisz u nich, założy ci szybko ,,autoryzowany instalator,, - ale jak ci nie będzie działać to zapomnij o naprawie - a rachunki będziesz płacił do końca umowy. NIE KUPUJCIE TEGO SYFU !!!!!!
  • ~Jan / 2017-12-23 02:48
    Ocena: 2.67 / 5
    Po 5 latach uzywania w multiroomie dekodera turbobox nc zdecydowalo sie na jego wymiane. Dostalem jeszcze wiekszego kibla jakim jest Sagem. Porazka w jakosci działania a jego zawieszanie jest codziennoscia2
    MiejscowośćGliwice
  • ~Piotr / 2017-12-21 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko na niekorzyść klienta. Czy to infolinia czy w salonie. Problemy z modułem CAM CI+. Jednak najbardziej denerwujące jest podejście do klienta. Osobiście nie polecam. Jeśli chcesz poczuć niemoc lub mieć poczucie, że nic nie możesz zrobić w rozwiązaniu problemów nie tylko technicznych ( bo tak pokazuje system i kropka) to nc+ jest dla Ciebie.
    Zaletyćwiczenie cierpliwości
    Wadyjedna z największych to bardzooooo złe podejście do klienta. Nerwy musisz mieć ze stali , żeby nie zacząć przeklinać w tym absurdzie
  • ~WKURZONA / 2017-12-15 20:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Obługa klienta O - jedna gwaizdka niczym nie jest uzasadniona.
    Korzystałam z NC+ na kartę.
    Aby dokupić pakiet KOMFORT + trzeba kontaktować się z BOK = niestety oprócz reklam wygłaszanych przez automat w długim, kilkuminutowym czasie oczekiwania z BOK nie daje się nawiązać kontaktu. Ostatecznie jako oczekujący na połączenie z konsultantem klient zainteresowany wykupieniem droższego pakietu zostałam "zrzucoena" z linii i połączenie zostało przerwane.
    BRAWO firmo ITI Neowision.
    Czy UOKiK już się do Was doibrał, czy jeszcze nie ? to raczej tylko kwestia czasu.
    Nabijanie ludziw butelkę, to wasza specjalność.
    Reklama NC+ na kartę brzmi "placisz kiedy chcesz" ... no jakoś chcę zapołacić i nic z tego.
    Zaletybez abonamentu
    Wadybrak obsługi klienta, brak automatycznego wyboru płatnej oferty poprzez dokonanie przelewu bankowego w określonej dla pakietu wysokości.
    Miejscowośćw domu :)
  • ~atomic64 / 2017-12-10 15:40
    TOTALNIE ODRADZAM Podpisałem umowę praktycznie...

    ...na samym początku jak powstała cyfra zapłaciłem kaucję zwrotną w obecnym czasie miałem okazję zrezygnować z cyfry z czego skorzystałem . Wczoraj zadzwonił do mnie konsultant nc+ informując mnie (głosem imperatora ) o konieczności zwrotu sprzętu, odpowiedziałem mu że nie ma sprawy ale zapytałem o zwrot kaucji i to był błąd usłyszałem (czytając między wierszami )że g dostanę i mam spadać. Umowę rozwiązuję dlatego tylko że zostałem dwa razy nabity w butelkę a oferta programowa nc+ zeszła na psy mam dość i jeżeli nie zmienią podejścia do abonenta to dużo ich stracą .I od tego czasu mam kłopot z odbiorem i nie ma siły na polepszenie odbioru
    Zaletyw obecnym wydaniu brak
    Wadycena odbiór i oferta programowa
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~Aga_ta / 2017-12-05 18:27
    Ocena: 2.67 / 5
    obsługa klienta na infolini - brak slów ... Problem z odbiorem dodatkowego dekodera zgłaszany x razy i co? W rezultacie opłata za dodatkowy dekoder pobierana przez 24miesiące a dodatkowy dekoder działał tylko 6 miesięcy, żenada...
    Wadynawet w ładną pogodę problemy z odbiorem i częste komunikaty o braku sygnału :(
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2262
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1660
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 738
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 307
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 298
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4412
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2905