Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2275 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Cela / 2018-07-05 21:17
    Ocena: 1.33 / 5
    NIESTETY WSZYSTKO NA NIE.OJCIEC JEST KILKA LAT ABONENTEM NC+.Non stop do niego dzwonią i wciskają dodatkowe programy ,terez wcisneli abonament na komorke.przy odwiedzinach pakazal mi papiery jakie dostal i nie rozumial co to jest.zlozylam odwolanie.niestety bylo juz po 14 dniach wiec dostał kare 860 zł.tlumaczyl im ze nierozumial,ze tlumaczyl ze niema komorki ze nie potrzebuje ,ale co tam.target zrobiony,kasa sie liczy ,dziadek uziemiony.pisma telefony wizyty w punktach.nic nie pomogło.super traktują wieloletniego klienta.bedziemy rezygnowac z wszystkiego jak sie skonczą umowy.za cos takiego BRAVO WY,obyscie splajtowali.
    Zaletynie widze zalet
    Wadywciskanie na siłe promocji i innych
    Miejscowośćczerwionka
  • ~Grzegorz / 2018-06-22 19:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam przed zakupem nc+ na karte przysłali mi zepsuty dekoder karte aktywowali na infolini bez mojej zgody konsultańci mają w dupie darmowy okres 30 dniowy przepadnie w serwisie na jego naprawdę. Totalny brak kompetencji i pełen zlew na infolinii klepią w kułko napisz se Pan reklamacje na skrytkę pocztową czas rozpatrzenia 30 dni. Mnie to tak wygląda że sprzedają złomy biorą kase z góry i niecj się ludzie martwią i piszą i dzwonią oni swoje wzieli.
    MiejscowośćWrocław
  • ~AA / 2018-06-14 13:46
    Ocena: 1.67 / 5
    NC + PARANOJA. UMOWA Z NIMI TO PĘTLA NA SZYJĘ !!!!!! Dekoder od ponad roku działa oczywiście, ale TYLKO WTEDY KIEDY CHCE. Konsultacje telefoniczne to: zrób ustawienia fabryczne, zrób zimny restart, wymień dekoder na inny jak się później okazało są to dekodery stare. Próby ustawień fabrycznych i resetów robiłem kilkadziesiąt razy , a także wymiana dekoderów nic nie daje OGLĄDAM NC+ NIE WTEDY KIEDY JA CHCĘ TYLKO WTEDY GDY POZWALA MI NA TO NC+. Reklamacje i próby rozwiązania umowy z winy nc+ nie przynoszą skutku - CZYLI I PŁAĆ I SPADAJ. Nie wspomnę ile wydałem na rozmowy telefoniczne oczywiście na mój koszt, spędziłem na słuchawce strzelam kilkanaście godzin w czasie około 1 roku. NIE DOSYĆ TEGO , ŻE DZWONISZ NA SWÓJ KOSZT TO JESZCZE PUSZCZAJĄ REKLAMY , NO OCZYWIŚCIE NA KOSZT KLIENTA. TEŻ SKŁADAŁEM NA TO REKLAMACJĘ, I CO ? I NIC, ALBO NIE ODPOWIADAJĄ ALBO ODPOWIEDŹ JEST PISANA TAKIM JĘZYKIEM, ŻE ..... SZKODA GADAĆ.
    A NAJLEPSZE JEST JEDNAK TO ŻE KONSULTANT DOKŁADNIE W DNIU DZISIEJSZYM POWIEDZIAŁ: REKLAMY BĘDĄ PUSZCZAĆ .... JAK PAN CHCE TO MOŻE SIĘ Z NAMI "SĄDZIĆ". N A S Z C Z Ę Ś C I Ę W Ł A Ś N I E U M O W A W Y G A S Ł A
    MiejscowośćRZESZÓW
  • ~Łukasz / 2018-06-11 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Po pierwszym tygodniu użytkowania pojawił się problem z dekoderem premium box a mianowicie zawiesza się ( trzeba wyciągnąć wtyczkę z gniazdka za każdym razem), traci obraz z HDMI, wifi się traci lub nie widzi w pobliżu żadnej sieci bezprzewodowej... Mój problem został zgłoszony a następnie pozostawiłem dekoder u obsługi klienta w celu sprawdzenia po czym uznali że dekoder jest ok i to z mojej strony najprawdopodobniej jest jakiś problem ... Przez dwa lata użytkowania innej telewizji nie miałem takiego problemu a tutaj już na samym początku takie coś. Nie mogę liczyć na wymianę sprzętu. Według mnie najgorsza telewizja i na pewno nie pozostanę ich klienten ...
    MiejscowośćTychy
  • ~Abonent / 2018-06-10 08:52
    Ocena: 4.33 / 5
    Jestem u nich od 2 lat i płacę nie małe pieniądze 134 zł miesięcznie, mam Wifipremium box i Wifi Boxa do multiroom. Nigdy nie miałem problemu ze sprzętem czy z usługami jakie kupuję od nich. Infolinia no cóż bywa problemowe dodzwonienie się do nich ale jak się już dostaniemy to są dość ogarnięci i kompetentni (zdarzają się wyjątki). Problemy przy przedłużeniu umowy, koniecznie wciskają droższe oferty jednak gdy się wie czego chce i ma się samozaparcie to się wynegocjuje to czego się chce. Podsumowując polecam NC+ z powodu bezawaryjności i kanałów w ofercie, jednak jak ktoś szuka taniej oferty to w NC+ może tego nie znaleźć.
    ZaletyBezawaryjność, bogata oferta kanałów,
    WadyCena, infolinia, przedłużanie umowy
    MiejscowośćMława
  • ~Klient / 2018-06-07 20:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprzedawca nc+ D2D z Gdańska Pan Grzegorz mistrzak to złodziej i oszust. Uważajcie na niego
    ZaletyBrak
    WadyNieuczciwy przedstawiciel
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Jozef / 2018-05-29 16:23
    Ocena: 1.33 / 5
    Byłem klientem nc+ przez ponad 10 lat. W tym roku wypowiedziałem umowę i mam zapłacić 600,00 zł kary za to że umowa mi się kończy we wrześniu 2018r. Proszę o aneks do Umowy, ale go nie ma. Straszą mnie Windykacją.

    Zastanówcie się cz z taką firmą warto zaczynać. Z odbiorem też kiepsko - ciągłe zakłócenia, a opłatach nie wspomnę.

    Pozdrawiam Zirytowany
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćGniezno
  • ~Marceli / 2018-05-15 15:16
    Ocena: 1.33 / 5
    Obsługa klienta po sprzedaży katastrofalna, konsultanci robią łaskę że odpowiadają na pytania. Nigdy więcej.
    MiejscowośćLegionowo
  • ~Były / 2018-05-12 19:09
    Ocena: 1.00 / 5
    A ja w zeszłym roku zrezygnowałem z 2 abonamentow z przyczyn firmy nc plus i mam święty spokój i nigdy więcej tego dziadostwa
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćJuz nie korzystam
  • ~Iza / 2018-05-11 18:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Pakiet jest całkiem doby. Najbardziej wkurza kontakt z obsługą klienta. Nigdy się nie można dodzwonić. Do działu sprzedaży jak najbardziej połączenie po chwili ale do działu technicznego już nie ma szans. Do tego wiecznie uszkodzony dekoder. Nad następną umową bardzo solidnie się zastanowię.
    MiejscowośćKiełczów
  • ~jac / 2018-04-30 14:36
    Ocena: 1.00 / 5
    od fuzji , to jedna wielka banda zlodziei !!!!!!,
    koncze farse w .06.18
  • ~Mikelson / 2018-04-12 13:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Dekoder uległ awarii co potwierdził punkt serwisowy. Niestety nie mają sprawnego na wymianę.
    Telefon na infolinie Pani z łaską doradziła, żeby szukać innego punktu, który może mieć taki dekoder,
    adresu nie poda, bo nie zna. Dramat nigdy więcej umowy z NC+
    Wady SAME WADY
    MiejscowośćTarnów
  • ~ja / 2018-04-09 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo źle oceniam mimo że mam prywatny dekoder uległ awarii , po podłączeniu nadal nie działa kupiłem 2 chciałem przepisać numer karty do mojego abonamentu twierdzą że nie ma takiej możliwości lecz jeśli serwis wymieni to już jest a przecież wystarczy tylko aneks do umowy i po problemie , oni nie chcą tego zrobić nigdy już nie podpiszę z nimi żadnej umowy wolę pozostać na kartę i mieć to gdzieś , do podpisania umowy wszystko super a jak są problemy t i tak z ich strony jest kompletny brak dobrej woli
    Zaletybrak
    Wadysame
    MiejscowośćToruń
  • ~PD / 2018-04-09 11:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści, po rozwiązaniu umowy wystawili mi noty karne za brak zasialacza na 180 zł
    Wadyoszuści!!!!
  • ~Mariusz / 2018-03-30 20:21
    Ocena: 1.00 / 5
    dziadostwo, noty karne, sprzedawanie faktur firmom windykacyjnym, nigdy więcej nc+
  • ~Eric / 2018-03-26 08:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Stale problemy z dekoderem, doprowadziły mnie do zerwania umowy. Teraz nc+ ukarało mnie 25pln za zerwanie umowy i straszy sadem i komornikami. UNIKAJCIE JAKIŚKOLWIEK INTERESÓW NC+ !!!!
    WadyUNIKAJCIE JAKIŚKOLWIEK INTERESÓW NC+ !!!!
    MiejscowośćKoszalin
  • ~georgjurek / 2018-03-22 19:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam korzystania z usług tej platformy. Z dniem 1.01.2018 na pozycji 381 zniknął program Canale Italia 83 (na którym mi zależy bardziej niż na większości kanałów kodowanych) i pojawiła się plansza (która jest do dziś) z napisem "obecnie program nie jest nadawany.Spróbuj ponownie później". To "później" trwa i nie widać końca..Tymczasem sprawa jest prosta-program ten został przeniesiony przez nadawcę na inny transponder (którego częstotliwość jest nawet blisko).Platforma Polsatu zrobiła tą zmianę za kilka dni, a dla ncplus jest to widocznie gigantyczne przedsięwzięcie.
    Ale do rzeczy-korespondencja z konsultantami nic nie dała-zbywali mnie tą samą formułką. Ksera tej korespondencji z nimi (za każdym razem był prawie inny konsultant) wraz z pismem wysłałem na ręce Prezesa ITI NEOVISION , którego właścicielem jest ncplus i czekam co dalej będzie.
    Zaletynie widzę żadnych
    WadyŻenująca obsługa przez tzw. "konsultantów". Poza wysyłanie standardowych ,mających na zbyciu klienta odpowiedzi.
    Wątpliwej jakości dekoder wifiPremiumbox-nowy, a już muszę go reklamować.
    Wyjątkowo tandetny pilot-niech zobaczą jaki ma Polsat.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Jarek / 2018-03-22 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Co do oferty to w zasadzie nie można powiedzieć ani nic złego ani nic dobrego. Cena jest zdecydowanie zawyżona natomiast jakość obsługi klienta jest poniżej poziomu krytyki. Jestem pewien, że osoby które tam pracują nie mają żadnego pojęcia o tym jak należy obsługiwać klienta w XXI wieku. Powiedzieć, że traktują klienta jak zło konieczne to nie powiedzieć nic.

    Nieco ponad 2 tygodnie temu przedłużyłem umowę z enką jednak dzień po, z przyczyn niezależnych musiałem od niej odstąpić. Na czacie, rozmawiałem z jednym z konsultantów i zapytałem, czy w tym celu muszę użyć jakiegoś określonego sformułowania, tekstu. Pan odpisał, że mam po prostu napisać czego potrzebuję i załączyć dokument z własnoręcznym podpisem. Tak też zrobiłem i po wysłaniu maila otrzymałem automatyczną odpowiedź z NC+ informującą, że wiadomość została przyjęta. 13 dni później (wciąż będąc w 14 dniowym terminie) napisałem ponownie do ENKI czy na pewno moją rezygnację otrzymali. Ku mojemu kompletnemu zdziwieniu dowiedziałem się, że pismo nie dotarło (pomimo automatycznej wiadomości, że pismo zostało dostarczone). Po kilkudziesięciu minutach kłótni z Panią na czacie, wtrącił się kolejny konsultant i oznajmił, że ze względu na to, że zamiast słowa "odstąpienie" użyłem słowa "rezygnacja" pismo nie zostało to przyjęte. Był to spory szok. Jeszcze tego samego dnia wysłałem 6 dodatkowych kopii z poprawionym tekstem a następnego, wciąż w terminie 14 dni, kolejne pismo, które było dokładną kopią formularza odstąpienia od umowy. Dodam, że na wszystkie maile wysłane z zakładki Napisz do Nas dostałem automatyczne potwierdzenia, że wiadomości doszły.

    Dwa dni później ponownie skontaktowałem się z ENKĄ z zapytaniem czy wszystko jest w porządku. Niestety, znowu nierzyjemna niespodzianka - dokument nie doszedł. Po krótkim wywiadzie, pan z obsługi klienta spytał się jaka była wielkość pliku. Gdy powiedziałem, że mniejsza niż określone na stronie 10MB bo jedynie 3.4MB, Pan odpisał, że maksymalna wielkość to 2 MB i dlatego nic nie doszło. Nie pomogły argumenty, że mam maila potwierdzającego otrzymanie wiadomości i że na stronie jest jasno napisane 10MB. Pan stwierdził, że skoro nie dostali nic ode mnie w ciągu 14 dni to mój okres 14 dni przepadł i od umowy nie mogę już odstąpić.

    Jestem obecnie na etapie dochodzenia, dlaczego ENKA z jednej strony informowała mnie w automatycznych mailach, że wiadomość otrzymała a z drugiej jej konsultanci twierdzą, że nic nie widzą i wymyślają coraz to inne powody aby moje odstąpienie od umowy odrzucić.

    Ta firma to jest dno, nie wiem kto jest szefem działu obsługi ale to jest kompletna amatorszczyzna. Po prostu dno bez standardów, procedur. Konsultanci wymyślają głupie wymówki na poczekaniu więdząc, że nic im nie grozi bo szefostwo pewnie to toleruje. Tylko krew człowieka zalewa, próbując dojść własnych praw.

    A to wszystko w firmie, któe ledwie kilka miesięcy temu została ukrana za nieuczciwe praktyki wobec klientów i nie informowanie ich o prawie do odstąpienia od umowy.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko jest wadliwe w tej firmie.
    MiejscowośćKatowice
  • ~bobo / 2018-03-21 20:10
    Ocena: 2.00 / 5
    podpisalem umowe bo chcialem lige mistrzow teraz nc plus traci prawa!!! wszystkie mecze ligi mistrzow beda na nie kodowanym polsacie oczywiscie rezygnuje nie wspomne o ubogiej ofercie filmowej ze sportu tylko nba i liga angielska reszta to zenada golf ?? naprawde co to ma byc??
    Zaletynba liga angielska
    Wadyutrata praw ligi mistrzow
    Miejscowośćwroclaw
  • ~Pani Ha / 2018-03-21 08:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Umowa zawarta przez telefon. Sprzęt dostarczony: wadliwy dekoder który trzeba było jechać do punktu wymienić przy czym oczywiście nie obyło się bez problemów. Uszkodzona antena z którą jak się okazało również należy udać się do punktu po nowa. Ale odpisali na reklamacje w dużo późniejszym terminie. Więc umowa zawarta końcem lutego a pełny pakiet usług od końca marca . Darmowy miesiąc przeleciał bez mojego użytkowania bo sprzęt był wadliwy .Reklamacje odrzucane ze względu na to, że enka nie ponosi odpowiedzialności za wadliwy sprzęt i proszę iść sobie do sądu jak cos nie pasuje. Zero szacunku dla klienta, zero rekompensaty pomimo iż wysłali wadliwy sprzęt . Kontakt z nimi to istna tragedia. Bardzo mocno się zawiodłam. I niestety bardzo mocno nie polecam!
    MiejscowośćBielsko-Biała
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2275
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1680
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 755
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 326
Toya (TV)
Ocena: 4.36, ilość opinii: 246
Vectra (TV)
Ocena: 1.91, ilość opinii: 206
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4660
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4484
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3953
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3007