Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2262 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jarek / 2018-08-22 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Ile wg. NC+ jest wart 7 letni dekoder bez żadnych dodatkowych funkcji?

    560 PLN

    :D :D :D

    Unikaj tej firmy jak ognia!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyZA DUŻO BY WSZYSTKIE TU ZMIEŚCIĆ
    MiejscowośćŚląsk
  • ~Dawid / 2018-08-18 07:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Co mogę powiedzieć, jeden wielki kit, stare dekodery, 4 letnie, a za nowy wołają, takie pieniądze ze sok, a teraz najważniejsze, jeśli ktoś ogląda ekstraklasie polska, uważajcie bo najprawdopodobniej, nie dostaną praw telewizyjnych, ponieważ mosieli by, przeinwestowac, a resztę się domyscie.
    ZaletyJa ich nie widzę.
    WadyKłamią, kłamią, kłamią.
    MiejscowośćDębica
  • ~Marcin / 2018-08-14 11:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Byle deszcz i już telewizja traci sygnał, po co mi tv które działa w słoneczne dni a przy minimalnym pogorszeniu pogody wszystkie kanały nie dostępne.
    Mówimy o centrum Krakowa ul. Bociana, jeśli w centrum brak zasięgu to co dopiero na prowincji.
    ZaletyDużo kanałów, ale żaden nie dostępny przy nawet minimalnym deszczu.
    WadyBrak sygnału i zgodnie z infolinia tak ma być.
    Miejscowośćkrakow
  • ~Jezior / 2018-08-12 22:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Wieczne problemy z odbiorem kanałów, jedyna opcja pomocy to ciężkie próby dodzwonienia się do centrum obsługi klienta. Coraz więcej sprzedają innym nadawcą, nie ma co oglądać, ceny wysokie. A jeśli już chce się na coś popatrzeć to kmunikaty w stylu "Brak uprawnień do odbioru tego kanału" na 99% stacji NIE POLECAM
    ZaletyBrak
    WadyCena, kanały, wywiązywanie się z obsługi
    MiejscowośćKąty Wrocławskie
  • ~Przemek / 2018-08-10 17:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Przeklęty NC+ - nie podajcie numeru telefonu!!
    Dzwonią do mnie codziennie po 3 razy dziennie = 15 razy w tygodniu = 60 x miesiecznie od 6 tygodni!!!!!!!!!!

    Wszystkie zgody na kontakt z ich strony zablokowane.
    Nigdy nie wyrazam zgody na przetwarzanie danych!!!!!
    numer telefonu na stronie zmieniony na 000000000 a oni i tak dzwonia na numer podany dla kuriera!!!!!!!!!!!

    Konkurencja zadzwoniła raz - poprosiłem u usuniecie numeru i nie dzwonia...

    NIE PODPISUJCIE UMOWY, CHYBA ZE CHCECIE ODBIERAC CODZIENNIE TELEFONY OD NC+
    ZaletyNIE POZWOLĄ O SOBIE ZAPOMNIEĆ
    3 RAZY DZIENNIE DZWONIĄ GDY NIE ODBIERAM
    -----------
    Jestes samotny? NC+ moze dzwonic do ciebie 3 razy dziennie:D
    WadyDZWONIĄ 3 RAZY DZIENNIE OD 6 TYGODNI
    BRAK POSZANOWANIA DANYCH KLIENTA
    MOJ BRAK ZGODY NA KONTAKT MAJA W DUPIE
    MiejscowośćBrzesko
  • ~Kaliszak / 2018-07-19 21:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiłem NC+ ,wszystko ładnie pięknie działa ale jak nie pada deszcz ,Pani na infolinii wyklepała regułkę że jeśli pada nie będzie działało.Ogólnie nie polecam .Porażka.
    Zaletybark
    Wadytak wiele że za mało miejsca w rubrykach
    MiejscowośćKalisz
  • ~Marek / 2018-07-10 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Ze względu na Mundial kupiłem dekoder z telewizją na kartę nc+ i pomimo zlecenia doładowania przed czasem już tygodnie czekam na zaksięgowania - w miedzy czasie termin ważności pakietu minął i kanału sportowego dla którego zakupiłem dekoder tez już nie ma. Kontakt z Obsługą masakra, typowa spychologia, nic nie wiedzą i nic nie mogą, nawet nie potrafili wytłumaczyć jak powinna być złożona reklamacja !!! Za każdym razem spychanie na problemy z bankiem który opóźnia księgowania i tyle... Kasa wywalona, Mundial się kończy a na dekoderze jak nie ma tak nie ma nic pomimo zapłaty. Nawet potwierdzeń zapłaty itd nie chcą aby dostarczać więc jak cokolwiek ma być weryfikowane przy takim poziomie obsługi i podejściu? Żenada ...
    ZaletyDekoder jeszcze działa nie wiesza się ale ma nieco ponad miesiąc więc pewnie dlatego a i znikome użytkowanie skoro programów nie ma, niemniej jest to jedyna rzecz która od ENKI jeszcze działa....
    WadyNiekompetentna obsługa i lekceważący stosunek do Klientów i obowiązków wynikających z oferty... Dużo obiecywania zero działania. Całe szczęście że nie opłaciłem tego dziadostwa za rok z góry (a miałem taki zamiar) bo kasa pewnie wyorbitowałaby bezpowrotnie z większą stratą...
    MiejscowośćGniezno
  • ~Cela / 2018-07-05 21:17
    Ocena: 1.33 / 5
    NIESTETY WSZYSTKO NA NIE.OJCIEC JEST KILKA LAT ABONENTEM NC+.Non stop do niego dzwonią i wciskają dodatkowe programy ,terez wcisneli abonament na komorke.przy odwiedzinach pakazal mi papiery jakie dostal i nie rozumial co to jest.zlozylam odwolanie.niestety bylo juz po 14 dniach wiec dostał kare 860 zł.tlumaczyl im ze nierozumial,ze tlumaczyl ze niema komorki ze nie potrzebuje ,ale co tam.target zrobiony,kasa sie liczy ,dziadek uziemiony.pisma telefony wizyty w punktach.nic nie pomogło.super traktują wieloletniego klienta.bedziemy rezygnowac z wszystkiego jak sie skonczą umowy.za cos takiego BRAVO WY,obyscie splajtowali.
    Zaletynie widze zalet
    Wadywciskanie na siłe promocji i innych
    Miejscowośćczerwionka
  • ~Grzegorz / 2018-06-22 19:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam przed zakupem nc+ na karte przysłali mi zepsuty dekoder karte aktywowali na infolini bez mojej zgody konsultańci mają w dupie darmowy okres 30 dniowy przepadnie w serwisie na jego naprawdę. Totalny brak kompetencji i pełen zlew na infolinii klepią w kułko napisz se Pan reklamacje na skrytkę pocztową czas rozpatrzenia 30 dni. Mnie to tak wygląda że sprzedają złomy biorą kase z góry i niecj się ludzie martwią i piszą i dzwonią oni swoje wzieli.
    MiejscowośćWrocław
  • ~AA / 2018-06-14 13:46
    Ocena: 1.67 / 5
    NC + PARANOJA. UMOWA Z NIMI TO PĘTLA NA SZYJĘ !!!!!! Dekoder od ponad roku działa oczywiście, ale TYLKO WTEDY KIEDY CHCE. Konsultacje telefoniczne to: zrób ustawienia fabryczne, zrób zimny restart, wymień dekoder na inny jak się później okazało są to dekodery stare. Próby ustawień fabrycznych i resetów robiłem kilkadziesiąt razy , a także wymiana dekoderów nic nie daje OGLĄDAM NC+ NIE WTEDY KIEDY JA CHCĘ TYLKO WTEDY GDY POZWALA MI NA TO NC+. Reklamacje i próby rozwiązania umowy z winy nc+ nie przynoszą skutku - CZYLI I PŁAĆ I SPADAJ. Nie wspomnę ile wydałem na rozmowy telefoniczne oczywiście na mój koszt, spędziłem na słuchawce strzelam kilkanaście godzin w czasie około 1 roku. NIE DOSYĆ TEGO , ŻE DZWONISZ NA SWÓJ KOSZT TO JESZCZE PUSZCZAJĄ REKLAMY , NO OCZYWIŚCIE NA KOSZT KLIENTA. TEŻ SKŁADAŁEM NA TO REKLAMACJĘ, I CO ? I NIC, ALBO NIE ODPOWIADAJĄ ALBO ODPOWIEDŹ JEST PISANA TAKIM JĘZYKIEM, ŻE ..... SZKODA GADAĆ.
    A NAJLEPSZE JEST JEDNAK TO ŻE KONSULTANT DOKŁADNIE W DNIU DZISIEJSZYM POWIEDZIAŁ: REKLAMY BĘDĄ PUSZCZAĆ .... JAK PAN CHCE TO MOŻE SIĘ Z NAMI "SĄDZIĆ". N A S Z C Z Ę Ś C I Ę W Ł A Ś N I E U M O W A W Y G A S Ł A
    MiejscowośćRZESZÓW
  • ~Łukasz / 2018-06-11 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Po pierwszym tygodniu użytkowania pojawił się problem z dekoderem premium box a mianowicie zawiesza się ( trzeba wyciągnąć wtyczkę z gniazdka za każdym razem), traci obraz z HDMI, wifi się traci lub nie widzi w pobliżu żadnej sieci bezprzewodowej... Mój problem został zgłoszony a następnie pozostawiłem dekoder u obsługi klienta w celu sprawdzenia po czym uznali że dekoder jest ok i to z mojej strony najprawdopodobniej jest jakiś problem ... Przez dwa lata użytkowania innej telewizji nie miałem takiego problemu a tutaj już na samym początku takie coś. Nie mogę liczyć na wymianę sprzętu. Według mnie najgorsza telewizja i na pewno nie pozostanę ich klienten ...
    MiejscowośćTychy
  • ~Abonent / 2018-06-10 08:52
    Ocena: 4.33 / 5
    Jestem u nich od 2 lat i płacę nie małe pieniądze 134 zł miesięcznie, mam Wifipremium box i Wifi Boxa do multiroom. Nigdy nie miałem problemu ze sprzętem czy z usługami jakie kupuję od nich. Infolinia no cóż bywa problemowe dodzwonienie się do nich ale jak się już dostaniemy to są dość ogarnięci i kompetentni (zdarzają się wyjątki). Problemy przy przedłużeniu umowy, koniecznie wciskają droższe oferty jednak gdy się wie czego chce i ma się samozaparcie to się wynegocjuje to czego się chce. Podsumowując polecam NC+ z powodu bezawaryjności i kanałów w ofercie, jednak jak ktoś szuka taniej oferty to w NC+ może tego nie znaleźć.
    ZaletyBezawaryjność, bogata oferta kanałów,
    WadyCena, infolinia, przedłużanie umowy
    MiejscowośćMława
  • ~Klient / 2018-06-07 20:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprzedawca nc+ D2D z Gdańska Pan Grzegorz mistrzak to złodziej i oszust. Uważajcie na niego
    ZaletyBrak
    WadyNieuczciwy przedstawiciel
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Jozef / 2018-05-29 16:23
    Ocena: 1.33 / 5
    Byłem klientem nc+ przez ponad 10 lat. W tym roku wypowiedziałem umowę i mam zapłacić 600,00 zł kary za to że umowa mi się kończy we wrześniu 2018r. Proszę o aneks do Umowy, ale go nie ma. Straszą mnie Windykacją.

    Zastanówcie się cz z taką firmą warto zaczynać. Z odbiorem też kiepsko - ciągłe zakłócenia, a opłatach nie wspomnę.

    Pozdrawiam Zirytowany
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćGniezno
  • ~Marceli / 2018-05-15 15:16
    Ocena: 1.33 / 5
    Obsługa klienta po sprzedaży katastrofalna, konsultanci robią łaskę że odpowiadają na pytania. Nigdy więcej.
    MiejscowośćLegionowo
  • ~Były / 2018-05-12 19:09
    Ocena: 1.00 / 5
    A ja w zeszłym roku zrezygnowałem z 2 abonamentow z przyczyn firmy nc plus i mam święty spokój i nigdy więcej tego dziadostwa
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćJuz nie korzystam
  • ~Iza / 2018-05-11 18:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Pakiet jest całkiem doby. Najbardziej wkurza kontakt z obsługą klienta. Nigdy się nie można dodzwonić. Do działu sprzedaży jak najbardziej połączenie po chwili ale do działu technicznego już nie ma szans. Do tego wiecznie uszkodzony dekoder. Nad następną umową bardzo solidnie się zastanowię.
    MiejscowośćKiełczów
  • ~jac / 2018-04-30 14:36
    Ocena: 1.00 / 5
    od fuzji , to jedna wielka banda zlodziei !!!!!!,
    koncze farse w .06.18
  • ~Mikelson / 2018-04-12 13:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Dekoder uległ awarii co potwierdził punkt serwisowy. Niestety nie mają sprawnego na wymianę.
    Telefon na infolinie Pani z łaską doradziła, żeby szukać innego punktu, który może mieć taki dekoder,
    adresu nie poda, bo nie zna. Dramat nigdy więcej umowy z NC+
    Wady SAME WADY
    MiejscowośćTarnów
  • ~ja / 2018-04-09 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo źle oceniam mimo że mam prywatny dekoder uległ awarii , po podłączeniu nadal nie działa kupiłem 2 chciałem przepisać numer karty do mojego abonamentu twierdzą że nie ma takiej możliwości lecz jeśli serwis wymieni to już jest a przecież wystarczy tylko aneks do umowy i po problemie , oni nie chcą tego zrobić nigdy już nie podpiszę z nimi żadnej umowy wolę pozostać na kartę i mieć to gdzieś , do podpisania umowy wszystko super a jak są problemy t i tak z ich strony jest kompletny brak dobrej woli
    Zaletybrak
    Wadysame
    MiejscowośćToruń
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2262
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1660
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 738
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 307
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 298
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4412
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2905