NC+ firma nieuczciwa. Wyrywanie pieniędzy od klientów. Przedłużyłam umowę przez telefon oraz firma miała wymienić dekoder ,który nie będzie się zacinał bez dodatkowych opłat. Z dekodera korzystałam już 6 lat. Rachunki które otrzymałam były o 20 zł wyższe, a za wymianę dekodera na model podstawowy chcieli dodatkowe opłaty co miesiąc. Ponieważ miałam nadpłatę pierwszy rachunek dostałam w drugim miesiącu. Nie mogłam zrezygnować z umowy. Złożona reklamacja została odrzucona. Jako wieloletni klient z upokorzeniem płaciłam wyższe rachunki i walczyłam z zacinającym się dekoderem. Rozwiązałam umowę po 2 latach. Nie polecam NC+, która klientów traktuje " MAMY CIĘ WIĘC PŁAĆ "
ż
ż
Po 10 latach korzystania NC+ zostałem potraktowany jako
Zalety Brak
WadyNamolni i uciążliwi konsultanci. Kilka telefonów dziennie.
MiejscowośćKraków
~Klaudia / 2018-10-10 21:46
Ocena: 1.00 / 5
Wydzwaniają i naciągają! Dzisiaj chyba z 5 razy, nie dociera ze ludzie pracują
ZaletyŻadnej zalety
WadySame wady
MiejscowośćGdańsk
~Andrzej / 2018-09-29 11:11
Ocena: 1.00 / 5
naciągają przez telefon na dodatkowe opcje , w rozmowie wprowadzają w błąd podając ceny netto np.propozycja hbo za 9.90 zł finalnie okazało się ok 25 zł na rachunku , nc+go za 8 zł. w ciągu 14 dni mielismy możliwość rezygnacji umowa jest na mnie ale telefonistka załatwiła sprawę z mężem natomiast jak chciał zrezygnowac to już mąż nie był dobry migali się że nie można zerwac umowy że to nieprawda odkładali odwlekali żucali kłody a to pisma kazali pobrac i wysłac je na moje nc+ gdzie trzeba było się zalogowac , żenada jesteśmy klientami chyba z 12 lat ale to koniec mamy serdecznie dośc koniec !!! odradzam
MiejscowośćStare Kożle
~Rocus / 2018-09-28 18:20
Ocena: 1.00 / 5
Kończy mi się umowa. Dzwonili do mnie dzisiaj pięć razy w tej sprawie. Twierdzą, że to błąd systemu.
~ Hornet / 2018-09-28 12:43
Ocena: 1.00 / 5
Byłem z nimi blisko 10 lat, i powiem tak, od 10 lat oglądam w kółko to samo, te same filmy,te same programy,dokumentalne,albo jeszcze starsze,a o programach kulinarnych w roli głównej z M G, to wolałbym nie pisać. Chlew przez duże (CH) Co do reklam, no to tutaj na tym "polu" to jawne kpiny, dziesiątki NACHALNYCH reklam walonych po 10,15 min, i to prawie na wszystkich kanałach jednocześnie.Co do obsługi klienta, to powiem tak, za każdą razom kiedy do nich dzwoniłem w kwestii technicznej,czy też kwestii palety programowej, otrzymywałem odpowiedź,że uwagi klientów są cennymi wskazówkami, które pozwalają im na poprawę propozycji jakie obecnie są wyświetlane, na jeszcze lepsze, i ciekawsze. Gówno Prawda! Kłamali,kłamią i nadal będą kłamać aby naciągać potencjalnych klientów. Zanim ktoś postanowi podpisać umowę z tym molochem, to proponuję się dobrze zastanowić i poczytać opinie na ich temat i ich usługi.
ZaletyCałkowity brak.
WadyCałe mnóstwo.
MiejscowośćGniezno
~A / 2018-09-22 09:24
Ocena: 1.67 / 5
Dzwonią i nękają telefonicznie po kilka razy dziennie już pół roku Przed zakończeniem umowy.
Zaletybrak
Wadyobsługa telefoniczna klienta
MiejscowośćGdynia
~Maria / 2018-09-19 20:24
Ocena: 1.00 / 5
Skandal -moja umowa została rozwiązana z dn.31 sierpnia 18r września zdałam sprzęt.W formularzu zdania sprzętu zapisano że mam brakujący element -zasilacz którego nie chciałam zdać bo nie pobieralam bo z nc+.W końcu jednak kiedy dostałam wezwanie do zapłaty 60 zł za ten zasilacz-wpłacilam na wskazane konto te 60 zł dla świętego spokoju ale zamierzałem w wolnym czasie udac sie do Rzecznika Praw Konsumenta-mało jednak tego!dziś dostałam nie wiadomo dlaczego wezwanie do zapłaty 59zl i 93 gr .Nie zostało wyszczególnione.za co....wszystkie opłaty.mialam i mam uregulowane wiec porostu zwykle kpiny z klienta ordynarnie naciągane wyłudzenie -za co?zastanawiam się czy takie praktyki nie należy zgłosić organom scigania.
ZaletyZadne
WadyZaklocenia odbioru
MiejscowośćPoznań
~Gość 45 / 2018-09-18 16:27
Ocena: 1.67 / 5
Chciałam wcześniej zrezygnować z umowy i wysłałam wypowiedzenie z datą ktora określała dzień zerwania umowy licząc się karą umowną za wcześniejsze zerwanie. PAN na infolini powiedział, że źle zostalo napisane wypowiedzenie. Wysłałam drugie już poprawne z miesiecznym wypowiedzeniem, jednak wogóle nie wzięto je pod uwagę. Dostałam emaila zwrotnego z terminem końca umowy takim jak jest na umowie. Gdy zadzwoniłam na infolinię dowiedziałam się, że mam znowu wysłać wypowiedzenie. Czy mam co miesiąc wysyłać wypowiedzenia, aż do zakończenia umowy? To moim zdaniem lekceważenie klienta i rzucanie kłód pod nogi chcącym zrezygnować z ich usług. Nie polecam tej platformy
ZaletyBrak
WadyZa dużo by się rozpisywać
MiejscowośćBłotnica Strzelecka
~SZNYCEL / 2018-09-13 20:47
Ocena: 1.00 / 5
NC+ nie polecam moja ciocia ma NC+ i brak sygnału , nękają ją telefonami chyba z 5/10 razy na dzień dzwonią żeby przedłużyć umowę wciskają jakieś dodatkowe oferty i niemiła obsługa jestem bardzo nie zadowolony. CYFROWY POLSAT jest lepszy w 100%
ZaletyBRAK
WadyZa dużo pieniędzy trzeba na nich stracic
brak promocji
nękanie telefonami
dekodery sie zawieszają non-stop a przy deszczu to wygóle brak sygnału przez cały dzień prawie
NIE MIŁĄ OBSŁUGA NIE POLECAM NC+ !!! TRZYMAJCIE SIE OD NICH Z DALEKA.
MiejscowośćPoniatowa
~Iwona / 2018-09-13 15:52
Ocena: 4.33 / 5
A ja jestem zadowolona. Mam w domu multiroom i 2 dekodery działają sprawnie. Umowę przedłużam od paru dobrych lat, bo ilość kanałów w pakiecie jest dla nas wystarczająca i jakość przesyłu również. Pozdrawiam niezadowolonych.
~Luki1709 / 2018-09-12 17:08
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna obsługa na infolinii, gdy powiedziałem że chce rozwiązać umowę nie uzyskałem żadnej odpowiedzi
Na samym początku nie otrzymałam anteny ani zasilacza do dekodera a kiedy odesłałam sprzęt, odesłano mi go z powrotem zmuszając do zapłaty za przesyłkę (wysoką) oraz do utrzymania umowy, którą chciałam wypowiedzieć. Po okresie trwania umowy wypowiedziałam ją i co? Straszono sądem za brak wpłaty za brak zasilacza (którego nie otrzymałam)! Bezczelność w każdym calu. Omijajcie tę firmę szerokim łukiem. Same problemy tylko powodują. Ciągle kłody pod nogi dla klientów. Nie są nastawieni na klienta tylko na zysk. Na siłę zarobić. Jakość obrazu w miarę ale byle mżawka i brak sygnału. Nie polecam.
ZaletyBrak
WadyZa dużo, by się tu zmieściły wszystkie. Główna to lekceważący stosunek do klienta i nękanie pół roku przed końcem umowy codziennie po kilkanaście razy na dobę, w celu podpisania nowej umowy. Wrzuciłam na czarną listę, bo nie dało się żyć.
MiejscowośćKielce
~Jarek / 2018-08-22 14:50
Ocena: 1.00 / 5
Ile wg. NC+ jest wart 7 letni dekoder bez żadnych dodatkowych funkcji?
560 PLN
:D :D :D
Unikaj tej firmy jak ognia!!!!
ZaletyBRAK
WadyZA DUŻO BY WSZYSTKIE TU ZMIEŚCIĆ
MiejscowośćŚląsk
~Dawid / 2018-08-18 07:45
Ocena: 1.00 / 5
Co mogę powiedzieć, jeden wielki kit, stare dekodery, 4 letnie, a za nowy wołają, takie pieniądze ze sok, a teraz najważniejsze, jeśli ktoś ogląda ekstraklasie polska, uważajcie bo najprawdopodobniej, nie dostaną praw telewizyjnych, ponieważ mosieli by, przeinwestowac, a resztę się domyscie.
ZaletyJa ich nie widzę.
WadyKłamią, kłamią, kłamią.
MiejscowośćDębica
~Marcin / 2018-08-14 11:19
Ocena: 2.33 / 5
Byle deszcz i już telewizja traci sygnał, po co mi tv które działa w słoneczne dni a przy minimalnym pogorszeniu pogody wszystkie kanały nie dostępne.
Mówimy o centrum Krakowa ul. Bociana, jeśli w centrum brak zasięgu to co dopiero na prowincji.
ZaletyDużo kanałów, ale żaden nie dostępny przy nawet minimalnym deszczu.
WadyBrak sygnału i zgodnie z infolinia tak ma być.
Miejscowośćkrakow
~Jezior / 2018-08-12 22:21
Ocena: 1.67 / 5
Wieczne problemy z odbiorem kanałów, jedyna opcja pomocy to ciężkie próby dodzwonienia się do centrum obsługi klienta. Coraz więcej sprzedają innym nadawcą, nie ma co oglądać, ceny wysokie. A jeśli już chce się na coś popatrzeć to kmunikaty w stylu "Brak uprawnień do odbioru tego kanału" na 99% stacji NIE POLECAM
ZaletyBrak
WadyCena, kanały, wywiązywanie się z obsługi
MiejscowośćKąty Wrocławskie
~Przemek / 2018-08-10 17:16
Ocena: 2.00 / 5
Przeklęty NC+ - nie podajcie numeru telefonu!!
Dzwonią do mnie codziennie po 3 razy dziennie = 15 razy w tygodniu = 60 x miesiecznie od 6 tygodni!!!!!!!!!!
Wszystkie zgody na kontakt z ich strony zablokowane.
Nigdy nie wyrazam zgody na przetwarzanie danych!!!!!
numer telefonu na stronie zmieniony na 000000000 a oni i tak dzwonia na numer podany dla kuriera!!!!!!!!!!!
Konkurencja zadzwoniła raz - poprosiłem u usuniecie numeru i nie dzwonia...
NIE PODPISUJCIE UMOWY, CHYBA ZE CHCECIE ODBIERAC CODZIENNIE TELEFONY OD NC+
ZaletyNIE POZWOLĄ O SOBIE ZAPOMNIEĆ
3 RAZY DZIENNIE DZWONIĄ GDY NIE ODBIERAM
-----------
Jestes samotny? NC+ moze dzwonic do ciebie 3 razy dziennie:D
WadyDZWONIĄ 3 RAZY DZIENNIE OD 6 TYGODNI
BRAK POSZANOWANIA DANYCH KLIENTA
MOJ BRAK ZGODY NA KONTAKT MAJA W DUPIE
MiejscowośćBrzesko
~Kaliszak / 2018-07-19 21:47
Ocena: 1.00 / 5
Zakupiłem NC+ ,wszystko ładnie pięknie działa ale jak nie pada deszcz ,Pani na infolinii wyklepała regułkę że jeśli pada nie będzie działało.Ogólnie nie polecam .Porażka.
Zaletybark
Wadytak wiele że za mało miejsca w rubrykach
MiejscowośćKalisz
~Marek / 2018-07-10 18:01
Ocena: 1.00 / 5
Ze względu na Mundial kupiłem dekoder z telewizją na kartę nc+ i pomimo zlecenia doładowania przed czasem już tygodnie czekam na zaksięgowania - w miedzy czasie termin ważności pakietu minął i kanału sportowego dla którego zakupiłem dekoder tez już nie ma. Kontakt z Obsługą masakra, typowa spychologia, nic nie wiedzą i nic nie mogą, nawet nie potrafili wytłumaczyć jak powinna być złożona reklamacja !!! Za każdym razem spychanie na problemy z bankiem który opóźnia księgowania i tyle... Kasa wywalona, Mundial się kończy a na dekoderze jak nie ma tak nie ma nic pomimo zapłaty. Nawet potwierdzeń zapłaty itd nie chcą aby dostarczać więc jak cokolwiek ma być weryfikowane przy takim poziomie obsługi i podejściu? Żenada ...
ZaletyDekoder jeszcze działa nie wiesza się ale ma nieco ponad miesiąc więc pewnie dlatego a i znikome użytkowanie skoro programów nie ma, niemniej jest to jedyna rzecz która od ENKI jeszcze działa....
WadyNiekompetentna obsługa i lekceważący stosunek do Klientów i obowiązków wynikających z oferty... Dużo obiecywania zero działania. Całe szczęście że nie opłaciłem tego dziadostwa za rok z góry (a miałem taki zamiar) bo kasa pewnie wyorbitowałaby bezpowrotnie z większą stratą...