Te pozytywne opinie to chyba wystawił prezes i jego rodzina :)
ZaletyBrak
WadyOdcięli się całkowicie od dekoderów. Lata temu - jak przedzwoniłem do Centrum Pomocy nc+ - to mi podpowiedzieli, wezwali montera a teraz - szkoda gadać … - odłącz sobie sam dekoder i idź do punktu a tam Cię skasują ...
MiejscowośćRumia
~Joanna / 2018-11-20 10:33
Ocena: 5.00 / 5
Od lat jestem klientem nc+ i jestem zadowolona.Nigdy nie miałam żadnych problemów.Mam u nich tv,telefony i internet.Mimi,że mieszkam w lesie zasieg idealny ,ale zainwestowałam w specjaliste od instalacji.Internet hula jak żaden inny.Konsultanci mili i zawsze pomocni.Nie mam żadnych zastrzeżeń,oferty dla stałych klientów mnie zadowalają.
Zaletyoferta,cena,pomoc konsultantów
Wadybrak
MiejscowośćGizycko
~Ewa / 2018-11-09 13:43
Ocena: 1.00 / 5
Wypowiedziałam umowę, bo w......nie się notoryczne z jakimiś ofertami przez telefon, wręcz nękanie, nie było sposobu,żeby to ukrócić.
Ponieważ jedynym programem, jaki mnie interesuje, jest domo, więc totalnego rozwodu raczej nie planowałam
Po wertowaniu różnych opcji, stanęło na tym, że biorę tv na kartę 220 PLN za rok z góry z dekoderem na własność ( roczna gwarancja )
Który, jak było napisane nowy nie jest,ale sprawny;
Okazało się, że z tą sprawnością to różnie bywa ;
1- wszy dekoder oddałam do sklepu ( towar nie zgodny z umową) skakała jakość 88%, za chwilę
2- dekoder też nie działa jak trzeba, tu z kolei siła w okolicach 50%, jak jest 52, działa, jak 49 - czarno
Tak więc znowu myślę, co tu wykombinować...
ZaletyTeoretyczne
WadyFaktyczne, uniemozliwiajace korzystanie z oferty
MiejscowośćGdansk
~Piotr / 2018-11-08 17:17
Ocena: 1.00 / 5
Czekam do końca umowy i rozwodzę się z nc+ z jej winy. Z konsultantem przez tel zama wiałem usługę za 39,99 na 2 lata , a po roku okazuje się że mam w umowie po roku dodatkowo płatny jakiś pakiet. Hamstwo konsultantów, kpiny jao firmy nc+. Podejrzewam że niebawem pójdziecie z torbami, ale tym razem nie pomoże zmiana nazwy. Zdecydowanie odradzam kontaktu i zawierania jakiej kolwiek umowy z nc+!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zaletynie podpisywać umowy
Wadyhamstwo, zakłamanie, złodziejstwo, wyłudzanie
MiejscowośćKarbowo
~Scarecrow / 2018-11-07 16:51
Ocena: 1.00 / 5
Katastrofa, czegoś takiego jeszcze nie widziałem, miałem 4 swoje prywatne dekodery czyli multiroom, zablokowali ok nie ma sprawy mieli do tego prawo, chciałem wiec dokupić u nich usługę dodatkowo na ich dekoderach, informacje otrzymałem że nie ma mowy chyba że ...... przedłużę umowę, ok nie ma sprawy, ale czy jak przydłużę umowę zagwarantują mi państwo że do końca trwania umowy będę miał wszystkie te same kanały, odpowiedz oczywiście że nie i nie ma możliwości rozwiązania umowy z tego tytułu. Chodziło mi o Ekstraklape. Podejście do klienta TRAGEDIA. Czarno widzę przyszłość tej firmy a szkoda bo jestem z nią od 15 lat i niestety już koniec.
ZaletyNiestety już BRAK
WadyPodejście do klienta
Ceny
Oferta programowa coraz gorsza - BRAK ligi MISTRZÓW, zaraz pewnie Ekstarklasy i paru innych lig
MiejscowośćKraków
~Piotr / 2018-10-30 19:21
Ocena: 1.67 / 5
Mi został jeszcze jeden dzień z nc+ no i rozwód, nadszedł czas żeby powiedzieć dość.Za kwotę ponad 100 zł którą płaciłem to ja mam chyba prawo wymagać jakieś minimum od telewizji, a nie tylko powtórki,seriale które co chwila też są powtarzane no i reklamy co 20 minut które często trwają po 15 minut.Oferta programowa nc+ i pozostałych platform tv jest po prostu marna a nawet tragiczna za którą nie powinno się płacić nawet złotówki.
Zaletybrak
Wadywysoka cena ,przeogromna ilość reklam na programach oferowanych przez nc+
MiejscowośćZgorzelec
~Amisiek / 2018-10-19 17:56
Ocena: 1.33 / 5
MAM DOŚĆ! Od 12 lat jestem klientem. Miałem dobry niezależny dekoder (kupiony poza NC+) i wszystko przez lata działało super. Ostatnio sparowali moją kartę i przez swój własny dekoder nie pooglądam nic, Telefonicznie poinformowano mnie, że nie wspierają już innych dekoderów. A cóż to do cholery za wspieranie było? Wszystkie kanały działy jak ta lala, bo nie przeszkadzali!!!Teraz mam zawieszanie się dekodera Wifibox+, poza tym często gubi dźwięk na kilku kanałach. Pilot przełącza po kilka kanałów naraz i działa jak chce..To najgorszy szajs z jakim miałem do czynienia. Dlaczego się zawiesza? Dlaczego nie można spokojnie obejrzeć meczu (bramek)czy filmu? W serwisie sprawdzają odpłatnie i twierdzą że wszystko jest ok. Po powrocie do domu dalej nie działa poprawnie. Po wymianie dekodera na nowy dalej są te same problemy. MAM DOŚĆ. ZACZEKAM DO KOŃCA UMOWY I KOŃCZĘ PRZYGODĘ Z NC+. Konkurencja bije się o klientów i coś sobie wybiorę. NC+ już nie lubi klientów i potrafi nas wnerwić do granic wytrzymałości. Przecież za to płacimy nie małe pieniądze i co... Dajcie znać swoim szefom niech się zastanowią co robią, bo niedługo nie będą już potrzebni.
Zaletyjuż nie ma
Wadydekoder
MiejscowośćZabrze
~Bożena / 2018-10-12 23:07
Ocena: 1.67 / 5
NC+ firma nieuczciwa. Wyrywanie pieniędzy od klientów. Przedłużyłam umowę przez telefon oraz firma miała wymienić dekoder ,który nie będzie się zacinał bez dodatkowych opłat. Z dekodera korzystałam już 6 lat. Rachunki które otrzymałam były o 20 zł wyższe, a za wymianę dekodera na model podstawowy chcieli dodatkowe opłaty co miesiąc. Ponieważ miałam nadpłatę pierwszy rachunek dostałam w drugim miesiącu. Nie mogłam zrezygnować z umowy. Złożona reklamacja została odrzucona. Jako wieloletni klient z upokorzeniem płaciłam wyższe rachunki i walczyłam z zacinającym się dekoderem. Rozwiązałam umowę po 2 latach. Nie polecam NC+, która klientów traktuje " MAMY CIĘ WIĘC PŁAĆ "
ż
ż
Po 10 latach korzystania NC+ zostałem potraktowany jako
Zalety Brak
WadyNamolni i uciążliwi konsultanci. Kilka telefonów dziennie.
MiejscowośćKraków
~Klaudia / 2018-10-10 21:46
Ocena: 1.00 / 5
Wydzwaniają i naciągają! Dzisiaj chyba z 5 razy, nie dociera ze ludzie pracują
ZaletyŻadnej zalety
WadySame wady
MiejscowośćGdańsk
~Andrzej / 2018-09-29 11:11
Ocena: 1.00 / 5
naciągają przez telefon na dodatkowe opcje , w rozmowie wprowadzają w błąd podając ceny netto np.propozycja hbo za 9.90 zł finalnie okazało się ok 25 zł na rachunku , nc+go za 8 zł. w ciągu 14 dni mielismy możliwość rezygnacji umowa jest na mnie ale telefonistka załatwiła sprawę z mężem natomiast jak chciał zrezygnowac to już mąż nie był dobry migali się że nie można zerwac umowy że to nieprawda odkładali odwlekali żucali kłody a to pisma kazali pobrac i wysłac je na moje nc+ gdzie trzeba było się zalogowac , żenada jesteśmy klientami chyba z 12 lat ale to koniec mamy serdecznie dośc koniec !!! odradzam
MiejscowośćStare Kożle
~Rocus / 2018-09-28 18:20
Ocena: 1.00 / 5
Kończy mi się umowa. Dzwonili do mnie dzisiaj pięć razy w tej sprawie. Twierdzą, że to błąd systemu.
~ Hornet / 2018-09-28 12:43
Ocena: 1.00 / 5
Byłem z nimi blisko 10 lat, i powiem tak, od 10 lat oglądam w kółko to samo, te same filmy,te same programy,dokumentalne,albo jeszcze starsze,a o programach kulinarnych w roli głównej z M G, to wolałbym nie pisać. Chlew przez duże (CH) Co do reklam, no to tutaj na tym "polu" to jawne kpiny, dziesiątki NACHALNYCH reklam walonych po 10,15 min, i to prawie na wszystkich kanałach jednocześnie.Co do obsługi klienta, to powiem tak, za każdą razom kiedy do nich dzwoniłem w kwestii technicznej,czy też kwestii palety programowej, otrzymywałem odpowiedź,że uwagi klientów są cennymi wskazówkami, które pozwalają im na poprawę propozycji jakie obecnie są wyświetlane, na jeszcze lepsze, i ciekawsze. Gówno Prawda! Kłamali,kłamią i nadal będą kłamać aby naciągać potencjalnych klientów. Zanim ktoś postanowi podpisać umowę z tym molochem, to proponuję się dobrze zastanowić i poczytać opinie na ich temat i ich usługi.
ZaletyCałkowity brak.
WadyCałe mnóstwo.
MiejscowośćGniezno
~A / 2018-09-22 09:24
Ocena: 1.67 / 5
Dzwonią i nękają telefonicznie po kilka razy dziennie już pół roku Przed zakończeniem umowy.
Zaletybrak
Wadyobsługa telefoniczna klienta
MiejscowośćGdynia
~Maria / 2018-09-19 20:24
Ocena: 1.00 / 5
Skandal -moja umowa została rozwiązana z dn.31 sierpnia 18r września zdałam sprzęt.W formularzu zdania sprzętu zapisano że mam brakujący element -zasilacz którego nie chciałam zdać bo nie pobieralam bo z nc+.W końcu jednak kiedy dostałam wezwanie do zapłaty 60 zł za ten zasilacz-wpłacilam na wskazane konto te 60 zł dla świętego spokoju ale zamierzałem w wolnym czasie udac sie do Rzecznika Praw Konsumenta-mało jednak tego!dziś dostałam nie wiadomo dlaczego wezwanie do zapłaty 59zl i 93 gr .Nie zostało wyszczególnione.za co....wszystkie opłaty.mialam i mam uregulowane wiec porostu zwykle kpiny z klienta ordynarnie naciągane wyłudzenie -za co?zastanawiam się czy takie praktyki nie należy zgłosić organom scigania.
ZaletyZadne
WadyZaklocenia odbioru
MiejscowośćPoznań
~Gość 45 / 2018-09-18 16:27
Ocena: 1.67 / 5
Chciałam wcześniej zrezygnować z umowy i wysłałam wypowiedzenie z datą ktora określała dzień zerwania umowy licząc się karą umowną za wcześniejsze zerwanie. PAN na infolini powiedział, że źle zostalo napisane wypowiedzenie. Wysłałam drugie już poprawne z miesiecznym wypowiedzeniem, jednak wogóle nie wzięto je pod uwagę. Dostałam emaila zwrotnego z terminem końca umowy takim jak jest na umowie. Gdy zadzwoniłam na infolinię dowiedziałam się, że mam znowu wysłać wypowiedzenie. Czy mam co miesiąc wysyłać wypowiedzenia, aż do zakończenia umowy? To moim zdaniem lekceważenie klienta i rzucanie kłód pod nogi chcącym zrezygnować z ich usług. Nie polecam tej platformy
ZaletyBrak
WadyZa dużo by się rozpisywać
MiejscowośćBłotnica Strzelecka
~SZNYCEL / 2018-09-13 20:47
Ocena: 1.00 / 5
NC+ nie polecam moja ciocia ma NC+ i brak sygnału , nękają ją telefonami chyba z 5/10 razy na dzień dzwonią żeby przedłużyć umowę wciskają jakieś dodatkowe oferty i niemiła obsługa jestem bardzo nie zadowolony. CYFROWY POLSAT jest lepszy w 100%
ZaletyBRAK
WadyZa dużo pieniędzy trzeba na nich stracic
brak promocji
nękanie telefonami
dekodery sie zawieszają non-stop a przy deszczu to wygóle brak sygnału przez cały dzień prawie
NIE MIŁĄ OBSŁUGA NIE POLECAM NC+ !!! TRZYMAJCIE SIE OD NICH Z DALEKA.
MiejscowośćPoniatowa
~Iwona / 2018-09-13 15:52
Ocena: 4.33 / 5
A ja jestem zadowolona. Mam w domu multiroom i 2 dekodery działają sprawnie. Umowę przedłużam od paru dobrych lat, bo ilość kanałów w pakiecie jest dla nas wystarczająca i jakość przesyłu również. Pozdrawiam niezadowolonych.
~Luki1709 / 2018-09-12 17:08
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna obsługa na infolinii, gdy powiedziałem że chce rozwiązać umowę nie uzyskałem żadnej odpowiedzi
Na samym początku nie otrzymałam anteny ani zasilacza do dekodera a kiedy odesłałam sprzęt, odesłano mi go z powrotem zmuszając do zapłaty za przesyłkę (wysoką) oraz do utrzymania umowy, którą chciałam wypowiedzieć. Po okresie trwania umowy wypowiedziałam ją i co? Straszono sądem za brak wpłaty za brak zasilacza (którego nie otrzymałam)! Bezczelność w każdym calu. Omijajcie tę firmę szerokim łukiem. Same problemy tylko powodują. Ciągle kłody pod nogi dla klientów. Nie są nastawieni na klienta tylko na zysk. Na siłę zarobić. Jakość obrazu w miarę ale byle mżawka i brak sygnału. Nie polecam.
ZaletyBrak
WadyZa dużo, by się tu zmieściły wszystkie. Główna to lekceważący stosunek do klienta i nękanie pół roku przed końcem umowy codziennie po kilkanaście razy na dobę, w celu podpisania nowej umowy. Wrzuciłam na czarną listę, bo nie dało się żyć.