Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2272 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~oszukana / 2022-05-12 10:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Obecna aplikacja to kompletne dno. Wymyślił to chyba jakiś debil myśląc że klienci to tez debile o i przyswajają normalnego pisma tylko muszą obrazkowo. problemy z odszukaniem jakiegokolwiek programu, filmu próba nagrywania graniczy z cudem. Kiedyś można było ustawić sobie nagranie wybranego programu na tydzień z góry a teraz wycofali taka możliwość. Chciałam poszukać np. w opcji seriale nie ma HBO. Obsługa na infolinie nieudolna, arogancka. Niestety dałam się naciągnąć przed upływem umowy na kolejny okres i pomimo że w moim odczuciu zmienili diametralnie warunki umowy nie mogę od tego odstąpić, mało tego kiedy w końcu udało mi się skontaktować z działem technicznym usłyszałam że nie przyjmują już żadnych reklamacji na niefunkcjonalność nowego oprogramowanie. Moja ocena jest i tak zawyżona ponieważ obecnie nie zasługują na żadną gwiazdkę. Jest to moja ostatnia umowa z ta firma pomimo, że korzystam z dostawcy już od lat 90-tych.
    Zaletybrak
    Wadynieczytelna , niefunkcjonalna wadliwie działająca niezgodna z zawartą umową
    MiejscowośćPoznań
  • ~OSZUKANY / 2010-12-29 14:46
    Ocena: 1.00 / 5
    dzisiaj odebralem swoja telewizje N!!!! i juz nie mam sily. dodzwonic sie do nich pod numer abonencki to jest niemozliwe,a le z kolei jako nowy klijent to nie ma problemu, tylko ze tam nie chca rozmawiac!!!! mam na mysli najgorsze slowa na ich dzialalnosc ale nie opublikuja mi tego posta! mialem placic abonament od lutego, a oni sprytnie przyslali mi dekoder juz w grudniu a, pan konsultant zapewnial ze bedzie przyslany w styczniu!!!! brak SLOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    1 dzien
  • ~Oszukany / 2024-03-19 13:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie kupujcie filmów na vod. Naciągają ludzi nic więcej ! Zapłaciłem kartą a i tak doliczyli do abonamentu. Mam ustaloną stałą spłatę i doliczali następne za nieterminową spłatę. Napisałem reklamację to jej nie uznali bo niby nic nie mają. Złodzieje nic więcej. Szkoda że nie można dodać zdjęcia bo chętnie bym wrzucił tej wpłaty za film.
    ZaletyBrak
    WadyZłodzieje
    MiejscowośćCzechowice-Dziedzice
  • ~pablo / 2019-08-22 22:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak techników w terenie, delikatne zaburzenia pogody, deszcz, wiatr powyżej 5km/h, upalny słoneczny dzień zakłucaja sygnał, z opinię znajomych z którymi rozmawiałem wynika że też mieli problemy z działaniem, ciag"e przekładane kart w multiroomie.
    Nigdy więcej nawet za 10zł/miesiecznie
    Zaletybrak
    Wadyza mało miejsca by je wymienic
    MiejscowośćWołomin
  • ~Pablo / 2021-07-10 18:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo,dekoder wiecznie się ścina,po piętnastu latach większego gówna już nie widziałem.Wieczny brak sygnału nawet przy pięknej pogodzie.Popierdzieliłem ich rok temu i głupio się wkręciłem na następne dwa lata,drugi raz tego błędu na wypowiedzeniu nie popełnię
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
    MiejscowośćWola Rzędzińska
  • ~Pafko / 2023-02-17 10:03
    Ocena: 2.00 / 5
    To jedyna firma na świecie, do której rezygnacji nie możesz wysłać mailem, jedynie przez "strefę canal plus", która to oczywiście, a jakże, NIE DZIAŁA. "Jesteś zalogowany na innym urządzeniu" - NIE JESTEM, A NAWET JEŚLI, PO CO WPROWADZAJĄ TAKIE OGRANICZENIE??? Mają wyjątkowy talent do komplikowania prostych spraw i mówię to pdst kilkuletniej współpracy.
  • ~Pajak0224 / 2022-12-02 00:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa do bani.płatności księgują się wieki,naciąganie ludzi na kase.infolinia to czarna magia.
    ZaletyBrak zalet
    WadyOd groma
    MiejscowośćMilicz
  • ~panelram / 2022-08-19 23:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dosyć, że nie można już oglądać całego Grand Prix na żużlu (robiłem to od wielu lat), to teraz jeszcze ograniczyli ligę angielską do dwóch meczów w kolejce i nie ma już dobrych komentatorów. A po aktualizacji oprogramowania przestałem cokolwiek oglądać, żeby się nie denerwować. Nadrabiam teraz zaległości w czytaniu książek i słucham więcej muzyki. Czekam do końca umowy i nara! NC + to przykład, jak spieprzyć coś dobrego…!
    ZaletyZostały ulubione kanały
    WadyKtoś niedopilnował oferty i totalnie zepsuł oprogramowanie, kicha do kwadratu
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Pani Ha / 2018-03-21 08:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Umowa zawarta przez telefon. Sprzęt dostarczony: wadliwy dekoder który trzeba było jechać do punktu wymienić przy czym oczywiście nie obyło się bez problemów. Uszkodzona antena z którą jak się okazało również należy udać się do punktu po nowa. Ale odpisali na reklamacje w dużo późniejszym terminie. Więc umowa zawarta końcem lutego a pełny pakiet usług od końca marca . Darmowy miesiąc przeleciał bez mojego użytkowania bo sprzęt był wadliwy .Reklamacje odrzucane ze względu na to, że enka nie ponosi odpowiedzialności za wadliwy sprzęt i proszę iść sobie do sądu jak cos nie pasuje. Zero szacunku dla klienta, zero rekompensaty pomimo iż wysłali wadliwy sprzęt . Kontakt z nimi to istna tragedia. Bardzo mocno się zawiodłam. I niestety bardzo mocno nie polecam!
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~PanPani / 2022-05-18 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie będę sie rozpisywać bo już wszystko jest napisane dodam tylko tak że nie zamierzam płacic za abonament za maj bo to na czym mi zależało tyle funkcji zostało usuniętych a do tego jeszcze zaplanowanie nagrywania TVN czy to TVN style TVN sport to nie nagrywea al;e tylko i wyłącznie z kanałów TVN wiec sorry ale nie mam za co płacic i mam nadzieję ze wszyscy tak zrobią aby nie zapłacic za maj a co oni mogą zrobić??>??pewnie jak nie będę płacić to mi zablokuja dekoder ale mam to gdzieś bo jak tylko wróce(bo wyjezdzam na 2 miesiace i wracam na miesiać do domu wiec zaplanowanie nagrań jest niemożliwe to co mam olądać jak nie mogę sobie zaplanować nagrań) to idę do polsatu cyfrowego i tam podpiszę nową umowę bo tu już nie zamierzam zadnej podpisać przez 8 miesięcy bo za tyle mi się kończy umowa no chyba ze w ciągu 2 tygodni wrócą do poprzedniej aktualizachi pozdrawiam wszystkich
    Zaletyżenada
    Wadywszystkooooooo
    MiejscowośćCiechanów
  • ~papułas / 2022-09-10 17:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Przez te nachalne reklamy oglądam tylko programy typu "ukryta prawda", "trudne sprawy", "dlaczego ja" bo wiadomo ile trwają reklamy i oczywiście mecze plus wiadomości, ale jak mi sie skończy umowa to rezygnuję bo nie bede płacił za oglądanie reklam. Człowiek ogląda coś i nagle reklama to przełancza na inny kanał a potem se zapomina żeby dokończyć oglądanie i pupa blada.
    Zaletylista kanałów to tragedia
    Wadylista kanałów to tragedia, reklamy 20 minut na godzinę jak nie lepiej. jakby nie darli ryjów toby człowiek mógł se pospać
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~paradej / 2021-03-05 16:44
    Ocena: 4.00 / 5
    Dlatego, iż nie ma do Was bezpośredniego (bez logowania) zmuszony jestem napisać tutaj.
    W dniu wczorajszym zrezygnowałem z przedłużenia z Wami w/w umowy.
    Sprzęt którym mnie obdarzyliście praktycznie nie nadaje się do użytku.
    Dekoder często się zwiesza i trzeba go od nowa uruchamiać, na godzinę dwie wystarcza.
    O pilocie nawet nie chcę wspominać, to jakieś nieporozumienie.
    Szczegóły wyłuszczyłem w Waszym Salonie, chciałem oddać dekoder,
    ale mi odmówiono. Chciano wymienić, ale jeżeli to ma być taki sam, to dziękuję, zrezygnowałem.
    Może powrócę do Was gdy będziecie mieli lepszy sprzęt.
    Dziękuję za dotychczasowe.
    Pozdrawiam
    Mój Nr Abonenta:8395112- 1
    ZaletyJedyną zaletą jest 4K
    WadyCzęste zawieszanie się dekodera, albo zniknie dźwięk, a najczęściej zawiesza się całkowicie, w ciągu wieczora potrafi zawiesić się kila razy. Kto wymyślił tego pilota? Nie dość, że ostre rogi, to i bardzo niefunkcjonalny, poprzedni pilot przy tym to ideał. Na ekranie pojawia się komunikat: BRAK SYGNAŁU Sprawdź możliwe rozwiązania na canalplus.pl/brak sygnału Nadal możesz oglądać swoje programy w aplikacji nc+GO lub ncplusgo.pl
    MiejscowośćGłuchołazy
  • ~paradej / 2021-03-16 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Piszcie sobie dzieciaczki piszcie, a my tak tego nie czytamy i nie reagujemy na wasze dziamgolenia. Po co my tu piszemy? Nie wiem.
    Zaletybrak
    WadyŻadnej reakcji na skargi.
    MiejscowośćGłuchołazy
  • ~Pasterkski / 2022-04-23 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo niezrozumiałe, bardzo nieczytelne. Samo dno....
    ZaletyBrak
    WadyWyłącznie
    MiejscowośćTarnów
  • ~Pati / 2022-11-02 20:53
    Ocena: 3.00 / 5
    Jedna wielka porażka , ciagle konfiguracje i dzwonienie po chłopa od naprawy co kasuje nie mało
    ZaletyDużo kanałów
    WadyNie działa dekoder 2-3 razy w tygodniu i trzeba płacić z ich winy za naprawę
    MiejscowośćPrudnik
  • ~PATKA / 2022-03-31 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    ZDECYDOWANIE NIE POLECAM! JEDNO WIELKIE OSZUSTWO! Pani z obsługi klienta dzwoniąc do mnie oferuje mi kilka kanałów dodatkowy za 10 zł (z czego mówię jej że jeżeli będzie więcej to nie będę płacić "rozmowa nagrywana) . Wcześniej płaciłam 45 zł po ofercie która przyjęłam powinnam płacić 55 zł. A tu za przeproszeniem..... przychodzi rachunek 100 zł" miesięcznie ". No to sorry... Ludzie tak się nie robi... Na szczęście rezygnuje. Bo przy takiej cenie i kanałach to ja podziękuję. Lepiej bym wyszła jak bym Netflixa opłacała. Jeszcze raz NIE POLECAM!
  • ~Patka / 2022-04-21 11:49
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie, nie, nie !!! Jak chce się wprowadzić pseudonowatorskie rozwiązania to najpierw się przeprowadza testy, a następnie zbiera opinie od swoich Klientów. To dzięki nam wszystkim firma prosperuje i zarabia pieniądze. Takie postępowanie daje tylko oznaki braku szacunku do wybierających właśnie tą firmę.
    WadyNowe oprogramowanie!!!
    MiejscowośćKatowice
  • ~Patka / 2022-04-29 10:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe oprogramowanie to jakiś dramat! Wszystko
    jest bardzo nieczytelne. A jeśli chodzi o odtwarzanie nagrania lub programowanie kolejnego to już czysta paranoja. Po wielu latach wróciłam do nc+ ale jeśli poprzednie oprogramowanie nie zostanie wznowione nie przedłużę umowy! Najbardziej współczuję starszym osobom i tym którzy dopiero podpisali umowy! Bardzo się zawiodłam na tej zmianie......bałagan totalny!
    WadySame wady
    MiejscowośćPodgórki
  • ~Patrycja / 2020-11-08 14:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam od miesiąca nie umie uruchomić dekodera.a jak chcesz się zalogować na ich stronie to wyskakuje błąd serwisu. Jednym słowem jedno wielkie gówno
    MiejscowośćRudziniec
  • ~Patrycja / 2020-12-03 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    dlamnie to parodia i oszustwo to jest ostatnia umowa ktura przedluzam mialam otrzymac nowy dekoder i obnizeie abonametu a tu co sie okazlo ze to sama musze isc i wymienic dekoder amial buc kurier szo to jest ottnia umowa i koniec ta firma
    MiejscowośćBialystok
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2272
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1670
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 320
Toya (TV)
Ocena: 4.32, ilość opinii: 229
Vectra (TV)
Ocena: 1.91, ilość opinii: 206
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981