Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2270 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~aj / 2019-01-05 14:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dać się nabrać na werbowanie do nc+, ostrzegam. To jest mafia, werbują ludzi i potem już nic zrobić nie można. Blokują abonenta fatalnym dekoderem i nic nie można zrobić. Nie mam już siły walczyć z nimi, złożyłam skargę do UOKIK, czekam, ale innych ostrzegam, bo nie warto za nic dć się złapać.
    Zaletynie ma zalet
    Wadysame wady
    MiejscowośćLądek-Zdrój
  • ~Nico / 2019-01-05 08:57
    Ocena: 2.00 / 5
    NC+ odmówiło wcześniejszego przyjęcia sprzętu (zwrotu) szok!!! mam uregulowane wszelkie płatności i nie będę już korzystał ze sprzętu (wyjazd) mimo moich próśb i argumentacji - ignorują.

    Nie polecam nikomu NC+ obsługa jest żenująca.

    Wg. mnie naruszają prawa konsumenckie.

    Zaletybrak
    Wadyfatalna obsługa infolinii
    MiejscowośćRadom
  • ~Waldek / 2019-01-04 19:13
    Ocena: 2.00 / 5


    Dużo jest ukrytych chaczykow
    Konsultant nie potrafi pomóc
    ZaletyNapis na opakowaniu dużymi literami
    MiejscowośćBiłgoraj
  • ~Halina / 2019-01-03 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze nie polecam. Jestem z nc+ ok 20 lat wszystko było dobrze dopóki nie zmniejszyliśmy pakietu, we wrześniu podobno UWAGA sama odblokowalam dodatkowe programy za które muszę zapłacić i nie zostałam nawet o tym poinformowana. Podobno sama odblokowalam je przez dekoder, zostały odblokowane kanaly, które nie są oglądane i dowiedziałam się o tym dopiero nie dawno, czemu nie mogłam sobie odblokować canal+ albo HBO? Na to pytanie odpowiedziano mi że takie sobie programy zazyczylam i jestem straszona sądem i komornikiem. Szczerze nie polecam!!!!
    ZaletyNie ma
    WadyObsługa
    MiejscowośćKielce
  • ~Janek / 2018-12-30 11:16
    Ocena: 2.67 / 5
    Tv nc+ OK, nic do zarzucenia, nooze tylko to że podpisując umowę miałem w ofercie kanały, których dziś już nie ma. Poprostu znikają ciekawe a pojawiają się inne, mniej ciekawe dla mnie. Natomiast telefon, internet mobilny i stacjonarny to katastrofa. Wystarczy że wyjadę 15 km od miejsca zamieszkania na wieś i brak sygnału , tak sieci jak i internetu. Gdybym zabłądził np. w lesie to nie ma co liczyć na coś co nazywa się nc+ telefon. Internet stacjonarny "bez limitu"....jak można nazwać, ze coś bez limitu jeśli po użyciu 100 GB nie działa ( szybkość ok 1 mb,/s w rzeczywistości ok 0.5 mb/s) za 72 zł miesięcznie za ok 35 mb/s po kablu, a bardzo często zdarza się od 3-9 mb/s To już kpina a nawet bezczelność ze strony nc+. W umowie pisało że bez limitu, więc nawet nie przyszło mi do głowy zapytać o limit. Sprzedawca nawet nie zająknął się na ten temat. Nie polecam więc intetnetu, ani stacjonarnego ani mobilnego jak również używania "ich" sieci telefonicznej. Wyciąganie od ludzi dużej kasy za namiastkę usług.
    ZaletyTv
    WadyInternet. Telefon+ internet
    MiejscowośćNisko
  • ~Karo / 2018-12-29 15:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Zakupilem zestaw nc+ z ofertą 130 kanalow na miesiac .Po zgłoszeniu nr karty do aktywacji termin oczekiwania w/g umowy wynosi 2dni robocze.Zastosowalem sie do wskazowek konsultanta ( dekoder wlaczony,jakosc sygnalu bdb). Co sie okazuje po 5dniach nadal brak aktywacji.Po tel. Zgloszeniu na nic zdaly sie ustawienia .Drugi telefon - odbiera pani konsultant ze wschodnim akcentem ,ktora plecie bzdury nie majac pojecia o kwestiach technicznych,i celowo rozlancza rozmowe.Kolejny tel.rowniez rozmowa z konsultantem ze wschodnim akcentem,temu jednak udaje sie pokierowac ustawieniami dekodera Sygnal dotarl programy po 40min. Ukazaly sie.Istna zenada taką kase zarabiają a nie stać ich na zatrudnienie Polakow z fachową wiedzą .Odradzam.dobrze ,ze nie podpisywalem umowy.
    ZaletyDobra jakosc programow
    WadyKanaly powtarzaja sie
    MiejscowośćSlubice mazowieckie
  • ~Helion / 2018-12-28 21:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak aktualizacji i współpracy z najnowszymi uzadzeniami apple
  • ~Zmieniam / 2018-12-28 03:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Również mam dość. W nc+ około 15 lat (wtedy jeszcze cyfra). Zaczynałam od pakietu ok 20 zł.Gdzieś tam potem raz podwyższyłam, potem następny raz ze względu na dziecko (ok 10-15zł) pakiet dziecięcy i tak sobie płaciłam 49 około. Kilka lat emu ceny wzrosły i za ten sam pakiet już 50 zł z groszami no ok trudno. Cały czas mi wmawiano, że jako stały klient mam taniej niż nowy. Dwa lata temu się wkurzyłam bo konsultant znowu mnie namówił, i zawarłam umowę telefoniczną, po czym na drugi dzień dostałam sms z ofertą z "pobliskiego" salonu na ten sam pakiet o 2 zł niższą... W tym roku więc, stwierdziłam, że idę do salonu a nie telefonicznie. Jako, że dekoder trup i się zawieszał jak inni wspominali w poniższych opiniach- w salonie zjawiłam się wcześniej dużo przed końcem umowy dopytać o sam dekoder. Miły Pan? doradził mi doczekać do końca umowy i wziąć wtedy taniej super nowy dekoder promocyjnie a tymczasem wymienil na kolejnego starego trupa którego trzeba resetować... Wydzwaniali mi pod koniec września jak zwykle przy końcu umowy. Z moich 52 zł chcieli zrobić 54 ale jak zwykle za przedłużenie dostanę 3 miesiące canal+ i hbo na 6 miesięcy. No nie zawarłam tej umowy, kanały dziecięcę już mi niepotrzebne- nie da się zrezygnować! Umowa więc przeszła na czas nieokreślony - na nieokreślonym płacę teraz 56 zł. Stwierdziłam czekam do świąt i pójdę podpytać w salonie. No i - zmniejszyć pakietu nie mogę. Jak przedłużę umowę to mam płacić jeszcze więcej...ok 59 zł a jak dodaćnowy dekoder to ponad 60, no ale dorzucą mi kanały których nie chcę ! ale nie mogę nie chcieć bo tak! Nie będę ich ogladać ale będę mieć (aha, znajomym się pochwale-mam) a płacisz znowu więcej. Także pan stacjonarnie też zrobił mnie w ch.... A będąc tam patrzę w tę ich gazetkę promocyjną i tia, jak w okresie świątecznym weźmiesz to i tamto to dekoder za 1 zł nie za 5 miesięcznie itd... Nie wiem dla kogo te promocje bo nie dla mnie klienta od 15 lat. I jeszcze taki smaczek. Był ten cały czarny piątek, czarny weekend - dostałam sms na promocje dekodera w najbliższym mi salonie, 15 minut przed zamknięciem w ostatni dzień może jedyny promocji... No szkoda,że nie wysłali o północy. Muszę ocenić zanim dodam opinię, jeśli chodzi o obsługę to zawsze bardzo miła namawiająca telefoniczna no ale wiem, że muszą tak, nic do nich nie mam ale muszęo cenić źle ze wzgl na to co im każą, a ten facet w żywe w punkcie tojuż mnie całkiem rozwalił. Nie pamięta klientów i ściema za każdym razem albo pamięta i też ściema. Do "GÓry" największy problem/
    ZaletyMoże kiedyś były, teraz brak
    WadyZero szacunku do klienta, zero lojalności,konkurencja wygrywa u przyzwyczajenie ze strony klienta nie wystarczy żeby go utrzymać.
    Miejscowośćnieważne ,bo wszędzie tak samo źle
  • ~aj / 2018-12-27 15:22
    Ocena: 1.33 / 5
    Miałam dekoder kilka lat, zawieszał się, ale nie każdego dni, więc uruchamiałam wyłączając z sieci, aż padł całkowicie. Pojechałam taksówką na swój koszt /niepełnosprawność/ - 25 km, dostałam inny, który nawet się nie dał włączyć. Znowu taksówka, 70 zł, wymiana przez naburmuszonego pracownika punktu. Niby sprawdzony dekoder, ale w domu sam sobie chodzi jak chce, wyłącza się w trakcie programu, włącza się, gdy jest wyłączony. Muszę wyłączać z sieci, żeby nie pobierał energii. Od kilku miesięcy płacę abonament i nie odbieram telewizji a oni mi piszą, że mam obowiązek jeździć do punktu a dodają, że ich nie obchodzi awaria z powodu złej instalacji. Cynizm niebywały, bezczelność.Za zerwanie umowy straszą karą. No to trzeba się z bandytami sądzić. Znowu taksówka i dojazd do sądu? Jak mogą naliczać opłaty, skoro dekoder nie chodzi? To jest jakaś mafia, nie normalni ludzie. mają ten sam typ chińskiego badziewia i dobrze wiedzą, że to nie działa, ale udają, że jest OK> Zgłoszona sprawa do UOKiK. Na infolinii mi mówią, że nc+ ma obowiązek zwracać koszty przejazdu w takiej sytuacji, ale bez sądu tego się nie uzyska. Ludzie, nie podpisujcie umowy z tą mafią, bo wyjść trudno, płacić trzeba i nic nie ma.
    Zaletyżadnych zalet.
    WadyWszystkie wady świata. Sprzęt nie działa, konsultanci kpią, straszą i kłamią.
    MiejscowośćLądek-Zdrój
  • ~Marek / 2018-12-26 19:20
    Ocena: 1.67 / 5
    W połowie umowy zepsuł się dekoder . Kupiłem nowy i poszedłem do salonu bo wiadomo nowa karta i trzeba się zarejestrować bo zostało jeszcze pół rok umowy. Powiedziano mi ,że umowę trzeba znowu na rok podpisać / żadnej kontynuacji tylko dlatego ,że kupiłem na własność dekoder/ bo zapłacę karę za zerwanie poprzedniej/ zepsuty dekoder nie do naprawy / . I tak umowę znowu podpisałem na następny rok .Moim zdaniem powinno być do końca poprzedniej umowy Czy to jest normalne czy to naciąganie klienta?Następny dekoder zaczyna kiksować czy scenariusz będzie podobny. Nigdy NC+
    Salon w Gnieźnie . Każdy kto tam akurat przychodził to z pretensjami nie z zapytaniem.
  • ~Pawel / 2018-12-25 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciągacze płacimy rachunki co miesiąc a internet działa co drugi dzień lub wogole
    Umowa jest napisana tak żeby nie dało się jej rozwiązać jeśli nawet nie wywiązują się z niej
  • ~Lukas / 2018-12-22 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Chamstwo w punktach. Naciągacze nic więcej. Kupując produkt tj tv full pakiet + internet w jednym punkcie na drugi dzień pojechałem aby zwrócić internet po prostu był nie wystarczający do moich potrzeb. Okazało się ze 14 dni na zwrot jest tylko słowne a na umówię pan pokazał mi w umówię małym drukiem ze kupując w punkcie nie ma możliwości zwrotu czyli generalnie naciągnął mnie. Dzwoniąc na infolinie pani stwierdziła ze na pewno nie mam racji ze nie mógł tak mi nikt powiedzieć w punkcie. Nie było żadnej gadki. Ja kłamie o koniec. Poczekałem tylko do końca umowy rozwiązałem tv i internet nigdy więcej nie wrócę i nikomu nie polecam. Banda złodziei tyle w temacie.
  • ~zbynek / 2018-12-21 18:03
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam. Kilka dni temu zostałem abonentem cyfry rezygnując z polsatu. Potrzebowałem multiroomu co oczywiście nie było żadnym problemem. Jakie było moje zdziwienie kiedy zadzwonili do mnie z BOK i oznajmili mi że zawarłem 2 umowy na dwa dekodery. Pani w punkcie gdy się dowiedziała z jaką sprawą przyszedłem zrobiła się niemiła i oczywiście wszystkiego się wyparła. Mam napisać reklamację ale czytając opinie o tej firmie wątpię czy coś wskóram.
    Zaletybrak
    Wadyniemiły personel itd.
    MiejscowośćMalbork
  • ~Llll / 2018-12-20 21:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam , mam tą tv od około 10 lat, niedługo kończy się umowa to rozdzwonił się telefon, poinformowałem ich, ze jak kończy się umowa to chciałem obniżyć abonament ,powiedzieli , ze można tylko w punkcie stacjonarnym.( dzwonią po kilka razy dziennie, jak chce aby nie dzwonili to +5 zł miesięcznie ) ok,!w punkcie powiedziałem ze chcę przedłużyć umowę ale z niższym abonamentem to powiedział człowiek ze oj to tak nie da rady, a jak rozwiąże to blokada na jakiś czas, żart jakiś !!!!! Nie dyskutowałem dalej , wypowiedziałem umowę . Dramat
    ZaletyBrak
    WadyZdzierusy naciągacze
    Urywa sygnał
    MiejscowośćGorzow
  • ~goldi / 2018-12-19 12:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Opinię na temat NC+ piszę jako serwis RTV który jest po to aby nie tylko zarabiać na swoje utrzymanie ale też wspierać swoich klientów. Wielu klientów posiada własne niezależne dekodery/tunery np. najbardziej popularne Ferguson ponieważ te tunery posiadają przyjazne menu, łatwe do konfiguracji i co najważniejsze niezależne bez żadnych głupich blokad i zabezpieczeń.
    Teraz nastąpił jakiś dziwny przełom, NC+ zaczęła zmieniać kodowanie i na takich urządzeniach przestają się aktualizować kody. Ludzie oglądają czarny ekran. Jedynym wyjściem jest dokupienie specjalnego blokera do tych tunerów lub korzystanie z dziadowskiego sprzętu od NC+ a nie po to ludzie zakupili sobie lepszy sprzęt aby teraz go odstawić na półkę i korzystać z gówna od NC+.
    Te tunery posiadają naprawdę chamskie oprogramowanie... Takie tunery ludzie też sobie kupują na własność a nie mogą z nich później normalnie korzystać. Po prostu nadaje się to tylko i wyłącznie na podstawkę pod kwiatka. np. chociaż dekoder ma dwa tunery (tuner telewizji naziemnej i tuner sat) to z telewizji naziemnej można tylko i wyłącznie korzystać wtedy kiedy doprowadzony jest sygnał sat z Hotbird co najmniej. Totalny bezsens. Ktoś chciałby sobie taki tuner wykorzystać tylko do telewizji naziemnej to nie ma takiej możliwości. Albo są święta, pojawi się jakiś problem z sygnałem satelitarnym to niczego już sobie nie obejrzy bo telewizja naziemna też nie będzie działać... będzie sobie po prostu wisieć ekran braku lub słabego sygnału sat i nic więcej nie da się zrobić. Wystarczy nawet że kilku podstawowych częstotliwości zabraknie bo antena/konwerter się przestawiły lub konwerter zaczyna już siadać i już jest problem aby oglądać pozostałe programy które mają sygnał. W fergusonach czegoś takiego nie ma, jest to niezależne urządzenie, telewizję naziemną można niezależnie od satelitarnej oglądać i odwrotnie, jeśli zabraknie sygnału dla kilku programów sat to po prostu na tych programach pojawi się komunikat słaby sygnał lub brak sygnału i tyle, można nadal korzystać z pozostałych programów i funkcji tunera... a takie badziewie z NC+ po prostu się zablokuje na ekranie sygnału/wyszukiwania kanałów i nic nie można z tym zrobić... to jest po prostu chamstwo ze strony NC+. Jesteście tylko po to aby płacić abonament i o nic więcej nie pytać!!! Na infolinii dowiesz się tylko że zmieniono kodowanie i należy korzystać tylko i wyłącznie z ich sprzętu jeśli ktoś jeszcze korzysta z ich płatnych kanałów.A jak już nie korzystacie a sprzęt macie na własność to można taki sprzęt wyrzucić bo jest po to zablokowany aby ktoś przypadkiem nie opłacający u nich abonamentu nie skorzystał z takiego dekodera w inny sposób oglądając np. darmowe kanały... chamstwo i tyle, jak pies ogrodnika, sam nie skorzysta ale drugiemu też nie da... Z Polsatem rzadziej mam do czynienia, jednak wydaje mi się że tam jest podobny problem. Rok temu chyba u klienta coś ustawiałem i pamiętam też że od razu pojawiał się ekran wyszukiwania sygnału/programów.
    Zaletyciężko jakieś zalety znaleźć jeśli podstawowa funkcjonalność jest na beznadziejnym poziomie
    Wadysprzęt = same wady
    MiejscowośćOpole
  • ~Nick / 2018-12-13 10:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo łatwo podpisać umowę. Odejście jest prawie niemożliwe.
    Zaletybrak
    Wadyprawie niemożliwe odejscie
  • ~nc+idiota / 2018-12-12 22:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacę za coś czego nie mam. Tak samo oni powinni dostawać wypłatę.
  • ~Radek / 2018-12-12 19:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Od samego poczatku kłopoty, już na starcie reklamacja a po tygodniu serwis.
    Infolinia swoje serwis swoje, koniec końcem temat nie załatwiony ;(
    ZaletyNa razie nie zauważyłem
    WadyPodpisałem umowę z nic+ to moja wada
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ryszard / 2018-12-11 15:53
    Ocena: 1.67 / 5
    Wykonanie cesji umowy trwało 2 miesiące. Po 45 minutach rozmowy z panią na infolinii odesłano mnie do salonu. Pomimo braku zgody na marketing wydzwaniają regularnie.
    WadyZrywa sygnał bardzo często.
    MiejscowośćGliwice
  • ~Piotr / 2018-12-09 20:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja, obsługa klienta to jakiś żart, przełączania od konsultanta do konsultanta, ZBYWANIE KLIENTA W SPOSÓB WYUCZONY. oczywiście wszystko płatne.

    NIE POLECAM ODRADZAM
    ZaletyBRAK
    Wadysame wady
    MiejscowośćBrzeg
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2270
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 318
Toya (TV)
Ocena: 4.30, ilość opinii: 223
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4582
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4447
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971