Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2272 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ole / 2022-07-05 22:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Napiszę wprost o tym co się dzieje od lat i jak widzę nie ma przyszłości się zmienić. Wystarczy że tylko przyjdą chmury i już jest zakłócenie sygnału. Nie mieszkam w jakiejś pipiduwie, miałem różnych dostawców, nie raz sprzęt był wymieniany, kabel telewizyjny sprawdzany, wina stoi po stronie CANAL+. To samo myślę tyczy się rozpisu programów gdy oglądając coś, nie dość że przez rzekome zakłócenia nie widzę co oglądam, to nie wiem co będzie za godzinę, dwie, a czasem się okazuje że następny program widoczny nie jest nawet następnego dnia! Cena jest z kosmosu! Parę rat i mam nowy telewizor ???? Uważam że dziś tylko bogatych lub głupich stać na abonamenty tego typu, bo wystarczy mi tylko włączyć transmisję z telefonu do TV i mam darmochę. O obsłudze klienta pomarzyć to nawet się nie da, bo taki proces się w marzeniach nie mieści. Ale poza tym wszystkim co wszyscy piszą. Włączam dekoder i co widzę? Jakieś zakładki z reklamami premier w płatnym VOD+, opcje z włączaniem zwiastunów tych premier, więcej polecanych premier, programator, nagrania, nc+ GO TV (cokolwiek to oczywiście znaczy), Rachunki i na końcu wyjście do którego nigdy się nie dostałem strzałkami bo teraz to odkryłem pisząc to. W tle cały czas słyszymy dźwięk z losowego kanału który się włączył bazowo w telewizji. I teraz MYŚL człowieku jak to wyłączyć. Po długim czasie doszedłem do wniosku że jakimś białym przyciskiem który zupełnie niczym się nie charakteryzuje. Już widzę jak sobie codziennie rano radzi z tym starsza osoba. Przypominam że na cały regulator leci dźwięk w tle. Multiroom nie działa. Po prostu nie działa, a informatyka który miałby montować działanie czegoś takiego jak transmisja sygnału dekodera z dekodera musiałem prywatnie wzywać sam i oczywiście opłacić. Może innym działa ale nie mi, chociaż za to zapłaciłem, a potem usłyszałem że, no niestety ale nie.. Musiałby pan KUPIĆ dekoder w drugim tv. bardzo drogo. Kupiłem. Potem jeszcze kupić jakiś tranfertor i mostek. Oczywiście zanim kupiłem Multiroom to o tym nie słyszałem. I teraz płacę raty za Multiroom którego nie ma. To wszystko co mówię chyba wiele mówi o tym że bardzo chcą naciągnąć na kasę. A, do tego po kupieniu wszystkiego miał przyjechać gość który oczywiście za wielką opłatą miał to zamontować. Wszystkiego się dowiadujemy po fakcie. Legalne mafie?
    ZaletyŁadna nazwa
    WadyWidać
    MiejscowośćNiepołomice
  • ~olga / 2019-09-26 21:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Dzisiaj miałam wątpliwą przyjemność rozmowy na infolinii z Panem Kamilem Nadarkiewiczem. Jestem bardzo niezadowolona z poziomu obsługi tego Pana. Tłumacząc temu Panu, że mam brak sygnału a dekoder działa prawidłowo (sprawdzono w innym punkcie) to mi próbował wmówić, że mam iść do innego punktu. Po kilku razach powtarzania tego samego, zaczął na mnie krzyczeć... Już nie wspomnę o tym, że ten Pan przerywał to co mówiłam. Na moją prośbę o przełączenie do szefa stwierdził, że nie może... I że sam na siebie napisze skargę... Nie polecam kontaktu z tym Panem!!!!!
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Olga / 2022-05-02 20:56
    Ocena: 1.00 / 5
    W nowym oprogramowaniu priorytetem powinien być program telewizyjny i jego podział tematyczny na filmy (kryminalne,przygodowe, trilrer, obyczajoweitd),seriale,dokumentalne,publicystyka, program dla dzieci. Zrobiliście tak żeby płacić wam za filmy które promujecie .To jest po prostu chamstwo. Ja płacę 160 zł i nie mogę oglądać programów telewizyjnych bo jest problem z ich wyszukaniem. Ażeby wyszukać to trzeba znać tytuł którego nie znam.zróbcie podział tematyczny programów telewizyjnych taki jaki był w poprzednim oprogramowaniu.
    ZaletyObrazki dla dzieci
    WadySame wady
  • ~Olis 1 / 2022-06-20 13:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe menue to kompletny szajs nie można rozwinąć pełnego opisu filmu , brak roku produkcji, obsady filmu, porażka zupełnie nieczytelne, dlaczego wciskacie ludziom taki szajs , powinna być opcja wyboru menue stare lub nowe, strzelanie sobie w kolano wielu klientów odejdzie poprawcie to.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Oliwia / 2022-10-10 21:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Było dobrze to zachciało sie komuś zmian!!! Tak jest wszystko popieprzone że masakra. Brak opisów co leci, nagrania burdel taki że nawet nie pokazuje co nagrywam. Powtarzające sie kanały, brak połowy programów!! Płaci sie tyle kasy a o klijeta nie dbają! Zmiany nie wyszły wam na dobre. Czekam do końca umowy.
    ZaletyCzekam do końca umowy.
    WadyWszystko!
    MiejscowośćŁódź
  • ~Olka / 2022-05-14 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia jakaś po zmianie oprogramowania. Nie piszę więcej niż to co napisali inni użytkownicy. Podpisuje się pod tym. Zastanawiamy się tylko na jaką inną opcje zmienić bo tego nie da się użytkownikować
    ZaletyBrak
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~OLO / 2022-04-21 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno co mi się nasuwa po ostatniej aktualizacji dekodera 4K dnia 20.04.2022 to : jak można było to tak spier...ić !!! Pytam się kogo Wy tam zatrudniacie ?!! Kto zatwierdził takie bezużyteczne zmiany w oprogramowaniu dekodera ?!! Brak podstawowych funkcjonalności jak EPG, nagraj podobne, kanały ulubione dla różnych użytkowników. Bardzo nieczytelny interfejs że o funkcjach pilota już nie wspomnę, jak może nie być na pilocie skrótów do ulubionych kanałów, nagrań itp. Byłem z Wami odkąd jeszcze nazywaliście się telewizją N, ale teraz zastanawiam się nad rozwiązaniem umowy. Chyba że naprawicie swój błąd i wrócicie do starego dobrego interfejsu i funkcjonalności, bo to co jest teraz jest bardzo dużym krokiem wstecz.
    Wadypilot, wersja oprogramowania
    MiejscowośćBIELSKO-BIAŁA
  • ~Olo / 2022-05-02 21:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Największa porażka C+.
    NOWE OPROGRAMOWANIE JEST TAK ZAGMATWANE I NIE ITUICYJNE, że trudno nawet to określić. Chyba twórcom zależało na umieszczeniu komercyjnego VOD na honorowym miejscu. Na pewno tam nie zajrzę.
    Pilot stracił funkcjonalność niektórych klawiszy, inne są zdublowane.
    Brak możliwości tworzenia kilku list ulubionych.
    Przejście z jednej opcji do drugiej, wymaga kilkukrotnego przechodzenia przez etapy pośrednie, nie jak w poprzedniej wersji na skróty. Lista nagranych pozycji pomieszana i nie czytelna. Nie nagrywają się zaplanowane pozycje.
    POTENCJALNY NABYWCA TEGO PRODUKTU, POWINIEN SIĘ MOCNO ZASTANOWIĆ NAD PODPISANIEM UMOWY NA TO BADZIEWIE, BO TERAZ DEKODER JEST NIE DO UŻYTKU, A NIE WIADOMO CO CI "GENIUSZE" JESZCZE SPIEPSZĄ.
    ZaletyObecnie brak
    WadyKoszmarnie skomplikowana obsługa
    MiejscowośćKatowice
  • ~olo / 2022-05-27 19:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Nowe oprogramowanie dekodera tragiczne. Normalnie bełkot. Bardzo wiele niepotrzebnych informacji dla osób o sokolim wzroku. Po co narzucac komuś tyle informacji, obrazków , które i tak sa mało czytelne. Proszę wróćcie do poprzedniego stanu.
    ZaletyNie ma żadnych zalet.
    WadyNowe oprogramowanie jest totalną porażką i jest jedną wielką wadą.
    MiejscowośćLubsza
  • ~OLO / 2023-12-05 13:44
    Ocena: 3.00 / 5
    Dekoder Ultrabox plus to dziadostwo niesamowite, wiesza się, gubi nagrania, do tego ten okropny nieintuicyjny pilot którego po 1,5 roku nie potrafię obsługiwać bez użycia oczu !!! Interfejs też tragedia, nie bierzcie tego
    Zaletykanały, nagrywanie
    Wadypilot, dekoder
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Olomanolo 67 / 2022-09-28 19:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem nieprzerwanie klientem od 23 lat. To co teraz robicie to straszny dramat. Czy Wy tego nie chcecie czytać co ludzie piszą. Nadszedł czas na zmiany. Myślę że, a raczej jestem pewny iż zaczął się Wasz koniec . Abonament do marca. W obecnej formie jesteście żałośni.
    ZaletyBrak jakichkolwiek
    WadyOgólnie wszystko co promujecie. Totalna porażka z Anglią i meczami dostępnymi w ofercie. Żenada
    MiejscowośćMielno
  • ~olrw / 2022-10-28 09:18
    Ocena: 3.33 / 5
    witam mam canał+ już 12 lat ale to co teraz jest to dno , płace 130zł i po 12 lat dają mi 5 zł rabatu to śmiech ,wymiana dekodera na nowy to tragedia a drugi dekoder wcale nie kicał się załączyć i płaciłam 10
    Zaletyjest to co lubię
    Wadyza drogo
    MiejscowośćLubochnia
  • ~On / 2023-01-23 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Na kanałach sportowych od 2 miesięcy tylko powtórki????? Co jest z wami Dwa mecze w weekend? Tylko .... A reszta to 2 i 3 liga...
  • ~Ona / 2019-01-30 19:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja opinia o nc+ masakra . Nie polecam tej firmy jeśli chodzi o telewizję.Obsługa w punktach ludziki z przyklejonymi uśmiechami na twarzach. Konsultanci na infolinii nauczeni formułek jak modlitwy. Koszmar ludzie nie zawierajcie umów z ta firmą. Moja przygoda trwa drugi miesiac i ilość reklamacji jaką składam jest juz pokaźna .Nie wywiazali sie z umowy , a problem mam ja , a nie Oni. Po pierwsze nie informuja przy zawieraniu umów , że moga wystąpić problemy techniczne z montażem anteny i brakiem sygnału. Nie polecam. Aktualnie jestem na etapie składania wniosku do Rzecznika Praw Konsumenta.
    Zaletyniestety brak
    Wadyże są na rynku
    MiejscowośćŁódź
  • ~Ona / 2022-08-16 08:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porazka jestem klientem cyfry od lat ale to co zrobili teraz to jakas tragedia najpierw zmiana oprogramowania na minus a teraz totalny balagan w kanalach nie idzien niczego znalezc co to komu przeszkadzalo clowiek nie moze nic znalezc
    ZaletyJuz zadne
    WadyWszystko
    MiejscowośćOlawa
  • ~Onademosiflora / 2020-09-22 11:56
    Ocena: 1.00 / 5
    W kwestii obsługi klienta, tam pracują boty? Zero jakiegokolwiek zrozumienia i chęci pomocy,tanie regułki wykute na blachę. Nie polecam. Regulamin rozwiązania umowy z miesięcznym wypowiedzeniem nawet gdy umowa dobiega końca i nie masz ochoty jej przedłużyć to musisz napisać osobiście podpisując rezygnację.
    ZaletyNie ma
    MiejscowośćBradford
  • ~orbi / 2022-07-31 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Canal+ to jakas totalna porazka. Drgnelo mnie przedluzyc z nimi umowe, zaraz po podpisaniu umowy przestala mi dzialac funkcja vod oraz menu na pilocie.nie moge nagrywac programow. Dodatkowo po tylu latach regularnych platnosci przyslali mi ostrzezenie ze wylacza mi bonusy bo UWAGA!!?? pomylilem sie o 0.01 zl. Zenada!!!?
    MiejscowośćBorowie
  • ~osteon / 2019-06-25 19:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Żona przeniosła nr telefonu do NC+. Okazuje sie, ze w Bogatyni jest brak sieci. Przez miesiac 6 razy skorzystała z telefonu. Przez wiekszosć czasu brakuje sieci. nigdzie nie mozna zadzwonić. Przestrzegam wszystkich przed zakupem takiego abonamentu. To jest PORAŻKA!!!!
    MiejscowośćBogatynia
  • ~Ostoja spokoju / 2024-08-22 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Podczas platnosci strona stale napotyka bledy, po KILKUDZIESIECIU probach na rozne sposoby udaje sie zaplaci, ale oczywiscie wszysto musi trwac 5 godzin, bo po jednej probie pojawia sie komunikat ze ,,mamy udar mozgu'' i nie wiemy co sie stalo, proszac o czekanie jakis czas. Moj rekort placenia za usluge to 4 dni. Totalna kpina. Nie musze pisac o reszcie bo wiekszosc klientow sama doskonale wie czemu sa takie opinie, a nie inne. Nie pozdrawiam nc+, nie szanuje i gdybym nie wynajmowal routera to juz dawno by wylecial przez okno. Szkoda pieniedzy na was
    MiejscowośćKrakow
  • ~Ostrzegam / 2022-02-28 23:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej beznadziejna firma z jaką miałam do czynienia.
    1. Jeśli nie zapłacicie jednego rachunku (nawet po kilku latach bycia regularnie opłacającym rachunek abonentem), czekają was telefony od chamskich windykatorów, którzy straszą sądem (naprawdę) za 60 zł długu (naprawdę).
    2. Co innego usłyszycie na Infolinii, co innego w punkcie obsługi, co innego w mailu, co innego dostaniecie pocztą.
    3. Nachalne telefony w sprawie oferty jak chcecie zrezygnować.
    4. Infolinia i rozwiązanie problemu? Dzwońcie, jak macie dużo czasu. Może odbierzemy.
    5. Wymiana badziewnego dekodera, który nie zapamiętuje nawet ulubionych programów? Możesz o tym pomarzyć.
    6. Chcesz zrezygnować z umowy na czas nieokreślony? Maksymalnie ci to utrudnimy.
    7. Punkt obsługi klienta stacjonarny w Warszawie? Łomianki, Marki, Legionowo, Janki, Bemowo, obrzeża Warszawy. Nikt nie odbierze telefonu od was w tym punkcie. Godziny otwarcia np. Pn-sob 9:00 na stronie Canal+. (Nie dowiecie się, o której zamykają.)
    8. Zwrot dekodera (starego sprzętu nic nie wartego, do wywalenia do śmieci): tylko osobiście!!! A w punkcie obsługi w Łomiankach totalna, chamska psychopatka. Takiej wrednej i chamskiej toksyny dawno nie spotkałam. Nie wiem jakiej narodowości, ale usłyszałam też, że nie lubi Polaków, bo zgrywają teraz bohaterów i udają, że pomagają (???!!!). Klientów przede mną zgłaszających nieprawidłowości też traktowała jak śmieci. Żenująca i żałosna osoba.
    9. Jak nie oddacie dekodera na czas, to w mailu napiszą: kara 100 zł, pocztą (polską, nie mailem), dostaniecie wezwanie do zapłaty na 560 zł, a w punkcie obsługi nic się nie dowiecie (czy, ile i kiedy macie zapłacić) i jakiś chamski pracownik łaskawie odbierze od Was sprzęt twierdząc, że nie szanowaliście rzeczy należących nie do was, ale do Canal + (naprawdę). (W potwierdzeniu odbioru, jak się uparłam dziwnie mam wpisany stan: dobry (nie ma opcji na lepszą ocenę), a przy tym się nie uparłam, uparłam się, że nie wyjdę stamtąd, jeśli tego pani nie odbierze).
    10. Nie dajcie się zastraszyć i zgłaszajcie sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta, ja nie mogłam, umowa na firmę. Sama prowadzę 12 lat swoją firmę i przypominam klientom o zaległościach na plus 1000 zł w bardzo uprzejmy sposób. Nigdy nie musiałam współpracować z firmą windykacyjną.
    11. Chrońcie Rodziców i starsze osoby przed oszustami z Canal+.
    Zaletybrak
    Wadyoszustwa, chamska obsługa, utrudnienia wszystkiego
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2272
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1670
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 320
Toya (TV)
Ocena: 4.32, ilość opinii: 229
Vectra (TV)
Ocena: 1.91, ilość opinii: 206
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981