Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2272 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Nina / 2022-09-01 19:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa klienta na infoliniach i w punkcie obsługi to żenada. Bezczelność niekompetencja. Byłam u nich 14 lat i muszę zrezygnować bo po co się denerwować. Mili są jedynie przy podpisywaniu umowy. Drogo i dekodery zacinaja się na potęgę.
    WadyNiekompetencja, cena jakosc sprzetu
    MiejscowośćJaeorzno
  • ~Nita / 2022-04-08 22:08
    Ocena: 2.33 / 5
    Obsługa okropna. Dzwonię szybko po robocie o 21:50 (oni pracuja do 22) na sluchawce wisze 10minut w oczekiwaniu na konsultanta. 21:59 odbiera koles przrdstawil sie szybko i mowi ze pracuja tylko do 22 powiedzial do uslyszenia i sie rozłączył. No debil jakis serio! :D
    ZaletyBrak
    WadyFatalna obsługa
    MiejscowośćRadom
  • ~Noemi / 2023-07-25 05:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropna jakość, zero kultury osobistej co do klienta i żadnych dobrych ofert. Firma zeszła na psy. Nie polecam to mało powiedziane. Ostrzegam nie pchajcie się w to dziadostwo!! Dekodery do bani!! Nie ma tą firmą nic wspólnego z jakością!!!! Masakra!
    MiejscowośćZgorzelec
  • ~Norbert / 2021-01-29 16:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Odradzam wrogowi najgorszemu. Pilot działa tylko wtedy gdy podejdę ma metrykę od dekodera. Pojechałem do punktu serwisowego, Pan stojąc pół metra od dekodera stwierdził, ze jest wszystko dobrze a na moją uwagę, ze tak to też mi działa w domu ale chyba nie o to chodzi stwierdził, że pewnie za blisko siebie stoją inne urządzenia więc wróciłem i odsunąłem kino domowe i sam dekoder od TV ale nadal mój pilot jest na dochodne. Na infolini wiedzą lepiej i twierdzą, że to z mojej winy. Czekam na koniec umowy i nie chce mieć nic do czynienia z nimi.
    ZaletyDużo ruchu ze względu na konieczność podchodzenia do dekodera bo pilot inaczej nie działa.
    WadyObsługa klienta.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Norbert / 2023-06-16 23:38
    Ocena: 1.33 / 5
    Dział techniczny nie istnieje. Pilot nie jest kompatybilny z dekoderem, lista kanałów bezsensownie rozszerzona o kanały, które nie działają chociaż z pakietu wynika, że ich i tak nie chcemy. Absurdalne informacje o płatności, których nie da się wyłączyć bez pilota. Nie polecam
    ZaletyDuża ilość kanałów
    WadyDział techniczny, wykaz kanałów, sterowanie, sterowanie pilotem. Obsługa klienta
    MiejscowośćGliwice
  • ~Norbi / 2022-07-22 22:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Było dobrze, po niedawnej aktualizacji dekodera , czy zmianie wyglądu i funkcjonalności menu jest delikatnie mówiąc burdel. Ja myślę że ktoś z konkurencji dostał się do nc+ czy teraz canal+ i wprowadził te zmiany bo inaczej rozsądnie nie da się tego wytłumaczyć. Intuicyjność logika i prostota obsługi na zerowym poziomie - gorzej się nie da. Dodatkowo poznikały dostępne wcześniej funkcje i opisy programów i filmów. Jestem klientem od wielu lat , ale jeśli tego nie poprawią czekam tylko do końca umowy.
    Zalety Brak
    WadyJak w opisie.
    MiejscowośćWołomin
  • ~Norman / 2022-05-05 20:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe oprogramowanie,jeden wielki syf!!!! Czy ktoś to w końcu zauważy w nc+ ?????!!!!! Za chwilę stracą większość abonamentów!!!! No
    ZaletyBrak
    WadySame
    MiejscowośćRadom
  • ~O / 2022-08-12 22:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, robią co chcą w tej telewizji nie liczą się z klientem. Po co ta zmiana kanałów już nie wspomnę o zmianie menu tragedia. Nie będę już przedłużać kolejnej umowy i nie polecam tej telewizji.
    ZaletyBrak zalet
    WadyTragedia
    MiejscowośćZamienie
  • ~obajtek / 2023-07-03 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma dno bez dna, konsultanci aroganccy a to ja jestem klientem i płacę.
    Zaletybrak
    Wadyciężko się dodzwonić, chamstwo polactwo i arogancja
    Miejscowośćpcim
  • ~Obserwator / 2022-08-14 18:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Tą nieprzemyślaną zmianą strzelili sobie w kolano, totalna porażka i idiotyczna decyzja, przechodzę na lepszych warunkach do konkurencji.
  • ~Od 15 lat z canal+ / 2019-02-19 22:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Coraz gorzej. Chcesz obejrzeć walkę-PPV, chcesz obejrzeć ligę mistrzów -wykup Polsat, chcesz obejrzeć ligę włoską, hiszpańską- wykup eleven....itd. Chcesz obejrzeć kilkanaście razy ten sam film lub żenującą ekstraklasę- wykup Nc+.
    Podczas meczu ligi mistrzów nawet nie myślcie, że się zalogujecie na Nc+ GO- graniczy z cudem. Pozdrawiam.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Odys2000 / 2009-03-09 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    Też zostałem dokładnie tak samo zrobiony w balona przez telewizję n. Naciągają rachunki, nie odpowiadają ani na telefony ani na faksy. Zero kontaktu. Czekam aż mi wyłączą ten syf i odnoszę dekoder do przedstawiciela.
    Ludzie, z daleka od tej "nowoczesnej" telewizji n. Nie dajcie się wrobić.
    ZaletyŻadnych plusów
    WadyCałość: obsługa dno, naciąganie i zawyżanie rachunków, brak możliwości rezygnowania z programów
  • ~Oktawiusz / 2025-02-04 22:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Zniknely WSZYSTKIE nagrania. Kupa resetow, wyjmowania kabla, odlaczania dysku nic. ZLODZIEJE
    Wady10000000000000000000000000000000000000000000000
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ola / 2019-04-23 21:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści! Internet bez limitu danych ma ograniczenie 100giga! Oczywiście nikt w salonie o tym nie informuje! 70zl miesiecznie oplat i umowa na 2 lata. Okazało się jeszcze przed koncem pierwszego miesiąca jak nas naciagneli!
  • ~Ola / 2019-08-28 17:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nadciągaja ludzi na bezsensowne dodatkowe usługi a potem nie ma jak zrezygnować i trzeba płacić za ten chlam
    ZaletyCzasem działa
    WadySzkoda palców zeby pisac
    MiejscowośćBielcza
  • ~Ola / 2020-10-04 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    W związku z tym,ze cyfra+ zmieniła kodowanie swoich pakietów wypowiedziałam umowę i kupiłam kartę z pakietem komfort+ i z modułem na rok.Dostałam dodatkowo na miesiąc pakiet canal+ na wypróbowanie za darmo.Aktywowanie karty odbywało się parę dni etapami.Okazało się jednak,ze nie wszystkie programy mogę oglądać, bo niektóre,takie jak na przykład TVP Seriale odkodowują się dopiero po wyłączeniu dekodera i włączeniu go na nastawionym danym kanale,przy czym wtedy mam wszystkie inne programy zakodowane,a jeżeli przy przeglądaniu programów wejdę na TVP Seriale to zakodowują mi się wszystkie inne!I gra idzie od początku, wyłączenie dekodera, włączenie, czekanie na weryfikacje i uf,mogę wreszcie oglądać, oczywiście nie wszystkie, bo gdy chce obejrzeć parę innych podobnie kodowanych jak TVP Seriale,to wszystko zaczyna się od nowa!
    Ale to jeszcze nie wszystko!Po miesiącu skończył się pakiet dodatkowy i odkodowywanie parodniowe zaczęło się od nowa.Dzisiaj jest niedziela, a ja czekam od czwartku na włączenie wszystkich należnych mi programów!Od czwartku nie mogę oglądać moich ulubionych seriali czy innych programów!Czy to jest normalne?
    MiejscowośćKolonia
  • ~Ola / 2020-10-05 10:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj pisałam,ze czekam na aktywacje programów już po raz drugi, po wyłączeniu przez cyfrę+ pakietu którego nie zamawiałam. Czekam od czwartku czyli piaty dzień i cztery noce powinnam mieć włączony dekoder na TVP1HD.W dzień się nie da oglądać tylko tą jedna stacje, ale przez 4 noce mój dekoder był włączony! W czasie pierwszej aktywacji 3 noce, a teraz 4 noce. Kto mi zapłaci za zużyty niepotrzebnie prąd? Moja siostra ma także dwie karty i dwa dekodery i tez miała 4 noce dekodery włączone! Ma identyczne problemy jak ja!
    Mamy pakiet komfort+ bo w tym pakiecie są moje ulubione programy,ale niestety TVP HD, TVP Seriale, TV Puls, TV Puls2 i CBS Reality HD nie możemy oglądać, bo są zakodowane mimo,ze są w pakiecie! Tak jak wczoraj pisałam, jeżeli trafie podczas szukania na jeden z nich to zakodowują mi się dodatkowo WSZYSTKIE!
    Bardzo źle zrobiłam płacąc za rok z góry za takie usługi! Przestrzegam wszystkich przed Cyfra+ bo po otrzymaniu pieniędzy maja człowieka głęboko w ...
    Zaletyzadnych
    WadyUsługa z dużymi wadami,ale nikogo to nie obchodzi.
    MiejscowośćKolonia
  • ~ola / 2021-09-24 12:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje wcisnęli mi netflixa gdzie polityką netflixa jest anulowanie członkowstwa w każdym momencie a u tych złodziei mam do końca trwania umowy czyli jeszcze 1,5 roku za 66 zł jeszcze bez konta premium które okazało się bezpośrednio w netflixie za 6o zł. Na siłe chcą zatrzymać klienta netflix polecam jedynie bez tych oszustów. Nawet na tą jedną gwiazdkę nie zasługują.
    Zaletybrak
    Wadyoszuści
    MiejscowośćMaków Podhalański
  • ~Ola / 2022-04-08 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Po najnowszej aktualizacji która miała być cytuje "bardziej intuicyjna" oglądanie to jest jakiś żart. Wszystko jest pomieszane brak jakiej kolwiek organizacji. Nie da się sprawdzić w łatwy sposób kolejnych programów które mają lecieć na danym kanale. I wiele innych ale szkoda bardziej się rozpisywać.
    ZaletyBrak
    WadySzkoda wymieniać
  • ~Ola / 2024-01-04 07:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Doładowanie księgowane w ciągu trzech dni roboczych. Zrobiłam przelew ekspresowy, ale to nieważne. Oni jako firma mają czas trzy dni, mimo że pieniądze mają już na koncie. Dlaczego przelew tradycyjny? Kilkanaście prób wpisania numeru karty kończyło się komunikatem, że numer jest niepoprawny. Wpisywałam na różne sposoby: ciągiem liczb, z pauzami, z kropkami, które są w numerze, próbowałam różnych przeglądarek i sprzętu i niestety bezskutecznie. Dlaczego? Pani na infolinii udzieliła mi takiej informacji: "a mi za czwartym razem weszło" po czym zapytała czy jeszcze w czymś może mi pomóc. Ręce opadają. Totalna ignorancja. Nadal czekam na zaksięgowanie i nadal nie wiem dlaczego format numeru karty jest niepoprawny.
    MiejscowośćKörle
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2272
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1670
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 320
Toya (TV)
Ocena: 4.32, ilość opinii: 229
Vectra (TV)
Ocena: 1.91, ilość opinii: 206
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4602
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981