Niestety firma chyba ma za dużo nowych klientów bo starych traktują z taką łaską że dawno nie czułem się tak źle potraktowany.
Pan z działu odnawiania umów , pan i władca Twojej kablówki, powinieneś być szary człowieku mu wdzięczny że masz co oglądać...
Nie potrafią zrozumieć że dla mnie Canal plus to dno i same tego dna powtórki. nie chcę i nie chciałem tego kanału a pomimo to powinienem być wdzięczny że mi go chce sprzedać!!!!
kiedy odmówiłem konsultant po chwili ciszy zapytał z drwiną w głosie czy ja nie rozumiem jaką on mi dobrą ofertę chce włączyć!!!!
Jutro wypowiedzenie i nigdy więcej.
Tym bardziej przy tych cenach....
Zaletyobecnie brak...nawet plusy miesiąca to kicha
Wadyobsługa przez niekompetentnych pracowników, każdy proponuje coś innego, CENA!!!!
MiejscowośćWrocław
~Iwona / 2019-03-10 15:18
Ocena: 3.00 / 5
W tym tygodniu otrzymałam ofertę po tym,jak złożyłam rezygnacje.Jestem niezadowolona z jednego powodu: otóż nie wiem dlaczego nie informują przy wciskaniu nowego dekodera,że powinnam kupić najnowszy kabel HDMI, gdyż te posiadane w domu nie pasują do najnowszego dekodera 4K, a w komplecie oczywiście nie ma.I dzięki tak kompetentnej obsłudze nie mam dziś telewizji,bo oczywiście niehandlowa niedziela. Nikt również nie zapytał,czy mój telewizor jest w stanie odbierać sygnał z tego dekodera. A gdybym miała jeszcze stary?
MiejscowośćOstrowiec Świętokrzyski
~malwina / 2019-03-08 00:09
Ocena: 1.00 / 5
Nic nie da się załatwić na infolinii, wieczne składanie reklamacji, odpowiedziami są te same formułki
MiejscowośćCzarna Białostocka
~Klient 007 / 2019-03-07 09:52
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze traktowanie klienta z jakim się spotkałem. Kilkanaście reklamacji dot. jednej sprawy i wieczne odsyłanie do innych osób. Odradzam współpracę z tą firmą.
WadyObsługa klienta
MiejscowośćZielona Góra
~Agata / 2019-03-06 22:17
Ocena: 1.00 / 5
Czytając opinie o tej firmie, nie chciałam popełnić błędu i kupiłam własny dekoder z telelewizją na kartę. Jednak konsultanci bardzo często dzwonili i namawiali na podpisanie umowy.Twardo odmawiałam, z prośbą o nie dzwonienie do mnie więcej. Naiwna myślałam, że uniknę problemu. Nic bardziej mylnego. Bardzo często wyłączają dostęp bez powodu. Po rozmowie z niedouczonymi konsultantami czekam 24h na aktywację, chociaż z góry dokonałam opłaty na pół roku. Masakra. I nigdy więcej!!!!!!
MiejscowośćWarszawa
~Thonatos / 2019-03-05 15:51
Ocena: 1.00 / 5
Obługa klienta tej firmy to jakaś paranoja. Płacę rachunki dla tej firmy od 8 lat ale takich numerów jeszcze nie widziałem. Rachunek opłacony w terminie jest księgowany u nich na koncie 15 dni później oraz naliczane są odsetki. Ciekawe ile naciągnęli takich klientów. Jak to nazwać? OSZUSTWO i NACIĄGACTWO.
Po zgłoszeniu paniusia z infolinii odpowiada, że zostało zaksięgowane dziasiaj (czyli po 15 dniach) i czy mogę jeszcze w czymś pomóc. No to jakać kpina.
ZaletyBrak
WadySame wady
MiejscowośćGiżycko
~Janek / 2019-03-04 20:49
Ocena: 1.33 / 5
Ale jaja, ale jaja....! Od 14 do 21 lutego nie miałem internetu z powodu naprawy przekaźnika czy czegoś tam w mojej miejscowości. Szybkość internetu w tym czasie od -1.0 do 0.3 mb/s. Napisałem więc do nich, że za ten okres nie zapłacę ponieważ nie moflrm korzystać z internetu, który miałem zagwarantowany w umowie. Wiecie co odpisali? Że to jest internet mobilny i nie uznają mojej reklamacji!!! Czyli mam zapłacić i "morda w kuubeł". To szczyt bezczelności! W środę idę do rzecznika praw konsumenta. Mam kilka zrzutów z ekranu z tą "szybkością" internetu nc+ "bez limitu" za 72 zl/miesięcznie. Złodzieje i oszuści. Nigdy więcej nc+ i wszystkim odradzam. Z tv też robią co chcą. Na początku umowy, prawie rok temu, stworzyłem swoją litę wszystkich programów polskojęzycznych. Do dziś zniknęło już 6 programów z tej listy! Zobaczę co na to rzecznik praw konsumenta.
Zalety-0
WadyNc+
MiejscowośćNisko
~A co cie to / 2019-03-03 15:15
Ocena: 2.33 / 5
Niestety, ale internet z NC+ nie jest mobiliny jak tylko sobie wyobrażamy ;) Proponują internet bez limitu i tanie warunki.. a przede wszystkim.. jest odwrotnie.. płacimy za nic.. praktycznie.. zachowują się jak nie wiadomo co.. miałem nie dawno 3000 MS nie w grach.. tylko w karcie z NC+ .. a teraz się nagle zmieniło na 70ms.. a co najlepsze.. było Download 0.10 mb/sec XDDDDDDDDDDDDDDD... śmiech na sali normalnie..
ZaletyObsługa ok
WadyInternet do dupy ;)
MiejscowośćNie wiadomo XD
~Khirx / 2019-03-02 22:10
Ocena: 1.33 / 5
mam od roku (o rok za dużo) umowę w tej firmie:
- telewizor
- internet
- 2 abonamenty na telefon
co do abonamentów nie mam zastrzeżeń to do Tv i internetu wielkie
Modem i router który otrzymałem przy dosłownie chuchnięciu gaśnie tv gubi zasięg NIE POLECAM
Wadywszystko
MiejscowośćBydgoszcz
~Krzysztof / 2019-03-02 18:28
Ocena: 1.67 / 5
Uwaga na obsługę reklamacji w NC+. Właśnie jestem na tym etapie. Po kilku miesiącach wyłączono mi jeden z pakietów, który miałem zagwarantowany. Gwarancja pakietu jest wyraźnie na nagranej rozmowie, która była podstawą do przedłużenia umowy ale pomimo tego moja reklamacja nie została uznana. Brak mi słów. Procedura wygląda tak, że zgłasza się reklamacje i po kilku/kilkunastu dniach mailem dostaje odpowiedź. Zero kontaktu by konsultant NC+ razem z nami wysłuchał rozmowę.
ZaletyBrak
WadyCena, sposób załatwiania reklamacji.
MiejscowośćBrwinów
~Ja / 2019-03-01 17:48
Ocena: 1.67 / 5
Tracąc tyle praw tv nic w zamian nie proponują, a abonament rośnie. Za wszystko trzeba dopłacać. Drogo,drogo i jeszcze raz drogo .
ZaletyBrak
WadyDrogo.
MiejscowośćKamień Pomorski
~Pawel / 2019-03-01 11:44
Ocena: 1.00 / 5
Dramt obsługa klienta udowadniają za każdym razem ze to wina użytkownika chociaż jest to nie prawda
ZaletyŻadnych
WadySame
~JarekZ / 2019-02-26 23:18
Ocena: 2.33 / 5
Totalna porażka... chciałem oddać kartę do punktu 26-02-2019, umowa kończy się 28-02-2019, tak prostej rzeczy nie można zrobić. Trzeba czekać do 1-3-2019. Pan w punkcie zacytował mi regulamin, że nie może tego zrobić. Gratuluję platformie nc+ podejścia do klienta.... róbcie tak dalej, a zostaniecie bez klientów.
ZaletyNajwiększą zaletą jest nie mieć z nimi umowy :-)
WadyBrak jakiejkolwiek inicjatywy w punkcie obsługi klienta żeby rozwiązać tak prosty problem
Dręczenie telefonami, mimo że powiedziałem że nie przedłużę umowy
MiejscowośćWrocław
~Lukasz / 2019-02-26 20:31
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje nic więcej. Brałem tv i i internet na drugi dzień z powodu limitu danych chciałem zrezygnować z internetu tv zostawić niestety nie mogłem rozwiązać umowy po 1 dniu masakra chamstwo na infolini oraz w punkcie. Mili są wtedy kiedy bierzesz coś od nich kiedy coś jest nie tak traktują jak śmiecia. Nie polecam
MiejscowośćCzęstochowa
~zenek / 2019-02-25 11:01
Ocena: 1.00 / 5
Trzymajcie się od nich z daleka!!!
W żadnym wypadku nie podawajcie im numeru telefonu!!! Kilku dniowe opóźnienie w płatność i bliski koniec umowy powoduje że nękają telefonami od samego rana dzwoniąc po kilkanaście razy dziennie.
Zaletybrak
Wadynękanie klientów
~Angelika / 2019-02-24 15:21
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, za nim się ktoś zdecyduje niech to przemysłu 100 razy
WadyDrogo, obsługa klienta fatalna, sprzęt i jakość ofert fatalna
MiejscowośćŁódź
~Jacek / 2019-02-22 20:34
Ocena: 1.00 / 5
To co oni wyprawiaja to przechodzi ludzkie pojęcie , aby złapać frajera na podpisanie umowy! Później tylko czekają jak skończy się okres promocji i walą takie ceny ze mózg się lasuje . Czysta lichwa. Później odsetki itp itd:
Trzymać się szaleją od nc+
Oferta tak zrobiona żeby płacić jak za zborze
ZaletyDobrze nabijają w butelkę
WadyTen sam odgrzewany kotlet za grube pieniądze
MiejscowośćLublin
~agnes / 2019-02-20 11:41
Ocena: 1.00 / 5
absolutnie odradzam dzisiaj zerwałam z nimi umowę w trybie natychmiastowym nie wywiązali się się z warunków umowy gdzie polsat premium miałam do czerwca 2019 a oni sobie poprostu zablokowali jakaś masakra na infolinie dodzwonić sie graniczy z cudem a jak juz odczekałam 40 min i połaczyłam się z Pania ona mi oferuje włączenie za 20 zł szkoda ze za telewizje niedługo mam płacic 180 w takim razie jak tak pogrywacie juz Wam dziękuje za współpracę i nie dostaniecie grosza a straszenie karą za zerwanie umowy to Wy powinniscie zapłacic z niewywiązania się
Zaletyodradzam
Wadyodradzam
Miejscowośćgliwice
~Od 15 lat z canal+ / 2019-02-19 22:21
Ocena: 2.00 / 5
Coraz gorzej. Chcesz obejrzeć walkę-PPV, chcesz obejrzeć ligę mistrzów -wykup Polsat, chcesz obejrzeć ligę włoską, hiszpańską- wykup eleven....itd. Chcesz obejrzeć kilkanaście razy ten sam film lub żenującą ekstraklasę- wykup Nc+.
Podczas meczu ligi mistrzów nawet nie myślcie, że się zalogujecie na Nc+ GO- graniczy z cudem. Pozdrawiam.
MiejscowośćŁódź
~Grubas / 2019-02-19 21:44
Ocena: 1.00 / 5
W ramach przedłużenia umowy dostaliśmy wszystkie Polsaty premiumy w cenie a po dwóch miesiącach wyłaczyli bo jak stwierdziła pani promocja się skończyła i trzeba płacić 20 zł. Reklamację można złożyć ale do rozpatrzenia w kilkanaście dni więc programów nie ma a płacić trzeba, zdecydowanie nie polecam.