Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2262 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Khirx / 2019-03-02 22:10
    Ocena: 1.33 / 5
    mam od roku (o rok za dużo) umowę w tej firmie:
    - telewizor
    - internet
    - 2 abonamenty na telefon
    co do abonamentów nie mam zastrzeżeń to do Tv i internetu wielkie
    Modem i router który otrzymałem przy dosłownie chuchnięciu gaśnie tv gubi zasięg NIE POLECAM
    Wadywszystko
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Krzysztof / 2019-03-02 18:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Uwaga na obsługę reklamacji w NC+. Właśnie jestem na tym etapie. Po kilku miesiącach wyłączono mi jeden z pakietów, który miałem zagwarantowany. Gwarancja pakietu jest wyraźnie na nagranej rozmowie, która była podstawą do przedłużenia umowy ale pomimo tego moja reklamacja nie została uznana. Brak mi słów. Procedura wygląda tak, że zgłasza się reklamacje i po kilku/kilkunastu dniach mailem dostaje odpowiedź. Zero kontaktu by konsultant NC+ razem z nami wysłuchał rozmowę.
    ZaletyBrak
    WadyCena, sposób załatwiania reklamacji.
    MiejscowośćBrwinów
  • ~Ja / 2019-03-01 17:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Tracąc tyle praw tv nic w zamian nie proponują, a abonament rośnie. Za wszystko trzeba dopłacać. Drogo,drogo i jeszcze raz drogo .
    ZaletyBrak
    WadyDrogo.
    MiejscowośćKamień Pomorski
  • ~Pawel / 2019-03-01 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramt obsługa klienta udowadniają za każdym razem ze to wina użytkownika chociaż jest to nie prawda
    ZaletyŻadnych
    WadySame
  • ~JarekZ / 2019-02-26 23:18
    Ocena: 2.33 / 5
    Totalna porażka... chciałem oddać kartę do punktu 26-02-2019, umowa kończy się 28-02-2019, tak prostej rzeczy nie można zrobić. Trzeba czekać do 1-3-2019. Pan w punkcie zacytował mi regulamin, że nie może tego zrobić. Gratuluję platformie nc+ podejścia do klienta.... róbcie tak dalej, a zostaniecie bez klientów.
    ZaletyNajwiększą zaletą jest nie mieć z nimi umowy :-)
    WadyBrak jakiejkolwiek inicjatywy w punkcie obsługi klienta żeby rozwiązać tak prosty problem
    Dręczenie telefonami, mimo że powiedziałem że nie przedłużę umowy
    MiejscowośćWrocław
  • ~Lukasz / 2019-02-26 20:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje nic więcej. Brałem tv i i internet na drugi dzień z powodu limitu danych chciałem zrezygnować z internetu tv zostawić niestety nie mogłem rozwiązać umowy po 1 dniu masakra chamstwo na infolini oraz w punkcie. Mili są wtedy kiedy bierzesz coś od nich kiedy coś jest nie tak traktują jak śmiecia. Nie polecam
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~zenek / 2019-02-25 11:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzymajcie się od nich z daleka!!!
    W żadnym wypadku nie podawajcie im numeru telefonu!!! Kilku dniowe opóźnienie w płatność i bliski koniec umowy powoduje że nękają telefonami od samego rana dzwoniąc po kilkanaście razy dziennie.
    Zaletybrak
    Wadynękanie klientów
  • ~Angelika / 2019-02-24 15:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, za nim się ktoś zdecyduje niech to przemysłu 100 razy
    WadyDrogo, obsługa klienta fatalna, sprzęt i jakość ofert fatalna
    MiejscowośćŁódź
  • ~Jacek / 2019-02-22 20:34
    Ocena: 1.00 / 5
    To co oni wyprawiaja to przechodzi ludzkie pojęcie , aby złapać frajera na podpisanie umowy! Później tylko czekają jak skończy się okres promocji i walą takie ceny ze mózg się lasuje . Czysta lichwa. Później odsetki itp itd:
    Trzymać się szaleją od nc+
    Oferta tak zrobiona żeby płacić jak za zborze
    ZaletyDobrze nabijają w butelkę
    WadyTen sam odgrzewany kotlet za grube pieniądze
    MiejscowośćLublin
  • ~agnes / 2019-02-20 11:41
    Ocena: 1.00 / 5
    absolutnie odradzam dzisiaj zerwałam z nimi umowę w trybie natychmiastowym nie wywiązali się się z warunków umowy gdzie polsat premium miałam do czerwca 2019 a oni sobie poprostu zablokowali jakaś masakra na infolinie dodzwonić sie graniczy z cudem a jak juz odczekałam 40 min i połaczyłam się z Pania ona mi oferuje włączenie za 20 zł szkoda ze za telewizje niedługo mam płacic 180 w takim razie jak tak pogrywacie juz Wam dziękuje za współpracę i nie dostaniecie grosza a straszenie karą za zerwanie umowy to Wy powinniscie zapłacic z niewywiązania się
    Zaletyodradzam
    Wadyodradzam
    Miejscowośćgliwice
  • ~Od 15 lat z canal+ / 2019-02-19 22:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Coraz gorzej. Chcesz obejrzeć walkę-PPV, chcesz obejrzeć ligę mistrzów -wykup Polsat, chcesz obejrzeć ligę włoską, hiszpańską- wykup eleven....itd. Chcesz obejrzeć kilkanaście razy ten sam film lub żenującą ekstraklasę- wykup Nc+.
    Podczas meczu ligi mistrzów nawet nie myślcie, że się zalogujecie na Nc+ GO- graniczy z cudem. Pozdrawiam.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Grubas / 2019-02-19 21:44
    Ocena: 1.00 / 5
    W ramach przedłużenia umowy dostaliśmy wszystkie Polsaty premiumy w cenie a po dwóch miesiącach wyłaczyli bo jak stwierdziła pani promocja się skończyła i trzeba płacić 20 zł. Reklamację można złożyć ale do rozpatrzenia w kilkanaście dni więc programów nie ma a płacić trzeba, zdecydowanie nie polecam.
    MiejscowośćOborniki
  • ~Andrzej S. / 2019-02-19 16:29
    Ocena: 2.00 / 5
    NC+okrada swoich abonentów - wcześniej można było oglądać ligę mistrzów w oplacanym pakiecie teraz blokują te kanały i tworzą nowe pakiety za które każą sobie dodatkowo płacić - To Jest Kradzież i Jednostronne Zerwanie Umowy
    WadyNon stop same powtórki tych samych programów
    MiejscowośćWarszawa
  • ~marf / 2019-02-19 08:57
    Ocena: 1.00 / 5
    oszukują na promocjach i kanałach ile się da, przedłużyłem umowę na miesiąc a tearz wyłączyli kanały z ligą mistrzów o czym wogole nie było mowy! podczas 1 umowy oszukali na promocjach ile się dało, podwyższali abonamenty i wyłączali pakiety, drobny druczkiem opisali zasady zgodnie z którymi jeśli nie zadzwonisz to podnoszą abonament o 50 zł! oszukują na maxa, nowym klientom proponują więcej za niższą kasę!
    MiejscowośćKAMIENIEC WROCŁAWSKI
  • ~Aro / 2019-02-17 21:43
    Ocena: 1.67 / 5
    NC+ traci kolejne prawa do transmisji, a klientowi mówi ze musi trwać do końca umowy, obsługa w centrum telefonicznym zła długość oczekiwania pow 30 min i przeważnie nie można nic załatwić a nawet jak się coś uda to potem w punkcie mówią co innego, umowę można zawrzeć lub przedłożyć bez problemu telefonicznie, zakończyć lub wypowiedzieć tylko pisemnie.
    złej jakości dekodery, wymiana na nowsze modele możliwa, ale dopiero po przedłożeniu umowy,
    abonamenci Canal+ trafili z ekstra klasy do 3 ligi !!!
    Zaletyszeroka oferta sportowa
    Wadysłaba jakość obsługi
    bardzo długi czas oczekiwania na połączenia telefoniczne,
    slaby przestarzały sprzęt kłopotliwa wymiana
    zmiany w trakcie umowy
    MiejscowośćMuniakowice
  • ~J.S. / 2019-02-15 00:06
    Ocena: 2.33 / 5
    Niespotykany brak szacunku dla starych klientów z vipowskim pakietem.
    Kontakt z obsługą - kuriozalny! Niekompetentni, nieprofesjonalni, bez empatii; wydaje się wręcz,
    że w obsłudze klienta zatrudniono frustratów próbujących odreagować swoje problemy.
    Przykre to i niezrozumiałe, zwłaszcza, gdy się płaci za tę usługę spore pieniądze.
    ZaletyRóżnorodna oferta.
    WadyBrak możliwości wyboru programów w pakietach/rezygnacji z tych, których nigdy nie zamierza się oglądać.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Dariusz / 2019-02-09 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    konczy mi sie umowa wszedłem na strone nc i chciałem pakiet za 49 99 tylko no własnie promo dla nowych klientów nie starych dla starych pakiet to 59 99 czuje sie jak obywatel gorszej kategorii albo jednakowo dla wszystkich albo niech sie nc buja w kwietniu daje im wypowiedzenie i mam ich gdzies
    Zaletyzadne
    Wadyogromne info jak wyzej obsługa jak wyzej itp
    MiejscowośćWrocław
  • ~Kokos / 2019-02-02 00:04
    Ocena: 4.33 / 5
    Miałem nc+ przez kilka lat i nie było problemów. Dekoder chodził dobrze nie zacinał się. Oferta programów jak najbardziej ok. Ceny są jednak nieco za wysokie.
    ZaletyProgramy CANAL+ Dekoder
    WadyCena
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Greg / 2019-02-01 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze to masakra!!!traktują wieloletniego klienta jak zero! Poza tym płace najwyższy abonament
    ZaletyZero
    WadyObsługa klienta!
    MiejscowośćCieszyn
  • ~Ja / 2019-01-31 13:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Naciągacze.
    Ich przedstawiciel powiedział że przejeli w mieście sieć kablową i emeryci nabiarają..
    Teraz emeryt płąci ponad sto zł i nie może wypowiedzieć umowy bo ciągle mu przedłużają umowę.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2262
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1660
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 738
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 307
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 298
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4412
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2905