CANAL+ Polska S.A. Przed upływem okresu umowy 37.07.2022, firma od początku maja 2022r, zaczyna nękać, być nachalnym ciągłym wydzwanianiem o różnych godzinach i to z różnych numerów telefonów. Są to telefony realizowane przez TELEMARKETER, czyli firma Canal+ zleca innej firmie moje dane osobowe. Wprawdzie w informacji dla klienta RODO, wskazuję się, że dane klienta są udostępniane do call center, dla realizacji marketingu produktów lub usług własnych, w tym spersonalizowanych na podstawie profilu klienta; na podstawie odrębnej zgody [tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO] w celu: marketingu bezpośredniego produktów lub usług własnych CANAL+ Polska S.A. Owszem przy zawieraniu umowy, podtyka się klientowi formularz zgody celem stosowania rabatu. jednak nie została wyrażona zgoda na przetwarzanie danych osobowych przez CANAL+ Polska S.A. w celach marketingowych podmiotów współpracujących oraz na udostępnienie moich danych osobowych przez CANAL+ Polska S.A. bankowi Credit Agricole Bank Polska S.A. Dalej działania firmy Canal+ są uciążliwe, nękające, celem jedynie i li tylko przedłużenia umowy i to znacznie wcześniej niż na jaki okres została zawarta umowa. Tego rodzaju praktyki są stosowane od co najmniej 2018r. Jednak oprócz przepisów RODO są to czyny także karalne. Polskie prawo karne wobec uporczywego nękania innej osoby (stalkingu). Art. 190a. § 1.kodeksu karnego, stanowi iż kto przez uporczywe nękanie innej osoby lub osoby jej najbliższej wzbudza u niej uzasadnione okolicznościami poczucie zagrożenia lub istotnie narusza jej prywatność, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.
Reasumując CANAL+ narusza przepisy RODO, co zapewne należny zgłosić wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego – tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych
Osobowych: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Zapewne zmienię operatora na usługi TV.
Zaletybrak
WadyNękanie, uporczywe wydzwanianie przez inne firmy, naruszanie przepisów RODO. Czyny karalne z Art. 190a. § 1.kodeksu karnego.
MiejscowośćŁódź
~niccc...wiekie nic jak wy / 2019-12-29 19:09
Ocena: 1.00 / 5
masakra....pilot działa kiedy chce i jak chce....do d...py ....żałyje w każdej chwili mojego życia ze mm z tym czymś do czynbienia
Zaletynie ma zalet
Wadywszystko
Miejscowośćpierdolino
~Nick / 2018-12-13 10:25
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo łatwo podpisać umowę. Odejście jest prawie niemożliwe.
Zaletybrak
Wadyprawie niemożliwe odejscie
~Nick / 2023-02-13 23:40
Ocena: 1.00 / 5
Kiepsko banda i......kiepsko działa nic nie można znaleźć masakra najgorzej działa aplikacja nc+ od kilku lat
Kiepsko kipesko
~Nick / 2023-05-19 21:05
Ocena: 1.00 / 5
- Sprzęt totalna chińszczyzna która non stop się wiesza
- kanały najważniejsze przerywają regularnie
- wszystko droższe od konkurencji
Ludzie omijajcie ich szerokim łukiem to jedno wielkie gówno nie dajcie się nabrać
ZaletyBrak
Wady- drogo
- chiński sprzęt nie działający
- przerywa za każdym razem
- tragiczna oferta a kanały i tak przerywają
MiejscowośćRawicz
~Nicko / 2022-10-19 10:03
Ocena: 1.00 / 5
Niestety ale roczarowałem sie bardzo jak i na ze strony online jak i z obsługi pod każdym kątem.
strona to kilka filmów na krzyż jeśli chcesz inne filmy to musisz dokupować kolejno nastepne pakiety gdzie i tak przekierowuje cie do tego samego. chcialem sie dowiedziec o co chodzi dzowniac niestety jest upośledzony wirtualny doradca gdzie jak nie rozumie to ciagle powtarza " daj mi jeszcze szanse" i nie rozumie podstawowych komend jak zadzwoń do doradcy czy skontaktuj sie z doradca.
pisałem na email to próbują zrobić ze mnie debila bo jest ze w ciagu 14 dni mozna odstapić od umowy i otrzymac zwrot kosztów nagle słysze twoja sprawa zostanie rozpatrzona w ciagu 30 dni. gdzie twoja sprawą zajmuje sie 10 osob i zadna nie czyta uprzedniej konwersacji tylko bieżącą i kąpletnie nie zrozumieli co chodzi. i poźniej sie próbuja wykręcić aby nie oddac pieniedzy po umniejszeniu o ilość dni korzystania.
ZaletyBRAK!!!!!!!!
Wady- słaba strona
- bardzo słaba obsługa klienta
- piszą iż jest możliwość zrezygnowania w ciągu 14 dni a tak nie jest.
- maja 30 dni na odpowiedz na twoje pytania.
~Nico / 2019-01-05 08:57
Ocena: 2.00 / 5
NC+ odmówiło wcześniejszego przyjęcia sprzętu (zwrotu) szok!!! mam uregulowane wszelkie płatności i nie będę już korzystał ze sprzętu (wyjazd) mimo moich próśb i argumentacji - ignorują.
Nie polecam nikomu NC+ obsługa jest żenująca.
Wg. mnie naruszają prawa konsumenckie.
Zaletybrak
Wadyfatalna obsługa infolinii
MiejscowośćRadom
~Nie mam / 2021-07-23 01:41
Ocena: 1.00 / 5
Telewizja lipa wiecznie coś albo się ogarnięcie albo żegnam pamelo tniecie się na każdym kroku żal mam dosyć....
Zalety...
WadyHehe
MiejscowośćPłońsk
~nie polecam / 2018-08-23 19:15
Ocena: 2.33 / 5
Na samym początku nie otrzymałam anteny ani zasilacza do dekodera a kiedy odesłałam sprzęt, odesłano mi go z powrotem zmuszając do zapłaty za przesyłkę (wysoką) oraz do utrzymania umowy, którą chciałam wypowiedzieć. Po okresie trwania umowy wypowiedziałam ją i co? Straszono sądem za brak wpłaty za brak zasilacza (którego nie otrzymałam)! Bezczelność w każdym calu. Omijajcie tę firmę szerokim łukiem. Same problemy tylko powodują. Ciągle kłody pod nogi dla klientów. Nie są nastawieni na klienta tylko na zysk. Na siłę zarobić. Jakość obrazu w miarę ale byle mżawka i brak sygnału. Nie polecam.
ZaletyBrak
WadyZa dużo, by się tu zmieściły wszystkie. Główna to lekceważący stosunek do klienta i nękanie pół roku przed końcem umowy codziennie po kilkanaście razy na dobę, w celu podpisania nowej umowy. Wrzuciłam na czarną listę, bo nie dało się żyć.
MiejscowośćKielce
~Niezadowolona / 2019-07-23 17:35
Ocena: 2.00 / 5
Porażka!
Od 3 miesięcy próbuje zrezygnować z usług nc+. Osoby w salonach gubią dokumenty, nie składają rezygnacji... szczególnie mam tu na myśli P. Justynę W. Z salonu z Myślenicach. Niekompetentna osoba na niewłaściwym stanowisku. Zachęcam nc+ do przeprowadzenia kontroli obsługi klienta w tym salonie. Przez niekompetencje pani J. Od kwietnia rezygnacja nie wpłynęła do centrali mimo iż mam potwierdzone dokumenty.
MiejscowośćMyślenice
~Niezadowolona / 2022-06-20 14:16
Ocena: 1.67 / 5
To nowe oprogramowanie to totalna porażka . Kompletnie nieczytelne i niefunkcjonalne . Dramat dla osób starszych mających problemy ze wzrokiem , a i mnie jest ciężko cokolwiek dostrzec na ekranie. Szukanie kanałów i ich opis porażka. Tak jak większość użytkowników nie przedłużę umowy z canal plus.
Zaletyżadnych
Wadycałe nowe oprogramowanie
MiejscowośćToruń
~Niezadowolona / 2022-09-24 09:39
Ocena: 1.00 / 5
Miesiąc temu podpisałam aneks na kolejne 2.lata bo tłumaczyli ze jakieś standardy się zmieniaja i muszę wymienić karty i dekodery bo tego wymagają żeby spełniać warunki odbioru. Zgodziłam się. Wymieniłam w punkcie karty i dekodery. I teraz po miesiącu od podpisania nowej umowy wyłączyli mi sygnał na dekoderze i mówią że nie spełniam standardów. Umowa podpisana na kolejne 2 lata, wszystkie warunki spełniałam. I jestem już kilka dni bez telewizji. Nie wiem co się tam dzieje. 15 reklamacji i wszystkie odrzucone. Parodia. Chyba do sądu z tym pójdę.
ZaletyBrak
WadyDekodery działają tragicznie. Nie da się oglądać. Wiecznie błędy.
~Niezadowolony / 2022-04-20 19:49
Ocena: 1.00 / 5
Nowe oprogramowanie to kompletna porażka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sposób planowania nagrań to jakiś żart, totalnie nieczytelne i nieintuicyjne menu.
Dajcie ludziom wybór i możliwość powrotu do poprzedniego oprogramowania.
Gdyby nie umowa to bym chętnie zrezygnował.
WadyNowe oprogramowanie
~Niezadowolony klient / 2022-03-16 21:30
Ocena: 1.00 / 5
Brak sygnału, nie odbierałam żadnych kanałów. Brak reakcji na sprawdzenie powodu braku sygnału, obchodzi ich tylko abonament, najlepiej największy.
Nie polecam , omijać z daleka.
ZaletyNie zauważyłam żadnej przez ponad 10 lat użytkowania. Ostatnia umowa płatna do końca, chociaż żadnego programu nie odbierałam!
WadyŻadnej reakcji na sprawdzenie powodu braku sygnału. Nastawcie się, że będziecie płacić za nic.
MiejscowośćPińczów
~Niezadowolony klient / 2023-12-05 10:14
Ocena: 1.33 / 5
Witam, nie polecam tej śmiesznej tv umowy na 15 lat to jest jakaś kpina pierwszy i ostatni raz . Przejdę na inną platforme ktora ma normalne umowy nie naciagajaca klientów jak tylko mi się skończy umowa . Żal Żal Żal.pl
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćCo cie to interesuje
~Niezadowolonych konsument / 2019-08-08 19:15
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, Internet po tygodniu przestał działać. Telewizja odbiera tylko w ładna pogodę. Kilka kropel deszczu i koniec z nadawaniem. Po rozmowie z konsultantem stwierdził, że na zły zasięg ma wpływ grubość murów domu. Przez 3 pierwsze dni było wszytko w porządku A po 3 dniach nagle mury zaczęły przeszkadzać. Jak dla mnie jedna wielka kpina. Osobiście nie polecam, no ale to tylko moja opinia.
ZaletyBrak
WadyNC+
MiejscowośćChełmża
~Nigdy Canal Plus / 2022-03-06 21:02
Ocena: 1.00 / 5
Posiadam największy pakiet internetowy który powinien się nazywać transfer minus . Przez cały okres trwania umowy internet się zawiesza notorycznie .. nie mówiąc już o puszczeniu filmu np na dwóch urządzeniach bo to graniczy z cudem .. a dzwoniąc czy pisząc na do działu technicznego ciągle słyszysz jedno i to samo że nic więcej nie są w stanie zrobić . OSTATNI RAZ WASZA USLUGA !!
Nie polecam od 3 miesięcy nie mam telewizji i już 3 razy dekoder zmieniałam a hajs oczywiście biorą
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćBytom
~Nikita / 2022-08-16 15:46
Ocena: 1.33 / 5
Dołączam się do opinii poprzedników. Jestem od samego początku z FIRMĄ (wcześniej N+).
Po zmianie oprogramowania już byłam wściekła, ale teraz po zmianie kolejności kanałów to jedna masakra. Niestety
nie ma w tym żadnej logiki i rzeczywiście najpierw trzeba pomyśleć jaka interesuje mnie tematyka, a później szukać. Jak w przysłowiu "Starych drzew się nie przesadza", tak i w tym przypadku. Też czekam na koniec umowy i odchodzę.