Oferta programowanie jest zła, ale obsługa fatalna.
Pomijam fakt, że przy kończeniu się umowy dostawałem po 30 telefonów na dzień i ofertami, których nie chciałem bo się przeprowadzam i mówiłem to kilkukrotnie. Nie raz te telefony powodowały problemy w pracy (do momentu blokady).
Ale to już pomijam. Najlepszy cyrk zaczął się kiedy moi rodzice podpisywali umowę i chcieli moduły CI+ bo stwierdzili, że takowe mają w odbiornikach. Konsultant powiedział że ok, i nie ma problemu. Nie zapytał się czy odbiorniki (telewizory) obsługują standardy czy nie. Podpisali umowę i w domu dopiero się okazało, że telewizory nie obsługują standardy DVB-S2. NC+ odmówiło wymiany na standardowe dekodery i teraz idzie kolejne pismo. Wszystko przez obsługę w punkcie, która nic nawet nie zapytała się czy TV obsłużą, bo wtedy zapaliła by się żarówka i co od razu by się na wszelki wypadek wzięło dekodery.
Więc o ile oferta jak to oferta, każdy weźmie jak uważa, tak radzę omijać szerokim łukiem NC+ bo tylko będziecie na przyszłość, albo nękani telefonami, albo będą inne gorsze problemy
ZaletyOferta
WadyWszystko inne
MiejscowośćLutomiersk
~Kati / 2019-07-01 17:45
Ocena: 1.33 / 5
Przestrzegam przed podpisaniem umowy. Zanim to zrobicie dobrze jest sie upewnic czy w okolicy, w której mieszkamy nie ma problemu z zasiegiem.Horror. Podpisałam umowe i w trakcie instalacji okazało sie ze jest problem z jakościa dzwieku. Doprosic sie nie mozna serwisanta, za kaqzdy przyjazd trzeba zapłacic. Zenada. Nie polecam.
~Sylwia / 2019-06-29 02:07
Ocena: 1.00 / 5
Najlepsze programy z podkladem mowy, gdzie film z jednego odcinka a podklad z zupelnie innego. Super
~Aleksander / 2019-06-28 10:09
Ocena: 1.67 / 5
Agresywne i chamskie telefony po zrezygnowaniu z usług. Aż dziwne, że takie coś funkcjonuje. Opis problemu: https://aleksanderbielecki.pl/nie-polecam/nekanie-ze-strony-nc-opinie-2019/
Wadychamska obsługa, słaba oferta
MiejscowośćWrocław
~Rob / 2019-06-26 21:00
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia! Moja Mama ma z nimi umowę(kobieta sedziwego wieku) dekoder ciągle się zawiesza! Reklamacja polega na chodzeniu do serwisu, gdzie robią aktualizację i dekoder dalej się zawiesza po kilku dniach! Brak możliwości wymiany na działający nowy -tylko za dopłatą w wyższym abonamencie. Przy podpisaniu umowy nikt nie informuje o wadliwych dekoderach(podobno taka ich wada-o tym wiadomo już po podpisaniu umowy) Mama jest z NC+ kilka lat, ale to na pewno ostatni raz!!!! Odradzam!
ZaletyBrak
WadyWadliwy sprzęt, obsluga klienta - dramat!
MiejscowośćKutno
~osteon / 2019-06-25 19:46
Ocena: 1.00 / 5
Żona przeniosła nr telefonu do NC+. Okazuje sie, ze w Bogatyni jest brak sieci. Przez miesiac 6 razy skorzystała z telefonu. Przez wiekszosć czasu brakuje sieci. nigdzie nie mozna zadzwonić. Przestrzegam wszystkich przed zakupem takiego abonamentu. To jest PORAŻKA!!!!
MiejscowośćBogatynia
~Yamal / 2019-06-20 12:38
Ocena: 1.00 / 5
Dzień dobry wszystkim. Ja tez mam taki sam problem z ncplus iż ja odesłałem im sprzęt i nie podpisaną umowę i do dnia dzisiejszego mam problemy z nimi poniewaz naliczaja mi abonament a sprzet i umowy nie mają w systemie. Nerwów tyle straconych ze szok a nie wspomne juz o pismach ile wyslalem. Poprostu szkoda gadac .
ZaletyBrak
WadyDziałanie nie zgodne z prawem
~Krystyna / 2019-06-19 21:05
Ocena: 1.67 / 5
Proszę uważać przy podpisywaniu umowy z NC+,bo może się okazać,że dostaniesz drugą umowę bez Twojej wiedzy.Później są duże problemy żeby to odkręcić. NC+ stosuje nieuczciwe praktyki i próbuje wyłudzić pieniądze.Obsługa klienta bardzo nie miła i niekompetentna.Zdecydowanie odradzam!
ZaletyNie ma.
WadyNieuczciwe próby wyłudzania pieniędzy,za umowy i sprzęt,których się na oczy nie widziało.
MiejscowośćGrywałd
~Johnnny / 2019-06-19 13:08
Ocena: 1.00 / 5
Fatalny serwis.
Zlozylem wypowiedzenie i w ostatnim tygodniu mialem kilkanascie telefonow.
Absolutnie nie polecam i rekomenduje nieprzedluzanie umow
ZaletyBrak
WadyNatarczywosc,
MiejscowośćWarszawa
~Roksana / 2019-06-19 09:25
Ocena: 1.00 / 5
Nateretni operatorzy w dodatku bardzo nieuprzejmi. Nie potrafią przyjąć do wiadomości że czlowiek nie jest zainteresowany przedłużeniem umowy. Dzwonią po kilkanaście razy w miesiącu za każdym razem tłumacze że nie zmienię zdania i mają przestać wydzwaniac - nie pomaga. W dodatku pakiety dla stałych klientów mają duzo droższe niż dla nowych.!!!! Jak jest jakiś problem trzeba wisieć n telefonie godzinę zanim ktoś łaskawie odbierze i przełączy do kogos kompetetentnego !!!! Ostrzegam przed podpisaniem umowy z nc+
ZaletyBrak
MiejscowośćRuda Śląska
~Ewa / 2019-06-18 15:26
Ocena: 2.33 / 5
Operator nachalny, w momencie, gdy byłam przed końcem umowy dzwonili po kilkanaście razy w miesiącu i ciągle pytali o to samo - zablokowałam jeden numer, dzwonili z innego i tak w kółko i nie pomagają tłumaczenia, że nie mam możliwości ani chęci przedłużenia umowy, w kółko namawianie, masakra jakaś.
WadyNachalne dzwonienie po kilkanaście razy w miesiącu
MiejscowośćGliwice
~Wojt / 2019-06-11 05:43
Ocena: 2.33 / 5
Byłem wieloletnim klientem NCPlus. Głównie interesował mnie sport. Ostatnio jednak w tym względzie to kompromitacja! Nie na LM! A Co najbardziej mnie wkurza, to komentarz NBA. Zatrudnienie Michała Łopacińskiego do komentowania z Wojciechem Michałowiczem jest dla tego drugiego obrazą. Łopaciński to jakiś pajac! Nie da się tego słuchać. Współczuję biednemu Wojtkowi... A odejście Smokowskiego zostawiam bez komentarza...
ZaletyDziś nie ma żadnych.
WadyBrak LM. Pogorszenie pakietu sportowego. Strata dobrych dziennikarzy. Nowy komentator NBA Łopaciński - tragedia
MiejscowośćDublin, Irlandia
~Krystyna / 2019-06-07 08:37
Ocena: 1.00 / 5
pan z salonu nie wpuścił mnie 8 marca bo musiał najpierw złożyć życzenia z wiązką tulipanów pani , która obok sprzedaje anteny i kable. Gdyby pan w Lęborku domyślił się i przyszedł do pracy 5 minut wcześniej nie było by problemu ale on nawet nie zauważył, że ja też jestem kobietą czekającą pod drzwiami salonu. nie pójdę tam nigdy, umowę przedłużyłam przez telefon.
Wadyszkoda, że w Lęborku jest tylko 1 salon i nie ma wyboru.
MiejscowośćLębork
~Agnieszka / 2019-06-03 19:41
Ocena: 1.33 / 5
Rozwiązanie umowy: nie ma informacji na stronie ze należy zwrócić dekoder. Jest tylko informacja ze należy wysłać list polecony. Nie można zwrócić dekodera przed rozwiązaniem umowy a w ciągu 14 dni od rozwiązania. Nie było mnie w tym terminie poprosiłam o przedłużenie. Kara 100zl, brak elastyczności. Cyniczny telemarketer. Umowę można zawrzeć telefonicznie/elektronicznie ale rozwiązać należy poprzez wysłanie listu poleconego.
~Krzysztof / 2019-06-01 16:21
Ocena: 1.33 / 5
OSTRZEGAM PRZED ZAWIERANIEM I PRZEDŁUŻANIEM UMÓW PRZEZ TELEFON Z NC PLUS, OSOBY ZWANE KONSULTANTAMI TO OSOBY NIEKOMPETENTNE POZATRUDNIANE DZIECI KTÓRE NIE WIEDZĄ CO OFERUJĄ I NA JAKICH ZASADACH . POMIMO RZEKOMEGO NAGRYWANIA ROZMÓW - TO CO USŁYSZYSZ OD NICH ....DIAMETRALNIE RÓŻNI SIĘ OD TEGO CO W PUNKTACH OBSŁUGI KLIENTA
NIE WARTO PRZEDŁUŻAĆ UMÓW - TYLKO POCZEKAĆ AŻ WYGASNĄ BO MA SIĘ LEPSZE WARUNKI NA STARCIE NIŻ STARY WIERNY KLIENT
ŻYCZĘ NADAL DOBREGO SAMOPOCZUCIA NIEUDOLNEMU ZARZĄDOWI
ZaletyJAK DO TEJ PORY NIE ZAUWAŻYŁEM
WadyWIELE , BRAKŁO BY MIEJSCA NA WYPISYWANIE
MiejscowośćChrzanów
~Piotr / 2019-05-31 13:07
Ocena: 2.00 / 5
Zepsute dekodery staram się naprawić od 9 miesięcy. Za każdym razem w salonie podłączają dekoder na kilka minut, ja czekam działa przez kilkanaście dni a potem znowu występuje jedna z kilku awarii:
- Używając przycisków regulacji głośności dekoder zmiana kanały i nie jest to wina pilotów ponieważ używam 3 szt.
- Dekoder zawiesza się co pewien czas i aby go ponownie uruchomić muszę odłączyć zasilanie.
- Aby uruchomić dekoder główny za każdym razem muszę wykonywać dziwne operacje i czekać około 3 minut zanim wystartuje.
Za każdym razem w salonach twierdzą że już będzie dobrze, żebym napisał na stronie reklamacje, że w ostateczności przyjmą ale naprawa może potrwać nawet do miesiąca.
Sprzedawca raz stwierdził że jeżeli nie jestem zadowolony to nie muszę być ich klientem a z drugiej strony zbliża się koniec umowy i co chwilę jestem atakowany przez konsultantów telefonami.
Nawet koszt zakupu dodatkowego pilota jest około 2 razy wyższy niż w konkurencyjnej firmie.
ZaletyKiedyś w jednym salonie pracowała ładna dziewczyna ale to jedyna zaleta ale teraz już tam nie pracuje.
Wadyjw
MiejscowośćStary Sącz
~jan / 2019-05-30 23:48
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna firma ,beszczelni I niekompetetni ludzi pracujacy w tej firmie.Nie wiem po co infolina skoro zupelnie nie maja pojecia jak pomoc lub naprawic sprzet.
ZaletyBrak
WadyDuzo
MiejscowośćRybnik
~Krystyna / 2019-05-28 08:22
Ocena: 1.00 / 5
Bezczelna firma! Jestem tak zażenowana, że aż brak mi słów!!!
WadyKary umowne z kosmosu, ciągły spam telefoniczny, brak jakiegokolwiek szacunku do klienta!
MiejscowośćZabki
~Baron Pitbull / 2019-05-24 10:37
Ocena: 1.00 / 5
Tyle pomyj się na wylewa, że zablokowali w dniu dzisiejszym możliwość rejestracji na oficjalnym forum. A szkoda bo chciałem napisać tam swoją negatywną opinię nt. naszej umowy.
ZaletyNie ma
WadyDużo, bardzo dużo
MiejscowośćPoznań
~Łukasz / 2019-05-22 11:52
Ocena: 1.00 / 5
UWaga! Zostałem tyle razy oszukany i wprowadzony w błąd, ze nie potrafie tego policzyc. Umowa na 2 lata a spłata modemu i routera na 4 nie wspominajac jak mizernej jakosci jest jedno i drugie. Nie ma mozliwosci reklamacji i zwrotu. Modem i router sa przedrozone wzgledem ich wartosci conajmniej 4x. Internet i telewizja wiesza sie kilka razy dziennie a lawina komunikatow nie daje zyc. Ukryte koszty pod postacia blue media to jakies 20 zl rocznie. modem nalicza dane duzo szybciej niz w przypadku orange, 100 gb pyka zawsze kolo 20 dn miesiaca a potem placisz 20 zl za kazde 10 gb. Obdarli mnie ze skory bez znieczulenia. Jako cel zycia postawie sobie doprowadzenie tej firmy przed sprawiedliwosc.