MiejscowośćBogatynia
strona 78 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- nastepna »
-
~osteon / 2019-06-25 19:46
Żona przeniosła nr telefonu do NC+. Okazuje sie, ze w Bogatyni jest brak sieci. Przez miesiac 6 razy skorzystała z telefonu. Przez wiekszosć czasu brakuje sieci. nigdzie nie mozna zadzwonić. Przestrzegam wszystkich przed zakupem takiego abonamentu. To jest PORAŻKA!!!! -
-
~Yamal / 2019-06-20 12:38
Dzień dobry wszystkim. Ja tez mam taki sam problem z ncplus iż ja odesłałem im sprzęt i nie podpisaną umowę i do dnia dzisiejszego mam problemy z nimi poniewaz naliczaja mi abonament a sprzet i umowy nie mają w systemie. Nerwów tyle straconych ze szok a nie wspomne juz o pismach ile wyslalem. Poprostu szkoda gadac . ZaletyBrakWadyDziałanie nie zgodne z prawem -
~Krystyna / 2019-06-19 21:05
Proszę uważać przy podpisywaniu umowy z NC+,bo może się okazać,że dostaniesz drugą umowę bez Twojej wiedzy.Później są duże problemy żeby to odkręcić. NC+ stosuje nieuczciwe praktyki i próbuje wyłudzić pieniądze.Obsługa klienta bardzo nie miła i niekompetentna.Zdecydowanie odradzam! ZaletyNie ma.WadyNieuczciwe próby wyłudzania pieniędzy,za umowy i sprzęt,których się na oczy nie widziało.MiejscowośćGrywałd -
~Johnnny / 2019-06-19 13:08
Fatalny serwis.
Zlozylem wypowiedzenie i w ostatnim tygodniu mialem kilkanascie telefonow.
Absolutnie nie polecam i rekomenduje nieprzedluzanie umowZaletyBrakWadyNatarczywosc,MiejscowośćWarszawa -
~Roksana / 2019-06-19 09:25
Nateretni operatorzy w dodatku bardzo nieuprzejmi. Nie potrafią przyjąć do wiadomości że czlowiek nie jest zainteresowany przedłużeniem umowy. Dzwonią po kilkanaście razy w miesiącu za każdym razem tłumacze że nie zmienię zdania i mają przestać wydzwaniac - nie pomaga. W dodatku pakiety dla stałych klientów mają duzo droższe niż dla nowych.!!!! Jak jest jakiś problem trzeba wisieć n telefonie godzinę zanim ktoś łaskawie odbierze i przełączy do kogos kompetetentnego !!!! Ostrzegam przed podpisaniem umowy z nc+ ZaletyBrakMiejscowośćRuda Śląska -
~Ewa / 2019-06-18 15:26
Operator nachalny, w momencie, gdy byłam przed końcem umowy dzwonili po kilkanaście razy w miesiącu i ciągle pytali o to samo - zablokowałam jeden numer, dzwonili z innego i tak w kółko i nie pomagają tłumaczenia, że nie mam możliwości ani chęci przedłużenia umowy, w kółko namawianie, masakra jakaś. WadyNachalne dzwonienie po kilkanaście razy w miesiącuMiejscowośćGliwice -
~Wojt / 2019-06-11 05:43
Byłem wieloletnim klientem NCPlus. Głównie interesował mnie sport. Ostatnio jednak w tym względzie to kompromitacja! Nie na LM! A Co najbardziej mnie wkurza, to komentarz NBA. Zatrudnienie Michała Łopacińskiego do komentowania z Wojciechem Michałowiczem jest dla tego drugiego obrazą. Łopaciński to jakiś pajac! Nie da się tego słuchać. Współczuję biednemu Wojtkowi... A odejście Smokowskiego zostawiam bez komentarza... ZaletyDziś nie ma żadnych.WadyBrak LM. Pogorszenie pakietu sportowego. Strata dobrych dziennikarzy. Nowy komentator NBA Łopaciński - tragediaMiejscowośćDublin, Irlandia -
~Krystyna / 2019-06-07 08:37
pan z salonu nie wpuścił mnie 8 marca bo musiał najpierw złożyć życzenia z wiązką tulipanów pani , która obok sprzedaje anteny i kable. Gdyby pan w Lęborku domyślił się i przyszedł do pracy 5 minut wcześniej nie było by problemu ale on nawet nie zauważył, że ja też jestem kobietą czekającą pod drzwiami salonu. nie pójdę tam nigdy, umowę przedłużyłam przez telefon. Wadyszkoda, że w Lęborku jest tylko 1 salon i nie ma wyboru.MiejscowośćLębork -
-
~Agnieszka / 2019-06-03 19:41
Rozwiązanie umowy: nie ma informacji na stronie ze należy zwrócić dekoder. Jest tylko informacja ze należy wysłać list polecony. Nie można zwrócić dekodera przed rozwiązaniem umowy a w ciągu 14 dni od rozwiązania. Nie było mnie w tym terminie poprosiłam o przedłużenie. Kara 100zl, brak elastyczności. Cyniczny telemarketer. Umowę można zawrzeć telefonicznie/elektronicznie ale rozwiązać należy poprzez wysłanie listu poleconego. -
~Krzysztof / 2019-06-01 16:21
OSTRZEGAM PRZED ZAWIERANIEM I PRZEDŁUŻANIEM UMÓW PRZEZ TELEFON Z NC PLUS, OSOBY ZWANE KONSULTANTAMI TO OSOBY NIEKOMPETENTNE POZATRUDNIANE DZIECI KTÓRE NIE WIEDZĄ CO OFERUJĄ I NA JAKICH ZASADACH . POMIMO RZEKOMEGO NAGRYWANIA ROZMÓW - TO CO USŁYSZYSZ OD NICH ....DIAMETRALNIE RÓŻNI SIĘ OD TEGO CO W PUNKTACH OBSŁUGI KLIENTA
NIE WARTO PRZEDŁUŻAĆ UMÓW - TYLKO POCZEKAĆ AŻ WYGASNĄ BO MA SIĘ LEPSZE WARUNKI NA STARCIE NIŻ STARY WIERNY KLIENT
ŻYCZĘ NADAL DOBREGO SAMOPOCZUCIA NIEUDOLNEMU ZARZĄDOWIZaletyJAK DO TEJ PORY NIE ZAUWAŻYŁEMWadyWIELE , BRAKŁO BY MIEJSCA NA WYPISYWANIEMiejscowośćChrzanów -
~Piotr / 2019-05-31 13:07
Zepsute dekodery staram się naprawić od 9 miesięcy. Za każdym razem w salonie podłączają dekoder na kilka minut, ja czekam działa przez kilkanaście dni a potem znowu występuje jedna z kilku awarii:
- Używając przycisków regulacji głośności dekoder zmiana kanały i nie jest to wina pilotów ponieważ używam 3 szt.
- Dekoder zawiesza się co pewien czas i aby go ponownie uruchomić muszę odłączyć zasilanie.
- Aby uruchomić dekoder główny za każdym razem muszę wykonywać dziwne operacje i czekać około 3 minut zanim wystartuje.
Za każdym razem w salonach twierdzą że już będzie dobrze, żebym napisał na stronie reklamacje, że w ostateczności przyjmą ale naprawa może potrwać nawet do miesiąca.
Sprzedawca raz stwierdził że jeżeli nie jestem zadowolony to nie muszę być ich klientem a z drugiej strony zbliża się koniec umowy i co chwilę jestem atakowany przez konsultantów telefonami.
Nawet koszt zakupu dodatkowego pilota jest około 2 razy wyższy niż w konkurencyjnej firmie.ZaletyKiedyś w jednym salonie pracowała ładna dziewczyna ale to jedyna zaleta ale teraz już tam nie pracuje.WadyjwMiejscowośćStary Sącz -
~jan / 2019-05-30 23:48
Fatalna firma ,beszczelni I niekompetetni ludzi pracujacy w tej firmie.Nie wiem po co infolina skoro zupelnie nie maja pojecia jak pomoc lub naprawic sprzet. ZaletyBrakWadyDuzoMiejscowośćRybnik -
~Krystyna / 2019-05-28 08:22
Bezczelna firma! Jestem tak zażenowana, że aż brak mi słów!!! WadyKary umowne z kosmosu, ciągły spam telefoniczny, brak jakiegokolwiek szacunku do klienta!MiejscowośćZabki -
~Baron Pitbull / 2019-05-24 10:37
Tyle pomyj się na wylewa, że zablokowali w dniu dzisiejszym możliwość rejestracji na oficjalnym forum. A szkoda bo chciałem napisać tam swoją negatywną opinię nt. naszej umowy. ZaletyNie maWadyDużo, bardzo dużoMiejscowośćPoznań -
~Łukasz / 2019-05-22 11:52
UWaga! Zostałem tyle razy oszukany i wprowadzony w błąd, ze nie potrafie tego policzyc. Umowa na 2 lata a spłata modemu i routera na 4 nie wspominajac jak mizernej jakosci jest jedno i drugie. Nie ma mozliwosci reklamacji i zwrotu. Modem i router sa przedrozone wzgledem ich wartosci conajmniej 4x. Internet i telewizja wiesza sie kilka razy dziennie a lawina komunikatow nie daje zyc. Ukryte koszty pod postacia blue media to jakies 20 zl rocznie. modem nalicza dane duzo szybciej niz w przypadku orange, 100 gb pyka zawsze kolo 20 dn miesiaca a potem placisz 20 zl za kazde 10 gb. Obdarli mnie ze skory bez znieczulenia. Jako cel zycia postawie sobie doprowadzenie tej firmy przed sprawiedliwosc. ZaletyNie ma, unikajcieWadyWszystko.MiejscowośćPoznań -
~Kolejarz / 2019-05-11 13:15
Nie polecam NC+ z uwagi na ich oszustwa pod kątem dodawania innych usług których się nie wybierało , składane były reklamacje gdzie uwzględnione były tylko te które oni sobie chcieli ,w afekcie czego wciąż ponosiłem koszta za opcje ktore nie były dostępne po za terytorium Polski. Mam namysli usługi gdzie mizna bylo ogladac programy telewizji Polskiej na urzadzeniach mobilnych. Dekodery również sie psują co bylo zglaszane wielokrotnie , mieszkam po za granicami RP i w pewnym okresie zrezygnowalem z ich uslug na problemy , oczywiście rachunek który mi wystawili za abonament plus dekoder wynosil 700 zlotych zostal oplacony !!!! Po kilku tygodniach otrzymalem rachunek nie od NC+ tylko od firmy windykacyjnej na kwotę 1400 zlotych za dekoder nc+ ktory zostal dawno zaplacony z abonamentem !!!!! Kontaktowalem się z NC+ i tylko uslyszalem "Przykro Mi " musi pan skontaktować sie z firma Windykacyjna RAPORT SA , gdzie to uczynilem za pomoca formularza kontaktowego ktory jest na ich stronie ponieważ brak numeru. Do dzisiaj nie mam znimi kontaktu. ZaletyBrak zaletWadySame wadyMiejscowośćSouthampton -
-
~miki87 / 2019-05-02 10:40
Gówno nie brać i uciekać jak najdalej, naciągacze po przeszkoleniach na naciąganie. ZaletyDekoder 4KWadyWszystko pozostałeMiejscowośćBielsk Podlaski -
~Paul / 2019-04-29 18:28
Dziadowska Firma kase potrafia wziasc ale oddac sprzet kobinacja alpejska tam powinnien wejsc adwokat i ich poustawiac z lobezu przedstawiciel jest chamski i arogancjki dno totalne tyle lat placilem im ladna kase za nc + a potraktowali mnie jak smiecia szok Zero szacunku dla osob starszych MiejscowośćSwidwin -
~Kinga / 2019-04-29 10:30
Uważajcie bo nie można się od nich tak łatwo uwolnić! Kiedy kończy się umowa dzwonią natrętnie kilka razy na dzień o różnych porach z różnych telefonów, raz z Krakowa raz z Wawy.
Piszą maile, na telewizorze info, wszędzie gdzie się da. Po wypowiedzeniu umowy dzwonią jeszcze więcej żeby namówić człowieka do powrotu.
Masakra.WadyNatrętnie dzwoniąMiejscowośćTychy -
~Arkadiusz / 2019-04-28 18:29
Nie opłaca się mieć NC+. Oferta z roku na rok coraz gorsza. Dramat. Obsługa klienta nie ma wyjścia i mówi banały. Jeżeli chcecie mieć pewność do oferty programowej to pytajcie o nią dokładnie. Pytajcie nie o canal plus ale czy będzie w nim konkretna liga. Jeżeli tego nie zrobicie nie będziecie mogli nic wyegzekwować. Robią z ludzie dawców kapitału. Porażka na całej linii. ZaletyJuż od roku nie ma, brak jakiejkolwiek przewagi na d konkurencją. W zasadzie nc+ jest daleko za konkurencjąWadySame wady i cholernie drogo jeżeli chodzi o poziom oferty programowejMiejscowośćAleksandrów Łódzki
strona 78 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- nastepna »