Naciągacze, od 2 tygodni dzwonią do mnie żebym przedłużył na dwa kolejne lata umowę, która kończy się za pół roku. Ale jak pytam się jaką mają dla mnie ofertę, to słyszę, damy panu 3 dodatkowe kanały (które zupełnie mnie nie interesują) i będzie pan płacił 10 zł. więcej (płace obecnie już blisko 100 zł.). Po co dzwonić do kogoś na pół roku przed końcem umowy i próbować namówić na kolejną umowę kiedy nie ma się ŻADNEJ oferty do przedstawienia ? Jak powiedziałem trzeciej osobie, że nie przedłużam (a już na pewno nie na pół roku przed końcem) to nagle okazało się, że pakiet HBO mi dadzą na 2 miesiące, co oczywiście nie spowodowało, że zmieniłem zdanie.
Powiem szczerze, że jako wieloletni abonent nc+ (chyba już ponad 15 lat) więcej bym ugrał z nimi gdybym wypowiedział umowę, poczekał do jej końca i podpisał nową jako nowy abonent, bo ci mają bardzo dobre oferty w porównaniu z wieloletnimi klientami. Mi nawet po tych 15 latach bycia ich klientem, nie przysługuje najnowszy dekoder, choć nowi dostają go przy podpisaniu umowy.
ZaletyBRAK
WadyBrak sensownych ofert, szczególnie dla wieloletnich klientów
MiejscowośćWarszawa
~Barbara / 2019-07-13 00:13
Ocena: 3.00 / 5
Przeprowadziła się do innej miejscowości. Nie potrzebowałam krzystania z NC+. Złożyłam pisemną rezygnację ale NC+ nie przyjęła rezygnację i przedłużył ją na dwa lata. Motywacja NC+ była taka, że w wypowiedzeniu było słowo rezygnacja a powinno być słowo odstąpienie. NC+ nie chce dopuścić tłumaczenia, że Słownik Języka Polskiego tłumaczy, że rezygnacja i odstąpienie to słowa jednoznaczne.
ZaletyKorzystałam z NC+ około 10 lat.
WadyBrak uszanowania wieloletniego klienta.
MiejscowośćTeraz w Jeleniej Górze
~Joanna / 2019-07-04 15:23
Ocena: 2.33 / 5
Rozwiązałam kilka miesięcy temu umowę z NC+ i wtedy zaczęło się nękanie. Po kilka telefonów dziennie, z różnych numerów, więc nawet blokada nie pomagała. Każdy konsultant pytał o to samo. Niewiarygodne wręcz, że ktoś im każe w ten sposób obsługiwać klientów. Zdecydowanie nie polecam.
MiejscowośćKraków
~Piotr / 2019-07-03 12:10
Ocena: 2.67 / 5
Oferta programowanie jest zła, ale obsługa fatalna.
Pomijam fakt, że przy kończeniu się umowy dostawałem po 30 telefonów na dzień i ofertami, których nie chciałem bo się przeprowadzam i mówiłem to kilkukrotnie. Nie raz te telefony powodowały problemy w pracy (do momentu blokady).
Ale to już pomijam. Najlepszy cyrk zaczął się kiedy moi rodzice podpisywali umowę i chcieli moduły CI+ bo stwierdzili, że takowe mają w odbiornikach. Konsultant powiedział że ok, i nie ma problemu. Nie zapytał się czy odbiorniki (telewizory) obsługują standardy czy nie. Podpisali umowę i w domu dopiero się okazało, że telewizory nie obsługują standardy DVB-S2. NC+ odmówiło wymiany na standardowe dekodery i teraz idzie kolejne pismo. Wszystko przez obsługę w punkcie, która nic nawet nie zapytała się czy TV obsłużą, bo wtedy zapaliła by się żarówka i co od razu by się na wszelki wypadek wzięło dekodery.
Więc o ile oferta jak to oferta, każdy weźmie jak uważa, tak radzę omijać szerokim łukiem NC+ bo tylko będziecie na przyszłość, albo nękani telefonami, albo będą inne gorsze problemy
ZaletyOferta
WadyWszystko inne
MiejscowośćLutomiersk
~Kati / 2019-07-01 17:45
Ocena: 1.33 / 5
Przestrzegam przed podpisaniem umowy. Zanim to zrobicie dobrze jest sie upewnic czy w okolicy, w której mieszkamy nie ma problemu z zasiegiem.Horror. Podpisałam umowe i w trakcie instalacji okazało sie ze jest problem z jakościa dzwieku. Doprosic sie nie mozna serwisanta, za kaqzdy przyjazd trzeba zapłacic. Zenada. Nie polecam.
~Sylwia / 2019-06-29 02:07
Ocena: 1.00 / 5
Najlepsze programy z podkladem mowy, gdzie film z jednego odcinka a podklad z zupelnie innego. Super
~Aleksander / 2019-06-28 10:09
Ocena: 1.67 / 5
Agresywne i chamskie telefony po zrezygnowaniu z usług. Aż dziwne, że takie coś funkcjonuje. Opis problemu: https://aleksanderbielecki.pl/nie-polecam/nekanie-ze-strony-nc-opinie-2019/
Wadychamska obsługa, słaba oferta
MiejscowośćWrocław
~Rob / 2019-06-26 21:00
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia! Moja Mama ma z nimi umowę(kobieta sedziwego wieku) dekoder ciągle się zawiesza! Reklamacja polega na chodzeniu do serwisu, gdzie robią aktualizację i dekoder dalej się zawiesza po kilku dniach! Brak możliwości wymiany na działający nowy -tylko za dopłatą w wyższym abonamencie. Przy podpisaniu umowy nikt nie informuje o wadliwych dekoderach(podobno taka ich wada-o tym wiadomo już po podpisaniu umowy) Mama jest z NC+ kilka lat, ale to na pewno ostatni raz!!!! Odradzam!
ZaletyBrak
WadyWadliwy sprzęt, obsluga klienta - dramat!
MiejscowośćKutno
~osteon / 2019-06-25 19:46
Ocena: 1.00 / 5
Żona przeniosła nr telefonu do NC+. Okazuje sie, ze w Bogatyni jest brak sieci. Przez miesiac 6 razy skorzystała z telefonu. Przez wiekszosć czasu brakuje sieci. nigdzie nie mozna zadzwonić. Przestrzegam wszystkich przed zakupem takiego abonamentu. To jest PORAŻKA!!!!
MiejscowośćBogatynia
~Yamal / 2019-06-20 12:38
Ocena: 1.00 / 5
Dzień dobry wszystkim. Ja tez mam taki sam problem z ncplus iż ja odesłałem im sprzęt i nie podpisaną umowę i do dnia dzisiejszego mam problemy z nimi poniewaz naliczaja mi abonament a sprzet i umowy nie mają w systemie. Nerwów tyle straconych ze szok a nie wspomne juz o pismach ile wyslalem. Poprostu szkoda gadac .
ZaletyBrak
WadyDziałanie nie zgodne z prawem
~Krystyna / 2019-06-19 21:05
Ocena: 1.67 / 5
Proszę uważać przy podpisywaniu umowy z NC+,bo może się okazać,że dostaniesz drugą umowę bez Twojej wiedzy.Później są duże problemy żeby to odkręcić. NC+ stosuje nieuczciwe praktyki i próbuje wyłudzić pieniądze.Obsługa klienta bardzo nie miła i niekompetentna.Zdecydowanie odradzam!
ZaletyNie ma.
WadyNieuczciwe próby wyłudzania pieniędzy,za umowy i sprzęt,których się na oczy nie widziało.
MiejscowośćGrywałd
~Johnnny / 2019-06-19 13:08
Ocena: 1.00 / 5
Fatalny serwis.
Zlozylem wypowiedzenie i w ostatnim tygodniu mialem kilkanascie telefonow.
Absolutnie nie polecam i rekomenduje nieprzedluzanie umow
ZaletyBrak
WadyNatarczywosc,
MiejscowośćWarszawa
~Roksana / 2019-06-19 09:25
Ocena: 1.00 / 5
Nateretni operatorzy w dodatku bardzo nieuprzejmi. Nie potrafią przyjąć do wiadomości że czlowiek nie jest zainteresowany przedłużeniem umowy. Dzwonią po kilkanaście razy w miesiącu za każdym razem tłumacze że nie zmienię zdania i mają przestać wydzwaniac - nie pomaga. W dodatku pakiety dla stałych klientów mają duzo droższe niż dla nowych.!!!! Jak jest jakiś problem trzeba wisieć n telefonie godzinę zanim ktoś łaskawie odbierze i przełączy do kogos kompetetentnego !!!! Ostrzegam przed podpisaniem umowy z nc+
ZaletyBrak
MiejscowośćRuda Śląska
~Ewa / 2019-06-18 15:26
Ocena: 2.33 / 5
Operator nachalny, w momencie, gdy byłam przed końcem umowy dzwonili po kilkanaście razy w miesiącu i ciągle pytali o to samo - zablokowałam jeden numer, dzwonili z innego i tak w kółko i nie pomagają tłumaczenia, że nie mam możliwości ani chęci przedłużenia umowy, w kółko namawianie, masakra jakaś.
WadyNachalne dzwonienie po kilkanaście razy w miesiącu
MiejscowośćGliwice
~Wojt / 2019-06-11 05:43
Ocena: 2.33 / 5
Byłem wieloletnim klientem NCPlus. Głównie interesował mnie sport. Ostatnio jednak w tym względzie to kompromitacja! Nie na LM! A Co najbardziej mnie wkurza, to komentarz NBA. Zatrudnienie Michała Łopacińskiego do komentowania z Wojciechem Michałowiczem jest dla tego drugiego obrazą. Łopaciński to jakiś pajac! Nie da się tego słuchać. Współczuję biednemu Wojtkowi... A odejście Smokowskiego zostawiam bez komentarza...
ZaletyDziś nie ma żadnych.
WadyBrak LM. Pogorszenie pakietu sportowego. Strata dobrych dziennikarzy. Nowy komentator NBA Łopaciński - tragedia
MiejscowośćDublin, Irlandia
~Krystyna / 2019-06-07 08:37
Ocena: 1.00 / 5
pan z salonu nie wpuścił mnie 8 marca bo musiał najpierw złożyć życzenia z wiązką tulipanów pani , która obok sprzedaje anteny i kable. Gdyby pan w Lęborku domyślił się i przyszedł do pracy 5 minut wcześniej nie było by problemu ale on nawet nie zauważył, że ja też jestem kobietą czekającą pod drzwiami salonu. nie pójdę tam nigdy, umowę przedłużyłam przez telefon.
Wadyszkoda, że w Lęborku jest tylko 1 salon i nie ma wyboru.
MiejscowośćLębork
~Agnieszka / 2019-06-03 19:41
Ocena: 1.33 / 5
Rozwiązanie umowy: nie ma informacji na stronie ze należy zwrócić dekoder. Jest tylko informacja ze należy wysłać list polecony. Nie można zwrócić dekodera przed rozwiązaniem umowy a w ciągu 14 dni od rozwiązania. Nie było mnie w tym terminie poprosiłam o przedłużenie. Kara 100zl, brak elastyczności. Cyniczny telemarketer. Umowę można zawrzeć telefonicznie/elektronicznie ale rozwiązać należy poprzez wysłanie listu poleconego.
~Krzysztof / 2019-06-01 16:21
Ocena: 1.33 / 5
OSTRZEGAM PRZED ZAWIERANIEM I PRZEDŁUŻANIEM UMÓW PRZEZ TELEFON Z NC PLUS, OSOBY ZWANE KONSULTANTAMI TO OSOBY NIEKOMPETENTNE POZATRUDNIANE DZIECI KTÓRE NIE WIEDZĄ CO OFERUJĄ I NA JAKICH ZASADACH . POMIMO RZEKOMEGO NAGRYWANIA ROZMÓW - TO CO USŁYSZYSZ OD NICH ....DIAMETRALNIE RÓŻNI SIĘ OD TEGO CO W PUNKTACH OBSŁUGI KLIENTA
NIE WARTO PRZEDŁUŻAĆ UMÓW - TYLKO POCZEKAĆ AŻ WYGASNĄ BO MA SIĘ LEPSZE WARUNKI NA STARCIE NIŻ STARY WIERNY KLIENT
ŻYCZĘ NADAL DOBREGO SAMOPOCZUCIA NIEUDOLNEMU ZARZĄDOWI
ZaletyJAK DO TEJ PORY NIE ZAUWAŻYŁEM
WadyWIELE , BRAKŁO BY MIEJSCA NA WYPISYWANIE
MiejscowośćChrzanów
~Piotr / 2019-05-31 13:07
Ocena: 2.00 / 5
Zepsute dekodery staram się naprawić od 9 miesięcy. Za każdym razem w salonie podłączają dekoder na kilka minut, ja czekam działa przez kilkanaście dni a potem znowu występuje jedna z kilku awarii:
- Używając przycisków regulacji głośności dekoder zmiana kanały i nie jest to wina pilotów ponieważ używam 3 szt.
- Dekoder zawiesza się co pewien czas i aby go ponownie uruchomić muszę odłączyć zasilanie.
- Aby uruchomić dekoder główny za każdym razem muszę wykonywać dziwne operacje i czekać około 3 minut zanim wystartuje.
Za każdym razem w salonach twierdzą że już będzie dobrze, żebym napisał na stronie reklamacje, że w ostateczności przyjmą ale naprawa może potrwać nawet do miesiąca.
Sprzedawca raz stwierdził że jeżeli nie jestem zadowolony to nie muszę być ich klientem a z drugiej strony zbliża się koniec umowy i co chwilę jestem atakowany przez konsultantów telefonami.
Nawet koszt zakupu dodatkowego pilota jest około 2 razy wyższy niż w konkurencyjnej firmie.
ZaletyKiedyś w jednym salonie pracowała ładna dziewczyna ale to jedyna zaleta ale teraz już tam nie pracuje.
Wadyjw
MiejscowośćStary Sącz
~jan / 2019-05-30 23:48
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna firma ,beszczelni I niekompetetni ludzi pracujacy w tej firmie.Nie wiem po co infolina skoro zupelnie nie maja pojecia jak pomoc lub naprawic sprzet.