Dno dno dno jak zrezyzygnujesz z umowy robią pod górkę internet dramat są slabi
Wady10
MiejscowośćŻory
~Mk / 2021-11-22 18:47
Ocena: 1.67 / 5
Od kilku dni rozłącza dekoder główny od dodatkowego. Infolinia w sobotę- się na tym nie zna, połączy mnie z odpowiednim działem. Czas oczekiwania godzina i sześć minut- zrezygnowałam po tej godzinie. Udało mi się przywrócić ustawienia. Dziś ponownie nie działa. Infolinia po raz kolejny- odebrała pani która połączy mnie z odpowiednim działem który się na tym zna ( zapewnia mnie że tym razem nie będę długo czekać)- czas oczekiwania 50 minut. W trakcie udzielania informacji pan się rozłączył...
WadyObsługa klienta
MiejscowośćKraków
~mk / 2022-06-19 23:48
Ocena: 1.67 / 5
Interfejs użytkownika zupełnie nieczytelny. Nazwa i numer aktualnego kanału bardzo kiepsko wyeksponowana. W zamian za brak opisu programu wyświetlane są zupełnie nieistotne informacje poboczne, wprowadzając jeszcze większe zamieszanie na ekranie. Pasek przewijania / postępu programu również nieintuicyjny, menu z kafelkami zmusza do dużej determinacji podczas nawigowania. Ogółem interfejs strasznie mętny, porażka. Podczas projektowania tego interfejsu popełniono wszelkie możliwe błędy. Wraz z końcem umowy rozejrzę się za konkurencją.
MiejscowośćLeszno
~MM / 2022-08-20 16:24
Ocena: 1.33 / 5
Odradzam wybieranie opcji Canal+ z Netflixem. Od 3 miesięcy mam problem z dostępem do Netflixa, co parę dni zgłaszam
problem bezpośrednio w Netfixie i za każdym razem jestem informowany, że technicy Netflixa od 3 miesięcy pracują nad rozwiązaniem problemu.
Oficjalne stanowisko Canal+ jest takie : do końca trwania okresu umowy mam miesięcznie płacić do Canal+ za dostęp do Netflixa, nieważne że ten serwis u mnie nie działa .
Każdemu odradzam zawieranie umowy z Canal+ - klient jest przez nich traktowany jak śmieć.
~Mmm / 2020-04-15 17:13
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga Oszusci! Dzwoni konsultant i nie mowi ze doplacasz 2,50 tylko to potwierdza. Potwierdza rowniez calkowity koszt abonamentu! Ktory w rzeczywistosci jest dodatkpwa oplata. Nie podaje na koniec calkowitego! Kosztu a podwojna fakture przysylaja po 15 dniach. Dno!
WadyOszusci
~Monia / 2022-05-25 14:55
Ocena: 1.00 / 5
Nowa aktualizacja to totalna porażka,nie ma możliwości szybkiego znalezienia odpowiedniego rodzaju filmu np horror,akcja itp.wszystko mało przejrzyście , ogólny bałagan.wszystko do poprawki
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćGdynia
~Monika / 2019-08-12 21:44
Ocena: 5.00 / 5
NC + z rodzicami kupiliśmy po 2 latach od wprowadzenia na rynek w wakacje 2015 i to była najlepsza decyzja bo Cyfrę Plus mieliśmy od samego początku. Jak coś potrzeba to idziemy do salonu w naszym mieście i wszystko mamy bardzo sprawnie i rzetelnie wyjaśnione a Pani z salonu jest bardzo miła i pomocna. Nigdy nie mieliśmy żadnych problemów. Oferta kanałowa też jest bardzo bogata i zróżnicowana co jest plusem a cena jest jeszcze lepsza niż na innych platformach. Nie wiem dlaczego tak ludzie narzekają. Co prawda dekodery ze starej cyfry z przednim wejściem na kartę się zawieszają ale wystarczy wymienić dekoder na nowy i nie nazwałabym tego minusem. Kiedyś kiedy NC + było podzielone na Cyfrę i N to było kiepsko bo ceny były z kosmosu i Cyfra miała braki kanałowe a N była przeładowana kanałami z najwyższej półki cenowej ale to połączenie obu platform dało coś niezwykłego czego wcześniej nie było. Moim zdaniem NC + jest świetne i zasługuje na więcej niż 5 gwiazdek.
ZaletyBogata i zróżnicowana oferta kanałowa.
Cena lepsza niż u innych operatorów cyfrowych.
WadyBrak.
MiejscowośćKozienice
~Monika / 2021-04-16 15:49
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nigdy wiecej !!!! Dzwonia po kilkanascie razy na dzien gdy nie przedluzylam umowy mecza ofertami nie rozumieja slowa nie ....ale o zdaniu sprzetu nie wysilili sie ani razu z telefonem w celu przypomnienia tylko od razu pismo przysylaja o naliczeniu kary
~Monika / 2022-05-18 11:46
Ocena: 2.00 / 5
Mam nadzieję że powrócą do poprzedniej wersji oprogramowania
Teraz wszystko jak dla mnie mniej czytelne a możliwość nagrywania i później ich odtwarzania to jakaś porażka
MiejscowośćPłock
~Monika / 2022-05-28 00:18
Ocena: 1.00 / 5
Po AKTUALIZACJI DEKODERA-- DRAMAT, po tylu latach razem, czas się roztać, czekam tylko do końca umowy.
Nic nie da się znaleźć, w opcji nagrania jedna wielka masakra, nie można nagrywać wg czasu, brak opisu programu, po zmianie kanału wszystko wyświetla się na środku. JAK MOŻNA BYŁO TAK SPIEPRZYĆ TO CO BYŁO DOBRE I CZYTELNE DLA KAŻDEGO????? OBY DO KOŃCA UMOWY
ZaletyJesze nie dawno było wiele, teraz nie widzę żadnych
WadyZa dużo żeby je wszystkie wymienić. DRAMAT
MiejscowośćKiełczów
~Monika / 2022-06-03 23:16
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka nie czytelne menu kolejnie umowy nie przedłużę na pewno
ZaletyŻadne porażka
WadyKompletnie nie czytelny obraz ja chce wrócić do starego menu nie mogę się w ogóle połapać ktoś niezła kaskę za to dostał na pewno umowy kolejnej nie przedłużę z takim menu no cóż canal plus straci klientów tyle z tych nowości im wyszlo
MiejscowośćSieradz
~monika / 2022-08-13 18:33
Ocena: 2.33 / 5
Zmiana kolejności kanałów bardzo słaba promujące swoje kodowane i TVP mam umowę do marca i rezygnuje a jestem z wami długo myślę że z 15 lat szkoda
ZaletyBrak
WadySłaba jakość.... A teraz zmiana kolejności kanałów
MiejscowośćLodz
~Monika / 2022-10-03 21:33
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia po zmianie. Nie da się zaprogramować więcej jak jeden odcinek np. Mam talent. I wiele innych programów. Kiedyś można było zaplanować nagrywanie aż 40 odcinków. Teraz jeden wielki syf. Zrezygnuje natychmiast jak skończy się umowa.
ZaletyZero
WadySame wady
~Monika / 2022-10-19 16:41
Ocena: 1.00 / 5
Wiecznie albo zamkniete,ale skrócone godziny pracy w Rawiczu woj.Wielkopolskie.
MiejscowośćRawicz
~Monika / 2022-11-04 20:38
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam!!! Mam telewizję nc+ od lat i czekam na zakończenie umowy. Na pewno zrezygnuję. Bez przerwy nie działa info na każdym kanale. Totalny chaos z programami. Dawniej było zdecydowanie lepiej. Jest drogo, jakość na niskim poziomie.
ZaletyBrak
WadyMnóstwo, za dużo pisania.
MiejscowośćŚwinoujście
~Monika / 2022-12-19 00:13
Ocena: 1.67 / 5
Oszukał mnie i wszystko pomieszał na infolinii. Wyraźnie podkreslilam co potrzebuje, mam zupełnie odwrotnie.
WadyOszukują
MiejscowośćTarnów
~Monika / 2023-08-24 20:06
Ocena: 1.00 / 5
Ja nie jestem zadowolona. Mam bo mam, innego wyjścia nie mam, mieszkam na wiosze, ledwie naziemna tu dolatuje, kablówek nie ma i myślę że tylko z takich nc+ żyje, czyli z takich bez wyjścia. Mam tam jakiś abonament socjalny za 49zł sprzed lat i tak go utrzymuję z miesiąca na miesiąc, czasami spoglądam w nowe oferty ale nie są warte dodatkowych pieniędzy. Najgorsza jest jednak końcówka umowy w nc+, co rok ten sam numer. Kiedyś, miałam pierwszą umowę na 2 lata a każda kolejna już na rok i rok w rok ten sam numer, nakazują, wręcz rządają rozwiązania umowy i podpisania nowej, na nowych watrunkach. Ja im przez 2,3 tygodnie na to że jeśli obecna umowa finisz to kolejnej nie będzie. No i robią aneks wtedy i zonowu na rok zostaje to co było wcześniej. Inaczej się nie opłaca, bo gdy popatrzę w repertuar stacji Tv to sensu nie ma. Ludzie, robią błąd, patrzą na ilośc stacji a nie na to, co te stacje nadają i tym sposobem kupują trzy dodatkowe discovery, które na przemian puszcza to samo tylko w czasie oddalone. I tak jest z większością stacji, za które nie dała bym nawet 5zł. Liczba reklam w polskich stacjach TV niebawem przekroczy próg 40% dniówki, zatem sami wiecie co puszczają, jedno wielkie g...!
MiejscowośćNarusa (woj. Warm.Maz. gm. Elbląg)
~Monika / 2025-01-16 10:02
Ocena: 1.00 / 5
Dramat. Co miesiąc wisze po godzinie na telefonie aby dokonac korekty rachunku. Nie wiem skąd biorą sobie te kwoty!!!!! Jedno wielkie oszustwo!!!!! Tak naciagają!!!!!!!!Uważajcie!!!!!!!!
ZaletyBrak
WadyCała masa
MiejscowośćBytom
~motylekgoha / 2009-12-30 15:21
Ocena: 2.50 / 5
dwa lata miałam telewizje n nbox dekoder i była w tym czasie wmiare zadowolona ale to jak zostałam potraktowana teraz gdy rezygnowała to już szczyt wszystkiego .w Październiku tego roku zrezygnowałam z n zadzwoniłam do obsługi klienta i po prosiłam żeby mi powiedziano jak mam oddać dekoder ."Uprzejma "Pani powiedziała mi żeby dekoder odesłała kurierem do firmy Cargoforte bo to ta firma zajmuje sie zwrotami dekoderów i że na zwrot dekodera mam 14 dni następnego dnia wysłałam kurierem dekoder u kuriera zaznaczyłam opcje dodatkowo płatną dostarczyć na następny dzień rano .minęło dwa tygodnie zadzwoniłam do telewizji n za pytaniem czy już moja umowa wygasła i czy juz jestem z nimi rozliczona i co się okazało że mój dekoder niedotarł co mnie bardzo zdziwiło ,postanowiłam zadzwonić do firmy Cargoforte i dowiedzieć sie co sie stało z moim dekoderem pani w Cargoforte po podaniu wszystkich danych znalazła mój dekoder i powiedziała że zaraz wyśle do biura obsługi telewizji n meila z potwierdzeniem że mój dekoder dotarł na czas i zapewniła mnie ze juz wszystko będzie ok.Więcej nie dzwoniłam (może to błąd).co sie okazuje dzisiaj to jest 30.12.2009 dostałam notę obciążeniową na kwotę 1000 zł za zagubienie dekodera,zadzwoniłam do biura obsługi telewizji n i dowiedziałam sie że oni nic nie wiedzą o moim dekoderze ,więc znowu zadzwoniłam do firmy Cargoforte i przestawiłam jak się sprawy mają pani z która mnie połączono nie mogła uwierzyć dwa razy sprawdzała że informacja do n o tym iż mój dekoder wpłynął dawno dotarła do biura obsługi klienta i że ona sie tym zajmie i faktycznie ta Pani mi pomogła nagle okazało sie że dekoder sie znalazł n juz wie i nie kazali mi już płacić 1000 zł.ale kto wróci mi za szarpane nerwy i rachunki telefoniczne .Przestrzegam każdego niech ma sie na baczności telewizja n bo z tego mogą być kłopoty!!!
Zaletyżadne
Wadytrudności z dodzwonieniem się i załatwieniem czego kolwiek
dwa lata
~Mój nik / 2022-02-14 22:28
Ocena: 1.33 / 5
Dramat. Vod to jakis kabaret. Zamawiam film i ciagle wyskakuje blad. Trzeba resetowac dekoder co kilka minut,a film na 48h zamowiony. Nie ma jak obejrzeć. Internet dziala szybko bo netflix dziala bezblednie z rownoczesnym skypeem i 2 youtubami. Nie polecam tego czegos...