Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2270 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Artur / 2019-09-11 17:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa w salonie ok ale obsługa klienta i dzial reklamacji to żenada na każdego e-maila odpisuje inna osoba zero szans żeby się porozumieć . Ludzie tam pracujący to delikatnie mówiąc istoty nie myślące równie dobrze można pisać z komputerem
    ZaletyZero
    WadyBrak możliwości załatwienia sprawy.
    MiejscowośćTurek
  • ~anna / 2019-09-10 18:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Wymienilam zepsuty dekoder dostalam takie samo badziewie chodzace 10 minut i przedrzewajace sie. wiec z ogladania nici. Mieszkam za granica wiec nastepnej wymiany nie moge na chwile obecna zrobic. Rachunek wzrosl bo umowa sie skonczyla a ja nie podpisalam nowej bo co mam podpisywac jak nic nie ogladam? obnizyc abonamentu nie mozna bez wczesniejszego wypowiedzenia umowy wiec cie okradaja na zywca! Pomocy zero tylko plac,plac i plac! Wypowiedzialam umowe bo nie mialam wyjscia .Chociaz problem wynikl nie z mojej winy to jeszcze musze 2 miesiace bulic 160 zl za nic! Zero pomocy ze strony konsultantow, tylko powtarzajace sie zdanie mimo braku odbioru oplate trzeba uiscic! Zenada i zlodziejstwo w bialy dzien!
    Zaletyzero
    Wadyokradanie za oplate dekodera 20 zl miesiecznie W Polsacie 0 nie mozna zmniejszyc abonamentu bez wypowiedzenia umowy a mowa z reguly to 24 miesiace
    MiejscowośćFrancja
  • ~Anna / 2019-09-03 15:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Podpisałam umowę nową,nalegał konsultant, a stara upływa w miesiącu grudniu.
    A kiedy przyszłam po pracy do domu i włączyłam telewizor,to już nie było mojego programu.
    Poczułam się oszukana,tak się postępuje z klientem podpisującym nową umowę.
    Jest to nie ludzkie i brak szacunku dla klienta.Odstąpiłam od nowej umowy.
    Zaletynie widzę,żadnych zalet.
    WadyBrak uczciwości.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~KO / 2019-09-02 22:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Telewizja na kartę - zdecydowanie NIE polecam. Od trzech tygodni nie są w stanie aktywować usługi, a na infolinii twierdzą, że usługa jest aktywna. Jedynie co potrafią zrobić to wysłać ponownie sygnał aktywacyjny.
    Zaletybrak
    WadySkandaliczna obsługa klienta
    MiejscowośćSulejówek
  • ~Sebek / 2019-09-02 11:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Nc+ to w miarę dobra platforma do puki jest się ich klientem i jak jest wszystko dobrze ale jak już się zacznie od nich wymagać to nie jest tak różowo.Po pierwsze nie są zbytnio skłonni do wymiany sprzętu mimo jego wadliwości a po drugie obsługa klienta och to jest najgorsza strona tej firmy. W punktach na Śląsku obsługa nic nie wie i twierdzi ze nic nie morze a Panie i Panowie z info lini nie mili nie uprzejmi i bardzo natarczywi. Po zerwaniu umowy i chęci zapłacenia kary umownej (nie dużej) po kilka telefonów w tygodniu i natarczywe nagabywanie ze może jednak był został. Gdy po raz któryś została złożona prze zemnie deklaracja, że nie chce być dalej ich klientem I ze zapłacę karę Pan twiedzi ze robię z siebie idiotę bo chce zerwać z nimi umowę a ja mu mówię ze robię to dlatego ze mam dość ich i ich niekompetencji. Nie polecam nikomu tej platformy i na dzień dzisiejszy do nich nie wrócę
    ZaletyBrak problemu z przesyłem TV
    WadyZłe podejście do klienta, natarczywość, nie porywająca oferta, sprzęt marnej jakości itd
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~Zosia / 2019-09-01 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprzęt który oferują to badziew chińskie gówno. Aktualizacja w trakcie oglądania czegoś... Pojawia się napis boot i wyłącza się na jakieś 2 min. Pilot nie reaguje na polecenia albo je myli.. Ty chcesz głośniej a to ci przełącza kanał. Zawiesza się. Podgląd programu telewizyjnego działa z łachą albo wcale nie działa. Gówno gowno gówno nie warte grosza. Umowami Die kończy i od 4 miesięcy atakują mnie telefonami żebym przedłużyła umowę. Nie rozumieją że nie chce. Nigdy więcej z nimi do czynienia
    MiejscowośćKołobrzeg
  • ~Iza / 2019-08-30 19:05
    Ocena: 5.00 / 5
    Bylam w Atrium Reduta i bylam bardzo dobrze obsluzona przez pana Sebastiana, Byl mily i mial duzo wiadomosci , naprawde zrobil wszystko co bylo mozliwe zebym byla zadowolona. Polecam!
  • ~Ola / 2019-08-28 17:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nadciągaja ludzi na bezsensowne dodatkowe usługi a potem nie ma jak zrezygnować i trzeba płacić za ten chlam
    ZaletyCzasem działa
    WadySzkoda palców zeby pisac
    MiejscowośćBielcza
  • ~Justyna / 2019-08-27 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie przestanę żałować że podpisałam umowę z nc+ to już ostatnia umowa. Jakość jest tragiczna lekki wiatr lekki deszcz i odrazu brak sygnału jak się dzwoni do nc+ i próbuje się ich powiadomić że mają poważny problem z sygnałem satelitarnym karzą biegać z satelitą po balkonie oni zawsze mają wszystko na najwyższym poziomie tylko że z tygodnia na tydzień coraz więcej programów tv traci sygnał to ich nie obchodzi.
    Za takie świadczenie usług powinni być karani bo to już jest wyłudzanie pieniędzy od obywateli to prawdziwy skandal jak tylko skończy mi się umowa nie podpiszę już żadnej absolutnie żadnej umowy z tą pożal się Boże telewizją.

    Odradzam każdemu kto myśli o podpisaniu umowy z tym chłamem naprawdę odradzam













  • ~pablo / 2019-08-22 22:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak techników w terenie, delikatne zaburzenia pogody, deszcz, wiatr powyżej 5km/h, upalny słoneczny dzień zakłucaja sygnał, z opinię znajomych z którymi rozmawiałem wynika że też mieli problemy z działaniem, ciag"e przekładane kart w multiroomie.
    Nigdy więcej nawet za 10zł/miesiecznie
    Zaletybrak
    Wadyza mało miejsca by je wymienic
    MiejscowośćWołomin
  • ~JOSE / 2019-08-20 22:48
    Ocena: 1.33 / 5
    nc+ obsługa klienta tragedia. Po wymianie dekodera przeprowadzeniu konwersacji okazalo się ze nagle mam dwie umowy do jednej karty i potwierdzenie ze numer konta do wpłat nie ulega zmia
    nie. po złozeniu reklamacji otrzymałem info ze mają miesiac czasu na rozpatrzenie sprawy i przez ten okres MUSZE OPŁACAC OBIE UMOWY. Pomimo popełnionego błedu nie padło słowo przepraszam, a wrecz przeciwnie zaczełi mnie straszyc postępowaniem windykacyjnym. co w końcu spowodowało ze rozwiązałem umowe z mini przed czasem. SPRAWA NADAWAŁA SIĘ DO SKIEROWANIA NA DROGE ŚĄDOWA JENAK ZE BYŁEM DOPIERO PO WYJŚCIU ZE SZPITALA NIE MIAŁEM SIŁ NA WŁUCZENIE SIĘ PO SĄDACH
    ZaletyBRAK
    WadyBRAK UCZCIWEJ OBSŁUGI, BŁEDY OBSŁUGI ZA KTÓRE KOSZTY PONOSI KLIENT ,BRAK ZROZUMIENIA KLIENTA POZERNOŚĆ CHCIWOŚĆ BRAK SZACUNKU DLA KLIENTA Z KTÓRYM WSPÓŁPRACUJĄ Z OD DŁUŻSEGO CZASU.
    MiejscowośćDDROWA TARNOWSKA/ JUŻ NIE KORZYSTAM Z USŁUG HAMSKIEJ PLATFORMY
  • ~wiktoria / 2019-08-19 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    9 lat była abonentem cyfry Wypowiedziałem umowę żądają zwrotu dekoderów który dostali za cyfrowy dekoder z twardym dyskiem i teraz oddają 500 zł kary za brak sprzętu plus 100 zł za pismo które wysłali mi 13 i mam do 14 dni oddać sprzęt Złodzieje i oszuści
    ZaletyŻadnych
    Wady Złodzieje i oszuści pod koniec 9 lat Próbuję cię okraść za dekoder sprzed 9 lat 500 zł
    Miejscowośćkrakow
  • ~Paweł / 2019-08-14 09:20
    Ocena: 1.33 / 5
    Oszuści i naciągacze nie kupujcie internet vnalicza transfer jak chce i go zawyża ich zapewnia że wystarczy do oglądania filmów i codziennego użytku jest oszustwem sygnał telewizyjny zanika porada jest zawsze antena i źle ustawiony konwerter czyli trzeba by spać zantena i ja regulować za dekoder i Multiroom trzeba płacić nie można kupić pisze to abonament od kilku lat przed ten był dużo lepiej ją już mam dość ich olewania mojej osoby rezygnuje
    ZaletySport
    WadySygnał kasa i internet
  • ~Monika / 2019-08-12 21:44
    Ocena: 5.00 / 5
    NC + z rodzicami kupiliśmy po 2 latach od wprowadzenia na rynek w wakacje 2015 i to była najlepsza decyzja bo Cyfrę Plus mieliśmy od samego początku. Jak coś potrzeba to idziemy do salonu w naszym mieście i wszystko mamy bardzo sprawnie i rzetelnie wyjaśnione a Pani z salonu jest bardzo miła i pomocna. Nigdy nie mieliśmy żadnych problemów. Oferta kanałowa też jest bardzo bogata i zróżnicowana co jest plusem a cena jest jeszcze lepsza niż na innych platformach. Nie wiem dlaczego tak ludzie narzekają. Co prawda dekodery ze starej cyfry z przednim wejściem na kartę się zawieszają ale wystarczy wymienić dekoder na nowy i nie nazwałabym tego minusem. Kiedyś kiedy NC + było podzielone na Cyfrę i N to było kiepsko bo ceny były z kosmosu i Cyfra miała braki kanałowe a N była przeładowana kanałami z najwyższej półki cenowej ale to połączenie obu platform dało coś niezwykłego czego wcześniej nie było. Moim zdaniem NC + jest świetne i zasługuje na więcej niż 5 gwiazdek.
    ZaletyBogata i zróżnicowana oferta kanałowa.
    Cena lepsza niż u innych operatorów cyfrowych.
    WadyBrak.
    MiejscowośćKozienice
  • ~Michał / 2019-08-09 13:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Opinia nie może być pozytywną gdyż na kanał canal+ leci od poniedziałku do niedzieli to samo tylko o różnych porach dnia A w sobotę albo w niedzielę na dwóch kanałach ten sam film i nie ma nic nowego tylko ciągle stare filmy gdyby nie hbo to dawno już bym zrezygnował bo jak tak A firma jak ncplus na swoich firmowych kanałach nie ma nic do pokazania to pokazuje ile jest warta.
    ZaletyBrak
    WadyStrasznie drogie pakiety
    MiejscowośćMagnuszew
  • ~Niezadowolonych konsument / 2019-08-08 19:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, Internet po tygodniu przestał działać. Telewizja odbiera tylko w ładna pogodę. Kilka kropel deszczu i koniec z nadawaniem. Po rozmowie z konsultantem stwierdził, że na zły zasięg ma wpływ grubość murów domu. Przez 3 pierwsze dni było wszytko w porządku A po 3 dniach nagle mury zaczęły przeszkadzać. Jak dla mnie jedna wielka kpina. Osobiście nie polecam, no ale to tylko moja opinia.
    ZaletyBrak
    WadyNC+
    MiejscowośćChełmża
  • ~Marzena / 2019-07-29 10:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia przed końcem umowy pół roku nękanie po parę razy dziennie telefonami zamówiłam dekoder na kartę za 199 zł myślałam źe będzie spokój .Dekoder dostałam uszkodzony pęknięta obudowa od razu chciałam odesłać problem bo na möj koszt 35 zł nie wiadomo kiedy dostanę zwrot 199 zł poinformowali mnie źe to są dekodery po naprawach stare i wielkie. Obsługa no infolinii straszna nikomu nie polecam
    ZaletyNie ma
    WadyDuźo
    MiejscowośćSłupsk
  • ~Robert / 2019-07-26 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno.
    Czytajcie dobrze umowę, bo w przypadku zagubienia dekodera zapłacicie karę wysokości 620 zł...
    Za sprzęt warty co najwyżej 100 zl.
    Dno.
    Odradzam tego usługodawcę.
    Wystawię taką opinię w każdym miejscu gdzie będzie taka możliwość.
    MiejscowośćSopot
  • ~Niezadowolona / 2019-07-23 17:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Porażka!

    Od 3 miesięcy próbuje zrezygnować z usług nc+. Osoby w salonach gubią dokumenty, nie składają rezygnacji... szczególnie mam tu na myśli P. Justynę W. Z salonu z Myślenicach. Niekompetentna osoba na niewłaściwym stanowisku. Zachęcam nc+ do przeprowadzenia kontroli obsługi klienta w tym salonie. Przez niekompetencje pani J. Od kwietnia rezygnacja nie wpłynęła do centrali mimo iż mam potwierdzone dokumenty.
    MiejscowośćMyślenice
  • ~Klaudyna / 2019-07-16 21:23
    Ocena: 1.33 / 5
    NC+, w moim domu jest od pierwszego dnia w którym zaczęli nadawać wcześniej też CANAL +
    Pomijam temat traktowania po macoszemu starych odbiorców bardziej chcę zwrócić uwagę na ofertę programów sportowych.
    Programy sportowe umieszczone są w najdroższych pakietach, mnie interesuję liga polska i liga żużlowa, wydarzenia te
    trwają kilka miesięcy w roku a płacić muszę przez cały rok. W przerwie wakacyjnej puszczają same powtórki choć pieniądze biorą takie same. Sportowo zostali w tyle za TVP i POLSATEM. Czekam do końca umowy
    ZaletyDziennikarze sportowi i goście
    Wadycena, oferta i traktowanie abonentów
    MiejscowośćKoziegłowy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2270
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.29, ilość opinii: 219
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4574
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3499
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2970