to jest po prostu skandal ze ta banda zlodzieji i niekompetentnych idiotow jeszcze funkcjonuje.
Postanowili zmienic nazwe -poniewaz <> nc plus juz siegnelo poziom rynsztoku.
Prawa sportowe znikaja a piniadze maja byc.
Nc plus go to jest kpina.Kazdy ciekawszy mecz serwery w ciemniej d..ie.
WON WON WON zalosne zabojady i nie wracajcie.
Ostatni dzien umowy-wreszcie pozbedzeiemy sie tych frajerow.
UNIKAC za wszelka cene.to jest poziom wiejskiej telewizji osiedlowej a sprzet chyba w gimnazjum na zpt robiony.
Zaletyida na dno.bankructwo nieuniknione
Wadydno dna
MiejscowośćElbląg
~adini / 2019-09-30 20:48
Ocena: 2.00 / 5
Aplikacja jest żenująca jak na dzisiejsze standardy. System zapisywania urządzeń i podmian jest po prostu śmieszny, dodatkowo zdarza mu się zapomnieć urządzenia i w przypadku wykorzystania limitu miesięcznego (śmiech) nie można się już zalogować. Żeby tego było mało, rzadko są takie dni, żeby aplikacja nie przerywała i nie cięła obrazu. Plus za ofertę, ale co do samej aplikacji - chyba czas na gruntowną przebudowę.
~Naat / 2019-09-27 09:59
Ocena: 1.67 / 5
Z tą firmą można dostać szału. Ciągle im się coś nie zgadza na tych swoich komputerkach, jedziesz do punktu, pani mowi o zaległościach i kilku miesięcznych brakach wpłat, wracasz do domu sprawdzasz że przelewy wypływały, jedziesz tam z powrotem pani mowi ze jednak wszystko ok. Kolejny raz to informacja na meila o zaległościach, w punkcie ona nie widzi takiej kwoty.... składasz przed czasem wypowiedzienie... wtedy się zaczynają ( wcześniej sporadycznie ) telefony co drugi dzień z ofertami i jak oni moga mnie przekonać abym jednak została i tak tłumaczysz się co drugi dzień nowemu konsultantowi, który w swoim zakichanym komputerku nie widzi że człowiek dosadnie odmówił i zapewnił że już nigdy do nich nie wróci. Telefon od nich jest podwójny ze względu na dwa dekodery w domu, oczywiscie w swojej nowoczesnej technologii też nie dostrzega że dzwoni do tej samej osoby drugi raz... i tak setny raz powtarzasz im to samo. Co oni mają tam za burdel to nie chce wiedzieć, na szczęście zaraz się z nimi rozstanę. Nie polecam
WadyCała obsługa
Drugi dekoder włącza się czasem pół godziny
~olga / 2019-09-26 21:57
Ocena: 1.67 / 5
Dzisiaj miałam wątpliwą przyjemność rozmowy na infolinii z Panem Kamilem Nadarkiewiczem. Jestem bardzo niezadowolona z poziomu obsługi tego Pana. Tłumacząc temu Panu, że mam brak sygnału a dekoder działa prawidłowo (sprawdzono w innym punkcie) to mi próbował wmówić, że mam iść do innego punktu. Po kilku razach powtarzania tego samego, zaczął na mnie krzyczeć... Już nie wspomnę o tym, że ten Pan przerywał to co mówiłam. Na moją prośbę o przełączenie do szefa stwierdził, że nie może... I że sam na siebie napisze skargę... Nie polecam kontaktu z tym Panem!!!!!
Miejscowośćwarszawa
~Wkurzony klient / 2019-09-26 18:14
Ocena: 1.00 / 5
Kolejny raz wysyłany z liga mistrzów taniej wyjdzie jeździć na mecze na żywo
ZaletyBrak
WadyRobienie z ludzi idiotow
~Krzysztof / 2019-09-23 23:07
Ocena: 1.00 / 5
Totalne guwno
Dekoder zawiesza się, nagrywanie raz działa a raz nie
ZaletyBrak
WadyJedna wielka wada
MiejscowośćKraków
~Wiki1999 / 2019-09-23 19:55
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo niekompetentni ludzie na infolinii, brak zrozumienia, wogóle brak wiedzy na temat problemów związanych z telewizją nc+ Nie polecam nikomu
ZaletyBrak
WadyNiekompetentność, długi czas oczekiwania
MiejscowośćHolandia
~Armolen / 2019-09-23 18:15
Ocena: 1.00 / 5
Specjaliści w naciąganiu i późniejszym wyłudzaniu. W obecnych czasach internetu gdzie można content dobierać sobie pod własne zainteresowania i potrzeby, podpisywanie umów tego typu uważam za zbędne i wręcz nienaturalne. W telewizji 95% programów to same bzdury z bezwartościowym przekazem. Odradzam wchodzenie z tymi ludźmi w jakiekolwiek układy i zainteresowanie się nowoczesną formą przekazu.
Zaletybrak
WadyZbyt dyżo
MiejscowośćPszczyna
~Agnieszka / 2019-09-20 20:04
Ocena: 1.00 / 5
Nie przyjmują słusznych reklamacji. Internet nie działa w centrum Szczecina, prędkość kilka b/s.... Od koniec umowy natarczywi i agresywni.
ZaletyBrak
WadyPod każdym względem
MiejscowośćSzczecin
~kibic / 2019-09-17 21:41
Ocena: 1.67 / 5
Piszę do Was powoli żebyście zrozumieli. Co wy sobie k...wa wyobrażacie, że wy mi meczu ligi mistrzów oglądać nie dacie. Serwery obciążone i portfele opróżnione. Resztę dopowiedzcie sobie sami. Pozdrawiam!
~Smak / 2019-09-17 20:51
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Jak ci wcisnąć umowę to już po tobie. Mam teraz polsat inny świat. Jak mi wcisńa karę za dekoder to zamówię znajomych aby zrezygnowali z ich usług
ZaletyLista kanałów w miarę ułożona
WadyCeny z kosmosu
MiejscowośćBychawa
~marek / 2019-09-17 20:29
Ocena: 1.00 / 5
Brak sygnalu przy zmianie pogody!Natarczywosc przy koncu umowy zeby natychmaist wiazac sie na nowo z nowa! Dekoder porazka! Przegrzewajace sie badziewie! Podczas rozmowy telefonicznej pani konsultantka oswiadczyla ze jak mi sie nie podoba to moge rezygnowac! Zero pomocy!
Zaletybrak
Wadyciagle zanikajacy sygnal ;dekoder rupiec mimo wymiany ciagle goracy
MiejscowośćStalowa Wola
~Jako / 2019-09-16 12:09
Ocena: 1.00 / 5
Cóż mogę napisać od 2 mieśiecy mi nie działa internet router byl sprawdzany dwa razy i jest poloczenie ale brak internetu.
Mieszkam w centrum Krakowa gdzie raczej zasieg jest dobry. Oczywiscie fakturka przychodzi ale usluga nie jest dostarczana. Nikt nie jest w stanie mi pomoc. Najgorszy internet jaki
Mog powstac. Pamieajcie
Nie podpisujcie umow z ta firma bo jak cos sie stanie to wam nie pomoga.
~kaeloo / 2019-09-14 22:46
Ocena: 2.00 / 5
To nie do mc tylko do cube Creative please of my translator kaeloo
ZaletyBrak
WadyBrak
~Ewa / 2019-09-13 18:29
Ocena: 1.00 / 5
W dupie mają klientów, wciskają popsuty sprzęt, a fachowiec, szkoda słów ????
ZaletyŻadnych
WadyMultum
MiejscowośćPiotrków Trybunalski
~Kuba / 2019-09-13 15:14
Ocena: 1.00 / 5
Istna porażka do niczego się nadaje ta telewizja
ZaletyBrak
WadyCałe nc plus to wada
MiejscowośćDąbrowa Górnicza
~Pol / 2019-09-11 20:23
Ocena: 1.33 / 5
przestrzegam przed ta platforma ,jeszcze dwa lata temu było jako tako,teraz to kombinacje,oszustwa i zerowanie na bezbronnym często kliencie -przykład ; włanczasz pakiet np.komfort przez dekoder czyli na ekranie tv ,no i pisze Ci przykładowo ze zapłacisz za miesiąc 50 zł ,ok.Pakiet możesz wyłączyć w okresie 14 dni tzw.odstapienie , no i to robisz po jednej dobie .Powinieneś zapłacić za jedna dobę ,ale dostajesz rachunek na jakaś nienormalna kwotę 100 zł.O reklamacji możesz zapomnieć .TAk działa platforma canał plus
Zaletytwardy dysk
Wadyobsługa klienta i porostu oszustwa
MiejscowośćRzeszów
~Artur / 2019-09-11 17:53
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa w salonie ok ale obsługa klienta i dzial reklamacji to żenada na każdego e-maila odpisuje inna osoba zero szans żeby się porozumieć . Ludzie tam pracujący to delikatnie mówiąc istoty nie myślące równie dobrze można pisać z komputerem
ZaletyZero
WadyBrak możliwości załatwienia sprawy.
MiejscowośćTurek
~anna / 2019-09-10 18:21
Ocena: 1.33 / 5
Wymienilam zepsuty dekoder dostalam takie samo badziewie chodzace 10 minut i przedrzewajace sie. wiec z ogladania nici. Mieszkam za granica wiec nastepnej wymiany nie moge na chwile obecna zrobic. Rachunek wzrosl bo umowa sie skonczyla a ja nie podpisalam nowej bo co mam podpisywac jak nic nie ogladam? obnizyc abonamentu nie mozna bez wczesniejszego wypowiedzenia umowy wiec cie okradaja na zywca! Pomocy zero tylko plac,plac i plac! Wypowiedzialam umowe bo nie mialam wyjscia .Chociaz problem wynikl nie z mojej winy to jeszcze musze 2 miesiace bulic 160 zl za nic! Zero pomocy ze strony konsultantow, tylko powtarzajace sie zdanie mimo braku odbioru oplate trzeba uiscic! Zenada i zlodziejstwo w bialy dzien!
Zaletyzero
Wadyokradanie za oplate dekodera 20 zl miesiecznie W Polsacie 0 nie mozna zmniejszyc abonamentu bez wypowiedzenia umowy a mowa z reguly to 24 miesiace
MiejscowośćFrancja
~Anna / 2019-09-03 15:17
Ocena: 3.00 / 5
Podpisałam umowę nową,nalegał konsultant, a stara upływa w miesiącu grudniu.
A kiedy przyszłam po pracy do domu i włączyłam telewizor,to już nie było mojego programu.
Poczułam się oszukana,tak się postępuje z klientem podpisującym nową umowę.
Jest to nie ludzkie i brak szacunku dla klienta.Odstąpiłam od nowej umowy.