strona 77 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- nastepna »
-
~Justyna / 2019-08-27 16:31
Nigdy nie przestanę żałować że podpisałam umowę z nc+ to już ostatnia umowa. Jakość jest tragiczna lekki wiatr lekki deszcz i odrazu brak sygnału jak się dzwoni do nc+ i próbuje się ich powiadomić że mają poważny problem z sygnałem satelitarnym karzą biegać z satelitą po balkonie oni zawsze mają wszystko na najwyższym poziomie tylko że z tygodnia na tydzień coraz więcej programów tv traci sygnał to ich nie obchodzi.
Za takie świadczenie usług powinni być karani bo to już jest wyłudzanie pieniędzy od obywateli to prawdziwy skandal jak tylko skończy mi się umowa nie podpiszę już żadnej absolutnie żadnej umowy z tą pożal się Boże telewizją.
Odradzam każdemu kto myśli o podpisaniu umowy z tym chłamem naprawdę odradzam
-
-
~pablo / 2019-08-22 22:11
Brak techników w terenie, delikatne zaburzenia pogody, deszcz, wiatr powyżej 5km/h, upalny słoneczny dzień zakłucaja sygnał, z opinię znajomych z którymi rozmawiałem wynika że też mieli problemy z działaniem, ciag"e przekładane kart w multiroomie.
Nigdy więcej nawet za 10zł/miesiecznieZaletybrakWadyza mało miejsca by je wymienicMiejscowośćWołomin -
~JOSE / 2019-08-20 22:48
nc+ obsługa klienta tragedia. Po wymianie dekodera przeprowadzeniu konwersacji okazalo się ze nagle mam dwie umowy do jednej karty i potwierdzenie ze numer konta do wpłat nie ulega zmia
nie. po złozeniu reklamacji otrzymałem info ze mają miesiac czasu na rozpatrzenie sprawy i przez ten okres MUSZE OPŁACAC OBIE UMOWY. Pomimo popełnionego błedu nie padło słowo przepraszam, a wrecz przeciwnie zaczełi mnie straszyc postępowaniem windykacyjnym. co w końcu spowodowało ze rozwiązałem umowe z mini przed czasem. SPRAWA NADAWAŁA SIĘ DO SKIEROWANIA NA DROGE ŚĄDOWA JENAK ZE BYŁEM DOPIERO PO WYJŚCIU ZE SZPITALA NIE MIAŁEM SIŁ NA WŁUCZENIE SIĘ PO SĄDACHZaletyBRAKWadyBRAK UCZCIWEJ OBSŁUGI, BŁEDY OBSŁUGI ZA KTÓRE KOSZTY PONOSI KLIENT ,BRAK ZROZUMIENIA KLIENTA POZERNOŚĆ CHCIWOŚĆ BRAK SZACUNKU DLA KLIENTA Z KTÓRYM WSPÓŁPRACUJĄ Z OD DŁUŻSEGO CZASU.MiejscowośćDDROWA TARNOWSKA/ JUŻ NIE KORZYSTAM Z USŁUG HAMSKIEJ PLATFORMY -
~wiktoria / 2019-08-19 14:27
9 lat była abonentem cyfry Wypowiedziałem umowę żądają zwrotu dekoderów który dostali za cyfrowy dekoder z twardym dyskiem i teraz oddają 500 zł kary za brak sprzętu plus 100 zł za pismo które wysłali mi 13 i mam do 14 dni oddać sprzęt Złodzieje i oszuści ZaletyŻadnychWady Złodzieje i oszuści pod koniec 9 lat Próbuję cię okraść za dekoder sprzed 9 lat 500 złMiejscowośćkrakow -
~Paweł / 2019-08-14 09:20
Oszuści i naciągacze nie kupujcie internet vnalicza transfer jak chce i go zawyża ich zapewnia że wystarczy do oglądania filmów i codziennego użytku jest oszustwem sygnał telewizyjny zanika porada jest zawsze antena i źle ustawiony konwerter czyli trzeba by spać zantena i ja regulować za dekoder i Multiroom trzeba płacić nie można kupić pisze to abonament od kilku lat przed ten był dużo lepiej ją już mam dość ich olewania mojej osoby rezygnuje ZaletySportWadySygnał kasa i internet -
~Monika / 2019-08-12 21:44
NC + z rodzicami kupiliśmy po 2 latach od wprowadzenia na rynek w wakacje 2015 i to była najlepsza decyzja bo Cyfrę Plus mieliśmy od samego początku. Jak coś potrzeba to idziemy do salonu w naszym mieście i wszystko mamy bardzo sprawnie i rzetelnie wyjaśnione a Pani z salonu jest bardzo miła i pomocna. Nigdy nie mieliśmy żadnych problemów. Oferta kanałowa też jest bardzo bogata i zróżnicowana co jest plusem a cena jest jeszcze lepsza niż na innych platformach. Nie wiem dlaczego tak ludzie narzekają. Co prawda dekodery ze starej cyfry z przednim wejściem na kartę się zawieszają ale wystarczy wymienić dekoder na nowy i nie nazwałabym tego minusem. Kiedyś kiedy NC + było podzielone na Cyfrę i N to było kiepsko bo ceny były z kosmosu i Cyfra miała braki kanałowe a N była przeładowana kanałami z najwyższej półki cenowej ale to połączenie obu platform dało coś niezwykłego czego wcześniej nie było. Moim zdaniem NC + jest świetne i zasługuje na więcej niż 5 gwiazdek. ZaletyBogata i zróżnicowana oferta kanałowa.
Cena lepsza niż u innych operatorów cyfrowych.WadyBrak.MiejscowośćKozienice -
~Michał / 2019-08-09 13:57
Opinia nie może być pozytywną gdyż na kanał canal+ leci od poniedziałku do niedzieli to samo tylko o różnych porach dnia A w sobotę albo w niedzielę na dwóch kanałach ten sam film i nie ma nic nowego tylko ciągle stare filmy gdyby nie hbo to dawno już bym zrezygnował bo jak tak A firma jak ncplus na swoich firmowych kanałach nie ma nic do pokazania to pokazuje ile jest warta. ZaletyBrakWadyStrasznie drogie pakietyMiejscowośćMagnuszew -
~Niezadowolonych konsument / 2019-08-08 19:15
Tragedia, Internet po tygodniu przestał działać. Telewizja odbiera tylko w ładna pogodę. Kilka kropel deszczu i koniec z nadawaniem. Po rozmowie z konsultantem stwierdził, że na zły zasięg ma wpływ grubość murów domu. Przez 3 pierwsze dni było wszytko w porządku A po 3 dniach nagle mury zaczęły przeszkadzać. Jak dla mnie jedna wielka kpina. Osobiście nie polecam, no ale to tylko moja opinia. ZaletyBrakWadyNC+MiejscowośćChełmża -
-
~Marzena / 2019-07-29 10:06
Tragedia przed końcem umowy pół roku nękanie po parę razy dziennie telefonami zamówiłam dekoder na kartę za 199 zł myślałam źe będzie spokój .Dekoder dostałam uszkodzony pęknięta obudowa od razu chciałam odesłać problem bo na möj koszt 35 zł nie wiadomo kiedy dostanę zwrot 199 zł poinformowali mnie źe to są dekodery po naprawach stare i wielkie. Obsługa no infolinii straszna nikomu nie polecam ZaletyNie maWadyDuźoMiejscowośćSłupsk -
~Robert / 2019-07-26 13:54
Dno.
Czytajcie dobrze umowę, bo w przypadku zagubienia dekodera zapłacicie karę wysokości 620 zł...
Za sprzęt warty co najwyżej 100 zl.
Dno.
Odradzam tego usługodawcę.
Wystawię taką opinię w każdym miejscu gdzie będzie taka możliwość.MiejscowośćSopot -
~Niezadowolona / 2019-07-23 17:35
Porażka!
Od 3 miesięcy próbuje zrezygnować z usług nc+. Osoby w salonach gubią dokumenty, nie składają rezygnacji... szczególnie mam tu na myśli P. Justynę W. Z salonu z Myślenicach. Niekompetentna osoba na niewłaściwym stanowisku. Zachęcam nc+ do przeprowadzenia kontroli obsługi klienta w tym salonie. Przez niekompetencje pani J. Od kwietnia rezygnacja nie wpłynęła do centrali mimo iż mam potwierdzone dokumenty.MiejscowośćMyślenice -
~Klaudyna / 2019-07-16 21:23
NC+, w moim domu jest od pierwszego dnia w którym zaczęli nadawać wcześniej też CANAL +
Pomijam temat traktowania po macoszemu starych odbiorców bardziej chcę zwrócić uwagę na ofertę programów sportowych.
Programy sportowe umieszczone są w najdroższych pakietach, mnie interesuję liga polska i liga żużlowa, wydarzenia te
trwają kilka miesięcy w roku a płacić muszę przez cały rok. W przerwie wakacyjnej puszczają same powtórki choć pieniądze biorą takie same. Sportowo zostali w tyle za TVP i POLSATEM. Czekam do końca umowyZaletyDziennikarze sportowi i gościeWadycena, oferta i traktowanie abonentówMiejscowośćKoziegłowy -
~Rebeliant / 2019-07-16 06:47
Naciągacze, od 2 tygodni dzwonią do mnie żebym przedłużył na dwa kolejne lata umowę, która kończy się za pół roku. Ale jak pytam się jaką mają dla mnie ofertę, to słyszę, damy panu 3 dodatkowe kanały (które zupełnie mnie nie interesują) i będzie pan płacił 10 zł. więcej (płace obecnie już blisko 100 zł.). Po co dzwonić do kogoś na pół roku przed końcem umowy i próbować namówić na kolejną umowę kiedy nie ma się ŻADNEJ oferty do przedstawienia ? Jak powiedziałem trzeciej osobie, że nie przedłużam (a już na pewno nie na pół roku przed końcem) to nagle okazało się, że pakiet HBO mi dadzą na 2 miesiące, co oczywiście nie spowodowało, że zmieniłem zdanie.
Powiem szczerze, że jako wieloletni abonent nc+ (chyba już ponad 15 lat) więcej bym ugrał z nimi gdybym wypowiedział umowę, poczekał do jej końca i podpisał nową jako nowy abonent, bo ci mają bardzo dobre oferty w porównaniu z wieloletnimi klientami. Mi nawet po tych 15 latach bycia ich klientem, nie przysługuje najnowszy dekoder, choć nowi dostają go przy podpisaniu umowy.ZaletyBRAKWadyBrak sensownych ofert, szczególnie dla wieloletnich klientówMiejscowośćWarszawa -
~Barbara / 2019-07-13 00:13
Przeprowadziła się do innej miejscowości. Nie potrzebowałam krzystania z NC+. Złożyłam pisemną rezygnację ale NC+ nie przyjęła rezygnację i przedłużył ją na dwa lata. Motywacja NC+ była taka, że w wypowiedzeniu było słowo rezygnacja a powinno być słowo odstąpienie. NC+ nie chce dopuścić tłumaczenia, że Słownik Języka Polskiego tłumaczy, że rezygnacja i odstąpienie to słowa jednoznaczne. ZaletyKorzystałam z NC+ około 10 lat.WadyBrak uszanowania wieloletniego klienta.MiejscowośćTeraz w Jeleniej Górze -
~Joanna / 2019-07-04 15:23
Rozwiązałam kilka miesięcy temu umowę z NC+ i wtedy zaczęło się nękanie. Po kilka telefonów dziennie, z różnych numerów, więc nawet blokada nie pomagała. Każdy konsultant pytał o to samo. Niewiarygodne wręcz, że ktoś im każe w ten sposób obsługiwać klientów. Zdecydowanie nie polecam. MiejscowośćKraków -
~Piotr / 2019-07-03 12:10
Oferta programowanie jest zła, ale obsługa fatalna.
Pomijam fakt, że przy kończeniu się umowy dostawałem po 30 telefonów na dzień i ofertami, których nie chciałem bo się przeprowadzam i mówiłem to kilkukrotnie. Nie raz te telefony powodowały problemy w pracy (do momentu blokady).
Ale to już pomijam. Najlepszy cyrk zaczął się kiedy moi rodzice podpisywali umowę i chcieli moduły CI+ bo stwierdzili, że takowe mają w odbiornikach. Konsultant powiedział że ok, i nie ma problemu. Nie zapytał się czy odbiorniki (telewizory) obsługują standardy czy nie. Podpisali umowę i w domu dopiero się okazało, że telewizory nie obsługują standardy DVB-S2. NC+ odmówiło wymiany na standardowe dekodery i teraz idzie kolejne pismo. Wszystko przez obsługę w punkcie, która nic nawet nie zapytała się czy TV obsłużą, bo wtedy zapaliła by się żarówka i co od razu by się na wszelki wypadek wzięło dekodery.
Więc o ile oferta jak to oferta, każdy weźmie jak uważa, tak radzę omijać szerokim łukiem NC+ bo tylko będziecie na przyszłość, albo nękani telefonami, albo będą inne gorsze problemyZaletyOfertaWadyWszystko inneMiejscowośćLutomiersk -
-
~Kati / 2019-07-01 17:45
Przestrzegam przed podpisaniem umowy. Zanim to zrobicie dobrze jest sie upewnic czy w okolicy, w której mieszkamy nie ma problemu z zasiegiem.Horror. Podpisałam umowe i w trakcie instalacji okazało sie ze jest problem z jakościa dzwieku. Doprosic sie nie mozna serwisanta, za kaqzdy przyjazd trzeba zapłacic. Zenada. Nie polecam. -
~Sylwia / 2019-06-29 02:07
Najlepsze programy z podkladem mowy, gdzie film z jednego odcinka a podklad z zupelnie innego. Super
-
~Aleksander / 2019-06-28 10:09
Agresywne i chamskie telefony po zrezygnowaniu z usług. Aż dziwne, że takie coś funkcjonuje. Opis problemu: https://aleksanderbielecki.pl/nie-polecam/nekanie-ze-strony-nc-opinie-2019/ Wadychamska obsługa, słaba ofertaMiejscowośćWrocław -
~Rob / 2019-06-26 21:00
Tragedia! Moja Mama ma z nimi umowę(kobieta sedziwego wieku) dekoder ciągle się zawiesza! Reklamacja polega na chodzeniu do serwisu, gdzie robią aktualizację i dekoder dalej się zawiesza po kilku dniach! Brak możliwości wymiany na działający nowy -tylko za dopłatą w wyższym abonamencie. Przy podpisaniu umowy nikt nie informuje o wadliwych dekoderach(podobno taka ich wada-o tym wiadomo już po podpisaniu umowy) Mama jest z NC+ kilka lat, ale to na pewno ostatni raz!!!! Odradzam! ZaletyBrakWadyWadliwy sprzęt, obsluga klienta - dramat!MiejscowośćKutno
strona 77 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- nastepna »