Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2270 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Barbara / 2019-10-10 08:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Ceny porażka pakiet 69 zł. A rachunki 139 zł przychodzą.
    ZaletyBrak
    WadyZbyt duże rachunki
    MiejscowośćBytom
  • ~Borys 11 / 2019-10-09 19:29
    Ocena: 1.33 / 5
    Jesteś super do podpisania umowy ,a później tylko pod górkę .
    Zaletybrak
    Wadycałoształt
    MiejscowośćSławków
  • ~Jacek / 2019-10-04 17:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie bierzcie tego g..., problem przy rozwiązaniu umowy. W salonie nie przyjmują rezygnacji trzeba wysłać pocztą, dekoder prędzej oddać nie można bo nie wchodzi do systemu. Teraz to nie ma jakiegoś idioty co może przyjąć sprzęt bo niby jest na urlopie. W poniedziałek jak mi nie przyjmą zgłaszam sprawę do UOKiK za utrudnianie rezygnacji z umowy.
    ZaletyNie ma
    WadyMarna
    MiejscowośćLębork
  • ~marek / 2019-09-30 21:59
    Ocena: 1.33 / 5
    to jest po prostu skandal ze ta banda zlodzieji i niekompetentnych idiotow jeszcze funkcjonuje.
    Postanowili zmienic nazwe -poniewaz <> nc plus juz siegnelo poziom rynsztoku.
    Prawa sportowe znikaja a piniadze maja byc.
    Nc plus go to jest kpina.Kazdy ciekawszy mecz serwery w ciemniej d..ie.
    WON WON WON zalosne zabojady i nie wracajcie.
    Ostatni dzien umowy-wreszcie pozbedzeiemy sie tych frajerow.
    UNIKAC za wszelka cene.to jest poziom wiejskiej telewizji osiedlowej a sprzet chyba w gimnazjum na zpt robiony.
    Zaletyida na dno.bankructwo nieuniknione
    Wadydno dna
    MiejscowośćElbląg
  • ~adini / 2019-09-30 20:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Aplikacja jest żenująca jak na dzisiejsze standardy. System zapisywania urządzeń i podmian jest po prostu śmieszny, dodatkowo zdarza mu się zapomnieć urządzenia i w przypadku wykorzystania limitu miesięcznego (śmiech) nie można się już zalogować. Żeby tego było mało, rzadko są takie dni, żeby aplikacja nie przerywała i nie cięła obrazu. Plus za ofertę, ale co do samej aplikacji - chyba czas na gruntowną przebudowę.
  • ~Naat / 2019-09-27 09:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Z tą firmą można dostać szału. Ciągle im się coś nie zgadza na tych swoich komputerkach, jedziesz do punktu, pani mowi o zaległościach i kilku miesięcznych brakach wpłat, wracasz do domu sprawdzasz że przelewy wypływały, jedziesz tam z powrotem pani mowi ze jednak wszystko ok. Kolejny raz to informacja na meila o zaległościach, w punkcie ona nie widzi takiej kwoty.... składasz przed czasem wypowiedzienie... wtedy się zaczynają ( wcześniej sporadycznie ) telefony co drugi dzień z ofertami i jak oni moga mnie przekonać abym jednak została i tak tłumaczysz się co drugi dzień nowemu konsultantowi, który w swoim zakichanym komputerku nie widzi że człowiek dosadnie odmówił i zapewnił że już nigdy do nich nie wróci. Telefon od nich jest podwójny ze względu na dwa dekodery w domu, oczywiscie w swojej nowoczesnej technologii też nie dostrzega że dzwoni do tej samej osoby drugi raz... i tak setny raz powtarzasz im to samo. Co oni mają tam za burdel to nie chce wiedzieć, na szczęście zaraz się z nimi rozstanę. Nie polecam
    WadyCała obsługa
    Drugi dekoder włącza się czasem pół godziny
  • ~olga / 2019-09-26 21:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Dzisiaj miałam wątpliwą przyjemność rozmowy na infolinii z Panem Kamilem Nadarkiewiczem. Jestem bardzo niezadowolona z poziomu obsługi tego Pana. Tłumacząc temu Panu, że mam brak sygnału a dekoder działa prawidłowo (sprawdzono w innym punkcie) to mi próbował wmówić, że mam iść do innego punktu. Po kilku razach powtarzania tego samego, zaczął na mnie krzyczeć... Już nie wspomnę o tym, że ten Pan przerywał to co mówiłam. Na moją prośbę o przełączenie do szefa stwierdził, że nie może... I że sam na siebie napisze skargę... Nie polecam kontaktu z tym Panem!!!!!
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Wkurzony klient / 2019-09-26 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny raz wysyłany z liga mistrzów taniej wyjdzie jeździć na mecze na żywo
    ZaletyBrak
    WadyRobienie z ludzi idiotow
  • ~Krzysztof / 2019-09-23 23:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne guwno
    Dekoder zawiesza się, nagrywanie raz działa a raz nie
    ZaletyBrak
    WadyJedna wielka wada
    MiejscowośćKraków
  • ~Wiki1999 / 2019-09-23 19:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo niekompetentni ludzie na infolinii, brak zrozumienia, wogóle brak wiedzy na temat problemów związanych z telewizją nc+ Nie polecam nikomu
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetentność, długi czas oczekiwania
    MiejscowośćHolandia
  • ~Armolen / 2019-09-23 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Specjaliści w naciąganiu i późniejszym wyłudzaniu. W obecnych czasach internetu gdzie można content dobierać sobie pod własne zainteresowania i potrzeby, podpisywanie umów tego typu uważam za zbędne i wręcz nienaturalne. W telewizji 95% programów to same bzdury z bezwartościowym przekazem. Odradzam wchodzenie z tymi ludźmi w jakiekolwiek układy i zainteresowanie się nowoczesną formą przekazu.
    Zaletybrak
    WadyZbyt dyżo
    MiejscowośćPszczyna
  • ~Agnieszka / 2019-09-20 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie przyjmują słusznych reklamacji. Internet nie działa w centrum Szczecina, prędkość kilka b/s.... Od koniec umowy natarczywi i agresywni.
    ZaletyBrak
    WadyPod każdym względem
    MiejscowośćSzczecin
  • ~kibic / 2019-09-17 21:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Piszę do Was powoli żebyście zrozumieli. Co wy sobie k...wa wyobrażacie, że wy mi meczu ligi mistrzów oglądać nie dacie. Serwery obciążone i portfele opróżnione. Resztę dopowiedzcie sobie sami. Pozdrawiam!
  • ~Smak / 2019-09-17 20:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Jak ci wcisnąć umowę to już po tobie. Mam teraz polsat inny świat. Jak mi wcisńa karę za dekoder to zamówię znajomych aby zrezygnowali z ich usług
    ZaletyLista kanałów w miarę ułożona
    WadyCeny z kosmosu
    MiejscowośćBychawa
  • ~marek / 2019-09-17 20:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak sygnalu przy zmianie pogody!Natarczywosc przy koncu umowy zeby natychmaist wiazac sie na nowo z nowa! Dekoder porazka! Przegrzewajace sie badziewie! Podczas rozmowy telefonicznej pani konsultantka oswiadczyla ze jak mi sie nie podoba to moge rezygnowac! Zero pomocy!
    Zaletybrak
    Wadyciagle zanikajacy sygnal ;dekoder rupiec mimo wymiany ciagle goracy
    MiejscowośćStalowa Wola
  • ~Jako / 2019-09-16 12:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Cóż mogę napisać od 2 mieśiecy mi nie działa internet router byl sprawdzany dwa razy i jest poloczenie ale brak internetu.
    Mieszkam w centrum Krakowa gdzie raczej zasieg jest dobry. Oczywiscie fakturka przychodzi ale usluga nie jest dostarczana. Nikt nie jest w stanie mi pomoc. Najgorszy internet jaki
    Mog powstac. Pamieajcie
    Nie podpisujcie umow z ta firma bo jak cos sie stanie to wam nie pomoga.
  • ~kaeloo / 2019-09-14 22:46
    Ocena: 2.00 / 5
    To nie do mc tylko do cube Creative please of my translator kaeloo
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Ewa / 2019-09-13 18:29
    Ocena: 1.00 / 5
    W dupie mają klientów, wciskają popsuty sprzęt, a fachowiec, szkoda słów ????
    ZaletyŻadnych
    WadyMultum
    MiejscowośćPiotrków Trybunalski
  • ~Kuba / 2019-09-13 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Istna porażka do niczego się nadaje ta telewizja
    ZaletyBrak
    WadyCałe nc plus to wada
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Pol / 2019-09-11 20:23
    Ocena: 1.33 / 5
    przestrzegam przed ta platforma ,jeszcze dwa lata temu było jako tako,teraz to kombinacje,oszustwa i zerowanie na bezbronnym często kliencie -przykład ; włanczasz pakiet np.komfort przez dekoder czyli na ekranie tv ,no i pisze Ci przykładowo ze zapłacisz za miesiąc 50 zł ,ok.Pakiet możesz wyłączyć w okresie 14 dni tzw.odstapienie , no i to robisz po jednej dobie .Powinieneś zapłacić za jedna dobę ,ale dostajesz rachunek na jakaś nienormalna kwotę 100 zł.O reklamacji możesz zapomnieć .TAk działa platforma canał plus
    Zaletytwardy dysk
    Wadyobsługa klienta i porostu oszustwa
    MiejscowośćRzeszów
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2270
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.29, ilość opinii: 219
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4569
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4445
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3498
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2969