Wy wszyscy narzekacie. A Ja jestem zadowolony z usług Platformy CANAL+ wszystko działa dobrze , różnorodność kanałów no i oczywiście CANAL+ ! :) Jak będą dzwonić z przedłużeniem umowy to ją przedłużę na pewno nie będę zmieniał tej telewizji na żaden Pisowski Polsat :D
Zaletyprzede wszystkim paczka kanałów CANAL+ dla nich tutaj jestem :D
Ale kino+
NBA
Transmisje różnorodnych gal/ uroczystości tj. np. Oscary
dekoder 4k i zajebista jakość obrazu :D
Możliwość włączenia sobie filmów na życzenie
MiejscowośćPoniatowa
~Robert / 2019-10-11 20:35
Ocena: 1.33 / 5
Brak sygnału od tygodnia, wszystko sprawdzone. Platforma się wypiera ze od nich sygnał wychodzi a defakto nic nie ma. Mam u nic 2 tv i internet(tez tragedia). Nie polecam!!!
ZaletyBrak
WadyBardzo dużo
MiejscowośćPruszcz Gdański
~Michał / 2019-10-10 17:41
Ocena: 2.33 / 5
Od roku mam NC+ z dekoderem WiFi Premium BOX. Poza fajnym wyglądem dekodera, i całkiem dobrze działającym pilocie nie mogę nic dobrego powiedzieć na temat tego sprzętu. Ten dekoder ma skopany soft. Mam antenę 80 z konwerterem Inverto quad Extend dobry jakościowo kabel, a nie ma możliwości na tym dekoderze uzyskać jakości sygnału powyżej 65%. 65% jest wystarczające do odbioru TV, ale jak zaczyna padać deszcz, programy zaczynają krzaczyć. Sprawdzałem tą instalację pod pięcioma innymi dekoderami, na kazdym innym siła i jakość sygnału była bliska 100% (ustawiane miernikiem) a na tym dekoderze jakość 65% max, a siła 95%. To jest jakaś parodia. Umowę podpisałem na dwa lata. Za rok wraz z końcem umowy nie będę jej przedłużał
ZaletyDobrze działający pilot
Fajny wygląd dekodera
WadyBardzo rzadko ukazujące się aktualizacje
Słaba jakość sygnału - problem po stronie dekodera
MiejscowośćWieluń
~Barbara / 2019-10-10 08:43
Ocena: 1.33 / 5
Ceny porażka pakiet 69 zł. A rachunki 139 zł przychodzą.
ZaletyBrak
WadyZbyt duże rachunki
MiejscowośćBytom
~Borys 11 / 2019-10-09 19:29
Ocena: 1.33 / 5
Jesteś super do podpisania umowy ,a później tylko pod górkę .
Zaletybrak
Wadycałoształt
MiejscowośćSławków
~Jacek / 2019-10-04 17:49
Ocena: 1.00 / 5
Nie bierzcie tego g..., problem przy rozwiązaniu umowy. W salonie nie przyjmują rezygnacji trzeba wysłać pocztą, dekoder prędzej oddać nie można bo nie wchodzi do systemu. Teraz to nie ma jakiegoś idioty co może przyjąć sprzęt bo niby jest na urlopie. W poniedziałek jak mi nie przyjmą zgłaszam sprawę do UOKiK za utrudnianie rezygnacji z umowy.
ZaletyNie ma
WadyMarna
MiejscowośćLębork
~marek / 2019-09-30 21:59
Ocena: 1.33 / 5
to jest po prostu skandal ze ta banda zlodzieji i niekompetentnych idiotow jeszcze funkcjonuje.
Postanowili zmienic nazwe -poniewaz <> nc plus juz siegnelo poziom rynsztoku.
Prawa sportowe znikaja a piniadze maja byc.
Nc plus go to jest kpina.Kazdy ciekawszy mecz serwery w ciemniej d..ie.
WON WON WON zalosne zabojady i nie wracajcie.
Ostatni dzien umowy-wreszcie pozbedzeiemy sie tych frajerow.
UNIKAC za wszelka cene.to jest poziom wiejskiej telewizji osiedlowej a sprzet chyba w gimnazjum na zpt robiony.
Zaletyida na dno.bankructwo nieuniknione
Wadydno dna
MiejscowośćElbląg
~adini / 2019-09-30 20:48
Ocena: 2.00 / 5
Aplikacja jest żenująca jak na dzisiejsze standardy. System zapisywania urządzeń i podmian jest po prostu śmieszny, dodatkowo zdarza mu się zapomnieć urządzenia i w przypadku wykorzystania limitu miesięcznego (śmiech) nie można się już zalogować. Żeby tego było mało, rzadko są takie dni, żeby aplikacja nie przerywała i nie cięła obrazu. Plus za ofertę, ale co do samej aplikacji - chyba czas na gruntowną przebudowę.
~Naat / 2019-09-27 09:59
Ocena: 1.67 / 5
Z tą firmą można dostać szału. Ciągle im się coś nie zgadza na tych swoich komputerkach, jedziesz do punktu, pani mowi o zaległościach i kilku miesięcznych brakach wpłat, wracasz do domu sprawdzasz że przelewy wypływały, jedziesz tam z powrotem pani mowi ze jednak wszystko ok. Kolejny raz to informacja na meila o zaległościach, w punkcie ona nie widzi takiej kwoty.... składasz przed czasem wypowiedzienie... wtedy się zaczynają ( wcześniej sporadycznie ) telefony co drugi dzień z ofertami i jak oni moga mnie przekonać abym jednak została i tak tłumaczysz się co drugi dzień nowemu konsultantowi, który w swoim zakichanym komputerku nie widzi że człowiek dosadnie odmówił i zapewnił że już nigdy do nich nie wróci. Telefon od nich jest podwójny ze względu na dwa dekodery w domu, oczywiscie w swojej nowoczesnej technologii też nie dostrzega że dzwoni do tej samej osoby drugi raz... i tak setny raz powtarzasz im to samo. Co oni mają tam za burdel to nie chce wiedzieć, na szczęście zaraz się z nimi rozstanę. Nie polecam
WadyCała obsługa
Drugi dekoder włącza się czasem pół godziny
~olga / 2019-09-26 21:57
Ocena: 1.67 / 5
Dzisiaj miałam wątpliwą przyjemność rozmowy na infolinii z Panem Kamilem Nadarkiewiczem. Jestem bardzo niezadowolona z poziomu obsługi tego Pana. Tłumacząc temu Panu, że mam brak sygnału a dekoder działa prawidłowo (sprawdzono w innym punkcie) to mi próbował wmówić, że mam iść do innego punktu. Po kilku razach powtarzania tego samego, zaczął na mnie krzyczeć... Już nie wspomnę o tym, że ten Pan przerywał to co mówiłam. Na moją prośbę o przełączenie do szefa stwierdził, że nie może... I że sam na siebie napisze skargę... Nie polecam kontaktu z tym Panem!!!!!
Miejscowośćwarszawa
~Wkurzony klient / 2019-09-26 18:14
Ocena: 1.00 / 5
Kolejny raz wysyłany z liga mistrzów taniej wyjdzie jeździć na mecze na żywo
ZaletyBrak
WadyRobienie z ludzi idiotow
~Krzysztof / 2019-09-23 23:07
Ocena: 1.00 / 5
Totalne guwno
Dekoder zawiesza się, nagrywanie raz działa a raz nie
ZaletyBrak
WadyJedna wielka wada
MiejscowośćKraków
~Wiki1999 / 2019-09-23 19:55
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo niekompetentni ludzie na infolinii, brak zrozumienia, wogóle brak wiedzy na temat problemów związanych z telewizją nc+ Nie polecam nikomu
ZaletyBrak
WadyNiekompetentność, długi czas oczekiwania
MiejscowośćHolandia
~Armolen / 2019-09-23 18:15
Ocena: 1.00 / 5
Specjaliści w naciąganiu i późniejszym wyłudzaniu. W obecnych czasach internetu gdzie można content dobierać sobie pod własne zainteresowania i potrzeby, podpisywanie umów tego typu uważam za zbędne i wręcz nienaturalne. W telewizji 95% programów to same bzdury z bezwartościowym przekazem. Odradzam wchodzenie z tymi ludźmi w jakiekolwiek układy i zainteresowanie się nowoczesną formą przekazu.
Zaletybrak
WadyZbyt dyżo
MiejscowośćPszczyna
~Agnieszka / 2019-09-20 20:04
Ocena: 1.00 / 5
Nie przyjmują słusznych reklamacji. Internet nie działa w centrum Szczecina, prędkość kilka b/s.... Od koniec umowy natarczywi i agresywni.
ZaletyBrak
WadyPod każdym względem
MiejscowośćSzczecin
~kibic / 2019-09-17 21:41
Ocena: 1.67 / 5
Piszę do Was powoli żebyście zrozumieli. Co wy sobie k...wa wyobrażacie, że wy mi meczu ligi mistrzów oglądać nie dacie. Serwery obciążone i portfele opróżnione. Resztę dopowiedzcie sobie sami. Pozdrawiam!
~Smak / 2019-09-17 20:51
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Jak ci wcisnąć umowę to już po tobie. Mam teraz polsat inny świat. Jak mi wcisńa karę za dekoder to zamówię znajomych aby zrezygnowali z ich usług
ZaletyLista kanałów w miarę ułożona
WadyCeny z kosmosu
MiejscowośćBychawa
~marek / 2019-09-17 20:29
Ocena: 1.00 / 5
Brak sygnalu przy zmianie pogody!Natarczywosc przy koncu umowy zeby natychmaist wiazac sie na nowo z nowa! Dekoder porazka! Przegrzewajace sie badziewie! Podczas rozmowy telefonicznej pani konsultantka oswiadczyla ze jak mi sie nie podoba to moge rezygnowac! Zero pomocy!
Zaletybrak
Wadyciagle zanikajacy sygnal ;dekoder rupiec mimo wymiany ciagle goracy
MiejscowośćStalowa Wola
~Jako / 2019-09-16 12:09
Ocena: 1.00 / 5
Cóż mogę napisać od 2 mieśiecy mi nie działa internet router byl sprawdzany dwa razy i jest poloczenie ale brak internetu.
Mieszkam w centrum Krakowa gdzie raczej zasieg jest dobry. Oczywiscie fakturka przychodzi ale usluga nie jest dostarczana. Nikt nie jest w stanie mi pomoc. Najgorszy internet jaki
Mog powstac. Pamieajcie
Nie podpisujcie umow z ta firma bo jak cos sie stanie to wam nie pomoga.
~kaeloo / 2019-09-14 22:46
Ocena: 2.00 / 5
To nie do mc tylko do cube Creative please of my translator kaeloo