Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2272 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Meryy / 2023-01-23 19:03
    Ocena: 2.33 / 5
    Ta telewizja to żart. Zero podejścia do klienta ani pomocy w rozwiązaniu problemu. Jedynie robią idiotów z ludzi ktorzy maja u nich umowe. Dzialaja jedynie by wcisnac Ci przedluzenie a po przedluzeniu twoje problemy ich nie interesuja. Problem tyczy sie przedluzenia umowy i wymiany dekodera na taki ktory nie dziala bo nie odbiera kanalow… ponad tydzien probowalam sie porozumiec by ktos z canal plus pomogl mi z niedzialajacym dekoderem zakonczylo sie tym ze na wlasna reke musialam oplacic montaz… przy okazji tracac pieniedze rowniez na paliwo bo okazalo sie ze dekodery ktore dostalam sa zepsute. Po dzisiejszej wizycie w salonie, pan mnie uswiadomil ze jesli zaaktualizowany juz dekoder nie bedzie dziala mam prawo do niego zadzwonic by przyslal do mnie kogos kto ten problem rozwiaze.. po usilnych staraniach rzekomy Pan nie odebral wogole telefonu… moglam sobie dzwonic a nikt nie odbieral.. takie jest podejscie do stalego klienta w Canal Plus. Nie polecam u nich telewizji. Sama ja zmienie po zakonczeniu mojej umowy i chetnie przejde gdzies indziej zamiast uzerac sie i denerwowac niekompetentnościa pracownikow Canal +.
    ZaletyZero
    WadyWiele
    MiejscowośćKrakow
  • ~metet / 2021-11-26 22:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Ale plecicie glupoty,rozlacza glowny tuner z dodatkowym bo
    1 router ktory macie jest slaby i zadaleko od tunera nie dociera wifi
    2 jak nie zalezy wam w ence na uslugach internetowych,mozna oba polaczyc kablem internetowym,sam tak mam omija mi internet i ani razu nie rozlaczylo sparowania tunerow
    3 na stronie enki jest czat z pracownikiem wystarczy mu logicznie powtarzam logicznie tak aby zrozumial nie chaotycznie opisac problem,on krok po kroku bedzie pisal co masz zrobic zrobisz krok odpisujesz tak mam co dalej i znowu ci pisze kolejny krok ktory masz zrobic, mi tak pomogl pracownik naprawilo sie wszystko bo tez rozlaczalo , ale nalezy napidac tak
    Witam mam taki problem ze raz na jakis czas tuner dodatkowy rozlacza mi sie z glownym w multiromie i pisze abym przemienil karte z glownego i wtedt powraca ale nie na dlugo co moge zrobic z tym fantem, on zapytal czy jade po wifi ,odpisalem ze tak i zaczal mnie przeprowadzac co mam robic, po zrobieniu zapytalem a czy moze to byc wina tego ze router mam do kitu bo w pokoju w ktorym mam tuner slabo dochodzi sygnal a router jest w innym pokoju,odpisal ze owszem slaby sygnal moze to powodowac i zalecil ova routery polaczyc kablem ominie to internet, rok dzialalo mi bezprzewodowo nic sie nie rozlaczalo po tym co zrobilem jak pracownik pisal,ale ze remont akurat robilem to polaczylem je przewodowo i dalej nic sie zlego nie dzieje
  • ~MF / 2022-05-16 15:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatnia aktualizacja to masakra. Przede wszystkim opcja nagrywania - nagrane programy pokazują się w jakimś dziwnym formacie i nie można ich posortowac po nazwie albo kolejności nagrywania. Poza tym nie ma tez funkcji "nagraj podobne" którą stale używałam. Jeśli nie dadzą możliwości cofnięcia tej aktualizacji to też z pewnością rozwiąże umowę.
    Wadytylko wady
    MiejscowośćSwarzędz
  • ~Michael / 2024-09-20 11:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem klientem NC+ od kilkunastu lat i z roku na rok jest coraz gorzej. Za PolsatSportPremium musiałem dopłacić a gdy zdjęli go z oferty to abonament został ten sam. Teraz za LM żądają kolejnej dopłaty. TO jakaś kpina. Ostatni raz przedłużyłem umowę.

    NIE POLECAM!!
  • ~Michal / 2020-01-19 21:51
    Ocena: 1.00 / 5
    stanowczo odradzam ...
    juz nie mogę się doczekać kiedy minie okres umowy!!!
    Zaletybrak
    Wadybardzo drogo a praktycznie nic nie działa
    MiejscowośćŁódz
  • ~Michal / 2020-03-21 22:13
    Ocena: 3.00 / 5
    Co się tyczy telewizji to oferta dobra, dużo kanałów. Myślę, że godna polecenia. Niestety obsługa klienta pozostawia dużo do życzenia. Sprzedawacze dzwonią na ponad pół roku przed zakonczeniem umowy i namawiają na przedłużenie już teraz zaraz bo inaczej stracę rabat. Jak odmówię to dzwonią za dwa tygodnie i znowu ta sama śpiewka. Najciekawsze jest, że owi konsultanci ofertują przedłużenie umowy albo roszerzenie pakietu - tak to potrafią, ale jak człowiek chce zejść na niższy pakiet to nieeee, nie potrafią, stają się nieprzyjemni i odsyłają do salonu, bo oni nie mogą nastawić niższego pakietu.
    WadyNachalny dział sprzedaży.
    MiejscowośćWaszawa
  • ~Michal / 2022-05-28 01:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak mozna bylo tak spieprzyc co bylo naprawde przejrzyste i intuicyjne, jestem klientem od 13 lat i bylem zadowolony, teraz bedziemy musieli sie pozegnac. Takiego gniota dawno nie widzialem!!!
    ZaletyZadnych
    WadyTeraz wszystko
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Michal / 2022-08-12 21:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Co za kretyn poprzestawial te kanaly !umowy napewno nie przedłuże !
    WadyCo rok to gorzej!!!!
  • ~Michal / 2023-02-15 10:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra , nie polecam , wyłudzają pieniądze za sprzęt który został oddany.NIE POLECAM!!!
    WadyWada jest ta firma , porazka
    MiejscowośćLublin
  • ~Michał / 2019-08-09 13:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Opinia nie może być pozytywną gdyż na kanał canal+ leci od poniedziałku do niedzieli to samo tylko o różnych porach dnia A w sobotę albo w niedzielę na dwóch kanałach ten sam film i nie ma nic nowego tylko ciągle stare filmy gdyby nie hbo to dawno już bym zrezygnował bo jak tak A firma jak ncplus na swoich firmowych kanałach nie ma nic do pokazania to pokazuje ile jest warta.
    ZaletyBrak
    WadyStrasznie drogie pakiety
    MiejscowośćMagnuszew
  • ~Michał / 2019-10-10 17:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Od roku mam NC+ z dekoderem WiFi Premium BOX. Poza fajnym wyglądem dekodera, i całkiem dobrze działającym pilocie nie mogę nic dobrego powiedzieć na temat tego sprzętu. Ten dekoder ma skopany soft. Mam antenę 80 z konwerterem Inverto quad Extend dobry jakościowo kabel, a nie ma możliwości na tym dekoderze uzyskać jakości sygnału powyżej 65%. 65% jest wystarczające do odbioru TV, ale jak zaczyna padać deszcz, programy zaczynają krzaczyć. Sprawdzałem tą instalację pod pięcioma innymi dekoderami, na kazdym innym siła i jakość sygnału była bliska 100% (ustawiane miernikiem) a na tym dekoderze jakość 65% max, a siła 95%. To jest jakaś parodia. Umowę podpisałem na dwa lata. Za rok wraz z końcem umowy nie będę jej przedłużał
    ZaletyDobrze działający pilot
    Fajny wygląd dekodera
    WadyBardzo rzadko ukazujące się aktualizacje
    Słaba jakość sygnału - problem po stronie dekodera
    MiejscowośćWieluń
  • ~Michał / 2021-03-27 19:50
    Ocena: 2.33 / 5
    Odradzam zdecydowanie tego operatora. Po blisko 15 latach przeszliśmy z Polsatu na Canal+ i jakość sprzętu oraz obsługi pozostawia delikatnie mówiąc wiele do życzenia. Dekoder zawiesza się bardzo często, włącza w nocy na aktualizację i jest na tyle głośny, że budzi nas. Jednak najgorsze jest zawieszanie sprzętu i jego awarie. Czeka nas koleaa wymiana dekodera i niestety musimy udać się po raz kolejny do punktu.
    Dla porównania poprzedni operator zapewnił sprzęt jak należy i oprócz jednokrotnej wymiany pilota było ok. Przy ew.z awieszeniu procedura byla prosta i skuteczna.
    Podsumowując żałujemy, że daliśmy się namowić do przejścia.
    ZaletyNie stwierdziliśmy jak do tej pory.
    WadyBardzo słaby sprzęt i obsługa klienta.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Michał / 2021-07-17 16:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja również jestem klientam już of kilkunastu lat a przed przedłużeniem umowy to by beż mydła...po przedłużeniu umowy dekoder padł, który mam od ok 10 lat i jak się okazuje nie należy mi się nowy tylko stary model na który nie wiadomo jak długo trzeba czekać bo nie są już produkowane. Tym razem obiecałem już sobie ze to ostatni raz jak przedłużyłem umowę.
    MiejscowośćLegnica
  • ~Michał / 2021-10-29 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Odkąd kończy mi się umowa, praktycznie kilka razy w tygodniu mam telefony od konsultanta, który namawia do przedłużenia umowy. Jest to męczące, nachalne i co więcej jeszcze bardziej zniechęca do korzystania z ich usług. Dramat.
  • ~Michał / 2022-03-19 22:17
    Ocena: 2.67 / 5
    Co za debil wymyślił nowe oprogramowanie.
    Tragedia nic nie czytelne.
    Po upływie terminu umowy rezygnuje
    WadyOprogramowanie
    MiejscowośćNowe Chechło
  • ~Michał / 2022-03-19 22:17
    Ocena: 2.67 / 5
    Co za debil wymyślił nowe oprogramowanie.
    Tragedia nic nie czytelne.
    Po upływie terminu umowy rezygnuje
    WadyOprogramowanie
    MiejscowośćNowe Chechło
  • ~Michał / 2022-05-14 18:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Nowy soft do 4k ultrabox+ to kompletna szajba. I jak widać tak też widzą to inni.
    ZaletyBrak
    WadyCałość
    MiejscowośćPruszkow canal+
  • ~Michał / 2022-05-25 22:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Aktualizacja oprogramowania super. W koncu wszystko widoczne na jednej stronie Brawo .Przewodnik epg super wkoncu nie trzeba przelatywać wszystkiego aby zaprogramować nagranie za tydzień tylko wybieramy konkretny dzień. Menu śliczne.Wczesniejsze oprogramowanie było już stare bezbarwne .Nic nie zmieniajcie.Brawo canal plus.
    ZaletyWygląd.WSzystko widoczne na jednej stronie.
    WadyHmmm brak wyświetlania informacji o działającym trybie hdr na cplus 4k.
    MiejscowośćBędzin
  • ~Michał / 2022-05-27 20:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe oprogramowanie to dramat
    Poprzednie było dość intuicyjne i przejrzyste
    Nowsze powinno być lepsze a jest tragiczne
    Nie wiem kto odpowiada za wypuszczenie takiego gniota ale cały sztab ludzi powinien stracić pracę
    Canal + powinien przeprosić i umożliwić powrót do poprzedniej wersji
    ZaletyBrak
    MiejscowośćKielce
  • ~Michał / 2022-08-22 20:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem z canal + od początku istnienia w Polsce. Start super. Z biegiem lat nc+ testowało cierpliwość swych klientów.
    Strata ligi hiszpańskiej na rzecz eleven. Strata ligi mistrzów na rzecz polsat sport premium. W między czasie takie drobnostki jak strata praw do ligi mistrzów EHF, czy rok temu do viaplay. Ale teraz?! Ikona canal + liga angielska siłę promują padel ( kto rok temu wiedział co to jest?) i ekstraklasę. No naprawdę EXTRA.
    Aha i mały bonusik - zmiana programów. HI, hi ktoś ich nie lubi.
    Umowa do listopada br. JUPI!!!
    WadyNie reformowalność. Dobra rada. Omijaj.
    MiejscowośćKielce
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2272
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1670
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 320
Toya (TV)
Ocena: 4.32, ilość opinii: 229
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981