Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2270 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marek / 2020-02-02 11:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorąco ostrzegam wszystkich przed wiązaniem się umową z tą złodziejską firmą. Mają nieproporcjonalnie długie kontrakty (2-letnie) jednocześnie informując o miesiecznym wypowiedzeniu. W momencie kiedy chciałem wypowiedzieć umowę przed upływem kontraktu zostałem ukarany kwotą 460 zł. Cyfraplus celowo wprowadza klientów w błąd pisząc o miesięcznym wypowiedzeniu, wyłudzając tym sposobem karę za "zerwanie" kontraktu. Strzeżcie się przed tymi oszustami.
    MiejscowośćGuardarmar
  • ~Mario / 2020-02-01 08:26
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA O$zu$ciI ! Dnia 17 Września podpisałem nową umowę z O$zukańczą firmą Canal O$zust na mocy której jednym z warunków przedłużenia była wymiana dekodera gdyż stary mimo kilkukrotnych reklamacji nie został wymieniony ! Podczas przedłużenia zapewniono mnie iż będę miał taką możliwość. Niestety podczas wizyty w punkcie Canal O$zust zostałem poinformowany iż wymiana mi się nie należy wobec czego zobligowałem się złożenia reklamacji w dziale obsługi Canal O$zust! O$zukańcza firma dnia 31.01.2020r uznała moją reklamację jako zasadną czyli reasumując składam reklamację iż muszę wymienić dekoder gdyż najzwyklej się psuje, reklamacja uznana ale ....... pojawia się taka informacja od Canal O$zust cytuję: "Szanowny Panie, dziękuję za zgłoszenie z 20 stycznia 2020 roku. Sprawa dotyczyła wymiany dekodera. Reklamację uznałam. Mając na uwadze nieprecyzyjne informacje udzielone podczas rozmowy z 17 września 2019 roku postanowiłam o umożliwieniu Panu wyboru ponownie oferty. 29 stycznia 2020 roku podczas rozmowy z Konsultantem nie zgodził się Pan na zmianę opcji Multiroom. W związku z powyższym oferta z 17 września 2020 roku została wycofana. Z poważaniem Alicja Połczyńska Specjalista ds. Reklamacji PLATFORMA CANAL+ Ja nigdy nie wspomniałem o tym iż się nie zgadzam a jedynie iż nie jestem w stanie na obecną chwile podjąć tej decyzji i masz ! Canal O$zust ja czekam na wymianę dekodera zgodnie z zawartą umową lub zwrot wszystkich opłat od dnia 17 września 2019r !!!!! Pozdrawiam !!!
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo
    MiejscowośćKraków
  • ~Igor / 2020-01-30 13:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Radzę nie podpisywać z nimi umowy, jak rezygnujesz bo zwyczajnie nie potrzebujesz już korzystać z ich oferty wydzwaniają do ciebie 8/10 razy dziennie żebyś zmienił zdanie dopiero groźba wszczęciem postępowania przed sądem i krzyk pomogły.
    ZaletyBrak
    WadyUpierdliwość
    MiejscowośćTrójmiasto
  • ~Pioter / 2020-01-28 21:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.
    Nie poinformowali mnie, ze jest niezbedna antena satelitarna, o czym nie wiedzialem. Moze sie wydawac smieszne, ale wynajmuje mieszkanie i wlasciciel nie chcialby abym wiercil dziury. Reklamacja odrzucona
    ZaletyJedyna zaleta, sa same wady
    MiejscowośćRumia
  • ~Agnieszka / 2020-01-28 11:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna firma, gdy dekoder się popsuje masz pozamiatane
    ZaletyBrak
    WadyDużo
    MiejscowośćKije
  • ~Rafa / 2020-01-25 22:38
    Ocena: 1.33 / 5
    Cała oferta NC + obecne to masakra. Na canal +, canal + 1 same stare filmy i powtórki
    Od pazdziernika 2018 coraz gorzej
    ZaletyBrak
    WadyStare filmy,drogo, za duzo powtórek np. Kiler, Kilerów Dwóch prawie codziennie
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Akta / 2020-01-24 18:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma canal+ po zakończeniu umowy wykorzystuje adresy mailowe byłych abonentów po wycofaniu zgód na przetwarzanie danych osobowych. Sprawa będzie zgłoszona do rzecznika RODO
  • ~Bartek / 2020-01-23 21:02
    Ocena: 1.00 / 5
    W dupe sobie wsadźcie ten śmieszny internet który istnieje tylko na papierze.
    ZaletyBrak
    WadyW zasadzie można wypisać wszystko
    MiejscowośćWodzisław Śląski
  • ~Michal / 2020-01-19 21:51
    Ocena: 1.00 / 5
    stanowczo odradzam ...
    juz nie mogę się doczekać kiedy minie okres umowy!!!
    Zaletybrak
    Wadybardzo drogo a praktycznie nic nie działa
    MiejscowośćŁódz
  • ~Nc+wielkieG / 2020-01-18 23:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu nagle przestaje działać I tak co jakiś czas na infolinię ciężko się dodzwonić A i tak ni3 zawsze pomogą A o wymianie zepsutego sprzętu można pomarzyć...
  • ~Mariusz / 2020-01-17 17:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Jedno wielkie g... O. Po aktualizacji wszystkie nagrane programy z dysku twardego zostały usunięte. Dekoder często się wiesza i trzeba go wyłączać, żeby zatrybił. Obsługa klienta to fikcja. Jak podpisales umowę to mają gdzieś twoje reklamacje. Nie polecam, a nawet odradzam. Telewizja naziemna i netflix lub HBO Go i jest co oglądać.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
    MiejscowośćKlucze
  • ~Darius / 2020-01-15 23:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Place 80zl na miesiąc i nie przesadzajac 70% programow mam poblokowane to jest jakiś żart... Żeby blokować kanały typu Discovery albo Science za tyle pieniędzy trzeba mieć tupet... Nie ma co oglądać... Umowa się kończy i do widzenia nc+
    ZaletyNie ma
    Wady70% kanałów zablokowane
  • ~Mariusz_K / 2020-01-15 10:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Przeczytałem sporo negatywnych opinii o Cana+ i zauważyłem, że piszą je niezadowoleni klienci. Chciałbym napisać opinie o zadowolonym kliencie. Korzystam z oferty od 12 lat. Wcześniej bywało różnie z dodzwonieniem się i serwisem. Obecnie ku mojemu zdziwieniu- składając reklamację co do wysokości rachunku: bardzo szybko odpowiedziano na nią w dodatku pozytywnie rozpatrzono. Komunikacja bardzo się poprawiła. Co do jakości sygnału Canal+: niepodważalnie najlepsza jaką można kupić na rynku. Bardzo polecam NC+ Będąc sprawiedliwi- nie dajmy się zwariować negatywą bo zawsze znajdzie się niezadowolony klient. Jeszcze raz polecam NC+
    ZaletyJakość serwisu, jakość odbioru, super oferta programowa
    Wadyczasami multiroom się zawiesza ale to normalne
    MiejscowośćSieradz
  • ~Jackowski / 2020-01-14 16:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Tragiczna obsługa - NIKT NIC NIE WIE. Złożenie deklaracji odstąpienia od umowy traktują jako REKLAMACJĘ I dają sobie 30 dni na jej "rozpatrzenie". Tragedia. Sygnał i niektóre programy (np. AleKino) to przewaga nad Cyfrowym Polsatem, ale tam obsługa klienta była znacznie lepsza.
    ZaletySygnał
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćPoznań
  • ~Dyrman / 2020-01-13 12:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Beznadziejne traktowanie klienta.Zachowują sie jak sekta, gdy chce się zrezygnować lub zmienić abonament na tanszy. Nie mozna rozwiązać umowy przez internet, co jest po prostu bezczelnym utrudnieniem dla klienta. Natomiast zakupić, to juz przez internet mozna. Rezygnuję dla zasady i przechodzę do innej firmy. Nie wiem czy będzie lepsze podejscie do klienta ale przynajmniej nie bedę sponsorowal Canal+
    Zaletynic szczególnego, telewizja jak telewizja.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Tomek / 2020-01-03 08:49
    Ocena: 2.33 / 5
    Od dwóch lat byłem ich abonentem ale oni w ogóle nie starają się aby utrzymać klienta. Dali mi ofertę gorszą od obecnej miałem płacić więcej. Dlatego chciałem podpisać nową umowę dla nowych klientów i tak by było, gdyby nie kurier z najgorszej firmy UPS dostarczał przesyłki jak się należy, a tak przesyłka wróciła z powrotem pomimo mojego zgłoszenia do canal+ aby zgłosili reklamację na UPS po prostu mnie olali i anulowanie zamówienie.
    A tak podpisałem umowę z polsatem ich kurier dostarczył należycie przesyłkę.
    WadyDają gorsze oferty dla stałych klientów
    Nie słuchają klienta, a tym samym działają na własną szkodę
    MiejscowośćBytom
  • ~Iza / 2019-12-31 21:42
    Ocena: 2.67 / 5
    Podczas emisij przelaczam na inny kanal i nagle znika wszystko.Moc i sila jest w normie sa tez napisy z tytulem filmu a napis brzmi sprawdz podlaczenie antenty.Po godzinie lub dwoch samo sie wlacza wszystko i mozna ogladac program.Daremna ta Tv.Odkad wzielam nowy dekoder mam co dzien takie atrakcje.Szlag mnie trafia.Po skonczeniu umowy zrezygnuje.Mam dosyc takich ktorzy potrafia tylko ciagnac kase a klienta maja gdzies!
    MiejscowośćKatowice
  • ~Mari / 2019-12-30 16:05
    Ocena: 4.00 / 5
    Co za pajac skonstruował pilot do dekodera 4K wszystko w czerni nawet w dzień ciężko korzysta się z obsługi pilota nie wspomnę wieczorem i w nocy nic nie widać na pilocie co ja K...a mam z latarką obsługiwać pilot i co chwila się denerwować bo co innego mi wchodzi na pilocie
    ZaletyDobra jakość
    WadyBeznadziejniy pilot 4K
    MiejscowośćRadom
  • ~Nazgules / 2019-12-30 01:50
    Ocena: 3.67 / 5
    Oferta ok zasięg też bez problemu ale dekoder to jakaś porażka pilot zżera baterie w dwa tygodnie dekoder się wiesza i nie reaguje na pilota a czasem wciskasz głośność a włącza się menu wifi premium box powinien być wydawany razem z relanium a nie kasować jeszcze za wypożyczenie !
    Zaletyoferta lepsza jak polsat
    Wadynatarczywi konsultanci mówię nie i ze mam dobrze , a oni na siłę chcą mnie uszczęśliwić telefon raz dziennie :/
    MiejscowośćZabrze
  • ~niccc...wiekie nic jak wy / 2019-12-29 19:09
    Ocena: 1.00 / 5
    masakra....pilot działa kiedy chce i jak chce....do d...py ....żałyje w każdej chwili mojego życia ze mm z tym czymś do czynbienia
    Zaletynie ma zalet
    Wadywszystko
    Miejscowośćpierdolino
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2270
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.29, ilość opinii: 219
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4569
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4445
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3498
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2969