stanowczo odradzam ...
juz nie mogę się doczekać kiedy minie okres umowy!!!
Zaletybrak
Wadybardzo drogo a praktycznie nic nie działa
MiejscowośćŁódz
~Nc+wielkieG / 2020-01-18 23:28
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nikomu nagle przestaje działać I tak co jakiś czas na infolinię ciężko się dodzwonić A i tak ni3 zawsze pomogą A o wymianie zepsutego sprzętu można pomarzyć...
~Mariusz / 2020-01-17 17:31
Ocena: 1.33 / 5
Jedno wielkie g... O. Po aktualizacji wszystkie nagrane programy z dysku twardego zostały usunięte. Dekoder często się wiesza i trzeba go wyłączać, żeby zatrybił. Obsługa klienta to fikcja. Jak podpisales umowę to mają gdzieś twoje reklamacje. Nie polecam, a nawet odradzam. Telewizja naziemna i netflix lub HBO Go i jest co oglądać.
ZaletyBrak
WadyMnóstwo
MiejscowośćKlucze
~Darius / 2020-01-15 23:54
Ocena: 1.00 / 5
Place 80zl na miesiąc i nie przesadzajac 70% programow mam poblokowane to jest jakiś żart... Żeby blokować kanały typu Discovery albo Science za tyle pieniędzy trzeba mieć tupet... Nie ma co oglądać... Umowa się kończy i do widzenia nc+
ZaletyNie ma
Wady70% kanałów zablokowane
~Mariusz_K / 2020-01-15 10:52
Ocena: 5.00 / 5
Przeczytałem sporo negatywnych opinii o Cana+ i zauważyłem, że piszą je niezadowoleni klienci. Chciałbym napisać opinie o zadowolonym kliencie. Korzystam z oferty od 12 lat. Wcześniej bywało różnie z dodzwonieniem się i serwisem. Obecnie ku mojemu zdziwieniu- składając reklamację co do wysokości rachunku: bardzo szybko odpowiedziano na nią w dodatku pozytywnie rozpatrzono. Komunikacja bardzo się poprawiła. Co do jakości sygnału Canal+: niepodważalnie najlepsza jaką można kupić na rynku. Bardzo polecam NC+ Będąc sprawiedliwi- nie dajmy się zwariować negatywą bo zawsze znajdzie się niezadowolony klient. Jeszcze raz polecam NC+
ZaletyJakość serwisu, jakość odbioru, super oferta programowa
Wadyczasami multiroom się zawiesza ale to normalne
MiejscowośćSieradz
~Jackowski / 2020-01-14 16:17
Ocena: 3.00 / 5
Tragiczna obsługa - NIKT NIC NIE WIE. Złożenie deklaracji odstąpienia od umowy traktują jako REKLAMACJĘ I dają sobie 30 dni na jej "rozpatrzenie". Tragedia. Sygnał i niektóre programy (np. AleKino) to przewaga nad Cyfrowym Polsatem, ale tam obsługa klienta była znacznie lepsza.
ZaletySygnał
WadyObsługa klienta
MiejscowośćPoznań
~Dyrman / 2020-01-13 12:46
Ocena: 2.00 / 5
Beznadziejne traktowanie klienta.Zachowują sie jak sekta, gdy chce się zrezygnować lub zmienić abonament na tanszy. Nie mozna rozwiązać umowy przez internet, co jest po prostu bezczelnym utrudnieniem dla klienta. Natomiast zakupić, to juz przez internet mozna. Rezygnuję dla zasady i przechodzę do innej firmy. Nie wiem czy będzie lepsze podejscie do klienta ale przynajmniej nie bedę sponsorowal Canal+
Zaletynic szczególnego, telewizja jak telewizja.
MiejscowośćKatowice
~Tomek / 2020-01-03 08:49
Ocena: 2.33 / 5
Od dwóch lat byłem ich abonentem ale oni w ogóle nie starają się aby utrzymać klienta. Dali mi ofertę gorszą od obecnej miałem płacić więcej. Dlatego chciałem podpisać nową umowę dla nowych klientów i tak by było, gdyby nie kurier z najgorszej firmy UPS dostarczał przesyłki jak się należy, a tak przesyłka wróciła z powrotem pomimo mojego zgłoszenia do canal+ aby zgłosili reklamację na UPS po prostu mnie olali i anulowanie zamówienie.
A tak podpisałem umowę z polsatem ich kurier dostarczył należycie przesyłkę.
WadyDają gorsze oferty dla stałych klientów
Nie słuchają klienta, a tym samym działają na własną szkodę
MiejscowośćBytom
~Iza / 2019-12-31 21:42
Ocena: 2.67 / 5
Podczas emisij przelaczam na inny kanal i nagle znika wszystko.Moc i sila jest w normie sa tez napisy z tytulem filmu a napis brzmi sprawdz podlaczenie antenty.Po godzinie lub dwoch samo sie wlacza wszystko i mozna ogladac program.Daremna ta Tv.Odkad wzielam nowy dekoder mam co dzien takie atrakcje.Szlag mnie trafia.Po skonczeniu umowy zrezygnuje.Mam dosyc takich ktorzy potrafia tylko ciagnac kase a klienta maja gdzies!
MiejscowośćKatowice
~Mari / 2019-12-30 16:05
Ocena: 4.00 / 5
Co za pajac skonstruował pilot do dekodera 4K wszystko w czerni nawet w dzień ciężko korzysta się z obsługi pilota nie wspomnę wieczorem i w nocy nic nie widać na pilocie co ja K...a mam z latarką obsługiwać pilot i co chwila się denerwować bo co innego mi wchodzi na pilocie
ZaletyDobra jakość
WadyBeznadziejniy pilot 4K
MiejscowośćRadom
~Nazgules / 2019-12-30 01:50
Ocena: 3.67 / 5
Oferta ok zasięg też bez problemu ale dekoder to jakaś porażka pilot zżera baterie w dwa tygodnie dekoder się wiesza i nie reaguje na pilota a czasem wciskasz głośność a włącza się menu wifi premium box powinien być wydawany razem z relanium a nie kasować jeszcze za wypożyczenie !
Zaletyoferta lepsza jak polsat
Wadynatarczywi konsultanci mówię nie i ze mam dobrze , a oni na siłę chcą mnie uszczęśliwić telefon raz dziennie :/
MiejscowośćZabrze
~niccc...wiekie nic jak wy / 2019-12-29 19:09
Ocena: 1.00 / 5
masakra....pilot działa kiedy chce i jak chce....do d...py ....żałyje w każdej chwili mojego życia ze mm z tym czymś do czynbienia
Zaletynie ma zalet
Wadywszystko
Miejscowośćpierdolino
~Margaret / 2019-12-28 15:43
Ocena: 2.00 / 5
Ostatni rok to tragedia.Trzy razy wymiana pilota.Na niektórych programach brak sygnału, bardzo często. Wcześniej byliśmy zadowoleni.Czekamy do końca umowy.Nie polecam.
MiejscowośćWałbrzych
~Dito83 / 2019-12-27 08:13
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nikomu canał plus są to złodzieje. Nie polecam. Nie polecam
ZaletyNie ma
WadyCałość canał plus czy też nc+ to jedna wielka wada
MiejscowośćW bończy
~Luki / 2019-12-18 23:16
Ocena: 1.00 / 5
Byłem abonamentem nc+ wcześniej enki przez 6 lat przy każdym przedłużeniu umowy walka o promocję. Dzwonią, proponują przedłużenie umowy w promocyjnej cenie wyższej od poprzedniej za te same kanały,gdy zrezygnowałem z abonamentu i chciałem oddać dekodery okazało się że multiroom który od jakiegoś czasu nie był mi potrzebny był w piwnicy która uległa pożarowi i dekoder spłonął. Teraz żądają odemnie 500 zł za dekoder warty 100 zł bo tak jest w regulaminie. Ostatnią umowę przedłużalem przez telefon i nikt nie informował mnie o tak istotnym koszcie. Oszuści i wyludzacze, powiedziałem im że moge zapłacić za dekoder cenę adekwatną do jego wartości ale nie zgadzają się i żądają pięciokrotnie wyższej zapłaty.
ZaletyPorażka
WadyOszustwo i wyłudzenia
MiejscowośćŻory
~Aksjomat / 2019-12-07 19:11
Ocena: 1.33 / 5
Jakoś oferowanej usługi jest tragiczna. Nie wspominając o podejściu do klienta, gdzie to klient jest dla firmy nie odwrotnie, co jest śmieszne. Koniec umowy, klient zastanawia się czy przedłużyć i nagle z dnia na dzień ogromne utrudnienia ze strony nadawcy jeśli chodzi o odbierane programy. Zostali wezwani specjaliści z firmy, wszystko w porządku oni nie widzą problemu. Nie można oglądać, ponieważ co chwilę wyskakuje komunikat brak sygnału, średnio kilka razy na 2-3 min. Również opłaty za ofertę są żartem, kilkuletnich klientów traktuje się jak zwykle śmieci, przykre. Może kiedyś mieli coś do zaoferowania, ale dziś są przebijani przez konkurencję
ZaletyBrak
WadyCena
Zachowanie względem klienta
Brak perspektyw po kilku latach
MiejscowośćRadwanice
~Łukasz / 2019-12-05 20:24
Ocena: 1.00 / 5
Wogle nie wyświetlają jaki film będzie i wogle do d###y nie polecam
ZaletyBrak
WadyWszystke
MiejscowośćPłock
~Magda / 2019-12-04 20:24
Ocena: 1.33 / 5
Mam dekoder z nc plus i co chwile się zacina wyłącza sam traci się zegar a w salonie nc+ powiedziała że wgra dysk i będzie działać a tu znów to samo. Teraz tylko czekać czy wymienia dekoder. Nie polecam
ZaletyWszystko zle
WadyWszystko zle
MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
~Bartek / 2019-12-02 17:15
Ocena: 1.00 / 5
nie polecam tej telewizji. Oszukuja na kazdym kroku, w szczegolnosci jak nie chcesz juz umowy. W moim przypadku chodzi o dodatkowa karte multiroom(wzieta w 2010 roku). Jak rozmawialem z obsuga klienta przed uplywem konca umowy ze gdzies mi sie zapodziala to powiedziano mi ze koszt bedzie 45 zloty. Teraz gdy zdalem dekoder to zarzadali kwoty 250 zlotych. To jakis kur... zart. To prawie 6 miesiacy ich abonamtu ktory placilem
Zaletybrak
Wadywszystkie
~Wiktoria / 2019-11-30 22:15
Ocena: 1.00 / 5
Wszystko jest takie do d... ze brak słów .
Non stop jakiś problem z dekoderem sam się podgłaśnia po przełączeniu kanałów , traci zasięg zacina się . I to już kolejny dekoder bo jeden już wymieniłam w państwa punkcie .
I te koszty rezygnacji są śmieszne .
Życzę aby państwa telewizja jak najszybciej zniknęła z obiegu a innym przestrzegam nie bierzcie tego g.....