strona 74 z 115
- « poprzednia
- 1 ...
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- nastepna »
-
~Yorku / 2020-02-20 00:42Ocena: 1.00 / 5
Jeżeli kończy wam się umowa i nie chcecie aby was nękali telefonami wystarczy zażądać usunięcia numeru telefonu z ich bazy danych. Sprawa wygląda tak. Dzwoni konsultant z propozycją to mówicie od razu aby usunął z waszej umowy numer kontaktowy. Jeżeli tego nie zrobi i znów będzie kontakt z ich strony składacie reklamację o naruszenie RODO i macie zapewnione odszkodowanie. Proste -
-
~Starowa Góra / 2020-02-19 11:17Ocena: 3.67 / 5
co roku lub co 2 lata na kilka miesięcy przed wygaśnięciem umowy zaczyna się totalny atak konsultantów, którzy chcą za wszelką cenę przedłużyć umowę na niekorzystnych warunkach, czyli ok 2 razy drożej niż dla nowych klientów. Należy 1. Nie odbierać telefonów zaczynających się od 22. 2.Rozwiązać umowę. 3. Zawrzeć nową promocyjną i po sprawie. Zawsze też można porównać Cyfrowy Polsat ZaletyDużo zaletWadyCałkowite lekceważenie stałych klientów. WSTYD -
~Ja / 2020-02-17 19:22Ocena: 2.00 / 5
Przed połączeniem reklamy nc. Dużo. Później 10 min. Blu.. Plun. Dziękuję wychodzę pa. WadyXxja -
~Wiolia / 2020-02-16 14:48Ocena: 3.67 / 5
Ja bym chciał tylko napisać że od kąd zakupiliśmy Canal + to na programach dla dzieci piszę że następnie będzie lecieć Grzmotomocni a leci Alvin i wiewiórki a na innych programach typu TVN piszę że ma coś lecieć a coś innego całkowicie leci ZaletyDużo programów , i niezła jakośWadyBrak połączenia z internetemMiejscowośćZabrze -
~alexa / 2020-02-16 08:50Ocena: 1.00 / 5
Oszukują ludzi na każdym kroku . Rozwiązując umowę zderzyłam się z chamstwem , oszustwem , zaczęli wydzwaniać próbując odwieść mnie od wypowiedzenia umowy .Początkowo zadzwoniłam z mniejszym problemem , później narastało to do rozmiarów góry lodowej bo obsługa mętnie tłumaczyła problem który miałam jako klient . Nie będę płacić za coś czego nie mam ! Rozwiązanie umowy ? Naliczają kary które są nie zgodne z prawem , z regulaminem. Jedyny sposób na tych naciągaczy jest pozew przedsądowy. Jestem wieloletnim klientem nie tylko się zawiodłam ale się zdenerwowałam sposobem rozmawiania . Obsługa klienta jest nie kompetentna ale również chamska . Przecież to my , klienci płacimy im pensje . To z naszych pieniędzy dostają wynagrodzenie . Jeżeli zrezygnujemy z umowy , będą mieć mniejszy wpływ do kasy . To z naszych pieniędzy opłacają kancelarie prawnej która obsługuje kompleksowo nas wszystkich , abonentów . Wysyłają pisma w rodzaju ,kopiuj/ wklej .Jak tylko orientują się ze maja do czynienia z prawnikiem , wycofują się . Oświadczam ze założę forum pokrzywdzonych przez firmę nc + . Będziemy udzielać darmowych porad jak z walczyć oszustwami nc + . Zalety żadnychWadyznikanie programów które są w abonamencie , obsługa online która kłamie , brak rozwiązania problemu .MiejscowośćZgorzelec -
~Marek / 2020-02-16 03:54Ocena: 1.00 / 5
śmietnik. Nie da się tego oglądać przy światłowodzie bo kupują najtańsze serwery chociaż pobierają wysokie opłaty. Wszystko stoi na żałośnie niskim poziomie Zaletynie maWadysameMiejscowośćWrocław -
~Jano / 2020-02-15 10:48Ocena: 3.67 / 5
Czytam te opinie i stwierdzam że sami nerwowy klienci. Ja akurat mam przeprawa z GSM plus, tak więc wwszędzie są niedoszkoleni konsultanci obsługa. Mam tv nc plus lata i jest super place 100zl oglądam co chce w niezależnych 2 dekodera. Szukam opinie o zasięgu o telefonie komórkowej itp, niestety wszędzie płacz o sprawy urzędnicze na umowy itp. Krótko dobra antena, kabel i 100 zł i jest ok a jak kleknie dekoder powinni go wymienić jeżeli nie ma uszkodzeń mechanicznych. POZDRAWIAM.NC PLUS to dobra platforma problemem są konsultanci, ale tak jest wszędzie by że że ZaletyOkWadyNie maMiejscowośćZator -
~Sławek / 2020-02-11 16:08Ocena: 1.00 / 5
Witam mogę powiedzieć że to banda .oszustuw miałem mieć tszy miesiące gratis a przychodziły mi rachunki i płaciłem
-
-
~Klaudia / 2020-02-11 11:03Ocena: 1.67 / 5
Nc + to tragedia. Pracuje tam banda idiotów, którzy przez infolinie rozmawiają jakby byli czystymi dzbanami bez mózgów. Telewizja działa raz na tydzień i imbecyle nie rozumieją, że w miejscowości w której mieszkam odbiór telewizji jest tu niemalże niemożliwy. I ŻADNE WIATRY NIE MAJĄ TU NIC WSPÓLNEGO. Robię opłaty miesięczne, a w ciągu miesiąca telewizja działa max 4dni. Jesteście oszustami i powinniście zniknąć. Nie potraficie z godnością rozwiązać umów z klientami, którzy nie mogą odbierać Waszej telewizji.
Wysłałam nawet maila z nagraniem jak wygląda oglądanie telewizjI w ten jeden, zasrany dzień w
miesiącu. Oczywiście nikt nie zareagował.
ZŁODZIEJE I OSZUŚCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ZaletyBRAK JAKICHKOLWIEK ZALET.WadyInfolinia, odbiór telewizji, cennikMiejscowośćCieszyn -
~Zaba / 2020-02-10 13:44Ocena: 1.00 / 5
Wystawiam zła opinie. Mimo że miałam zaległości którą zapłaciłam nadal nie chcą włączyć sygnału ponownie. Bo ciągle im nie Pasuje bo to nie ma pieczątki bo to nie ma daty bo powinno być że to jest bez podpisu elektronicznego i wiele innych problemów. A co najśmieszniejsze wpłata powinna być w złotówkach mimo że przelew był od razu przewalutowany. Nie polecam współpracy z ta firma czekam tylko do ko ca umowy i serdecznie im podziekuje WadyCała rzesza. -
~sebastian / 2020-02-09 15:39Ocena: 1.00 / 5
w piątek zamówiłem film na vod przyszedł sms ,wysłałem kod i dostałem informacie że w ciągu godziny film będzie dostępnyi go nie obejrzałem, zadzwoniłem w niedziele na infolinie i pan z działu technicznego powiedział mi że juz go niebejrze bo mineło 48 godzin i poinfomował mnie że będe musiał za niego zapłacic , czy ja odpowiadam za ich błedy techniczne, kase wzieli a usłygi nie bylo Miejscowośćruda śląska -
~Izabela / 2020-02-05 15:21Ocena: 1.67 / 5
Witam jestem z nc+ od 6 lat i do momentu polaczenia sie canal+ bylo wszystko ok natomiast od tego czasu same problemy z platnosciami,pomino wyslania potwierdzenia wplaty PDF i tak nie uznali a np.wplata za styczen wyslana do 14 bedzie zaksiegowana 01.marca no i znowu wezwanie do zaplaty i grozba odlaczenia telewizji;To jakis zart i totalny burdel;((((((( ZaletyzadnychWadybalagan a na chat live kazdy mowi cos innego;(((((MiejscowośćEdinburgh -
~Ela / 2020-02-05 11:00Ocena: 2.33 / 5
Jak się zawiera umowę to Wszystko jest takie wspaniałe , ale jak z umowy się rezygnuje to miesiąc wcześniej trzeba złożyć wypowiedzenie jak się jeden dzień spóźni to już następny mówiąc leci . Trzeba po zakończeniu umowy oddać dekodery piloty kable . Za każdy zgubiony pilot kara za każde uszkodzenie dekodera kara . Jak się zawiera umowę jakoś nic nie wspominają o tym . Wiadomo, że wszystko jest w umowie zawarte , ale czy to taki problem przekazać takie informacje jak się podpisuje umowę . ZaletyŻadneWadyMilion telefonów jak się rezygnuje z umowy niejaka człowiekaMiejscowośćKórnik -
~zdruzgotany klient / 2020-02-04 17:02Ocena: 2.67 / 5
Oferta kanałowa jest dobra, ale prosiłem ich 8 razy, żeby do mnie nie dzwonili, bo nie chce umowy przedłużać, a oni dalej swoje. To jest nękanie. Można to gdzieś zgłosić? -
~bez nazwy / 2020-02-03 18:00Ocena: 5.00 / 5
Ja tam nic nie mam do NC+.Jestem bardzo zadowolony z ich firmy a obsługa klienta szybka.
Polecam NC+WadyNie widzę żadnychMiejscowośćNiedźwiedź -
~Marek / 2020-02-02 11:01Ocena: 1.00 / 5
Gorąco ostrzegam wszystkich przed wiązaniem się umową z tą złodziejską firmą. Mają nieproporcjonalnie długie kontrakty (2-letnie) jednocześnie informując o miesiecznym wypowiedzeniu. W momencie kiedy chciałem wypowiedzieć umowę przed upływem kontraktu zostałem ukarany kwotą 460 zł. Cyfraplus celowo wprowadza klientów w błąd pisząc o miesięcznym wypowiedzeniu, wyłudzając tym sposobem karę za "zerwanie" kontraktu. Strzeżcie się przed tymi oszustami. MiejscowośćGuardarmar -
-
~Mario / 2020-02-01 08:26Ocena: 1.00 / 5
UWAGA O$zu$ciI ! Dnia 17 Września podpisałem nową umowę z O$zukańczą firmą Canal O$zust na mocy której jednym z warunków przedłużenia była wymiana dekodera gdyż stary mimo kilkukrotnych reklamacji nie został wymieniony ! Podczas przedłużenia zapewniono mnie iż będę miał taką możliwość. Niestety podczas wizyty w punkcie Canal O$zust zostałem poinformowany iż wymiana mi się nie należy wobec czego zobligowałem się złożenia reklamacji w dziale obsługi Canal O$zust! O$zukańcza firma dnia 31.01.2020r uznała moją reklamację jako zasadną czyli reasumując składam reklamację iż muszę wymienić dekoder gdyż najzwyklej się psuje, reklamacja uznana ale ....... pojawia się taka informacja od Canal O$zust cytuję: "Szanowny Panie, dziękuję za zgłoszenie z 20 stycznia 2020 roku. Sprawa dotyczyła wymiany dekodera. Reklamację uznałam. Mając na uwadze nieprecyzyjne informacje udzielone podczas rozmowy z 17 września 2019 roku postanowiłam o umożliwieniu Panu wyboru ponownie oferty. 29 stycznia 2020 roku podczas rozmowy z Konsultantem nie zgodził się Pan na zmianę opcji Multiroom. W związku z powyższym oferta z 17 września 2020 roku została wycofana. Z poważaniem Alicja Połczyńska Specjalista ds. Reklamacji PLATFORMA CANAL+ Ja nigdy nie wspomniałem o tym iż się nie zgadzam a jedynie iż nie jestem w stanie na obecną chwile podjąć tej decyzji i masz ! Canal O$zust ja czekam na wymianę dekodera zgodnie z zawartą umową lub zwrot wszystkich opłat od dnia 17 września 2019r !!!!! Pozdrawiam !!! ZaletyBrakWadyOszustwoMiejscowośćKraków -
~Igor / 2020-01-30 13:19Ocena: 2.00 / 5
Radzę nie podpisywać z nimi umowy, jak rezygnujesz bo zwyczajnie nie potrzebujesz już korzystać z ich oferty wydzwaniają do ciebie 8/10 razy dziennie żebyś zmienił zdanie dopiero groźba wszczęciem postępowania przed sądem i krzyk pomogły. ZaletyBrakWadyUpierdliwośćMiejscowośćTrójmiasto -
~Pioter / 2020-01-28 21:47Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam.
Nie poinformowali mnie, ze jest niezbedna antena satelitarna, o czym nie wiedzialem. Moze sie wydawac smieszne, ale wynajmuje mieszkanie i wlasciciel nie chcialby abym wiercil dziury. Reklamacja odrzuconaZaletyJedyna zaleta, sa same wadyMiejscowośćRumia -
~Agnieszka / 2020-01-28 11:34Ocena: 1.00 / 5
Tragiczna firma, gdy dekoder się popsuje masz pozamiatane ZaletyBrakWadyDużoMiejscowośćKije
strona 74 z 115
- « poprzednia
- 1 ...
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- nastepna »
