Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2272 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mariusz / 2022-01-23 10:18
    Ocena: 1.33 / 5
    Katastrofa ludzie nigdy nie podpisujcie z nimi umowy biuro obsługi klienta uważam że pracują tam same głąby nic nie jesteś w stanie załatwić
    WadyDno nie firma
    MiejscowośćGütersloh
  • ~Mariusz / 2022-03-19 21:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Po ostatniej aktualizacji oprogramowania nasuwa się tylko jedno słowo - DRAMAT!
    MiejscowośćKraków
  • ~Mariusz / 2022-05-21 14:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Canal plus schodzi na psy. Od 15 lat jestem abonentem cyfry + , do tej pory wszysko było raczej ok. Teraz okazuje się że firma nie ma w swojej oferuje multiroomu. Jeśli chce oglądać na dwóch telewizorach to muszę wykupić druga oferte inaczej wyłącza usługę i mam oddać dekoder. Jakaś masakra. Mam nadzieję że ktoś się tam nad tym zastanowi
    MiejscowośćBytom
  • ~Mariusz / 2022-05-25 17:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Po aktualizacji jedna wielka tragedia, brak przejrzystości
    ZaletyBrak
    WadyJedno wielkie dno
    MiejscowośćKędzierzyn-Koźle
  • ~Mariusz / 2022-07-12 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka abonament 19.99zł ma ukryte opłaty nie polecam nigdy więcej, nie ma dialogu z nimi.
  • ~Mariusz / 2022-08-09 20:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa programowa masakra , a do tego zmiana sposobu obsługi dekodera nie do przyjecia
    WadyCzas na zmianę operatora
    MiejscowośćRawicz
  • ~Mariusz / 2022-08-11 15:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Po 18stu latach nie mogłem kontynuować umowy z powodu wyjazdu i po rozwiązaniu umowy nastąpił problem z danymi sprzętu i wtedy już nikt nie chciał że mną rozmawiać w celu wyjaśnienia sytuacji. Co najwyżej mogli mi zaproponować nową umowę. Po powrocie napewno nie zdecyduje się na jaką kolwiek umowę z nimi.
    ZaletyBrak
    WadyJedyny kontakt to obsługa klienta która nie potrafi pomóc poza zaproponowaniem nowej umowy
  • ~Mariusz / 2023-11-02 16:03
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie polecam, konsultanci wprowadzają w błąd klienta, w dniu dzisiejszym odstąpiłem od umowy z powodu niekompetencji pracownika na infolinii , brak słów !!!
    ZaletyBRAK
    WadyObsługą klientów na infolinii
    MiejscowośćCzechowice Dziedzice
  • ~Mariusz / 2023-11-02 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, konsultanci wprowadzają w błąd klienta, w dniu dzisiejszym odstąpiłem od umowy z powodu niekompetencji pracownika na infolinii , brak słów !!!
    ZaletyBRAK
    WadyObsługa klienta na infolinii
    MiejscowośćCzechowice Dziedzice
  • ~Mariusz / 2023-11-24 00:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Częste wyłącznie sygnału w celu zmuszenia klientów do kontaktu z firmą,w trakcie rozmowy niemalże zmuszanie klientów do podpisania umowy na abonament.
    ZaletyBrak
    WadyNiespotykanie nachlany marketing
  • ~Mariusz / 2024-02-17 22:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa telefoniczna klienta, oraz chęć pomocy w rozwiązaniu problemów gorzej niż źle,lenie, mądrale i cwaniacy, porażka totalna
    MiejscowośćCzerwionka
  • ~Mariusz_K / 2020-01-15 10:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Przeczytałem sporo negatywnych opinii o Cana+ i zauważyłem, że piszą je niezadowoleni klienci. Chciałbym napisać opinie o zadowolonym kliencie. Korzystam z oferty od 12 lat. Wcześniej bywało różnie z dodzwonieniem się i serwisem. Obecnie ku mojemu zdziwieniu- składając reklamację co do wysokości rachunku: bardzo szybko odpowiedziano na nią w dodatku pozytywnie rozpatrzono. Komunikacja bardzo się poprawiła. Co do jakości sygnału Canal+: niepodważalnie najlepsza jaką można kupić na rynku. Bardzo polecam NC+ Będąc sprawiedliwi- nie dajmy się zwariować negatywą bo zawsze znajdzie się niezadowolony klient. Jeszcze raz polecam NC+
    ZaletyJakość serwisu, jakość odbioru, super oferta programowa
    Wadyczasami multiroom się zawiesza ale to normalne
    MiejscowośćSieradz
  • ~Mariusz523 / 2022-08-11 10:46
    Ocena: 1.00 / 5
    jestem a w zasadzie to juz byłem od 15 lat waszym abonentem, to co zrobiliście z kolejnością programów to jest jakiś burdel. Zero szacunku do klienta, rezygnuje z waszyh usług.
    Zaletybrak
    Wadysame
    MiejscowośćLubin
  • ~Mariuszkaef / 2022-05-31 21:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam abonamentu na telefon, skończył mi się internet i chciałem go doladowac. Okazało się ze gość z infolinii sam bez mojej zgody włączył pakiet nie jednorazowy a na cały czas trwania umowy. 2 lata płaciłem po 20 zł za internet którego nie mogłem wyłączyć. Ominąć z daleka.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćKalisz
  • ~Mark35 / 2022-05-29 07:24
    Ocena: 1.33 / 5
    Idiota- stworzył to oprogramo Anię. Po tzw aktualizacji zniknęła ochrona rodzicielska a programowanie nagrań trwa 5 razy tyle czasu. Chyba za 2 mięs nie podpisze nowej umowy.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
    MiejscowośćŚwidnik
  • ~Marlena / 2022-06-02 14:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Po przeprowadzce nie mam sygnału . Pisałam reklamacje żeby przysłali technika lub umorzyli opłaty przez ten okres kiedy nie mogłam korzystać . Lub żeby skrócić umowę bo nie ma technicznych możliwości odbioru. Oczywiście nic z tego . Od roku place i nic nie mam za to ... Szczerze odradzam
    ZaletyŻadnych
    WadyTragiczne podejście do klienta
    MiejscowośćMościska
  • ~Marlena / 2022-09-11 22:19
    Ocena: 2.67 / 5
    Po aktualizacji kanałów dramat, nic nie można znaleźć. Dekoder się wiesza lub resetuje, wcześniej było dużo lepiej,
    Mimo wszystko dobra oferta filmowa
    ZaletyOferta filmowa
    WadyWszystko, lista kanałów
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Marlena / 2025-03-18 10:05
    Ocena: 1.00 / 5
    A ja zrobiłam sobie problem bardzo duży. Kupiłam nc+ z telewizorem. Straciłam pracę, zdrowie i masę innych (podziały majątków). Wyjechałam za granicę na 15lat. Po 15 latach do zapłacenia za niezwrocony dekoder i telewizorek 23" mam prawie 50000zł.
    Zatem uważajcie, dług na kwotę około 2000zł był sprzedawany od firmy do firmy a w każdej narzucane nieokreślone kwoty. Moja wina, to prawda lecz kto by się spodziewał odsetek i kar na poziomie kilku tysięcy procent?? Polska.
    MiejscowośćMysłowice
  • ~Marrynarka / 2018-12-03 13:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Absolutnie nie polecam, czekam tylko aż skończ się umowa i uciekam z nc+. Poniżej powody ;)

    Od kilku miesięcy mam problem z pilotem. Np robię głośniej - zmienia się kanał, Zmieniam kanał - dekoder się wyłącza, czasmi, żeby była jakakolwiek reakcja trzeba nacisnąć przycisk kilkadziesiąt razy! Pierwsza wizyta w salonie - wymiana pilota. Ale uwaga nie na nowy - a na używany. Za nowy trzeba zapłacić!Oddałam niezniszczony pilot a otrzymałam jakiś stary usyfiony. Kilka dni lepiej i to samo. Druga wizyta - diagnoza - winny dekoder, nie pilot. Został wgrany nowy soft. Znowu było dobrze na chwilę. Zmieniłam baterie w pilocie - to samo. Kolejna wizyta w salonie - kolejny raz proponują nowego (uzywanego) pilota. Umowę mam niecały rok więc nie rozumiem dlaczego nie przysługuje mi nowy sprzęt! Zapytałam panią ile razy muszę wymieniać te używane piloty, żeby móc otrzymać nowy. UWAGA - nigdy nie dostanę nowego. No chyba że zapłacę. Pani wzięła mojego pilota i wrzuciła do kosza, z którego wydała mi "nowego". Na moją pytanie czy ktoś następny dostanie mojego - pani oczywiście zaprzeczyła :) Zapytałam więc, czy tego, co dostałam też ktoś przyniósł - pani zapewniła, że nie. A na pytanie skąd go wzięła już nie miała odpowiedzi :D
    ZaletyNie widzę żadnych
    WadyObsługa klienta - żenada
    Byle śnieg, wiatr - tv nie działa
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Marta / 2020-12-24 10:54
    Ocena: 3.00 / 5
    Niestety serwis na fatalnym poziomie. Mam usługę Multiroom i od kilku lat to droga przez mękę. Dekoder żąda przełożenia karty z dekodera głównego. Po kilkunastu/kilkudziesięciu (dokładnie nie pamiętam) przełożeniach karty w końcu karta główna uległa uszkodzeniu. Teraz nie działa również dekoder główny. Zaglądam więc na mapkę z punktami obsługi nc+ i najbliższy serwis mam 45 kilometrów od miejsca zamieszkania :))). Nie chodzi o serwis ciężarówkowy ale zwykły punkt obsługi - pomieszczenie z biurkiem i komputerem - żenada.
    Próbuję się dodzwonić ale nic z tego... Wygląda na to że nc+ ma monopol ze względu na konkurencyjną ofertę sprzedażową, więc obsługę posprzedażną sobie odpuścili.
    Nie polecam.
    Zaletydobry pakiet - szeroka oferta
    Wadyfatalny serwis
    MiejscowośćKrzepice
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2272
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1670
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 320
Toya (TV)
Ocena: 4.32, ilość opinii: 229
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2980