Mam już dosyć kłopotów z NC+
W internecie jest kilka stron z opiniami o NC+ stworzonych przez NC+ na których nie można wstawić opinii negatywnej
MiejscowośćDREMPT
~Mr / 2020-02-25 20:55
Ocena: 1.00 / 5
Co chwile problemy z dekoderem
Info linia to jakaś porażka jeśli w różnych godzinach czka sie na połączenie nawet kilkadziesiąt minut to świadczy o ich problemach i ilości osób które próbują sie dodzwonić
ZaletyBRAK!
WadyInf.linia
Kontakt mail tylko przez przez formularz zgłoszeniowy na ich stronie (oczywiście jeśli działa)
Rozmowa na info to automat do podnoszenia ciśnienia (Bezczelni i niekompetentni)
~bomablini / 2020-02-23 11:11
Ocena: 2.67 / 5
Przy ofertach bez opłat za dekoder dostaje się najgorszy z możliwych tzn. najtańszy który rozłącza sie z tv, a także ma toporne nieintuicyjne menu oraz pilot nie współgra z dekoderem muszę go restartować ponieważ przestaje reagować na cokolwiek oferta uboga nawet ta najtańsza 4 kanały nie łapią zasięgu w ogóle. Upierdliwi konsultanci przed końcem umowy. Chamska obsługa w punkcie
Zalety-chyba tylko cena najtańszej oferty za 19,90.
Wady-lichy dekoder
-natrętni konsultanci
-chamska obsługa w punkcie zapytałem co z tym dekoderem pan stwierdził było dopłacić 50 złoty za nowszy nie było by problemu a drugi tekst niech se pan dzwoni na infolinie
MiejscowośćStarachowice
~Agata / 2020-02-22 21:56
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga
Oszukują ludzi nie dajcie się namówić na przedłużanie umowy.
Robią tak że po 18 miesiącach proponują nowe niby lepsze warunki, ale nie mówią że dorzucajac ofertę robią z tego nową umowę którą niby podpisuje się telefoniczne.
I uwaga cały myk na tym że ta umowa jest znowu na czas określony i nie możesz jej wcześniej wypowiedzieć bo zapłacisz karę 950 zł.
Bo gdyby była to umowa na czas nieokreślony nie mogli by naliczac kar.
I o to chodzi żeby ludzi nabijać w butelkę.
Jak dzwonią i oferują nie mówią wszystkiego.
ZaletyŻadnych!
WadyKłamią, oszukują i żerują na niewiedzy.
~Agnieszka / 2020-02-21 15:07
Ocena: 1.00 / 5
Internet ma fatalny zasięg. Wykupiłam pakiet nc+ telefon z 10GB. Niestety prędkość uniemożliwia jakiekolwiek korzystanie chociażby z serwisów społecznościowych. Korzystanie np z Netflix jest niemożliwe. Podpisałam umowę na 2 lata. Płacę abonament, a karta SIM jest w moim dual-sim-telefonie jako alternatywa. Jeżeli chcę skorzystać z Internetu, doładowuje sobie play na kartę. Czekam aż skończy się Umowa. Pisałam wiele reklamacji, odrzucone zostały. Natomiast TV - wybór kanałów mniej atrakcyjny niż u konkurencji. Przy większym wietrze nic nie działa.
Zaletybrak
Wadyzasięg, obsługa klienta, dział reklamacji
MiejscowośćSzczecin
~Yorku / 2020-02-20 00:42
Ocena: 1.00 / 5
Jeżeli kończy wam się umowa i nie chcecie aby was nękali telefonami wystarczy zażądać usunięcia numeru telefonu z ich bazy danych. Sprawa wygląda tak. Dzwoni konsultant z propozycją to mówicie od razu aby usunął z waszej umowy numer kontaktowy. Jeżeli tego nie zrobi i znów będzie kontakt z ich strony składacie reklamację o naruszenie RODO i macie zapewnione odszkodowanie. Proste
~Starowa Góra / 2020-02-19 11:17
Ocena: 3.67 / 5
co roku lub co 2 lata na kilka miesięcy przed wygaśnięciem umowy zaczyna się totalny atak konsultantów, którzy chcą za wszelką cenę przedłużyć umowę na niekorzystnych warunkach, czyli ok 2 razy drożej niż dla nowych klientów. Należy 1. Nie odbierać telefonów zaczynających się od 22. 2.Rozwiązać umowę. 3. Zawrzeć nową promocyjną i po sprawie. Zawsze też można porównać Cyfrowy Polsat
Przed połączeniem reklamy nc. Dużo. Później 10 min. Blu.. Plun. Dziękuję wychodzę pa.
WadyXxja
~Wiolia / 2020-02-16 14:48
Ocena: 3.67 / 5
Ja bym chciał tylko napisać że od kąd zakupiliśmy Canal + to na programach dla dzieci piszę że następnie będzie lecieć Grzmotomocni a leci Alvin i wiewiórki a na innych programach typu TVN piszę że ma coś lecieć a coś innego całkowicie leci
ZaletyDużo programów , i niezła jakoś
WadyBrak połączenia z internetem
MiejscowośćZabrze
~alexa / 2020-02-16 08:50
Ocena: 1.00 / 5
Oszukują ludzi na każdym kroku . Rozwiązując umowę zderzyłam się z chamstwem , oszustwem , zaczęli wydzwaniać próbując odwieść mnie od wypowiedzenia umowy .Początkowo zadzwoniłam z mniejszym problemem , później narastało to do rozmiarów góry lodowej bo obsługa mętnie tłumaczyła problem który miałam jako klient . Nie będę płacić za coś czego nie mam ! Rozwiązanie umowy ? Naliczają kary które są nie zgodne z prawem , z regulaminem. Jedyny sposób na tych naciągaczy jest pozew przedsądowy. Jestem wieloletnim klientem nie tylko się zawiodłam ale się zdenerwowałam sposobem rozmawiania . Obsługa klienta jest nie kompetentna ale również chamska . Przecież to my , klienci płacimy im pensje . To z naszych pieniędzy dostają wynagrodzenie . Jeżeli zrezygnujemy z umowy , będą mieć mniejszy wpływ do kasy . To z naszych pieniędzy opłacają kancelarie prawnej która obsługuje kompleksowo nas wszystkich , abonentów . Wysyłają pisma w rodzaju ,kopiuj/ wklej .Jak tylko orientują się ze maja do czynienia z prawnikiem , wycofują się . Oświadczam ze założę forum pokrzywdzonych przez firmę nc + . Będziemy udzielać darmowych porad jak z walczyć oszustwami nc + .
Zalety żadnych
Wadyznikanie programów które są w abonamencie , obsługa online która kłamie , brak rozwiązania problemu .
MiejscowośćZgorzelec
~Marek / 2020-02-16 03:54
Ocena: 1.00 / 5
śmietnik. Nie da się tego oglądać przy światłowodzie bo kupują najtańsze serwery chociaż pobierają wysokie opłaty. Wszystko stoi na żałośnie niskim poziomie
Zaletynie ma
Wadysame
MiejscowośćWrocław
~Jano / 2020-02-15 10:48
Ocena: 3.67 / 5
Czytam te opinie i stwierdzam że sami nerwowy klienci. Ja akurat mam przeprawa z GSM plus, tak więc wwszędzie są niedoszkoleni konsultanci obsługa. Mam tv nc plus lata i jest super place 100zl oglądam co chce w niezależnych 2 dekodera. Szukam opinie o zasięgu o telefonie komórkowej itp, niestety wszędzie płacz o sprawy urzędnicze na umowy itp. Krótko dobra antena, kabel i 100 zł i jest ok a jak kleknie dekoder powinni go wymienić jeżeli nie ma uszkodzeń mechanicznych. POZDRAWIAM.NC PLUS to dobra platforma problemem są konsultanci, ale tak jest wszędzie by że że
ZaletyOk
WadyNie ma
MiejscowośćZator
~Sławek / 2020-02-11 16:08
Ocena: 1.00 / 5
Witam mogę powiedzieć że to banda .oszustuw miałem mieć tszy miesiące gratis a przychodziły mi rachunki i płaciłem
~Klaudia / 2020-02-11 11:03
Ocena: 1.67 / 5
Nc + to tragedia. Pracuje tam banda idiotów, którzy przez infolinie rozmawiają jakby byli czystymi dzbanami bez mózgów. Telewizja działa raz na tydzień i imbecyle nie rozumieją, że w miejscowości w której mieszkam odbiór telewizji jest tu niemalże niemożliwy. I ŻADNE WIATRY NIE MAJĄ TU NIC WSPÓLNEGO. Robię opłaty miesięczne, a w ciągu miesiąca telewizja działa max 4dni. Jesteście oszustami i powinniście zniknąć. Nie potraficie z godnością rozwiązać umów z klientami, którzy nie mogą odbierać Waszej telewizji.
Wysłałam nawet maila z nagraniem jak wygląda oglądanie telewizjI w ten jeden, zasrany dzień w
miesiącu. Oczywiście nikt nie zareagował.
ZŁODZIEJE I OSZUŚCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZaletyBRAK JAKICHKOLWIEK ZALET.
WadyInfolinia, odbiór telewizji, cennik
MiejscowośćCieszyn
~Zaba / 2020-02-10 13:44
Ocena: 1.00 / 5
Wystawiam zła opinie. Mimo że miałam zaległości którą zapłaciłam nadal nie chcą włączyć sygnału ponownie. Bo ciągle im nie Pasuje bo to nie ma pieczątki bo to nie ma daty bo powinno być że to jest bez podpisu elektronicznego i wiele innych problemów. A co najśmieszniejsze wpłata powinna być w złotówkach mimo że przelew był od razu przewalutowany. Nie polecam współpracy z ta firma czekam tylko do ko ca umowy i serdecznie im podziekuje
WadyCała rzesza.
~sebastian / 2020-02-09 15:39
Ocena: 1.00 / 5
w piątek zamówiłem film na vod przyszedł sms ,wysłałem kod i dostałem informacie że w ciągu godziny film będzie dostępnyi go nie obejrzałem, zadzwoniłem w niedziele na infolinie i pan z działu technicznego powiedział mi że juz go niebejrze bo mineło 48 godzin i poinfomował mnie że będe musiał za niego zapłacic , czy ja odpowiadam za ich błedy techniczne, kase wzieli a usłygi nie bylo
Miejscowośćruda śląska
~Izabela / 2020-02-05 15:21
Ocena: 1.67 / 5
Witam jestem z nc+ od 6 lat i do momentu polaczenia sie canal+ bylo wszystko ok natomiast od tego czasu same problemy z platnosciami,pomino wyslania potwierdzenia wplaty PDF i tak nie uznali a np.wplata za styczen wyslana do 14 bedzie zaksiegowana 01.marca no i znowu wezwanie do zaplaty i grozba odlaczenia telewizji;To jakis zart i totalny burdel;(((((((
Zaletyzadnych
Wadybalagan a na chat live kazdy mowi cos innego;(((((
MiejscowośćEdinburgh
~Ela / 2020-02-05 11:00
Ocena: 2.33 / 5
Jak się zawiera umowę to Wszystko jest takie wspaniałe , ale jak z umowy się rezygnuje to miesiąc wcześniej trzeba złożyć wypowiedzenie jak się jeden dzień spóźni to już następny mówiąc leci . Trzeba po zakończeniu umowy oddać dekodery piloty kable . Za każdy zgubiony pilot kara za każde uszkodzenie dekodera kara . Jak się zawiera umowę jakoś nic nie wspominają o tym . Wiadomo, że wszystko jest w umowie zawarte , ale czy to taki problem przekazać takie informacje jak się podpisuje umowę .
ZaletyŻadne
WadyMilion telefonów jak się rezygnuje z umowy niejaka człowieka
MiejscowośćKórnik
~zdruzgotany klient / 2020-02-04 17:02
Ocena: 2.67 / 5
Oferta kanałowa jest dobra, ale prosiłem ich 8 razy, żeby do mnie nie dzwonili, bo nie chce umowy przedłużać, a oni dalej swoje. To jest nękanie. Można to gdzieś zgłosić?
~bez nazwy / 2020-02-03 18:00
Ocena: 5.00 / 5
Ja tam nic nie mam do NC+.Jestem bardzo zadowolony z ich firmy a obsługa klienta szybka.
Polecam NC+