strona 72 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- nastepna »
-
~Irek / 2020-03-23 14:56
Witam
Uważam,że żyjąc obecnie w dobie koronawirusa Canal Plus powinien wyjść na przeciw klienta i przynaimiej teraz poszerzyć swoją ofertę o filmy z kolekcji ,Premiery Vod za darmo.Ja jestem entuzjastą sportu i chwili obecnej zostałem ograniczony w oglądaniu tych kanałów i to rozumiem w obecnej sytuacji,ale platforma Canal Plus też powinna od siebie dać.Czasami trzeba coś stracić aby pózniej coś zyskać.
Pozdrawiam iREK -
-
~Michal / 2020-03-21 22:13
Co się tyczy telewizji to oferta dobra, dużo kanałów. Myślę, że godna polecenia. Niestety obsługa klienta pozostawia dużo do życzenia. Sprzedawacze dzwonią na ponad pół roku przed zakonczeniem umowy i namawiają na przedłużenie już teraz zaraz bo inaczej stracę rabat. Jak odmówię to dzwonią za dwa tygodnie i znowu ta sama śpiewka. Najciekawsze jest, że owi konsultanci ofertują przedłużenie umowy albo roszerzenie pakietu - tak to potrafią, ale jak człowiek chce zejść na niższy pakiet to nieeee, nie potrafią, stają się nieprzyjemni i odsyłają do salonu, bo oni nie mogą nastawić niższego pakietu. WadyNachalny dział sprzedaży.MiejscowośćWaszawa -
~Kati2102 / 2020-03-21 12:37
Dekoder nie działa pomimo iż niby był sprawdzany i kasa wydana to i tak nie chodzi jestem nie zadowolona i nie polecam MiejscowośćPiotrków Trybunalski -
~Gitarasiema / 2020-03-21 11:46
Nie wiem co tu sie dzieje nie moge nic zrobic z tym internetem ciagle jest brak internetu albo slaby. Serio to jest jakas porazka te nc+ totalnie nie da sie nic zrobic korzystajac z internetu bo ciagle jakis problem. ZaletyJak dotad nicWadyPraktycznie nie masz caly czas internetuMiejscowośćNidzica -
~marian / 2020-03-15 10:14
Niema nic gorszego wszyscy cie rozumia i nic z tym nie robia ZaletyBrak jakichkolwiek zaletWadySprzet do du..py obsługa oszustwo punkty obsługi tragediaMiejscowośćChrzanów -
~Tomasz / 2020-03-12 09:30
Mam również problem z rozwiązaniem umowy, naliczają mi kary za złe wypowiedzenie 60 zł, za niezdany sprzęt 100 zł a został zdany, za niesprawny dekoder itp., popieram poprzednie opinie oszuści Wadynajtańszy dekoder jest do d..., niesprawny i niekompatybilny z pilotem, włącza inne płatne programyMiejscowośćBiałystok -
~majkel / 2020-03-10 21:17
nc+ to tak jakbyś kupił bilet do kina i powiedzieli ci, ze nie ma jednak miejsca ale pieniędzy ci nie oddadzą. Dno ZaletybrakWadywszystko -
~Naczelny Samiec Alfa / 2020-03-01 21:40
Najgorszy dostawca jakiego można wybrać. Cena do kitu, a ich odtwarzacz internetowy - DNO!!! ZaletyMimo największych starań, nie mogę napisać nic.Wadycena
jakośćMiejscowośćWarszawa -
-
~lojalny klient / 2020-03-01 21:37
Nic nie działa, ciągle przeciążone serwery. Zlodzieje... -
~tak / 2020-03-01 21:22
Niech naprawią swoją stronę, bo nie da się na niej oglądać, co chwila tnie laguje, zacina i to nie jest zależne od mojego internetu. Niedługo zrezygnuje całkowicie z ich oferty na rzecz Netflixa, HBO GO i Eleven. ZaletyBrakWadyStrona jest fatalnaMiejscowośćInternet -
~Borsuk / 2020-02-27 16:45
Mam nową instalację. Antena 80 dekoder wifi premium box. Miejsce instalacji Wieluń. Konwerter Inverto Black Ultra Twin. Na dekoderze nie da się uzyskać większej jakości sygnału jak 70%. Na ogół nieco przekracza 60%. Siła sygnału to 100%. Problemu może by nie było, gdyby nie fakt, że lekki opad deszczu zrzuca mi jakość do 30% To jakaś kpina. Rozumiem, że przy mocniejszym deszczu i bardzo gęstych chmurach taki skok jakości byłby zrozumiały, ale nie przy lekkim deszczu typu mrzawka. Podłączyłem inne dekodery pod tą instalację i jakość sygnału jest na poziomie 98-100 %. Tylko te pier...te dekodery wzięte jeszcze w nc+ są specyficzne. Co nie wiem co oni nagrzebali, ale jest straszna lipa z pomiarem jakości sygnału. Instalacja była ustawiana kilka razy, i z miernikiem i bez przez fachowców. Parodia. Umowa kończy mi się w grudniu i nie zamierzam jej przedłużać. Idę spowrotem do Cyfrowego Polsatu. Tam nie było takich akcji. Myślałem, że nc plus ma lepszy sprzęt, ale oni mają gorszy od CP, serio. Choć przez długi czas nie sądziłem, że da radę robić gorsze dekodery nić te które daje klientom CP. Wifi premium box dodatkowo mam problem z wyszukaniem mojego wifi, nie widzi sieci. Czasami jak dekoderowi coś odbije to znajdzie... i albo się uda mu połączyć albo nie. Dekoder niosłem do serwisu, stwierdzili że jest ok. Parodia. Jak słowo daje. ZaletyFajny wygląd dekoderaWadywalnięty soft pod kątem pomiaru jakości. Problemy z połączeniem z wifi. Bardzo rzadkie aktualizacje.MiejscowośćWieluń -
~Aneta / 2020-02-27 14:26
Mam nc+od poczatku jej istnienia wlasnie przedluzylam umowe trafilam na swietnego i bardzo milego konsultanta wszystko jasno i konkretnie tlumaczyl na moje pytania z mega cierpliwoscia odpowiadal zasugerowalam wlasny pakiet na 2 dekodery i go otrzymalam jaka jakosc sprzetu tego nie powiem bo sie nieznam dzialaja 5min podlaczenia jesli sprawa zasiegu owszem mogla by byc lepsza to maly minus infolinia owszem zajeta ale zostawiajac nr zawsze oddzwonia pozdrawiam ZaletySwietna oferta w dobrych cenachWadyZanika czasem zasiegMiejscowośćChechlo -
~Aneta / 2020-02-25 21:21
Mam już dosyć kłopotów z NC+
W internecie jest kilka stron z opiniami o NC+ stworzonych przez NC+ na których nie można wstawić opinii negatywnejMiejscowośćDREMPT -
~Mr / 2020-02-25 20:55
Co chwile problemy z dekoderem
Info linia to jakaś porażka jeśli w różnych godzinach czka sie na połączenie nawet kilkadziesiąt minut to świadczy o ich problemach i ilości osób które próbują sie dodzwonićZaletyBRAK!WadyInf.linia
Kontakt mail tylko przez przez formularz zgłoszeniowy na ich stronie (oczywiście jeśli działa)
Rozmowa na info to automat do podnoszenia ciśnienia (Bezczelni i niekompetentni) -
~bomablini / 2020-02-23 11:11
Przy ofertach bez opłat za dekoder dostaje się najgorszy z możliwych tzn. najtańszy który rozłącza sie z tv, a także ma toporne nieintuicyjne menu oraz pilot nie współgra z dekoderem muszę go restartować ponieważ przestaje reagować na cokolwiek oferta uboga nawet ta najtańsza 4 kanały nie łapią zasięgu w ogóle. Upierdliwi konsultanci przed końcem umowy. Chamska obsługa w punkcie Zalety-chyba tylko cena najtańszej oferty za 19,90.Wady-lichy dekoder
-natrętni konsultanci
-chamska obsługa w punkcie zapytałem co z tym dekoderem pan stwierdził było dopłacić 50 złoty za nowszy nie było by problemu a drugi tekst niech se pan dzwoni na infolinieMiejscowośćStarachowice -
~Agata / 2020-02-22 21:56
Uwaga
Oszukują ludzi nie dajcie się namówić na przedłużanie umowy.
Robią tak że po 18 miesiącach proponują nowe niby lepsze warunki, ale nie mówią że dorzucajac ofertę robią z tego nową umowę którą niby podpisuje się telefoniczne.
I uwaga cały myk na tym że ta umowa jest znowu na czas określony i nie możesz jej wcześniej wypowiedzieć bo zapłacisz karę 950 zł.
Bo gdyby była to umowa na czas nieokreślony nie mogli by naliczac kar.
I o to chodzi żeby ludzi nabijać w butelkę.
Jak dzwonią i oferują nie mówią wszystkiego.ZaletyŻadnych!WadyKłamią, oszukują i żerują na niewiedzy. -
-
~Agnieszka / 2020-02-21 15:07
Internet ma fatalny zasięg. Wykupiłam pakiet nc+ telefon z 10GB. Niestety prędkość uniemożliwia jakiekolwiek korzystanie chociażby z serwisów społecznościowych. Korzystanie np z Netflix jest niemożliwe. Podpisałam umowę na 2 lata. Płacę abonament, a karta SIM jest w moim dual-sim-telefonie jako alternatywa. Jeżeli chcę skorzystać z Internetu, doładowuje sobie play na kartę. Czekam aż skończy się Umowa. Pisałam wiele reklamacji, odrzucone zostały. Natomiast TV - wybór kanałów mniej atrakcyjny niż u konkurencji. Przy większym wietrze nic nie działa. ZaletybrakWadyzasięg, obsługa klienta, dział reklamacjiMiejscowośćSzczecin -
~Yorku / 2020-02-20 00:42
Jeżeli kończy wam się umowa i nie chcecie aby was nękali telefonami wystarczy zażądać usunięcia numeru telefonu z ich bazy danych. Sprawa wygląda tak. Dzwoni konsultant z propozycją to mówicie od razu aby usunął z waszej umowy numer kontaktowy. Jeżeli tego nie zrobi i znów będzie kontakt z ich strony składacie reklamację o naruszenie RODO i macie zapewnione odszkodowanie. Proste -
~Starowa Góra / 2020-02-19 11:17
co roku lub co 2 lata na kilka miesięcy przed wygaśnięciem umowy zaczyna się totalny atak konsultantów, którzy chcą za wszelką cenę przedłużyć umowę na niekorzystnych warunkach, czyli ok 2 razy drożej niż dla nowych klientów. Należy 1. Nie odbierać telefonów zaczynających się od 22. 2.Rozwiązać umowę. 3. Zawrzeć nową promocyjną i po sprawie. Zawsze też można porównać Cyfrowy Polsat ZaletyDużo zaletWadyCałkowite lekceważenie stałych klientów. WSTYD -
~Ja / 2020-02-17 19:22
Przed połączeniem reklamy nc. Dużo. Później 10 min. Blu.. Plun. Dziękuję wychodzę pa. WadyXxja
strona 72 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- nastepna »