Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2270 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Lukasz / 2020-04-15 11:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo dobrym klientem się jest w tedy kiedy idzie się podpisać nową umowę lub gdy się jest już abonentem i chcesz wziąść lepszy pakiet co oczywiście wiąże się z wyższym abonamentem, ale gdy tylko pojawiają się problemy techniczne ze sprzętem traktują ciebie jak intruza, podejrzewam że w każdym przypadku idąc do nich z problemem jesteś niemiłe widziany, totalne zero a nie telewizja
    ZaletyAbsolutnie w tej chwili żadne
    MiejscowośćPoznań
  • ~Irek / 2020-04-13 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Canal Plus chce wstrzymać wpłaty dla europejskich klubów za czwarty kwartał , a Ja się pytam dlaczego Canal Plus nie obniży mi abonamentu z powodu braku możliwości oglądania aktualnego sezonu ligi europejskiej
    Widzę , że to tylko działa w jedną stronę.Takim działaniem w najbliższym czasie będziecie tracić klientów i w końcowym efekcie sami będziecie oglądać swoją telewizję z zarządem na czele.
    Irek
    ZaletyNa dzień dzisiejszy żadnych.
    WadyZła polityka zarządzania.Myślę , że niektóre osoby w zarządzie firmy się przebudzą.
  • ~kornelka / 2020-04-11 14:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jaki istnieje. Ping w grach nie pozwala na normalną rozgrywkę
    MiejscowośćPiekary Śląskie
  • ~Jan / 2020-03-31 21:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja też zostałem oszukany !!!
    Jestem klientem od ponad 13 lat i co z tego mam?
    Dzwoni do mnie konsultant z rewelacją, ale nie mówi mi wprost, że proponuje mi drugą nową umowę tyko, że dla takiego klienta jak ja i leci długa lista pochwał, została stworzona specjalna oferta programowa i cenowa, obszernie mi ją przedstawia ze szczegółami. O sobie myślę, miałem już z nimi skończyć po tylu numerach jakie mi wycieli a tu taka dbałość o klienta, brzmi ekstra. Zgadzam się na wszystko. Za dwa dni kurier przywozi nowy dekoder i umowę. Podpisałem. Podłączyłem nowy sprzęt do anteny i oglądam. Po miesiącu przychodzą dwie faktury do płacenia. Dzwonię na infolinię i dowiaduję się, że mam dwie umowy na telewizję Cyfra+, jakim cudem przecież zawsze dzwonili, żeby przedłużać umowy a tu takie nieporozumienie. Dobra napisałem reklamację i wyjaśniłem, że konsultant wprowadził mnie w błąd, opisałem ze szczegółami o co chodzi. Po trzech tygodniach dostałem odpowiedz oszustów:
    Odsłuchałem rozmowę z 7 lutego 2020 r., podczas której zdecydował się Pan na zamówienie nowej umowy na warunkach promocji Nowy Comfort+ 5m Free 24m (09/19). Oferta została przedstawiona poprawnie. Zgodę na zawarcie umowy potwierdził Pan własnoręcznym podpisem 10 lutego 2020 r. Nie mam podstaw do rozwiązania umowy bez naliczania kar i anulowania opłat.
    Polityka Cyfry+
    Konsultanci to specjaliści do przedstawienia ofert tak żeby sprzedać
    Platforma Cyfra+ to dostawca którego zupełnie nie interesuje, że klient został wprowadzony w błąd tylko żeby płacił jak najwięcej.
    Zaletyżadnych
    WadyNajgorzej traktują stałych klientów, oszukują i żerują na nas
    MiejscowośćNiemcza
  • ~igor / 2020-03-29 17:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet bardzo słabej jakości nawet 8.7 KB przy oferowanej prędkości. Wielkie gówno jezeli chodzi o telewizje. Odwołując od umowy w okresie 14 dni ponosisz jeszcze koszty odesłania. Nie na to się umawiałem. Nie brać tego gówna. Nie jest to opinia desperacka poprostu niebrać tego gówna bo przez dwa tygodnie bedzie dobrze, a potem bedzie co będzie i tyle
    ZaletyNawet spoko oferta, ale słaba obsługa
    WadyInternet do dupy
    MiejscowośćŁódź
  • ~Tomasz / 2020-03-25 20:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak zwykła dzwonię na infolinię i niestety jak zwykle plany potrzebuje zamienić urządzenia na nc go i nie da rady dopiero 1 kwiecien a dzis 25 marzec japlace a oni maja ludzi w dupie korona wirus a ja bez tv super ta jest dobrze miec abonamet w nc plus zajebista telewizja nie polecam msm icj 20 lst ale jak zwykle dla klijeta chujna
  • ~Tom / 2020-03-24 22:35
    Ocena: 3.00 / 5
    W dobie koronawirusa wysyłają klientów w celu wymiany wadliwego sprzętu do punktów sprzedaży osobiście !!!!
    Jest ogromne zagrożenie i rozporządzenia dot . prewencji a Oni wysyłają ludzi na rzeź !!!
    Tragedia
    ZaletyBrak
    WadyTotalna ignorancja na prośby wysłania uszkodzonego sprzętu kurierem !!! Nie możemy z domu wychodzić !!!
    MiejscowośćChełmno
  • ~Arekko / 2020-03-23 22:11
    Ocena: 4.00 / 5
    Nie wiem, kto na nc+ pisze skróty/recenzje, ale, przepraszam, dołóżcie 1000 zł do wynagrodzenia i zatrudnijcie kogoś, kto wie co będzie wyświetlane i potrafi zachęcić do obejrzenia, bo to co czytam w tzw. informacjach o programie urąga mojej inteligencji (i myślę, że większości oglądających) oraz zachęca mnie do zmiany operatora.
    ZaletyCiekawa i zróżnicowana oferta
    WadyBardzo słabe informacje o programach. Proszę się nie gniewać, ale są niemal prostackie i absolutnie nie oddają tego, co ma być prezentowane.
    MiejscowośćKraków
  • ~Irek / 2020-03-23 14:56
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam
    Uważam,że żyjąc obecnie w dobie koronawirusa Canal Plus powinien wyjść na przeciw klienta i przynaimiej teraz poszerzyć swoją ofertę o filmy z kolekcji ,Premiery Vod za darmo.Ja jestem entuzjastą sportu i chwili obecnej zostałem ograniczony w oglądaniu tych kanałów i to rozumiem w obecnej sytuacji,ale platforma Canal Plus też powinna od siebie dać.Czasami trzeba coś stracić aby pózniej coś zyskać.
    Pozdrawiam iREK
  • ~Michal / 2020-03-21 22:13
    Ocena: 3.00 / 5
    Co się tyczy telewizji to oferta dobra, dużo kanałów. Myślę, że godna polecenia. Niestety obsługa klienta pozostawia dużo do życzenia. Sprzedawacze dzwonią na ponad pół roku przed zakonczeniem umowy i namawiają na przedłużenie już teraz zaraz bo inaczej stracę rabat. Jak odmówię to dzwonią za dwa tygodnie i znowu ta sama śpiewka. Najciekawsze jest, że owi konsultanci ofertują przedłużenie umowy albo roszerzenie pakietu - tak to potrafią, ale jak człowiek chce zejść na niższy pakiet to nieeee, nie potrafią, stają się nieprzyjemni i odsyłają do salonu, bo oni nie mogą nastawić niższego pakietu.
    WadyNachalny dział sprzedaży.
    MiejscowośćWaszawa
  • ~Kati2102 / 2020-03-21 12:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Dekoder nie działa pomimo iż niby był sprawdzany i kasa wydana to i tak nie chodzi jestem nie zadowolona i nie polecam
    MiejscowośćPiotrków Trybunalski
  • ~Gitarasiema / 2020-03-21 11:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie wiem co tu sie dzieje nie moge nic zrobic z tym internetem ciagle jest brak internetu albo slaby. Serio to jest jakas porazka te nc+ totalnie nie da sie nic zrobic korzystajac z internetu bo ciagle jakis problem.
    ZaletyJak dotad nic
    WadyPraktycznie nie masz caly czas internetu
    MiejscowośćNidzica
  • ~marian / 2020-03-15 10:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Niema nic gorszego wszyscy cie rozumia i nic z tym nie robia
    ZaletyBrak jakichkolwiek zalet
    WadySprzet do du..py obsługa oszustwo punkty obsługi tragedia
    MiejscowośćChrzanów
  • ~Tomasz / 2020-03-12 09:30
    Ocena: 1.67 / 5
    Mam również problem z rozwiązaniem umowy, naliczają mi kary za złe wypowiedzenie 60 zł, za niezdany sprzęt 100 zł a został zdany, za niesprawny dekoder itp., popieram poprzednie opinie oszuści
    Wadynajtańszy dekoder jest do d..., niesprawny i niekompatybilny z pilotem, włącza inne płatne programy
    MiejscowośćBiałystok
  • ~majkel / 2020-03-10 21:17
    Ocena: 1.00 / 5
    nc+ to tak jakbyś kupił bilet do kina i powiedzieli ci, ze nie ma jednak miejsca ale pieniędzy ci nie oddadzą. Dno
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Naczelny Samiec Alfa / 2020-03-01 21:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca jakiego można wybrać. Cena do kitu, a ich odtwarzacz internetowy - DNO!!!
    ZaletyMimo największych starań, nie mogę napisać nic.
    Wadycena
    jakość
    MiejscowośćWarszawa
  • ~lojalny klient / 2020-03-01 21:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nic nie działa, ciągle przeciążone serwery. Zlodzieje...
  • ~tak / 2020-03-01 21:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Niech naprawią swoją stronę, bo nie da się na niej oglądać, co chwila tnie laguje, zacina i to nie jest zależne od mojego internetu. Niedługo zrezygnuje całkowicie z ich oferty na rzecz Netflixa, HBO GO i Eleven.
    ZaletyBrak
    WadyStrona jest fatalna
    MiejscowośćInternet
  • ~Borsuk / 2020-02-27 16:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Mam nową instalację. Antena 80 dekoder wifi premium box. Miejsce instalacji Wieluń. Konwerter Inverto Black Ultra Twin. Na dekoderze nie da się uzyskać większej jakości sygnału jak 70%. Na ogół nieco przekracza 60%. Siła sygnału to 100%. Problemu może by nie było, gdyby nie fakt, że lekki opad deszczu zrzuca mi jakość do 30% To jakaś kpina. Rozumiem, że przy mocniejszym deszczu i bardzo gęstych chmurach taki skok jakości byłby zrozumiały, ale nie przy lekkim deszczu typu mrzawka. Podłączyłem inne dekodery pod tą instalację i jakość sygnału jest na poziomie 98-100 %. Tylko te pier...te dekodery wzięte jeszcze w nc+ są specyficzne. Co nie wiem co oni nagrzebali, ale jest straszna lipa z pomiarem jakości sygnału. Instalacja była ustawiana kilka razy, i z miernikiem i bez przez fachowców. Parodia. Umowa kończy mi się w grudniu i nie zamierzam jej przedłużać. Idę spowrotem do Cyfrowego Polsatu. Tam nie było takich akcji. Myślałem, że nc plus ma lepszy sprzęt, ale oni mają gorszy od CP, serio. Choć przez długi czas nie sądziłem, że da radę robić gorsze dekodery nić te które daje klientom CP. Wifi premium box dodatkowo mam problem z wyszukaniem mojego wifi, nie widzi sieci. Czasami jak dekoderowi coś odbije to znajdzie... i albo się uda mu połączyć albo nie. Dekoder niosłem do serwisu, stwierdzili że jest ok. Parodia. Jak słowo daje.
    ZaletyFajny wygląd dekodera
    Wadywalnięty soft pod kątem pomiaru jakości. Problemy z połączeniem z wifi. Bardzo rzadkie aktualizacje.
    MiejscowośćWieluń
  • ~Aneta / 2020-02-27 14:26
    Ocena: 4.67 / 5
    Mam nc+od poczatku jej istnienia wlasnie przedluzylam umowe trafilam na swietnego i bardzo milego konsultanta wszystko jasno i konkretnie tlumaczyl na moje pytania z mega cierpliwoscia odpowiadal zasugerowalam wlasny pakiet na 2 dekodery i go otrzymalam jaka jakosc sprzetu tego nie powiem bo sie nieznam dzialaja 5min podlaczenia jesli sprawa zasiegu owszem mogla by byc lepsza to maly minus infolinia owszem zajeta ale zostawiajac nr zawsze oddzwonia pozdrawiam
    ZaletySwietna oferta w dobrych cenach
    WadyZanika czasem zasieg
    MiejscowośćChechlo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2270
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.29, ilość opinii: 219
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4574
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3499
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2970