MiejscowośćTarnowskie Góry
strona 72 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- nastepna »
-
~Sebastian / 2020-04-17 20:25
Miałem dziś wielką nieprzyjemność rozmowy z konsultantem. Od jakiegoś czasu dekoder, dysk i pilot wogóle nie reagują i dopiero po 10 naciśnięciu coś zaczyna się włączać więc pomyślałem o wymianie dlatego zadzwoniłem. Usłyszałem od Pani że musimy przejść do ustawień domyślnych i ona mnie przez to przeprowadzi. Tak przeprowadziła i wszystko kazała mi ustawiać, że nagle okazało się nic nie działa, cofnąć nie można i Pani zakończyła rozmowę że na pewno to coś z anteną na moje zwrócenie uwagi, że przed chwilą oglądałem telewizję i przecież przez minutę nic nie mogło się stać z anteną znowu powtórzyła że na pewno antena. Na końcu najlepsze jak zapytałem jak mogę wymienić dekoder usłyszałem, że tylko w punkcie co w obecnej sytuacji jest i tak trudne co potwierdziło sprawdzenie 10 miast wokół bez sukcesu. Na moje pytanie czy nie może kurier podjechać z nowym i zrobimy wymianę usłyszałem, że to niemożliwe ale cyrk w 21 wieku w czasie epidemii nie ma możliwości wymiany więc nie ma jak oglądać a więc i nie ma jak przedłużyć umowy. -
-
~Magda / 2020-04-16 00:46
Nie polecam nikomu. Posiadam multiroom i pomimo prawidłowego podłączenia do internetu wciąż wymagana jest wymiana karty w celu sprawdzenia. Może by mnie to tak nie denerwowało gdyby nie to że po każdym przełożeniu karty główny dekoder się blokuję. W chwili obecnej od godziny próbuje go uruchomić. Nie pomaga resetowanie.
Poza tym kilka tygodni temu zaczęły przychodzić mi zawyzone faktury o 30 PLN. Konsultant na infolini poinformował mnie ze został włączany pakiet exstra przez konto internetowe. Nie posiadam takiego konta ani nie prosiłam o włączanie pakietu konsultanta. Dla mnie to zwykle złodziejstwo. Na prośbę o wyłączenie pakietu Pan poinformował mnie ze jest to możliwe od następnego miesiąca. Poza tym opłaty miesięczne za dekodery które nie działają prawidłowo to śmiech na sali. Nie polecam. Szkoda nerwów.ZaletyBrakWadyJak wyżej.MiejscowośćWrocław -
~Mmm / 2020-04-15 17:13
Uwaga Oszusci! Dzwoni konsultant i nie mowi ze doplacasz 2,50 tylko to potwierdza. Potwierdza rowniez calkowity koszt abonamentu! Ktory w rzeczywistosci jest dodatkpwa oplata. Nie podaje na koniec calkowitego! Kosztu a podwojna fakture przysylaja po 15 dniach. Dno! WadyOszusci -
~Lukasz / 2020-04-15 11:24
Bardzo dobrym klientem się jest w tedy kiedy idzie się podpisać nową umowę lub gdy się jest już abonentem i chcesz wziąść lepszy pakiet co oczywiście wiąże się z wyższym abonamentem, ale gdy tylko pojawiają się problemy techniczne ze sprzętem traktują ciebie jak intruza, podejrzewam że w każdym przypadku idąc do nich z problemem jesteś niemiłe widziany, totalne zero a nie telewizja ZaletyAbsolutnie w tej chwili żadneMiejscowośćPoznań -
~Irek / 2020-04-13 17:41
Canal Plus chce wstrzymać wpłaty dla europejskich klubów za czwarty kwartał , a Ja się pytam dlaczego Canal Plus nie obniży mi abonamentu z powodu braku możliwości oglądania aktualnego sezonu ligi europejskiej
Widzę , że to tylko działa w jedną stronę.Takim działaniem w najbliższym czasie będziecie tracić klientów i w końcowym efekcie sami będziecie oglądać swoją telewizję z zarządem na czele.
IrekZaletyNa dzień dzisiejszy żadnych.WadyZła polityka zarządzania.Myślę , że niektóre osoby w zarządzie firmy się przebudzą. -
~kornelka / 2020-04-11 14:03
Najgorszy internet jaki istnieje. Ping w grach nie pozwala na normalną rozgrywkę MiejscowośćPiekary Śląskie -
~Jan / 2020-03-31 21:58
Ja też zostałem oszukany !!!
Jestem klientem od ponad 13 lat i co z tego mam?
Dzwoni do mnie konsultant z rewelacją, ale nie mówi mi wprost, że proponuje mi drugą nową umowę tyko, że dla takiego klienta jak ja i leci długa lista pochwał, została stworzona specjalna oferta programowa i cenowa, obszernie mi ją przedstawia ze szczegółami. O sobie myślę, miałem już z nimi skończyć po tylu numerach jakie mi wycieli a tu taka dbałość o klienta, brzmi ekstra. Zgadzam się na wszystko. Za dwa dni kurier przywozi nowy dekoder i umowę. Podpisałem. Podłączyłem nowy sprzęt do anteny i oglądam. Po miesiącu przychodzą dwie faktury do płacenia. Dzwonię na infolinię i dowiaduję się, że mam dwie umowy na telewizję Cyfra+, jakim cudem przecież zawsze dzwonili, żeby przedłużać umowy a tu takie nieporozumienie. Dobra napisałem reklamację i wyjaśniłem, że konsultant wprowadził mnie w błąd, opisałem ze szczegółami o co chodzi. Po trzech tygodniach dostałem odpowiedz oszustów:
Odsłuchałem rozmowę z 7 lutego 2020 r., podczas której zdecydował się Pan na zamówienie nowej umowy na warunkach promocji Nowy Comfort+ 5m Free 24m (09/19). Oferta została przedstawiona poprawnie. Zgodę na zawarcie umowy potwierdził Pan własnoręcznym podpisem 10 lutego 2020 r. Nie mam podstaw do rozwiązania umowy bez naliczania kar i anulowania opłat.
Polityka Cyfry+
Konsultanci to specjaliści do przedstawienia ofert tak żeby sprzedać
Platforma Cyfra+ to dostawca którego zupełnie nie interesuje, że klient został wprowadzony w błąd tylko żeby płacił jak najwięcej.ZaletyżadnychWadyNajgorzej traktują stałych klientów, oszukują i żerują na nasMiejscowośćNiemcza -
~igor / 2020-03-29 17:16
Internet bardzo słabej jakości nawet 8.7 KB przy oferowanej prędkości. Wielkie gówno jezeli chodzi o telewizje. Odwołując od umowy w okresie 14 dni ponosisz jeszcze koszty odesłania. Nie na to się umawiałem. Nie brać tego gówna. Nie jest to opinia desperacka poprostu niebrać tego gówna bo przez dwa tygodnie bedzie dobrze, a potem bedzie co będzie i tyle ZaletyNawet spoko oferta, ale słaba obsługaWadyInternet do dupyMiejscowośćŁódź -
-
~Tomasz / 2020-03-25 20:56
Jak zwykła dzwonię na infolinię i niestety jak zwykle plany potrzebuje zamienić urządzenia na nc go i nie da rady dopiero 1 kwiecien a dzis 25 marzec japlace a oni maja ludzi w dupie korona wirus a ja bez tv super ta jest dobrze miec abonamet w nc plus zajebista telewizja nie polecam msm icj 20 lst ale jak zwykle dla klijeta chujna -
~Tom / 2020-03-24 22:35
W dobie koronawirusa wysyłają klientów w celu wymiany wadliwego sprzętu do punktów sprzedaży osobiście !!!!
Jest ogromne zagrożenie i rozporządzenia dot . prewencji a Oni wysyłają ludzi na rzeź !!!
TragediaZaletyBrakWadyTotalna ignorancja na prośby wysłania uszkodzonego sprzętu kurierem !!! Nie możemy z domu wychodzić !!!MiejscowośćChełmno -
~Arekko / 2020-03-23 22:11
Nie wiem, kto na nc+ pisze skróty/recenzje, ale, przepraszam, dołóżcie 1000 zł do wynagrodzenia i zatrudnijcie kogoś, kto wie co będzie wyświetlane i potrafi zachęcić do obejrzenia, bo to co czytam w tzw. informacjach o programie urąga mojej inteligencji (i myślę, że większości oglądających) oraz zachęca mnie do zmiany operatora. ZaletyCiekawa i zróżnicowana ofertaWadyBardzo słabe informacje o programach. Proszę się nie gniewać, ale są niemal prostackie i absolutnie nie oddają tego, co ma być prezentowane.MiejscowośćKraków -
~Irek / 2020-03-23 14:56
Witam
Uważam,że żyjąc obecnie w dobie koronawirusa Canal Plus powinien wyjść na przeciw klienta i przynaimiej teraz poszerzyć swoją ofertę o filmy z kolekcji ,Premiery Vod za darmo.Ja jestem entuzjastą sportu i chwili obecnej zostałem ograniczony w oglądaniu tych kanałów i to rozumiem w obecnej sytuacji,ale platforma Canal Plus też powinna od siebie dać.Czasami trzeba coś stracić aby pózniej coś zyskać.
Pozdrawiam iREK -
~Michal / 2020-03-21 22:13
Co się tyczy telewizji to oferta dobra, dużo kanałów. Myślę, że godna polecenia. Niestety obsługa klienta pozostawia dużo do życzenia. Sprzedawacze dzwonią na ponad pół roku przed zakonczeniem umowy i namawiają na przedłużenie już teraz zaraz bo inaczej stracę rabat. Jak odmówię to dzwonią za dwa tygodnie i znowu ta sama śpiewka. Najciekawsze jest, że owi konsultanci ofertują przedłużenie umowy albo roszerzenie pakietu - tak to potrafią, ale jak człowiek chce zejść na niższy pakiet to nieeee, nie potrafią, stają się nieprzyjemni i odsyłają do salonu, bo oni nie mogą nastawić niższego pakietu. WadyNachalny dział sprzedaży.MiejscowośćWaszawa -
~Kati2102 / 2020-03-21 12:37
Dekoder nie działa pomimo iż niby był sprawdzany i kasa wydana to i tak nie chodzi jestem nie zadowolona i nie polecam MiejscowośćPiotrków Trybunalski -
~Gitarasiema / 2020-03-21 11:46
Nie wiem co tu sie dzieje nie moge nic zrobic z tym internetem ciagle jest brak internetu albo slaby. Serio to jest jakas porazka te nc+ totalnie nie da sie nic zrobic korzystajac z internetu bo ciagle jakis problem. ZaletyJak dotad nicWadyPraktycznie nie masz caly czas internetuMiejscowośćNidzica -
~marian / 2020-03-15 10:14
Niema nic gorszego wszyscy cie rozumia i nic z tym nie robia ZaletyBrak jakichkolwiek zaletWadySprzet do du..py obsługa oszustwo punkty obsługi tragediaMiejscowośćChrzanów -
-
~Tomasz / 2020-03-12 09:30
Mam również problem z rozwiązaniem umowy, naliczają mi kary za złe wypowiedzenie 60 zł, za niezdany sprzęt 100 zł a został zdany, za niesprawny dekoder itp., popieram poprzednie opinie oszuści Wadynajtańszy dekoder jest do d..., niesprawny i niekompatybilny z pilotem, włącza inne płatne programyMiejscowośćBiałystok -
~majkel / 2020-03-10 21:17
nc+ to tak jakbyś kupił bilet do kina i powiedzieli ci, ze nie ma jednak miejsca ale pieniędzy ci nie oddadzą. Dno ZaletybrakWadywszystko -
~Naczelny Samiec Alfa / 2020-03-01 21:40
Najgorszy dostawca jakiego można wybrać. Cena do kitu, a ich odtwarzacz internetowy - DNO!!! ZaletyMimo największych starań, nie mogę napisać nic.Wadycena
jakośćMiejscowośćWarszawa -
~lojalny klient / 2020-03-01 21:37
Nic nie działa, ciągle przeciążone serwery. Zlodzieje...
strona 72 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- nastepna »