Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2262 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Robert / 2020-05-01 00:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Dziecko włączyło mi za pomocą pilota pakiet HBO. O fakcie dowiedziałem się po 3 tygodniach po rachunku ze coś jest nie tak(+50zl za 3 kanały Hbo!). Wydawało by się ze coś co można zrobic z pilota i każdy może to zrobic to na pewno da się od tego odejść po przez konsultacje z przedstawicielem nc+. Nie można, maja związane ręce bo zobowiązałem się do pakietu (łącznikiem był pilot) i przez następne 18 miesięcy muszę płacić za dodatkowy nie potrzeby mi pakiet.
    ZaletyNic, czego by nie miała konkurencja.
    WadyUkryte koszty.
    MiejscowośćPruszcz Gdański
  • ~Łukasz94krk / 2020-04-30 00:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Czy działają wam kanały m.in.150,164 mi pokazuje że kanał nie jest nadawany
  • ~Henryk / 2020-04-28 20:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Powtórki, powtórki, powtórki
    Brak dobrych filmów, seriali, które właśnie teraz przy braku imprez sportowych powinny zastąpić ofertę programową.
    Jestem zawiedziony.
    Jeżeli nic w tym temacie się nie zmieni,z całą pewnością nie wznowię nowej umowy.
    ZaletyBrak
    WadyJ.w.
    MiejscowośćŁośńo
  • ~zenek / 2020-04-27 22:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Wszystko spoko ale oferta multiroom porażka zawsze jakiś problem sieć w całym domu śmiga aż miło a dekodery mają wiecznie problem z połączeniem z dekoderem głównym. badziew jakich mało, a w punkcie obsługi klienta mówią że problem z siecią wi-fi
    Zaletydobra cena
    Wadymultiroom
    MiejscowośćOdolanów
  • ~Joanna / 2020-04-25 20:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie oszustwo!! Telewizja na kartę, czyli oglądasz nieregularnie. Jeśli zapłacisz i nie sprawdzisz to okaże się, że nie włączą i wytłumaczą problemami z płatnościami. Kasę biorą a odbioru nie ma. Nie polecam w żadnej mierze nc+
    WadyW weekend nic nie załatwisz, bo panienka siedząca przy telefonie jedynie co potrafi to powiedzieć w poniedziałek wyjaśnimy
    MiejscowośćSkoki
  • ~Elżbieta / 2020-04-22 12:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Pani z biura z Krakowa /mieszkam w Pabianicach k/Łodzi/ zadzwoniła do mnie z ofertą promocyjną za niższą cenę. Kilka lub kilkanaście razy mówiła, że będę płacić mniej. W ofercie był "dodatkowy" dekoder za który zapłaciłam przy odbiorze 49,- zł. Pani zapomniała tylko dodać,że nowa umowa nie anuluje poprzedniej umowy o czym przekonałam się po przeczytaniu nowej umowy. Zdziwiło mnie, że nowa umowa to nowy numer abonenta i inny numer konta bankowego. Wyszło na to, że zamiast płacić mniej - płacę dwa razy za te same programy. Zadzwoniłam do tej samej Pani i usłyszałam, że nowa oferta jest dla osób "wyróżnionych", domyślam się że długoletnich klientów. Zostałam z premedytacją wkręcona w drugą umowę bo przecież Pani dzwoniąc do mnie wiedziała doskonale, że mam inną umowę i że de facto będę płaciła za dwie umowy a nie za jedną. Zostałam oszukana. Gdy tylko skończą się umowy rezygnuję z usług nc+ bo nie chcę być w ten sposób "wyróżniana" jako długoletni klient. Nie polecam.
    Zaletyprzez 8 lat byłam zadowolona z usługi. Teraz już nie.
    WadyOszukują i naciągają na nowe umowy.
    MiejscowośćPabianice
  • ~Marcin / 2020-04-20 13:45
    Ocena: 2.67 / 5
    Problem z rejestracją i założeniem konta na stronie.Pomocy żadnej, odsyłanie do linków na stronie.Bardzo kiepska obsługa klienta.
    MiejscowośćPeterborough
  • ~Dominik / 2020-04-19 17:56
    Ocena: 5.00 / 5
    jutro przyjadą skąd z Iławy kto pan łukasz nowy dekoder wifi premium box + canal plus , nową antenę satelitarną i nowy uchwyt
    Zaletyza 139,99 zł
    Wadycanalplus
    MiejscowośćPłońsk
  • ~Renata / 2020-04-19 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    ciągle tylko starocie nic z nowości a płacić każą i problemy z dekoderami a kiedy się już do dzwonisz to mówią sprawdzi antenę
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Sebastian / 2020-04-17 20:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem dziś wielką nieprzyjemność rozmowy z konsultantem. Od jakiegoś czasu dekoder, dysk i pilot wogóle nie reagują i dopiero po 10 naciśnięciu coś zaczyna się włączać więc pomyślałem o wymianie dlatego zadzwoniłem. Usłyszałem od Pani że musimy przejść do ustawień domyślnych i ona mnie przez to przeprowadzi. Tak przeprowadziła i wszystko kazała mi ustawiać, że nagle okazało się nic nie działa, cofnąć nie można i Pani zakończyła rozmowę że na pewno to coś z anteną na moje zwrócenie uwagi, że przed chwilą oglądałem telewizję i przecież przez minutę nic nie mogło się stać z anteną znowu powtórzyła że na pewno antena. Na końcu najlepsze jak zapytałem jak mogę wymienić dekoder usłyszałem, że tylko w punkcie co w obecnej sytuacji jest i tak trudne co potwierdziło sprawdzenie 10 miast wokół bez sukcesu. Na moje pytanie czy nie może kurier podjechać z nowym i zrobimy wymianę usłyszałem, że to niemożliwe ale cyrk w 21 wieku w czasie epidemii nie ma możliwości wymiany więc nie ma jak oglądać a więc i nie ma jak przedłużyć umowy.
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Magda / 2020-04-16 00:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu. Posiadam multiroom i pomimo prawidłowego podłączenia do internetu wciąż wymagana jest wymiana karty w celu sprawdzenia. Może by mnie to tak nie denerwowało gdyby nie to że po każdym przełożeniu karty główny dekoder się blokuję. W chwili obecnej od godziny próbuje go uruchomić. Nie pomaga resetowanie.
    Poza tym kilka tygodni temu zaczęły przychodzić mi zawyzone faktury o 30 PLN. Konsultant na infolini poinformował mnie ze został włączany pakiet exstra przez konto internetowe. Nie posiadam takiego konta ani nie prosiłam o włączanie pakietu konsultanta. Dla mnie to zwykle złodziejstwo. Na prośbę o wyłączenie pakietu Pan poinformował mnie ze jest to możliwe od następnego miesiąca. Poza tym opłaty miesięczne za dekodery które nie działają prawidłowo to śmiech na sali. Nie polecam. Szkoda nerwów.
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Mmm / 2020-04-15 17:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga Oszusci! Dzwoni konsultant i nie mowi ze doplacasz 2,50 tylko to potwierdza. Potwierdza rowniez calkowity koszt abonamentu! Ktory w rzeczywistosci jest dodatkpwa oplata. Nie podaje na koniec calkowitego! Kosztu a podwojna fakture przysylaja po 15 dniach. Dno!
    WadyOszusci
  • ~Lukasz / 2020-04-15 11:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo dobrym klientem się jest w tedy kiedy idzie się podpisać nową umowę lub gdy się jest już abonentem i chcesz wziąść lepszy pakiet co oczywiście wiąże się z wyższym abonamentem, ale gdy tylko pojawiają się problemy techniczne ze sprzętem traktują ciebie jak intruza, podejrzewam że w każdym przypadku idąc do nich z problemem jesteś niemiłe widziany, totalne zero a nie telewizja
    ZaletyAbsolutnie w tej chwili żadne
    MiejscowośćPoznań
  • ~Irek / 2020-04-13 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Canal Plus chce wstrzymać wpłaty dla europejskich klubów za czwarty kwartał , a Ja się pytam dlaczego Canal Plus nie obniży mi abonamentu z powodu braku możliwości oglądania aktualnego sezonu ligi europejskiej
    Widzę , że to tylko działa w jedną stronę.Takim działaniem w najbliższym czasie będziecie tracić klientów i w końcowym efekcie sami będziecie oglądać swoją telewizję z zarządem na czele.
    Irek
    ZaletyNa dzień dzisiejszy żadnych.
    WadyZła polityka zarządzania.Myślę , że niektóre osoby w zarządzie firmy się przebudzą.
  • ~kornelka / 2020-04-11 14:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jaki istnieje. Ping w grach nie pozwala na normalną rozgrywkę
    MiejscowośćPiekary Śląskie
  • ~Jan / 2020-03-31 21:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja też zostałem oszukany !!!
    Jestem klientem od ponad 13 lat i co z tego mam?
    Dzwoni do mnie konsultant z rewelacją, ale nie mówi mi wprost, że proponuje mi drugą nową umowę tyko, że dla takiego klienta jak ja i leci długa lista pochwał, została stworzona specjalna oferta programowa i cenowa, obszernie mi ją przedstawia ze szczegółami. O sobie myślę, miałem już z nimi skończyć po tylu numerach jakie mi wycieli a tu taka dbałość o klienta, brzmi ekstra. Zgadzam się na wszystko. Za dwa dni kurier przywozi nowy dekoder i umowę. Podpisałem. Podłączyłem nowy sprzęt do anteny i oglądam. Po miesiącu przychodzą dwie faktury do płacenia. Dzwonię na infolinię i dowiaduję się, że mam dwie umowy na telewizję Cyfra+, jakim cudem przecież zawsze dzwonili, żeby przedłużać umowy a tu takie nieporozumienie. Dobra napisałem reklamację i wyjaśniłem, że konsultant wprowadził mnie w błąd, opisałem ze szczegółami o co chodzi. Po trzech tygodniach dostałem odpowiedz oszustów:
    Odsłuchałem rozmowę z 7 lutego 2020 r., podczas której zdecydował się Pan na zamówienie nowej umowy na warunkach promocji Nowy Comfort+ 5m Free 24m (09/19). Oferta została przedstawiona poprawnie. Zgodę na zawarcie umowy potwierdził Pan własnoręcznym podpisem 10 lutego 2020 r. Nie mam podstaw do rozwiązania umowy bez naliczania kar i anulowania opłat.
    Polityka Cyfry+
    Konsultanci to specjaliści do przedstawienia ofert tak żeby sprzedać
    Platforma Cyfra+ to dostawca którego zupełnie nie interesuje, że klient został wprowadzony w błąd tylko żeby płacił jak najwięcej.
    Zaletyżadnych
    WadyNajgorzej traktują stałych klientów, oszukują i żerują na nas
    MiejscowośćNiemcza
  • ~igor / 2020-03-29 17:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet bardzo słabej jakości nawet 8.7 KB przy oferowanej prędkości. Wielkie gówno jezeli chodzi o telewizje. Odwołując od umowy w okresie 14 dni ponosisz jeszcze koszty odesłania. Nie na to się umawiałem. Nie brać tego gówna. Nie jest to opinia desperacka poprostu niebrać tego gówna bo przez dwa tygodnie bedzie dobrze, a potem bedzie co będzie i tyle
    ZaletyNawet spoko oferta, ale słaba obsługa
    WadyInternet do dupy
    MiejscowośćŁódź
  • ~Tomasz / 2020-03-25 20:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak zwykła dzwonię na infolinię i niestety jak zwykle plany potrzebuje zamienić urządzenia na nc go i nie da rady dopiero 1 kwiecien a dzis 25 marzec japlace a oni maja ludzi w dupie korona wirus a ja bez tv super ta jest dobrze miec abonamet w nc plus zajebista telewizja nie polecam msm icj 20 lst ale jak zwykle dla klijeta chujna
  • ~Tom / 2020-03-24 22:35
    Ocena: 3.00 / 5
    W dobie koronawirusa wysyłają klientów w celu wymiany wadliwego sprzętu do punktów sprzedaży osobiście !!!!
    Jest ogromne zagrożenie i rozporządzenia dot . prewencji a Oni wysyłają ludzi na rzeź !!!
    Tragedia
    ZaletyBrak
    WadyTotalna ignorancja na prośby wysłania uszkodzonego sprzętu kurierem !!! Nie możemy z domu wychodzić !!!
    MiejscowośćChełmno
  • ~Arekko / 2020-03-23 22:11
    Ocena: 4.00 / 5
    Nie wiem, kto na nc+ pisze skróty/recenzje, ale, przepraszam, dołóżcie 1000 zł do wynagrodzenia i zatrudnijcie kogoś, kto wie co będzie wyświetlane i potrafi zachęcić do obejrzenia, bo to co czytam w tzw. informacjach o programie urąga mojej inteligencji (i myślę, że większości oglądających) oraz zachęca mnie do zmiany operatora.
    ZaletyCiekawa i zróżnicowana oferta
    WadyBardzo słabe informacje o programach. Proszę się nie gniewać, ale są niemal prostackie i absolutnie nie oddają tego, co ma być prezentowane.
    MiejscowośćKraków
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2262
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1660
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 738
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 307
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 297
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4412
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904