Zobaczycie kiedy będziecie chcieli zrezygnowac z usług, ile problemów wam będą przysparzać,i jak ciężko będzie się wam od nich uwolnić.
Pomimo że sumiennie i w terminie oplacaliscie abonament przez lata.
Pozdrawiam
ZaletyBrak
WadyWiadome
MiejscowośćNibylandia
~Aneta / 2020-06-17 17:46
Ocena: 1.00 / 5
Totalne dno a ceny z kosmosu za 115 zł jest dużo mniej kanałów niż w cyfrowym Polsacie za 20 zł.
WadySame wady
MiejscowośćWrzosowa
~Aga / 2020-06-17 09:58
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści, kłamcy i naciągacze. Zadzownili w celu przedłużenia umowy, mieli dołożyć canal plus i się okazało że nie ma żadnego canal plus jest za to umowa za dwa lata i wyższa cena. Nigdy w życiu ncplus - oszuści i złodzieje!!!!!
~Justa / 2020-06-16 11:21
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma z jakiej korzystałam ! Od roku nie korzystam z ich usług, płacić muszę normalnie bo kara jest jak za roczny abonament. Przy rezygnacji robią masę problemów, ciągle chcą jakieś pisma. Tym samym przedłużają rezygnację bo cały czas im coś brakuje A Ty płacisz normalnie! Obsługa udaje że nie wie o co chodzi, bałagan okropny i zamęt!!! Szczerze NIE POLECAM.!! Jest naprawdę ciężko się od nich uwolnić
WadyZła jakość, kiepska obsługa
MiejscowośćKraków
~andrzej / 2020-06-14 12:56
Ocena: 3.67 / 5
Mam najnowszy dekoder jest to jedna wielka TRAGEDIA. ZACINA SIĘ DOSŁOWNIE CO KILKA MINUT. PLATFORMĘ + posiadam od 10 lat to jest mój 4 model dekodera, odnoszę wrażenie ze pierwsze 2 były najlepsze. Wyobraźcie sobie jakikolwiek mecz w którym obraz zanika na 2-3 sekundy co 2 minuty.
ZaletyDobra oferta programowa
WadyDekoder wyprodukowany przez księgowych. Tzn. z najtańszych części i w najtańszej fabryce, no po prostu DNO
MiejscowośćBiadoliny
~Krzysztof / 2020-06-06 22:40
Ocena: 4.33 / 5
Jak dla mnie najlepsza platforma na rynku. Za 114,99 Canal plus, eleven, polsat premium, cenal plus 4 k, dekoder 4k, HBO, HBO GO, full opcja bez erotyki.
ZaletySprzęt nr 1. na rynku, oferta programowa, VOD.
WadyBrak
MiejscowośćChorzów
~Marek / 2020-06-05 09:07
Ocena: 1.67 / 5
Obsługa nowego klienta jest karygodna. Zamówiłem usługę wraz z dekoderem i anteną satelitarną przez Internet. Dostałem pogiętą antenę nienadajacą się do użycia. W odpowiedzi na prośbę wysłania drugiej anteny usłyszałem, że to moja wina iż przy BEZKONTAKTOWEJ dostawie nie sprawdziłem paczki przy kurierze. W zwiazku z tym nie mogę jej oddać na zasadzie zwrotu. Po tygodniu dostałem informację że zgłoszenie reklamacyjne jest uznane i w okreslonym czasie mogę kupić antenę w punkcie stacjonarnym - koszt zostanie zwrócony. Miałem łącznie 4 podejścia w dwóch różnych punktach. Przy ostatniej próbie dowiedziałem się, że mają awarie która potrwa tydzień i nie są w stanie sprzedać mi anteny. Prawdopodobnie jak już rozwiążą awarie minie termin przyznany na zakup anteny. Mija już prawie miesiąc od podpisania umowy a ja wciąż nie dostałem od canal+ działającej anteny. Na infolinii słyszę tylko, że nic nie mogą z tym zrobić i nie wysyłają anten kurierem (ciekawe kto w takim razie wysłał antenę z dekoderem). Podejście do klienta po podpisaniu umowy jest karygodne. Nie po to ktoś zamawia produkt przez Internet żeby później biegać po galeriach, bo operator dał ciała i źle zabezpieczył przesyłkę (zwłaszcza, że panuje pandemia). Sprawa wciąż nie jest rozwiązana.
WadyObsługa klienta.
MiejscowośćWrocław
~Aga / 2020-06-02 11:36
Ocena: 1.67 / 5
Mam problem z programem na EPG na cały tydzień. W tygodniu nie mogę wszystkiego oglądać i zawsze nagrywam cały tydzień. Zdarzyło się to już kilka razy i wtedy telefonowałam do NC+ i po kilkunastu minutach program się uzupełniał na cały tydzień. Dziś usłyszałam, że to niemożliwe i nigdy tak nie było. Czyli ja KŁAMIĘ.
Rozmawiała z serwisem dziś i wczoraj. Rozmowa bardzo nie przyjemna. Po wczorajszej nie miałam telefonu, aby ocenić pomoc NC+. Dziś Pan poinformował mnie, że takie oceny są tylko losowo wykonywane. Ciekawe jak to jest, że ten los jest tylko wtedy, gdy konsultant mi pomógł. Dziś też NC+ nie zadzwoniło, abym oceniła pomoc konsultanta, bo również byłaby negatywna.
Mój abonament miesięczny o ponad 170,00 PLN więc czegoś za to oczekuję.
MiejscowośćŁuczyna
~Iza / 2020-05-20 23:10
Ocena: 2.33 / 5
To jest kuriozum !
Wbrew pozorom zablokowali sprzedaż onlinową swoich pakietów. Gdyż w taki sposób ludzi kupują gołe pakiety. No i podczas finalizacji transakcji - jak chcesz wybrać antenę to pojawia się błąd 10083 i jest komunikat "skontaktuj się z konsultantem". A jak się połączysz z konsultantem to wciskają ci kit aby namówić na dodatkowe opcje. Cwaniactwo do kwadratu !
A oczywiście portal odblokuje ci zakup anteny ale pod warunkiem, ze wybierzesz pakiet z max. ilością dodatkowych opcji.
Nie wiem czy to się nie nadaje do Urzędu Ochrony Konsumentów …..
ZaletySzeroka oferta
WadyNapuszczanie na klientów wytresowanych konsultantów
MiejscowośćWarszawa
~Leszek / 2020-05-16 23:07
Ocena: 1.00 / 5
Dekoder zawiesza się mi co najmniej 3 do 6 razy dziennie
ZaletyBrak
WadyZawieszanie się dekodera
MiejscowośćMielec
~Sławomir / 2020-05-12 17:39
Ocena: 5.00 / 5
Nie wiem o co Wam Wszystkim się rozchodzi,od lat wielu jestem klientem Telewizji N,byłem w Cyfrze+,w Polsacie,ale to właśnie N-ka jest wśród nich najlepsza .Obsługa klienta jest perfekcyjna ,to WY GAMONIE NIe wiecie czego Chcecie.Ponarzekajcie najpierw na SIEBIĘ a póżniej oceniajcie innych.
Zaletyszybka obsługa,w punktach i telefonicznie,szybki kontakt,
Wadydla mnie brak
MiejscowośćGłuchołazy
~Paulina / 2020-05-09 11:19
Ocena: 1.00 / 5
Jestem zażenowana ta firma, zglaszalam im ze mi nie działa internet 1,5 roku temu- brak sygnału, wysłali mnie do placówki która nie istnieje. owszem 5 lat temu był tam punkt obsługi ale u nich widnieje ze jest. Wielokrotnie Prosilam zeby cos z tym zrobili, 1,5 roku placilam bo mnie umowa obowiązuje A ich nie obowiązuje bo sygnału nadal nie bylo. Straciłam na tym 900 zł, po czym jak zadzwonili w lutym, powiedziałam wyraźnie że nie przedluzam umowy, rozmowy są nagrywane. Kazali mi wysłać wypowiedzenie przez stronę internetową która nie Dziala droga platformo, bo próbowałam kilka razy wyslac z różnych urządzeń i efektu żadnego. Po czym zadzwoniła do mnie firma windykacyjna że mam uregulować płatności za 2 miesiące, że mi sygnał odlaczaja. Sygnału nie mam 1,5 roku!!!! Ja uregulowalam bo umowa mnie obowiązuje teraz czekam aż wy zwrocicie mi pieniądze za brak sygnału! I wyciągnięcie konsekwencje od osób które mnie olewaly przez 1,5 roku.
ZaletyZadne
WadyOszukują i zatrudniają osoby nie kompetentne, po czym konsekwencje wyciąganie są tylko od klientow
MiejscowośćLubartów
~Jacek kowalski / 2020-05-08 13:08
Ocena: 1.00 / 5
DDzwonili do mnie z nc+ ze mi włączą pakiet HBOGO za 20 zł ale mogę zrezygnować do 14 dni.Wiec napisałem po 4 dniach na strefa Canal+ aby mi wyłączyli HBOGO natychmiast.Po miesiącu powiedzieli że nie wyłączą bo trzeba pisać specjalne wypowiedzenie do nich i teraz jest za pożno.To naciągacze jak oni tak robią to nigdy nie beda miec duzo klijentow
ZaletyJak wyżej
Wadynaciągacze na dodatkowe usługi w Canal + Premium
MiejscowośćZebrzydowice
~Wojtek / 2020-05-07 21:47
Ocena: 1.00 / 5
Dekoder to jakiś szajs non stop się coś zacina wymienić nie chcą czekam tylko do końca umowy i dziękuję im nikomu nie polecam
WadySzajs
~Anna / 2020-05-04 20:53
Ocena: 1.33 / 5
Wyjątkowo niski poziom obsługi klientów. Trudno zrozumieć skąd bierze się w tych ludziach tak duży poziom agresji. Rozmowa z nimi - to duży stres. Są w złej sytuacji finansowej, ponieważ ludzie rezygnują z ich usług. Ci, co pozostają, są naciągani na niekończące się dodatkowe opłaty.
Techniczny poziom usług również słaby. Wystarczą niewielkie chmury i sygnał jest przerywany. Ogólnie, bardzo źle. Należy pamiętać o wypowiedzeniu umowy w wyznaczonym przez nich terminie, bo będzie przedłużana. Czuję dużą ulgę, że za miesiąc uwolnię się od tej firmy.
ZaletyBRAK
WadyWymienione wcześniej.
MiejscowośćBiałystok
~ctk / 2020-05-04 08:44
Ocena: 1.67 / 5
Czy zastąpienie nazwy kanału "Canal+ HD", nazwą "Canal+HD Premium", jest wstępem do wprowadzenia odpłatności za ten Kanał?
MiejscowośćKraków
~Jacek kowalski / 2020-05-02 23:18
Ocena: 1.00 / 5
NC+ to ich tylko umowy interesują j forsa niech spierdalaja
ZaletyZadne
WadyJak wyżej
MiejscowośćCieszyn
~Patrycjusz / 2020-05-02 22:49
Ocena: 1.00 / 5
Nikomu nie polecam badziew poraszka trzeba 5 razy aktywować kartę a i tak nie ma gwarancji że za działa nie warte swojej ceny
ZaletyNie ma
WadySame wady
MiejscowośćKępno
~Alen / 2020-05-02 15:02
Ocena: 2.50 / 5
To jest oszuści. Zmieniłem adres i nie ma zasięgu. Ich to nie interesuje, płacisz karę i koniec bez litości. Do nich nie dodzwonić się. Nie polecam!!!!!
MiejscowośćGdańsk
~lpo / 2020-05-01 17:48
Ocena: 1.67 / 5
to zwyczajni złodzieje ,ja ide z nimi do sadu sa dużo gorsi niż POLSAT