Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2271 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Grzegorz_26 / 2012-05-28 22:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie którzy konsultanci tej platformy są nie kompetentni. Odbyłem dzisiaj rozmowę w sprawie umowy i jeden filozof potraktował mnie bardzo nie miło. Zwracał się do mnie jak do małego dziecka. Porażka. Druga rozmowa odbyła się z innym konsultantem i na szczęście poszła sprawnie. Odradzam tą telewizję.
  • ~kasia / 2012-10-03 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Na szczęście w grudniu kończy mi się umowa i nie zamierzam jej przedłużać. Jednym z głównych powodów korzystania z platformy n była LM - teraz nie mogę wybrać meczu, który chcę obejrzeć, bo jest na kanale dodatkowo płatnym. Jeśli chodzi o Multiligę - to jest to jeden z wielu poronionych pomysłów platformy n, jak np. zdjęcie z ramówki kanału TCM (poza MGM jedyny dobry filmowy), a dodanie takiego badziewia jak viacom blink czy romance tv. W zasadzie oglądałam tylko dwa pakiety: "KULTURA NAUKA ŚWIAT" I "SPORT I MOTORYZACJA" - a teraz za połowę tego drugiego pakietu muszę zapłacić 25 zł extra, chociaż w momencie podpisywania umowy n chwaliła się, że tylko u nich wszystkie mecze na żywo - w cenie wówczas zakupionego pakietu. Do niedawna kanał n premium HD był kanałem filmowym - teraz cudownie stał się sportowym. Niedługo ostatnie wartościowe kanały wrzucą na n premium HD i podniosą cenę tego pakietu (jako dodatkowo płatnego, poza podstawowym abonamentem). Jak ktoś naiwny - niech podpisze z nimi umowę - powodzenia... Mnie nie stać
    ZaletyTYLKO Liga Mistrzów, ale stała się za droga.
    WadyOlewanie klienta, pogorszenie oferty programowej. ODRADZAM
    Od prawie dwóch lat; abonament 54zł, od jakiegoś czasu dodatkowo 199 zł za kanał History HD
  • ~KIT ANNA / 2013-01-24 11:33
    JAK ZAMÓWIĆ TO NIE MA PROBLEMU!!!!!!! JAK SIĘ CHCE ZREZYGNOWAĆ TO JUUUUUUUŻŻŻŻŻŻŻZ JEST!!!!!!!!
  • ~krzysztof golubowski / 2012-10-02 11:39
    beznadziejny kontakt z konsultantami naciaganie n ropzmowy telefoniczne-20 min na oczekiwanie aż ktos zechce podnies słuchawke- ciagły problem z sygnałem jeśli chodzi o antenę przy ustawieniu na poziomie 70% na następny dzień jest już zero-beznadzieja




    Zaletynie widzę
    Wadybrak połaczenia Zdziałem technicznym
    2 rok
  • ~Michał 1982 / 2009-12-01 15:14
    Ocena: 4.67 / 5
    Z całym szacunkiem dla ludzi tutaj się wypowiadających, ale albo jesteście naiwni i wierzycie w każde słowo w spotach reklamowych albo nie macie zielonego pojęcia o telewizji cyfrowej. Nie od dziś i nie od wczoraj wiadomo że reklamy kłamią i aby uzyskać rzetelnych informacji trzeba udać się do "zaufanego" sprzedawcy, a nie pość do pierwszego lepszego punktu i nasłuchać się jaki to Polsat jest super a Cyfra i n-ka beznadziejne, a w innym usłyszymy że Cyfra to jedyna porządna platforma. Ludzie nie wiem na jakim wy świecie żyjecie ale każda platforma cyfrowa ma swoje plusy i minusy. Nie rzeczy idealnych. Będąc kilka lat w Anglii w domu gdzie mieszkałem był Cyfrowy Polsat. Programy takie jak wszędzie + Polsat i programy Polsato-pochodne. Za Canal+ czy HBO nie wspomnę o Polsat Sport płaci się dodatkowo. Rok temu wziąłem sobie Cyfre + w najlepszej w obecnym czasie promocji. Czyli pakiety za pół ceny i dekoder z dyskiem twardym na wynajem bez dodatkowych opłat. Płaciłem 30zł miesięcznie i nie martwiłem się o serwis ponieważ uszkodzony dekoder mogłem wymienić od ręki. A zdążyło mi się to 3 razy. Z wymianą nie było żadnego problemu. Fakt brałem Cyfrę w Vobisie (może dlatego obyło się bez problemów;). Teraz kiedy kończy mi się umowa z Cyfrą postanowiłem wziąć sobie n-kę. I nie załuję tej decyzji ponieważ n-ka jako jedyna platforma oferuje najwięcej programów w HD w cenie 48zł miesięcznie. I to nie jest żadna ściema. Żadna z konkurencyjnych platform nie daje mi tyle kanałów HD w takiej cenie. Poza tym dostałem w prezencie cały pakiet Telewizji na Kartę na własność (ok 200zł w kieszeni), co dla mnie jest numerem jeden jeśli chodzi o promocje platform w tym roku. Co mi po darmowym przez pół roku Cyfrowym Polsacie czy Cyfrze z MultiRoom-em (za tą opcję płaci się dodatkowo 35zł do abonamentu) czy telewizorze za złotówkę gdzie trzeba podpisać umowę na 2 lata i po roku zamiast trzydziestu paru złotych płacić ponad 100 zł.
    Co do n-ki to wczoraj odebrałem z punktu dekoder który okazał się uszkodzony. Dziś pojechałem do punktu serwisowego i od reki dostałem nowy dekoder który został na miejscu sprawdzony i przetestowany. Brawo dla obsługi.
    Za rak jak wygaśnie mi umowa wezmę sobie kolejną platformę w najlepszej na owy czas promocji.
    Dekodery na własność? Przy tak dużej sprzedaży dekoderów - nie opłaca się.
    Dlatego uważam iż jeśli ktoś dysponuje telewizorem LCD powinien zainteresować się n-ką, gdyż poza dobrą ceną (48zł miesięcznie za kilkanaście kanałów HD) dostaniemy w prezencie Telewizje na kartę z 3 abonamentem na wszystkie dostępne kanały.
    ZaletyNajwięcej programów HD w pakiecie.
    Wszystkie pakiety za 48zł do końca umowy.
    Bezproblemowa wymiana uszkodzonego dekodera w serwisie.
    WadyBrak kabla HDMI w zestawie.
    Od wczoraj :-)
  • ~Myszka / 2009-10-29 01:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Muszę i ja wrzucić tutaj swoje trzy grosze. Wytrzymałam z TV N ponad 2 lata i mam ich serdecznie dość. Po pierwsze, często gubi się sygnał, coś przerywa, pojawia się wspaniały tekst "Sprawdź czy dekoder jest prawidłowo podłączony" (nie ku... wyszłam na balkon i kopałam z nudów w talerz), wielokrotnie walczyłam z "wieszaniem" się dysku, czyli nic nie działa, trzeba robić 10 minut trwający restart. Za każdym razem kiedy do nich dzwoniłam, te same pytania "a czy dekoder jest prawidłowo podłączony", "a jaka jest siła sygnału", a proszę sprawdzić to a proszę sprawdzić tamto, rozmowa oczywiście na mój koszt. Oni nigdy nie są winni, zawsze klient...
    Druga sprawa, przysyłali do domu wyciągi, jakiś geniusz doszedł do wniosku, że jest to nieopłacalne i wymyślili, że będą wysyłać rachunek elektronicznie na TV, a ty masz sobie drogi kliencie wszystkie potrzebne dane spisać, życzę wszystkim, starszym osobą oraz osobą niedowidzącym powodzenia w spisywaniu, małych cyferek i literek z mało wyraźnego tła "n". Ale pomysł dobry, pomyślmy: rachunek trzeba przygotować do wysyłki, koszty: osoba przygotowująca w/w rachunek, papier, atrament do drukarki, ewentualnie toner do laserowej, trzeba ruszyć cztery litery na pocztę i wysłać. Teraz wysyłają wszystko na TV, koszt: bezcenne.
    Trzecia sprawa, to mnie po prostu rozpie......., przepraszam za słowa i być może chaotyczność, ale po prostu jestem wściekła... Miałam dekoder 2 lata, i coś się zaczęło sypać, prawdopodobnie coś z twardym dyskiem, ogólnie zepsuł się. Dzwonie do biura obsługi i uzyskuję informację, że mam się udać do najbliższego punktu i wymienią mi na NOWY, podkreślam nowy. Punkt gdzie mnie wysłali, nie miał dekoderów, więc wskazali mi inny punkt jak nie chcę czekać. No to jadę do pobliskiego miasta po NOWY dekoder, zaznaczę, że ja bardzo dbam o sprzęt i mój dekoder wyglądał jak nowy, po czym dostaję w zamian szmelc, który wygląda jakby go ktoś po podłodze ciągnął. No to dzwonie tam jeszcze raz, i o to co słyszę: dekoder jest ich własnością i nie muszą dawać nowego może być używany, pierwsza rozmowa z biurem obsługi inaczej wyglądała. Nie ważne, że dwa lata go używałam, gdzie np. telefonia komórkowa oferuje po takim czasie nowy, nie ważne, że ja sobie o niego dbałam bo mam go na widoku i żeby mi wstyd nie było jak ktoś przyjdzie, dostałam używany, dosłownie używany (pewnie na wiele sposobów) złom. Przecież najważniejsze, że kanały odbiera a to, że nie wygląda za ładnie to szczegół. Dostałam kur.... na maxa i się dowiedziałam, że muszę jeszcze przez 3 miechy ich znosić po tym jak dam im wypowiedzenie. Pan w sklepie, był na tyle miły, że zgodził się go wymienić jeszcze raz, ale to jutro, zobaczymy jak tam pojadę czy nadal będzie tak miły, czy może zostanę z tym złomem.
    ZaletyNie żartujmy nawet, bo to śmieszne nie jest.
    WadyWięcej niż ustawa przewiduje.
    POnad dwa lata, aktywacja ponad 400 złotych
  • ~oszukana / 2011-12-19 20:19
    Ocena: 1.00 / 5


    Za zwrócony w terminie sprzęt tv n żąda zwrotu pieniędz w kwocie 1000 zł.Czy nie jest to próba wyłudzenia pieniędzy?
    Sprzęt został oddany w autoryzowanym punkcie serwisowym telewizji N,co jest potwierdzone przez pracownika tej firmy.
    Na usilne interwencje brak jakiejkolwiek reakcj ze strony TV N.

    Odradzam wszystkim zawieranie z nimi umowy.Zaczynam skutecznie promować antyreklamę TV N.
    ZaletyBRAK!
    WadyWyłudzają pieniądze.
  • ~sumatr / 2008-12-25 17:29
    Moje posty zostały ocenzurowane przez "n" ale tu przyłącze się do pozostałych ocen!Tak jeszcze nikt nigdy mnie nie potraktował jak "telewizja nowej generacji"!W grudniu wydzwoniłem już 6h na BOK i ani jednego razu nikt kompetentny nie odebrał!!!!!(zainteresowenym prześlę skany rachunku telefonicznego) Nadal nie mogę zrezygnować z pakietów które nie chcę oglądać....czyli kolejny miesiąc płacę ponad 100zł za to co mnie nie interesuje plus druga 100 za telefony do BOK-u.Pozostaje mi tylko płacić i czekać te dwa lata..tylko jak później się tego pozbyć?
    Proszę o poradę czy ktoś już sobie jakoś z nimi poradził?Dostałem już maila że zbiera się grupa ludzi którzy chcą współnie wnieść pozew.Chętnie się przyłącze....myśle że faktury za telefon będą wystarczającym dowodem dla sądu.
    przeklinam chwilę kiedy dałem się w to wrobić....
    Zastanówcie się przed zakupem!!!!!!
    2 miesiące
  • treewood / 2012-06-13 17:50
    Ocena: 3.33 / 5
    Generalnie ok ale nie podoba mi sie ich podejscie do klienta. Lepiej traktuja klienta nowego niz klienta, ktory ma u nich tv cyfrowa juz prawie 4 lata i to w pakiecie ok 70 zl na miesiac. Okazuje sie, ktorys raz, ze lepiej jest rozwiazac umowe i na nowo zarejestrowac ja na kogos innego z domu niz przedluzac.

    Przy takim podejsciu w koncu po rozwiazaniu umowy, oddaniu dekodera moze sie okazac, ze pojde juz do konkurencji bo co mi zalezy.
    ZaletyW miare dobra oferta w stosunku do ceny
    WadyPodejscie do klienta
    4
  • ~Adam Sośnicady / 2013-04-10 10:45
    Ocena: 4.50 / 5
    Bezczelność CHAMSTWO wymuszanie zawierania umó na wyższe ceny.

    Dostałem ofertę na NC+...
    Aktualnie płaciłem 69zł.
    Nowa oferta to 119zł.
    Po telefonie do "BIURA MIGRACJI" oferta na 99zł, po długich rozmowach ta sama taniej o 20zł - HURRA !!!
    Tyle że 69 to dla mnie już za drogo bo nie oglądam nałogowo telewizji.
    Gdy zapytałem o tańszą - odp. "NIE MAM takiej MOŻLIWOŚCI"
    Jedyne rozwiązanie dla klienta rozwiązać umowę i podjąć nową - wymienić sprzęt napisać list wysłać wiadomość i zadzwonić na nr gdzie czeka się 15 min na połączenie z operatorem.
    Zaletydużo kanałów HD - szybko się rozwija, WYSOKA JAKOŚĆ tecnologii w stosunku do konkurencji
    Wadybezczelna i niekompetentna obsługa w Centr.Ab. problemy przy obniżaniu abonamentu
    7 lat (od2006r) - jak tylko się pojawili na rynku - widziałem w tym przyszłość TV
  • ~aneczka / 2014-11-20 18:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Czekam na połącznie z obsługą techniczną 40 min... to są jakieś jaja serio
    ZaletyBRAK
    WadyBrak jakiegokolwiek szacunku do klienta
    10 lat
  • ~calineczka / 2013-02-16 10:27
    uwaga na telewizję N bo to oszuści !!!
    ostrożnie z wymianą dekodera który przestaje działac bo po prawie roku dowiaduje sie ze mam 100,00 zadłuzenia za uszkodzony dekoder,
    a wcześniej nikt mnie nie poinformował, ze moze być opłata za wymianę.
    Uważajcie nie zawierajcie umowy z taką firmą która nie szanuje swoich klientów
    Zaletynie ma
    Wadyoszustwo
  • ~Edyta Lewandowska / 2012-09-09 11:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem rozczarowana ofertą telewizji N. Wymieniłam do tej pory trzy dekodery tej telewizji cyfrowej i każdy otrzymuję zepsuty.Nie odbiera kanałów, dekoderów nie da się skonfigurować. Jestem zawiedziona ponieważ już 3 miesiąc płacę abonament za telewizję, której nie oglądam!! NA PRAWDĘ NIE POLECAM. Współpraca z tą firmą jest okropna !!!
    ZaletyBrak
    Wadyj.w
    od trzech miesięcy
  • ~kanka / 2013-02-19 20:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja, kupiłem dla Ligi Mistrzów a złodzieje zaczęli puszczać najlepsze mecze na kodowanych kanałach. Po zakończeniu umowy rezygnuje.
  • ~Michal P / 2014-08-12 11:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Unikać szerokim łukiem!
    Byłem zadowolony w oferty, kiedy zadzwonił konsultant, po dokładnej analizie oferty doszliśmy do porozumienia, umowa jest jednak na narzeczoną - ona musiała formalnie podjąć decyzję.
    Konsultant przedstawił jej jednak inną ofertę niż mnie, ta sie zgodziła i teraz 2 lata bdę płacił zawyżony abonament.
    ZaletySzeroka oferta kanałów
    WadyNaciąganie przez konsultantów
    3
  • ~Pawel6960 / 2012-07-13 19:00
    Ocena: 2.67 / 5
    Kłopoty z odbiorem kanału AXN HD,
    Czy ktoś na kanale 30 AXN widzi co jakiś czas zakłócenia / kwadraciki z nakładającym się innym kanałem./ Dzwoniąc na infolinię N muszę odczekać od 7 do 15 minut na połączenie gdzie jestem informowany że muszę sprawdzić sygnał a w najgorszym przypadku konsultant prosi o poczekanie bo musi zasięgnąć informacji co trwa następne około 5 min. i się dowiaduję że problemy są po stronie nadawcy a tu mam małą niespodziankę na dekoderze Polsatu nie ma tych zakłóceń / dekoder Polsatu w pokoju obok/.
    Mam prośbę jeżeli ktoś ma ten sam problem z tym kanałem proszę o informację. Staram się rozwiązać umowę z tą platformą.Niedawno konsultant namówił mnie na dalszy odbiór ,dobrze że tylko na 12 miesięcy się zdecydowałem a do tej pory nie dostałem umowy do domu na papierze tylko przysłano mi regulamin na e-maila.
    Zaletyżadnych
    Wadyzawieszający się dekoder ,
    26 miesięcy
  • ~plamka / 2012-08-26 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    jak najdalej z dala od tych oszustów.najpierw byłem abonentem oddałem dekoder po 5 dniach po zakonczeniu terminu i w niedziele o 8rano dzwoni mi firma bets zebym oddal 36 zł kary(paranoja) 2 sprawa kupilem na karte dekoder i myslalem ze bedzie dzialac telewizja naziemna bez oplat gucio prawda nie doladujesz nie ogladasz totalna porazka udaje sie z sprawa do rzecznika praw konsumenta stanowczo odradzam tą podła firme bez zasad i jakiegokolwiek poczucia lojalności do klienta.
  • ~Robert G / 2012-11-20 20:17
    Ocena: 2.33 / 5
    Jak do tej pory to najgorsza obsługa pod słońcem, dlaczego:
    - dodzwonić się do BOK to jak prosić buddę o wsparcie będąc żydem
    - błędnie naliczane kwoty na rachunkach
    - pomyłki w naliczaniu promocji, trzeba samemu pilnować, bo później odkręcania jest więcej niż po tygodniowej zabawie w wesołym miasteczku
    - trzeba pilnować wyłączenia promocji, ponieważ sami nie przypomną, a jak naliczą rachunek to już nie ma przebacz
    - bardzo trudno jest wymienić tuner jeżeli- mój działał zbyt głośno, wieczorami gdy cicho oglądało się telewizję pracował jak traktor, serwis tego nie chciał zareklamować, dopiero wymieniłem dziada za dopłatą z większym dyskiem i.... nagle cicho.
    - dokonano zmiany menu, moim zdaniem na gorsze
    - jeżeli chcesz szukać kanałów po kategorii, na siłę wciska się w pierwszej kolejności TVN, itd a dopiero na samym końcu reszta, doszukać się w "wyszukiwarce" naprawdę można NIC.

    Ja NIE POLECAM!
    Zaletydobra jakość sygnału TV
    Wadybez liku
    ponad 5 lat, i już nie mam cierpliwości
  • ~Tomek / 2013-01-11 10:32
    Dużo by pisać. Mam problem z podstawowymi kanałami i zawsze odpowiedz jest ta sama. Mam biegać na dach zmieniać ustawienia anteny pod konkretne kanały.
    Nikomu nie polecam tej telewizji. Mama problem od świąt i nie można się dodzwonić do Pomocy Technicznej. Zero szans. Siedziałem na telefonie po 30 minut i nic. Na sprzedaż w tym samym czasie dodzwoniłem się w ciągu minuty. Klient z umową jest nic nie warty dla nich. Tylko nowy się liczy.
    Zaletydobra jakość
    Wadywszystko inne
    pół roku
  • ~Zbigniew Murski / 2013-06-22 22:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Uff-gdzie My zyjemy. Telewizja na karte robi z nas idiotow- jak czytam te wypowiedzi to wszystko zgadza sie w 100% z Mimi doswiadczeniami.Czy naprawde w tym kraju nie ma nikogo kto zajmie sie tymi zlodziejami.
    ZaletyBrak
    WadyArogancja, brak mozliwosci kontaktu,
    3 lata
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2271
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 319
Toya (TV)
Ocena: 4.32, ilość opinii: 229
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976