Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2262 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ewelina / 2020-08-11 18:43
    Ocena: 3.33 / 5
    Fatalna jakość, przy upale obraz kostkuje, przy burzy nie ma wcale sygnału. Oczywiście obsługa techniczna twierdzi, że to na pewno wina mojego sprzętu. Nowi klienci dostają lepszą ofertę, wieloletnich ma się w nosie. Za wieloletnią współpracę, składa się nam śmieszne oferty, oczywiście dodatkowo płatne. Żenada.
    WadyFatalny sygnał.
    MiejscowośćLędziny
  • ~Kleopatra / 2020-08-10 20:48
    Ocena: 3.00 / 5
    Muszę to napisać, w dniu dzisiejszym otrzymałam z Canal plus telefon od przemiłego chłopaka. Okazuje się, że własnie mija 20 lat odkąd jestem klientem tej instytucji , Pan zapowiedział, że w związku z takim moim '' psim '' przywiązaniem do nich po 20 latach zostaję wyróżniona i dostanę super prezent. Pomyślałam oho coś się zmieniło, zamieniam się w słuch i liczę na jakąś kartkę z życzeniami a może kubek z nadrukiem canal+
    Pomyślałam że zdarzy się coś sympatycznego. Po wielkich podziękowaniach za moje przywiązanie otrzymałam prezent w postaci dodatkowego dekodera za których miałam zapłacić podwójny abonament plus dzierżawę dekodera
    Głupota, absurdalność i bezczelność tej propozycji była tak wielka, że nawet chłopak który do mnie dzwonił był zażenowany. Mnie rozbawiło to do łeż. Jeżeli Pani Sadowska dalej jest tam Prezesem Zarządu to sugeruję zmianę bo mam zamiar osobiście jej podziękować w liście otwartym za ten prezent.
    Po za absurdalnymi pomysłami handlowymi ze swojej strony nie mam większych zastrzeżeń - jakość sygnału zawsze bardzo dobra a przenosiłam się z anteną kilkukrotnie. Obecnie od 10 lat mieszkam na wsi i nigdy nie było problemu z sygnałem ani tu ani w Warszawie i pewnie dlatego tak długo z nimi jestem, dekodery się nie psują jest ok, nie jest to usługa na najwyższym poziomie ale nie narzekam . Cena oczywiście nieadekwatnie wysoka w stosunku do oferty
    Zaletybardzo dobry sygnał
    Wadywysoka cena
    MiejscowośćŻabia Wola
  • ~Dno / 2020-08-04 21:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Dnocyfra to niporozumienie bylem w polsacie tam kolejki a c+ pusto wziolem pakiet pilot raz dziala raz nie moje nerwy tego nie zniosa zerwe umowe i nogdy wiecej c+





    ZaletyDno
    WadyDno
  • ~Leszek / 2020-08-02 21:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Zmiana karty to blokada dostępu. Czy ukradłem wam coś?
    WadyDamę wady. CEkam aż zabiorą wam uprawnienia do transmisji speedwaya...
    MiejscowośćPoznan
  • ~adam / 2020-07-23 11:49
    Ocena: 2.00 / 5
    BYŁEM klientem Canal+ od jego początku, czyli gdy sygnał był przesyłany z nadajników naziemnych.
    To był tylko jeden kanał, ale ciekawy!
    I był to złoty czas dla abonentów.
    Co chwila promocyjne akcje obejmujące właśnie ich - ludzi którzy podpisali umowę, seanse filmowe w salach kinowych, prezenty, zainteresowanie widzem.
    Ale wszystko ma swój koniec - przejście na usługę satelitarną był właśnie tym momentem.
    Stały, wieloletni klient przestał mieć znaczenie, został uznany za jelenia który płaci, więc nie trzeba się nim zajmować.
    Klient wieloletni przed końcem umowy dostawał tylko telefon o podwyższeniu abonamentu.
    Trwało to wiele lat, moje przygody z tą firmą to już historia.
    Co było powodem nie podpisania następnej umowy?
    Bezczelność i lekceważenie z jaką obsługa klienta odnosiła się do zgłaszanych przeze mnie problemów.
    Mając w pamięci swoje problemy nie polecam kontaktu z nimi nikomu.
    Jest wiele innych lepszych i tańszych opcji do wyboru

    ZaletyByły dawno temu - potem znikły
    WadyArogancka i niekompetentna obsługa
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Agnieszka / 2020-07-20 11:48
    Ocena: 1.33 / 5
    Obsługa klienta - tragedia!!!! Zasięg i jakość odbioru fatalna (słaby sygnał, ale oczywiście wina klienta). Generalnie wszystko jest winą klienta, nc+ od wszystkiego umywa ręce:(((To moja pierwsza i ostatnia umowa z nimi. Wypada jeszcze zawiadomić UOKiK, niech przyjrzą się tym oszustwom.
    ZaletyBrak
    WadySłaba jakość sygnału, nie miła obsługa, kompletny brak pomocy
    MiejscowośćŻyrardów
  • ~Joana / 2020-07-17 13:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam.Oszusci,obsługa klienta tragedia Panowie konsultanci myślą że jak wykuli na blache wszystko co mogą a czego nie powinni to już myślą że mogą wszystko bo pracują na sluchawce!!! żenada!!!nie miła obsługa!!!sygnał zanika z byle wiatru i deszczu oczywiście klienta wina(tragedia)opóźnienie rachunku w opłaceniu nie z mojej winy tylko nie miałam info na poczcie ani na tv rachunku ale wiadomość że termin płatności mija umieją wyslac.Jeszcze raz żenada zero podejścia do klienta a jestem już długo abonentem cyfry i nie mogę się doczekać końca umowy i nigdy w życiu nie podpisze już z nimi umowy chociaż nie wiem jakie by mieli promocje i super oferty.
    NIE POlECAM!!!!! Ale polecam cn+ więcej szacunku do klienta!!!
    ZaletyZero zalet
    WadyDużo ich
    MiejscowośćLublin
  • ~Anonim / 2020-07-15 14:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam. Przy lekkim zadłużeniu wydzwaniają jak upierdliwce i odrazu grożą zerwaniem umowy i komornikiem. Jak dzwonią z ofertą lub w sprawie zadłużenia to nie mają szacunku do czyjegoś czasu. Ostatnio poprosiłam o kontaktowanie się w godzinach wieczornych, ze względu na pracę. Pani się zgodziła, ale później i tak wydzwaniali jak w pracy byłam.
  • ~Piotr / 2020-07-14 17:50
    Ocena: 2.33 / 5
    Załatwiałem sprawę w punkcie NC+ w Galerii Bałtyckiej Gdańsk- Wrzeszcz. Dramat. Polecono mi instalatora który wystawił mnie dwa razy.
    Będę starał się rozwiązać umowę z NC+. i zrobię tak jak wszyscy czyli zamontuję telewizję naziemną. Jest tańsza i jak się okazuje nie gorsza.
    Nie polecam NC+. Odradzam
    WadyZałatwiałem sprawę w punkcie NC+ w Galerii Bałtyckiej Gdańsk- Wrzeszcz. Dramat. Polecono mi instalatora który wystawił mnie dwa razy.
    Będę starał się rozwiązać umowę z NC+. i zrobię tak jak wszyscy czyli zamontuję telewizję naziemną. Jest tańsza i jak się okazuje nie gorsza.
    Nie polecam NC+. Odradzam
    MiejscowośćGdańsk
  • ~mariusz / 2020-07-14 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zakończeniu umowy czeka nas niespodzianka płacenia za dekoder - który ja już oddałem.Przedstawiciele i nc+ ma zysk z tego że klient jest pomijany nawet gdy płaci regularnie 2 abonamenty i zdał sprzęt. Firma nie wie kto z personelu podpisał umowę i sugeruje kierowanie sprawy do sądu. Nigdy nie polecę i nie skorzystam po zakończeniu tej umowy. Obsługa klienta jest mankamentem kardynalnym - nie polecam.
    Wadyobsługa klienta, brak wydania dekodera,
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Andrzej / 2020-07-06 13:03
    Ocena: 3.00 / 5
    Pomimo ustawionej dobrze anteny podczas wiatru i deszczu potrafi sygnał zanikac. Dekodery stare w wysluzone, od multiroom wymieniam średnio co 2 miesiące bo się psują. Ostatnio podczas wymiany zmieniono na moim koncie dekodera głównego i nic nie działa. Nikt nic nie wie i nie chce pomóc. Reklamację trzeba było złożyć i czekać 30 dni. Porażka A każą płacić.
    ZaletyCanal plus z nba
    Cena rozsadna
    WadySlabej jakości sygnał
    Dramatyczne dekodery która co chwilę się psuja
    MiejscowośćChrzanów
  • ~Robert / 2020-07-03 11:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Stanowczo odradzam. Telewizja jak telewizja jak swieci słońce to jest dobrze a jak już pada bądź mocniej wieje to już jest gorzej. Kupiłem dekodery w 2014 a przy rozwiązaniu umowy zostałem naliczony 1300zl kary za nie zwrócenie dekodera i karty za co zapłaciłem przy odbiorze. Pokwitowanie gdzieś się zapodziało jak to z nimi bywa. Normalni ludzie by to sprawdzili bo gdzies musza mieć zaksięgowane te pieniądze to wypinają się dupa i nie chcą współpracować dla nich te pieniądze to jak splunąć a mi rozwaliły 2 miesiące w życiu. Nie polecam bo ofertę tez maja bardzo drogą a w niej za wiele nie ma. A o internecie mogę powiedzieć ze byłem zadowolony przez pierwsze 2 tygodnie w których mogłem zrezygnować, teraz nie mogę obejrzeć filmu na netflix. Porażka życiowa, na 5 lat ta telewizja wyniosła mnie PONAD 10000zl!!!(10tys)
    ZaletyNie naliczaj jak nie odbierasz sygnału
    WadyNaciągają bardziej od PiS i PO razem wziętych do kupy!!!
    MiejscowośćGdańsk
  • ~E... / 2020-07-01 20:32
    Ocena: 1.00 / 5
    5 razy reklamuje sprzęt,za wynajęcie którego płacę i 5 razy dostaję sprzęt ponownie,bo nic mu nie jest.Przywożę do domu-nie działa zawiesza się.10 minut czekam na połączenie z niekompetentnym konsultantem,który jsst w dodatku cyniczny.Wypowiedzenie skutkuje rezygnacją ze zgód,co powoduje naliczanie dodatkowych opłat.
    WadyObsługa i sprzęt
  • ~Reziu / 2020-07-01 16:15
    Ocena: 4.00 / 5
    Długo miałem w domu równocześnie CP i NC+. Dekodery polsatu są słabe, cięgle się zawieszają... nie polecam. Ja wolę NC+, wczoraj podpisałem z nimi kolejną umowę na dwa lata, a jestem już z nimi chyba od 15 lat. NC+ to solidna telewizja i nigdy żadnych większych problemów czy ze sprzętem czy z obsługą klienta nie było. Dostałem nowy, solidny sprzęt... przez pierwsze 3 miesiące będę płacił 65 zł a potem 118 z jednym multiroomem za praktycznie wszystko oprócz erotyki której nie potrzebuję. To chyba najlepsza oferta na rynku. Canal+ jest, wszystkie HBO i te sportowe premiumy oraz eleveny są, NC+ go TV jest. Nie wiem czego można więcej chcieć od telewizji. Oczywiście ceny mogły być niższe ale to samo można powiedzieć w sumie o cenach wszystkiego. Ja tam nigdy żadnych problemów umowami ani z obsługą klienta nie miałem, zawsze wszystko sprawnie i szybko. Ja NC+ mogę szczerze polecić.
    ZaletyDużo kanałów, dobry sport, NC+ go TV, solidny sprzęt, dobra obsługa klienta
    WadyMoże trochę cena
    MiejscowośćWodzisław Śląski
  • ~Rozczarowany. / 2020-07-01 10:22
    Ocena: 1.33 / 5
    Dramat. Jak najdalej od tej firmy. Traktowanie i podejście do klienta rodem z PRL. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyTraktowanie klienta. Jakość sygnału. Cena.
    MiejscowośćKielce
  • ~Chris / 2020-06-30 19:49
    Ocena: 3.67 / 5
    Obsuga klienta jest straszna . Od paru dni nie dziala mi dekoder . Za kazdym razem gdy dzwonilam na numer 223104747 . Sprawdzali Ze mna dekoder I mowili Ze zajmie to 24h zanim sie aktywuje . Sztuczne zbywanie klienta zeby Tylko nie ... I TAk 3 razy I oczywiscie po 24h Dalej to samo . Poprosilam Nawet czy mogli by sie skontaktaktowac Ze mna to od powiedzieli Ze maja Tylko polaczenia przychodzace za ktore oczywiscie place Ja . Uwazam Ze Wiec postepuje bardzo nie profesjonalnie z klientek I lepiej kupic tv przez Internet mniej klopotow I taniej
    MiejscowośćSokolka
  • ~licencjat / 2020-06-29 18:05
    Ocena: 2.67 / 5
    Telewizja nie łapie sygnału, kiedy jest deszcz. Także często trzeba konfigurować kartę.
    Zaletydużo kanałów do wyboru (np. Domo+)
    Wadysłaby sygnał,
    nie ma sygnału, gdy jest deszcz,
    łatwo się psuje
    MiejscowośćWrocław
  • ~Andrzej / 2020-06-27 09:11
    Ocena: 1.67 / 5
    A mnie na moim koncie podmienili sprzęt bez porozumienia ze mną wskutek czego przestała działać mi dotychczasowa karta i nie mam dostępu do usługi. Jestem z nimi od ponad 10 lat i miałem nawet kilka umów z nimi na raz. Teraz została mi tylko jedna na czas nieokreślony abym mogł w każdym momencie zrezygnowac z umowy. Zostałem oszukany przez nich wielokrotnie, firma całkowicie niewiarygodna, na infolinii pracują Idioci którzy chyba nawet nie wiedzą gdzie pracują i co tam robią. Obsługa niemiła i bardzo niepomocna , Każdy z nich mówi coś innego jakby pracowali w innych firmach.Nigdy w życiu nie podpisałbym z nimi żadnej umowy.
    WadyNiewiarygodni, ozsukują
    MiejscowośćKonin
  • ~Julk / 2020-06-26 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dajcie się naciągnąć na to że jak nie macie sygnału satelity to możecie oglądać na internecie. To jest oszustwo bo po kilku godzinach wyświetli się komunikat że skończył wam się czas dostępu. Do tego jeszcze nie obejrzycie wszystkich kanałów na które macie wykupiony abonament. Po prostu dno i żenada . Nigdy więcej.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~GOSHA / 2020-06-25 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam użytkownikiem NC+ jestem wściekła i rozgoryczona bo ta firma nie ma nic nie ma za grosz empatii a już napewno nie jej pracownicy. Mam zadłużenie i nie mam z czego spłącić ponieważ firma w której pracuje jeszcze dobrze nie rozpoczęła działaności. I.... dzwonie do NC+ proszę o przesunięcie płatności a Pan mi na to że pandemia się skończyła i mam zapłacić a najlepiej pożyczyć od rodziny lub znajomych ja go pytam czy nie mogę podpisać ugody o rozłożenie lub przesunięcie tej płatności bo naprawdę brakuje mi na chleb a on że sprawa pójdzie do zewnętrznej firmy windykacyjnej i on nic nie może zrobić. Wspomnę jeszcze o lekceważącym toni. czułam się jak ostatnie ......... NIE POLECAM TEJ FIRMY DO MOMENTU ZAWARCIA UMOWY WSZYSTKO OBIECAJĄ A POTEM RĘKOMA LUDZI TAM PRACUJĄCYCH RÓWNIE WYSZKOLONYCH NA ......... EGZEKWUJĄ BO PRZECIEŻ PANDEMII NIE MA
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2262
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1660
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 738
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 307
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 297
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4412
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904