Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2262 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aga / 2020-10-31 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Patologiczne i tandetne programy. Filmy te same powtarzane. Poza Eurosportem kuchnia i domo to śmietnik. Szkoda, ze zamiast 100 programów o niczym nie można wybrać 5 wartościowych.
    ZaletyEuroSport domo kuchnia
    WadyWszystkie pozostały programy o fryzjerach patologicznych rodzinach etc...
    MiejscowośćKrakow
  • ~Piotr / 2020-10-30 10:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Co za nędzna firma!
    Niesamowicie utrudniają załatwianie twojej sprawę jeśli nie jest w ich interesie.

    Chciałem się jedynie dowiedzieć gdzie mogę odesłać dekoder a pani mi mówi ze nie może mi pomóc ponieważ nie jestem abonentem
    (moja żona jest/była)
    Pytałem się czy jeśli zona potwierdza ze jestem mężem jej czy mi pozę pomoc.
    Odpowiedz była ze tylko abonent może rozmawiać żeby tą sprawę załatwić.

    Masakra. Nikomu nie polecam
    ZaletyŻadne
    WadySamy
    MiejscowośćNie korzystam juz
  • ~Ela / 2020-10-22 14:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Zdecydowanie nie polecam, kończy mi się umowa i chciałam przedłużyć, jednak na niższym abonamencie, ponieważ przez dwa lata już wiem, których kanałów nie oglądam. Przez telefon, jak również w punkcie usłyszałam, że nie ma takiej opcji. Abonament, który płaciłam do tej pory (ponad 100zł) jest wyjściowym do przedłużenia umowy i mogę go tylko zwiększyć (jakieś nieporozumienie!!!). Chciałam zakończyć umowę i podpisać nową, niestety przez 3-mce nie mogę, ponieważ będę płacić karę. Nie przedłużyłam umowy i poszłam do polsatu)
  • ~bpuzon / 2020-10-21 14:38
    Ocena: 2.67 / 5
    Rzadko kiedy piszę opinie ale tu muszę się podzielić swoimi problemami z NC+. Dwa lata temu przedłużałem umowę oczywiście było ok. Będzie miał pan te same pakiety co do tej pory w tej samej cenie i tu moje zaskoczenie po trzech miesiącach + 15 zł za co że mam wszystko co do tej pory ale jeden pakiet był darmowy przez 3 msc. Reklamacje skargi i nic płać i płacz. Teraz podpisywałem nową umowę sprawdziłem wszystko 2 razy. Przedłużałem umowę w punkcie i znów ta sama miało być wszystko co do tej pory i tak to robił przedstawiciel ale przy zatwierdzeniu umowy system wyrzucił z mojej oferty pakiet, który miał być za darmo a jest za 20 zł i tak po dwóch latach zrobiło się +35 zł do rachunku. Reklamacje jak w poprzednim czas powtarzasz rozumiem, że mam taki pakiet za takie pieniądze.
    ZaletyNa tą chwilę trudno mi znaleźć.
    WadyJak większość operatorów tylko patrzy jak by tu naciągnąć klienta.
    MiejscowośćLubań
  • ~Waldemar / 2020-10-17 14:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Miałem dzisiaj przyjemnośc odnowić umowę w Państwa lokalizacji.King Cross Marcelin,Poznań. Super miły przedstawiciel poświęcił dużo czasu żeby mi pomóc .Zrobił to tak od siebie. Niesamowity człowiek.Jego zaangażowanie w pomoc klientowi było poza granicami. Odszedłem od miejsca szczęśliwy i zadowolony. Z przedłużoną umową. Jestem pełen podziwu dla tak wspaniałej obsługi. Bardzo dziękuję. Brak mi po prostu słów aby wyrazić moje dzisiejsze doświadczenia .Polecam wszystkim to miejsce.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Krzysztof Jo. / 2020-10-16 12:50
    Ocena: 2.33 / 5
    Jest jedno słowo: SZUBRAWCE !!!! zmieniłem miejsce zamieszkania, mieszkam teraz na stałe w innym kraju. Nie ma MOŻLIWOŚCI ROZWIĄZANIA UMOWY !!!!!! TRZEBA ZAPŁACIĆ "KARĘ" !!!!!!!!! ZŁODZIEJE !!!
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie
  • ~Alicja / 2020-10-15 15:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Place za najdrozszy pakiet, po dwoch dniach dekoder nie dziala. Dwa razy juz bylam w punkcie i nic nie moge dla mnie zrobic, dekoder niby dziala, karta niby dziala ale w domu wcale nie dziala. Dzwonilam juz 4 razy, wychodzi na to ze sama musze placic za serwisanta zeby mi pomogl bo oni maja to gdzies.
    ZaletyZalet nie ma w ogole. Placisz za nic, bo nie mozesz nawet uzywac swojego pakietu.
    WadyTracisz 80 zl miesiecznie i nie dostajesz zadnych programow.
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Anna / 2020-10-09 13:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Biuro obsługi klienta traktuje klientów jak wrogów! Masakra
    WadyTraktowanie klientow
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Natalia / 2020-10-08 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów do pl leciałam żeby synowi wymienić dekoder to nie dość że sprzedano mi dekoder ze złym pilotem to jeszcze złom karte do dekodera salon w Bydgoszczy nie polecam jeszcze na swoj koszt musiałam odsyłać te rzeczy
    Zaletyżadne
    MiejscowośćUk
  • ~Ola / 2020-10-05 10:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj pisałam,ze czekam na aktywacje programów już po raz drugi, po wyłączeniu przez cyfrę+ pakietu którego nie zamawiałam. Czekam od czwartku czyli piaty dzień i cztery noce powinnam mieć włączony dekoder na TVP1HD.W dzień się nie da oglądać tylko tą jedna stacje, ale przez 4 noce mój dekoder był włączony! W czasie pierwszej aktywacji 3 noce, a teraz 4 noce. Kto mi zapłaci za zużyty niepotrzebnie prąd? Moja siostra ma także dwie karty i dwa dekodery i tez miała 4 noce dekodery włączone! Ma identyczne problemy jak ja!
    Mamy pakiet komfort+ bo w tym pakiecie są moje ulubione programy,ale niestety TVP HD, TVP Seriale, TV Puls, TV Puls2 i CBS Reality HD nie możemy oglądać, bo są zakodowane mimo,ze są w pakiecie! Tak jak wczoraj pisałam, jeżeli trafie podczas szukania na jeden z nich to zakodowują mi się dodatkowo WSZYSTKIE!
    Bardzo źle zrobiłam płacąc za rok z góry za takie usługi! Przestrzegam wszystkich przed Cyfra+ bo po otrzymaniu pieniędzy maja człowieka głęboko w ...
    Zaletyzadnych
    WadyUsługa z dużymi wadami,ale nikogo to nie obchodzi.
    MiejscowośćKolonia
  • ~Ola / 2020-10-04 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    W związku z tym,ze cyfra+ zmieniła kodowanie swoich pakietów wypowiedziałam umowę i kupiłam kartę z pakietem komfort+ i z modułem na rok.Dostałam dodatkowo na miesiąc pakiet canal+ na wypróbowanie za darmo.Aktywowanie karty odbywało się parę dni etapami.Okazało się jednak,ze nie wszystkie programy mogę oglądać, bo niektóre,takie jak na przykład TVP Seriale odkodowują się dopiero po wyłączeniu dekodera i włączeniu go na nastawionym danym kanale,przy czym wtedy mam wszystkie inne programy zakodowane,a jeżeli przy przeglądaniu programów wejdę na TVP Seriale to zakodowują mi się wszystkie inne!I gra idzie od początku, wyłączenie dekodera, włączenie, czekanie na weryfikacje i uf,mogę wreszcie oglądać, oczywiście nie wszystkie, bo gdy chce obejrzeć parę innych podobnie kodowanych jak TVP Seriale,to wszystko zaczyna się od nowa!
    Ale to jeszcze nie wszystko!Po miesiącu skończył się pakiet dodatkowy i odkodowywanie parodniowe zaczęło się od nowa.Dzisiaj jest niedziela, a ja czekam od czwartku na włączenie wszystkich należnych mi programów!Od czwartku nie mogę oglądać moich ulubionych seriali czy innych programów!Czy to jest normalne?
    MiejscowośćKolonia
  • ~Renata / 2020-10-01 18:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa niechętna, niepomocna. Trzy dni temu zadzwoniłam w celu sprawdzenia informacji do kiedy należy opłacać abonament i Pan wprowadził mnie w błąd. Dzisiaj dowiedziałam się od niemiłej Pani Izabeli K. że nie udzieli mi takich informacji jaki otrzymałam od jej kolegi, bo... nie może. Moje pytanie brzmi nie może czy nie chce?
    Dziękuję za pomoc. Renata
    MiejscowośćKielce
  • ~Daria / 2020-09-25 12:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia !!! Lekki deszczyk i już nie ma sygnału ! Masakra
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Darek / 2020-09-25 09:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści naciągacze dekoder się zawiesza po 5 dniach składałem reklamacje na dekoder to mi proponowali droższy za 15 PLN miesięcznie umowa w promocji 15 m gdy kupowałem a na umowie 15+1m aktywacji co za dno nie polecam
    ZaletyOszuści
    WadyNaciągacze
  • ~Onademosiflora / 2020-09-22 11:56
    Ocena: 1.00 / 5
    W kwestii obsługi klienta, tam pracują boty? Zero jakiegokolwiek zrozumienia i chęci pomocy,tanie regułki wykute na blachę. Nie polecam. Regulamin rozwiązania umowy z miesięcznym wypowiedzeniem nawet gdy umowa dobiega końca i nie masz ochoty jej przedłużyć to musisz napisać osobiście podpisując rezygnację.
    ZaletyNie ma
    MiejscowośćBradford
  • ~Alex / 2020-09-20 20:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Telewizja DNO. Ciągle się zawiesza, a przy przeciążeniu transmisji wyłączają możliwość zalogowania się i oglądania TV. Żenada. Totalny syf.
    ZaletyZero zalet
    WadyTylko
    MiejscowośćKamionki
  • ~Maryla / 2020-09-11 13:26
    Ocena: 2.33 / 5
    W dniu 11.09.2020 o godz. 12.:40 zadzwonilem do nc+ po kilkunastu minutach oczekiwania odebral operator , po czym zaczalem mowic o rozwiazaniu umowy , poniewaz orange zalozyl mi swiatlowod oferujac caly pakiet , internet,TV i tel.kom. , operator jak to uslyszal to rozlaczyl rozmowe.
    Nc+ nie ma w swoim systemie opcji survey , czyli oceny jakosci obslugi klienta przez operatora , Absolutnie odradzam z korzystania uslug oferowanych przez ta firme.
    Nie moge sie doczekac zeby rozwiazac umowe , bede to musial zrobic osobiscie niestety.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~daniemi / 2020-09-01 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO. Nie można na to coś liczyć. Youtube dział płynnie, netflix też, a włączysz to dziadostwo i rwie, rozłącza. Problem jest także z logowaniem. nigdy nie pamięta ostatnio zalogowanego urządzenia i trzeba je zastępować, więc po paru razach blokuje się dostę do konta na dwa tygodnie. ktoś powinien za to beknąć, bo tak naprawdę ta oferta niby jest a jej nie ma...
  • ~basia444 / 2020-08-27 13:21
    Ocena: 1.00 / 5
    mam dwa dekodery od nc+ które co chwilę się zawieszaja jest to bardzo uciążliwe trudno wytrzymać nerwowo przy takich perypetiach. Czy można wcześniej rozwiązać umowę i jakie są sankcje wcześniejszej rezygnacji
    Zaletybrak
    Wadysame wady nie da się spokojnie oglądać tv bo przy przekraczaniu kanału zawiesza się nawet kilka razy dziennie
    MiejscowośćPszcxyna
  • ~Jerry / 2020-08-25 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Przy zakupie routera z kartą SIM na internet bez limitu, pytając o dostępność w Niemczech dostałem odp że tak jest to możliwe okazało się że nie umowa podpisana i co dalej szkoda gadac
    ZaletyNiema
    WadyOszustwo
    MiejscowośćWodzisław Śląski
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2262
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1660
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 738
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 307
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 297
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904