Takiego chamstwa i prostactwa w rozmowie przez telefon jeszcze nie spotkałam. Ludzie w jakiej rzeczywistości wy żyjecie jak można rozmawiać z klientem w ten sposób? ??!!! W grudniu kończy mi sie umowa i dzięki Bogu kończę z tym shitem!
ZaletyBrak
WadyZmiana konsultantów w obsłudze klienta od zaraz !
MiejscowośćUstrzyki
~Maciej / 2020-12-07 15:28
Ocena: 1.00 / 5
Od dawien dawna mam dekodery na wlasnosc,jak sie zdenerwuje moge go rzucic o sciane i kupic sobie nowy a teraz jestem uwiazany przez cyfre,szkoda slow i czasu .Na szczescie mam drugi abonament ze stara karta ktora pewnie tez wylacza.To juz moje ostatnie podrygi z cyfra-badziewie drkodera nie chcieli mi sprzedac do karty
ZaletyByly 20 lat temu
WadyDrogo,wyciagaja pieniazki za wynajem dekodera
MiejscowośćGdynia
~Maciek / 2020-12-06 15:17
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza telewiIzja, dzial sportowy fatalny, zadne sporty oprocz pilki noznej nie istnieja, doszukac sie czegos innego graniczy z cudem, w programie jak juz maja np. Mecz rugby to i tak puszcza powtorke innego spotkania niz podaja. Tragedia
ZaletyBrak
WadyWszystko do zmiany
MiejscowośćBialystok
~Patrycja / 2020-12-03 12:17
Ocena: 1.00 / 5
dlamnie to parodia i oszustwo to jest ostatnia umowa ktura przedluzam mialam otrzymac nowy dekoder i obnizeie abonametu a tu co sie okazlo ze to sama musze isc i wymienic dekoder amial buc kurier szo to jest ottnia umowa i koniec ta firma
MiejscowośćBialystok
~Klient (niestety) canal + / 2020-11-23 21:48
Ocena: 1.67 / 5
Podpisywanie umowy to byl cyrk. Najpierw umowa zawarta 2 razy przez Internet (nigdy wiecej) nie udala sie pomimo dokladnego postepowania wg instrukcji (problemy technicze po stronie canal plus). Kolejna podpisana przez telefon z konsultantem, ktora jak sie okazalo nie zostala rowniez aktywowana. Kolejna 4 proba skonczyla sie podpisaniem umowy. W ramach rekompensaty dostalem dodatkowa karte przedpacona, ktora mialem dostac po miesiacu od dnia podpisania umowy. Czekalem, ale sie nie doczekalem. Zloyzlem reklamacje, ktora uznali.
Kolejna sprawa - pierwszy rachunek- mialem 3 miesiace TV za darmo :)- niestety naliczyli oczywiscie opłate od pierwszego miesiaca. Zlozylem reklamacje. Reklamacja uznana.
Internet- PORAZKA, Obecnie, po 3 miesiacach uzytkowania reklamacja predkosci polaczenia- oczywiscie odmowa,bo to intrnet mobilny. Pomimo tego, ze predkosc internetu ponizej 1 mb/s...
Teraz okazalo sie, ze sa problemy z routerem, wogle nie ma interentu. Zlozona reklamacja....
Serdeczenie nie polecam. Strata czasu i nierwow- nieustanny kontakt i skladanie reklamacji.
Zaletybrak
Wadyniska jakosc swiadczonych uslug
MiejscowośćSłomniki k/Krakowa
~Waap / 2020-11-14 17:10
Ocena: 1.00 / 5
Od 10 lat jedno i to samo. "Jak to jest zrobione", "Zwykłe rzeczy niezwykłe wynalazki". Hitler, Stalin i jeszcze ten "Zakup kontrolowany".... Bożeee !!!
ZaletyBrak
WadySame
MiejscowośćŁaziska Górne
~Dam / 2020-11-14 15:08
Ocena: 1.00 / 5
Dno i 3 metry mulu. od czasu Wizji bylem z canal+ lecz teraz zeby miec sensowny pakiet musze placic ok 160 zl a w polsacie mam to samo za ok 100zl. Natretni caly czas co 2 dni wydzwaniaja z swoja "oferta" byle tylko przedluzyc umowe i nie rozumieja ze NIE CHCE !. Polsat ich pozamiatal.
Zaletyteraz brak
Wadycena i natretni jak domokrazcy czy jechowi
MiejscowośćGliwice
~Warlock / 2020-11-13 09:42
Ocena: 2.33 / 5
Byłem abonentem od 2004 i 2.11.2020 z niekłamaną przyjemnością zakończyłem współprace z Canal+. Powodem mojej decyzji było skrajnie skandaliczne i aroganckie podejście operatora do potrzeb klienta. Podejście operatora zawrę w jednym zdaniu: "Płać, nie zadawaj pytań i niczego się nie domagaj" Oferta programowa jest niezła, ale warunki z jej skorzystania w ostatnim roku stały się nie do przyjęcia. Powodem takiej sytuacji był podłej jakości sprzęt dostarczany przez operatora (wcześniej miałem własny dekoder umowę tylko na kartę, po unifikacji mój sprzęt przestał pracować) . Mimo moich licznych próśb i sugestii oraz reklamacji operator wykazywał skrajną arogancje, wobec czego nie przedłzuałem juz umowy.
Zaletyjakoś nie widze
Wadypodejście do klienta... płać i nie zadawaj pytań
MiejscowośćPrzemyśl
~Adam / 2020-11-12 07:48
Ocena: 5.00 / 5
Jestem już u nich od 2010r i nie narzekam przedłużyłem w tym roku umowę i nie żałuję płacę 10zł więcej ale otrzymałem HBO i HBOGO szczególnie jakość jest super
Polecam platforme canal+
ZaletyJakość obrazu
WadyBrak
MiejscowośćLidzbark
~Patrycja / 2020-11-08 14:09
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam od miesiąca nie umie uruchomić dekodera.a jak chcesz się zalogować na ich stronie to wyskakuje błąd serwisu. Jednym słowem jedno wielkie gówno
MiejscowośćRudziniec
~Aga / 2020-10-31 19:51
Ocena: 1.00 / 5
Patologiczne i tandetne programy. Filmy te same powtarzane. Poza Eurosportem kuchnia i domo to śmietnik. Szkoda, ze zamiast 100 programów o niczym nie można wybrać 5 wartościowych.
ZaletyEuroSport domo kuchnia
WadyWszystkie pozostały programy o fryzjerach patologicznych rodzinach etc...
MiejscowośćKrakow
~Piotr / 2020-10-30 10:56
Ocena: 1.00 / 5
Co za nędzna firma!
Niesamowicie utrudniają załatwianie twojej sprawę jeśli nie jest w ich interesie.
Chciałem się jedynie dowiedzieć gdzie mogę odesłać dekoder a pani mi mówi ze nie może mi pomóc ponieważ nie jestem abonentem
(moja żona jest/była)
Pytałem się czy jeśli zona potwierdza ze jestem mężem jej czy mi pozę pomoc.
Odpowiedz była ze tylko abonent może rozmawiać żeby tą sprawę załatwić.
Masakra. Nikomu nie polecam
ZaletyŻadne
WadySamy
MiejscowośćNie korzystam juz
~Ela / 2020-10-22 14:21
Ocena: 1.67 / 5
Zdecydowanie nie polecam, kończy mi się umowa i chciałam przedłużyć, jednak na niższym abonamencie, ponieważ przez dwa lata już wiem, których kanałów nie oglądam. Przez telefon, jak również w punkcie usłyszałam, że nie ma takiej opcji. Abonament, który płaciłam do tej pory (ponad 100zł) jest wyjściowym do przedłużenia umowy i mogę go tylko zwiększyć (jakieś nieporozumienie!!!). Chciałam zakończyć umowę i podpisać nową, niestety przez 3-mce nie mogę, ponieważ będę płacić karę. Nie przedłużyłam umowy i poszłam do polsatu)
~bpuzon / 2020-10-21 14:38
Ocena: 2.67 / 5
Rzadko kiedy piszę opinie ale tu muszę się podzielić swoimi problemami z NC+. Dwa lata temu przedłużałem umowę oczywiście było ok. Będzie miał pan te same pakiety co do tej pory w tej samej cenie i tu moje zaskoczenie po trzech miesiącach + 15 zł za co że mam wszystko co do tej pory ale jeden pakiet był darmowy przez 3 msc. Reklamacje skargi i nic płać i płacz. Teraz podpisywałem nową umowę sprawdziłem wszystko 2 razy. Przedłużałem umowę w punkcie i znów ta sama miało być wszystko co do tej pory i tak to robił przedstawiciel ale przy zatwierdzeniu umowy system wyrzucił z mojej oferty pakiet, który miał być za darmo a jest za 20 zł i tak po dwóch latach zrobiło się +35 zł do rachunku. Reklamacje jak w poprzednim czas powtarzasz rozumiem, że mam taki pakiet za takie pieniądze.
ZaletyNa tą chwilę trudno mi znaleźć.
WadyJak większość operatorów tylko patrzy jak by tu naciągnąć klienta.
MiejscowośćLubań
~Waldemar / 2020-10-17 14:26
Ocena: 5.00 / 5
Miałem dzisiaj przyjemnośc odnowić umowę w Państwa lokalizacji.King Cross Marcelin,Poznań. Super miły przedstawiciel poświęcił dużo czasu żeby mi pomóc .Zrobił to tak od siebie. Niesamowity człowiek.Jego zaangażowanie w pomoc klientowi było poza granicami. Odszedłem od miejsca szczęśliwy i zadowolony. Z przedłużoną umową. Jestem pełen podziwu dla tak wspaniałej obsługi. Bardzo dziękuję. Brak mi po prostu słów aby wyrazić moje dzisiejsze doświadczenia .Polecam wszystkim to miejsce.
MiejscowośćPoznań
~Krzysztof Jo. / 2020-10-16 12:50
Ocena: 2.33 / 5
Jest jedno słowo: SZUBRAWCE !!!! zmieniłem miejsce zamieszkania, mieszkam teraz na stałe w innym kraju. Nie ma MOŻLIWOŚCI ROZWIĄZANIA UMOWY !!!!!! TRZEBA ZAPŁACIĆ "KARĘ" !!!!!!!!! ZŁODZIEJE !!!
ZaletyŻadnych
WadyWszystkie
~Alicja / 2020-10-15 15:45
Ocena: 1.00 / 5
Place za najdrozszy pakiet, po dwoch dniach dekoder nie dziala. Dwa razy juz bylam w punkcie i nic nie moge dla mnie zrobic, dekoder niby dziala, karta niby dziala ale w domu wcale nie dziala. Dzwonilam juz 4 razy, wychodzi na to ze sama musze placic za serwisanta zeby mi pomogl bo oni maja to gdzies.
ZaletyZalet nie ma w ogole. Placisz za nic, bo nie mozesz nawet uzywac swojego pakietu.
WadyTracisz 80 zl miesiecznie i nie dostajesz zadnych programow.
MiejscowośćRzeszów
~Anna / 2020-10-09 13:37
Ocena: 1.67 / 5
Biuro obsługi klienta traktuje klientów jak wrogów! Masakra
WadyTraktowanie klientow
MiejscowośćWarszawa
~Natalia / 2020-10-08 21:35
Ocena: 1.00 / 5
Brak słów do pl leciałam żeby synowi wymienić dekoder to nie dość że sprzedano mi dekoder ze złym pilotem to jeszcze złom karte do dekodera salon w Bydgoszczy nie polecam jeszcze na swoj koszt musiałam odsyłać te rzeczy