Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2262 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Gościu / 2021-01-05 10:57
    Ocena: 2.33 / 5
    Byłem klientem tej platformy przez ponad 10 lat. Obsługa klienta polega na wciskaniu na siłe coś czego się nie chce. Gdy przychodziła poczta, dostawałem książkę z 30 stron gdzie było opisane min co w najbliższym czasie będzie ciekawego w tv. Fajnie nie? Z tym, że na ostatniej stronie był aneks do umowy :-) Szczyt bezczelności i manipulacja. Rok temu zrezygnowałem i mam święty spokój. W tej chwili spojrzałem na ich ofertę i za 168 kanałów przez 6 mcy 49 a potem 110. Mój brat mieszka w bloku i płaci za intetnet 500mb 59 zł, i 30 zł za 160 kanałów. Razem 89zł, do tego przez 3 miesiące za 50%. Dostał też pakiet canal+ na 3mce za darmo i uwaga! Dostał smsa, że kończy się darmowy canal+, jeżeli nie chce płacić to musi go wyłączyć. W ncplus zapomnijcie, że Cię poinformują o tym, a jeżeli chcesz to wyłączyć to jest to droga przez mękę.
    ZaletyJakaś opcja na wsi
    WadyTak jak w opisie
    MiejscowośćSumin
  • ~King Cross Praga / 2020-12-30 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Słaba obsługa, słaba usługa, sprzedawca zmienił nam pakiet wciskając równolegle usługę na ten sam adres pod inne dane, mówił, że będzie ok i nie poniesiemy dodatkowych kosztów, bo poprzednia zostanie anulowana. Sprawa dla UIKOK, bo było to jawne oszustwo. Zapłaciliśmy za dwa abonamenty przez 3 miesiące.
  • ~Skr / 2020-12-25 21:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Canal plus przez internet-Awaria.od kilku dni nie da się oglądać programów "na żywo" po 2-3 sekundach występuje błąd ładowania video. Na infolinii oczywiście od razu zrzucili to na szybkość neta , ale mam 600Mb/s Światłowodu po kablu do boxa i drugiego telewizora więc rozkładają ręce i musze czekać na maila z działu technicznego...problem wystepuje od kilku dni nie tylko u mnie.
    ZaletyBrak
    WadyPrzymula programy(na 600Mbs światłowodzie) często po przycięciu nie równo głos i fonia.opóźnienie meczu aż 30 sekund względem normalnej telewizji.infolijia nic nie potrafi pomóc. odradzam
    MiejscowośćKocmyrzów-Luborzyca
  • ~Zniesmaczony widz / 2020-12-24 20:47
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest terroryzm, reklamy po 15 minut i dalej muszę płacić ??? Strata mojego czasu. Sprzeciwiam się temu kategorycznie. To jest gówno......
    ZaletyBrak, przewalka
    WadyReklamy po 15 minut, strata mojego cennego czasu
    MiejscowośćŁódź
  • ~Marta / 2020-12-24 10:54
    Ocena: 3.00 / 5
    Niestety serwis na fatalnym poziomie. Mam usługę Multiroom i od kilku lat to droga przez mękę. Dekoder żąda przełożenia karty z dekodera głównego. Po kilkunastu/kilkudziesięciu (dokładnie nie pamiętam) przełożeniach karty w końcu karta główna uległa uszkodzeniu. Teraz nie działa również dekoder główny. Zaglądam więc na mapkę z punktami obsługi nc+ i najbliższy serwis mam 45 kilometrów od miejsca zamieszkania :))). Nie chodzi o serwis ciężarówkowy ale zwykły punkt obsługi - pomieszczenie z biurkiem i komputerem - żenada.
    Próbuję się dodzwonić ale nic z tego... Wygląda na to że nc+ ma monopol ze względu na konkurencyjną ofertę sprzedażową, więc obsługę posprzedażną sobie odpuścili.
    Nie polecam.
    Zaletydobry pakiet - szeroka oferta
    Wadyfatalny serwis
    MiejscowośćKrzepice
  • ~Roman / 2020-12-22 18:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam od kilku lat telewizje na kartę teraz Canal+, dodałem pakiet Comfort+ (dotychczas korzystałem z pakietu Start) zapłaciłem, aktywowałem SMS....i po 4 dniach, 3 rozmowach z konsultantami, którzy podobno odnowili mi uprawnienia do odbioru...nadal ma dostępne tylko kanały z poprzedniego pakietu. Od 4 dni muszę mieć włączony kanał 11 TVP1 HD (fuj) i nadal nic. Jeśli coś się klientowi oferuje, pobiera za to opłatę to byłoby miło gdyby się z tego wywiązywało.Żenada.Niekompetencja konsultantów to himalaje arogancji...Trzeba raczej rozejrzeć sie za innym dostawca telewizji. A cha w canal+ a i owszem próbowałem wynalazku pt.
    canal+ box 4 k...to dopiero żenada.Nie łączy sie z wifi, wymusza zmiane hasła do wifi na roterze na min. 8 znaków....oddałem w cholerę. Polecam...omijać szerokim łukiem tego dostawcę telewizji.
    MiejscowośćMnich
  • ~Dominik / 2020-12-16 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    złodzieje,oszuści i kłamcy.pisze nielimitowany internet.Jezeli 100gb to nielimitowany internet to ja jestem Dudą.W pakiecie jest napisane 150mb/s
    Najwięcej ile wycisnal ten internet to 1mb/s .Za 3miesiace kończy mi się ten kontrakt.Kiedy moja mama zadzwoniła(mam 15lat)i się zapytała kiedy się kończy umowa zapytali się czemu pyta.Odpowiedziala że internet jest mega słaby i powody.W następnym miesiącu(dzwoniła w Listopadzie)teraz jest Grudzień nagle wykorzystano 80% z 100gb kiedy nikt z niego nie korzystał.Ciekawe co?ping jest nie do wytrzymania strony lądują się godzinę .YouTube zacina się w 144p(to jest możliwe?)a netflixa odradzam oglądać bo nidosc że będziecie oglądać w pikselach to wykorzystacie "wszystko". Jeśli internet mega wolno działa jedyna odpowiedź to:najprawdopodobniej wykorzystaliście cały pakiet.Blagam was kupcie internet nawet z Orange ale nie z tego bo będziecie żałować. Będziecie płacić za coś czego nie ma
    Zaletysame wady
    Wadypatrz zalety
    MiejscowośćWejherowo
  • ~Szym / 2020-12-14 08:09
    Ocena: 3.00 / 5
    Największą wadą dla mnie jako rodzica jest słaby poziom funkcji kontroli rodzicielskiej.
    - Brak możliwości ograniczenia czasu oglądania przez dzieci telewizji. Na przykład międzi godziną 22 a 6 rano aby oglądać telewizję trzeba wprowadzić odpowiedni kod.
    Takie rozwiązanie potrzebne jest dla dzieci nieco starszych i nastolatków w wieku 11-18 lat.
    Dzieci w tym wieku czekają tylko aby rodzice poszli spać i idą po cichu oglądać telewizję tym bardziej, że wele programów dla młodzieży nadawanych jest niemal całodobowo.
    Takie rozwiązania bezproblemowo funkcjonują na routerach, w ograniczaniu dostępu do internatu dla dzieci.
    MiejscowośćLębork
  • ~Kacper / 2020-12-13 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza cyfra na świecie wszystko zacina nie da się oglądać jest to po prostu porażka nie polecam
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Gucio / 2020-12-12 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Podejście do klienta jak do intruza.
    Pazerność na kasę.Brak profesjonalizmu do klienta.
    UNIKAJCIE ZA WSZELKA CENE
    ZaletyNikłe
    WadySporo..... pazerność .olewanie klienta.
    Niejasne kryteria opłat
    MiejscowośćPrzystajń
  • ~Barbara / 2020-12-11 15:24
    Ocena: 1.33 / 5
    Takiego chamstwa i prostactwa w rozmowie przez telefon jeszcze nie spotkałam. Ludzie w jakiej rzeczywistości wy żyjecie jak można rozmawiać z klientem w ten sposób? ??!!! W grudniu kończy mi sie umowa i dzięki Bogu kończę z tym shitem!
    ZaletyBrak
    WadyZmiana konsultantów w obsłudze klienta od zaraz !
    MiejscowośćUstrzyki
  • ~Maciej / 2020-12-07 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dawien dawna mam dekodery na wlasnosc,jak sie zdenerwuje moge go rzucic o sciane i kupic sobie nowy a teraz jestem uwiazany przez cyfre,szkoda slow i czasu .Na szczescie mam drugi abonament ze stara karta ktora pewnie tez wylacza.To juz moje ostatnie podrygi z cyfra-badziewie drkodera nie chcieli mi sprzedac do karty
    ZaletyByly 20 lat temu
    WadyDrogo,wyciagaja pieniazki za wynajem dekodera
    MiejscowośćGdynia
  • ~Maciek / 2020-12-06 15:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza telewiIzja, dzial sportowy fatalny, zadne sporty oprocz pilki noznej nie istnieja, doszukac sie czegos innego graniczy z cudem, w programie jak juz maja np. Mecz rugby to i tak puszcza powtorke innego spotkania niz podaja. Tragedia
    ZaletyBrak
    WadyWszystko do zmiany
    MiejscowośćBialystok
  • ~Patrycja / 2020-12-03 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    dlamnie to parodia i oszustwo to jest ostatnia umowa ktura przedluzam mialam otrzymac nowy dekoder i obnizeie abonametu a tu co sie okazlo ze to sama musze isc i wymienic dekoder amial buc kurier szo to jest ottnia umowa i koniec ta firma
    MiejscowośćBialystok
  • ~Klient (niestety) canal + / 2020-11-23 21:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Podpisywanie umowy to byl cyrk. Najpierw umowa zawarta 2 razy przez Internet (nigdy wiecej) nie udala sie pomimo dokladnego postepowania wg instrukcji (problemy technicze po stronie canal plus). Kolejna podpisana przez telefon z konsultantem, ktora jak sie okazalo nie zostala rowniez aktywowana. Kolejna 4 proba skonczyla sie podpisaniem umowy. W ramach rekompensaty dostalem dodatkowa karte przedpacona, ktora mialem dostac po miesiacu od dnia podpisania umowy. Czekalem, ale sie nie doczekalem. Zloyzlem reklamacje, ktora uznali.
    Kolejna sprawa - pierwszy rachunek- mialem 3 miesiace TV za darmo :)- niestety naliczyli oczywiscie opłate od pierwszego miesiaca. Zlozylem reklamacje. Reklamacja uznana.

    Internet- PORAZKA, Obecnie, po 3 miesiacach uzytkowania reklamacja predkosci polaczenia- oczywiscie odmowa,bo to intrnet mobilny. Pomimo tego, ze predkosc internetu ponizej 1 mb/s...
    Teraz okazalo sie, ze sa problemy z routerem, wogle nie ma interentu. Zlozona reklamacja....

    Serdeczenie nie polecam. Strata czasu i nierwow- nieustanny kontakt i skladanie reklamacji.
    Zaletybrak
    Wadyniska jakosc swiadczonych uslug
    MiejscowośćSłomniki k/Krakowa
  • ~Waap / 2020-11-14 17:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 10 lat jedno i to samo. "Jak to jest zrobione", "Zwykłe rzeczy niezwykłe wynalazki". Hitler, Stalin i jeszcze ten "Zakup kontrolowany".... Bożeee !!!
    ZaletyBrak
    WadySame
    MiejscowośćŁaziska Górne
  • ~Dam / 2020-11-14 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i 3 metry mulu. od czasu Wizji bylem z canal+ lecz teraz zeby miec sensowny pakiet musze placic ok 160 zl a w polsacie mam to samo za ok 100zl. Natretni caly czas co 2 dni wydzwaniaja z swoja "oferta" byle tylko przedluzyc umowe i nie rozumieja ze NIE CHCE !. Polsat ich pozamiatal.
    Zaletyteraz brak
    Wadycena i natretni jak domokrazcy czy jechowi
    MiejscowośćGliwice
  • ~Warlock / 2020-11-13 09:42
    Ocena: 2.33 / 5
    Byłem abonentem od 2004 i 2.11.2020 z niekłamaną przyjemnością zakończyłem współprace z Canal+. Powodem mojej decyzji było skrajnie skandaliczne i aroganckie podejście operatora do potrzeb klienta. Podejście operatora zawrę w jednym zdaniu: "Płać, nie zadawaj pytań i niczego się nie domagaj" Oferta programowa jest niezła, ale warunki z jej skorzystania w ostatnim roku stały się nie do przyjęcia. Powodem takiej sytuacji był podłej jakości sprzęt dostarczany przez operatora (wcześniej miałem własny dekoder umowę tylko na kartę, po unifikacji mój sprzęt przestał pracować) . Mimo moich licznych próśb i sugestii oraz reklamacji operator wykazywał skrajną arogancje, wobec czego nie przedłzuałem juz umowy.
    Zaletyjakoś nie widze
    Wadypodejście do klienta... płać i nie zadawaj pytań
    MiejscowośćPrzemyśl
  • ~Adam / 2020-11-12 07:48
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem już u nich od 2010r i nie narzekam przedłużyłem w tym roku umowę i nie żałuję płacę 10zł więcej ale otrzymałem HBO i HBOGO szczególnie jakość jest super
    Polecam platforme canal+
    ZaletyJakość obrazu
    WadyBrak
    MiejscowośćLidzbark
  • ~Patrycja / 2020-11-08 14:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam od miesiąca nie umie uruchomić dekodera.a jak chcesz się zalogować na ich stronie to wyskakuje błąd serwisu. Jednym słowem jedno wielkie gówno
    MiejscowośćRudziniec
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2262
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1660
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 738
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 307
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 297
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904