strona 67 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- nastepna »
-
~yersy / 2021-01-28 13:18
canal plus to firma oszustów naciągaczy i złodzieje nie dość ze 20 lat temu jak podpisywałem umowę oddałem im swój dekoder filmNetu który kosztował 1500 zl 20 lat temu to dzisiejsze 3 pensje, miałem mieć ich dekoder za darmo to przez cały okres naliczali mi opłatę za dekoder a teraz po rozwiązaniu umowy i zdaniu dekodera jeszcze dzwonią jacyś oszuści i próbują wyłudzić 100 zl -
-
~drozszik303 / 2021-01-28 10:33
Telewizję n mam prawie od 14 lat i było jak było ale ostatnimi czasu przechodzą samych siebie. Kilkukrotnie dziennie dekoder się zawiesza i trzeba wyłączyć z sieci i uruchomić od nowa. Dodam że mam dekoder wymieniony od czasu pierwszej umowy trzy krotnie. Zawsze na ten stary model Recorder i było ok.Ale od skąd pojawiła się opcja darmowej wymiany na nowy dekoder z wi-fi, A plus 5zł miesięcznie za dekoder, zaczęły dziać się cuda. Z małą przerwą świąteczną bo w tym okresie nic się nie działo. A teraz dzień w dzień. Konsultanci twierdzą że to wina starego sprzętu, a ja twierdzę że dobre i 5 zł miesięcznie, A takich jak ja to myślę że jest bardzo wielu więc sumka uzbiera się niezła. To jest moja ostatnia umowa z nimi przychodzi jesień. Wykupìę sobie max netflixa i wszyscy będą w domu zadowoleni. drozdzik303 ZaletybrakWadyWszystkie mecze poszły do konkurencji, A to co teraz jest mało atrakcyjne. Trzeba obrażać w necie.MiejscowośćPomiechówek -
~Emilia / 2021-01-26 10:59
1. Cztery lata odbijałam się od ściany w sprawie błędu usługi Multiroom. Zanosiłam kilkukrotnie sprzęt do naprawy i sprawdzenia. Oczywiście zawsze było wszystko OK, a błąd był po mojej stronie albo dostawcy Internetu (dostawców w tym czasie było kilku, ale zawsze ten sam błąd i problem). Co powoduje, że codziennie przekładam karty między dekoderami, bo inaczej nie działa.
2. Brak możliwości zmniejszenia pakietu przy przedłużeniu umowy na telewizję. Wciskają tylko rozszerzenie pakietu lub bez zmian te same warunki.
3. Zaginięcie zgłoszenia na nieprzedłużenie umowy na telefon, przez co przedłużyła się automatycznie i musiałam zapłacić za usługi, z których nie korzystałam.
4. Brak informacji o stacjonarnych punktach obsługi- zasugerowano, że jedynym pewnym źródłem będzie obdzwonienie wszystkich w mieście.
5. Niekonkurencyjne oferty na przedłużenie abonamentu telefonicznego bez telefonu, względem choćby ofert u konkurencji na kartę.
6. Nękające telefony codziennie 4 miesiące przed zakończeniem umowy mimo kilkukrotnego informowania o braku zainteresowania ofertą.
Zalety-Brak zaletWady-Niekonkurencyjne oferty na telewizję i telefon przy przedłużeniu umowy
-Brak chęci rozwiązania stałego błędu w działaniu usługi
-Niekompetentna obsługa klienta
-Nękające telefonyMiejscowośćŁódź -
~Chirek2021 / 2021-01-23 13:13
Naj gorsze badziewie jakie jest zawiechy non stop nieda się oglądać praktycznie nic jak pada deszcz czy wieje wiatr
Dlatego ja zrezygnowałem z tego chłamu
Niema to jak tw kablowa tam chociaż wszystko działa mimo wszystkoZaletyNie polecam wogóleWadyZawoechy na maksaMiejscowośćJanowo -
~~ nabrany . / 2021-01-22 13:42
Dzisiaj dzwoniłem do biura obsługi klienta. 12 lat korzystam z nc+. Facet niemiły, cyniczny i arogancki. 6 miesiecy do konca umowy a on juz proponuje mi przedluzenie o kolejne 2 lata bo jak nie to cena pojdzie w gore. No moją odpowiedz ze w takim razie zrezygnuje - juz place 245 zł. miesiecznie - powiedzial mi ze on słyszy to od 8 lat ( bo tyle pracuje w firmie ) i jakos nikt nie rezygnuje. Do tego chichot hieny w sluchawce , pełne zadowolenie i duma z celnie dobranej odpowiedzi . Na koniec zniecierpliwienie i pytanie czy moze mi jeszcze w czyms pomoc ...? Draństwo, buta i zadufanie zeby nie okreslic tego inaczej. Gratulacje dla dzialu sprzedaży i obslugi klienta za swietny dobór pracownikow. Teraz na bank zrezygnuje, bo nie pasuje mi rola w jakiej obsadza mnie canal + i za ktorą płace tym arogantom 3000 zł rocznie.
Proponuje bojkot tej firmy ktorej najwidoczniej poprzewracalo sie juz w tyłku i ktora własnie tyłkiem odwraca sie do klienta . Jezeli chodzi o jakosc i cenę ? Podpisuje sie pod opiniami poniżej. Jakosc obslugi z bardzo złej spada do absolutnie fatalnej i absolutnie nie do przyjecia. Ja do pensji tego aroganta i do zysku canal + nie doplace już ani złotowki.ZaletyPatrz powyżej .WadyBrak miejsca zeby opisac wszystkie.MiejscowośćWłocławek -
~Nc+toshit / 2021-01-21 22:11
100kbps i co chwilę przerwy w działaniu internetu Zalety2 lata tylko męczenia sięWadyNc+ -
~Sly / 2021-01-18 14:56
Nie dodzwonisz się do pomocy abonentów (czekałem 25min. i nie dałem rady dłużej) ale po nową umowę 2 sekundy i pyk .Da się KU.WA ZaletyżadnychWadydałbym zero gdyby było można -
~Alno / 2021-01-12 23:06
Nie polecam żałuje że dałam się namówić. Gdy pada deszcz telewizja nie działa.Jak chciałam rozwiązać umowę przez ich stronę podanie nie zostało przyjęte oczywiście dopiero się o tym przekonałam gdy zaczęły do mnie przychodzić faktury. Pojechałam osobiście żeby rozwiązać umowę i zwrócić sprzęt doliczyli mi kolejny miesiąc i nie mogłam oddać sprzętu dopiero po mies. Pracownik z carrefour Bemowo był bardzo nie miły. Szczerze nie polecam szkoda nerwów. MiejscowośćWarszawa -
-
~An / 2021-01-12 21:01
Okropne . Ciagle zaklocenia i brak kanalow, ktore najczesciej ogladam, dziwnym trafem zawsze w porze seriali. Na pewno nie przedłużę umowy. Nawet w tej chwili nie moge obejrzec tvp2 MiejscowośćCzarny Bór -
~Jerzy / 2021-01-08 20:01
Jestem klientem NC+, Canal+ 11 lat. Dwa razy zamierzałem zrezygnować, ale udawało Im się jakoś mnie przekonać do kontynuacji. Jednak, tym razem miarka się przebrała. Mam niestety złość do siebie, że dałem się tak podejść i połknąłem haczyk. Zorientowałem się już po 14 dniach (za póżno na wycofanie się). W rozmowie byłem przekonany, że decyduję się na nowelizację posiadanej usługi, a w rzeczywistości zgodziłem się na dodatkową. I teraz muszę płacić podwójnie. Niestety za swoje błędy trzeba zapłacić. Zabrakło czujności, a pracownica spisała się na medal, łapiąc kolejnego na socjotechniczne sztuczki. Pocieszam się tylko tym, że już zadeklarowałem ,nagrywając się w rozmowie z obsługą klienta, że złożę wypowiedzenia definitywne w ustawowym terminie. MiejscowośćTurobin -
~Stasiek lampka / 2021-01-06 17:44
Szok i niedowierzanie ze takie gowno ludziom wciskają! Dekoder padł po niecałych trzech miesiącach. To jest prawdziwy kanał plus ale ściekowy ZaletyŻadnychWadyPełno -
~Gościu / 2021-01-05 10:57
Byłem klientem tej platformy przez ponad 10 lat. Obsługa klienta polega na wciskaniu na siłe coś czego się nie chce. Gdy przychodziła poczta, dostawałem książkę z 30 stron gdzie było opisane min co w najbliższym czasie będzie ciekawego w tv. Fajnie nie? Z tym, że na ostatniej stronie był aneks do umowy :-) Szczyt bezczelności i manipulacja. Rok temu zrezygnowałem i mam święty spokój. W tej chwili spojrzałem na ich ofertę i za 168 kanałów przez 6 mcy 49 a potem 110. Mój brat mieszka w bloku i płaci za intetnet 500mb 59 zł, i 30 zł za 160 kanałów. Razem 89zł, do tego przez 3 miesiące za 50%. Dostał też pakiet canal+ na 3mce za darmo i uwaga! Dostał smsa, że kończy się darmowy canal+, jeżeli nie chce płacić to musi go wyłączyć. W ncplus zapomnijcie, że Cię poinformują o tym, a jeżeli chcesz to wyłączyć to jest to droga przez mękę. ZaletyJakaś opcja na wsiWadyTak jak w opisieMiejscowośćSumin -
~King Cross Praga / 2020-12-30 12:36
Słaba obsługa, słaba usługa, sprzedawca zmienił nam pakiet wciskając równolegle usługę na ten sam adres pod inne dane, mówił, że będzie ok i nie poniesiemy dodatkowych kosztów, bo poprzednia zostanie anulowana. Sprawa dla UIKOK, bo było to jawne oszustwo. Zapłaciliśmy za dwa abonamenty przez 3 miesiące. -
~Skr / 2020-12-25 21:08
Canal plus przez internet-Awaria.od kilku dni nie da się oglądać programów "na żywo" po 2-3 sekundach występuje błąd ładowania video. Na infolinii oczywiście od razu zrzucili to na szybkość neta , ale mam 600Mb/s Światłowodu po kablu do boxa i drugiego telewizora więc rozkładają ręce i musze czekać na maila z działu technicznego...problem wystepuje od kilku dni nie tylko u mnie. ZaletyBrakWadyPrzymula programy(na 600Mbs światłowodzie) często po przycięciu nie równo głos i fonia.opóźnienie meczu aż 30 sekund względem normalnej telewizji.infolijia nic nie potrafi pomóc. odradzamMiejscowośćKocmyrzów-Luborzyca -
~Zniesmaczony widz / 2020-12-24 20:47
To jest terroryzm, reklamy po 15 minut i dalej muszę płacić ??? Strata mojego czasu. Sprzeciwiam się temu kategorycznie. To jest gówno...... ZaletyBrak, przewalkaWadyReklamy po 15 minut, strata mojego cennego czasuMiejscowośćŁódź -
~Marta / 2020-12-24 10:54
Niestety serwis na fatalnym poziomie. Mam usługę Multiroom i od kilku lat to droga przez mękę. Dekoder żąda przełożenia karty z dekodera głównego. Po kilkunastu/kilkudziesięciu (dokładnie nie pamiętam) przełożeniach karty w końcu karta główna uległa uszkodzeniu. Teraz nie działa również dekoder główny. Zaglądam więc na mapkę z punktami obsługi nc+ i najbliższy serwis mam 45 kilometrów od miejsca zamieszkania :))). Nie chodzi o serwis ciężarówkowy ale zwykły punkt obsługi - pomieszczenie z biurkiem i komputerem - żenada.
Próbuję się dodzwonić ale nic z tego... Wygląda na to że nc+ ma monopol ze względu na konkurencyjną ofertę sprzedażową, więc obsługę posprzedażną sobie odpuścili.
Nie polecam.Zaletydobry pakiet - szeroka ofertaWadyfatalny serwisMiejscowośćKrzepice -
-
~Roman / 2020-12-22 18:11
Mam od kilku lat telewizje na kartę teraz Canal+, dodałem pakiet Comfort+ (dotychczas korzystałem z pakietu Start) zapłaciłem, aktywowałem SMS....i po 4 dniach, 3 rozmowach z konsultantami, którzy podobno odnowili mi uprawnienia do odbioru...nadal ma dostępne tylko kanały z poprzedniego pakietu. Od 4 dni muszę mieć włączony kanał 11 TVP1 HD (fuj) i nadal nic. Jeśli coś się klientowi oferuje, pobiera za to opłatę to byłoby miło gdyby się z tego wywiązywało.Żenada.Niekompetencja konsultantów to himalaje arogancji...Trzeba raczej rozejrzeć sie za innym dostawca telewizji. A cha w canal+ a i owszem próbowałem wynalazku pt.
canal+ box 4 k...to dopiero żenada.Nie łączy sie z wifi, wymusza zmiane hasła do wifi na roterze na min. 8 znaków....oddałem w cholerę. Polecam...omijać szerokim łukiem tego dostawcę telewizji.MiejscowośćMnich -
~Dominik / 2020-12-16 12:44
złodzieje,oszuści i kłamcy.pisze nielimitowany internet.Jezeli 100gb to nielimitowany internet to ja jestem Dudą.W pakiecie jest napisane 150mb/s
Najwięcej ile wycisnal ten internet to 1mb/s .Za 3miesiace kończy mi się ten kontrakt.Kiedy moja mama zadzwoniła(mam 15lat)i się zapytała kiedy się kończy umowa zapytali się czemu pyta.Odpowiedziala że internet jest mega słaby i powody.W następnym miesiącu(dzwoniła w Listopadzie)teraz jest Grudzień nagle wykorzystano 80% z 100gb kiedy nikt z niego nie korzystał.Ciekawe co?ping jest nie do wytrzymania strony lądują się godzinę .YouTube zacina się w 144p(to jest możliwe?)a netflixa odradzam oglądać bo nidosc że będziecie oglądać w pikselach to wykorzystacie "wszystko". Jeśli internet mega wolno działa jedyna odpowiedź to:najprawdopodobniej wykorzystaliście cały pakiet.Blagam was kupcie internet nawet z Orange ale nie z tego bo będziecie żałować. Będziecie płacić za coś czego nie maZaletysame wadyWadypatrz zaletyMiejscowośćWejherowo -
~Szym / 2020-12-14 08:09
Największą wadą dla mnie jako rodzica jest słaby poziom funkcji kontroli rodzicielskiej.
- Brak możliwości ograniczenia czasu oglądania przez dzieci telewizji. Na przykład międzi godziną 22 a 6 rano aby oglądać telewizję trzeba wprowadzić odpowiedni kod.
Takie rozwiązanie potrzebne jest dla dzieci nieco starszych i nastolatków w wieku 11-18 lat.
Dzieci w tym wieku czekają tylko aby rodzice poszli spać i idą po cichu oglądać telewizję tym bardziej, że wele programów dla młodzieży nadawanych jest niemal całodobowo.
Takie rozwiązania bezproblemowo funkcjonują na routerach, w ograniczaniu dostępu do internatu dla dzieci.MiejscowośćLębork -
~Kacper / 2020-12-13 20:57
Najgorsza cyfra na świecie wszystko zacina nie da się oglądać jest to po prostu porażka nie polecam ZaletyŻadneWadyWszystkoMiejscowośćBiałystok
strona 67 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- nastepna »