Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2262 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jasiek / 2021-02-04 19:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomylili przesyłki zamiast modułu cam otrzymałem rooter z kartą sim .Po wielokrotnych telefonach na infolinię i pisaniem emaili nie potrafią załatwić sprawy.Żenada
    WadyKonsultanci nie potrafią załatwić prostej sprawy
    MiejscowośćKraków
  • ~Były Abonent / 2021-02-03 15:51
    Ocena: 1.00 / 5
    CANAL Minus moim zdaniem.
    Tylko złotówki w Oczach. Zero ludzkiego podejścia do klienta.
    Nie potrafili zadzwonić do mnie w okresie wstrzymania rozgrywek piłkarskich od połowy Marca 2020 do połowy Czerwca 2020 gdzie opłacałem pełne rachunki, z propozycją dogadania się o mniejszej stawce, a wszystko spowodowane Covidem i zaproponowanie czegoś wzamian. Brak Szacunku!

    Prosiłem ich o zablokowanie sygnału, sprawa w ogóle jakiegoś straszenia windykacją, gdzie umowę podpisywałem na adres zamieszkania a później on uległ zmianie, co za tym idzie powinien być aneks z aktualizacją danych z moim podpisem.
    Nawet tym się we własnym interesie się, nie interesują, żenująca pseudo - korporacyjna firma.
    W Dobie kłamliwych mediów, odradzam Canal Plus w zupełności.
    Przez Telefon chamskie traktowanie i nie informowanie o nagrywaniu rozmów.
    Normalnie Mafia!
    ZaletySygnał
    WadyPraktycznie wszystko
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Jan / 2021-02-02 17:39
    Ocena: 1.67 / 5
    TV przez internet nie dziala ciągle pojawia się błąd. Po kontakcie z działem technicznym otrzymałem maila z kilkunastoma pytaniami. ŻENADA!!! NIE POLECAM!
    Zaletybrak
    Wadyciągle wyskakuje błąd; słaba obsługa serwisowa
    MiejscowośćGdynia
  • ~Maciek38 / 2021-02-02 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna tragedia nie polecam najgorszemu wrogowi Robią wszystko aby podpisać umowę a później mają cie w dupie Liczą sie tylko dla nich pieniądze nie klient
    Oszukują na każdym kroku Rezygnacja z podpisanej umowy w ciągu 14 dni na odstąpienie uważają że mam płacić do końca marca 2021
    ZaletyZadne
    Wadywiele
    Miejscowośćłódzkie
  • ~kell / 2021-01-30 20:30
    Ocena: 1.33 / 5
    Raczej dno. Nie działający należycie dekoder i nic nie warte od wielu tygodni porady techniczne obsługi platformy.A myślałem że polsat to dziadostwo, a tu jest jeszcze większa bryndza.Poza tym oferta kanałów duża, ale zawartość np. programów sportowych czy 4K do jakaś massssakra.
    ZaletyCyba v brak w porównaniu z konkurencją.
    WadyWłaściwie większość.
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Piotr / 2021-01-29 17:11
    Ocena: 4.33 / 5
    Korzystam z NC+ 12 lat. Dużo się zmieniało, ale w gruncie rzeczy jest ok. Jak czytam wiele negatywnych komentarzy, to chyba pisze je konkurencja. Kwestia odbioru przy złej pogodzie, czy padającym deszczu są ewidentnym problemem ze złym ustawieniem anteny, lub zbyt małą anteną, albo kiepskiej jakości kabel koncentryczny- Na pewno to nie jest wina operatora. U mnie TV satelitarna jest dużo bardziej stabilna, niż naziemna, z którą już czasem bywają problemy. Reklamy.. Każda platforma ma powiedzmy te same kanały i są na nich reklamy. Tak to już jest. Można zatrzymać program i iść coś zjeść w tym czasie. To nie powód, by dostawcę obwiniać. Myślę, że w Cyfrowym Polsacie mniej reklam nie ma :D
    Co do naciągania. No faktycznie, jak każdy sprzedawca, namawiają na dodatkowe pakiety. Na szczęście po kilku telefonach odpuścili i to wielki plus.
    Czekam na opinie o usłudze multiroom, bo spotkałem się tylko z negatywnymi opiniami związanymi z problemami technicznymi, a ciekaw jestem jak to w praktyce działa.
    ZaletyDekoder całkiem ok. Można zaplanować nagrywanie, dużo ciekawych funkcji. Urządzenie świetnie współpracuje z telewizorem poprzez funkcję CEC.
    Wadysłychać pracujący dysk, ale ujdzie.
    Brak możliwości automatycznego uruchomienia dekodera o określonej porze.
    Brak możliwości żonglowania pakietami w trakcie umowy- ogromny minus.
    MiejscowośćCzłuchów
  • ~Norbert / 2021-01-29 16:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Odradzam wrogowi najgorszemu. Pilot działa tylko wtedy gdy podejdę ma metrykę od dekodera. Pojechałem do punktu serwisowego, Pan stojąc pół metra od dekodera stwierdził, ze jest wszystko dobrze a na moją uwagę, ze tak to też mi działa w domu ale chyba nie o to chodzi stwierdził, że pewnie za blisko siebie stoją inne urządzenia więc wróciłem i odsunąłem kino domowe i sam dekoder od TV ale nadal mój pilot jest na dochodne. Na infolini wiedzą lepiej i twierdzą, że to z mojej winy. Czekam na koniec umowy i nie chce mieć nic do czynienia z nimi.
    ZaletyDużo ruchu ze względu na konieczność podchodzenia do dekodera bo pilot inaczej nie działa.
    WadyObsługa klienta.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~witold / 2021-01-28 21:15
    Ocena: 1.00 / 5
    canal plus największe gówno, tylko czekam na koniec umowy i spadam
  • ~Edward / 2021-01-28 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Canal plus to hu.... je pier.... ne. Nie warto z tymi ludźmi zawierać żadnych umów
    ZaletyŻadne
    WadyBy... ki
    MiejscowośćAnnopol
  • ~yersy / 2021-01-28 13:18
    Ocena: 4.00 / 5
    canal plus to firma oszustów naciągaczy i złodzieje nie dość ze 20 lat temu jak podpisywałem umowę oddałem im swój dekoder filmNetu który kosztował 1500 zl 20 lat temu to dzisiejsze 3 pensje, miałem mieć ich dekoder za darmo to przez cały okres naliczali mi opłatę za dekoder a teraz po rozwiązaniu umowy i zdaniu dekodera jeszcze dzwonią jacyś oszuści i próbują wyłudzić 100 zl
  • ~drozszik303 / 2021-01-28 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Telewizję n mam prawie od 14 lat i było jak było ale ostatnimi czasu przechodzą samych siebie. Kilkukrotnie dziennie dekoder się zawiesza i trzeba wyłączyć z sieci i uruchomić od nowa. Dodam że mam dekoder wymieniony od czasu pierwszej umowy trzy krotnie. Zawsze na ten stary model Recorder i było ok.Ale od skąd pojawiła się opcja darmowej wymiany na nowy dekoder z wi-fi, A plus 5zł miesięcznie za dekoder, zaczęły dziać się cuda. Z małą przerwą świąteczną bo w tym okresie nic się nie działo. A teraz dzień w dzień. Konsultanci twierdzą że to wina starego sprzętu, a ja twierdzę że dobre i 5 zł miesięcznie, A takich jak ja to myślę że jest bardzo wielu więc sumka uzbiera się niezła. To jest moja ostatnia umowa z nimi przychodzi jesień. Wykupìę sobie max netflixa i wszyscy będą w domu zadowoleni. drozdzik303
    Zaletybrak
    WadyWszystkie mecze poszły do konkurencji, A to co teraz jest mało atrakcyjne. Trzeba obrażać w necie.
    MiejscowośćPomiechówek
  • ~Emilia / 2021-01-26 10:59
    Ocena: 1.00 / 5
    1. Cztery lata odbijałam się od ściany w sprawie błędu usługi Multiroom. Zanosiłam kilkukrotnie sprzęt do naprawy i sprawdzenia. Oczywiście zawsze było wszystko OK, a błąd był po mojej stronie albo dostawcy Internetu (dostawców w tym czasie było kilku, ale zawsze ten sam błąd i problem). Co powoduje, że codziennie przekładam karty między dekoderami, bo inaczej nie działa.
    2. Brak możliwości zmniejszenia pakietu przy przedłużeniu umowy na telewizję. Wciskają tylko rozszerzenie pakietu lub bez zmian te same warunki.
    3. Zaginięcie zgłoszenia na nieprzedłużenie umowy na telefon, przez co przedłużyła się automatycznie i musiałam zapłacić za usługi, z których nie korzystałam.
    4. Brak informacji o stacjonarnych punktach obsługi- zasugerowano, że jedynym pewnym źródłem będzie obdzwonienie wszystkich w mieście.
    5. Niekonkurencyjne oferty na przedłużenie abonamentu telefonicznego bez telefonu, względem choćby ofert u konkurencji na kartę.
    6. Nękające telefony codziennie 4 miesiące przed zakończeniem umowy mimo kilkukrotnego informowania o braku zainteresowania ofertą.

    Zalety-Brak zalet
    Wady-Niekonkurencyjne oferty na telewizję i telefon przy przedłużeniu umowy
    -Brak chęci rozwiązania stałego błędu w działaniu usługi
    -Niekompetentna obsługa klienta
    -Nękające telefony
    MiejscowośćŁódź
  • ~Chirek2021 / 2021-01-23 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Naj gorsze badziewie jakie jest zawiechy non stop nieda się oglądać praktycznie nic jak pada deszcz czy wieje wiatr

    Dlatego ja zrezygnowałem z tego chłamu

    Niema to jak tw kablowa tam chociaż wszystko działa mimo wszystko
    ZaletyNie polecam wogóle
    WadyZawoechy na maksa
    MiejscowośćJanowo
  • ~~ nabrany . / 2021-01-22 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj dzwoniłem do biura obsługi klienta. 12 lat korzystam z nc+. Facet niemiły, cyniczny i arogancki. 6 miesiecy do konca umowy a on juz proponuje mi przedluzenie o kolejne 2 lata bo jak nie to cena pojdzie w gore. No moją odpowiedz ze w takim razie zrezygnuje - juz place 245 zł. miesiecznie - powiedzial mi ze on słyszy to od 8 lat ( bo tyle pracuje w firmie ) i jakos nikt nie rezygnuje. Do tego chichot hieny w sluchawce , pełne zadowolenie i duma z celnie dobranej odpowiedzi . Na koniec zniecierpliwienie i pytanie czy moze mi jeszcze w czyms pomoc ...? Draństwo, buta i zadufanie zeby nie okreslic tego inaczej. Gratulacje dla dzialu sprzedaży i obslugi klienta za swietny dobór pracownikow. Teraz na bank zrezygnuje, bo nie pasuje mi rola w jakiej obsadza mnie canal + i za ktorą płace tym arogantom 3000 zł rocznie.
    Proponuje bojkot tej firmy ktorej najwidoczniej poprzewracalo sie juz w tyłku i ktora własnie tyłkiem odwraca sie do klienta . Jezeli chodzi o jakosc i cenę ? Podpisuje sie pod opiniami poniżej. Jakosc obslugi z bardzo złej spada do absolutnie fatalnej i absolutnie nie do przyjecia. Ja do pensji tego aroganta i do zysku canal + nie doplace już ani złotowki.
    ZaletyPatrz powyżej .
    WadyBrak miejsca zeby opisac wszystkie.
    MiejscowośćWłocławek
  • ~Nc+toshit / 2021-01-21 22:11
    Ocena: 1.00 / 5
    100kbps i co chwilę przerwy w działaniu internetu
    Zalety2 lata tylko męczenia się
    WadyNc+
  • ~Sly / 2021-01-18 14:56
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie dodzwonisz się do pomocy abonentów (czekałem 25min. i nie dałem rady dłużej) ale po nową umowę 2 sekundy i pyk .Da się KU.WA
    Zaletyżadnych
    Wadydałbym zero gdyby było można
  • ~Alno / 2021-01-12 23:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam żałuje że dałam się namówić. Gdy pada deszcz telewizja nie działa.Jak chciałam rozwiązać umowę przez ich stronę podanie nie zostało przyjęte oczywiście dopiero się o tym przekonałam gdy zaczęły do mnie przychodzić faktury. Pojechałam osobiście żeby rozwiązać umowę i zwrócić sprzęt doliczyli mi kolejny miesiąc i nie mogłam oddać sprzętu dopiero po mies. Pracownik z carrefour Bemowo był bardzo nie miły. Szczerze nie polecam szkoda nerwów.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~An / 2021-01-12 21:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropne . Ciagle zaklocenia i brak kanalow, ktore najczesciej ogladam, dziwnym trafem zawsze w porze seriali. Na pewno nie przedłużę umowy. Nawet w tej chwili nie moge obejrzec tvp2
    MiejscowośćCzarny Bór
  • ~Jerzy / 2021-01-08 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem NC+, Canal+ 11 lat. Dwa razy zamierzałem zrezygnować, ale udawało Im się jakoś mnie przekonać do kontynuacji. Jednak, tym razem miarka się przebrała. Mam niestety złość do siebie, że dałem się tak podejść i połknąłem haczyk. Zorientowałem się już po 14 dniach (za póżno na wycofanie się). W rozmowie byłem przekonany, że decyduję się na nowelizację posiadanej usługi, a w rzeczywistości zgodziłem się na dodatkową. I teraz muszę płacić podwójnie. Niestety za swoje błędy trzeba zapłacić. Zabrakło czujności, a pracownica spisała się na medal, łapiąc kolejnego na socjotechniczne sztuczki. Pocieszam się tylko tym, że już zadeklarowałem ,nagrywając się w rozmowie z obsługą klienta, że złożę wypowiedzenia definitywne w ustawowym terminie.
    MiejscowośćTurobin
  • ~Stasiek lampka / 2021-01-06 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Szok i niedowierzanie ze takie gowno ludziom wciskają! Dekoder padł po niecałych trzech miesiącach. To jest prawdziwy kanał plus ale ściekowy
    ZaletyŻadnych
    WadyPełno
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2262
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1660
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 738
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 307
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 297
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904