Dlatego, iż nie ma do Was bezpośredniego (bez logowania) zmuszony jestem napisać tutaj.
W dniu wczorajszym zrezygnowałem z przedłużenia z Wami w/w umowy.
Sprzęt którym mnie obdarzyliście praktycznie nie nadaje się do użytku.
Dekoder często się zwiesza i trzeba go od nowa uruchamiać, na godzinę dwie wystarcza.
O pilocie nawet nie chcę wspominać, to jakieś nieporozumienie.
Szczegóły wyłuszczyłem w Waszym Salonie, chciałem oddać dekoder,
ale mi odmówiono. Chciano wymienić, ale jeżeli to ma być taki sam, to dziękuję, zrezygnowałem.
Może powrócę do Was gdy będziecie mieli lepszy sprzęt.
Dziękuję za dotychczasowe.
Pozdrawiam
Mój Nr Abonenta:8395112- 1ZaletyJedyną zaletą jest 4K
WadyCzęste zawieszanie się dekodera, albo zniknie dźwięk, a najczęściej zawiesza się całkowicie, w ciągu wieczora potrafi zawiesić się kila razy. Kto wymyślił tego pilota? Nie dość, że ostre rogi, to i bardzo niefunkcjonalny, poprzedni pilot przy tym to ideał. Na ekranie pojawia się komunikat: BRAK SYGNAŁU Sprawdź możliwe rozwiązania na canalplus.pl/brak sygnału Nadal możesz oglądać swoje programy w aplikacji nc+GO lub ncplusgo.pl
MiejscowośćGłuchołazy