MiejscowośćŁobez
strona 64 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- nastepna »
-
~Jaln / 2021-04-24 16:29
Taka to historia. Aktywacja mojej kolejnej umowy ma nastąpić w okresie wakacyjnym. W trakcie rozmowy z konsultantem, w momencie przedłużenia umowy na dalszy okres, zapytałem jak mam wymienić dekoder ponieważ pokazuje błąd lub nie chce się uruchomić (nie użytkuje go od jakiegoś czasu). Natomiast pilot do drugiego dekodera nie działa. Konsultant poinformował, że sprzęt mogę wymienić w salonie Canal Plus. Przy próbie wymiany w salonie w Poznaniu Salon CANAL+ LECH Poznań Panorama, sprzedawca powiedział, że nie mogę wymienić dekodera ponieważ nie uruchomiona została nowa umowa. Dokonały jego wymiany jakbym przedłużał u niego umowę. Natomiast pilota muszę sobie kupić bo jest zaśniedziały.???? Na szczęście miła Pani w galerii Posnania bez problemu dokonała wymiany (polecam ten salon Canal Plus). -
-
~Ktos / 2021-04-19 09:50
Nie polecam !! Zmienilem miejsce zamieszkania nie mam mozliwosci montazu antenty satelitarnej i musze placic im abonament za cos czego nie moge uzywac.. bo jak sie tlumacza nie jest to podstawa do zerwania umowy MiejscowośćKraków -
~Patrycja / 2021-04-16 20:44
Nie polecam!!!! Wszyscy są mili jak chcą sprzedac a jak potrzebuje sie pomocy to kazdy ma gdzies MiejscowośćKrakow -
~Monika / 2021-04-16 15:49
Nie polecam nigdy wiecej !!!! Dzwonia po kilkanascie razy na dzien gdy nie przedluzylam umowy mecza ofertami nie rozumieja slowa nie ....ale o zdaniu sprzetu nie wysilili sie ani razu z telefonem w celu przypomnienia tylko od razu pismo przysylaja o naliczeniu kary -
~Zanka / 2021-04-12 01:45
Całkowity brak poszanowania klienta!Z końcem kwietnia 2021 kończyła mi się umowa, więc skontaktowałam się celem ewentualnego przedłużenia umowy.Niestety jako kilkunastoletni klient nie miałam możliwości wybrania pakietu o niższej cenie tylko taki sam albo droższy.Pan w obsłudze klienta nawet nie próbował być miły.Bezczelny i arogancki.Więc to skutkowało decyzją o zakończeniu umowy.W umowie prosiłam również o usunięcie moich danych osobowych z dniem zakończenia umowy.Zrobiono to natychmiast a to tylko po to, aby doliczyć dodatkowo 5zł do rachunku jako brak zgody na udostępienie swoich danych do celów marketingowych.Napisałam skargę,ale niestety jak możnaby się tego spodziewać moja skarga nie została uwzględniona i według opinii platformy cyfrowej och postępowanie jest prawidłowe.Nie chodzi o kwotę 5zł choć może i tak bo to żałosne,że firma za 5zł psuje sobie ijeszcze bardziej już i tak nadszarpniętą reputacje!Cieszę się,że wypowiedziałam umowę bo nie chcę mieć nic wspólnego z taką dziadowską firmą! ZaletyBrak jakichkolwiek zaletWadyBezczelna i arogancka obsługa klienta, brak kompetencji w rozwiązywaniu problemów,bardzo drogie pakiety bez możliwości zmiejszenia pakietu,MiejscowośćGrudziądz -
~Józef / 2021-04-11 13:05
Przestarzały sprzęt, brak udoskonaleń np programowanie programów tylko do obejrzenia.Co najbardziej denerwujące całkowity brak informacji na kanałach sportowych, tzn która transmisja jest na żywo a która jest powtórką, treści informacji urwane w połowie zdania. Masakra. Płacę za tę telewizję bardzo duże pieniądze i oczekuję więcej nowoczesnego sprzętu i jakości . Na plus mogę dodać, że obsługa u nas bardzo miła i uczynna, ale to wszystko co dobrego mogę powiedzieć. ZaletyMiła obsługaWadySprzęt i zawarte w nim informacje.MiejscowośćOstrów Wlkp -
~marek / 2021-04-09 09:49
Internet to jakaś kpina, TV też. po tym jak dzieciak zaczął uczyć się zdalnie to internet praktycznie nie istniał. Nie wspominając o odpaleniu Netflix to już była totalna porażka. wysłałem im screeny prędkości o różnych datach czyli upload 0,97 i download 0,42 itp. Ich komentarz był że pewnie zużyłem już swój limit i wtedy jest wolniejszy, Jak udowodniłem że tak nie jest, wypowiedziałem umowę. w punkcie powiedzieli mi ok jest zerwana przedwcześnie ale uzasadniona, więc nie ma kary. po 4 miesiącach dostałem od nich pismo że mam zapłacić karę za przedwczesne zerwanie umowy. Powiedziałem wała, teraz mnie ściga jakaś firma za zapłatą. nawet nie odpisuję na żadne maile. teraz stwierdzili że za mało płacę za mój telefon którego od roku nie używam bo mam firmowy, więc zaczęli mi wysyłać rachunki o 10 zeta więcej co miesiąc. Płacę wszystkie rachunki zawsz na czas ale ten rachunek jest płacony tak jak w moim oryginalnym kontrakcie czyli 15,49 miesięcznie. już się plują że mi zawieszą serwis. a niech se debile zawieszają i tak go nie używam:) ZaletyżadnychWadywszystkie możliweMiejscowośćGrudziadz -
~Annnna / 2021-04-02 10:03
Beznadziejny internet, rzekomo bez limitu po czym po dopytaniu obsługi okazało się, że bez limitu oznacza jedynie 100 GB. Poza tym, że limit jest mały, internet i tak nie funkcjonuje należycie. Serdecznie nie polecam, drogo i na dodatek beznadziejnie. ZaletyZeroWadyInternet, cenyMiejscowośćLabędy -
-
~Agata / 2021-04-02 00:07
nie polecam tego operatora, za tą cenę maskara, dekoder ciągle się psuje, multiroom to jakaś masakra, telewizja ciągle przerywa, obsługa żenująca.Jak telewizja nie działa trzeba poodłączać dekoder i udać się do punktu. Coś takiego jak serwis nie istnieje!!!! Wszystko lepsze od tego dziadostwa. ZaletybrakWadysame wadyMiejscowośćLublin -
~Marcin / 2021-03-30 22:11
Dekodery to gówno żyjące własnym życiem. Wstyd że taka firma ma tak słaby sprzęt. ZaletyChmmm..WadyStrasznie słaby sprzęt.MiejscowośćGryfino -
~Leszek / 2021-03-30 18:46
Nigdy więcej. Kończy mi się umowa. Od ponad miesiąca codziennie połączenia z ofertą przedłużenia umowy. ZaletyBrakWadyObsługa klientaMiejscowośćTychy -
~Tomik / 2021-03-30 13:56
Jest drogo bardzo drogo sprzęt w miarę możliwości ok. Ale szału nie ma kanałów i programów 4K jak na lekarstwo. ZaletyJak do tej pory brakWadyW stosunku do konkurencji sprzęt marny mimo 4K.MiejscowośćOpoczno -
~Tomo / 2021-03-28 20:57
Od 2020 do teraz marzec 2021 jest jakaś kpina mecze seriale i inne gówna czuje się jak bym miał naziemna tv lipa na maxa ZaletyZegarek na dekoderzeWadyRamówkaMiejscowośćPolska -
~Michał / 2021-03-27 19:50
Odradzam zdecydowanie tego operatora. Po blisko 15 latach przeszliśmy z Polsatu na Canal+ i jakość sprzętu oraz obsługi pozostawia delikatnie mówiąc wiele do życzenia. Dekoder zawiesza się bardzo często, włącza w nocy na aktualizację i jest na tyle głośny, że budzi nas. Jednak najgorsze jest zawieszanie sprzętu i jego awarie. Czeka nas koleaa wymiana dekodera i niestety musimy udać się po raz kolejny do punktu.
Dla porównania poprzedni operator zapewnił sprzęt jak należy i oprócz jednokrotnej wymiany pilota było ok. Przy ew.z awieszeniu procedura byla prosta i skuteczna.
Podsumowując żałujemy, że daliśmy się namowić do przejścia.ZaletyNie stwierdziliśmy jak do tej pory.WadyBardzo słaby sprzęt i obsługa klienta.MiejscowośćWrocław -
~toja / 2021-03-25 15:51
Obsługa klienta to dramat. od strony technicznej również. Uważajcie na swoje pieniądze. MiejscowośćWarszawa -
~Eryk / 2021-03-20 15:22
Nowy Sacz-nie dosc ze jeden punkt to odsluga DRAMAT!!Wiecznie ich nie ma!!! ZARAZ WRACAM!! A jezeli jakims cudem sie pojawi to laske robi ze cos zaproponuje!! Chodzi jakby kij polknal!! DZIWIE SIE ZE CENTRALA TOLERUJE TAKIEGO SPRZEDAWCE! MiejscowośćNowy Sącz -
-
~yahara / 2021-03-18 23:38
Już kilkukrotnie brak dostępu do ustawień, podczas oglądanego programu następuje wyłączenie /zacięcie... Brak dostępu do ustawień lub resetu. Z całym szacunkiem, za pieniądze, które Państwu płacimy to jest totalna porażka... -
~Kinga / 2021-03-16 14:54
Nie polecam. Brak poszanowania i kompetencji wobec klienta. Wielki problem o zatrzymanie starego numeru. Pan stwierdził ze to nie jego problem. Jestem rozgoryczona. Nie polecam. ZaletyŻadneWadyDługo by opowiadaćMiejscowośćPoznań -
~paradej / 2021-03-16 11:33
Piszcie sobie dzieciaczki piszcie, a my tak tego nie czytamy i nie reagujemy na wasze dziamgolenia. Po co my tu piszemy? Nie wiem. ZaletybrakWadyŻadnej reakcji na skargi.MiejscowośćGłuchołazy -
~PS / 2021-03-14 14:58
Po tym jak cyfra zatrudnia do komentowania meczow degenerata, alkoholika, który pod wpływem spowodował wypadek pozostaje dac im zero!!! Uklady i ukladziki gratuluje. Dobry przykład dla dzieci. Brawo. ZaletyBrakWadyPijacyMiejscowośćWarszawa
strona 64 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- nastepna »