Nie polecam NC+ mowią vo innego,po podpisaniu umowy tez jest vo innego.. Traktują klienta kilkuletniego jakby byl jakims śmieciem, nie liczy sie nic innego tylko KASA KASA KASA.. W zeszlym roku chcialam zrezygnowac z uslug , pani " bardzo uprzejma " jak na nich.. powiedziala ze przyjdzie na e maila mi link mam na niego nie wchodzic ani nic nie klikac umowa wygasnie.. Po czym dowiaduje sie ze umowa zostala przedluzona do wrzesnia 2022 r W NIC NIE KLIKALAM , kanalow dodatkowych nie mozna zrezygnowac bo wliczane są do konca umowy.. Pisalam odwolanie do jednej i drugiej sprawy i odpowiedz byla taka ze mi odmawiają - wiec tyle sie z nimi da zalatwic, Panowie i Panie myslą ze jak gadają przez telefon to są lepsi od nas a jak sie im zwroci uwage i powie swoje to nie wiedzą co mają powiedziec i następuje zerwanie polączenia xD porazka!!
ZaletyBrak
WadyZla obsluga
MiejscowośćRadlin
~Htle / 2021-08-30 12:23
Ocena: 1.00 / 5
Ludzie powinni unikać faktu, że ta firma jest poza szkołą, co strasznie denerwuje i denerwuje klientów, zwłaszcza gaz, który wsygaśnie.
MiejscowośćWarszawa
~Rebel / 2021-08-30 12:00
Ocena: 1.00 / 5
Napisze tak, jako wieloletni abonent z czystym sumieniem rezygnuje z usług tej pseudo firmy. Tam wszystko jest pięknie do momentu podpisania umowy, potem traktują cię jak "śmiecia", nawet kilkunastoletniego klienta. Nie liczy się klient tylko KASA, tak więc uprzedzam, że jeśli będziecie mieli po podpisaniu umowy problemy czy to z odbiorem kanałów czy np. z dekoderem, który źle działa, uzbrójcie się w cierpliwość, bo załatwienie sprawy będzie Was kosztować dużo czasu i nerwów. Obecnie wymyślili sobie robota, który zarówno na infolinii jak i czacie nie jest w stanie załatwić żadnej sprawy. Natomiast z dwóch nr infolinii czynny jest tylko jeden, a dzwoniąc na niego w dowolnym dniu i godzinie, zawsze słyszy się, że w kolejce do rozmowy jest ponad 30 osób. A zaznaczam, że nawet odczekanie kilkudziesięciu minut, nie gwarantuje załatwienia sprawy. Dno i kupa mułu, nic więcej.
ZaletyBRAK
WadyWSZYSTKO, SZCZEGÓLNIE OBSŁUGA KLIENTA
MiejscowośćWarszawa
~MARCIN / 2021-08-26 21:23
Ocena: 1.00 / 5
Same negatywne opinie slusznie ja mialem wczoraj artystke ktora prosila sie o 43zl zanioplacony abonament .Ja do niej chcialbym zrezygnowac ona 360zl za zerwanie umowy i sprzet do oddania w ciagu 14 dni bo jak nie to kara . Ja jej mowie tak oddam ale jest zepsuty bo piorun w niego trzasnol. to ciagnie dalej ze mam zadzwonic na wydzial techniczny i ze mi go wymienia za darmo , wiec sie pytam po co zeby im zwrocic nowy .nie moga wziasc starego zepsutego. Nie dawajcie sie nabierac jesliu chcecie cos kupic idzie galanto .jesli rezygnujesz to ciezko strasznie ciezko idzie z nimi wspolpraca .Kolejna sprawa do szefostwa tej firmy zatrudniajcie ludzi i ich szkolcie bo gdy sie zadaje pytania bladza strasznie zadalem wczoraj jak sie nazywa prezes pani firmy niestety nie wiedziala . TRAGEDIA
MiejscowośćOstrzeszów
~Krzysztof / 2021-08-24 16:12
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza tv obsługa klienta mają za nic lekcewazy klientów nie spotkamy się w sądzie sprawę zgłosiłem na pewno będzie długo trwało ale mam czas wysłałem dekoder na reklamację i przysłali mi uszkodzony kasa leci a ja bez tv ostrzegam 1 też był uszkodzony dramat ????
ZaletyBrak
WadyDużo
MiejscowośćBiała Podlaska
~Jano / 2021-08-18 12:23
Ocena: 1.00 / 5
Oszukano mnie w saonie NC plus w wadowicach. Trafilem tam z usterka dekodera przedstawiciel nc namowkl mnie nanowy dekoder i nowa umowę, jego zdaniem korzystną.po przyjsciu do domu okazLo sie ze nie mam HB GO (na starej umowie mialem) na pytanie czy trace jakis kanal przedstawiciel zatail informacje. Żadna reklamacja po wyjsciu za próg salonu nie jest respektowania. Przegralem spor z nc. Tak więc nie polecam ncplus o sa oszusci . Jan z
ZaletyDobry dekoder
WadyDrogo i podstepnie pusane umowy.
MiejscowośćSpytkowice
~m / 2021-08-17 15:33
Ocena: 2.00 / 5
Obsluga klienta jest na dramatycznie niskim poziomie. Chamstwo ponad wyobrażenie, gdy się powie że się nie chce przedłużać oferty to dzwonią co dwa dni. Za każdym razem mówi się że nie jest się zainteresowanym oferta i żeby to odnotowali to mówią że będą dzwonić bo im system losuje numer i nie da się nic odznaczyć do póki nie przedłużę oferty!
WadyChamstwo
~Mariusz / 2021-08-17 13:53
Ocena: 1.00 / 5
Jak by można było wstawić 0 to bym dał napewno 3miesiqce bez telewizji i każą mi za to płacić niedosc że już od 3miesiecy jej nie mam to nadal wysłali mi rachunek do zapłaty strasząc sadem
ZaletyŻadne mniej niż zero
WadyWszystkie złodzieje i oszuści
MiejscowośćPolska
~Janusz / 2021-08-12 22:15
Ocena: 2.00 / 5
Kombinują tylko jak pozbawić mnie ulg i płacę od początku zawyżone faktury i nie jest ważne, że celem udowodnienia wygenerowałem i wysłałem je im. Omijajcie Canal+ z daleka
ZaletyPotrafią się reklamować
WadyZapłacisz więcej niż powinieneś jak będziesz miał pecha.
MiejscowośćJaworzno
~Renata / 2021-08-10 17:39
Ocena: 1.00 / 5
Przestrzegam wszystkich, którzy przez chwilę pomyślą o podpisaniu umowy z tą firmą, oszuści i wyłudzacze pieniędzy. Przy podpisywaniu umowy zapłaciłam za dysk zewnętrzny i multiroom, a okazało się, że przy wymówieniu muszę wszystko oddać, mało tego wparli mi, że zasilacze nie są te i obciążyli kwotą 120zł. Nadmienię, że ostatnie pół roku multiroom nie działał, a rachunki musiałam płacić, na infolini poinformowano mnie, ze mam sobie odwieszac za każdym razem, kiedy chcę włączyć telewizor w drugim pokoju. Jestem szczęśliwa, że już rozwiązałam z nimi umowę i chcę o nich jak najszybciej zapomnieć, poświęcę te 120zł.
ZaletyBrak!!!
WadySame wady!!!
MiejscowośćCzęstochowa
~Jan / 2021-08-09 15:28
Ocena: 1.67 / 5
Banda oszustów. Ludzie z obsługi żeby wyrobić normy sami przedłużają umowy bez wiedzy klienta. Mam potwierdzenie rozwiązania umowy a dziś po 2 tygodniach dostałem kolejna fakturę i info że umowa przedłużona na rok. Masakra. Trzeba będzie zgłosić się do UOKiK
ZaletyŻadnych
WadyOszuści
MiejscowośćWyszków
~Jakub / 2021-08-09 14:21
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam każdemu, ta firmy powinna dostać kuratora lub powinien ją się zająć UOKIK.
Podpisałem umowę, nie było w stanie dostarczyć mi telewizji, mimo to kazali mi płacić za diod takowe wymiany sprzętu, kart, instalatorów i przez 2 lata nic, na koniec wypowiedziałem umowę, dzwoniono do mnie mimo 100 prób, żeby zaprzestali, bo Itak rezygnuje z usługi bo jej nie potrafili przez 2 lata włączyć, pojechałem oddać dekoder, dowiedziałem się że jest mój i tak stary że go nie chcą za darmo nawet, po 2 miesiącach dostałem wezwanie do zaĻlaty na 1060 zł za ten dekoder co był mój i tak stary że go nie chcieli, oddałem go Itak dowalili mi karę na 100 zł.
NIe kupujcie od nich nic!!!!
Zaletybrak
Wadyoszuści - cała firma stworzona żeby oszukiwać drobnych, biednych ludzi.
MiejscowośćLublin
~Polik / 2021-07-28 17:19
Ocena: 2.00 / 5
Obsługa stacjonarna niemiła, zgłaszane problemy ze sprzętem załatwione dopiero przez infolinię. Po wysłaniu wypowiedzenia telefony z nową ofertą pomimo informowania że decyzja jest ostateczna. Na koniec dostałam obciążenie za pilota 60 zł. Pracownik stwierdził uszkodzenie. Cieszę się nie jestem już ich klientem. Nie polecam.
MiejscowośćNowy Sącz
~Konrad / 2021-07-26 17:40
Ocena: 1.00 / 5
Kupiłem dekoder nc+ okazał się uszkodzony w dwóch nie zależnych punktach stwierdzono zniszczone wejście scart. Reklamacja przyszła po dwóch tygodniach gdzie nic nie stwierdzono... Pewnie nikt nawet go nie podłączał...
MiejscowośćWloclawek
~srakunia123 / 2021-07-25 18:22
Ocena: 1.00 / 5
Pracowałam dla Canal , pracowników traktuje się jak śmieci.
Jak klient nie przedłuży umowy to telemarketer dostaje takie uwagi jakby nie był człowiekiem tylko robotem.
Do dziś pamiętam szefa stojącego za plecami. Nie mogłam nawet pójść do WC bo klient najważniejszy. A abonamenty są i tak wielkie G.
Nie polecam pracować ani oglądać
ZaletyZero
WadyWszystko
MiejscowośćGdynia
~Tomasz / 2021-07-25 13:27
Ocena: 4.33 / 5
Czytałem kilka opinii na temat jakości usług i sprzętu hmmm przez kilka lat zdarzyło się kilka problemów technicznych ale nie miałem żadnych problemów z serwisem zawsze następowała wymiana na nowy sprzęt i to zazwyczaj nowej generacji model. Jakośc dekoderów .. pierwszy model jaki mieli nie był specjalny ,następne działały bez zarzutu, multiroom- bezproblemowo, kontakt z serwisem telefocznym na bardzo dobrym poziomie , mam porównanie do konkurencji.Pomagałem w rozwiązywaniu problemów znajomej i napewno bym nie zmienił na ich usługi. To z moich doświadczeń.
I przy podpisywaniu umów trzeba negocjować nie pierwszy nie trzeci telefon ale kilka z ich strony ale naprawdę są się da :-) ...
Pozdrawiam
ZaletyJakość sprzętu, jakość usług serwisowych stacjonarnych i telefonicznych,bogata oferta programowa
WadyCzasem działanie vod zbyt wolne
MiejscowośćŻyrardów
~Nie mam / 2021-07-23 01:41
Ocena: 1.00 / 5
Telewizja lipa wiecznie coś albo się ogarnięcie albo żegnam pamelo tniecie się na każdym kroku żal mam dosyć....
Zalety...
WadyHehe
MiejscowośćPłońsk
~Slaboooo / 2021-07-19 21:27
Ocena: 2.00 / 5
Ogólnie to "super dekoder 4k" jest tak słaby że szkoda gadać w porównaniu z dekoderem od konkurencji który użytkowałem od 4 lat to nawet nie ma podejścia... Zamulony, źle współgra z tv oraz kinem domowym, uruchomienie trwa minuty a przełączanie kanałów sekundy co.powinno być karalne.. bo jak można czekać np 2 sek na zmianę kanału jak się ma ich np. 300... Sama stylistyka i EPG słabo rozwinięte, na pewno będę rezygnować...
ZaletyOpcjonalnie fajne pakiety + fakt że jest Canal+
WadyMimo zalet to pakiet sport jednak słaby bo nie będzie premier league... mimo że jak podpisałem umowę to mnie zapewniali że będzie na 2 lata...
MiejscowośćHura
~Rafał Szczepanski / 2021-07-19 18:20
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma właśnie mnie oszukała na pieniądze które mniala ni zwrócić za nadpłatę bo jedyny ich salon w Ełku jest nieczynny z powodu urlopu coraz dłuższego a winę złożyli na mnie bo przecież moglem jechać do najbliższego salonu i oddać sprzęt (najblizszy salon Łomża 120 km od Ełku ????????) ostrzegam was przed tym
ZaletyCzaly czas puszczają to samo i gówniane seriale
WadyTa oferta to jedna wielka wada i kupa oszustów
MiejscowośćEłk
~Michał / 2021-07-17 16:11
Ocena: 1.00 / 5
Ja również jestem klientam już of kilkunastu lat a przed przedłużeniem umowy to by beż mydła...po przedłużeniu umowy dekoder padł, który mam od ok 10 lat i jak się okazuje nie należy mi się nowy tylko stary model na który nie wiadomo jak długo trzeba czekać bo nie są już produkowane. Tym razem obiecałem już sobie ze to ostatni raz jak przedłużyłem umowę.