MiejscowośćNowy Sącz
strona 62 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- nastepna »
-
~Polik / 2021-07-28 17:19
Obsługa stacjonarna niemiła, zgłaszane problemy ze sprzętem załatwione dopiero przez infolinię. Po wysłaniu wypowiedzenia telefony z nową ofertą pomimo informowania że decyzja jest ostateczna. Na koniec dostałam obciążenie za pilota 60 zł. Pracownik stwierdził uszkodzenie. Cieszę się nie jestem już ich klientem. Nie polecam. -
-
~Konrad / 2021-07-26 17:40
Kupiłem dekoder nc+ okazał się uszkodzony w dwóch nie zależnych punktach stwierdzono zniszczone wejście scart. Reklamacja przyszła po dwóch tygodniach gdzie nic nie stwierdzono... Pewnie nikt nawet go nie podłączał... MiejscowośćWloclawek -
~srakunia123 / 2021-07-25 18:22
Pracowałam dla Canal , pracowników traktuje się jak śmieci.
Jak klient nie przedłuży umowy to telemarketer dostaje takie uwagi jakby nie był człowiekiem tylko robotem.
Do dziś pamiętam szefa stojącego za plecami. Nie mogłam nawet pójść do WC bo klient najważniejszy. A abonamenty są i tak wielkie G.
Nie polecam pracować ani oglądaćZaletyZeroWadyWszystkoMiejscowośćGdynia -
~Tomasz / 2021-07-25 13:27
Czytałem kilka opinii na temat jakości usług i sprzętu hmmm przez kilka lat zdarzyło się kilka problemów technicznych ale nie miałem żadnych problemów z serwisem zawsze następowała wymiana na nowy sprzęt i to zazwyczaj nowej generacji model. Jakośc dekoderów .. pierwszy model jaki mieli nie był specjalny ,następne działały bez zarzutu, multiroom- bezproblemowo, kontakt z serwisem telefocznym na bardzo dobrym poziomie , mam porównanie do konkurencji.Pomagałem w rozwiązywaniu problemów znajomej i napewno bym nie zmienił na ich usługi. To z moich doświadczeń.
I przy podpisywaniu umów trzeba negocjować nie pierwszy nie trzeci telefon ale kilka z ich strony ale naprawdę są się da :-) ...
PozdrawiamZaletyJakość sprzętu, jakość usług serwisowych stacjonarnych i telefonicznych,bogata oferta programowaWadyCzasem działanie vod zbyt wolneMiejscowośćŻyrardów -
~Nie mam / 2021-07-23 01:41
Telewizja lipa wiecznie coś albo się ogarnięcie albo żegnam pamelo tniecie się na każdym kroku żal mam dosyć.... Zalety...WadyHeheMiejscowośćPłońsk -
~Slaboooo / 2021-07-19 21:27
Ogólnie to "super dekoder 4k" jest tak słaby że szkoda gadać w porównaniu z dekoderem od konkurencji który użytkowałem od 4 lat to nawet nie ma podejścia... Zamulony, źle współgra z tv oraz kinem domowym, uruchomienie trwa minuty a przełączanie kanałów sekundy co.powinno być karalne.. bo jak można czekać np 2 sek na zmianę kanału jak się ma ich np. 300... Sama stylistyka i EPG słabo rozwinięte, na pewno będę rezygnować... ZaletyOpcjonalnie fajne pakiety + fakt że jest Canal+WadyMimo zalet to pakiet sport jednak słaby bo nie będzie premier league... mimo że jak podpisałem umowę to mnie zapewniali że będzie na 2 lata...MiejscowośćHura -
~Rafał Szczepanski / 2021-07-19 18:20
Ta firma właśnie mnie oszukała na pieniądze które mniala ni zwrócić za nadpłatę bo jedyny ich salon w Ełku jest nieczynny z powodu urlopu coraz dłuższego a winę złożyli na mnie bo przecież moglem jechać do najbliższego salonu i oddać sprzęt (najblizszy salon Łomża 120 km od Ełku ????????) ostrzegam was przed tym ZaletyCzaly czas puszczają to samo i gówniane serialeWadyTa oferta to jedna wielka wada i kupa oszustówMiejscowośćEłk -
~Michał / 2021-07-17 16:11
Ja również jestem klientam już of kilkunastu lat a przed przedłużeniem umowy to by beż mydła...po przedłużeniu umowy dekoder padł, który mam od ok 10 lat i jak się okazuje nie należy mi się nowy tylko stary model na który nie wiadomo jak długo trzeba czekać bo nie są już produkowane. Tym razem obiecałem już sobie ze to ostatni raz jak przedłużyłem umowę. MiejscowośćLegnica -
-
~Yo. / 2021-07-16 23:50
Jestem stałą klientką od 25 lat,p£acę za najdroższy pakiet,a poskąpili mi dekodera 4k.Każą czekać i śledzić oferty.Obsługa arogancka,opłaty wysokie...Przecież płacę,a oglądać i tak nie mogę.Dzisiaj czara goryczy się przelała...Zero szacunku,brak rzetelnej informacji.Dla nowych klientów jest wszystko,starych mają gdzieś.Umowa koñczy mi się za 8 miesięcy,wtedy będą dzwonić i nadskakiwać,znam to aż za dobrze.Czas najqyższy rozstać się z tymi hienami.Arrivederci Roma. ZaletyCiekawe serialeWadyCoraz Więcej reklam,brak nowych filmów.MiejscowośćKrasnystaw -
~Zbigniew / 2021-07-16 22:43
Nieprawdopodobnie złe nagłośnienie filmów. Tak było w Leonardo dziś w Kruk. O co chodzi? Domyślać się jakie dialogi są prowadzone?? Miejscowośćknurów -
~Duch / 2021-07-12 22:31
Przedłużyłam umowę i od tej pory parę razy w tygodniu jeżdżę wymieniać dekodre bo się psuje.... Badziewie wiecznie się ścina wiecznie brak sygnału nawet jak na dworze słońce świeci nie polecam kończy się umowa i badziewia już nie biorę.... WadyWiecznie się ścinaMiejscowośćKuźnia Raciborska -
~Pablo / 2021-07-10 18:39
Dziadostwo,dekoder wiecznie się ścina,po piętnastu latach większego gówna już nie widziałem.Wieczny brak sygnału nawet przy pięknej pogodzie.Popierdzieliłem ich rok temu i głupio się wkręciłem na następne dwa lata,drugi raz tego błędu na wypowiedzeniu nie popełnię ZaletyBrakWadyTylko wadyMiejscowośćWola Rzędzińska -
~Rozczarowana / 2021-07-05 08:19
Witam.
Mam dokladnie takie same doswiadczenia: dlugi czas polaczen bez efektu, przelaczanie od dzialu do dzialu, brak kompetencji personelu,grozenie karami, gdy sie umowe wypowiada w terminie.
Skandal.
I ta nachalnosc w oferowaniu rozszerzonych pakietow,przy blokadzie, ktorej przez tydzien nie potrafia zdjac.MiejscowośćBerlin -
~Zuza / 2021-07-03 21:32
Bardzo źle!!!mam dwa dekodery, płacę 140 zł i co weekend wyświetla mi się komunikat o zamianie kart, inaczej mam wszystko zablokowane, Dlaczego??
Wyświetla się złe podłączenie, kto podłączył, pracownicy nc+ nie za darmo, za każdy przyjazd do domu płaciłam kasę, nie małą, Smuteczek, brak profesjonalizmu i nie tylko, jedna gwiazdka to za dużoZaletyBrakWadyZa dużo żeby wymieniac -
~Igunia / 2021-07-03 16:54
Nie wiem skąd te negatywne opinie. Canal+ bije na głowę CYfrowy Polsat. Oferta o wiele lepsza, kanały ciekawsze, JAKOŚĆ!!! o wiele lepsza niż w CP. Polecam, obsługa super bo ząłatwiam wszystkie sprawy w punkcie w Piasecznie a tam panowie super! Odbiera pieknie, cena normalna, ani mała ani duża. Po 8 latach z Cp, to miła odmiana. Bardzo miła ZaletyObsługa, kanały, jakośćMiejscowośćPiaseczno -
~Ass / 2021-06-30 20:39
Dekoder po automatycznym zaktualizowaniu listy programów zaprzestał działania na wszystkich płatnych kanałach. Jedna siusiumajtka z Canal plus, z którą przeszedłem frustrującą procedurę jego odblokowywania poinformowała mnie że po godzinie od wysłania przez nią zdjęcia blokady zacznie działać, co oczywiście się nie stało. Druga siusiumajtka z którą przeszedłem tę samą procedurę zauważyła radośnie że mam stary dekoder (pewnie, jestem klientem tej bandy od wielu, wielu lat) i równie starą kartę i to może powodować problemy z aktualizowaniem dekodera. Jednak jej zwoje mózgowe (albo zwoje mózgowe jakiegoś złodzieja wymyślającego procedury obsługi klientów) nie pozwoliły na zaproponowanie wymiany tegoż dekodera. Co więcej druga siusiumajtka stwierdziła że odblokowywanie potrwa 24 godziny. Boję się do nich dzwonić jutro bo pewnie oznajmią mi że już za miesiąc zacznę odbierać sygnał.
Czas najwyższy mocno kopnąć w dupę tę zorganizowaną grupę (sami wiecie kogo)ZaletyZ dużą cierpliwością obie siusiumajtki znosiły moją wylewającą się żółćWadyCała reszta -
-
~Piotr / 2021-06-30 16:29
Umowa wypowiedziana 3 miesiące przed końcem z braku dobrej oferty, telefony i smsy co dziennie, nawet po 20 godzinie !!! Tragedia !!! ZaletyŻadnychWadyKiepska oferta, drogo, nękanie telefonami codziennie.MiejscowośćKwaczała -
~Slawek / 2021-06-26 19:31
Infolinia to arogancja i mierna obsługa. Jakiś idiota nie potrafi wpisać prostych 11 cyfr numeru pesel ale z problemem pozostaje obonent. Nie polecam obsluga na poziomie 0. MiejscowośćBydgoszcz -
~Anna / 2021-06-25 12:14
Nc+jest do niczego załatwienie sprawy z nimi jest katastrofa człowiek od 2 tygodni domaga się zwrotu pieniędzy. I nic do tej pory nie polecam tego operatora ciągle tylko to samo
Jedna wielka katastrofaWadyWszystko -
~Kcv1 / 2021-06-20 11:28
Kontakt z działem technicznym to kpina. Aż żal ludzi którzy tam pracują. Sprawa którą można rozwiązać w dzień jest wałkowana od prawie dwóch tygodni, a pieniedze z konta uciekają mimo braku dostępu do konta. Burdel na kółkach. Paszkwil, nie firma. MiejscowośćKluszkowce
strona 62 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- nastepna »