Od chwili przedłużenia umowy(telefonicznie) na czas nieokreślony W mojej ofercie widnieje ,że umowa trwa do 01.04.2023, co jest niezgodne z zawieraną telefonicznie umową, której nawet nie otrzymałam do podpisania celem potwierdzenia ważności tej umowy. Ale w miedzy czasie Canal+ łamie warunki umowy jak np zmiana miejsc numieszczenia kokejnych kanałów wcześniej DaVunci Learning był na 104 kanale a w chwili obecnej z trudem udało się znaleźć ten program na kanale 220 i tu niebyło żadnej zapowiedzi , że taka zmiana nastapi jak i nawet kilka kanałów całkowicie zostało usuniętych z oferty abonamentowej i nic nieprzynosiło zwracanie się z reklamacją , zbywając konsumenta ,że to tylko chwilowe ponieważ trwają prace techniczne lub wynikły zakłócenie na satelicie.
Sprzęt jest także bardzo wadliwy lub były usterki techniczne związane z wadami produkcyjnymi a Canal+ odkupił ten wadliwy sprzęt po niższej cenie i wykonywał drobniutkich napraw aby urządzenie jakoś działało i udostępnia swoim kliento
Zaletymożliwość oglądania 1000 kanałów
Wadywadliwy sprzęt , niezgodne z umową postępowanie, oraz wyłączanie niektórych kanałów bez powiadomienia konsumentów
MiejscowośćLubań
~Jozef / 2021-10-30 22:47
Ocena: 2.67 / 5
Canal + on linę od dwóch miesięcy nie działa pobieranie filmów, a ostatnio pojawiają się problemy podczas oglądania filmów. Technik z infolinii zwala winę na globalną usterkę z którą nie mogą sobie poradzić. Śmiechu warte żeby taka firma tak się tłumaczyła. Podejrzewam że chcieli przyciągnąć klientów dobra oferta a teraz jak go już złapali mają go w ....
Nawet nie raczą odpowiedzieć na te opinie które się tu pojawiają.
~Maciek / 2021-10-29 19:09
Ocena: 2.33 / 5
Po sprzedaży nie interesują się klientem do czasu kiedy zbliża się koniec umowy. Problemy z dekoderem tłumaczą, że dekoder ma większe wymagania mimo, iż inny dekoder na tej samej antenie ma o wiele większą jakość. TRAGEDIA
MiejscowośćLublin
~Michał / 2021-10-29 16:28
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Odkąd kończy mi się umowa, praktycznie kilka razy w tygodniu mam telefony od konsultanta, który namawia do przedłużenia umowy. Jest to męczące, nachalne i co więcej jeszcze bardziej zniechęca do korzystania z ich usług. Dramat.
~Krzysztof / 2021-10-27 20:11
Ocena: 2.33 / 5
Słaba obsługa klienta, pomyłki , mam dwa pakiety, ale mylą im się klienci, zlikwdowali mi ten pakuet, którego nie chciaĺ likwidoeać .
Zamiast wyprostowania, zaproponowsli mi trzeci pakiet, dodatkowo @!!
MiejscowośćWarszawa
~Alias / 2021-10-27 10:25
Ocena: 1.00 / 5
Z całego serca i szczerze nie polecam NC+. No może jak ktoś jeszcze nie jest ich klientem, to może spróbować, bo oferty dla nowych klientów są całkiem dobre, czego nie można powiedzieć o ofertach dla wieloletnich klientów.
Je osobiście rezygnuje po kilkunastu latach bycia ich abonentem. Obecne podejście tej firmy do takich klientów jak ja to jakaś pomyłka i słaby żart.
Czara goryczy przelała się w chwili kiedy chciałem wymienić dwa uszkodzone dekodery, które jakby nie patrzeć są mi konieczne do korzystania z usług tej pseudo firmy. Robiono mi takie problemy z wymianą tych dekoderów, że nie zostały mi one wymienione do dnia dzisiejszego (a umowa jeszcze przez pół roku).
Złożyłem reklamację i zadzwonił do mnie jakiś mało ogarnięty człowiek, który wprost poinformował mnie, że owszem otrzymam dwa najnowsze dekodery, ale jest warunek. No i jak to usłyszałem to normalnie zwaliło mnie z nóg. Warunkiem otrzymania dwóch nowych dekoderów było podpisanie umowy na kolejne dwa lata (jeszcze na pół roku przed końcem obecnej umowy). A jak się zapytałem dlaczego taki warunek to usłyszałem cyt " przecież nie damy panu nowych dekoderów skoro nie chce pan przedłużać z nami umowy".
Ale żeby było jeszcze ciekawiej otrzymałem pisemną odpowiedź na moją reklamację gdzie jakiś człek powołał się na moją wcześniejszą rozmowę z ich pracownikiem i stwierdził, że odmówiłem przyjęcia dwóch nowych dekoderów, tak więc sprawa z ich strony jest załatwiona i na tej podstawie odrzucają reklamację. Nie było ani jednego słowa o przedstawionym mi warunku wymiany dekoderów czyt. podpisanie umowy na kolejne dwa lata.
Tak więc uprzedzam przed tą firmą, oszustwa to ich chleb powszedni. Osobiście czterokrotnie reklamowałem ustalenia przy przedłużeniu umowy, ponieważ co innego było ustalane telefonicznie a co innego było w ofercie. Za każdym razem żądałem przesłania mi nagranej rozmowy dotyczącej przedłużenia umowy i za każdym razem miałem rację co do oszustwa z ich strony.
ZaletyBrak
WadyZasadniczo wszystko, ale głównie obsługa i podejście do wieloletniego klienta
~jerzy / 2021-10-23 18:14
Ocena: 3.67 / 5
Ja mam od początku, gdy powstała nc+, i Niewiele problemów technicznych, każdy musi pamiętać że własne ustawienie anteny nie gwarantuje odpowiedniego sygnału z satelity /jak się znasz to ustaw sobie, ale póżniej zaproś montera, by sprawdził parametry/ po za tym trzeba pamietać, każdy dekoder może pokazywać inne parametry na tej samej antenie ,natomiast BOK jak BOK ma plusy i minusy, ale to tylko ludzie, którzy muszą się dokształcać na bieżąco, a tam ciągle zmiany w technice...
Mam trzy pakiety: 2 dekodery 4k , 3 dekodery sagemcom dsi74, pace, i konwerter dual i quad. rozwazam wymienic na konwerter unicable na 16 odbiorników..po jednym kablu do wszystkich telewizorów i urzadzeń.
Zaletydobry odbiór jak dobrze ustawiona antena.
Wadybrak kanałów w ofercie online takich jak w satelicie.
MiejscowośćCHOTOMÓW
~Rena / 2021-10-19 22:16
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza "firma", a raczej mafia, z jaką miałam okazję się zetknąć. Telewizja nie działa od miesiąca. Co chwilę jeżdżę do punktu obsługi klienta (infolinia nie istnieje- wszystkie numery podane na karcie nie istnieją). Zgłaszam problem, pan mi tłumaczy, że ich to nie obchodzi, że dekoder nie działa, bo cyt. " Oni nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za instalację i działanie sprzętu - to klienta sprawa, czy antena satelitarna, dekoder działa i czy są odbierane kanały. Polecili współpracującego z nimi instalatora, który tak "naprawił", że TV działała jeden wieczór. Oczywiście domagam się zerwania umowy, skoro nic mi nie działa, a muszę płacić. Nie można zerwać umowy! Śmiech na sali, nie dostarczają mi usługi, za którą płacę, czyli nie wywiązują się z umowy, a ja nie mogę zerwać umowy. To jest wręcz niewiarygodne. Z daleka od tej mafii. A każdy telefon, na który próbuję się dodzwonić odbiera automat. Ludzie tam nie istnieją, nikt za nic nie ponosi odpowiedzialności.
ZaletyNią ma żadnych zalet
WadyZbyt długo by wymieniać
MiejscowośćKatowice
~Adrian / 2021-10-16 14:35
Ocena: 1.67 / 5
Kiedy poprosiłem o zmniejszenie pakietu odciągali mnie przez dwa tygodnie aż złożyłem wypowiedzenie umowy.
ZaletyBrak
WadyBrak kontaktu
~Sylwia / 2021-10-15 15:52
Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam! Ostrzegam przed umową z Canal plus.
MiejscowośćGryfino
~Sałata / 2021-10-15 10:20
Ocena: 2.33 / 5
Osoby z infolinii niekompetentne. Pracują za kare
MiejscowośćSuwalki
~Fdhbirsv / 2021-10-14 12:07
Ocena: 1.67 / 5
Canal plus to porażka! za 9 gr.mimo płacenia w terminie rachunkow potrafią zabrać ich pseudopromocje. Mimo że w regulaminie jest ze canal plus wcale nie musi "promocji" zabierać... ewentualnie mozna naliczyć odsetki za te pare groszy niedopłaty. Człowiek w przelewie o 9 groszy!!!sie pomylił, ale dla nich to oznacza brak wpłaty w terminie! Normalna firma w aplikacji lub mailowo poinformowałaby o niedopłacie i tyle...a ta cisza, żeby później rachunek podnieść. Wiele programów wyłączonych po 2 tygodniach od podpisania umowy i nagle np. Ze100 robi się 60...ale umowa przewiduje takie działanie...tylko żeby od razu po 2 tygodniach wyłączyć najlepsze kanały? No ale jak chce się je z powrotem to trzeba zmienić pakiet na droższy... byle do końca umowy i jak najdalej od takich...
ZaletyBrak
WadyZbyt dużo żeby pisac
MiejscowośćWarszawa
~Mariusz / 2021-10-13 18:36
Ocena: 1.67 / 5
Aktywacja dekodera trwała 2 dni. Kontakt z infolinia zerowy
MiejscowośćBielawa
~Ania / 2021-10-12 13:26
Ocena: 1.00 / 5
Szok z taką telewizja tylko oszukują klientów. Proszę o zgodę bo już takiej promocji nie będzie mówiłam że się muszę zastanowić a tu na drugi dzień umowa przedłużona bez mojej zgody!!
ZaletyZero zalet
WadyWszystko lubią ludzi robić wkręcić żeby tylko uzyskać jakiś procent żeby ktoś przedłużył u nich umowę bez mojej zgody
MiejscowośćKatowice
~inka / 2021-10-07 19:01
Ocena: 1.00 / 5
Przestrzegam przed Umową z Canal plus. Przestrzegam przed Umową z Canal plus.
~Dupa / 2021-10-04 20:28
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje i oszuści????????????????????????????????????????
WadyZłodzieje
~Maciej / 2021-10-03 18:53
Ocena: 1.00 / 5
Jedno wielkie oszustwo, nigdy nie korzystać z oferty od telemarketera, 2 tyg. po rozmowie (potwierdzeniu kontynuacji) powyłączali kilkanaście kanałów. Jak się później okazało w salonie stacjonarnym, ta kłamczucha i jej podobni oszukują w ten sposób mnóstwo ludzi, obiecują gruszki na wierzbie, upusty do przyznania których nie mają prawa. W moim przypadku, żeby odzyskać ulubione kanały konieczne było podpisanie nowej umowy w salonie.
ZaletyBrak
WadyKłamstwo i oszustwo
MiejscowośćGniezno
~Izabela / 2021-09-30 13:42
Ocena: 1.00 / 5
pracownicy canal + to zwykle lenie ,Ja jako uzytkownik mam sobie wyjasniac sprawy,Tylko ja nie wiem co ja mam wyjasniac bo ja wszystkiego dopelnilam
Wadyzli pracownicy,brak serwisu
MiejscowośćSroda Wlkp
~Dorota / 2021-09-29 22:46
Ocena: 5.00 / 5
Dzisiaj przedłużyłam umowę w Komornikach.Zalezalo mi na czterech dodatkowych kanałach w tej samej cenie.Pan Maciej w tych czasach to unikat.Chcial mi pomoc.Był uprzejmy,rzetelny, rzeczowy, profesjonalny ,sprawdzał wnikliwie wszystkie możliwe opcje.Zapłacę teraz tylko 11 zł więcej.Wiem przeciez ,ze za audi nie moge zaplacic jak za fiata i jestem bardzo zadowolona.Zycze temu konsultantowi samych sukcesow.
Zalety5/5
MiejscowośćMosina
~Domidola / 2021-09-27 20:13
Ocena: 2.00 / 5
Zdecydowanie odradzam!!! Zakupiłam vouchery na rok i się z moim męczę ponieważ :1 problem początkowym brak apki trzeba było podłączyć laptopa do telewizora aby oglądać film 2pomimo posiadania kolejnych voucherów co miesiąc próbóją ściągnąć opłatę za pakiet. 3drogo 50 zł za pakiet film a nowości brak. 4 na co drugim filmie pojawia się błąd i trzeba od nowa wybierać (czasem bezskutecznie.) 5pomoc techniczna masakra sztuczna inteligencja uparcie twierdzi że nie jesteś ich abonentem. Trzeba naprawdę stalowych nerwów aby się skontaktować