Canal plus to porażka! za 9 gr.mimo płacenia w terminie rachunkow potrafią zabrać ich pseudopromocje. Mimo że w regulaminie jest ze canal plus wcale nie musi "promocji" zabierać... ewentualnie mozna naliczyć odsetki za te pare groszy niedopłaty. Człowiek w przelewie o 9 groszy!!!sie pomylił, ale dla nich to oznacza brak wpłaty w terminie! Normalna firma w aplikacji lub mailowo poinformowałaby o niedopłacie i tyle...a ta cisza, żeby później rachunek podnieść. Wiele programów wyłączonych po 2 tygodniach od podpisania umowy i nagle np. Ze100 robi się 60...ale umowa przewiduje takie działanie...tylko żeby od razu po 2 tygodniach wyłączyć najlepsze kanały? No ale jak chce się je z powrotem to trzeba zmienić pakiet na droższy... byle do końca umowy i jak najdalej od takich...
ZaletyBrak
WadyZbyt dużo żeby pisac
MiejscowośćWarszawa
~Mariusz / 2021-10-13 18:36
Ocena: 1.67 / 5
Aktywacja dekodera trwała 2 dni. Kontakt z infolinia zerowy
MiejscowośćBielawa
~Ania / 2021-10-12 13:26
Ocena: 1.00 / 5
Szok z taką telewizja tylko oszukują klientów. Proszę o zgodę bo już takiej promocji nie będzie mówiłam że się muszę zastanowić a tu na drugi dzień umowa przedłużona bez mojej zgody!!
ZaletyZero zalet
WadyWszystko lubią ludzi robić wkręcić żeby tylko uzyskać jakiś procent żeby ktoś przedłużył u nich umowę bez mojej zgody
MiejscowośćKatowice
~inka / 2021-10-07 19:01
Ocena: 1.00 / 5
Przestrzegam przed Umową z Canal plus. Przestrzegam przed Umową z Canal plus.
~Dupa / 2021-10-04 20:28
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje i oszuści????????????????????????????????????????
WadyZłodzieje
~Maciej / 2021-10-03 18:53
Ocena: 1.00 / 5
Jedno wielkie oszustwo, nigdy nie korzystać z oferty od telemarketera, 2 tyg. po rozmowie (potwierdzeniu kontynuacji) powyłączali kilkanaście kanałów. Jak się później okazało w salonie stacjonarnym, ta kłamczucha i jej podobni oszukują w ten sposób mnóstwo ludzi, obiecują gruszki na wierzbie, upusty do przyznania których nie mają prawa. W moim przypadku, żeby odzyskać ulubione kanały konieczne było podpisanie nowej umowy w salonie.
ZaletyBrak
WadyKłamstwo i oszustwo
MiejscowośćGniezno
~Izabela / 2021-09-30 13:42
Ocena: 1.00 / 5
pracownicy canal + to zwykle lenie ,Ja jako uzytkownik mam sobie wyjasniac sprawy,Tylko ja nie wiem co ja mam wyjasniac bo ja wszystkiego dopelnilam
Wadyzli pracownicy,brak serwisu
MiejscowośćSroda Wlkp
~Dorota / 2021-09-29 22:46
Ocena: 5.00 / 5
Dzisiaj przedłużyłam umowę w Komornikach.Zalezalo mi na czterech dodatkowych kanałach w tej samej cenie.Pan Maciej w tych czasach to unikat.Chcial mi pomoc.Był uprzejmy,rzetelny, rzeczowy, profesjonalny ,sprawdzał wnikliwie wszystkie możliwe opcje.Zapłacę teraz tylko 11 zł więcej.Wiem przeciez ,ze za audi nie moge zaplacic jak za fiata i jestem bardzo zadowolona.Zycze temu konsultantowi samych sukcesow.
Zalety5/5
MiejscowośćMosina
~Domidola / 2021-09-27 20:13
Ocena: 2.00 / 5
Zdecydowanie odradzam!!! Zakupiłam vouchery na rok i się z moim męczę ponieważ :1 problem początkowym brak apki trzeba było podłączyć laptopa do telewizora aby oglądać film 2pomimo posiadania kolejnych voucherów co miesiąc próbóją ściągnąć opłatę za pakiet. 3drogo 50 zł za pakiet film a nowości brak. 4 na co drugim filmie pojawia się błąd i trzeba od nowa wybierać (czasem bezskutecznie.) 5pomoc techniczna masakra sztuczna inteligencja uparcie twierdzi że nie jesteś ich abonentem. Trzeba naprawdę stalowych nerwów aby się skontaktować
ZaletyBrak
MiejscowośćKatowice
~ola / 2021-09-24 12:35
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje wcisnęli mi netflixa gdzie polityką netflixa jest anulowanie członkowstwa w każdym momencie a u tych złodziei mam do końca trwania umowy czyli jeszcze 1,5 roku za 66 zł jeszcze bez konta premium które okazało się bezpośrednio w netflixie za 6o zł. Na siłe chcą zatrzymać klienta netflix polecam jedynie bez tych oszustów. Nawet na tą jedną gwiazdkę nie zasługują.
Zaletybrak
Wadyoszuści
MiejscowośćMaków Podhalański
~Cinek / 2021-09-19 19:14
Ocena: 4.00 / 5
Komentarz Pana Majdana i kolegi dnoooooo. Wcześniej komentowali ludzie z większym zaangażowaniem. Ktoś przeżywał mecz. Tragedia. Gdzie Wolski,Mielcarski i inni...
~Bartek / 2021-09-17 21:48
Ocena: 1.00 / 5
Miesiąc przed zakończeniem umowy po 18 miesiacach dzwonie do obsługi klienta i mówię że chce zatrzymać taki sam pakiet bez kanałów canal plus. A pan "doradca" mi mowi ze nie ma takiej opcji ja na to że opcji mam wiele bo umowa mi się kończy a on ciagle nie musi Pan kontynuować kanały canal plus ja na TO NIC NIE MUSZE więc odchodzę.
CZY ONI MAJA MOZGI W TYM CANAL PLUS wola stracić klienta całkowicie niz mu obniżyć pakiet i to nie w czasie podpisanej umowy a w momencie załatwiania nowej. W sumie to chciał bym temu super doradcy podziękować odeszlem do konkurencji i jest milion razy lepiej adowolony już NIGDY canalshita nie będę chciał.
ZaletyCałkowity brak obsługa klienta brak inteligencji
WadyCanal plus to jedna wielka wada
MiejscowośćWroclaw
~Dorota / 2021-09-16 15:09
Ocena: 2.33 / 5
Bardzo arogancką i chamska obsługa klienta.Brak szacukunku, profesjonalizmu.
ZaletyŻadnych.
WadyBrak profesjonalizmu w kontakach z klientem.
MiejscowośćBrzeźnica
~Nagabywana / 2021-09-13 18:33
Ocena: 1.00 / 5
Kochani , ostrzegam przed procederem firmy canal + .
na 6 m-cy przed końcem umowy zaczęli nękać mnie telefonami o przedłużenie umowy .
Klamstwo ze juz umowa kończy sie to standard . Wydzwaniali bez opamietania , zdzwoniłam na centrale iz nie życzę sobie tel. o przedłużenie umowy na 6 m-cy przed końcem . Chwilowo zaprzestali . OBecnie mam 2 m-ce do konca umowy i to co oni wyprawiaja to w głowie sie nie mieści . wydzwaniaja codziennie po kilkarazy łacznie z sobotami . JAk ich blokuje to zmieniaja koncówki nr . Nic nie skutkuje .
Zadziwiające jest , oni zachowując sie w ten sposób powodują ze czuje sie nękana i czy myślą ze przedłużę u nich swoja umowe ?
Zaletybrak
MiejscowośćPoznan
~Mit / 2021-09-12 16:33
Ocena: 1.00 / 5
Dno dno dno jak zrezyzygnujesz z umowy robią pod górkę internet dramat są slabi
Wady10
MiejscowośćŻory
~Edyta / 2021-09-09 16:27
Ocena: 2.67 / 5
Jestem wieloletnią klientką, praktycznie od początku jak powstała CYFRA+. Należałoby sie odrobinę szacunku, zwłaszcza w stosunku do stałych i wiernych klientów. Uważam, że kiedyś było o wiele lepiej, tzn. można było łatwo i szybko się dodzwonić, połączyć z właściwą komórką która nas interesowała, a zwłaszcza z działem pomocy technicznej. Nigdy wcześniej nie miałam takich problemów, A jeśli już coś, kiedyś, to szybko i sprawnie. Bardzo długo nie miałam takiej potrzyby by dzwonić, aby interweniować czy prośić o wsparcie techniczne.
W przupadku ofert jakie proponują telefonicznie, trzeba się dokładnie wsłuchiwać i konkretnie odpowadać, ponieważ jak wiele operatorów ma zatrudnionych dużo niewykwalifikowanych pracowników, którzy niedokońca wiedzą co próbują sprzedać/zaoferować. Stąd są rozbieżności i jak dużo osób mówi ,,co innego oferuje telefonicznie, a co innego wychodzi potem,, . Trzeba być bardzo uważnym i czujnym.
Ja w swojej wypowiedzi, chce sie głównie skupić na dziale POMOCY TECHNICZNEJ. To co wczoraj przeszłam, przechodzi ludzkie pojęcie i Świadczy o braku profesjonalizmu!!
Wczoraj staciłam pół dnia, aby się najpierw dodzwonić, potem włącza się sztuczna inteligencja i probuje cię zindentyfikować, zadając trzykrotnie te same pytania i non stop mówi ci w dodatku, że nie ma cię w bazie danych i abarot od początku te same pytania i .. szlak cię trafia, a czas leci i koszta...
Chciałam połączyć się ze wsparciem technicznym, ponieważ nie pamietałam czy kiedykolwiek rejestrowałam się na HBO GO poprzez komputer czy telefon. Jedynie mi odbiera z dekodera w TV. Nie mogłam się sama ani zarejestrować ani zalogobać by to sprawdzić, bo pokazywało mi raz, że konto ju z istnieje-zaloguj sie i użyj swojego loginu a druim razem jak sie zalogowałam , to wychodziło - nieprawidłowy adres uzytkownika lub login. Więc po przyciśnięciu przycisku poniżej ,,wyślij link restaru hasła,, - wyszła informacja - błąd podczas autoryzacji. I stoisz w miejscu.
Na ogół nie mam problemów, sama sobie radzę z takimi sprawami, ale tu ulgnęłam i nie wiedziałąm co dalej.
Dzwoniłam trzykrotnie do CYFRA+, począwszy od godzin popołudniowych po wieczór. To samo wałkowanie przez sztuczną inteligencję zaczym przeszła rozmowa do konretnej osoby, oczekując przy tym na linii na połączenie z operatorem. Rozmawiałam trzykrotnie z różnymi osobami. Przełanczano mnie od jednej do drugiej, bo nie umieli mi pomóc. Jedena to mi nawet powiedziała - zadzwoń do HBO Go, druga - przełączę do kolegi, bo on się lepiej zna, a ten kolega z kolei po dłuższym czasie gdzie nie wiedział jak momóc, porostu się rozłączył i spadła linia. Szlak mnie trafił.
Oferują, uwiązują na czas określony, ściagaja opłaty i odsyłają do innych aby rozwiazać problemy, albo się rozłanczają.
Już więcej nie zadzwoniłam, rozbolała mnie głowa. Napisałam zaraz do nich skargę-zażalenie. Zważywszy na fakt, iż wszystkie rozmowy są nagrywane wię się do nich odwołałam w wiadomości.
Przyszła mi zaraz wiadomość zwrotna, autowatyczna, że w ciągu 30 dni mają czas na odpowiedź i ustosubkowanie się do mojej wiadomośi.
Teraz wnioski można sobie samemu wyciągnąć, z kim mamy do czynienia.
TAK. Jestem jedną z wielu osób, tkóre czekają do wygaśnięcia umowy i rozwiążę z nimi umowę.
ZaletyŁadnie się promują
WadyZła obsługa. Niewykwalifikowany personel, szczególnie - pomoc techniczna. BRAK PROFESJONALIZMU!!
MiejscowośćCiechanów
~Krzycho / 2021-09-04 21:47
Ocena: 1.00 / 5
Mniej niż zero to co było kanałami filmowymi teraz to sport Polska z góry z boku z dołu, seriale do 5 rano sport a przecież są osobną programy kulinarne sportowe czy geograficzne żadnych nowości, filmy starsze niż 40 lat ciagle to samo żadnych nowości. Rezygnuję zaraz po wygaśnięciu umowy oferta mniej niż zero, ale kogo to obchodzi podpiszesz umowę dwa lata płacisz i o to tylko chodzi..
ZaletyBrak
WadyWszystkie jakie możliwe a przede wszystkim zero nowości po kilkadziesiąt razy powtarzane te same filmy
MiejscowośćCzarków
~Eryk / 2021-09-01 15:55
Ocena: 1.00 / 5
Jako wieloletni klient zwróciłem się z prośbą o wymianę dekodera na ultrabox 4K. Oferta jest tylko dla nowych abonentów. Wniosek- wieloletni abonenci mają płacić i cicho siedzieć, nie dla psa kiełbasa.Określam to jako dno dna.
ZaletyŁadnie się promują.
WadyWieloletnich abonentów traktują jak mięso do płacenia rachunków i nic poza tym.
MiejscowośćSyców
~Artur / 2021-08-31 11:13
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza telewizja jaka była . Nie polecam. Zła obsługa , zdzierstwo .
MiejscowośćSzczecin
~Stryjko / 2021-08-30 20:15
Ocena: 1.67 / 5
Totalne dno i wodorosty. Gorszego ścierwa jeśli chodzi o jakość nadawania NIE MA!!! Kilka lat temu jeszcze dało się oglądać potem delikatny wiaterek deszcz czy śnieg i czarny ekran. Wymieniona czasza na większą konwenter na mocniejszy nowe MIEDZIANE przewody i wielkie GÓWNO - ja zrobiłem wszystko od swojej strony żeby działało oni zaś od swojej robią wszystko żeby nie działało. TRAGEDIA!!!
ZaletyJakie zalety?
WadyGówniany sygnał - naziemnej do pięt nie dorastają