Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2262 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dorota / 2021-09-16 15:09
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo arogancką i chamska obsługa klienta.Brak szacukunku, profesjonalizmu.
    ZaletyŻadnych.
    WadyBrak profesjonalizmu w kontakach z klientem.
    MiejscowośćBrzeźnica
  • ~Nagabywana / 2021-09-13 18:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Kochani , ostrzegam przed procederem firmy canal + .
    na 6 m-cy przed końcem umowy zaczęli nękać mnie telefonami o przedłużenie umowy .
    Klamstwo ze juz umowa kończy sie to standard . Wydzwaniali bez opamietania , zdzwoniłam na centrale iz nie życzę sobie tel. o przedłużenie umowy na 6 m-cy przed końcem . Chwilowo zaprzestali . OBecnie mam 2 m-ce do konca umowy i to co oni wyprawiaja to w głowie sie nie mieści . wydzwaniaja codziennie po kilkarazy łacznie z sobotami . JAk ich blokuje to zmieniaja koncówki nr . Nic nie skutkuje .
    Zadziwiające jest , oni zachowując sie w ten sposób powodują ze czuje sie nękana i czy myślą ze przedłużę u nich swoja umowe ?
    Zaletybrak
    MiejscowośćPoznan
  • ~Mit / 2021-09-12 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dno dno jak zrezyzygnujesz z umowy robią pod górkę internet dramat są slabi
    Wady10
    MiejscowośćŻory
  • ~Edyta / 2021-09-09 16:27
    Ocena: 2.67 / 5
    Jestem wieloletnią klientką, praktycznie od początku jak powstała CYFRA+. Należałoby sie odrobinę szacunku, zwłaszcza w stosunku do stałych i wiernych klientów. Uważam, że kiedyś było o wiele lepiej, tzn. można było łatwo i szybko się dodzwonić, połączyć z właściwą komórką która nas interesowała, a zwłaszcza z działem pomocy technicznej. Nigdy wcześniej nie miałam takich problemów, A jeśli już coś, kiedyś, to szybko i sprawnie. Bardzo długo nie miałam takiej potrzyby by dzwonić, aby interweniować czy prośić o wsparcie techniczne.

    W przupadku ofert jakie proponują telefonicznie, trzeba się dokładnie wsłuchiwać i konkretnie odpowadać, ponieważ jak wiele operatorów ma zatrudnionych dużo niewykwalifikowanych pracowników, którzy niedokońca wiedzą co próbują sprzedać/zaoferować. Stąd są rozbieżności i jak dużo osób mówi ,,co innego oferuje telefonicznie, a co innego wychodzi potem,, . Trzeba być bardzo uważnym i czujnym.

    Ja w swojej wypowiedzi, chce sie głównie skupić na dziale POMOCY TECHNICZNEJ. To co wczoraj przeszłam, przechodzi ludzkie pojęcie i Świadczy o braku profesjonalizmu!!

    Wczoraj staciłam pół dnia, aby się najpierw dodzwonić, potem włącza się sztuczna inteligencja i probuje cię zindentyfikować, zadając trzykrotnie te same pytania i non stop mówi ci w dodatku, że nie ma cię w bazie danych i abarot od początku te same pytania i .. szlak cię trafia, a czas leci i koszta...

    Chciałam połączyć się ze wsparciem technicznym, ponieważ nie pamietałam czy kiedykolwiek rejestrowałam się na HBO GO poprzez komputer czy telefon. Jedynie mi odbiera z dekodera w TV. Nie mogłam się sama ani zarejestrować ani zalogobać by to sprawdzić, bo pokazywało mi raz, że konto ju z istnieje-zaloguj sie i użyj swojego loginu a druim razem jak sie zalogowałam , to wychodziło - nieprawidłowy adres uzytkownika lub login. Więc po przyciśnięciu przycisku poniżej ,,wyślij link restaru hasła,, - wyszła informacja - błąd podczas autoryzacji. I stoisz w miejscu.

    Na ogół nie mam problemów, sama sobie radzę z takimi sprawami, ale tu ulgnęłam i nie wiedziałąm co dalej.
    Dzwoniłam trzykrotnie do CYFRA+, począwszy od godzin popołudniowych po wieczór. To samo wałkowanie przez sztuczną inteligencję zaczym przeszła rozmowa do konretnej osoby, oczekując przy tym na linii na połączenie z operatorem. Rozmawiałam trzykrotnie z różnymi osobami. Przełanczano mnie od jednej do drugiej, bo nie umieli mi pomóc. Jedena to mi nawet powiedziała - zadzwoń do HBO Go, druga - przełączę do kolegi, bo on się lepiej zna, a ten kolega z kolei po dłuższym czasie gdzie nie wiedział jak momóc, porostu się rozłączył i spadła linia. Szlak mnie trafił.

    Oferują, uwiązują na czas określony, ściagaja opłaty i odsyłają do innych aby rozwiazać problemy, albo się rozłanczają.

    Już więcej nie zadzwoniłam, rozbolała mnie głowa. Napisałam zaraz do nich skargę-zażalenie. Zważywszy na fakt, iż wszystkie rozmowy są nagrywane wię się do nich odwołałam w wiadomości.
    Przyszła mi zaraz wiadomość zwrotna, autowatyczna, że w ciągu 30 dni mają czas na odpowiedź i ustosubkowanie się do mojej wiadomośi.

    Teraz wnioski można sobie samemu wyciągnąć, z kim mamy do czynienia.

    TAK. Jestem jedną z wielu osób, tkóre czekają do wygaśnięcia umowy i rozwiążę z nimi umowę.
    ZaletyŁadnie się promują
    WadyZła obsługa. Niewykwalifikowany personel, szczególnie - pomoc techniczna. BRAK PROFESJONALIZMU!!
    MiejscowośćCiechanów
  • ~Krzycho / 2021-09-04 21:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Mniej niż zero to co było kanałami filmowymi teraz to sport Polska z góry z boku z dołu, seriale do 5 rano sport a przecież są osobną programy kulinarne sportowe czy geograficzne żadnych nowości, filmy starsze niż 40 lat ciagle to samo żadnych nowości. Rezygnuję zaraz po wygaśnięciu umowy oferta mniej niż zero, ale kogo to obchodzi podpiszesz umowę dwa lata płacisz i o to tylko chodzi..
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie jakie możliwe a przede wszystkim zero nowości po kilkadziesiąt razy powtarzane te same filmy
    MiejscowośćCzarków
  • ~Eryk / 2021-09-01 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako wieloletni klient zwróciłem się z prośbą o wymianę dekodera na ultrabox 4K. Oferta jest tylko dla nowych abonentów. Wniosek- wieloletni abonenci mają płacić i cicho siedzieć, nie dla psa kiełbasa.Określam to jako dno dna.
    ZaletyŁadnie się promują.
    WadyWieloletnich abonentów traktują jak mięso do płacenia rachunków i nic poza tym.
    MiejscowośćSyców
  • ~Artur / 2021-08-31 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza telewizja jaka była . Nie polecam. Zła obsługa , zdzierstwo .
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Stryjko / 2021-08-30 20:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Totalne dno i wodorosty. Gorszego ścierwa jeśli chodzi o jakość nadawania NIE MA!!! Kilka lat temu jeszcze dało się oglądać potem delikatny wiaterek deszcz czy śnieg i czarny ekran. Wymieniona czasza na większą konwenter na mocniejszy nowe MIEDZIANE przewody i wielkie GÓWNO - ja zrobiłem wszystko od swojej strony żeby działało oni zaś od swojej robią wszystko żeby nie działało. TRAGEDIA!!!
    ZaletyJakie zalety?
    WadyGówniany sygnał - naziemnej do pięt nie dorastają
    MiejscowośćPłock
  • ~Anna / 2021-08-30 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam NC+ mowią vo innego,po podpisaniu umowy tez jest vo innego.. Traktują klienta kilkuletniego jakby byl jakims śmieciem, nie liczy sie nic innego tylko KASA KASA KASA.. W zeszlym roku chcialam zrezygnowac z uslug , pani " bardzo uprzejma " jak na nich.. powiedziala ze przyjdzie na e maila mi link mam na niego nie wchodzic ani nic nie klikac umowa wygasnie.. Po czym dowiaduje sie ze umowa zostala przedluzona do wrzesnia 2022 r W NIC NIE KLIKALAM , kanalow dodatkowych nie mozna zrezygnowac bo wliczane są do konca umowy.. Pisalam odwolanie do jednej i drugiej sprawy i odpowiedz byla taka ze mi odmawiają - wiec tyle sie z nimi da zalatwic, Panowie i Panie myslą ze jak gadają przez telefon to są lepsi od nas a jak sie im zwroci uwage i powie swoje to nie wiedzą co mają powiedziec i następuje zerwanie polączenia xD porazka!!
    ZaletyBrak
    WadyZla obsluga
    MiejscowośćRadlin
  • ~Htle / 2021-08-30 12:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie powinni unikać faktu, że ta firma jest poza szkołą, co strasznie denerwuje i denerwuje klientów, zwłaszcza gaz, który wsygaśnie.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Rebel / 2021-08-30 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Napisze tak, jako wieloletni abonent z czystym sumieniem rezygnuje z usług tej pseudo firmy. Tam wszystko jest pięknie do momentu podpisania umowy, potem traktują cię jak "śmiecia", nawet kilkunastoletniego klienta. Nie liczy się klient tylko KASA, tak więc uprzedzam, że jeśli będziecie mieli po podpisaniu umowy problemy czy to z odbiorem kanałów czy np. z dekoderem, który źle działa, uzbrójcie się w cierpliwość, bo załatwienie sprawy będzie Was kosztować dużo czasu i nerwów. Obecnie wymyślili sobie robota, który zarówno na infolinii jak i czacie nie jest w stanie załatwić żadnej sprawy. Natomiast z dwóch nr infolinii czynny jest tylko jeden, a dzwoniąc na niego w dowolnym dniu i godzinie, zawsze słyszy się, że w kolejce do rozmowy jest ponad 30 osób. A zaznaczam, że nawet odczekanie kilkudziesięciu minut, nie gwarantuje załatwienia sprawy. Dno i kupa mułu, nic więcej.
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO, SZCZEGÓLNIE OBSŁUGA KLIENTA
    MiejscowośćWarszawa
  • ~MARCIN / 2021-08-26 21:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Same negatywne opinie slusznie ja mialem wczoraj artystke ktora prosila sie o 43zl zanioplacony abonament .Ja do niej chcialbym zrezygnowac ona 360zl za zerwanie umowy i sprzet do oddania w ciagu 14 dni bo jak nie to kara . Ja jej mowie tak oddam ale jest zepsuty bo piorun w niego trzasnol. to ciagnie dalej ze mam zadzwonic na wydzial techniczny i ze mi go wymienia za darmo , wiec sie pytam po co zeby im zwrocic nowy .nie moga wziasc starego zepsutego. Nie dawajcie sie nabierac jesliu chcecie cos kupic idzie galanto .jesli rezygnujesz to ciezko strasznie ciezko idzie z nimi wspolpraca .Kolejna sprawa do szefostwa tej firmy zatrudniajcie ludzi i ich szkolcie bo gdy sie zadaje pytania bladza strasznie zadalem wczoraj jak sie nazywa prezes pani firmy niestety nie wiedziala . TRAGEDIA
    MiejscowośćOstrzeszów
  • ~Krzysztof / 2021-08-24 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza tv obsługa klienta mają za nic lekcewazy klientów nie spotkamy się w sądzie sprawę zgłosiłem na pewno będzie długo trwało ale mam czas wysłałem dekoder na reklamację i przysłali mi uszkodzony kasa leci a ja bez tv ostrzegam 1 też był uszkodzony dramat ????
    ZaletyBrak
    WadyDużo
    MiejscowośćBiała Podlaska
  • ~Jano / 2021-08-18 12:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukano mnie w saonie NC plus w wadowicach. Trafilem tam z usterka dekodera przedstawiciel nc namowkl mnie nanowy dekoder i nowa umowę, jego zdaniem korzystną.po przyjsciu do domu okazLo sie ze nie mam HB GO (na starej umowie mialem) na pytanie czy trace jakis kanal przedstawiciel zatail informacje. Żadna reklamacja po wyjsciu za próg salonu nie jest respektowania. Przegralem spor z nc. Tak więc nie polecam ncplus o sa oszusci . Jan z
    ZaletyDobry dekoder
    WadyDrogo i podstepnie pusane umowy.
    MiejscowośćSpytkowice
  • ~m / 2021-08-17 15:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsluga klienta jest na dramatycznie niskim poziomie. Chamstwo ponad wyobrażenie, gdy się powie że się nie chce przedłużać oferty to dzwonią co dwa dni. Za każdym razem mówi się że nie jest się zainteresowanym oferta i żeby to odnotowali to mówią że będą dzwonić bo im system losuje numer i nie da się nic odznaczyć do póki nie przedłużę oferty!
    WadyChamstwo
  • ~Mariusz / 2021-08-17 13:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak by można było wstawić 0 to bym dał napewno 3miesiqce bez telewizji i każą mi za to płacić niedosc że już od 3miesiecy jej nie mam to nadal wysłali mi rachunek do zapłaty strasząc sadem
    ZaletyŻadne mniej niż zero
    WadyWszystkie złodzieje i oszuści
    MiejscowośćPolska
  • ~Janusz / 2021-08-12 22:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Kombinują tylko jak pozbawić mnie ulg i płacę od początku zawyżone faktury i nie jest ważne, że celem udowodnienia wygenerowałem i wysłałem je im. Omijajcie Canal+ z daleka
    ZaletyPotrafią się reklamować
    WadyZapłacisz więcej niż powinieneś jak będziesz miał pecha.
    MiejscowośćJaworzno
  • ~Renata / 2021-08-10 17:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam wszystkich, którzy przez chwilę pomyślą o podpisaniu umowy z tą firmą, oszuści i wyłudzacze pieniędzy. Przy podpisywaniu umowy zapłaciłam za dysk zewnętrzny i multiroom, a okazało się, że przy wymówieniu muszę wszystko oddać, mało tego wparli mi, że zasilacze nie są te i obciążyli kwotą 120zł. Nadmienię, że ostatnie pół roku multiroom nie działał, a rachunki musiałam płacić, na infolini poinformowano mnie, ze mam sobie odwieszac za każdym razem, kiedy chcę włączyć telewizor w drugim pokoju. Jestem szczęśliwa, że już rozwiązałam z nimi umowę i chcę o nich jak najszybciej zapomnieć, poświęcę te 120zł.
    ZaletyBrak!!!
    WadySame wady!!!
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Jan / 2021-08-09 15:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Banda oszustów. Ludzie z obsługi żeby wyrobić normy sami przedłużają umowy bez wiedzy klienta. Mam potwierdzenie rozwiązania umowy a dziś po 2 tygodniach dostałem kolejna fakturę i info że umowa przedłużona na rok. Masakra. Trzeba będzie zgłosić się do UOKiK
    ZaletyŻadnych
    WadyOszuści
    MiejscowośćWyszków
  • ~Jakub / 2021-08-09 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam każdemu, ta firmy powinna dostać kuratora lub powinien ją się zająć UOKIK.

    Podpisałem umowę, nie było w stanie dostarczyć mi telewizji, mimo to kazali mi płacić za diod takowe wymiany sprzętu, kart, instalatorów i przez 2 lata nic, na koniec wypowiedziałem umowę, dzwoniono do mnie mimo 100 prób, żeby zaprzestali, bo Itak rezygnuje z usługi bo jej nie potrafili przez 2 lata włączyć, pojechałem oddać dekoder, dowiedziałem się że jest mój i tak stary że go nie chcą za darmo nawet, po 2 miesiącach dostałem wezwanie do zaĻlaty na 1060 zł za ten dekoder co był mój i tak stary że go nie chcieli, oddałem go Itak dowalili mi karę na 100 zł.

    NIe kupujcie od nich nic!!!!
    Zaletybrak
    Wadyoszuści - cała firma stworzona żeby oszukiwać drobnych, biednych ludzi.
    MiejscowośćLublin
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2262
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1660
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 738
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 307
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 297
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904