Od kilku dni rozłącza dekoder główny od dodatkowego. Infolinia w sobotę- się na tym nie zna, połączy mnie z odpowiednim działem. Czas oczekiwania godzina i sześć minut- zrezygnowałam po tej godzinie. Udało mi się przywrócić ustawienia. Dziś ponownie nie działa. Infolinia po raz kolejny- odebrała pani która połączy mnie z odpowiednim działem który się na tym zna ( zapewnia mnie że tym razem nie będę długo czekać)- czas oczekiwania 50 minut. W trakcie udzielania informacji pan się rozłączył...
WadyObsługa klienta
MiejscowośćKraków
~Marek / 2021-11-20 13:55
Ocena: 1.67 / 5
Przy opłacie abonamentu na miesiąc nie informują jasno, że będą ściągać z twojej karty kredytowej wzrastającą opłatę w kolejnych miesiącach.
Przysłane na mojego maila przyciski uruchamiające nie działają - zawieszają się lub odsyłają do reklam. Przez podany w mailu numerem klienta nie mogę się zalogować.
W punktach obsługi twierdzą, że nie mogą mi pomóc - odsyłają do centralnej infolinii, którą obsługuje robot. Na kolejnych 10 moich telefonów odpowiada,że nie rozumie ... nie usłyszał albo nie może znaleźć. Mimo najprostszych komunikatów przejść robota mi się nie udało. Drugi numer centralny - komórkowy - nie obsługuje mojej strefy (Warszawy)
Czyli potrzask - pieniądze zainkasowali - usługa nie dział - i zapowiadają, że dalej będą ściągać opłaty z mojego konta, gdyż rezygnacja jest z 30-dniowym wyprzedzeniem i listownie. To jakiś cyrk czyli Canal--- nie +. Muszę to zablokować kartę w banku przed tymi malwersantami.
Nie polecam..
~Tadeusz / 2021-11-18 11:02
Ocena: 3.00 / 5
Jestem abonentem nc+ od początku istnienia tej platformy pod różnymi nazwami. W sumie to ok. 30 lat. W tej chwili korzystam z usługi Multiroom. Masakra. Co kilka dni dodatkowy dekoder wyłącza się i żąda weryfikacji kartą z głównego dekodera. Najgorsze, że dzieje się to np. w trakcie meczu, ciekawego filmu itp. Jestem w okresie izolacji na Covid. Dekoder główny jest na parterze. Jeżeli jest ktoś w domu to po krótkim czasie można tę weryfikację wykonać. Jeżeli nie to nie mam możliwości korzystania z dekodera dodatkowego.
Jeżeli od 30 lat płacę przed czasem abonament to do czego potrzebna jest ta weryfikacja. Jedno wielkie gówno. Fakt, do tej pory najczęściej korzystałem z dekodera głównego i nie miałem pojęcia że usługa działa jak w 19 wieku. Musiałem zachorować, żeby przekonać się prymitywizmie tej usługi. Nigdy więcej. Nie mogę doczekać się końca umowy. Na pewno znajdę coś lepszego i bardziej przyjaznego człowiekowi.
MiejscowośćLegionowo
~Sara / 2021-11-17 17:41
Ocena: 1.33 / 5
Zgadzam się z opinią, że dopisują. Nabierają. Jak przyprowadziłam prawnika unikali rozmowy, nie umieją nic wytłumaczyć, wręcz siedzą w kontaktach i patrzą tylko kiedy sobie pójdziesz. Ja im nie daruję. Pozew złożony. Uważajcie na Bydgoszcz !!!!
Unikajcie oszustów. Ktoś musi z tym skończyć.
Tłumaczą że trzeba czytać umowy a sami nie wiedzą co w nich mają. Radzę aby wyjaśniali każdy punkt umowy i przekonacie się że sami gubią się.
Nigdy więcej!!!!
ZaletyBrak
WadyBrak szacunku do klienta!!!!!!!!!!
MiejscowośćBydgoszcz
~Franciszek zlotnik44 / 2021-11-17 09:20
Ocena: 1.00 / 5
UWAGA -WIELKA - UWAGA NA Canal+ Polska SA Al. Gen. W. Sikorskiego 9 w Warszawie . Omijajcie ta firmę dużym łukiem . Zawierają umowy on-line na 24 m-ce , dopisują sobie usługi według swoich potrzeb a nie klienta - a jak buntujesz się i nie płacisz to straszą cię WINDYKACJĄ i przysyłają KOMORNIKA . NIGDY WIĘCEJ TAKICH UMÓW I TAKIEGO TRAKTOWANIA KLIENTA. Jak już wpadniesz w ich łapy to jako klient nie masz już żadnych szans na udowodnienie swojej racji - to są mafijne zasady postępowania .
ZaletyBRAK
WadySAME WADY
~Sara / 2021-11-16 18:47
Ocena: 1.00 / 5
Masakra. Pracownik sam dodaje programy, których nie m w umowie. Jak chce się cokolwiek dowiedzieć nic nie potrafią wyjaśnić. Przy próbach wyjaśnienia sprawy unikają kontaktu, nie odbierają telefonów i rozłączają rozmowę. Uważajcie na nich zwłaszcza w Bydgoszczy. Uwielbiają oszukiwac emerytów. Kłamią, że załatwia sprawę a później nawet nie chcą z tobą rozmawiać. Ostrzegam!!!!
ZaletyBrak
WadyNiekompetencja, brak szacunku do klienta
MiejscowośćBydgoszczy
~Jaaga / 2021-11-15 13:06
Ocena: 1.00 / 5
Sprzedawana usługa nie działa. Konsultanci na infolinii nie są w stanie udzielić informacji jak rozwiązać zaistniały problem a wręcz odpowiadają agresywnie i arogancko. Nie polecam
MiejscowośćWrocław
~Janusz / 2021-11-15 11:34
Ocena: 4.67 / 5
Czytam te komentarze i widzę, że wy ludzie co tu piszecie w większości jesteście zwykłymi idi o tami. Pretensje o to, że umowę podpisał i nie przeczytał, pretensje o to, że nie można zrezygnować w trakcie jak się podpisuje na 24 miesiące albo, że nic ciekawego w TV nie puszczają. Wy macie po 8 lat???
ZaletyWszystko
WadyNic
MiejscowośćPłock
~Woj / 2021-11-13 20:54
Ocena: 1.00 / 5
porażka, trzymajcie się od nich jak najdalej
Już drugiego dnia nie mogę się zalogować, odstąpienie od umowy to też porazka
~Jo78 / 2021-11-11 21:45
Ocena: 1.67 / 5
Czytajcie umowę z CANAL + zawartą on line. Miałem płacić 24,90 zł a płacę 89,90 bo konsultant zaznaczył różne pakiety na które nie wyraziłem zgody ( pewnie ma za to sowitą prowizję ). Jeszcze nie wiem czy CANAL + uzna reklamację która jest w toku. Nie chcą się zgodzić na odsłuchanie rozmowy. Jak reklamacji nie uznają to złożę skargę do rzecznika praw konsumenta.
ZaletyBrak zalet
Wady Nie uczciwa firma
MiejscowośćRuda Śląska
~Stary dziad. / 2021-11-10 13:50
Ocena: 1.67 / 5
Po 26 latach mimo wszystko zrezygnowaliśmy...Miesiąc przed -dosłownie 2 próby kontaktów ze strony przedstawiciela operatora .
Dwie ostatnie 24 miesięczne umowy przedłużone z naruszeniem pierwotnie ustalanych warunków.
Bardzo , bardzo mi przykro ,że niegdyś ta dość ambitna telewizja stała się narzędziem w rękach chciwych korporacji .Pani w salonie w Łomiankach podczas procedury zdawania sprzętu potraktowała moją osobę jak (przepraszam za wyrażenie) "szmatę".
ZaletyKanał PLANETE.
MiejscowośćŁomianki
~Xyz / 2021-11-09 23:29
Ocena: 5.00 / 5
Świetna pomoc ze strony obsługi na infolinii, miałam techniczny, ale szybko został zażegnany. Kilka cennych i bardzo prostych do zrozumienia wskazówek przekazanych podczas rozmowy z Panią na infolinii i wszystko działało, a dodam, że biegła w takich sprawach nie jestem. Polecam każdemu współpracę z tą firmą, jak dotąd nie mogę nic złego powiedzieć, a jak czytam te komentarze to mam wrażenie, że żyje wśród ułomnych osób, którzy nie potrafią czytać umów, a potem maja pretensje do wszystkich tylko nie do siebie. Pozdrawiam całą ekipę canal+ i życzę mniej takich ameb społecznych jak z komentarzy poniżej.
;)
ZaletyCierpliwość obsługi i fachowa pomoc
WadyJak na razie nic
MiejscowośćŁódź
~BB / 2021-11-09 12:48
Ocena: 1.00 / 5
Największy oszust na rynku! Co innego mówią na infolinii a potem przychodzą rachunki jak za zboże.
Świadomie i z premedytacją wprowadzają klientów w błąd żeby tylko podpisać umowę a potem mają klienta gdzieś. OSZUŚCI i NACIĄGACZE, zdecydowanie nie polecam! Trzymajcie sie od Canal+ jak najdalej.
MiejscowośćSzczecin
~Czarna / 2021-11-08 15:52
Ocena: 1.00 / 5
Kłamcy ktoś dzwonił do mnie i mówił że jeszcze dwa miesiące mam umowę a jak dzwonie na infolinię to mówią że do marca przyszlego roku
Chciałam, rezygnować z pakietu prestiżowego i przejść na zwykły to mi Pan powiedział że nie mogę
A tak nie powinno być nie ma nic ciekawego i tyle kasy place a oni chcą mi dać dekoder 4 k nie chce tego dekodera i z nimi juz więcej umowy mieć
ZaletyZadne
WadyWszystkie jakie mogą być
MiejscowośćLublin
~Tomek / 2021-11-07 20:44
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia , non stop jakieś problemy , zablokowane dekodery , konfiguracje , za co , za 150 zł na miesiąc ? Nie dziękuję zrywam umowę i przechodzę do konkurencji , polecam innym zrobić to samo i zaoszczędzić nerwów .
ZaletyNie ma
WadyZawodny sprzęt i kompletny brak pomocy ze strony technicznej
MiejscowośćRadlin
~Krytyk / 2021-11-07 19:39
Ocena: 1.00 / 5
Witam to są złodzieje oszuści pytałem ie ze będzie liga angielska mówią tak od 20 lat ponad jest i będzie i przedłużyłem umowę jak się okazało był komunikat wcześniej e necie ze canal plus traci ligę angielska na rzecz viaplay straci coś pięknego dali albo od sprzedali licencje za kasę a wmawiali mi co innego dziadzy i oszuści kończę z nimi umowę i dziękuje
ZaletyZero dno
WadyDno
MiejscowośćNie powiem
~J / 2021-11-07 17:15
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje internet nie działa, płaci się kupę kasy za nic. Nie mówiąc o tym że w TV nic nie ma. Porażka. Nie polecam.
ZaletyNie ma
WadyDrogo, nic nie działa, mało programów
MiejscowośćAlwernia
~Katarzyna / 2021-11-05 18:09
Ocena: 1.00 / 5
Po dwóch miesiącach wyłączyli kilka kanałów a miał być pełen pakiet. Po kilkudziesięciu próbach nareszcie się dodzwoniłam na infolinię aby rozwiązać problem lecz rozmowa jak z dziećmi. Na nagraniu z zawarcia umowy wyraźnie oszust-pracownik potwierdza że owe kanały będą w tym pakiecie a odpowiedź brzmi „ ten pracownik już nie pracuje” i pozostaje tylko sąd. 149zł miesięcznie psu w tyłek.
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćWarszawa
~Grzegorz / 2021-11-04 19:20
Ocena: 1.67 / 5
Uwaga.Proszę państwa nie dajcie się nabrać podczas przedłużania umowy na odległość kombinują przy umowach .Podpisałem umowę z nimi na odległość przy użyciu środka komunikacji ,miałem 14 dni na odstąpienie i coś mnie tkneło żeby odstąpić od umowy bo patrzę tyle tutaj reklam normalnie masakra ja mam za to płacić nie .Napisałem odstąpienie i po pewnym czasie otrzymałem wiadomość ,że moje odstąpienie zostało zrealizowane żeby mieć pewność wszedłem na swoje konto w strefie canal plus patrzę i widzę, że owszem moja umowa powŕóciła do tych samych warunków czyli pakietu telewizyjnego jaki posiadałem z tymi samymi płatnościami ale nie na czasie nieokreślonym tylko na zawartej umowie terminowej którą miałem mieć przy pierwszym ugadywaniu umowy ,szok i to już nie pierwszy raz tak robią gdyby człowiek nie sprawdził to by był na umowie na czasie określonym. Piszą później, że to wina systemu ,przepraszamy Pana ale proszę państwa to już 5 razy tak próbowaliście mnie oszukać i następuje cisza .Nalezy się dla nich kara taka jak dostał Polsat od Uokik Tyle lat u nich jestem i miałem różne sceny popsute co jakiś czas dekodery kturych nie chcą wymienić dopiero wymienia za 3 razem i to na taki chlam że za jakiś czas sie psują, obraz tego ich psedo hd też ma bardzo wiele do życzenia bo kanały wyglądają jakby były za mgła nie są żywe tak jak kiedyś to było praktycznie nie ma różnicy czy hd czy sd wszystko jest to samo ,konsultanci nie mili jak coś człowiek od nich chce bo się psuje to robią łaskę. Najgorsze to jest teraz z tymi umowami oszukują
ZaletyŻadne
WadyWszystko
MiejscowośćGorzów Wielkopolski
~Admyn / 2021-11-02 11:41
Ocena: 2.33 / 5
Byłem z NC+, Canal, Cyfrą i jak się tam zwali chyba od początku. Każdy rachunek płacony w terminie- zero zaległości. O ile w pierwszych latach było super, to ostatnie już takie nie były. Dawało się odczuć, że to abonent jest dla Nich, a nie Oni dla abonenta. Nie dbali o klienta. Nachalni konsultanci, upierdliwie wydzwaniający codziennie, na pół roku przed końcem umowy. Kiedy złożyłem reklamację nt. takiego właśnie konsultanta, telefony umilkły. Później okazało się że sami, bez mojej wiedzy odznaczyli moje zgody na kontakt. Miałem tego po prostu dość, rozwiązałem umowę i prawdę mówiąc do końca miałem wątpliwości, czy jednak nie zostać. Przysłowiową kroplą w pełnym wiadrze wody był ostatni telefon. Konsultant na początku rozmowy powiedział coś w stylu "nie traćmy czasu, zapyta wiec czy przedłużam umowę, czy nie". Po takim wstępie odpowiedź mogła być tylko jedna - nie. Nie mnie jednak dziękuję platformie za wspólnie spędzone lata. Jeśli jednak chcecie mieć pewność, że było jak piszę- odsłuchajcie sobie rozmowy (ab. nr 3006691)
WadyFatalna jakość obsługi infolinii, częste powtórki programów, nawet sprzed kilku lat.