Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2262 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Michał / 2021-10-29 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Odkąd kończy mi się umowa, praktycznie kilka razy w tygodniu mam telefony od konsultanta, który namawia do przedłużenia umowy. Jest to męczące, nachalne i co więcej jeszcze bardziej zniechęca do korzystania z ich usług. Dramat.
  • ~Krzysztof / 2021-10-27 20:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Słaba obsługa klienta, pomyłki , mam dwa pakiety, ale mylą im się klienci, zlikwdowali mi ten pakuet, którego nie chciaĺ likwidoeać .
    Zamiast wyprostowania, zaproponowsli mi trzeci pakiet, dodatkowo @!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Alias / 2021-10-27 10:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Z całego serca i szczerze nie polecam NC+. No może jak ktoś jeszcze nie jest ich klientem, to może spróbować, bo oferty dla nowych klientów są całkiem dobre, czego nie można powiedzieć o ofertach dla wieloletnich klientów.

    Je osobiście rezygnuje po kilkunastu latach bycia ich abonentem. Obecne podejście tej firmy do takich klientów jak ja to jakaś pomyłka i słaby żart.

    Czara goryczy przelała się w chwili kiedy chciałem wymienić dwa uszkodzone dekodery, które jakby nie patrzeć są mi konieczne do korzystania z usług tej pseudo firmy. Robiono mi takie problemy z wymianą tych dekoderów, że nie zostały mi one wymienione do dnia dzisiejszego (a umowa jeszcze przez pół roku).

    Złożyłem reklamację i zadzwonił do mnie jakiś mało ogarnięty człowiek, który wprost poinformował mnie, że owszem otrzymam dwa najnowsze dekodery, ale jest warunek. No i jak to usłyszałem to normalnie zwaliło mnie z nóg. Warunkiem otrzymania dwóch nowych dekoderów było podpisanie umowy na kolejne dwa lata (jeszcze na pół roku przed końcem obecnej umowy). A jak się zapytałem dlaczego taki warunek to usłyszałem cyt " przecież nie damy panu nowych dekoderów skoro nie chce pan przedłużać z nami umowy".

    Ale żeby było jeszcze ciekawiej otrzymałem pisemną odpowiedź na moją reklamację gdzie jakiś człek powołał się na moją wcześniejszą rozmowę z ich pracownikiem i stwierdził, że odmówiłem przyjęcia dwóch nowych dekoderów, tak więc sprawa z ich strony jest załatwiona i na tej podstawie odrzucają reklamację. Nie było ani jednego słowa o przedstawionym mi warunku wymiany dekoderów czyt. podpisanie umowy na kolejne dwa lata.

    Tak więc uprzedzam przed tą firmą, oszustwa to ich chleb powszedni. Osobiście czterokrotnie reklamowałem ustalenia przy przedłużeniu umowy, ponieważ co innego było ustalane telefonicznie a co innego było w ofercie. Za każdym razem żądałem przesłania mi nagranej rozmowy dotyczącej przedłużenia umowy i za każdym razem miałem rację co do oszustwa z ich strony.
    ZaletyBrak
    WadyZasadniczo wszystko, ale głównie obsługa i podejście do wieloletniego klienta
  • ~jerzy / 2021-10-23 18:14
    Ocena: 3.67 / 5
    Ja mam od początku, gdy powstała nc+, i Niewiele problemów technicznych, każdy musi pamiętać że własne ustawienie anteny nie gwarantuje odpowiedniego sygnału z satelity /jak się znasz to ustaw sobie, ale póżniej zaproś montera, by sprawdził parametry/ po za tym trzeba pamietać, każdy dekoder może pokazywać inne parametry na tej samej antenie ,natomiast BOK jak BOK ma plusy i minusy, ale to tylko ludzie, którzy muszą się dokształcać na bieżąco, a tam ciągle zmiany w technice...
    Mam trzy pakiety: 2 dekodery 4k , 3 dekodery sagemcom dsi74, pace, i konwerter dual i quad. rozwazam wymienic na konwerter unicable na 16 odbiorników..po jednym kablu do wszystkich telewizorów i urzadzeń.
    Zaletydobry odbiór jak dobrze ustawiona antena.
    Wadybrak kanałów w ofercie online takich jak w satelicie.
    MiejscowośćCHOTOMÓW
  • ~Rena / 2021-10-19 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza "firma", a raczej mafia, z jaką miałam okazję się zetknąć. Telewizja nie działa od miesiąca. Co chwilę jeżdżę do punktu obsługi klienta (infolinia nie istnieje- wszystkie numery podane na karcie nie istnieją). Zgłaszam problem, pan mi tłumaczy, że ich to nie obchodzi, że dekoder nie działa, bo cyt. " Oni nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za instalację i działanie sprzętu - to klienta sprawa, czy antena satelitarna, dekoder działa i czy są odbierane kanały. Polecili współpracującego z nimi instalatora, który tak "naprawił", że TV działała jeden wieczór. Oczywiście domagam się zerwania umowy, skoro nic mi nie działa, a muszę płacić. Nie można zerwać umowy! Śmiech na sali, nie dostarczają mi usługi, za którą płacę, czyli nie wywiązują się z umowy, a ja nie mogę zerwać umowy. To jest wręcz niewiarygodne. Z daleka od tej mafii. A każdy telefon, na który próbuję się dodzwonić odbiera automat. Ludzie tam nie istnieją, nikt za nic nie ponosi odpowiedzialności.
    ZaletyNią ma żadnych zalet
    WadyZbyt długo by wymieniać
    MiejscowośćKatowice
  • ~Adrian / 2021-10-16 14:35
    Ocena: 1.67 / 5
    Kiedy poprosiłem o zmniejszenie pakietu odciągali mnie przez dwa tygodnie aż złożyłem wypowiedzenie umowy.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu
  • ~Sylwia / 2021-10-15 15:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam! Ostrzegam przed umową z Canal plus.
    MiejscowośćGryfino
  • ~Sałata / 2021-10-15 10:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Osoby z infolinii niekompetentne. Pracują za kare
    MiejscowośćSuwalki
  • ~Fdhbirsv / 2021-10-14 12:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Canal plus to porażka! za 9 gr.mimo płacenia w terminie rachunkow potrafią zabrać ich pseudopromocje. Mimo że w regulaminie jest ze canal plus wcale nie musi "promocji" zabierać... ewentualnie mozna naliczyć odsetki za te pare groszy niedopłaty. Człowiek w przelewie o 9 groszy!!!sie pomylił, ale dla nich to oznacza brak wpłaty w terminie! Normalna firma w aplikacji lub mailowo poinformowałaby o niedopłacie i tyle...a ta cisza, żeby później rachunek podnieść. Wiele programów wyłączonych po 2 tygodniach od podpisania umowy i nagle np. Ze100 robi się 60...ale umowa przewiduje takie działanie...tylko żeby od razu po 2 tygodniach wyłączyć najlepsze kanały? No ale jak chce się je z powrotem to trzeba zmienić pakiet na droższy... byle do końca umowy i jak najdalej od takich...
    ZaletyBrak
    WadyZbyt dużo żeby pisac
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mariusz / 2021-10-13 18:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Aktywacja dekodera trwała 2 dni. Kontakt z infolinia zerowy
    MiejscowośćBielawa
  • ~Ania / 2021-10-12 13:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Szok z taką telewizja tylko oszukują klientów. Proszę o zgodę bo już takiej promocji nie będzie mówiłam że się muszę zastanowić a tu na drugi dzień umowa przedłużona bez mojej zgody!!
    ZaletyZero zalet
    WadyWszystko lubią ludzi robić wkręcić żeby tylko uzyskać jakiś procent żeby ktoś przedłużył u nich umowę bez mojej zgody
    MiejscowośćKatowice
  • ~inka / 2021-10-07 19:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed Umową z Canal plus. Przestrzegam przed Umową z Canal plus.
  • ~Dupa / 2021-10-04 20:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i oszuści????????????????????????????????????????
    WadyZłodzieje
  • ~Maciej / 2021-10-03 18:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie oszustwo, nigdy nie korzystać z oferty od telemarketera, 2 tyg. po rozmowie (potwierdzeniu kontynuacji) powyłączali kilkanaście kanałów. Jak się później okazało w salonie stacjonarnym, ta kłamczucha i jej podobni oszukują w ten sposób mnóstwo ludzi, obiecują gruszki na wierzbie, upusty do przyznania których nie mają prawa. W moim przypadku, żeby odzyskać ulubione kanały konieczne było podpisanie nowej umowy w salonie.
    ZaletyBrak
    WadyKłamstwo i oszustwo
    MiejscowośćGniezno
  • ~Izabela / 2021-09-30 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    pracownicy canal + to zwykle lenie ,Ja jako uzytkownik mam sobie wyjasniac sprawy,Tylko ja nie wiem co ja mam wyjasniac bo ja wszystkiego dopelnilam
    Wadyzli pracownicy,brak serwisu
    MiejscowośćSroda Wlkp
  • ~Dorota / 2021-09-29 22:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Dzisiaj przedłużyłam umowę w Komornikach.Zalezalo mi na czterech dodatkowych kanałach w tej samej cenie.Pan Maciej w tych czasach to unikat.Chcial mi pomoc.Był uprzejmy,rzetelny, rzeczowy, profesjonalny ,sprawdzał wnikliwie wszystkie możliwe opcje.Zapłacę teraz tylko 11 zł więcej.Wiem przeciez ,ze za audi nie moge zaplacic jak za fiata i jestem bardzo zadowolona.Zycze temu konsultantowi samych sukcesow.
    Zalety5/5
    MiejscowośćMosina
  • ~Domidola / 2021-09-27 20:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam!!! Zakupiłam vouchery na rok i się z moim męczę ponieważ :1 problem początkowym brak apki trzeba było podłączyć laptopa do telewizora aby oglądać film 2pomimo posiadania kolejnych voucherów co miesiąc próbóją ściągnąć opłatę za pakiet. 3drogo 50 zł za pakiet film a nowości brak. 4 na co drugim filmie pojawia się błąd i trzeba od nowa wybierać (czasem bezskutecznie.) 5pomoc techniczna masakra sztuczna inteligencja uparcie twierdzi że nie jesteś ich abonentem. Trzeba naprawdę stalowych nerwów aby się skontaktować
    ZaletyBrak
    MiejscowośćKatowice
  • ~ola / 2021-09-24 12:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje wcisnęli mi netflixa gdzie polityką netflixa jest anulowanie członkowstwa w każdym momencie a u tych złodziei mam do końca trwania umowy czyli jeszcze 1,5 roku za 66 zł jeszcze bez konta premium które okazało się bezpośrednio w netflixie za 6o zł. Na siłe chcą zatrzymać klienta netflix polecam jedynie bez tych oszustów. Nawet na tą jedną gwiazdkę nie zasługują.
    Zaletybrak
    Wadyoszuści
    MiejscowośćMaków Podhalański
  • ~Cinek / 2021-09-19 19:14
    Ocena: 4.00 / 5
    Komentarz Pana Majdana i kolegi dnoooooo. Wcześniej komentowali ludzie z większym zaangażowaniem. Ktoś przeżywał mecz. Tragedia. Gdzie Wolski,Mielcarski i inni...
  • ~Bartek / 2021-09-17 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Miesiąc przed zakończeniem umowy po 18 miesiacach dzwonie do obsługi klienta i mówię że chce zatrzymać taki sam pakiet bez kanałów canal plus. A pan "doradca" mi mowi ze nie ma takiej opcji ja na to że opcji mam wiele bo umowa mi się kończy a on ciagle nie musi Pan kontynuować kanały canal plus ja na TO NIC NIE MUSZE więc odchodzę.
    CZY ONI MAJA MOZGI W TYM CANAL PLUS wola stracić klienta całkowicie niz mu obniżyć pakiet i to nie w czasie podpisanej umowy a w momencie załatwiania nowej. W sumie to chciał bym temu super doradcy podziękować odeszlem do konkurencji i jest milion razy lepiej adowolony już NIGDY canalshita nie będę chciał.
    ZaletyCałkowity brak obsługa klienta brak inteligencji
    WadyCanal plus to jedna wielka wada
    MiejscowośćWroclaw
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2262
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1660
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 738
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 307
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 297
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904