strona 58 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- nastepna »
-
~Jacek / 2021-12-11 18:07
Nigdy więcej w tym bagnie, oszukują i okradają, sami sobie umowy przedłużają bez wiedzy abonamenta. -
-
~Adam / 2021-12-11 15:52
Płacę prawie 100 zł miesięcznie za oglądanie reklam co kilka dni są problemy z dekoderem trzeba godzinami dzwonić do obsługi klienta opowiadają jakieś bajki o aktualizacjach itp Nigdy więcej!!!! ZaletyŻadnychWadyCo kilka dni problem z dekoderem 60 procent reklamyMiejscowośćWuppertal -
~Waldemar / 2021-12-10 18:49
jak promocja to dzwonią w czasie pracy i super tani o za darmo jak u Turka . jak się zorientujesz że to naciagani to napisz elaboraty że rezygnujesz nr buta adres pesel i wyślij POCZTĄ może rozpatrzymy.
Umowa zawarta na telefon nawet nie wiedzą czy dziecko odebrało byleby była zgoda.
Ale rozwiazanie to 2 prawników trzeba mieć . a mi telefon ukradli którzy mnie znają i co ???
Korspondencja przychodzi na syna ale rachunki na mnie ???ZaletyżadnychWadycałkowiteMiejscowośćPoznan -
~xxx / 2021-12-10 18:12
do tych śmieciarzy nie idzie się dodzwonić nigdy tylo jk się w sprawie nowej umowy bo chodzi żeby złapać nowego glupiego -
~Damian / 2021-12-10 10:05
Dno, dno i jeszcze raz dno. Kupę lat temu korzystałem z canal+ i wtedy mieli kiepskiej jakości dekodery i piloty. Teraz mieszkam na swoim i postanowiłem spróbować nc+ mając nadzieję że jakość się poprawiła. Niestety pilot tandeta, mało precyzyjny, dekoder muli i się zawiesza. Jak tylko skończy się umowa rezygnuje i próbuje z Polsatem. ZaletyObsługaWadyPilot, dekoder, program.MiejscowośćJaworzno -
~Twister204 / 2021-12-09 13:02
Canal plus z internetem nie polecam naprawde nikomu internet masakra oszusci Zlodzieje to malo powiedziane a ludzie pracujacy w canal szczerze maja szczescie ze czlowiek nie moze spotkac ich twarza w twarz gorszych chamow chyba nie ma. ZaletyKompletnie zadnychWadyWszystkie jakie sa mozliweMiejscowośćŁączyn -
~Maria M. / 2021-12-08 17:01
Chciałabym pochwalić Pana Rafała Tran (Tron?). Wczoraj odwiedziliśmy salon w Reducie w celu zerwania definitywnego naszej umowy (zdążyliśmy nawet rozwiązać ją oficjalnie), ale dzięki temu pracownikowi zostaliśmy w końcu i wzięliśmy nawet spory pakiet. Jest kompetentny, miły i nie ściemnia. Nie traktuje klienta jak kretyna, czego nie możemy powiedzieć o obsłudze telefonicznej tej telewizji. ZaletyZaletą jest tylko i wyłącznie Pan Rafał.WadyBeznadziejna obsługa teleinformacyjna stacji (czeka się pól godziny na jakiekolwiek połączenie, pani robi łaską, że rozmawia z klientem, a jeśli już rozmawia, to kłamie jak...), w ogóle prawie nie dbają o długoletnich klientów, oferty dla nich są niekorzystne. Szkoda słów.MiejscowośćMiejscowość w okolicach Warszawy -
~Arek / 2021-12-07 09:13
Nikomu nie polecam pomocy technicznej Canal Plus - ja czekam na poradę od tygodnia i słyszę jedynie, "zgłosiliśmy problem do działu technicznego. Przepraszamy za niedogodności i prosimy o cierpliwość."- KPINA!!! MiejscowośćWarszawa -
-
~Anna / 2021-12-06 12:39
Zdany przeze mnie sprzęt po rozwiązaniu umowy (dekoder) zaginął, a ponieważ nie byłam świadoma konieczności uzyskania od pracownika potwierdzenia odbioru sprzętu jestem zmuszona zapłacić obecnie 600 zł kary, za sprzęt który oddałam dwa miesiące temu w punkcie obsługi klienta.
ODRADZAM -
~John / 2021-12-02 18:32
Oferta świąteczna beznadziejna ,zobaczycie jak utracicie prawa do ligi angielskiej a to nie wszystko zamiast dbać o klienta to ich tracicie i będziecie tracić .Jak długo można się prosić o wymianę dekodera 4k jest w mojej ofercie świątecznej aktywacja 99zł drogo co ,uczcie się od Polsatu i ich promocje świąteczne. ZaletyNa razie program sportowyWadyDrogi dekoderMiejscowośćCzerwionka -
~Kleo79 / 2021-12-02 13:49
Obiecuję dużo g... dają. W pierwszej rozmowie mówiłem na których kanałach mi zależy. Dla 11 latka zamiast włączyli kanały dla maluchów, poprawili ok. Niestety nie włączyli innych kanałów na których mi zależało, a dziś dowiedziałam się że nie ma możliwości ich włączenia mimo że od początku była o nich mowa. Za to kanały sportowe których absolutnie nie chciałam działają MiejscowośćStachlew -
~kylu / 2021-12-01 13:58
najgorsza firma na rynku sami aktywują dodatkowe pakiety potem podczas reklamacji wmawiają że człowiek dzwoni i aktywuje gdzie nie mają żadnego potwierdzenia ZaletyżadnychWadysame wadyMiejscowośćbolesławiec -
~Gośka / 2021-11-30 19:41
Dekoder i pilot zrobione z gównolitu, ciągle się zawiesza albo aktualizuje. Notorycznie ustawia się na swojej własnej reklamie a potem gubi głos. Większość kanałów kompletnie beznadziejna. Nastawieni jedynie zeby wcisnąć jak najwięcej swoich goownianych usług. Beznadzieja. Nigdy więcej tego nie kupię ani nikomu nie polecę. Strata pieniędzy i nerwów. ZaletyBrakWadyNiedziałający sprzęt
Kiepska obsługa (nawet nie że niemiła ale w większości nie mogą nic zrobić)
I wiele wiele innych...MiejscowośćRzeszów -
~Faa / 2021-11-30 19:30
Totalne dno !po 31 minutach oczekiwania na infolinii automatycznie zostałem rozłączony .Lekceważenie klientów - ale do czasu MiejscowośćCzęstochowa -
~Iwo / 2021-11-30 10:28
Gówno jak ich malo , pilot to jakas porazka juz mamy 3 pilot oryginalny od dekodera a juz drugiego dnia nie dziala wogle , 3/4 programów jest bez uzyteczna , pilot brzydki nie działający i że słabych materiałów to samo sam dekoder , próba oszustwa na infolinii ,następny raz idziemy do konkurencji bo ten abonament i urządzenia nie są warte Nawet 10 zł ZaletyBrak jakichkolwiekWadyZa mało miejsca aby napisać wszystkieMiejscowośćRybie -
~Klaudia / 2021-11-29 22:53
Nie wolno ufać infolinii, co innego mówią na temat oferty, a co innego otrzymujesz. Zamówiłam multi room. Ok mogę zgodzić się że na różnych dekoderach są różne programy dostępne. Tylko czemu zamawialam inne programy np. Dla dziecka niż są dostępne? Zamawialam programy dla syna 11 letniego Cartoon network, Disney channel, a otrzymałam cbc i inne kanały dla małych dzieciaczkow. Zastanawiam się czy konsultant słucha co mówię czy ma wyważone, byle sprzedać? MiejscowośćStachlew -
-
~metet / 2021-11-26 22:02
Ale plecicie glupoty,rozlacza glowny tuner z dodatkowym bo
1 router ktory macie jest slaby i zadaleko od tunera nie dociera wifi
2 jak nie zalezy wam w ence na uslugach internetowych,mozna oba polaczyc kablem internetowym,sam tak mam omija mi internet i ani razu nie rozlaczylo sparowania tunerow
3 na stronie enki jest czat z pracownikiem wystarczy mu logicznie powtarzam logicznie tak aby zrozumial nie chaotycznie opisac problem,on krok po kroku bedzie pisal co masz zrobic zrobisz krok odpisujesz tak mam co dalej i znowu ci pisze kolejny krok ktory masz zrobic, mi tak pomogl pracownik naprawilo sie wszystko bo tez rozlaczalo , ale nalezy napidac tak
Witam mam taki problem ze raz na jakis czas tuner dodatkowy rozlacza mi sie z glownym w multiromie i pisze abym przemienil karte z glownego i wtedt powraca ale nie na dlugo co moge zrobic z tym fantem, on zapytal czy jade po wifi ,odpisalem ze tak i zaczal mnie przeprowadzac co mam robic, po zrobieniu zapytalem a czy moze to byc wina tego ze router mam do kitu bo w pokoju w ktorym mam tuner slabo dochodzi sygnal a router jest w innym pokoju,odpisal ze owszem slaby sygnal moze to powodowac i zalecil ova routery polaczyc kablem ominie to internet, rok dzialalo mi bezprzewodowo nic sie nie rozlaczalo po tym co zrobilem jak pracownik pisal,ale ze remont akurat robilem to polaczylem je przewodowo i dalej nic sie zlego nie dzieje -
~Mk / 2021-11-22 18:47
Od kilku dni rozłącza dekoder główny od dodatkowego. Infolinia w sobotę- się na tym nie zna, połączy mnie z odpowiednim działem. Czas oczekiwania godzina i sześć minut- zrezygnowałam po tej godzinie. Udało mi się przywrócić ustawienia. Dziś ponownie nie działa. Infolinia po raz kolejny- odebrała pani która połączy mnie z odpowiednim działem który się na tym zna ( zapewnia mnie że tym razem nie będę długo czekać)- czas oczekiwania 50 minut. W trakcie udzielania informacji pan się rozłączył... WadyObsługa klientaMiejscowośćKraków -
~Marek / 2021-11-20 13:55
Przy opłacie abonamentu na miesiąc nie informują jasno, że będą ściągać z twojej karty kredytowej wzrastającą opłatę w kolejnych miesiącach.
Przysłane na mojego maila przyciski uruchamiające nie działają - zawieszają się lub odsyłają do reklam. Przez podany w mailu numerem klienta nie mogę się zalogować.
W punktach obsługi twierdzą, że nie mogą mi pomóc - odsyłają do centralnej infolinii, którą obsługuje robot. Na kolejnych 10 moich telefonów odpowiada,że nie rozumie ... nie usłyszał albo nie może znaleźć. Mimo najprostszych komunikatów przejść robota mi się nie udało. Drugi numer centralny - komórkowy - nie obsługuje mojej strefy (Warszawy)
Czyli potrzask - pieniądze zainkasowali - usługa nie dział - i zapowiadają, że dalej będą ściągać opłaty z mojego konta, gdyż rezygnacja jest z 30-dniowym wyprzedzeniem i listownie. To jakiś cyrk czyli Canal--- nie +. Muszę to zablokować kartę w banku przed tymi malwersantami.
Nie polecam..
-
~Tadeusz / 2021-11-18 11:02
Jestem abonentem nc+ od początku istnienia tej platformy pod różnymi nazwami. W sumie to ok. 30 lat. W tej chwili korzystam z usługi Multiroom. Masakra. Co kilka dni dodatkowy dekoder wyłącza się i żąda weryfikacji kartą z głównego dekodera. Najgorsze, że dzieje się to np. w trakcie meczu, ciekawego filmu itp. Jestem w okresie izolacji na Covid. Dekoder główny jest na parterze. Jeżeli jest ktoś w domu to po krótkim czasie można tę weryfikację wykonać. Jeżeli nie to nie mam możliwości korzystania z dekodera dodatkowego.
Jeżeli od 30 lat płacę przed czasem abonament to do czego potrzebna jest ta weryfikacja. Jedno wielkie gówno. Fakt, do tej pory najczęściej korzystałem z dekodera głównego i nie miałem pojęcia że usługa działa jak w 19 wieku. Musiałem zachorować, żeby przekonać się prymitywizmie tej usługi. Nigdy więcej. Nie mogę doczekać się końca umowy. Na pewno znajdę coś lepszego i bardziej przyjaznego człowiekowi.MiejscowośćLegionowo
strona 58 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- nastepna »