Firma z epoki średniowiecza. Dekoder ciągle się zawiesza pilot się psuje - próbuje pogłośnić a przeskakują kanały, próbuje przełączyć kanał o jeden a przeskakują dwa itp. Szajs i dziadostwo.
WadyDekodery i piloty
MiejscowośćJaworzno
~Filwoj / 2021-12-26 01:09
Ocena: 1.00 / 5
Aktualizacja dekodera w trakcie audycji. Bez możliwości wyłączenia.
~Zibi / 2021-12-24 13:26
Ocena: 1.67 / 5
Chcialem opisac moja sytuacje, jestem z cyfra 15 lat.
Dzwoni do mnie mila pani i oferuje nowy dekoder za free, ok chce skorzystac ale pytam czy stary bedzie dzialac do czasu az podlacze nowy, TAK bedzie uslyszalem.
No coz , nowy dekoder odebrala osoba upowazniona ale z pewnych przyczyn jeszcze go nie mam.
Nagle wczoraj stary dekoder zostal wylaczony!
Dzwonie i dowiaduje sie ze oni wylaczaja stary bo bla bla bla, ok ale ja wciaz nie uzytkuje nowego i stary powinien dzialac, ktos go wyllaczyl to i ta sama osoba moze wlaczyc.
NIE uslyszalem, bo nie. Na pytanie o dame konsultatna uslyszalem przykre slowa i rzucenie sluchawki.
I tak zostalem na Boze Narodzenie bez tv.
Mimo oplaconego rachunku.
Nie polecam, szczegolnie kontaktu telefonicznego bo pracuja tam ludzie nieogarnieci i nie przygotowani do rozmowy.
MiejscowośćLondyn
~Rafał / 2021-12-22 11:12
Ocena: 1.33 / 5
Za nieuzgodnione podwyższanie rachunków tą firmą zajmie się UOKiK (Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów). Obsługa klienta nie istnieje.
Zaletyżadne
Wadyzłodzieje
MiejscowośćGdańsk
~Marcin / 2021-12-16 13:02
Ocena: 1.67 / 5
Tragedia. Firma z epoki średniowiecza. Syf nie polecam
ZaletyZadne
WadyObsługa klienta
MiejscowośćLodz
~Ja / 2021-12-15 20:07
Ocena: 1.00 / 5
Zlodzieje i naciagacze wzielam 2 dekodery w salonie a przypisali mi 3 chore nie polecam
ZaletyBrak
WadyZlodzieje
MiejscowośćOlsztyn
~Sławomir / 2021-12-15 16:41
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści podczas podpisywania umowy wcisneli mi NETFLIX niby zadarmo na mieśąc ale do rahunku doliczają mi 50zł teraz nikt nie chce odebrać telefonu zwykli oszuści i złodzieje.
WadyZłodzieje
MiejscowośćMiędzyrzecz Ķęszyca Leśna
~Adam / 2021-12-14 10:44
Ocena: 1.33 / 5
Brak konsultantów - rozmowę prowadzi robot - koszmar
ZaletyNie ma
WadyOd oferty, po infolinię i punkty sprzedaży gdzie traktuje się klienta po chamsku.
MiejscowośćGdynia
~Jajo www / 2021-12-14 09:18
Ocena: 1.67 / 5
Zawyżają rachunki,problemy zeby się skontaktować z biurem obsługi
ZaletyBrak
WadyRachunki z pupy wzięte
MiejscowośćŻary
~Krystyna / 2021-12-13 18:19
Ocena: 3.00 / 5
Mam umowę ..24 mies..do listopada 2022 .Faktury do tej pory bez zmian..od grudnia 2021 nagle podwyższona opłata..Dlaczego? nie wiem..telefony obsługuje już tylko automat..Oskar..on też nie wie nic..nie rozumie..haha Brak kontaktu z człowiekiem!!!!
WadyKompletny brak kontaktu telefonicznego. Automat Oskar ,to pomyłka.
MiejscowośćKonstancin-Jeziorna
~Magda / 2021-12-13 15:22
Ocena: 1.00 / 5
Wykorzystali naiwność starszych ludzi i wcisnęli im drugą umowę z dekoderem, w wyniku czego rodzice mają dwie umowy. Nikt nie powiedział nic na temat pierwszej. Teraz są problemy z rozwiązaniem. Wstydzili by się.
Płacę abonament z 20 lat (jak przejęli NBA) i początkowo korzystając z nc+ go było ok. Ale im dalej w las tym gorzej. Najpierw bez zapowiedzi usunęli możliwość korzystania z dwóch urządzeń jednocześnie, (nie ważne że nigdy więcej jak 10 godzin miesięcznie z takiej opcji nie korzystałem, bo tylko z doskoku jakiś mecz zobaczyć czy coś w ten deseń). Następnie całkowicie ucięli mi dostęp... do konta. Od miesiąca nie mogę się zalogować, a wszystko w to momencie meczu Ligi Mistrzów (godzinę przed meczem aplikacja działała).
Jedno wielkie korporacyjne złodziejstwo. Już złożyłem wypowiedzenie umowy. Pieprzyć złodziei.
ZaletyBrak
WadyCała masa
~Agata / 2021-12-11 20:59
Ocena: 4.67 / 5
Drogie Canal Plus. Dubbingujący firmy totalnie je niszczycie. Fajnie gdyby wwrsja z lektorem była w każdym filmie wyboru. Nie zawsze napisy to rozwiązanie.
A dla przykładu Scarlett Johanson mówiąca po polsku głosem jakiejś aktorki to słabizna. HBO niestety robi to samo. W ten sposób zabijacie kino...
~Jacek / 2021-12-11 18:07
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej w tym bagnie, oszukują i okradają, sami sobie umowy przedłużają bez wiedzy abonamenta.
~Adam / 2021-12-11 15:52
Ocena: 1.00 / 5
Płacę prawie 100 zł miesięcznie za oglądanie reklam co kilka dni są problemy z dekoderem trzeba godzinami dzwonić do obsługi klienta opowiadają jakieś bajki o aktualizacjach itp Nigdy więcej!!!!
ZaletyŻadnych
WadyCo kilka dni problem z dekoderem 60 procent reklamy
MiejscowośćWuppertal
~Waldemar / 2021-12-10 18:49
Ocena: 2.00 / 5
jak promocja to dzwonią w czasie pracy i super tani o za darmo jak u Turka . jak się zorientujesz że to naciagani to napisz elaboraty że rezygnujesz nr buta adres pesel i wyślij POCZTĄ może rozpatrzymy.
Umowa zawarta na telefon nawet nie wiedzą czy dziecko odebrało byleby była zgoda.
Ale rozwiazanie to 2 prawników trzeba mieć . a mi telefon ukradli którzy mnie znają i co ???
Korspondencja przychodzi na syna ale rachunki na mnie ???
Zaletyżadnych
Wadycałkowite
MiejscowośćPoznan
~xxx / 2021-12-10 18:12
Ocena: 1.00 / 5
do tych śmieciarzy nie idzie się dodzwonić nigdy tylo jk się w sprawie nowej umowy bo chodzi żeby złapać nowego glupiego
~Damian / 2021-12-10 10:05
Ocena: 2.00 / 5
Dno, dno i jeszcze raz dno. Kupę lat temu korzystałem z canal+ i wtedy mieli kiepskiej jakości dekodery i piloty. Teraz mieszkam na swoim i postanowiłem spróbować nc+ mając nadzieję że jakość się poprawiła. Niestety pilot tandeta, mało precyzyjny, dekoder muli i się zawiesza. Jak tylko skończy się umowa rezygnuje i próbuje z Polsatem.
ZaletyObsługa
WadyPilot, dekoder, program.
MiejscowośćJaworzno
~Twister204 / 2021-12-09 13:02
Ocena: 1.00 / 5
Canal plus z internetem nie polecam naprawde nikomu internet masakra oszusci Zlodzieje to malo powiedziane a ludzie pracujacy w canal szczerze maja szczescie ze czlowiek nie moze spotkac ich twarza w twarz gorszych chamow chyba nie ma.