Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2262 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Seba / 2022-01-04 23:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Problem z dekoderami nc+ konsultanci nie pomagają, oni czytają jaki się ma problem i odpowiedzi są jak z automatu kopiuj wklej. Kiedy piszę ze nie pomaga odpisuje mi zupełnie ktoś inny abym opisał problem. I wszystkim po kolei trzeba wszystko tłumaczyć od nowa co się wykonywało. Dzwoniłem i mają mnie głęboko w dupie. Robiłem resety inne ustawienia chyba wszystko. Łącznie z wymianą kabli antenowych, hdmi, i zasilacza. A problem to na dekoderze głównym znikający pasek epg. Antena ustawiona dobrze przez fachowca, konwenter jeden z najnowszych. Piszę do strefy nc+ codziennie a oni jak zwykle konfiguracja anteny itd.pomaga ale na ok 1 godz. I później pasek epg znika powoli, szlak człowieka trafia kiedy odpowiada mi może 30 komsultant i każe mi zachować ciągłość wiadomości kiedy już wściekły pisze wszystko co robiłem, i co o nich myślę a odpisuje mi zupełnie ktoś nowy i nie wie o co chodzi. Piszę tym baranom że wszystkie informacje są zawarte w wszystkich wcześniejszych wiadomościach ale im się nie chce czytać na talewizje nie narzekam, ale pasek epg którego nie mam ponad półtora roku i wieszające się dekodery i obsługa klienta całkowicie do niczego
    ZaletyBrak
    WadyWieszające się dekodery brak paska epg
    MiejscowośćLigota
  • ~Piotr / 2022-01-03 19:02
    Ocena: 1.67 / 5
    to wielka pomylka.
    konsultanci z zerowym wyszkoleniem, brak wiedzy i ignorancja.
    Przy probie rozwiazania umowy brak wiedzy.
    Chce rozwiazac umowe ale konsultant mowi co innego a w mailu pisza cos innego.
    Za ich blad kazą placic przez nastepne dwa miesiace.
    Wadykrotko:
    zlodzieje
    MiejscowośćUK
  • ~Jan / 2022-01-03 10:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści krętacze, omijać szerokim łukiem. Sebastian Chmura cwaniak i cham.
    Zaletybrak
    Wadycałość i infolinia dno
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jakub / 2022-01-02 19:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości indywidualnego doboru programów do pakietu, mnóstwo nikomu niepotrzebnych śmieci. Liczy się jakość, a nie ilość. Oglądam jakieś 2% programów z oferty.
    Druga sprawa to nieustające ponaglenia o zapłatę wyświetlające się trzy razy dziennie pomimo tego, że od lat nie spoźniłem się nawet jeden dzień. Prosiłem o wyłączenie tej kretyńskiej funkcji, BOK twierdzi, że to niemożliwe. No to macie jedną gwiazdkę.
    ZaletyŻadnych specjalnych
    WadyWymienione powyżej.
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~tomasz / 2021-12-29 20:56
    Ocena: 1.33 / 5
    właśnie skończyłem 25 minutowe czekanie na infolinii, bez odbioru z drugiej strony.
    Płace abonament 81,99 co miesiąc. Brak możliwości odbioru programów na
    pl.canalplusonline.pl. Czarna plansza, nie mogę obejrzeć meczu, jestem wkurzony.
    Nie rozumiem tego.
    Tomasz
  • ~Pit / 2021-12-29 00:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Byliśmy z żoną w telewizji N, potem w NC+ i teraz w Canal+ od około 10 lat. Kończy nam się umowa, więc piszę na jaką opcję chcielibyśmy się zdecydować. mija miesiąc i totalny brak odzewu. Jesteś starym klientem? No to nic nie znaczysz bo liczą się tylko nowi dla których s promocje.
    jeśli dla Canal+ jestem małowartościowym klientem to ten operator jest dla mnie też bez żadnej wartości i NIE POLECAM.
    WadyBrak szacunku dla starych klientów
  • ~Damian / 2021-12-26 12:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma z epoki średniowiecza. Dekoder ciągle się zawiesza pilot się psuje - próbuje pogłośnić a przeskakują kanały, próbuje przełączyć kanał o jeden a przeskakują dwa itp. Szajs i dziadostwo.
    WadyDekodery i piloty
    MiejscowośćJaworzno
  • ~Filwoj / 2021-12-26 01:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Aktualizacja dekodera w trakcie audycji. Bez możliwości wyłączenia.
  • ~Zibi / 2021-12-24 13:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Chcialem opisac moja sytuacje, jestem z cyfra 15 lat.
    Dzwoni do mnie mila pani i oferuje nowy dekoder za free, ok chce skorzystac ale pytam czy stary bedzie dzialac do czasu az podlacze nowy, TAK bedzie uslyszalem.
    No coz , nowy dekoder odebrala osoba upowazniona ale z pewnych przyczyn jeszcze go nie mam.
    Nagle wczoraj stary dekoder zostal wylaczony!
    Dzwonie i dowiaduje sie ze oni wylaczaja stary bo bla bla bla, ok ale ja wciaz nie uzytkuje nowego i stary powinien dzialac, ktos go wyllaczyl to i ta sama osoba moze wlaczyc.
    NIE uslyszalem, bo nie. Na pytanie o dame konsultatna uslyszalem przykre slowa i rzucenie sluchawki.
    I tak zostalem na Boze Narodzenie bez tv.
    Mimo oplaconego rachunku.
    Nie polecam, szczegolnie kontaktu telefonicznego bo pracuja tam ludzie nieogarnieci i nie przygotowani do rozmowy.
    MiejscowośćLondyn
  • ~Rafał / 2021-12-22 11:12
    Ocena: 1.33 / 5
    Za nieuzgodnione podwyższanie rachunków tą firmą zajmie się UOKiK (Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów). Obsługa klienta nie istnieje.
    Zaletyżadne
    Wadyzłodzieje
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Marcin / 2021-12-16 13:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia. Firma z epoki średniowiecza. Syf nie polecam
    ZaletyZadne
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćLodz
  • ~Ja / 2021-12-15 20:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Zlodzieje i naciagacze wzielam 2 dekodery w salonie a przypisali mi 3 chore nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyZlodzieje
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Sławomir / 2021-12-15 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści podczas podpisywania umowy wcisneli mi NETFLIX niby zadarmo na mieśąc ale do rahunku doliczają mi 50zł teraz nikt nie chce odebrać telefonu zwykli oszuści i złodzieje.
    WadyZłodzieje
    MiejscowośćMiędzyrzecz Ķęszyca Leśna
  • ~Adam / 2021-12-14 10:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak konsultantów - rozmowę prowadzi robot - koszmar
    ZaletyNie ma
    WadyOd oferty, po infolinię i punkty sprzedaży gdzie traktuje się klienta po chamsku.
    MiejscowośćGdynia
  • ~Jajo www / 2021-12-14 09:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Zawyżają rachunki,problemy zeby się skontaktować z biurem obsługi
    ZaletyBrak
    WadyRachunki z pupy wzięte
    MiejscowośćŻary
  • ~Krystyna / 2021-12-13 18:19
    Ocena: 3.00 / 5
    Mam umowę ..24 mies..do listopada 2022 .Faktury do tej pory bez zmian..od grudnia 2021 nagle podwyższona opłata..Dlaczego? nie wiem..telefony obsługuje już tylko automat..Oskar..on też nie wie nic..nie rozumie..haha Brak kontaktu z człowiekiem!!!!
    WadyKompletny brak kontaktu telefonicznego. Automat Oskar ,to pomyłka.

    MiejscowośćKonstancin-Jeziorna
  • ~Magda / 2021-12-13 15:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykorzystali naiwność starszych ludzi i wcisnęli im drugą umowę z dekoderem, w wyniku czego rodzice mają dwie umowy. Nikt nie powiedział nic na temat pierwszej. Teraz są problemy z rozwiązaniem. Wstydzili by się.
  • ~Lech / 2021-12-13 12:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszustwo kpina niestety wykorzystania naiwność abonentów
    ZaletyBrak
    WadyBrak słów żeby wyliczyć
  • ~Seweryn / 2021-12-13 09:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacę abonament z 20 lat (jak przejęli NBA) i początkowo korzystając z nc+ go było ok. Ale im dalej w las tym gorzej. Najpierw bez zapowiedzi usunęli możliwość korzystania z dwóch urządzeń jednocześnie, (nie ważne że nigdy więcej jak 10 godzin miesięcznie z takiej opcji nie korzystałem, bo tylko z doskoku jakiś mecz zobaczyć czy coś w ten deseń). Następnie całkowicie ucięli mi dostęp... do konta. Od miesiąca nie mogę się zalogować, a wszystko w to momencie meczu Ligi Mistrzów (godzinę przed meczem aplikacja działała).

    Jedno wielkie korporacyjne złodziejstwo. Już złożyłem wypowiedzenie umowy. Pieprzyć złodziei.
    ZaletyBrak
    WadyCała masa
  • ~Agata / 2021-12-11 20:59
    Ocena: 4.67 / 5
    Drogie Canal Plus. Dubbingujący firmy totalnie je niszczycie. Fajnie gdyby wwrsja z lektorem była w każdym filmie wyboru. Nie zawsze napisy to rozwiązanie.
    A dla przykładu Scarlett Johanson mówiąca po polsku głosem jakiejś aktorki to słabizna. HBO niestety robi to samo. W ten sposób zabijacie kino...
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2262
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1660
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 738
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 307
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 297
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904