Problem z dekoderami nc+ konsultanci nie pomagają, oni czytają jaki się ma problem i odpowiedzi są jak z automatu kopiuj wklej. Kiedy piszę ze nie pomaga odpisuje mi zupełnie ktoś inny abym opisał problem. I wszystkim po kolei trzeba wszystko tłumaczyć od nowa co się wykonywało. Dzwoniłem i mają mnie głęboko w dupie. Robiłem resety inne ustawienia chyba wszystko. Łącznie z wymianą kabli antenowych, hdmi, i zasilacza. A problem to na dekoderze głównym znikający pasek epg. Antena ustawiona dobrze przez fachowca, konwenter jeden z najnowszych. Piszę do strefy nc+ codziennie a oni jak zwykle konfiguracja anteny itd.pomaga ale na ok 1 godz. I później pasek epg znika powoli, szlak człowieka trafia kiedy odpowiada mi może 30 komsultant i każe mi zachować ciągłość wiadomości kiedy już wściekły pisze wszystko co robiłem, i co o nich myślę a odpisuje mi zupełnie ktoś nowy i nie wie o co chodzi. Piszę tym baranom że wszystkie informacje są zawarte w wszystkich wcześniejszych wiadomościach ale im się nie chce czytać na talewizje nie narzekam, ale pasek epg którego nie mam ponad półtora roku i wieszające się dekodery i obsługa klienta całkowicie do niczego
ZaletyBrak
WadyWieszające się dekodery brak paska epg
MiejscowośćLigota
~Piotr / 2022-01-03 19:02
Ocena: 1.67 / 5
to wielka pomylka.
konsultanci z zerowym wyszkoleniem, brak wiedzy i ignorancja.
Przy probie rozwiazania umowy brak wiedzy.
Chce rozwiazac umowe ale konsultant mowi co innego a w mailu pisza cos innego.
Za ich blad kazą placic przez nastepne dwa miesiace.
Wadykrotko:
zlodzieje
MiejscowośćUK
~Jan / 2022-01-03 10:08
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści krętacze, omijać szerokim łukiem. Sebastian Chmura cwaniak i cham.
Zaletybrak
Wadycałość i infolinia dno
MiejscowośćWarszawa
~Jakub / 2022-01-02 19:09
Ocena: 1.00 / 5
Brak możliwości indywidualnego doboru programów do pakietu, mnóstwo nikomu niepotrzebnych śmieci. Liczy się jakość, a nie ilość. Oglądam jakieś 2% programów z oferty.
Druga sprawa to nieustające ponaglenia o zapłatę wyświetlające się trzy razy dziennie pomimo tego, że od lat nie spoźniłem się nawet jeden dzień. Prosiłem o wyłączenie tej kretyńskiej funkcji, BOK twierdzi, że to niemożliwe. No to macie jedną gwiazdkę.
ZaletyŻadnych specjalnych
WadyWymienione powyżej.
MiejscowośćBielsko-Biała
~tomasz / 2021-12-29 20:56
Ocena: 1.33 / 5
właśnie skończyłem 25 minutowe czekanie na infolinii, bez odbioru z drugiej strony.
Płace abonament 81,99 co miesiąc. Brak możliwości odbioru programów na
pl.canalplusonline.pl. Czarna plansza, nie mogę obejrzeć meczu, jestem wkurzony.
Nie rozumiem tego.
Tomasz
~Pit / 2021-12-29 00:01
Ocena: 1.67 / 5
Byliśmy z żoną w telewizji N, potem w NC+ i teraz w Canal+ od około 10 lat. Kończy nam się umowa, więc piszę na jaką opcję chcielibyśmy się zdecydować. mija miesiąc i totalny brak odzewu. Jesteś starym klientem? No to nic nie znaczysz bo liczą się tylko nowi dla których s promocje.
jeśli dla Canal+ jestem małowartościowym klientem to ten operator jest dla mnie też bez żadnej wartości i NIE POLECAM.
WadyBrak szacunku dla starych klientów
~Damian / 2021-12-26 12:09
Ocena: 1.67 / 5
Firma z epoki średniowiecza. Dekoder ciągle się zawiesza pilot się psuje - próbuje pogłośnić a przeskakują kanały, próbuje przełączyć kanał o jeden a przeskakują dwa itp. Szajs i dziadostwo.
WadyDekodery i piloty
MiejscowośćJaworzno
~Filwoj / 2021-12-26 01:09
Ocena: 1.00 / 5
Aktualizacja dekodera w trakcie audycji. Bez możliwości wyłączenia.
~Zibi / 2021-12-24 13:26
Ocena: 1.67 / 5
Chcialem opisac moja sytuacje, jestem z cyfra 15 lat.
Dzwoni do mnie mila pani i oferuje nowy dekoder za free, ok chce skorzystac ale pytam czy stary bedzie dzialac do czasu az podlacze nowy, TAK bedzie uslyszalem.
No coz , nowy dekoder odebrala osoba upowazniona ale z pewnych przyczyn jeszcze go nie mam.
Nagle wczoraj stary dekoder zostal wylaczony!
Dzwonie i dowiaduje sie ze oni wylaczaja stary bo bla bla bla, ok ale ja wciaz nie uzytkuje nowego i stary powinien dzialac, ktos go wyllaczyl to i ta sama osoba moze wlaczyc.
NIE uslyszalem, bo nie. Na pytanie o dame konsultatna uslyszalem przykre slowa i rzucenie sluchawki.
I tak zostalem na Boze Narodzenie bez tv.
Mimo oplaconego rachunku.
Nie polecam, szczegolnie kontaktu telefonicznego bo pracuja tam ludzie nieogarnieci i nie przygotowani do rozmowy.
MiejscowośćLondyn
~Rafał / 2021-12-22 11:12
Ocena: 1.33 / 5
Za nieuzgodnione podwyższanie rachunków tą firmą zajmie się UOKiK (Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów). Obsługa klienta nie istnieje.
Zaletyżadne
Wadyzłodzieje
MiejscowośćGdańsk
~Marcin / 2021-12-16 13:02
Ocena: 1.67 / 5
Tragedia. Firma z epoki średniowiecza. Syf nie polecam
ZaletyZadne
WadyObsługa klienta
MiejscowośćLodz
~Ja / 2021-12-15 20:07
Ocena: 1.00 / 5
Zlodzieje i naciagacze wzielam 2 dekodery w salonie a przypisali mi 3 chore nie polecam
ZaletyBrak
WadyZlodzieje
MiejscowośćOlsztyn
~Sławomir / 2021-12-15 16:41
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści podczas podpisywania umowy wcisneli mi NETFLIX niby zadarmo na mieśąc ale do rahunku doliczają mi 50zł teraz nikt nie chce odebrać telefonu zwykli oszuści i złodzieje.
WadyZłodzieje
MiejscowośćMiędzyrzecz Ķęszyca Leśna
~Adam / 2021-12-14 10:44
Ocena: 1.33 / 5
Brak konsultantów - rozmowę prowadzi robot - koszmar
ZaletyNie ma
WadyOd oferty, po infolinię i punkty sprzedaży gdzie traktuje się klienta po chamsku.
MiejscowośćGdynia
~Jajo www / 2021-12-14 09:18
Ocena: 1.67 / 5
Zawyżają rachunki,problemy zeby się skontaktować z biurem obsługi
ZaletyBrak
WadyRachunki z pupy wzięte
MiejscowośćŻary
~Krystyna / 2021-12-13 18:19
Ocena: 3.00 / 5
Mam umowę ..24 mies..do listopada 2022 .Faktury do tej pory bez zmian..od grudnia 2021 nagle podwyższona opłata..Dlaczego? nie wiem..telefony obsługuje już tylko automat..Oskar..on też nie wie nic..nie rozumie..haha Brak kontaktu z człowiekiem!!!!
WadyKompletny brak kontaktu telefonicznego. Automat Oskar ,to pomyłka.
MiejscowośćKonstancin-Jeziorna
~Magda / 2021-12-13 15:22
Ocena: 1.00 / 5
Wykorzystali naiwność starszych ludzi i wcisnęli im drugą umowę z dekoderem, w wyniku czego rodzice mają dwie umowy. Nikt nie powiedział nic na temat pierwszej. Teraz są problemy z rozwiązaniem. Wstydzili by się.
Płacę abonament z 20 lat (jak przejęli NBA) i początkowo korzystając z nc+ go było ok. Ale im dalej w las tym gorzej. Najpierw bez zapowiedzi usunęli możliwość korzystania z dwóch urządzeń jednocześnie, (nie ważne że nigdy więcej jak 10 godzin miesięcznie z takiej opcji nie korzystałem, bo tylko z doskoku jakiś mecz zobaczyć czy coś w ten deseń). Następnie całkowicie ucięli mi dostęp... do konta. Od miesiąca nie mogę się zalogować, a wszystko w to momencie meczu Ligi Mistrzów (godzinę przed meczem aplikacja działała).
Jedno wielkie korporacyjne złodziejstwo. Już złożyłem wypowiedzenie umowy. Pieprzyć złodziei.
ZaletyBrak
WadyCała masa
~Agata / 2021-12-11 20:59
Ocena: 4.67 / 5
Drogie Canal Plus. Dubbingujący firmy totalnie je niszczycie. Fajnie gdyby wwrsja z lektorem była w każdym filmie wyboru. Nie zawsze napisy to rozwiązanie.
A dla przykładu Scarlett Johanson mówiąca po polsku głosem jakiejś aktorki to słabizna. HBO niestety robi to samo. W ten sposób zabijacie kino...