Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2274 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kamila / 2022-02-19 12:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak szacunku do klienta. Słaba jakoś odtwarzania, blokady na każdym kroku. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
    MiejscowośćKielce
  • ~Leszek / 2022-02-19 01:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem abonentem tv satelitarnej Canal+ już kilka lat po pierwszym końcu umowy zdecydowałem się prawie na najwyższy pakiet tv za 130 zł teraz mi się kończy lecz za kolejne przedłużenie umowy nie ma opcji mniejszego rachunku ani mniejszego pakietu jedynie opcja wzięcia najwyższego za ok 140 zł na 2 lata taką dostałem propozycję od konsultanta z infolinii jednym słowem... Nie warto!!!
    ZaletyNa razie brak
    WadyNie zależy im na utrzymaniu klienta i nie można się dogadać.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Wodnik / 2022-02-15 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Opowiem i ja swoją historię.
    Abonamentem C+ byłem od samego jej powstania. I pierwsze kilka lat można wspominać z sympatią.
    Promocje, zaproszenia do kina, prezenty dla klientów.
    A potem przyszło nowe i zaczęły się problemy.
    Klient przestał być ważny, zaczęło się robienie kasy!
    Na pól roku przez końcem umowy cotygodniowe telefony, propozycje nowej umowy, po coraz wyższej cenie.
    Oraz arogancja i chamstwo ludzi z infolinii.
    Gdy mówiłem ze jestem wieloletnim abonentem słyszałem śmiech.
    Zrezygnowałem z ich "wspaniałej" oferty i mam święty spokój.
    Mój (jeden) dostawca telewizji, Internetu, tel. stacjonarnej i komórkowej kontaktuje się ze mną raz na 2 lata, gdy przedłużamy umowę po tej samej cenie. Światłowód działa jak szalony.
    Czego chcieć więcej? Jednego - nigdy więcej NC+!!!!

    Ps. Gdybym był pracownikiem NC+ i przeczytał opinie o ich firnie, spaliłbym się ze wstydu!

    Zaletybrak
    Wadycały ten biznes to jedna wielka wada
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Mój nik / 2022-02-14 22:28
    Ocena: 1.33 / 5
    Dramat. Vod to jakis kabaret. Zamawiam film i ciagle wyskakuje blad. Trzeba resetowac dekoder co kilka minut,a film na 48h zamowiony. Nie ma jak obejrzeć. Internet dziala szybko bo netflix dziala bezblednie z rownoczesnym skypeem i 2 youtubami. Nie polecam tego czegos...
    ZaletyBrak
    WadyCena, jakosc uslug, jakosc sprzetu
    MiejscowośćMyślenice
  • ~Kris / 2022-02-14 22:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Blokują dekoder zmieniając soft i w ten sposób zmuszając klienta do wymiany dekodera, Wydzwaniają całymi dniami za przedłużeniem umowy a potem olewają klienta.Konsultanci: porażka i chamstwo dzwonię na infolinię a panienka Marta G....., kilka razy rozłącza połączenie. multiroom porażka, wystarczy na kilka dni odłączyć dekoder i już go nie uruchomisz. Kontakt na stronie internetowej poniżej krytyki- odpowiedź to stara formułka i zero podejścia do klienta...... kasa, kasa i opłać abonament bo cię wyłączymy. A co ze zwrotem za brak możliwości oglądania po zablokowaniu dekodera.
    Żabojady, więc co wymagać. Niestety na Polskim rynku brak alternatywy
    ZaletyBrak !!!! no może Multi -room(kilka dekoderów) jeśli dziady ich nie zablokują.
    WadySame
    MiejscowośćParczew
  • ~krzysztof / 2022-02-14 20:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Dekoder wiesza się działa bardzo powoli i mało stabilnie.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo niskiej jakości dekoder
    Miejscowośćmoraków
  • ~Choinska92 / 2022-02-14 09:20
    Ocena: 1.33 / 5
    Z NC+ miałam umowę 4 lata. O 4 za dużo. Oferta atrakcyjna była tak naprawdę tylko przez pół roku. Wysokie ceny, dekoder ciągle się zacinał, w przeciągu 4 lat wymieniałam 3 razy pilota od nc az w końcu kupiłam uniwersalny. Na koniec jak oddawałam dekoder po rozwiązaniu umowy Pan z NC nałożył na mnie karę w wysokości 60 zł za brak pilota w zestawie, który kupowałam osobno. Dziękuję, nie polecam
    MiejscowośćStrzelce Krajeńskie
  • ~Bartosz / 2022-02-11 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    ....nadal nikt nie odbiera...zero kontaktu w sprawie reklamacji !!!!
    ZaletyZero
    Wady100
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Bartosz / 2022-02-11 20:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Aplikacją, canal plus sport2 niby q programie nba a tu k... tenis...od 30minut walczę z reklamacja, najpierw awatar potem człowiek hura, ale Pani od dekoderów wiex mnie przełączy...20minut i chu czekam dalej, wiem że nie zapłacę za kolejny okres ale czekam, no bo co tu k... robić w piątek!!! Zajebista rozrywka...czekam nadal...
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~kamil / 2022-02-10 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    beznadziejna oferta, z miesiąca na miesiąc coraz gorzej, nie ma co oglądać, lepiej wziąć Netfliksa, cały sport wyleciał na płatne platformy, Liga Mistrzów,Bundesliga, a płacić trzeba dalej nie kupujcie tego dziadostwa
    Zaletybrak zalet
    Wadysame wady
    MiejscowośćStalowa Wola
  • ~Laila / 2022-02-09 22:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat,złodzieje i oszuści.Mówią,że pod danym adresem jest dobry sygnał,podpisujesz umowę,kupujesz sprzęt za 299 zł a potem się okazuje,że sygnału nie ma i nie możesz zwrócić sprzętu bo przecież "to nie ich wina".Wszystko tylko nie Canal +.Omijać szerokim łukiem.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Zażenowana Canal+ / 2022-02-07 12:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Przeszłam z Polsatu do Canal+ i doznałam szoku! Najbardziej zależało mi na tenisie i co się okazuje, że transmitują tylko wybrane zawodniczki a nie całe turnieje! Nawet w TVPsport (jak mieli licencje) i w Polsacie (ATP) transmitują CAŁE TURNIEJE!!! Nie polecam. Wszystkim odradzam bo reklamując tenis kobiecy w Canal+ Sport nie wspominaliście o kilku meczach z turnieju!!! Jak np. w polfinale albo finale bedzie grać zawodniczka z poza waszej listy to nie pokażecie najważniejszych meczów w turnieju? Czuje się oszukana. Skandal!
    WadyNawet bym nie wpadła na to, że można pokazywać wybrane mecze z całego turnieju a nie cały turniej. Kto w XXI wieku posuwa się do takich tanich sztuczek by pozyskać klienta? Oszukaliście mnie reklamując tenis WTA w Canal+ nie informując, że nie będziecie transmitować turniejów w całości!
    MiejscowośćPoznań
  • ~Lance / 2022-02-06 20:10
    Ocena: 1.00 / 5
    To nowe oprogramowanie dekodera 4K które tak reklamują to jakaś pomyłka. Nie wiem co w poprzednim było nie tak, że trzeba było je zmieniać. W tym poprzednim wszystko można było łatwo znaleźć, czy to kanały w EPG które były podzielone na kategorie, czy filmy na VOD. W tym w ogóle nie można nic poszukać. Żałuję, że przedłużałem ostatnio umowę bo teraz chętnie bym przeszedł do innej platformy.
  • ~ME / 2022-02-05 10:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Oferta wydawała się w porządku na początku. Szkoda tylko,że teraz na KAŻDYM kanale canal+ lecą mecze. Zapewniano mnie, że są to kanały czysto filmowe. Okropny spadek jakości usług.
    MiejscowośćKraków
  • ~R / 2022-02-04 20:35
    Ocena: 1.67 / 5
    Oferta programowa w porządku, ale obsługa beznadziejna. Porażka w możliwości zalogowania w zastępczej aplikacji ncgo+!!! Antena faktycznie beznadziejna przy wietrze czy opadach...
    MiejscowośćSławno
  • ~Dorota / 2022-01-31 22:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Po rozwiązaniu umowy zostałam poinformowana przez konsultanta w Punkcie Obsługi klienta, że nie muszę oddawać dekodera ponieważ jest to stary model i już go nie przyjmujmują. W miesiącu grudniu konsultaci kilkadziesiąt razy wydzwaniali z ofertami. Zapytałam jednego z nich czy muszę oddać dekodera ponieważ w POK zostałam poinformowana że nie ma potrzeby. Konsultant stwierdził że muszę oddać dekoder. Udałam się ponownie do Punktu Obsługi klienta z dekoderem i ponownie dekoder nie został przyjęty. Teraz otrzymałam pismo o naliczeniem kary 100zł za nie zwrócenie sprzętu w terminie. Przecież to jest jakiś obłęd. Nie chcę i nie potrzebuje tego dekodera chciałam go oddać ale po rozwiązaniu umowy firma chce naciągnąć byłych klientów na dodatkowe koszty. Po przeczytaniu poprzednich opinii widzę że taka praktyka jest stosowana nie tylko wobec mojej osoby. Złożyłam reklamacje czekam na odpowiedź.
    WadyNaciąganie byłych klientów na dodatkowe koszty. Dezinformacja co innego na infolinii co innego w Puncie Obsługi Klienta
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Paweł / 2022-01-31 19:46
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam zepsuł mi się dekoder i konsultanci z infolinii blokują mi dostępu do wymiany na inny a płacić trzeba
    ZaletyDuży wybór kanałów
    WadyDrogi abonament
    MiejscowośćJezowe
  • ~Malgo / 2022-01-29 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    NC+ mamy już kilka lat,za każdym razem kiedy jest deszcz,śnieg,większy wiatr możemy wyłączyć tv,bo nie mamy obrazu jeden i ten sam komunikat " brak sygnału" facet,który do nas przychodził i ustawiał antenę zawsze mówił,że to tak już musi być inaczej się nie da przy czym był bardzo niemiły
    ZaletyŻadne
    WadyBrak jakichkolwiek upustów
    MiejscowośćZABRZE
  • ~Ps / 2022-01-29 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Bylem nc dlugi czas 4-6lat wiec myslalem ze ok ale nie mialem moduł cam przedluzylem dostalem 4k i tu zaczely siecproblemy po1 nikt mnie nie poinformowal ze starszych modelachoze niegrac po2 kazali abym modul odebrac punkcie wiec teraz traktują jako umowacpunkcie niema opcji powrotu do starego modulu tylko do konca umowy na nowym brakiem tv dziekuje juz nawet nie sporze na nc zenada dowidzenia
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćŁódź
  • ~Bożena / 2022-01-28 18:10
    Ocena: 4.00 / 5
    Użytkownikami jesteśmy od ok. 20 lat. Przed kilku laty powstała zaległość 5 groszy, którą uznaliśmy za nieistotną. By dochować terminów płatności ustawiliśmy w banku stałe zlecenie. Teraz okazało się, że spowodu tak znikomej zaległości tracimy rabat z tytułu terminowych płatności i e faktury. Firma jest bardziej fiskalna niż urząd skarbowy, bo nawet tam znikoma zaległość nie jest egzekwowana. Tracimy wprawdzie tylko 5 zł, ale po takim incydencie zapewne nie skorzystamy z kolejnej propozycji tego operatora, ponieważ finalnie okazało się, że bez znaczenia dla dostawcy usług były długie lata wywiązywania się przez nas z umowy. Jesteśmy rozczarowani.
    MiejscowośćZamość
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2274
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1673
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 751
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 324
Toya (TV)
Ocena: 4.34, ilość opinii: 236
Vectra (TV)
Ocena: 1.91, ilość opinii: 206
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4623
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4471
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3937
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2994