strona 56 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- nastepna »
-
~Lance / 2022-02-06 20:10
To nowe oprogramowanie dekodera 4K które tak reklamują to jakaś pomyłka. Nie wiem co w poprzednim było nie tak, że trzeba było je zmieniać. W tym poprzednim wszystko można było łatwo znaleźć, czy to kanały w EPG które były podzielone na kategorie, czy filmy na VOD. W tym w ogóle nie można nic poszukać. Żałuję, że przedłużałem ostatnio umowę bo teraz chętnie bym przeszedł do innej platformy. -
-
~ME / 2022-02-05 10:40
Oferta wydawała się w porządku na początku. Szkoda tylko,że teraz na KAŻDYM kanale canal+ lecą mecze. Zapewniano mnie, że są to kanały czysto filmowe. Okropny spadek jakości usług. MiejscowośćKraków -
~R / 2022-02-04 20:35
Oferta programowa w porządku, ale obsługa beznadziejna. Porażka w możliwości zalogowania w zastępczej aplikacji ncgo+!!! Antena faktycznie beznadziejna przy wietrze czy opadach... MiejscowośćSławno -
~Dorota / 2022-01-31 22:11
Po rozwiązaniu umowy zostałam poinformowana przez konsultanta w Punkcie Obsługi klienta, że nie muszę oddawać dekodera ponieważ jest to stary model i już go nie przyjmujmują. W miesiącu grudniu konsultaci kilkadziesiąt razy wydzwaniali z ofertami. Zapytałam jednego z nich czy muszę oddać dekodera ponieważ w POK zostałam poinformowana że nie ma potrzeby. Konsultant stwierdził że muszę oddać dekoder. Udałam się ponownie do Punktu Obsługi klienta z dekoderem i ponownie dekoder nie został przyjęty. Teraz otrzymałam pismo o naliczeniem kary 100zł za nie zwrócenie sprzętu w terminie. Przecież to jest jakiś obłęd. Nie chcę i nie potrzebuje tego dekodera chciałam go oddać ale po rozwiązaniu umowy firma chce naciągnąć byłych klientów na dodatkowe koszty. Po przeczytaniu poprzednich opinii widzę że taka praktyka jest stosowana nie tylko wobec mojej osoby. Złożyłam reklamacje czekam na odpowiedź. WadyNaciąganie byłych klientów na dodatkowe koszty. Dezinformacja co innego na infolinii co innego w Puncie Obsługi KlientaMiejscowośćBielsko-Biała -
~Paweł / 2022-01-31 19:46
Nie polecam zepsuł mi się dekoder i konsultanci z infolinii blokują mi dostępu do wymiany na inny a płacić trzeba ZaletyDuży wybór kanałówWadyDrogi abonamentMiejscowośćJezowe -
~Malgo / 2022-01-29 17:07
NC+ mamy już kilka lat,za każdym razem kiedy jest deszcz,śnieg,większy wiatr możemy wyłączyć tv,bo nie mamy obrazu jeden i ten sam komunikat " brak sygnału" facet,który do nas przychodził i ustawiał antenę zawsze mówił,że to tak już musi być inaczej się nie da przy czym był bardzo niemiły ZaletyŻadneWadyBrak jakichkolwiek upustówMiejscowośćZABRZE -
~Ps / 2022-01-29 12:32
Bylem nc dlugi czas 4-6lat wiec myslalem ze ok ale nie mialem moduł cam przedluzylem dostalem 4k i tu zaczely siecproblemy po1 nikt mnie nie poinformowal ze starszych modelachoze niegrac po2 kazali abym modul odebrac punkcie wiec teraz traktują jako umowacpunkcie niema opcji powrotu do starego modulu tylko do konca umowy na nowym brakiem tv dziekuje juz nawet nie sporze na nc zenada dowidzenia ZaletyBrakWadySame wadyMiejscowośćŁódź -
~Bożena / 2022-01-28 18:10
Użytkownikami jesteśmy od ok. 20 lat. Przed kilku laty powstała zaległość 5 groszy, którą uznaliśmy za nieistotną. By dochować terminów płatności ustawiliśmy w banku stałe zlecenie. Teraz okazało się, że spowodu tak znikomej zaległości tracimy rabat z tytułu terminowych płatności i e faktury. Firma jest bardziej fiskalna niż urząd skarbowy, bo nawet tam znikoma zaległość nie jest egzekwowana. Tracimy wprawdzie tylko 5 zł, ale po takim incydencie zapewne nie skorzystamy z kolejnej propozycji tego operatora, ponieważ finalnie okazało się, że bez znaczenia dla dostawcy usług były długie lata wywiązywania się przez nas z umowy. Jesteśmy rozczarowani. MiejscowośćZamość -
-
~Gabriel / 2022-01-27 21:38
Operator Canal+ to są totalni oszuści i naciągacze. Jestem ich wieloletnim klientem ale to co oni teraz robią to jest makabra .Abonenci służą im jedynie do płacenia abonamentu ,po podpisaniu umowy mają klienta gdzieś ,cały czas nie idzie się z nimi dogadać. Mój problem z nimi zaczął się od popsucia dekodera do multiroomu .Obecnie posiadam biały dekoder box+ no i dekoder jak to sprzęt ma prawo się popsuć więc udałem się z nim do salonu żeby w salonie mi go wymienili na dobry .Pracownik salonu powiedział mi ,że mam dla pana propozycję żeby wymienić mój obecny dekoder na model wifi box+ tylko, że musiałby Pan zapłacić za niego aktywacje 49 zł ale on panu będzie dobrze chodził .Proszę Państwa myślałem ,że nie dosłyszałem ale nie to są jakieś kpiny ja mam zapłacić 49 zł za dekoder ? pytam się pracownika proszę pana ja chce wymienić na ten sam model co obecnie posiadam bo on mi dlugo służył i nie zgadzam się na inny model a tymbardziej na tego złoma jakim jest wifi box+ bo przy tym dekoderze przy jego częstych zawiechach to można nabawić się nerwicy albo i coś jeszcze a on jeszcze za to padło każe mi zapłacić 49 zł aktywacji .Jeszcze gorzej mnie zdenerwował jak powiedział ,że mój box+ już nie będzie wspierany bo z nimi są same problemy i te dekodery nie będą wspierane .Powiedziałem do niego panie czy wy sobie kpicie ,jeżeli pan mi nie wymieni tego dekodera na nowy tak jak ja chce na ten sam model to ja mam prawo zerwać umowe z wami bo w umowie właśnie ten dekoder widnieje a nie inny .Po chwili milczenia pracownik mówi nie mamy tego sprzętu na dzień dzisiejszy w salonie I niech pan zadzwoni na infolinię. Wróciłem do domu z zepsutym sprzętem i dzwonie na infolinię nie dość, że musiałem przejść przez Oskara ktury nie rozumie co się do niego mówi to jeszcze trzeba czekać na infolini bardzo długo żeby się połączyć .W końcu jak się człowiek dodzwoni to trafią na ludzi kturzy cały czas kręcą i tak bezczelnie kłamią, że szok oni normalnie są tam po to żeby z ludzi robić debili .Po połączeniu się mówię jaka jest sprawa, że popsuł mi się sprzęt, byłem w salonie no i odesłano mnie do was żeby załatwić sobie sprzęt a na infolini słyszę tak przecież to salon jest odpowiedzialny za sprawdzenie sprzętu I wydawanie ja mówię wiem ale ponoć nie mają tego typu dekoderów i kazali mi do was zadzwonić i dogadać się w czym rzecz ,kobieta mówi do mnie na infolini dobrze ja zgłoszę zamówienie proszę, czekać do 4 dni na odpowiedź na maila Czekałem 4 dni i nic nikt nie dzwoni zero odpowiedzi znowu dzwonie i znowu ta sama gadka .Wykonałem 3 telefony ,wysłałem maila do nich i cisza a telewizji nie mam już 8 dzień i ja nie mam sprzętu telewizji nie oglądam ale faktura do zapłaty przyjdzie .W końcu zadzwoniłem do innego salonu i dowiedziałem się że mają taki sprzęt i mi go udostępnia ale nie gwarantują mi czy on będzie dobrze chodził bo jest z nimi ostatnio duża awaria i ludzie dzwonia do nich ???? nie no żarty jakieś albo jestem chory stale zwodzenie .Zadzwoniłem na infolinię i powiedziałem im ,że jeżeli tak będzie to mam prawo zerwać umowę bo dostawca usług nie udostępnia mi sprzętu z kturego moge korzystać i dobrego sprzętu, wiecie co mi odpowiedziała babsko na infolini ,że będę musiał zapłacić karę a jak Pan nie zapłaci to windykacje na mnie naślą. Ja jej mówię karę, windykację to ja was załatwię pójdę do rzecznika praw konsumentów i zobaczymy wtedy kto tutaj wygra oszuści. Ludzie nigdy więcej tej bandzie nie dam się namówić na rządna umowe dobrze ,że mam tylko na 12 miesiecy ale i tak za długo .Ostatnia szansa pójdę jesze tyko do jednego salonu jeżeli tam mi odmówią wale do rzecznika praw konsumentów. Nie podpisujcie z bandą złodzieji ZaletyOszukiwać,kraść pieniądzeWadyWszystkoMiejscowośćBorek -
~Seba / 2022-01-26 22:14
Dekoder się wiesza, brak paska epg. Obsługa do niczego brak zainteresowania aby udzielić pomocy klientowi. Oni twierdzą że pomagają ale moje problemy jak były tak i dalej są ZaletyPrzy dzisiejszym wyborze telewizji adekwatnie do ceny brak zaletWadyObsługa pomoc techniczna i sprzęt totalne dnoMiejscowośćLigota -
~Damian / 2022-01-26 17:26
jestem ich abonentem jeszcze od czasów wizji tv, powiem tak jeszcze do 2015 było ok natomiast po 2015 do teraz to kpina, sprzęt który żyje własnym życiem a co najlepsze stali abonenci są traktowani jak śmiecie (no tak jak już im płacą to po co dobrze ich traktować) brak możliwości wymiany sprzętu na taki który by działał, gdzie taka opcja jest jak najbardziej dostępna dla nowych abonentów... no to chyba jakaś kpina z reguły jest odwrotnie ale nie w szwabskiej platformie, nikomu nigdy więcej tego złodziejstwa i oszustwa NIE POLECĘ!!! Zaletyobecnie już brakWadywszystko, począwszy od jakości sprzętu a skończywszy na beznadziejnej i chamskiej obsłudze klientaMiejscowośćJanów Lubelski -
~Łukasz / 2022-01-25 17:53
Po rozwiązaniu umowy dzwoniłem na BOK żeby się dowiedzieć czy muszę oddać sprzęt. Zostałem poinformowany ze NIE. Następnie po 2 miesiącach otrzymuje karę 560 zł za to że nie zwróciłem sprzętu. Sprzęt zwróciłem i kara została anulowana, więc kolejny raz napisałem emaila czy już jestem rozliczony. Otrzymałem emaila że TAK, jestem na 0.
Następnie po miesiącu otrzymuję listownie karę 100 zł za to, że zwróciłem dekoder po terminie 14 dni od rozwiązania umowy. Na zapłate mam 2 dni.
Canal+ jest mistrzem w dezinformacji i naliczaniu kar.
Wystarczyło napisać emaila/zadzwonić żeby mnie poinformować wcześniej, że jednak muszę oddać sprzęt, a nie czekać i naliczać karę.
Nigdy więcej już Canal+. W dzisiejszych czasach brak szacunku do klienta jest niewybaczalny.WadyDezinformacja, wprowadzanie ludzi w błądMiejscowośćPłock -
~Mariusz / 2022-01-23 10:18
Katastrofa ludzie nigdy nie podpisujcie z nimi umowy biuro obsługi klienta uważam że pracują tam same głąby nic nie jesteś w stanie załatwić WadyDno nie firmaMiejscowośćGütersloh -
~Zbych / 2022-01-21 23:24
Juz mam dosc biura obslugi klienta
Zeby sie dodzwonic trzeba przejc oskara
W koncu po 30 min czekania gadasz z nieuprzejmym niekompetentym gosciem
Czat co chwila inna panna
Kazda pisze co innego
Zakupiony film nie dziala
Ale na rachunku pewnie bedzie
Koszmar
Do tego niepotrzebnie dalem sie namowic na nowy darmowy dekoder ktory w epoce lotow kosmicznych jest bublem
Nie polecam
15 lat i to moj ostatni kontrakt
Walcie sieZaletyBrakWadySame wadyMiejscowośćKatowice -
~KMA / 2022-01-21 10:55
Jestem klientem Canal+ od piętnastu lat ( wcześniej NC+, Cyfra+). Wszystkie faktury zawsze opłacone terminowo.
Od kilku lat korzystałem z darmowej aplikacji mobilnej NC+go , co prawda okrojonego pakietu .
Dwa dni temu zablokowano dostęp do strony NC+go , natomiast w przejmującej funkcje Canal+online nie udostępniono mi żadnych kanałów.
Po interwencji w dziale obsługi ( łaczono mnie do pięciu różnych działów) dowiedziałem się , że aby nadal korzystać mobilnie z kanałów Canal+ - muszę podpisać nową umową na aktualne ( droższe Pakiety).
Obrzydliwa praktyka firmy na maksymalizację dochodu za wszelką cenę .
-
~Stały klient / 2022-01-20 19:55
Nowe menu beznadzieja kto wymyślił takie durnoty bez ładu i składu .Porzednie przynajmniej było przejżyste i szybsze w obsłudze Zanim coś zmienicie to dobrze się zastanówcie czy aby napewno jest lepsze. Żądam powrotu do poprzedniego menu MiejscowośćStare Budkowice -
-
~Jj / 2022-01-18 19:19
Coś okropnego....Dekoder 4K w pożadku ale drugi dekoder SAGEMCOM do multiroom to totalna porażka - to już jest wymieniony trzeci raz i chyba najgorszy, trzeba robić "Twardy Rest" przynajmniej RAZ W TYGODNIU, albo nagra albo nie jeżeli nie ma ochoty. Brak słów. Gdy prosiłem o drugi 4K to powiedziano mnie że się nie należy mimo tego że jest drugi 4K TV. Płaci się za cos czego nie da się używać i to w dodatku 148 zł. Pamietam jak załatwiałem multiroom w Krakowie to oprócz tego że obsługa bardzo nie przyjemna to trzeba było płacić gotówka bo...nie było terminalu do płacenia karta....!! Chyba przyszedł czas na zrezygnowanie. ZaletyCoraz mniejWadyPrawie wszystkoMiejscowośćUK -
~zibi / 2022-01-17 11:27
Tam sami narkomanii pracują sami nie wiedzą z czego żyją rachunki przychodzą różne na maila inne na telewizor inne na telefon inne żeby się dodzwonić to graniczy z cudem jednym słowem nieudacznicy łacznie z tymi obsranymi właścicielami tzn szef debile kto dał im uprawnienia do tej zasranej tv -
~Izabela / 2022-01-16 17:28
Maskara, kupiłam na próbę, filmy z oferty wymagają dokupienia subskrypcji, nie mogę że subskrypcji zrezygnować sama, jazdy z konsultantów mówi co innego, jeden ze subskrypcja anulowana, inny że konto nieaktywne, masakra nie kupujcie, obsługa klienta zerowa ZaletyŻadnychWadyMasakra obsługa klientaMiejscowośćOlsztyn -
~beata / 2022-01-14 15:54
NC+ to porażka .Umowa zawarta telefonicznie musi być rozwiązana na papierze w/g wzoru . Pracownicy nękają klienta kilkanaście razy dziennie że umowa się kończy ale nie informują że trzeba mieć wzór rozwiązania umowy . że trzeba wysłać ponad miesiąc wcześniej że ma być list polecony.Grają na zwłokę żeby wyciągnąć pieniądze za coś ,z czego klient nie korzysta .Celowo nie podają rzetelnych informacji .za nic biorą kasę i uważam że to ich trzyma przy życiu .Wysyłałam 3 razy rozwiązanie umowy bo ciągle było źle ,Pier.... firma radzę omijać szerokim łukiem . ZaletybrakWadyZatajają prawdę przed klientem Celowe działanie na niekorzyść klientaMiejscowośćMyszków
strona 56 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- nastepna »