Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2262 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Patryk / 2022-04-21 10:52
    Ocena: 2.67 / 5
    Nowe menu nc++ co za zenada porazka!!!Nie chce tego!!!jto to zrobil ??Takie badziewie!!!
    MiejscowośćKatowice
  • ~H_j Cię to obchodzi / 2022-04-20 22:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Szatę graficzną to chyba robił ten sam człowiek co olx'a. Nie wiem ile lat trzeba studiować żeby to tak spie_rdolić
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćMszczonów
  • ~Artur / 2022-04-20 22:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Co za imbecyle z canal+ zmienili dotychczasowe oprogramowanie dekodera, nic nie można znaleźć. Może pi..lną się w te głupie łby i dadzą możliwość powrotu do poprzedniej wersji. W przeciwnym wypadku składam wypowiedzenie ze względu na znaczące pogorszenie jakości i zmianę warunków użytkowania. Na infolinię nie można się dodzwonić, a na czatach pseudokonsultanici nie potrafią odpowiedzieć na żadne z pytań.
    Zaletyżadnych
    Wadysyf totalny
    MiejscowośćPłock
  • ~Emiliana / 2022-04-20 21:54
    Ocena: 2.33 / 5
    Nowe oprogramowanie to jest jeden wielki syf!!
    Dajcie ludziom możliwość wyboru czy chcą aktualizację czy nie!!
    Jest napaciane teraz tego wszystkiego na ekranie, że aż się w głowie kręci!
    Rozumiem, że to ten Wasz Polski Nie-ład?!
    Nie pozdrawiam!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Dondlugi / 2022-04-20 21:04
    Ocena: 3.00 / 5
    Nowe oprogramowanie dekodera dramat!!! Menu nieczytelne. Nic nie można znaleźć.
    WadySyf
    MiejscowośćKazuń Nowy
  • ~Niezadowolony / 2022-04-20 19:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe oprogramowanie to kompletna porażka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Sposób planowania nagrań to jakiś żart, totalnie nieczytelne i nieintuicyjne menu.
    Dajcie ludziom wybór i możliwość powrotu do poprzedniego oprogramowania.
    Gdyby nie umowa to bym chętnie zrezygnował.
    WadyNowe oprogramowanie
  • ~Ela / 2022-04-20 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś rano zostałam zaskoczona nowym oprogramowaniem, to kompletna porażka!! Brak epg,brak możliwości nagrywania, brak możliwości wyszukiwania!! Po przejściu Oskara na infolinii, dowiedziałam się od niedouczonego i chamskiego konsultanta,że chyba jestem jakaś głupia bo oczekuję, że będę mogła wyszukać i nagrać programy tydzień do przodu!! Jestem z nimi 12 lat i pod koniec lipca jeśli nie wrócą do starego oprogramowania , pożegnam ich bez żalu i przejdę do konkurencji. Mam pakiet VIP i za takie pieniądze oczekuję tego co mi pasuje!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko, badziewne oprogramowanie, chamscy konsultanci!
    MiejscowośćLubin
  • ~Artur / 2022-04-20 17:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Ciekawe co za inteligent stworzył takie oprogramowanie i kto to zatwierdził.Porażka
    Przy obsłudze telefonicznej automat Oskar a jak będziesz miał szczęście i cierpliwość to może się połączysz się z obsługą .Ja miałem pecha bo zostałem połączony z chamskim konsultantem /Mazur/a potem zostałem przełączony do/p.Prucnal/którą również cechowało cwaniactwo i brak kultury.
    ZaletyBrak
    WadyNowe oprogramowanie
  • ~Damian / 2022-04-20 16:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Co wy zrobiliscie z ta ostatnio aktualizacja to jsst ku..a dramat. Jest to tak nieczytelne ze sie w glowie nie miesci. Mam nadzieje ze to zmienicie bo jak nie to koniec z NC+
    ZaletyJuz brak
    WadyOprogramowanie
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Viking / 2022-04-20 16:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatnia AKTUALIZACJA DEKODERA 4K z dnia 20.04.2022r to porażka. nie wiem co bierze ten informatyk z Canal+ ale ma zajebisty odlot. Kiedyś pilota można było obsługiwać nawet po ciemku , wszystko było jasne , precyzyjne , intuicyjne. Teraz , najważniejsze dla tego dupka było wielkie logo CANAL+ na wszystkich programach, a który kanał jest aktualnie , to trzeba się domyślać. Miało być niby lepiej , a wyszło jak zawsze . Totalne dno. z uwag na takie zmiany , każdy abonent powinien mieć prawo do złożenia natychmiastowej REZYGNACJI z winy dostawcy, z uwagi na totalne rozpierdolenie programów i pilota.
    ZaletyWielkie logo CANAL+ na wszystkich kanałach.
    WadyRolka papieru toaletowego dla tego informatyka co stworzył takie dzieło. oby tydzień z kibla nie wychodził.
    MiejscowośćTarczyn
  • ~Krzysztof. / 2022-04-20 10:46
    Ocena: 2.33 / 5
    Korzystam z Canal + od początku jej nadawania w Polsce ale to, co zafundowali mi dzisiaj od rana w postaci nowego menu cofającego tą formę informacyjną do średniowiecza poraża i odstrasza, a jedyne co mi się teraz nasuwa, to REZYGNACJA. Nie mam pojęcia co komu się nie podobało w dotychczasowym menu, gdzie w EPG kanały były pogrupowane w pakiety wedle zainteresowań. Obecnie, aby zaprogramować jakiś ulubiony program trzeba przekopywać się przez całą listę wszystkich posiadanych kanałów i przypomina mi to lata powstania Canal Plus na zachodzie jako pierwszą wersję. Może moda znudzonych obecną techniką i powrót do Tetrixa kogoś z działu programowego interesuje, ale wtedy niech sam sobie stworzy prywatne menu z tak debilną formą i beznadziejną obsługą. Dla mnie od dzisiejszego ranka platforma Canal plus to dno i porażka i tak, jak napisałem będę rozglądał się za alternatywą, bo ta platforma nie zasługuje na nic poza merytoryczną pogardą.
    ZaletyŻadnych.
    WadyTotalnie beznadziejne i nie przejrzyste nowe menu.
    MiejscowośćZabrze.
  • ~ragusia2 / 2022-04-19 21:54
    Ocena: 3.00 / 5
    oferta programowa i cena za nią dla mnie jest obojętna bo i tak nie oglądam , telewizor gra by grać ale upierdliwi konsultanci to jak najbardziej zasługują na wielki minus . Umowe mam do lipca a oni od miesiąca mnie atakują i w dzień i nocy by juz teraz przedłużyć umowę , bo tylko teraz super oferta itd Mówię zeby nie dzwonili i zeby nie namawiali mnie na cokolwiek bo ja decyzję podejmę dopiero w lipcu co z tym fantem zrobić ale oni nie odpuszczają , nie nie rozumieją ze człowiek jest chory i chce mieć spokój ,tylko jak te sępy krążą 24/h i dzwonią bo moze im się uda mnie do czegoś namówić . I tylko przez tych upierdliwców nie dających mi żyć w lipcu nie przedłużam umowy ....
    Zaletynie wiem
    Wadyupierdliwi konsultanci
    Miejscowośćwrocław
  • ~Szymon3246 / 2022-04-19 19:08
    Ocena: 1.00 / 5
    to prawda akurat jestem w canal+ 12 lat odkąd wprowadzili 4k UltraBox+ miesiąc działał dobrze dekoder a potem po aktualizacji nawet nagrywać się nie da , telewizor się włącza 5 min nie polecam firmy canal plus
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćLeszno
  • ~Klaudia / 2022-04-17 14:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Po najnowszej aktualizacji mam ochotę wyrzucić dekoder przez okno, wszystko pomieszane, lista nagrań kpina, nic nie jest czytelne. Wcześniejsza lista nagrań była 1000 razy lepsza. Proszę o stare oprogramowanie!!! Z nowego nie da się korzystać i jest denerwujące, szczególnie dla starszych ludzi!! Zawarłam umowę gdy było stare oprogramowanie i przy takim chcę pozostać bo przy nowym oprogramowaniu trzeba leczy się na nerwicę!!!
    MiejscowośćMiedzian Góra
  • ~Luk / 2022-04-15 06:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma jeżeli chodzi o internet. Od lutego 2022 roku mam przepływ internetu 0,11 mb/s i brak możliwości zerwa umowy bo jak tłumaczą dają internet i zerwanie umowy grozi kara. Walczy z nimi już 3 miesiąc i nic nie mogę zrobić. Totalna porażka. Odradzam wsztkim kto się u nich Internet.
    ZaletyNie ma
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćKobyłka
  • ~Lukasz / 2022-04-13 11:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia nie polecam nikomu....byłem przez 2 lata ich abonentem...chciałem mieć tylko tv to ciągle mnie nekali telefonami z jakimiś ofertami aż do przesady......W grudniu zerwalem z nimi umowę bo miałem dość...zapłaciłem kary należności itd aby tylko mieć święty spokoj....po 2 miesiącach się odezwali że nie zdałem sprzętu i mam im zapłacić ponad 1000 zł...sprawę niby wyjaśniłem.....dzisiaj dostałem SMS od nich z pogrozkami że mam zapłacić 93 zł jeśli Noe to sprawa idzie do firmy windykacyjnej....minęło 4 miesiące od zerwania umowy A ja dalej jestem przez nich nekany prześladowany itd....to jest jakiś dramat.....nikomu nie polecam....bardzo ciężko się od nich uwolnic
    MiejscowośćWschowa
  • ~Ewelina / 2022-04-12 23:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 12 latach płacenia opcji Vip i opłat co miesiąc 216 złotych Chciałam zmienić umowę na najzwyklejszy pakiet plus kanały sportowe Jako Długoletni klient dostałam od nich propozycję takiego pakietu za 180 zł tłumaczyłam panu że zależy mi tylko na zwykłych kanałach niestety powiedział że nie ma takiej możliwości aby zmienić mi na taka ofertę Zadzwoniłam więc jako nowy klient I tą opcję zaproponowano mi za jedyne 50 zł Oczywiście powiedziałam co o tym myślę jest to jawne oszustwo stałego klienta współczuję starszym ludziom którzy nie są świadomi tego jak są oszukiwani nie polecam
    WadyCzęste zakłócenia. Wiecznie te same filmy
    MiejscowośćBielsko biala
  • ~elika / 2022-04-10 19:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Po co jest informacja że obsługują całą dobę na 24 h skoro nie ma ich w niedzielę, syffffff
  • ~wojt / 2022-04-09 18:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Aktualizacja cofnęła intuicyjne wyszukiwanie tego co mnie interesuje do średniowiecza. Chciałbym łatwo wyszukać kolejne programy o określonej tematyce co kiedyś było łatwe. Teraz nawet nie ma takiej opcjii.
    WadyImnowy interfejs brak możliwości szukania po nazwie programu oraz kategorii tematycznych
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ania / 2022-04-09 07:56
    Ocena: 4.00 / 5
    Po ostatniej aktualizacji oprogramowania dekodera 4k ultrabox nie da zablokować się całego kanału. Opcja kontroli rodzicielskiej nie jest w stanie zablokować bajek, które mi się nie podobają.
    MiejscowośćŻukowo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2262
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1660
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 738
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 307
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 297
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904