Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2270 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Andreas Murski / 2013-06-25 00:33
    15 marca 2013r moja kuzynka wysłała do pismo polecone z zawiadomieniem , ze odstępuje od umowy zawartej 15 grudnia 2006r .
    Od tej pory spotykają ja same nieprzyjemności ze strony POLSATU dotyczące płatności .
    Kuzynka opłacałam zgodnie z umowa - miesięcznie 37,90 zł i nie korzystała z zadanych dodatkowych kanałów czy dekoderów .
    Opłaciła również 3 kolejne miesiące 111,90 zał. -sumę , którą zadadal od niej konsultant Polsatu.
    Pomimo tego ,ze zapłaciła zażądaną ode mnie kwotę ,zaczęto ja nękać SMS -ami i telefonami żądając dokonania następnej wpłaty 39,90 zl .Nikt nie wie za co . Dzis ta surmę wpłaciła chcac zakonczyc ten cyrk.
    Poniewaz nie bylo mozliwosci wyslania mailu do POLSAT wyslala mail do wielu "waznych" osobistsci :)POLSATU
    Ciekawe czy ktos odpisze / POLSAT dalacza do nieuczciwych firm - tych co oszukuja
    ZaletyBrak
    WadyArogancja, glupi konsultanci, nekanie tych co chca zakonczyc
    dlugo , zbyt duzo
  • ~Beata / 2012-09-10 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam: namolni i upierdliwi przy łapaniu klienta a gdy jesteś już u nich to kręcą, oszukują i naciągają. Teraz uzasadnienie:
    Podpisałam z nimi umowę dziewięć lat temu, ale wzięłam telewizję n dla mamy, która się wyprowadziła z Warszawy i mieszkając na wsi miała gorszy dostęp do tych punktów. Tak więc umowa na mnie, ale telewizja dla mamy, bo ja od zawsze mam Cyfrę i NIGDY nie miałam z nimi problemów ani z odbiorem kanałów. Nie są tani, ale jakość mają najwyższą.
    Mama miała ciągle problemy z sygnałem, nikt za darmo nie przyjedzie, żeby ustawić antenę. Były takie chwile, że nie miała nic do oglądania. Kilka razy nagle znikł jakiś kanał, interweniowałam (nikt nie oddał pieniędzy za to, że nie miała kanału),ciągle pojawiało się okno, że rachunek niezapłacony, a był płacony regularniutko. Do tego przychodziły faktury bez wpisanej kwoty do zapłacenia i żadnej informacji o niedopłacie czy nadpłacie. NIC!!! Dziewięć lat temu abonament wynosił 39 zł, a w ciągu tych lat wzrastał i nikt nikogo nie informował o tym. Do tego nie rozszerzałam pakietu. Na koniec wynosił 50 zł. Dla mojej mamy na emeryturze każda kwota się liczy.
    Wreszcie mama się wściekła i poprosiła mnie o rozwiązanie umowy. W ciągu tych dziewięciu lat przeprowadziłam się i umowa się zapodziała. W lutym 2012 zadzwoniłam, że chcę rozwiązać umowę, to urzędas ledwo do głosu dał mi dojść taki był namolny z promocjami i obiecywankami pomocy technicznej. Wreszcie mu powiedziałam, że ja mam od lat cyfrę a mama jest wybitnie niezadowolona z ich usług i chcę definitywnie rowiązać umowę. Okazało się, że mama ma nadpłatę trzech miesięcy, więc rozwiązałam umowę i przez trzy miesiące nic już mama nie musiała płacić.

    Wydzwaniali do mnie jeszcze z pięć razy z jakimiś promocjami. Wreszcie naubliżałam jakiejś urzędasce, żeby się ode mnie...

    Przy rozwiązywaniu umowy zapytałam urzędasa przynajmniej w dwóch rozmowach czy jestem rozliczona, bo nie mam umowy, gdyż mi się zapodziała, czy coś muszę zrobić, bo nie mam regulaminu. Oczywiście urzędas stwierdził, że rachunki ok, ale o zwrocie dekodera nie wspomniał. To było w lutym, na przełomie marca.. W piątek dzwoni do mnie mama że przyszło pismo, iż ma zapłacić karę 500 zł za nieoddanie dekodera! Dzwonię więc na linię, nie ma możliwości połączenia się ze zwykłym działem technicznym, łączy mnie jakaś dziewczyna od promocji z jakimś kolejnym niedouczeńcem. Pytam go dlaczego żaden urzędnik mnie nie poinformował o konieczności zwrotu dekodera jeśli prosiłam o to, bo zagubiłam umowę. Mam prawo do cholery ją zgubić. Chcę się rozliczyć, a nieinformowanie mnie oznacza, że jest to zwykłe zatajanie informacji, by potem wyciągnąć 500 zł kary.
    Efekt? Jutro muszę jechać 130 km poza Warszawę do mamy, odebrać ten dziewięcioletni złom z pilotem, pewnie zakurzony, i przywieźć. Ciekawe czy mi naliczą "karę" za zużyty dekoder albo zniszczoną klapkę od pilota jak komuś tutaj.. Nie zapłacę im nawet złotóweczki.

    Po co im ten dziewięcioletni złom??? Mam podejrzenie, że oni potem ten złom przekazują innym, dlatego psują się ze starości i tak to idzie dalej..
    Zaletyżadnych
    Wadyfatalne traktowanie stałego klienta, kiepski dostęp do informacji, słaba oferta podstawowego pakietu, rozszerzony pakiet ma cenę porównywalną z innymi, kiepski sygnał, znikanie kanałów, tragiczne warunki by się od nich uwolnić, nieinformowanie klienta o wzroście abonamentu, nieinformowanie klienta w przypadku próśb o informacje
    miałam dziewięć lat, początkowo 39 zł, potem podwyższyli bez mojej wiedzy do 50 zł
  • ~duży niesmak / 2013-02-19 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Umowę podpisałem gdzieś 2-4 paż.2010 r.na 24 miesiące + miesiąc aktywacji czyli umowa trwała do 2 listopada 2012r.I zgodnie z umową miałem czas chyba tydzień czy dwa na zwrot sprzętu i tak też uczyniłem a jednocześnie wszystkie płatności były uregulowane.Po jakimś czasie zostałem wezwany do zapłaty za miesiąc listopad grożąc komornikiem!jakim prawem zapłaciłem abonament za pełny miesiąc skoro nie mogłem korzystać z dekodera tyleż czasu. ITI to złodzieje i nie polecam.TO NIE JEST PODŁOŻONA OPINIA przez konkurencję jak mogą powiedzieć w salonie czy w biurze obsługi!!!!!!!!!!!!
    Zaletyjakie zalety?
    Wadyniemiła obsługa telefoniczna
    miałem na 25 mies. zapłaciłem za 26
  • ~encelatus / 2013-02-20 21:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Uważajcie !!!Ja sie dałem nabrać na cudowną N-kę ale pozostałych przestrzgam. Czytajcie regulaminy( zawiłe)!!!
    Mija okres 2 lat umowy . Wydzwaniają proponują itd. Nieskorzystałem I nie wypowiadałem usługi. Za to dostałem faktury z 48 zł na 92zł/mc.
    Nigdzie nie doczytałem skąd takie sumy anie zaden z konsultantów do rzeczy mi nie odpowiedzaił. Cyt: " to jest w regulaminie i w cenniku aktualnie obowiazującym" i tyle. Ok,wypowiadam umowe a tu niespodzianka!!! Okres wypowiedzenia 3 m-ce. To jeszce nic.
    Krew mnie zalewa!!! Dzwonię i proszę o przygotowanie oferty dla stałego klienta. No to dostałem 10zł więcej niż Nowy klient w salonie za to samo. Promocja dla wszystkich 59zł za pakiet 28 hd ja za to samo mam płacić 69zł. Najlepsze było st, że Pan miły konsultant twierdzi że to jest specjalna promocja dla mnie bo z 92zł, które musowo musze płacic po okresie umowy wskoczyć na 69zł to pełen wypas.
    Także ludzie uważajcie!!! Kończy się umowa to wypowiadać na 3-m-ce przed końcem albo "ożenić" sie a kolejny rok czy dwa i pilnowac chamów bo zapłacisz 2x więcej za to samo.
    Wadysłaby sygnał - pada śnieg i oglądasz film "kryptonim szszszyyy"
  • ~i85 / 2012-05-31 11:43
    Ocena: 1.00 / 5
    podpisuję się pod komentarzami ludzi którzy nie polecają nki.
    niaesety mąż sie uparł właśnie na nke i niestety ustąpiłam.podczas zakupu wszystko ok - bardzo miły pan, ale podłączeniu dekodera zaczeło się - po prostu nie działał- telefon za telefonem do biura obslugi stracony czas i pieniądze za tel bo w koncu trzeba było iść do serwisu na drugi koniec miastatam wymienili dekoder i powiedzmy że działał a pózniej znowu problemy- a to brak sygnału ato zrywalo się połaczenie i inne cudabyłam bardzo wściekła że od razu nie zrezygnowaliśmy przy pierwszej awarii.w wielu punktach nki nie mają zielonego pojęcia o tym co sprzedają i ciągle coś się dzieje.jednak najbardziej wkurzyli mnie wczoraj w nocy.
    oglądam sobie telewizję a tu nagle taki dzwięk jakby korki wysadziło-nie wiem co się dzieje ,wszystko działa oprócz dekodera wiec z racji tego że ciągle coś sie psuło z nka to wykonywałam te czynności które zawsze wykonywaliśmy jak się coś je.. i nic.
    no i dalej te same procedury dziś rano telefony itd.dekoder się włącza i za 3 min wyłącza i tak w kółko lecz niestety trzeba iść do serwisu i tu poważny problem bo męża nie ma samochodu nie ma,dziecko chore a ja noga złamana a serwis na drugim końcu miasta więc zostalam bez telewizji bez nagrań zawartych na dekoderze (bo nawet jak jakoś tam dotre to pewnie znowu wymienią i szlag trafi ważne dla mnie nagrania)a oczywiście rachunek za telewizję przyjdzie i trzeba będzie płacić - za co ? - za brak dostępu do tv ? MASAKRA
    WIĘC KAŻDEMU KTO PLANUJE ZAŁOŻENIE enki STANOWCZO ODRADZAM - CHYBA ŻE MA NERWY ZE STALI CIERPLIWOŚĆ I CZAS NA UŻERANIE SIĘ Z NIMI
    JA JESTEM BARDZO ZAWIEDZIONA STRACONE NERWY CZAS PIENIĄDZE NIE TYLKO ZA ABONAMENT ALE I PODŁĄCZENIA I ANTENIE NIE MÓWIĄC JUŻ O PIENIĄDZACH WYDANYCH NA TELEFONY DO NICH.
    NIE POLECAM- ODRADZAM
    Zaletymoże nagrywarka ale co z tego jak dekoder ciągle nie działa
    Wadydużo
  • ~jacek / 2013-02-22 20:06
    Ocena: 1.00 / 5
    ja tez niestety dałem się nabrać. próbuję zrezygnować ale się okazało że n telewizja sama mi przedłużyła umowę i próbują mi wmówić że się na to zgodziłem oszuści !!!
    Zaletybrak
    5 lat
  • ~jacek0505 / 2012-05-22 14:00
    Ocena: 2.00 / 5
    TELEWIZJA N - nigdy więcej! Jest to moja pierwsza i OSTATNIA umowa jaką podpisałem z platformą N.

    1) na początku roku do mojego mieszkania przyszedł konsultant, który zachęcając do podpisania umowy oszukał mnie! Powiedział, że w miesięcznej opłacie abonamentowej tłumaczył (54,00 zł) zawarta będzie opłata za abonament radiowo telewizyjny 21,00 zł. Czyli za samą telewizję N (w rozumieniu słów konsultanta) miało być 33,00 zł miesięcznie - OSZUSTWO - nie dajcie się nabrać tak jak ja! O powyższym oszustwie dowiedziałem się przypadkowo po miesiącu dzwoniąc do Centrum Abonenta. Już było za późno na rozwiązanie umowy!

    2) abonament w kwocie 54,00 podniesiony na 74,00 - z uwagi na zakończenie jakiegoś okresu promocyjnego - o czym NIE informował mnie pan przy zawieraniu umowy!

    NIE POLECAM!
    Zaletybrak
    Wadyza dużo by pisać....
    pół roku
  • ~Krystyna / 2015-07-10 12:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Omijajcie telewizję nc+ szerokim łukiem. Kiedy we wrześniu 2014 zawierałam umowę,
    oferowano pakiet połączony z ORANGE na internet za cenę 99,90 zł miesięcznie.
    Na ulotce w ramach pakietu miałam mieć 133 kanały w tym 43 HD.
    Po kilku miesiącach okazało się ,że większość kanałów wyłączono.
    Jak zwykle maleńkim druczkiem na umowie zastrzeżono sobie możliwość wyłączenia
    co atrakcyjniejszych kanałów.Czuję się kompletnie nabita w butelkę.
    Zadzwoniłam na infolinię(naciągają na pieniądze przedłużając rozmowę).
    Według mnie telewizja nc+ nie ma żadnych zalet ponieważ nie ma co oglądać.
    Darmowe kanały telewizji naziemnej są nadawane 3-krotnie w wersji zwykłej ,HD i SD. No to ma się 25 kanałów x 3 . Teraz oferują mi wyłączone wcześniej kanały za dodatkową opłatą.
    Zaletynie ma
    Wadybardzo wysoka cena ,długa umowa ubogie pakiety
    prawie rok 99.90 mc pakiet
  • ~naiwna / 2013-02-26 08:12
    100 razy się zastanówcie przed podpisaniem umowy oby było mniej takich naiwnych klientów jak ja !!!!! Zero kontaktu nie można się dodzwonić do konsultantów do tego UKRYTE CENNIKI W UMOWIE o których klient dowiaduje się kiedy wypowiada umowę.
  • ~roksana / 2013-02-07 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZA FIRMA NA SWIECIE NIE POLECAM KRETACZE I OSZUSCI ,A INFOLINIA TO PORAZKA
    ZaletyZADNE
    WadySAME
    2LATA I NASZCZESCIE JUZ KONIEC
  • ~rwojton / 2013-03-15 18:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam!!!Jestem z nimi juz 5 lat.W pazdzierniku 2012 samowolnie włączyli mi płatny kanał History HD (1,99zł) a na moją telefoniczną interwencję konsultantka próbowała mi wcisnąć, że kanal został włączony przeze mnie z poziomu dekodera po czym dodała,że owszem wyłączom mi ten program ale za dwa miesiace a w ramach rekompensaty do stanę pakiet HBO na pół roku gratis!W marcu 2013 widzę na fakturze dalej to 1,99zł więc telefonuję i pytam o powody.Słyszę odpowiedź, że kanał History HD został wyłączony po moim telefonie 16.01.2011 ale już 26.01.2013 został ponownie włączony po moim telefonicznej prośbie o jego ponowne włączenie.Pytam jakim sposobem oni ze mną rozmawiali gdy ani ja ani nikt z mojej rodziny do nich nie dzwonił a oni odpowiadają, że maja tą rozmowe nagraną.Tak więc dla 1,99zł Telewizja N jest gotowa posunąc się do oszustwa i fałszowania danych(umowy).
    Ostrzegam!!!!!Pilnujcie swoich pieniędzy bo kradną!!!
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo
    5 lat,449zł
  • ~Afendico / 2015-10-01 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam.. jeden wielki chłam.. zabierają co lepsze kanały bez uprzedzenia .. a jeśli nawet uda ci się dodzwonić do BOK to i tak konsultant - małolat totalnie cie oleje .. omijać szerokim łukiem ..
    Zaletybrak
    Wadymaja abonenta w głebokim powazaniu
    co najmniej od 5 lat , zbyt drogo jak na oferte która przedstawiaja , no chyba ze zapłacisz 200 zł
  • ~karol / 2013-03-02 19:46
    Ocena: 1.00 / 5
    złodzieje oszuści problem z dekoderem a tu punkty polikwidowali i dodzwonic sie do nich nie da poprostu w dupie mają klienta pamiętaja o nim jak przychodzi do zapłaty nie polecam
    Zaletybrak
    miesiac
  • ~kopytko81 / 2013-01-13 10:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie kupujcie tego. Po pięć razy na dzień muszę restartować dekoder bo cały czas się zacina, to samoistnie się aktualizuje, to nagle głos się wyłącza. Totalna masakra jakaś.
    Zaletybrak
    Wadycała elewizja n
  • ~marcin / 2013-03-22 11:21
    witam,bardzo jestem niezadowolony,mam n już od 6 lat.
    Dla mnie jako stałego klienta telewizja n jest całkowicie kodowana.
    Zmieniają zasady umowy,liga mistrzów gdzie pokazują najgorszy mecz
    a na n premium kodują.Bez informacji do klienta,zmieniają umowę.
    Budzą się dopiero,jak kończy mi się umowa i kuszą jakoś mizerną ofertą
    za którą muszę dodatkowo zapłacić.W lipcu kończy mi się umowa,po raz kolejny nie dam się nabrać.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    od 6 lat
  • ~Mariusz W / 2013-01-05 00:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    tak jak poprzednik - wyłączono mi sygnał (brak uprawnień) w sylwestra do dziś sygnału nie mam. BOK w n nie istnieje, bo co to za biuro o. klienta gdzie się nie można dodzwonić. Niestety połączyło się to z C+ i nic dobrego z tego nie będzie...
    Zaletyna początku działa ....
    Wadyz biegiem czasu coraz gorzej....
    6 lat
  • ~MJack / 2013-03-21 12:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdy umowa dobiegła końca sami przedłużyli ją podwyższając z 99zł na 200zł abonament wmawiając mi ze nie zgodziłem się na promocje i sam wybrałem droższy abonament. Naciągacze i oszuści szukają tylko każdej okazji aby ściągnąć jak największą kasę.
    Zaletywady są tak wielkie że zalet nie zauważam
    Wadyolewające podejscie do klienta
    2 lata za 99zł miesięcznie
  • ~Renata / 2012-11-12 20:40
    Ocena: 1.00 / 5
    wypowiedziałam umowę zgodnie z regulaminem na miesiąc przed rozwiązaniem, oddałam dekoder - na szczęście mam potwierdzenia wypowiedzenia i zwrotu dekodera i po 5 miesiacach dostałam notę obciążeniową opiewającą na 500 zł za brak zwrotu dekodera i 3,75 zł - kara za zerwanie umowy w czasie oznaczonym, nadmieniam, że wcześniej dostałam notę za nieterminowy zwrot dekodera 50 zł - którą uregulowałam bo nie chciałam się z nimi kłócić, gdyż faktycznie dekoder był zwrócony nieznacznie po terminie.Teraz złożyłam reklamację czekam na odpowiedź. Przestrzegam wszystkicj abonentów rozwiązujących umowę - zachowujcie wszystkie "kwity" aby później nie płacić dodatkowego haraczu. Patrząc na wcześniejsze wpisy - takie postępowanie N jest chyba nagminne.
  • ~sezam350 / 2013-06-10 12:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Rozwiązałem umowę i w terminie (po 6 dniach od wygaśnięcia umowy) złożyłem kpl. (dekoder+pilot+karta)
    Po 2 miesiącach otrzymałem notę karną na 500 zł !!!! za brak dekodera,
    na infolinia dowiedziałem się że faktycznie złożyłem kpl. dekoder i nie wiedzą czemu naliczyli karę, ale nie potwierdzili jednoznacznie że swoje bezzasadne roszczenia anulują !!!

    Rok wcześniej złożyłem pisemnie wypowiedzenie z 6 cio tygodniowym wyprzedzeniem, (bez potwierdzenia oddbioru) i N zachowała się w złodziejski sposób i przyjęli że pismo wpłynęło 1 dzień po terminie !!! (szło pocztą przez 2 tygodnie). Więc naliczyli tzw. pakiet bez promocji. UWAGA NA N - to złodzieje
    Zaletybrak
    Wadywiele
    5lat
  • ~Tereska / 2013-08-17 15:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie zawierajcie nowych umów przez telefon z konsultantem i nie myślcie że wynegocjowliście dobre indywidualne warunki!!!!.

    W trakcie zawierania powtórnej umowy przez telefon z nc+, konsultant obiecał mi że okres wypowiedzenia tej umowy bedzie tylko jednomiesięczny, co przekonało mnie zgody na nową umowę. Niestety po dwóch latach, kiedy chciałam zrezygnować, odpowiedziano że obowiązuje mnie trzymiesięczny okres wypowiedzenia jak w regulaminie. Na moje protesty że powinna obowiązywać umowa zawarta z konsultantem telefonicznie i proszę o odczytanie tej rozmowy jako dowód, odpowiedziano że mam tylko 12 miesiący na reklamację, a rozmowa która była przeprowadzona z konsultantem odbyła się ponad 2 lata temu, a więc nc+ nawet nie pokwapiła się aby sprawdzić jakie warunki uzgodnił ze mną ich konsultant chciaż obiekt moje reklamacji powstał miesiąć temu, a rozmowa telefoniczna miała tylko udowodnić jaki był przebieg i czy faktycznie konsultant wprowadził mnie w błąd mówiąc o jednomiesięcznym okresie wypowiedzenia umowy. Oczywiście to ja muszę płacić za wprowadzenie mnie przez nc+ w błąd. Pozdrawiam i ostrzegam!!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2270
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 319
Toya (TV)
Ocena: 4.32, ilość opinii: 229
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976