Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2262 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Henryk / 2022-05-31 12:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamiana oprogramowania po prostu groza. Wróćcie spowrotem do poprzedniego. Nieda się nic ogarnąć błędy za błędami. Zgroza za taką zmianę, kto to zrobił to tragedia. Oddajcie stare oprogramowanie.
    ZaletyŻadne po prostu brak
    WadyCałe oprogramowanie
    MiejscowośćGryfice
  • ~an77 / 2022-05-31 10:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia to mało powiedziane. Podpisuję się pod wszystkimi napisanymi opiniami - bo nie ma tutaj ani jednej opinii pozytywnej. Ciekawe czy firma to oleje czy wyciągnie jakieś wnioski i wróci do poprzedniego softu. Jeżeli nie to jak większość poprzedników rezygnuję z dalszej umowy.
    ZaletyBrak
    WadyNapaćkane kolorami i niefunkcjonalnie
    MiejscowośćŚwiebodzice
  • ~Bydgoszczanin / 2022-05-30 22:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Ta idiotyczna zmiana oprogramowania oznacza koniec Canal+ Ja na pewno nie przedłużę umowy.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~WKU...Ona / 2022-05-30 20:16
    Ocena: 1.00 / 5
    O aktualizacji dekodera szkoda pisać bo to jest gniot jakich mało! Napiszę zatem o tym jak mnie dziś potraktował natręt z c+ ,który dzwonił bo umowa niedługo wygasa. Powiedziałam, że kie mam zamiaru przedłużyć umowy jeśli nie powrócą do poprzedniego softu, usłyszałam , że takiej opcji nie ma i nowy soft jest rewelacyjny i im się podoba. Ciśnienie mi skoczyło i rzekłam słowo że to abonentom ma się podobać, a nie c+, tak tym gościa zbulwersowałam, że się rozłączył. Hmm, serio tak traktuje się klienta?? Zaczynam myśleć, że ta firma robi wszystko by zaliczyć upadek, chyba zapomnieli że dzięki nam istnieją. Ja na pewno umowy nie przedłużę, a jestem z nimi od 12 lat.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko
    MiejscowośćLubin
  • ~szekspir / 2022-05-30 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta istnieje tylko wtedy, kiedy kończy się umowa,dzwonią praktycznie co kilka godzin. Po podpisaniu aneksu żeby się z nimi skontaktować trzeba wziąć dzień urlopu. Aktualizacja dekodera... w tym temacie juz chyba wszystko zostało napisane. Jestem abonentem tylko ze względu na extraklase. Na wiele spraw przymykałem oko, ale teraz czekam juz tylko końca umowy. Mam nadzieję , że chociaż połowa osób, które deklaruje chęć zerwania umowy zrobi to, może wtedy coś do nich dotrze i zrozumieją, że to my, a nie oni jesteśmy dla nich.
    Zaletypoczucie humoru
    Wadycała ta firma jest wadliwa
    MiejscowośćOstrołęka
  • ~AAAA / 2022-05-30 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Powtórzę to co już napisano: TRAGEDIA!!!!!!, MAKABRA!!!!! Po zakończeniu umowy rezygnuję z tego CHŁAMU.
    MiejscowośćŚwidnica
  • ~Stanisław / 2022-05-30 14:49
    Ocena: 1.50 / 5
    Totalna masakra to nowe oprogramowanie. Ponad 15 lat jestem z tą platforma, ale chyba czas zmienić na coś prostego, bo nie daję rady z tym nowym softem, niech sobie sam programista ogląda to co stworzył!
    Zaletyżadne
    Wadysame wady
    MiejscowośćBrodnica
  • ~Robert / 2022-05-30 12:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe oprogramowanie Canal plus można porównać do "POLSKIEGO ŁADU".
    Jedno i drugie to wielki bubel.
    Jeśli tego nie zmienią to napewno nie przedłużę umowy.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćWola Krzysztoporska
  • ~Robert / 2022-05-30 12:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe oprogramowanie Canal plus można porównać do "POLSKIEGO ŁADU".
    Jedno i drugie to wielki bubel.
    Jeśli tego nie zmienią to napewno nie przedłużę umowy.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćWola Krzysztoporska
  • ~Zbigniew / 2022-05-30 11:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Z intuicyjnego i czytelnego interfejsu uczyniono niedopracowanego i niefunkcyjnego gniota, ale ktoś z pewnością wziął premię za modernizację. Szczególne kłopoty z listą programów, ich wyszukiwaniem, opisem programòw oraz programowaniem nagrań. I nie jest to kwestią zmiany przyzwyczajeń,a jedynie zerową funkcjonalnością. Najpierw likwidacja kameleonów, teraz to. Czas przejść na platformy, tym bardziej, że cenowo również te proporcje się wyrównują.
    MiejscowośćOpole
  • ~MC / 2022-05-30 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy raz się spotykam, żeby nowość była taka słaba. Zawsze nowe było lepsze, a to jest gorsze.
    ZaletyBRAK
    WadyMENU. Brak podejrzenia programu na 7 dni. Menu zupełnie nieczytelne.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Paweł / 2022-05-29 22:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe oprogramowanie dramat i katastrofa. Nieczytelne, beznadziejne. Wiem, że czasem do nowego trzeba się przyzwyczaić, ale to coś, wkurza mnie na sam widok, do tego mega nie intuicyjne. Jeszcze niech C+ straci hiszpańską i polską ligę i wywalam.
    ZaletyZero
    WadyWszystko
    MiejscowośćPruszków
  • ~Janusz / 2022-05-29 21:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak godziny wszystko na nie nie wiem kto to programowej pewnie nie mieli NC+
    ZaletyNic
    WadyWszystko
    MiejscowośćKraczkowa
  • ~iksi / 2022-05-29 21:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe menu jest nie do zaakceptowania. Po tylu latach można się załamać. Mania obrazkowa, śmietnik i strata czasu na szukanie czegokolwiek. A pani z obsługi ma nas w d.
    MiejscowośćZukowo
  • ~Jarek / 2022-05-29 21:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Paranoiczna aktualizacja oprogramowania nie dla abonentów.
    Infolinia nie jest dostępna w niedzielę!!!
    Chciałbym się dowiedzieć czy jest możliwość rozwìązania umowy ze względu na złą obsługę abonentów.
    ZaletyAktaulnie brak
    WadyOprogramowanie i obsługa płacących klientów
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Tomek / 2022-05-29 20:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe menu to jakaś porażka dlaczego nie mam prawa wyboru przecież to ja wam 0lace za tv a nie wy mi dramat dramat
    ZaletyBrak
    Wady100%
    MiejscowośćTokary
  • ~Ela / 2022-05-29 20:00
    Ocena: 1.67 / 5
    Nowe oprogrowanoe jest beznadziejne. Nieczytelne, mniej informacji. Kto to wymyślił. Szkoda, że nie ma mozliwoßci korzystania ze starej wersji
    Najkorzystniej byłoby wrócić do tej czytelnej. Ta nowa to koszmar
    ZaletyBrak
    Wady100%
    MiejscowośćKatowice
  • ~Frank / 2022-05-29 19:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Kto to wymyślił? Po tej aktualizacji to obsługa dekodera to porażka. Nieczytelne, napaćkane nic nie ma ładu ani składu. Kto to. Gdzie opcja znasz podobne, gdzie EPG?
    Jedi wielkie g.
    ZaletyNie ma
    WadySame wady
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Mariola / 2022-05-29 17:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Zmiana menu to porażka.poprzednie menu było czytelne , to nowe to dramat. Nie przedłużam umowy.
    ZaletyNie ma
    WadyMenu
    MiejscowośćToruń
  • ~Qwerty / 2022-05-29 17:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Nowe oprogramowanie dekodera 4K to porażka, nic nie można znaleźć, dużo mniej informacji o programach.
    ZaletyRaczej nie ma zalet
    WadyRaczej jest jedna wada - to oprogramowanie
    MiejscowośćGdynia
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2262
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1660
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 738
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 307
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 297
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904