Nowe oprogramowanie totalne dno. Nic nie można znaleźć. Wyszukiwanie programów trwa wieki. Nie rozumiem jak można było coś takiego wprowadzić. Kto to pisał? Na pewno nie przedłużę umowy.
ZaletyBrak
WadySame wady
Miejscowośćprudnik
~Adam / 2022-06-06 17:18
Ocena: 1.00 / 5
Nowe menu totalne dno i kilo mułu po co więcej pisać jak tylko skończ się umowa to zmieniam operatora
ZaletyBrak
WadyMenu
MiejscowośćBydgoszcz
~Roxi / 2022-06-06 00:35
Ocena: 1.00 / 5
Dramat, jak można tak spieprzyć menu dekodera. Nic nie można znaleźć, nic nagrać, nie ma nagrywania wg czasu. Co to ma być, dla kogo to zrobiliście i po co, mąż od tygodnia rzuca pilotem, mam dość. Czas się z wami rozstać, czekem tylko do końca umowy. Mam nadzieję, że inni też tak zrobią.
ZaletyPo zmianie menu Brak
WadySame wady, brak miejsca żeby wszystkie wpisać
MiejscowośćKiełczów
~Ada / 2022-06-05 22:37
Ocena: 1.00 / 5
Nowe oprogramowanie nie jest intuicyjne. Jest bardzo skomplikowane w obsłudze. Przywrócić stare!
WadyW niczym nie można się odnaleść. Bardzo stresujące i chyba czas zakończyć współpracę
MiejscowośćŁódź
~Zbigniew / 2022-06-05 20:52
Ocena: 1.00 / 5
Zmoeniono mi dekoder na 4k.wiekszego dzadostwa niemogli mi wcisnąć.oprogramowanie do kitu w dodatku co chwile musze go resetować bo ma zawiechy Powiem krotko konczy sie umowa i nieprzedłużam.
ZaletyBrak
WadyMasa
MiejscowośćBrodnica
~Lorenc / 2022-06-05 20:19
Ocena: 1.00 / 5
To jest jakaś tragedia. Proszę pomyślcie o starym oprogramowaniu , ja już myślę o zmianie operatora.Cofneliscie się o krok w tyl zamiast iść do przodu.
MiejscowośćGrudziądz
~Ewa / 2022-06-05 15:19
Ocena: 1.00 / 5
NOWY DEKODER 4K - PORAŻKA.ŻĄDAM STAREGO OPRRAMOWANIA.I PRZEPROSIN.DALEJ SIR NIE DA BO BRZYDKIE WYRAZY..
WadySame wady
MiejscowośćWrocław
~Maciej / 2022-06-05 14:52
Ocena: 1.00 / 5
Przestałem oglądać tv żeby się nie denerwować tym nowym manu . Rodzina to samo . Tragedia.
ZaletyBrak
WadyTragiczne manu
MiejscowośćLodz
~JAREK / 2022-06-05 14:46
Ocena: 2.67 / 5
jEDNA WIELKA TRAGEDIA
PRZYWRÓĆCIE POPRZEDNIE MENU BO STRACICIE WIĘKSZOŚĆ KLIENTÓW
MiejscowośćŁódź
~Piotr / 2022-06-05 10:19
Ocena: 1.00 / 5
Nowe oprogramowanie to lata osiemdziesiąte porównuje je do słynnego Atari małe ikony i brak jakiejkolwiek logiki w ustawieniach.Dysk pokazuje 1 godzinę wolnego miejsca po wykasowaniu dwóch filmów dalej 1 godzina.Gratulacje dla ludzi którzy stworzyli coś z minionej epoki.
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćElbląg
~lukaniu1 / 2022-06-05 03:27
Ocena: 1.33 / 5
Nowe oprogramowanie jest beznadziejne. Do tego brak radia. Czas powiedzieć " Żegnaj canal plus". Powinniśmy zobaczyć progres, a widzimy nieudolność tych "muzgów" którym się wydaje że są najlepsi.
ZaletyNie ma zalet
WadyNie mam tyle miejsca żeby je opisać. DNO!!!
MiejscowośćOsjaków
~Jan / 2022-06-04 20:48
Ocena: 3.33 / 5
Podpisuję się pod wszystkimi negatywnymi uwagami nt. nowego oprogramowania. Denerwuje mnie nowy sposób wyświetlania informacji o programie (bieżącym i kolejnym), symbole (skróty) stosowane w tych informacjach typu E7, S9 itp. , brak listy wszystkich programów , które nagrałem na dysku, itp. Wróćcie do poprzedniej wersji oprogramowania jak domagają się autorzy większości zamieszczonych tu opinii, inaczej stracicie wielu klientów. A tak ogólnie jestem z oferty programowej canal+ zadowolony.
ZaletyOferta kanałów bardzo mi odpowiada
WadyNowe oprogramowanie do wymiany
MiejscowośćGliwice
~Aga / 2022-06-04 19:38
Ocena: 2.00 / 5
Nowe oprogramowanie to totalna porażka! Zupełnie nieczytelne. Trudno znaleźć program, brak wielu funkcji, które były przydatne (np. znajdź podobne). Zastanawiam po co są takie zmiany... chyba Cyfra+ chce zniechęcić abonentów.
ZaletyBrak
WadyCała reszta
MiejscowośćZduńska Wola
~Justi / 2022-06-04 15:52
Ocena: 1.00 / 5
Dramat dramat dramat jeśli się to nie zmieni to czas się pożegnać z nc+
~Janusz / 2022-06-04 14:49
Ocena: 1.00 / 5
Nowe oprogramowanie jest całkowicie katastrofalne. W porównaniu do poprzedniego to ostatnie g-no. Nic z niego nie wynika, brak jakichkolwiek informacji n/t oferowanych programów, menu nieczytelne i kłopotliwe. Ewentualnym pytającym stanowczo odradzam dołączenie do szczęśliwych inaczej posiadaczy Canal+. Jeżeli to się nie z mieni to kończę współpracę z platformą.
ZaletyNie dopatrzyłem się
WadyNie udało mi się policzyć
MiejscowośćGliwice
~Bardzo niezadowolony klient / 2022-06-04 07:00
Ocena: 1.00 / 5
Nowe oprogramowanie gorsze być nie mogło, zrezygnuje z oferty a jestem z platformą od 15 lat . Chyba że będzie możliwość przywrócenia poprzedniego oprogramowania
ZaletyBrak
WadyWszystko bo niczego
~Monika / 2022-06-03 23:16
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka nie czytelne menu kolejnie umowy nie przedłużę na pewno
ZaletyŻadne porażka
WadyKompletnie nie czytelny obraz ja chce wrócić do starego menu nie mogę się w ogóle połapać ktoś niezła kaskę za to dostał na pewno umowy kolejnej nie przedłużę z takim menu no cóż canal plus straci klientów tyle z tych nowości im wyszlo
MiejscowośćSieradz
~Jaroslaw / 2022-06-03 21:01
Ocena: 1.00 / 5
Chce zrezygnowac z tego g.na bo mnie wyj.ebali na przedluzeniu umowy zabietajac kanaly ale ye k.wy chca 1300 zl za zerwanie umowy.
ZaletyBrak
WadyWszystkie
MiejscowośćKraków
~Jarek / 2022-06-03 19:10
Ocena: 1.67 / 5
Nowe oprogramowanie to totalna porażka. Jestem z nimi 15 lat, czas najwyższy zmienić operatora. To co zrobili to kpina z klienta. Wywalili najlepsze funkcje a dodali coś co nikomu nie jest potrzebne. Wygląd tragiczny, wszystko się zlewa a nagranie czegoś i znalezienie graniczy z cudem i zajmuje mnóstwo czasu. Żegnaj C+. Jeszcze tylko dwa miesiące i spadam stąd.
ZaletyNic
WadyWszystko
MiejscowośćKatowice
~Kamilla / 2022-06-03 08:41
Ocena: 1.50 / 5
Jestem z tą platforma związany od samego początku - jak dobrze liczę to już 16 lat... I mimo mniejszych, czy większych uwag cały czas jestem, a może raczej byłem im wierny.
To co jednak zrobili ostatnio - nowe oprogramowanie jest dla mnie kompletnie niezrozumiałe - bez sensu, bez logiki, mało czytelne i przede wszystkim mocno skomplikowane w obsłudze.
Szanowni Przedstawiciele Platformy NC+ - tak się nie postępuje z klientami. Ja na pewno nie pozostanę z Wami jeśli to oprogramowanie się nie zmieni w najbliższym czasie, a najlepiej jakby wróciło do poprzedniej funkcjonalności. Czytając tutaj uwagi innych użytkowników - widać duże niezadowolenie i wielu klientów stracicie. Taka opinia jest także wśród moich znajomych, którzy korzystają z Waszych usług.
Zatem prośba do Was - aby podejść do tego odpowiedzialnie i przywrócić poprzednią funkcjonalność...