Hmm, do kogoś o nicku Grzess,ja nie mam 80+, nawet nie 40+, tak więc miło by było gdybyś nie obrażał użytkowników. Nowy soft jest dramatycznie nieczytelny i nieintuicyjny, że nie wspomnę o utracie kilku fajnych funkcji. Poza tym, każdy kto użytkuje ma prawo mieć taką samą funkcjonalność bo za to płaci. I tak na marginesie, nie jestem zapóźniona technologicznie bo mam wykształcenie IT. Ten nowy soft sprawił, że po 12 latach z platformą pożegnam ich za mc bez żalu.
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćWrocław
~Grzess / 2022-06-23 22:54
Ocena: 5.00 / 5
Zastanawiam się ile lat mają ludzie co krytykują nowe oprogramowanie chyba 80+. Stare było nudne i brzydkie to jest nowoczesne.
~BIOHAZARD / 2022-06-22 00:00
Ocena: 3.00 / 5
Proponuje powrót do starego MENY bo nowe to porażka,jeżeli tego nie zmienicie to rezygnuje a myślę że wiecej użytkowników to zrobi .
~Henryk / 2022-06-21 22:38
Ocena: 1.00 / 5
Kto może tak spieprzyć tak wspaniale działającą usługę.
Proszę zmieńcie to spowrotem bo takiego dna to nie widziałam w życiu nikt.
Tyle lat wspaniałej współpracy i teraz takiego dno.
Wróćcie spowrotem do poprzedniego oprogramowania błagam nie da się dalej tak współpracować.
Po co mają się wszyscy denerwować.
Błagam czytajcie wiadomości to my jesteśmy klientami, którzy wam płacą.
Miejcie choć chwilę na zastanowienie bo czas się kończy.
Czekam na odpowiedź.
Jeszcze pozdrawiam.
Henryk
ZaletyŻadnych
WadyWszystkie zmiany do kitu.
MiejscowośćGryfice
~Adaś / 2022-06-21 21:52
Ocena: 3.67 / 5
Oferta bardzo dobra..zlego.slowa nie mogę powiedzieć..chodzi mi oczywiście o cenę za świadczone usługi..natomiast jeżeli chodzi o użytkowanie samego sprzętu czyli dekodera.....porażka totalna..dekoder ciągle się zawiesza...ciągle nie ma sygnału nadawania...proszę poprawcie to bo będziecie tracili klientów
ZaletyCena za usługi
WadySprzęt bardzo ale to bardzo wadliwy
MiejscowośćŚwiecie
~Natalia / 2022-06-21 12:55
Ocena: 1.67 / 5
Totalnie beznadziejna obsługa. Źle został mi wydany sprzęt do podłączenia. W umowie nie ma żadnych konkretów. Pracownicy na infolini są nie kompetentni skoro nie potrafią udzielać poprawnych informacji. Dno.
ZaletyBrak
MiejscowośćCzarna Tarnowska
~macioch / 2022-06-21 12:28
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka. Menu nieczytelne i niefunkcjonalne. Ten kto to wymyślił powinien zająć się wypasem owiec, chociaż i tak było by to dla niego za trudne. Pies jak nie ma co robić to się po j...ch liże. K.... rozumiem że można coś sp.......ć ale żeby aż tak?!
Zaletybrak
WadyWszystkie elementy tej beznadziejnej aktualizacji
Miejscowośćkłodzko
~Niezadowolona / 2022-06-20 14:16
Ocena: 1.67 / 5
To nowe oprogramowanie to totalna porażka . Kompletnie nieczytelne i niefunkcjonalne . Dramat dla osób starszych mających problemy ze wzrokiem , a i mnie jest ciężko cokolwiek dostrzec na ekranie. Szukanie kanałów i ich opis porażka. Tak jak większość użytkowników nie przedłużę umowy z canal plus.
Zaletyżadnych
Wadycałe nowe oprogramowanie
MiejscowośćToruń
~Olis 1 / 2022-06-20 13:58
Ocena: 1.00 / 5
Nowe menue to kompletny szajs nie można rozwinąć pełnego opisu filmu , brak roku produkcji, obsady filmu, porażka zupełnie nieczytelne, dlaczego wciskacie ludziom taki szajs , powinna być opcja wyboru menue stare lub nowe, strzelanie sobie w kolano wielu klientów odejdzie poprawcie to.
ZaletyBrak
WadyWszystkie
MiejscowośćRzeszów
~mk / 2022-06-19 23:48
Ocena: 1.67 / 5
Interfejs użytkownika zupełnie nieczytelny. Nazwa i numer aktualnego kanału bardzo kiepsko wyeksponowana. W zamian za brak opisu programu wyświetlane są zupełnie nieistotne informacje poboczne, wprowadzając jeszcze większe zamieszanie na ekranie. Pasek przewijania / postępu programu również nieintuicyjny, menu z kafelkami zmusza do dużej determinacji podczas nawigowania. Ogółem interfejs strasznie mętny, porażka. Podczas projektowania tego interfejsu popełniono wszelkie możliwe błędy. Wraz z końcem umowy rozejrzę się za konkurencją.
MiejscowośćLeszno
~Tomasz / 2022-06-18 21:23
Ocena: 5.00 / 5
Nowe oprogramowanie okropne. Dzwoniłem do starego nie da się wrócić. Porażka brak opisów filmów. Pokręcone i nie intuicyjne. Stare było super.
MiejscowośćBrody
~Pomorzanka / 2022-06-18 17:19
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza telewizja,menu tragedia dzwoniąc na infolinię nie dosyć że trzeba czekac długo to łaskę robią by pomóc już nigdy od nich nie wezmę
~Kazgol / 2022-06-17 21:15
Ocena: 1.00 / 5
Po zawarciu umowy maja klienta gleboko w d..pie.
Mowia ze salon otawrty,czlowiek jedzie 40km.zeby wymienic wadliwy sprzet a ty samowolka...salon zamkniety.
Obsluga klienta mowi ze wszystko jest ok. Plac i placz i nie ogladaj bo masz do dupy dekoder
WadyNie polecam
MiejscowośćSzczucin
~Grzegorz / 2022-06-17 19:43
Ocena: 2.33 / 5
Nowe menu to tragedia wrócić do starego to może was uratuje i ludzie nie odejdą
MiejscowośćCzechowice-Dziedzice
~Magdalena / 2022-06-17 17:21
Ocena: 1.00 / 5
Dzięki nowemu menu kolejnej umowy nie przedłużę
ZaletyByły przed zmianą
WadySą teraz
MiejscowośćŁask
~bas / 2022-06-17 14:25
Ocena: 1.67 / 5
Jestem klientem 10 lat , nie przedłużę umowy przez nowe dziadoskie menu, klient powinien mieć wybór,stare było super to jest nieintuicyjne,
Wadynajgłupsze menu jakie widzialem
~Zbigniew / 2022-06-16 19:51
Ocena: 1.00 / 5
Nowe menu to totalna porażka. NIC NIE MOŻNA NAGRAĆ W SYSTEMIE NAGRAŃ CYKLICZNYCH.
Tragedia, porażka dno. Ludzie jak zrobić downgrade oprogramowania ? Tego się po prostu nie da używać. Ktoś tu napisał zwolnić pomysłodawców dodam jeszcze tych co radośnie to zatwierdzili. Całkowity brak wyobraźni. Z świetnego produktu zrobić coś takiego.
ZaletyŻADNYCH
WadyWSZYSTKIE
MiejscowośćBiałystok
~Andrzej / 2022-06-15 08:48
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka w ocenie odbiorców i co na to zarząd CYFRA +, NIC mają to w dupie.
Zwolnić pomysłodawców i zmienić obsługe po staremu która była super. A jak nie to wypier i koniec z wami.