Napiszę wprost o tym co się dzieje od lat i jak widzę nie ma przyszłości się zmienić. Wystarczy że tylko przyjdą chmury i już jest zakłócenie sygnału. Nie mieszkam w jakiejś pipiduwie, miałem różnych dostawców, nie raz sprzęt był wymieniany, kabel telewizyjny sprawdzany, wina stoi po stronie CANAL+. To samo myślę tyczy się rozpisu programów gdy oglądając coś, nie dość że przez rzekome zakłócenia nie widzę co oglądam, to nie wiem co będzie za godzinę, dwie, a czasem się okazuje że następny program widoczny nie jest nawet następnego dnia! Cena jest z kosmosu! Parę rat i mam nowy telewizor ???? Uważam że dziś tylko bogatych lub głupich stać na abonamenty tego typu, bo wystarczy mi tylko włączyć transmisję z telefonu do TV i mam darmochę. O obsłudze klienta pomarzyć to nawet się nie da, bo taki proces się w marzeniach nie mieści. Ale poza tym wszystkim co wszyscy piszą. Włączam dekoder i co widzę? Jakieś zakładki z reklamami premier w płatnym VOD+, opcje z włączaniem zwiastunów tych premier, więcej polecanych premier, programator, nagrania, nc+ GO TV (cokolwiek to oczywiście znaczy), Rachunki i na końcu wyjście do którego nigdy się nie dostałem strzałkami bo teraz to odkryłem pisząc to. W tle cały czas słyszymy dźwięk z losowego kanału który się włączył bazowo w telewizji. I teraz MYŚL człowieku jak to wyłączyć. Po długim czasie doszedłem do wniosku że jakimś białym przyciskiem który zupełnie niczym się nie charakteryzuje. Już widzę jak sobie codziennie rano radzi z tym starsza osoba. Przypominam że na cały regulator leci dźwięk w tle. Multiroom nie działa. Po prostu nie działa, a informatyka który miałby montować działanie czegoś takiego jak transmisja sygnału dekodera z dekodera musiałem prywatnie wzywać sam i oczywiście opłacić. Może innym działa ale nie mi, chociaż za to zapłaciłem, a potem usłyszałem że, no niestety ale nie.. Musiałby pan KUPIĆ dekoder w drugim tv. bardzo drogo. Kupiłem. Potem jeszcze kupić jakiś tranfertor i mostek. Oczywiście zanim kupiłem Multiroom to o tym nie słyszałem. I teraz płacę raty za Multiroom którego nie ma. To wszystko co mówię chyba wiele mówi o tym że bardzo chcą naciągnąć na kasę. A, do tego po kupieniu wszystkiego miał przyjechać gość który oczywiście za wielką opłatą miał to zamontować. Wszystkiego się dowiadujemy po fakcie. Legalne mafie?
ZaletyŁadna nazwa
WadyWidać
MiejscowośćNiepołomice
~Kinomaniak / 2022-07-04 22:53
Ocena: 1.00 / 5
Daje po jednej gwiazdce, ponieważ niestety nie da się niżej. Po ostatniej aktualizacji nic nie działa jak należy. Usunięte i poukrywane nagrania, brak wglądu w najbliższe emisje na kanałach, zacinający się obraz, nieintuicyjne menu i przyciski nie spełniające żadnej funkcji to tylko kilka czynników przez, które nie mam ochoty już oglądać telewizji. Jeśli chcieli wprowadzić nowe funkcje mogli umieścić je w oddzielnej zakładce, a nie wprowadzać beznadziejną aktualizacje, która jest totalną porażką. Przez te nowości po 3 latach szczęśliwego użytkowania (przed aktualizacją) rozważam zerwanie umowy.
ZaletyBrak
WadyNowa aktualizacja
MiejscowośćSiedlce
~Sonia / 2022-07-04 21:34
Ocena: 1.00 / 5
Wziěłam dekoder NC+ za Granite, obiecywano mi niewiarygodne rzeczy za dobre pieniążki!
Na początku wszystko funkcjonował bez problemu....po kilku miesiacach ....niestety już nie!
Mimo to musieliśmy płacić za niekożystane usługi!
Naposałam rozwiazanie umowy!
Tetaz chca odemnie ponad 3000 złotych !!!!
Koszty wypowiedzenia plus Inkasso!
UWAŻAĆ NC+ to OSZUSTWO!
Naciaganie!
I obiecywanie niemożliwego!
MiejscowośćSelm
~Wiesława / 2022-07-04 18:03
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nc+ by wymienić dekoder popsuty to duży problem w punkcie w warce .gdy chciałam by zadzwoniła do nc to arogancko odmowiła.jechałam do punktu 40km.umowe podpisałam przez telefon a dekoderu nie mogłam wymieniać bo musi być osoba na którą jest umowa chociaz podałm pesel.Zachowanie się tej pani to szczyt niekompetencji ibrak współpracy z klientem.
~Wiesława / 2022-07-04 18:03
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nc+ by wymienić dekoder popsuty to duży problem w punkcie w warce .gdy chciałam by zadzwoniła do nc to arogancko odmowiła.jechałam do punktu 40km.umowe podpisałam przez telefon a dekoderu nie mogłam wymieniać bo musi być osoba na którą jest umowa chociaz podałm pesel.Zachowanie się tej pani to szczyt niekompetencji ibrak współpracy z klientem.
~Jarek / 2022-07-02 20:56
Ocena: 1.00 / 5
Tak czytam nasze opinie i dochodzę do wniosku, że jedynie wzrost rozwiązanych umów przemówi do 'krawaciarzy'...
MiejscowośćŚwiecie
~Jan / 2022-07-02 20:02
Ocena: 3.00 / 5
Jest wiele do poprawienia po ostatniej aktualizacji
MiejscowośćBYTOM
~Marta / 2022-07-01 23:17
Ocena: 1.00 / 5
Gówno nie canal plus nie polecam dziadostwo drogo i awaryjnie
ZaletyŻadne
WadyDuże
~Kinga / 2022-07-01 14:12
Ocena: 1.00 / 5
Poniżej wklejam treść reklamacji, jaką napisałam w formularzu na stronie Canal+, być może przynajmniej gdzieś dotrze..
Witam,
Chciałabym wręcz z oburzeniem i niedowierzaniem, że w dzisiejszych czasach mogą zdarzać się takie rzeczy, zareklamować Waszą stronę internetową. Już drugi raz miałem taki przypadek, że aby zmienić coś na stronie, jakieś zobowiązania, trzeba poświęcić masę czasu, gdzie standardem dziś w każdej innej firmie jest intuicyjność i łatwość stron wobec klientów. Chciałem wyłączyć pakiet programów Polsat Sport Premium, spędziłem na linii 35minut, bo Pani z którą rozmawiałem nie potrafiła mi wytłumaczyć jak anulować pakiet przez stronę, dowiedziałem się że powinna być jakaś ikonka "zarządzaj" której wspolnie nigdzie nie znaleźliśmy. Pani skonsultowała ten problem, po czym dowiedziałem się, że ta ikonka "czasami się nie pokazuje" co????? jak to, czy to jakaś loteria?? Są Państwo tak dużą firmą, że strona powinna być mistrzostwem świata, a jest kpiną na dzisiejsze czasy. BARDZO PROSZĘ COŚ Z TYM ZROBĆ!
Ps.Pozwolę sobie zamieścić tę treść na różnych forach, gdyż trudno mi uwierzyć, że wysłanie jej tylko przez stronę formularzu Canal+ coś zmieni..
MiejscowośćWarszawa
~Xxxxx yyyy / 2022-06-30 02:55
Ocena: 1.00 / 5
Nowe oprogramowanie to koszmar nie rozumiem dlaczego zmieniono cos co idealnie dzialalo tyle lat chyba zrezygnuje a przedluzania umowy4i premise sie do Polsatu!!!
ZaletyZadnych
WadyNic nie dziala nie mozna znalezc I nagrac ulubionych programow I
MiejscowośćKalisz
~Zły Duch / 2022-06-25 22:47
Ocena: 2.33 / 5
Poprzednio szukałem NCIS 16 i była lista, można było włączyć nagrywanie, ustalić godziny co tydzień. Teraz sezonu serialu nie można wybrać, nagrywanie według czasu nie działa, a samo NCIS pokazuje 100 różnych starych odcinków i znalezienie nowego wymaga ich przeglądania. Jak można było popsuć dobrze działające funkcje?
ZaletyNie widać
WadySzukanie odcinków serialu beznadziejnie skomplikowane. Brak możliwości kilku własnych list ulubionych kanałów, jest tylko jedna lista.
MiejscowośćToruń
~Andrzej / 2022-06-25 13:11
Ocena: 1.00 / 5
BANDA OSZUSTÓW.Oni nic nie robią z tym nowym oprogramowaniem żeby go poprawić .Otrzymałem odpowiedź od konsultanta ,że ponoć dużo ludzi popiera to oprogramowanie ???? Tak więc nie ma co się łudzić wszyscy powinni umowy zrywać i nie podpisywać na nowo dosyć tego. Konsultanci to są najemnicy
ZaletyŻadne
WadySame
MiejscowośćPoznań
~Arek / 2022-06-24 22:50
Ocena: 1.00 / 5
Zupełnie nie rozumiem narzucania komuś nowego badziewia na siłę. Obecna obsluga dekodera to dno, zupelnie nie widać na jakim jesteś kanale, trzeba zmienić kanał żeby się dowiedzieć, obecne informacje o filmie nie dają zupełnie nic,brak obsady,roku,gatunku dno. Całośc mało intuicyjna i nieczytelna, chyba będę zmuszony pomyśleć o zmianie operatora.
Zaletybrak
Wadysame
~Żegnająca nc- / 2022-06-24 12:39
Ocena: 1.00 / 5
Hmm, do kogoś o nicku Grzess,ja nie mam 80+, nawet nie 40+, tak więc miło by było gdybyś nie obrażał użytkowników. Nowy soft jest dramatycznie nieczytelny i nieintuicyjny, że nie wspomnę o utracie kilku fajnych funkcji. Poza tym, każdy kto użytkuje ma prawo mieć taką samą funkcjonalność bo za to płaci. I tak na marginesie, nie jestem zapóźniona technologicznie bo mam wykształcenie IT. Ten nowy soft sprawił, że po 12 latach z platformą pożegnam ich za mc bez żalu.
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćWrocław
~Grzess / 2022-06-23 22:54
Ocena: 5.00 / 5
Zastanawiam się ile lat mają ludzie co krytykują nowe oprogramowanie chyba 80+. Stare było nudne i brzydkie to jest nowoczesne.
~BIOHAZARD / 2022-06-22 00:00
Ocena: 3.00 / 5
Proponuje powrót do starego MENY bo nowe to porażka,jeżeli tego nie zmienicie to rezygnuje a myślę że wiecej użytkowników to zrobi .
~Henryk / 2022-06-21 22:38
Ocena: 1.00 / 5
Kto może tak spieprzyć tak wspaniale działającą usługę.
Proszę zmieńcie to spowrotem bo takiego dna to nie widziałam w życiu nikt.
Tyle lat wspaniałej współpracy i teraz takiego dno.
Wróćcie spowrotem do poprzedniego oprogramowania błagam nie da się dalej tak współpracować.
Po co mają się wszyscy denerwować.
Błagam czytajcie wiadomości to my jesteśmy klientami, którzy wam płacą.
Miejcie choć chwilę na zastanowienie bo czas się kończy.
Czekam na odpowiedź.
Jeszcze pozdrawiam.
Henryk
ZaletyŻadnych
WadyWszystkie zmiany do kitu.
MiejscowośćGryfice
~Adaś / 2022-06-21 21:52
Ocena: 3.67 / 5
Oferta bardzo dobra..zlego.slowa nie mogę powiedzieć..chodzi mi oczywiście o cenę za świadczone usługi..natomiast jeżeli chodzi o użytkowanie samego sprzętu czyli dekodera.....porażka totalna..dekoder ciągle się zawiesza...ciągle nie ma sygnału nadawania...proszę poprawcie to bo będziecie tracili klientów
ZaletyCena za usługi
WadySprzęt bardzo ale to bardzo wadliwy
MiejscowośćŚwiecie
~Natalia / 2022-06-21 12:55
Ocena: 1.67 / 5
Totalnie beznadziejna obsługa. Źle został mi wydany sprzęt do podłączenia. W umowie nie ma żadnych konkretów. Pracownicy na infolini są nie kompetentni skoro nie potrafią udzielać poprawnych informacji. Dno.
ZaletyBrak
MiejscowośćCzarna Tarnowska
~macioch / 2022-06-21 12:28
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka. Menu nieczytelne i niefunkcjonalne. Ten kto to wymyślił powinien zająć się wypasem owiec, chociaż i tak było by to dla niego za trudne. Pies jak nie ma co robić to się po j...ch liże. K.... rozumiem że można coś sp.......ć ale żeby aż tak?!
Zaletybrak
WadyWszystkie elementy tej beznadziejnej aktualizacji