Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2262 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wojciech / 2022-07-09 10:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Nowe oprogramowanie to porażka. Miałem dużo ukrytych filmów dla dorosłych. Po updacie wszystkie stały się widoczne, tyle że uruchamiane na hasło. Więc przed dziećmi nie dasz się ukryć. Oprócz tego całość mało czytelna, mam wrażenie że ponad połowa dostępnych filmów zniknęła.
    ZaletyPo okresie umowy żegnamy się
    WadyPyskaci konsultanci, natrętni.
    MiejscowośćWasilków
  • ~Jolka / 2022-07-09 10:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupiłam pakiet hbo za 25 zł miało zadziałać do dwóch dni ale nie zadziałało, nawet po czterokrotnym przyznaniu uprawnień przez operatorów, pieniądze mi zwrócą jak wyślę reklamację na skrytkę itd …. Więc odżałuję te 25 zł niech sobie wsadzą. Swoją drogą tyle tu złych opinii na ich temat i nikt z cyfry nie chce się odnieść ? Dziwna firma
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalnej obsługi klienta, zero pomocy w razie problemów ze sprzętem czy niedziałającą a opłaconą usługą
  • ~Andrzej / 2022-07-08 22:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można oglądać od początku nagrywanego programu.
    Po skasowaniu nagrania z listy przeskauje się do aktualnego kanału tv.
    Wyszukiwanie programu do nagrywania - dramat.
    ZaletyBrak
    WadyTylko i wyłącznie.
    MiejscowośćPiaseczno
  • ~Ryszard / 2022-07-08 11:18
    Ocena: 1.33 / 5
    Nowa aktualizacja dekodera to totalna porażka.Zrobili ją żeby zarobić więcej kasy. Chcesz coś ciekawego oglądnąć to zapłać.Trzeba pomyśleć o powrocie do konkurencji.Tak zepsuć co dobrze działało to trzeba być geniuszem.
    ZaletyBrak
    WadyAktualizacja dekodera dramat
    MiejscowośćŻary
  • ~zniechęcony uzytkownik / 2022-07-07 19:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem stałym klientem od ponad 15 lat, ale to co się dzieje w tym gównie to przechodzi ludzkie pojecie. W lutym kończyła mi się umowa i nawet wysłałem wypowiedzenie, ale po kilku telefonach od tego dziadostwa dałem się namówić na przedłużenie o kolejne 2 lata. Chcialem tylko mniej płacić za pakiety, które miałem od samego początku jako stały klient, to gnojek jeden tak mnie zakręcił, że place mniej ale za pakiet dla nowego użytkownika. Kur-y wyłączyli mi połowę programów.
    Do tego ostatnio zmienili OSD w dekoderze, jakaś masakra, nic nie wiem gdzie jest, bez intuicyjne badziewie. Szukam ikony z rachunkami i nie ma, więc nie mam pojęcia czy mam zapłacone czy nie. Zalogować się na ich stronie z zagranicy niemożliwe bo też pozmieniali wszystko i adres IP jest automatycznie blokowany. W dupie mam taką firmę byle jak najszybciej do końca umowy i żegnamy się. Koniec z beznadziejnym sprzętem i i cała tą firmą.
    Zaletyjedynie twardy dysk o dużej pojemnosci
    Wadywszystko tragiczne
    MiejscowośćPławna
  • ~Ryszard / 2022-07-07 08:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wprowadzeniu nowego oprogramowania wszystko zepsuli. Nikt z obsługi nie chce słuchać naszych opinii o tym gniocie który wprowadzili. Czekam na koniec umowy i do widzenia.
    Zaletybrak
    Wadyobecnie wszystko
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Gamora / 2022-07-05 23:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem rozczarowana nową ofertą nc+. Najbardziej irytuje mnie sposób wyświetlania programu. Pasek z informacjami jest totalnie nieczytelny i nieintuicyjny. Odechciewa się oglądać, jak nic nie można znaleźć. Z tego względu nie chce więcej korzystać z tych usług.
    WadyPasek z informacjami jest nieczytelny
    MiejscowośćBolesławiec
  • ~Ole / 2022-07-05 22:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Napiszę wprost o tym co się dzieje od lat i jak widzę nie ma przyszłości się zmienić. Wystarczy że tylko przyjdą chmury i już jest zakłócenie sygnału. Nie mieszkam w jakiejś pipiduwie, miałem różnych dostawców, nie raz sprzęt był wymieniany, kabel telewizyjny sprawdzany, wina stoi po stronie CANAL+. To samo myślę tyczy się rozpisu programów gdy oglądając coś, nie dość że przez rzekome zakłócenia nie widzę co oglądam, to nie wiem co będzie za godzinę, dwie, a czasem się okazuje że następny program widoczny nie jest nawet następnego dnia! Cena jest z kosmosu! Parę rat i mam nowy telewizor ???? Uważam że dziś tylko bogatych lub głupich stać na abonamenty tego typu, bo wystarczy mi tylko włączyć transmisję z telefonu do TV i mam darmochę. O obsłudze klienta pomarzyć to nawet się nie da, bo taki proces się w marzeniach nie mieści. Ale poza tym wszystkim co wszyscy piszą. Włączam dekoder i co widzę? Jakieś zakładki z reklamami premier w płatnym VOD+, opcje z włączaniem zwiastunów tych premier, więcej polecanych premier, programator, nagrania, nc+ GO TV (cokolwiek to oczywiście znaczy), Rachunki i na końcu wyjście do którego nigdy się nie dostałem strzałkami bo teraz to odkryłem pisząc to. W tle cały czas słyszymy dźwięk z losowego kanału który się włączył bazowo w telewizji. I teraz MYŚL człowieku jak to wyłączyć. Po długim czasie doszedłem do wniosku że jakimś białym przyciskiem który zupełnie niczym się nie charakteryzuje. Już widzę jak sobie codziennie rano radzi z tym starsza osoba. Przypominam że na cały regulator leci dźwięk w tle. Multiroom nie działa. Po prostu nie działa, a informatyka który miałby montować działanie czegoś takiego jak transmisja sygnału dekodera z dekodera musiałem prywatnie wzywać sam i oczywiście opłacić. Może innym działa ale nie mi, chociaż za to zapłaciłem, a potem usłyszałem że, no niestety ale nie.. Musiałby pan KUPIĆ dekoder w drugim tv. bardzo drogo. Kupiłem. Potem jeszcze kupić jakiś tranfertor i mostek. Oczywiście zanim kupiłem Multiroom to o tym nie słyszałem. I teraz płacę raty za Multiroom którego nie ma. To wszystko co mówię chyba wiele mówi o tym że bardzo chcą naciągnąć na kasę. A, do tego po kupieniu wszystkiego miał przyjechać gość który oczywiście za wielką opłatą miał to zamontować. Wszystkiego się dowiadujemy po fakcie. Legalne mafie?
    ZaletyŁadna nazwa
    WadyWidać
    MiejscowośćNiepołomice
  • ~Kinomaniak / 2022-07-04 22:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Daje po jednej gwiazdce, ponieważ niestety nie da się niżej. Po ostatniej aktualizacji nic nie działa jak należy. Usunięte i poukrywane nagrania, brak wglądu w najbliższe emisje na kanałach, zacinający się obraz, nieintuicyjne menu i przyciski nie spełniające żadnej funkcji to tylko kilka czynników przez, które nie mam ochoty już oglądać telewizji. Jeśli chcieli wprowadzić nowe funkcje mogli umieścić je w oddzielnej zakładce, a nie wprowadzać beznadziejną aktualizacje, która jest totalną porażką. Przez te nowości po 3 latach szczęśliwego użytkowania (przed aktualizacją) rozważam zerwanie umowy.
    ZaletyBrak
    WadyNowa aktualizacja
    MiejscowośćSiedlce
  • ~Sonia / 2022-07-04 21:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Wziěłam dekoder NC+ za Granite, obiecywano mi niewiarygodne rzeczy za dobre pieniążki!

    Na początku wszystko funkcjonował bez problemu....po kilku miesiacach ....niestety już nie!
    Mimo to musieliśmy płacić za niekożystane usługi!

    Naposałam rozwiazanie umowy!

    Tetaz chca odemnie ponad 3000 złotych !!!!

    Koszty wypowiedzenia plus Inkasso!

    UWAŻAĆ NC+ to OSZUSTWO!

    Naciaganie!

    I obiecywanie niemożliwego!
    MiejscowośćSelm
  • ~Wiesława / 2022-07-04 18:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nc+ by wymienić dekoder popsuty to duży problem w punkcie w warce .gdy chciałam by zadzwoniła do nc to arogancko odmowiła.jechałam do punktu 40km.umowe podpisałam przez telefon a dekoderu nie mogłam wymieniać bo musi być osoba na którą jest umowa chociaz podałm pesel.Zachowanie się tej pani to szczyt niekompetencji ibrak współpracy z klientem.
  • ~Wiesława / 2022-07-04 18:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nc+ by wymienić dekoder popsuty to duży problem w punkcie w warce .gdy chciałam by zadzwoniła do nc to arogancko odmowiła.jechałam do punktu 40km.umowe podpisałam przez telefon a dekoderu nie mogłam wymieniać bo musi być osoba na którą jest umowa chociaz podałm pesel.Zachowanie się tej pani to szczyt niekompetencji ibrak współpracy z klientem.
  • ~Jarek / 2022-07-02 20:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak czytam nasze opinie i dochodzę do wniosku, że jedynie wzrost rozwiązanych umów przemówi do 'krawaciarzy'...
    MiejscowośćŚwiecie
  • ~Jan / 2022-07-02 20:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Jest wiele do poprawienia po ostatniej aktualizacji
    MiejscowośćBYTOM
  • ~Marta / 2022-07-01 23:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno nie canal plus nie polecam dziadostwo drogo i awaryjnie
    ZaletyŻadne
    WadyDuże
  • ~Kinga / 2022-07-01 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Poniżej wklejam treść reklamacji, jaką napisałam w formularzu na stronie Canal+, być może przynajmniej gdzieś dotrze..

    Witam,

    Chciałabym wręcz z oburzeniem i niedowierzaniem, że w dzisiejszych czasach mogą zdarzać się takie rzeczy, zareklamować Waszą stronę internetową. Już drugi raz miałem taki przypadek, że aby zmienić coś na stronie, jakieś zobowiązania, trzeba poświęcić masę czasu, gdzie standardem dziś w każdej innej firmie jest intuicyjność i łatwość stron wobec klientów. Chciałem wyłączyć pakiet programów Polsat Sport Premium, spędziłem na linii 35minut, bo Pani z którą rozmawiałem nie potrafiła mi wytłumaczyć jak anulować pakiet przez stronę, dowiedziałem się że powinna być jakaś ikonka "zarządzaj" której wspolnie nigdzie nie znaleźliśmy. Pani skonsultowała ten problem, po czym dowiedziałem się, że ta ikonka "czasami się nie pokazuje" co????? jak to, czy to jakaś loteria?? Są Państwo tak dużą firmą, że strona powinna być mistrzostwem świata, a jest kpiną na dzisiejsze czasy. BARDZO PROSZĘ COŚ Z TYM ZROBĆ!
    Ps.Pozwolę sobie zamieścić tę treść na różnych forach, gdyż trudno mi uwierzyć, że wysłanie jej tylko przez stronę formularzu Canal+ coś zmieni..
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Xxxxx yyyy / 2022-06-30 02:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe oprogramowanie to koszmar nie rozumiem dlaczego zmieniono cos co idealnie dzialalo tyle lat chyba zrezygnuje a przedluzania umowy4i premise sie do Polsatu!!!
    ZaletyZadnych
    WadyNic nie dziala nie mozna znalezc I nagrac ulubionych programow I
    MiejscowośćKalisz
  • ~Zły Duch / 2022-06-25 22:47
    Ocena: 2.33 / 5
    Poprzednio szukałem NCIS 16 i była lista, można było włączyć nagrywanie, ustalić godziny co tydzień. Teraz sezonu serialu nie można wybrać, nagrywanie według czasu nie działa, a samo NCIS pokazuje 100 różnych starych odcinków i znalezienie nowego wymaga ich przeglądania. Jak można było popsuć dobrze działające funkcje?
    ZaletyNie widać
    WadySzukanie odcinków serialu beznadziejnie skomplikowane. Brak możliwości kilku własnych list ulubionych kanałów, jest tylko jedna lista.
    MiejscowośćToruń
  • ~Andrzej / 2022-06-25 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    BANDA OSZUSTÓW.Oni nic nie robią z tym nowym oprogramowaniem żeby go poprawić .Otrzymałem odpowiedź od konsultanta ,że ponoć dużo ludzi popiera to oprogramowanie ???? Tak więc nie ma co się łudzić wszyscy powinni umowy zrywać i nie podpisywać na nowo dosyć tego. Konsultanci to są najemnicy
    ZaletyŻadne
    WadySame
    MiejscowośćPoznań
  • ~Arek / 2022-06-24 22:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Zupełnie nie rozumiem narzucania komuś nowego badziewia na siłę. Obecna obsluga dekodera to dno, zupelnie nie widać na jakim jesteś kanale, trzeba zmienić kanał żeby się dowiedzieć, obecne informacje o filmie nie dają zupełnie nic,brak obsady,roku,gatunku dno. Całośc mało intuicyjna i nieczytelna, chyba będę zmuszony pomyśleć o zmianie operatora.
    Zaletybrak
    Wadysame
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2262
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1660
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 738
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 307
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 297
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2903