Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2262 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kamila / 2022-07-25 21:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem w stanie zrozumieć że nikt nie zainteresuje się tym że klienci wystawiają złą opinię na temat call center.. natomiast do zastanowienia dla ludzi którzy będą dzwonić... Po 21 nie ma możliwości połączyć się z działem technicznym, 6 razy brak możliwości połączenia z działem technicznym. Wykupujesz film którego nie możesz odtworzyć płacisz i UPS nie możesz otworzyć.
    WadyBrak słów
    MiejscowośćRadom
  • ~Ania / 2022-07-25 18:47
    Ocena: 2.67 / 5
    Niestety bede musiala zrezygnowac jesli nie zostanie to wszystko poprawione. Rok produkcji, obsada, opisy filmów, zniknelo. Menu nieczytelne, wczesniej bylo lepiej. Jestem kinomanką, ciezko mi sie w tym wszystkim odnalezc. Wrzucone do wora, byle jak. Chyba na wzór Netflixa. A to nie o to chodzi chyba.
    ZaletyCena
    Wady"firma" która zrobiła te "ulepszenia"
    MiejscowośćKraków
  • ~Ron / 2022-07-25 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Mi wyświetla Rok produkcji tylko dekoder nie może się łączyć z internetem.Po odłączeniu internetu trzeba sie trochę namęczyć bo te badziewie nie chce wyświetlać ikonek kanałów. Trzeba kilka razy robić reset wyłączyć z prądu wyjąc kartę włączyć poczekać jak zawoła o kartę to wsadzić,lub próbować robić ustawienia fabryczne nie koniecznie pomoże trzeba kilka razy próbować.Uwaga! Przy powrocie do ustawień wywaliło mi dostęp do dysku nie miałem nagrań ani możliwości nagrywania i znowu zabawa z prądem nagrania powróciły. Jak będzie wszystko ok czyli pełne opisy i ikony kanałów to nie łączyć pod żadnym pozorem z internetem bo ciężko to potem ustawić.Walczyłem wczoraj pół dnia. Tak wiec programiści tego badziewia polegli po całości co chwile jakiś problem odkrywam. Piszcie reklamacje zostaną odrzucone ale niech maja zajecie pajace
    ZaletyDobrze ze płace za to badziewie tylko 50zl
    WadySzkoda że 5 miesięcy temu podpisałem nowa umowę teraz sie z tego nie mogę wymiksować
    MiejscowośćKatowice
  • ~imap / 2022-07-25 10:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Do Ron: żabojady lubią ślimaki, żaby i kupę.
    Nie ma się co dziwić, że im się nowe menu podoba...
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Andrzej / 2022-07-24 13:56
    Ocena: 3.67 / 5
    w informacjach brak roku produkcji i innych istotnych informacji, które były w poprzednich wersjach. Duża wada!
    MiejscowośćKobylec
  • ~M. / 2022-07-24 13:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Oferta programowa Ok.
    Nowe oprogramowanie to KATASTROFA.
    Jakbym chciał „vod” to nie kupowałby dekodera tv tylko server multimedialny.
    TV ma być łatwa i szybka w obsłudze. Łatwe ustawienie nagrywania programów - było w starym soft a teraz to bezużyteczne.
    Na kij mi dekoder z dyskiem jak dysku nie da się używać?
    Po kij mi tyle grafiki z której nic nie wynika. Zupełnie nie czytelne. Latanie polotem po ekranie aby coś znaleźć. Masakra.
    Oddaje z końcem umowy. Z jasnym przekazałem do Zarządu. Tracicie i będziecie tracić bezpowrotnie klientów przez ten nowy soft.

    ZaletyLogo firmy.
    WadyPodejście do biznesu
    MiejscowośćLubin
  • ~Ron / 2022-07-23 16:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Nowe oprogramowanie to wielka KUPA !!!! Wyjeżdżam często na kilka tygodni i zawsze ustawiałem nagrywanie seriali programów na kilkadziesiąt odcinków, czy to od poniedziałku do piątku czy tez raz w tygodniu. Teraz juz nie ma takiej możliwości moge sobe nagrać tylko dokąd sięga EPG a jest to tylko tydzień. I dekoder stracił swoja funkcjonalność równie dobrze mogę sobie oglądać naziemną po co płacić dalej.
    Dodatkowo cała szata graficzna jest nie czytelna jakieś ikonki małe literki opisów dekoder musi byc podłączony do internetu żeby te wszystkie mikroskopijne ikonki sie wyświetlały nie mam w domu na stałe internetu wiec musze kupić specjalnie do dekodera, który nawet jak jest wyłączony łączy sie z wi fi i cały czas pobiera nie wiem co + prad bo dyskiem też mieli. Jak mnie nie było w domu przez 25 dni dekoder pobrał 4kw pradu wszystko inne było wyłaczone.

    Dekoder zaczął sie ciąć przy przełączaniu kanałów lub szukaniu czegoś w menu. A szukania jest dużo zwłaszcza w nagraniach jest taki rozpier**** że nie wiadomo co autor miał na myśli. No i te ciągłe komunikaty że to sie nagranie nie nagrało w pełni jakiś błąd i kolejny jak mogli coś tak dobrego jak było przed aktualizacją taka spier*****?
    Pomimo braku funkcjonalności usunięciu dla mnie kluczowych funkcji nagrywania, całkowitym chaosem nieczytelnością EPG nie można z tego zrezygnować.
    Jak można tak traktować klienta 14lat z nimi jestem i zawsze było ok a teraz wciskają ci jakiś bubel co ktoś stworzył na kolanie i twierdza ze to nowoczesne i fajne idziemy z postępem pani odpisuje przy kolejnej reklamacji i dodaje ze nie maja w planach niczego zmieniać, jak dla mnie to oni sie cofnęli do epoki jak dekoder jeszcze był na kluczyk i służył tylko do oglądania tv,bez nagrywania bez innych udogodnień lipa totalna
    NIE POLECAM SIE W TO PAKOWAĆ!!! Piszcie reklamacje może coś ruszy w tej sprawie
    ZaletyByły przed aktualizacją
    WadyBrak funkcji do nagrywania zrobili z niego odtwarzacz z funkcja nagrywania:-/ Nieczytelne ikony/ opisy. Raczej wymagane podłączenie do Internetu
    MiejscowośćKatowice
  • ~C+Fann / 2022-07-23 11:09
    Ocena: 2.33 / 5
    Uwaga oszuści i naciągacze, po przedłużeniu umowy dostałem w gratisie HBO na okres testowy, który od razu zlikwidowałem i to 3-krotnie w kolejnych etapach rozmowy z potwierdzeniem konsultanta.
    Pomimo powyższego HBO jest na rachunku do zapłacenia.
    Na pisemną reklamację żadnej reakcji.
    ZaletyKontakt y domu telefoniczny
    WadyWyłudzenie abonamentu pod pretekstem GRATIS
    MiejscowośćMyslowice
  • ~Norbi / 2022-07-22 22:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Było dobrze, po niedawnej aktualizacji dekodera , czy zmianie wyglądu i funkcjonalności menu jest delikatnie mówiąc burdel. Ja myślę że ktoś z konkurencji dostał się do nc+ czy teraz canal+ i wprowadził te zmiany bo inaczej rozsądnie nie da się tego wytłumaczyć. Intuicyjność logika i prostota obsługi na zerowym poziomie - gorzej się nie da. Dodatkowo poznikały dostępne wcześniej funkcje i opisy programów i filmów. Jestem klientem od wielu lat , ale jeśli tego nie poprawią czekam tylko do końca umowy.
    Zalety Brak
    WadyJak w opisie.
    MiejscowośćWołomin
  • ~Xd / 2022-07-21 21:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym zdaniem canal+ jest nieobsługiwany po aktualizacji zrezygnowałem z subskrybcji przez menu, nagrywarkę w której nie można niczego znaleźć jedna wielka porażka
    WadyAktualizacja
  • ~heniek / 2022-07-20 10:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Ja napiszę, nowe menu do kitu, jak reforma pisu zrobiona nocą na kolanie. traktowanie klienta w rozmowach jest poniżej krytyki ( do D..py ) nic nie pomogą albo powiedzą , że to wina oprogramowania ( to ja mam je napisać i zmienić - debilizm ). dekoder multiroom to już totalna porażka, wiesza się traci połączenie z wifi, nie można go wyłączyć , sam się włącza . jedyna opcja proponowana przez konsultanta to wizyta w punkcie w celu sprawdzenia i ewentualnej wymiany. Czyli mam odbywać wizyty w punkcie co 2-4 dni ( dekodera nie wymienią na inny model bo nie istnieje a wymiana na dostępny 4K za dodatkową opłatą ) jestem 23 letnim ich klientem, ale to już naprawdę koniec. pomijając, że podczas przedłużania umowy przez telefon miałem 3 niemiłe niespodzianki, które trzeba było wyjaśniać, dobrze że rozmowy są nagrywane.
    Generalnie canal + zszedł na psy. moja aktualna umowa na pewno będzie ostatnią.
    PS. tylko w jednym punkcie canal + sprzedawca przyznał, że dekodery multiroom są totalną chałą.
    Może ktoś podpowie jak rozwiązać z tym badziewiem umowę w trakcie jej trwania ( jak sprzęt jest do kitu i trzeba go co chwilę wymieniać - dla mnie to jest powód - ale dla canal = nie )
    Zalety10 lat temu były - teraz żadnych
    Wadycały canal + łącznie z obsługą
    MiejscowośćZabrze
  • ~Henryk / 2022-07-18 21:05
    Ocena: 2.67 / 5
    Co za debil zaprogramował to ale jeszcze wiekszy to zatwierdził. Takie g...dawno nie widziałem,
    tam nic nie ma ładu ani składu. Masę rzeczy porzytecznych z poprzedniego softu usunieto.
    I kto to chwali? Nie mam pojęcia chyba tylko klikacze programów. TO JEST KOSZMARNE ale canal komuś
    za to zapłacił i co ma teraz mówić jak nie że ludziom się podoba.
    ZaletyNie ma zalet
    WadySame wady.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Elzbieta / 2022-07-18 19:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Zawsze nie było różowo ale po ostatniej aktualizacji dekodera po prostu koszmar. Menu nieczytelne niepraktyczne pisane chyba w pijanym widzie ! Na dużym ekranie telewizora czuję się jakbym oglądała mecz tenisa, wszystko w poziomych liniach kolorowe znaczki z lewo na prawo, można dostać oczopląsu. Może doczekam do końca abonamentu i od wskakuję a może jednak zrobię to zaraz.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
    MiejscowośćCiechocinek
  • ~Karol / 2022-07-17 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacimy pieniądze a tak naprawdę jak chcemy obejrzeć coś konkretnego musimy dodatkowo płacić.
    ZaletyNie ma żadnych
    WadyCena abonamentu,brak możliwości wybrania z jakich kanałów chce się korzystać
    MiejscowośćSieradz
  • ~Lysy / 2022-07-17 11:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Canal+infolinia nie słuchajcie i nie zgadzajcie się na wszelkiego rodzaju promocje i wymiany dekoderów na nowsze lepsze .Czysta ściema oraz kłamstwo nowy rachunek oraz nowe dodatkowe abonamenty ,reklamacja nie zostaje uwzględniona, groźby karami i dochodzeniami śledczemi wiele by pisać po prostu lepiej udać się do punktu aby nie zostać oszukanym i nie ponosić dodatkowych kosztów. Brak szacunku dla klienta
    ZaletyBrak
    WadyBrak szacunku dla klijenta
    MiejscowośćMalopolska
  • ~??? / 2022-07-15 20:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczne menu to dla mnie powód do rezygnacji! Nawet za dopłatą nie zostanę z tym udlugodawcą. ????????
    ZaletyJuż brak
    WadyObecne menu, tragiczna obsługa i czas oczekiwania na infolinii
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Mariusz / 2022-07-12 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka abonament 19.99zł ma ukryte opłaty nie polecam nigdy więcej, nie ma dialogu z nimi.
  • ~Ewcia12 / 2022-07-12 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca telewizji z jakim się spotkałam obsługa klienta fatalna naliczają dodatkowe opłaty po 7 latach i płaceniu rachunków na czas musiałam jeszcze im zapłacić 8 zł i nie dostałam odpowiedzi za co tylko groźbę windykacji.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
    MiejscowośćCzeladź
  • ~arek / 2022-07-11 23:56
    Ocena: 2.33 / 5
    dekodery to wam dzieci w przedzszkolu robią pilot słuchać do sąsiadów a h.j a nie działa.. 5 lat byĺem ogółem bez problemu ale te dekodery i system to taka porażka że brak słów. koniec umowy i żegnam.
    Zaletymacie dobrych ludzi w punktach POBOCZNYCH ! GŁÓWNE I INFOLINIA BRAK SLOW.
    WadySystem i sprzęt!!!!!!!
  • ~Jerzy / 2022-07-11 22:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem abonentem pewno od 20 lat, po odnowieniu abonamentu (28 maja 2022r.)zniknęło mi HBO zarówno na dekoderze jak i w aplikacjach PC. Przez jakiś okres nie korzystałem z tego portalu. przed przedłużeniem umowy miałem HBO GO a później HBO MAX, po przedłużeniu umowy gdzie zapewniano mnie że wszystko zachowuje co miałem dołożono mi jeszcze History i Soudannce i o dziwo abonament spadł o niecałe 2 zł. W dniu 10-07-2022r. sprawdziłem ze nie mam dostępu do HBO ani z dekodera ani z PC. W dniu 11-07-2022r.(telefon 222200010 wykonane w godz. 10:07 do 11:40) dowiedziałem się u jednej Pani że mam dostęp do HBO max (w canal plus strefa komunikat że nie mam dostępu) ale HBO nie jest dostępne z dekodera.
    DRUGA Pani na którą poczekałem z 30min po przełączeniu oznajmiła mi że takiego dostępu nie mam i ona wspaniało myślnie może mi taki dostęp do HBO MAX umożliwić za minimalną kwotę 5 zł miesięcznie, wyraziłem zgodę. Po bardzo krótkim czasie odzyskałem dostęp zarówno do HBO MAX i do HBO na dekoderze. Powyższe świadczy o braku jakichkolwiek kompetencji obsługi technicznej i merytorycznej a może celowej polityce naciągania klientów przez pracowników w canalplus. U konsultantów w canalplus kompetencje kończą się na poradzie żeby zrestartować dekoder więcej nie umieją
    Zaletydostęp do kanałów
    Wadyjak w mojej opini
    MiejscowośćPuławy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2262
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1660
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 738
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 307
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 297
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2903