Pół roku przed zakończeniem umowy konsultanci bez przerwy wydzwaniają żeby przedłużyć umowę na następny okres. Ponieważ dotychczas nie było większych problemów z odbiorem dla świętego spokoju przystałam na propozycję odnowienia umowy w czerwcu tego roku a tu ze strony operatora niespodzianki typu zmiany kolejności kanałów. Wkurzona całą sytuacją zadzwoniłam na infolinię Canal+ i dowiedziałam się od konsultantki, że niestety mimo iż następny okres rozpoczyna się 01/12/22 nie mogę bez kar umownych zerwać umowy, która jeszcze nie weszła w życie, bo jej warunki ponoć zaakceptowałam w czerwcu.
Dlaczego jeszcze praktykami Canal+ nie zainteresował się UOKiK. To jest granda w biały dzień.ZaletyJedno wielkie dziadostwo
WadySame wady, naciąganie ludzi przez namolnych konsultantów i doprowadzanie w konsekwencji do działania na niekorzyść abonenta.
MiejscowośćTychowo